Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Nazdar, potřebuji radu. Pionýr likviduje svíčky (Brisk N15C, NGK). Za 14 dní 5 svíček. Výměna indukční cívky 8V, opět to udělalo, výměna kladívek, kondíku taktéž. Opravdu mám být na pionýrovi 8V nebo 6V? Kde hledat chybu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 18:50
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Pánové, děkuji všem za rady.....po výměně gufer je svíčka cihlové barvy, což předpokládám, že je správně....díky
Datum: 20. dubna 2016 18:50
Jméno: Honza
IP: uživatel18649
 Já bych tam dal 6v cívku. Já na ni jezdím.
Datum: 19. dubna 2016 19:29
 souhlasím se standou
Datum: 18. dubna 2016 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 Jak vše funguje jen likviduje svíčky tak prolíná gufero pod primárem.
Datum: 17. dubna 2016 21:38
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 jak poznat, že to žere olej? občas najdu kapky oleje u řadící páky...taktéž pár kapek jsem našel u magneta...
Datum: 17. dubna 2016 17:26
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Občas kape....
Datum: 17. dubna 2016 15:42
 poměr olej/benzín je dobrej... ale co bohatost? nepapká ti to olej z převodovky?
Datum: 17. dubna 2016 14:54
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Jsou černý....když se trochu obrousí, tak to zase chvíli funguje...začínám mít podezření na směs..ale jedu 1:33 na natural bez aditiv.
Datum: 17. dubna 2016 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel6173
 A ty svíčky nejsou náhodou černý?
Datum: 17. dubna 2016 10:34
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Nazdar ferdo měl jsem stejný problém u mustanga, pomohlo rozdělat zapalování vymýt složit a řádně seřídit, navíc jsem měl volný čep na kterým je kladívko a po opravě toho čepu a seřízení zapalování to přestalo a jezdí dál.
Datum: 17. dubna 2016 9:50
 Zdarec, najde se tu někdo z okresu Hodonín (Vracov...případně v okr. Hodonín), kdo by se mi podíval na předstih u picnka?
Díky Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 21:47
Jméno: Pepa
IP: uživatel18640
 čau sháním půlspojku?Kde ji seženu, je to na primár
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 O jaký typ moto jde ?
Datum: 16. května 2016 4:57
 ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
Datum: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel18642
 A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
Datum: 15. dubna 2016 16:41
Jméno: Pepa
IP: uživatel18640
 máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
Datum: 14. dubna 2016 21:26
Jméno: david
IP: uživatel18636
 čau chtěl bych se zeptat jak vyměnit kladívko, abych nemusel rozladit předstih/odtrh, popř. jak ho ladit(nikdy jsem to nedělal) kladívko mám obroušené-vůbec se nezvedá, jiskru na hlavě dává, ale jinak nechytne
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2016 9:43
Jméno: standa
IP: uživatel18639
 Celé kladívko.
Datum: 13. dubna 2016 9:43
Jméno: david
IP: uživatel18636
 jojo, to už jsem pochytil z videí na YT, ale myslím že mám sjeté to kladívko, myslím že se tomu říká pertinax, jde ho vyměnit jednotlivě, nebo celé kladívko
Datum: 13. dubna 2016 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel18637
 Při výměnè kladívka s polohou statoru nehýbeš. Dáš nový kladívko a měrkou mu v horní úvrati nastavíš odtrh 0,4mm ... pokud nemáš měrky tak baj oko půl milimetru ... a nebo mezi kladívka v HU sevři petlahev ... to je šumák ... rámcově to bude seřízený aby to jelo ... kdyby to jelo blbě tak přidej desetinku. Pokud nevíš která bije tak vyhledej někoho kdo to umí.
Datum: 12. dubna 2016 16:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zkus si zout brusle , aniž by jsi rozvazoval tkaničky
Datum: 12. dubna 2016 15:11
Jméno: Záňa
IP: uživatel18633
 Ahoj, mají válce na fichtla označení z jakého tipu pochází ( 05 - 20- 21 ) ? Mám dva válce a jeden bude 05 a druhý asi 20.\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 6:18
Jméno: standa
IP: uživatel18634
 Ne. Bezpečně je poznáš. J05 má mini přefuky.
Datum: 09. dubna 2016 6:18
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel18642
 To je j05,kde je púvodní objem cca 7,5ml. Vycházeli jsme z předpokladu,že přiškrábnutim objem ještě naroste a když se pak upálí kroužek a o nějakou desetinu hlava srovná + vyhrabat spalovák tak by zas něco okolo 7,5-8ml mělo zůstat a mě to na 9,5:1 (geo) vychází. Na reálnej taky sedí - otrochu víc jak serie. Nechci aby to topilo. Dělal mi to před lety Frikulín. Leží v šuplíku snad 3 roky. Tak letos snad pojede.
Datum: 15. dubna 2016 14:25
 o kolik jsi tu hlavu utáh? mě to vždy topilo jak kamna a očekávání to nesplnilo. doufám že budeš uspěšnější
Datum: 15. dubna 2016 14:04
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 13. dubna 2016 6:26
Jméno: standa
IP: uživatel18631
 Ahoj. Na FB nemám moc čas... Info bude na rajčeti a nebo mail. Standa
Datum: 08. dubna 2016 21:19
Jméno: Zaplik
IP: uživatel18632
 To mě celkem zajímá, jen tak dále, dáváš nějaky info i na facebook že bych tě vyhledal?
Datum: 08. dubna 2016 17:32
 Zdar mám problem, když fichtla naklomim na pravou stranu tak se začne dusit a nejde do otáček, směs je v pohodě. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 20:24
 Děkuji ti stando, tohle jsem potřeboval vědět
Datum: 10. dubna 2016 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel18634
 Budu se po stopadesátýpátý opakovat. 90% lidí má vysokou hladinu,zacpaný vzdušniky volnoběhu a tím i bohatej volnoběh. Samozřejmně to lze řešit tim,že se víc utahne šroub šoupátka,vše funguje,jen se to teplý občas tak divně zahltí při přidání a ubrání plynu atd ... protože je ten karbec navrženej pro "lidovku" tak tam prostě soudruzi něco udělali zjednodušeně (chybí seřízení směsi). Protože to dělá skoro každej fichtl tak se po desetiletí zažilo tvrzení,že je to u fichtla "normální" ... NENÍ !!! U tebe bude volnoběžná směs tak bohatá,že se to při naklonění doprava natolik OBOHATÍ že se to zahltí a chcípne. Muže ti i prolínat olej do kliky guferem. Paradox je,že když se vyladí na teplym motoru suprová volnoběžná směs tak to studený prostě nenastartuješ,byla by potřeba zavírací clona jak u čz 125/150 C. A pak najdi kompromis...
Datum: 09. dubna 2016 14:25
Jméno: Duše ze zadního kola
IP: uživatel16168
 * nakloněný
Datum: 09. dubna 2016 14:08
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora
IP: uživatel16168
 Jak myslíš , já jsem ti chtěl jen poradit.Fichtl nemá karburátor jako motorová pila , tudíš nebude bezpečně fungovat , pokud bude nakloňěný chápeš?
Datum: 09. dubna 2016 14:06
 Fakt ti děkuju za inteligentní radu... takhle to určitě být nemá proto se ptam jestli se s tím někdo nesetkal, přece víc hlav víc ví, tak nevím co tady valíš s medvedama
Datum: 08. dubna 2016 23:03
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora
IP: uživatel16168
 Protože s fichtlem nakloníš i karbec a ochudíš tím směs to je věda pro medvěda co žere med lesním včelám a popíchaj ho doprdele a chcípnou , protože jím upadne kus prdele se žihadlem
Datum: 08. dubna 2016 19:15
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Nedavno jsem dělal renovaci na jawě 20 a taky go motoru.Mam najeto cca 150 km od výbrusu a zdá se mi,že motor netáhne v nízkých otáčkách(nemá sílu),ale ve vyších táhne pěkně.Zapolko mam vape a karbec origo.nemáte někdo nějakou radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:07
Jméno: standa
IP: uživatel18631
 Malej předstih nebo vysoká hladina
Datum: 08. dubna 2016 14:07
 Zdarec lidi promínťe, že zase otravuji nedávno jak jsem taky řešil problém s tím prskání viz http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id269062.html tak tento problém cívkou nebyl vyřešen. Zde přikládám video https://www.youtube.com/watch?v=e59sPruUtYs&feature=youtu.be kde je slyšet co to dělá, začne to jakoby takhle prskat a přestane táhnout. Vše jsem vyměnil, ale nic nepomáhá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 9:27
 tak to nepomohlo....
Datum: 20. dubna 2016 9:27
 odtrh 0,4...kondíky mám taky odzkoušený aspoň 3...kroužky připečený nejsou a zajetý jsou protože ten válec má nějakejch 6000 km najeto a nikdy to nedělalo nedávno to začalo. Jinak ten válec jede nádherně táhne a vyjede semnou vše...zkusím ten odtrh trochu snížit na 0,35
Datum: 13. dubna 2016 8:29
 Tož, osobně bych to tipoval HLAVNĚ na nenamazaný kladívka(hlavně osička, když už, vačku také vzít vazelínou), zbytečně velkej odtrh(pružina na kladívkách nestíhá vracet, ale to by nebyla souvislost s teplotou), kondík(ale ten spíš vyplivne rovnou) a nebo hodně blbě nedosedající pístní kroužky(připečený? nezajetý?).
Datum: 13. dubna 2016 4:11
 Zdravím draci. Má někdo zkušenost se zkracováním bowdenu s lankem? Potřebuji zkrátit pouze bowden aby lanko bylo delší. Doufám, že jsem to popsal srozumitelně. Díky za případné rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel18631
 Jasný,budu to řešit taky kvůli dellortu 19.
Datum: 08. dubna 2016 14:06
 To Standa: šlo o to, přizbůsovit plyn.lanko Pio rychlopal pro karburátor Bing. Jinak bych to také neřešil a koupil nové. Jinak díky za rady.
Datum: 07. dubna 2016 20:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 postup, který popsal "m" je asi nejjednodušší, pokud nejsi zdatný páječ...
Datum: 06. dubna 2016 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel18628
 Vždy jsem toto řešil jen u "horších" lanek. Než fušovat nový tak koupim jiný který pasuje. A když už,tak to jde opatrně proříznout a odříznout flexou a nebo gumovkou. V případě že je na konci utržený tak lanko normálně zasunu do bovdenu,ten uříznu,zas vytahnu lanko a buď na něj dam utahovací váleček a nebo tam rozmáčknu příslušně velkou matici a doupravim ji. V době,kdy jsem ještě jako puberťák neměl zbytečný pade na lanko tak jsem furt upravoval lanka a rozmačkával matice. Člověk vařil z toho,co bylo doma. Dnes když něco odejde tak to po cestě z práce prostě koupim.
Datum: 06. dubna 2016 17:52
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
 Díky za odpověď. Jednodušeji to asi nepůjde.
Datum: 05. dubna 2016 22:22
Jméno: m
IP: uživatel13882
 odřízneš plastový kryt, štípacími kleštěmi oddálíš kus vinutého drátu od kusu co zůstane a odštípneš ho. Pak ten kousek postupně roztáhneš štípacími kleštěmi (jednotlivé otáčky od sebe) a pak rozštípeš na kousky co odpadnou.
Datum: 05. dubna 2016 20:23
 Dobry den chcem sa spitať na Pioniery 555 ide do prevodovky 19 zubove koliečko kolikmy dolu a 18 zubové ide zasunuť do druheho hriadela kolikmy hore?Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel18628
 J555 = kolečka 19z obě. Takže jsou stejný. 3 kolikový.
Datum: 06. dubna 2016 15:58
 Krizit to praveze nechcem chcem to dat original len som si nebol isty ake tam majzvist tie koliecka.Teraz uz viem.Dakujem.
Datum: 06. dubna 2016 7:29
Jméno: jc3
IP: uživatel18115
 Nevím co vymýšlíš, ale obě kola musí mít 19z a tři kolíky. Cokoliv jinak není 555. Kolo 18z je z 05 a patří k němu kolo 20z. Pokud to chceš křížit, tak to není jen tak...
Datum: 06. dubna 2016 1:48
 Ahoj, našel by se někdo kdo by měl odvahu na výpravu na fichtlech? Déle jak 4 měsíce? ? Více zatím psat nebudu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 18:23
 To je přesně taky můj problém. Odvahu na výpravu mám. Jel bych třeba na 4 měsíce, ale problém je vždy v práci nebo rodině. Takových lidí je velice málo, kteří jsou bez závazků.
Datum: 19. dubna 2016 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel18628
Datum: 06. dubna 2016 19:06
 na me nekoukej,, dokud nepujdo udeti z domu,tak mi staci delat jednou za rok na babe na tri dny turu na sr,,, taky mi trvalo nez jsem nasel dalsiho draka co da litr za 3 dny na babe
Datum: 05. dubna 2016 16:34
Jméno: Kuba
IP: uživatel18385
 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda je výfukové koleno na pionýra 20 stejné jako na pionýra 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 10:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 není
Datum: 06. dubna 2016 10:03
 ahoj draci\r\nmám problém na babeté. jak přidám plyn tak mi praskají žárovky.\r\ndalší závada -jak nastartuju apřidám plyn tak jde do otáček,ale jak se rozjedu tak se začne dusit.poraďte prosím předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 14:11
Jméno: Mlíková čokoláda z Chomutova
IP: uživatel16168
 Jestli máš bábu 207, tak tam dej normálně 24v žárovky , fungujou tam úplně v pohodě , už s nima jezdím přes rok.
Datum: 09. dubna 2016 14:11
 diky podivam se
Datum: 05. dubna 2016 8:02
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Na praskající žárovky pomůže stabilizátor napětí. V druhém případě se podívej na hlavní trysku, není ucpaná ? Je karburátor dobře seřízený (bohatost směsi) a hlavně čisté kanálky . A co filtr vzduchu ?
Datum: 05. dubna 2016 7:50
Jméno: JiřinCH
IP: uživatel17864
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to už bylo...
Datum: 16. května 2016 17:50
 Ahoj
Když si chci měnit motory tak bych asi měl zajít na úřad kvůli výmazu co, třeba kdyby nastal nějaký problém s pojišťovnou? Jak to dneska je s tím výmazem č. motoru, zaplatí se 50,- a to je vše? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2016 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel18624
 U nás na magistrátu si mužu udělat online rezervaci termínu. Zjisti jestli to u vás nejde taky,je to fajn. Fakt vyvolaj číslo na čas max do zpoždění 5 minut. Skoro bez čekání. Většinou sotva stihnu vypsat změnovej papír.
Datum: 04. dubna 2016 9:13
 Mám velkej zelenej techničák vydanej cca 97 a číslo tam normálně je, vím, že ty čísla se přestaly zapisovat někdy v posledních pár letech  . Já ho tam mám. Motor Jawa 21 nicméně 20 a 23 jsou naprosto stejný motory, nevim proč tam nepsali motor Jawa 50  . Takže ten výmaz je pouze formalita z 50 a nejhorší na tom bude asi čekání ve frontě, díky za info.
Datum: 03. dubna 2016 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel18622
 Zaprvé se podívej do velkýho TP co máš napsanýho v řádku motor ? Já tam mam třeba místo čísla napsáno "typ jawa 21" ... tzn že je šumák jaký mam číslo motoru. Pokud v TP nějaký číslo motoru máš tak zajdeš na evidenci vozidel s techničákama a řekneš že chceš vymazat číslo motoru. Zaplatíš pade a je to. Neni potřeba evidenčka nic...
Datum: 03. dubna 2016 19:04
 Zdravím draci, dostal jsem se do úzkých a potřebuji poradit. Je tomu už nějaký pátek co jsem pořídil pařízka z 57 roku. Mám ho po druhém majiteli a nyní jsem se rozhodl doladit ho do originální podoby. Vše se +/- povedlo, ale při záměně pravostranného karbce za levostranný jsem narazil. S pravostranným pařízek jezdil vcelku dobře. Na ta léta...., ale po výměně karbce né a né chytnout. Po celodením lopocení jsem přišel na toto: Benzín otevřen a teče, vzduch zavřený, táhlem přeplavím a nakopávám. Pařez ani nehlesne. Pokud držím lehce plyn a za současného nakopávání přeplavuji, tak chytne a vrčí dokud přeplavuji. Jakmile přestanu přeplavovat zdechne. Chytá na drc, ale musím přeplavovat. O otevření vzduchu, či jízdě si mohu nechat jen zdát. Nějaké nápady? Karbec rozebrán a vyčištěn. S tím cupováním to nesmím přehánět. Po zahřátí v podstatě stačí držet cupovák tak o 0,5mm popovytažený a motor běží celkem hezky ovšem vzduch pořád zavřený - jakmile otevřu zdechne. Jakoby sál falešnej vzduch, či byl ucpanej volnoběžnej kanálek či tryska, ale nic takového tento karbec nemá. A ještě jeden poznatek. Pokud odšroubuji víko šopěte, šoupě s jehlou vyndám a juknu dovnitř - vidím dvě díry. Jedna je sedlo jehly šoupěte a hned vedle je díra cca 1mm v průměru zkrz karbec ven. Nevím k čemu tam ta díra je. Tyto karbce jsem viděl jen dva a oba tam tu díru měli. Napadlo mě ji ucpat (zatím nerealizováno), zda toto není to přisávání falešného vzduchu. Opravdu už nevím. Nechci ten karbec sundavat 15x denně a zkoušet to stylem pokus/omyl. Opravdu budu rád za jakýkoliv tip. Děkuji
Více na: http://cs.jawa-club.com/forum-tema/jawa-550-1957-levostranak-nechyta-chuda-smes-2921
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2016 21:33
Jméno: mlázi
IP: uživatel18880
 Dotaz v dubnu, asi reaguji pozdě, ale přeci. Mám Pařízka z 56, jeden z prvních, ještě bez úchytu za sedlem a pouze s třemi prolisy pod sedlem. Levostranný karbec má trysku. Z boku šroub, který je prodloužen o tyčku a na špičce je nasazena čepička ta má ve špici otvor a to je ta tryska. Doporučuji karbec vyndat, rozebrat, vystříkat čističem na karburátory, koupíš v každé "mototechně", někde i na pumpě, nech chvíli působit a pak vyfoukej stlačeným vzduchem. Tu trysku protáhni slabým měděným drátkem. Až nasadíš zpět na špičku, a budeš šroubovat zpět do otvoru, musíš mít šroub kolem utěsněný pertinaxovou podložkou, jinak ti to bude přisávat falešný vzduch. Volnoběh se seřizuje zespodu šroubkem, nadzvednutím šoupátka - za tepla. Ta dírka vedle jehly je kvůli volnoběhu. Jinak 550 na levostranný karbec moc nejela, proto se na 555 dával vylepšený pravostranný, ale originál je originál. Mě jezdí a chytá dobře. Jen mám někdy problém s prokluzem spojky. Vyzkoušel jsem všechny fígly, vše mám origo, nové (pružiny, lamely, vypodložkováno), ale ty tři pružiny prostě nestačej. Měj se fajn.
Datum: 24. října 2016 21:33
Jméno: péro z kalhot
IP: uživatel16168
 Kámoš má taky 550 s levostraným a studenou jí nastartuje pouze s uzavřeným filtrem a to i v létě! Jinak vrčí úplně v pohodě a chytá a jezdí taky pěkně.Normálně bych zkusil vzít horkovzdušnou pistoli a nahřál bych motor a zkusil , jak se to bude chovat teplý.Jestli teplej půjde a studenej nikoli , bude nejspíš někde sát faleš.
Datum: 11. dubna 2016 21:29
Jméno: Ondřej
IP: uživatel18621
 Ten dorazový šroub tam mám, ale vedle je ještě jedna malá díra bez závitu. Je to zřejmě odvod přebytečné směsi od šoupátka. Tuto díru má každý karbec co jsem viděl. Vajíčko z S11, levostranej karbec, dokonce i všechny jawy 50 od 05 až po mustanga tuto díru mají. U těchto naposledy jmenovaných, není tato díra v karbci, ale v kolenu sání - v přírubě u karbce.
Datum: 10. dubna 2016 20:13
Jméno: švanda
IP: uživatel18566
 Čau u levostranného karbece pokud si vzpomínám má být zespodu dorazový šroub šoupěte na štelování volnoběhu ale ta díra byla myslím tak M4 ten šroub jsem taky kdysi někde ztratil a šel tam našroubovat normální akorát je třeba zbrousit konec na menší průměr aby dosáhl k šoupěti díra ven by tam být neměla , ať se daří
Datum: 04. dubna 2016 20:04
Jméno: matak
IP: uživatel18620
Posl.aktualizace: 31. března 2016 23:31
Jméno: martin
IP: uživatel18620
 Zdravim chci se zeptat jak poznam ze se motot pridira a ze bych mel treba zastavit a nechat ho zchladit? Je lepsi z kopce jet na plny plyn co to jde nebo vyrazovat? Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2016 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel18622
 Přihodim svoji zkušenost. Je jedna hrozně důležitá věc. Motor musí bejt v pořádku. Jak dobře složenej,tak bez závad,netěsností,seřízenej a nejlépe čistej. Takovej motor funguje a vydrží v uvozovkách vše. Šetřit prvních 50-100km při záběhu,ale jak je zhruba zaběhnuto tak plnej kouř do kopce i z kopce. Ono při záběhu tě bohatá směs nepustí do maxima , víc chladí a maže,takže nehrozí že bys to tahal ve vyšších otáčkách jak 5500-6000ot/min a to je furt dobrý a motoru to nemuže nijak extra vadit a MUSÍ se uchladit... zajetýmu motoru je to jedno. .. a čim víc se s tim člověk sere tim je to horší... platí že čim blbější sedlák tim větší brambory. Ale má to jedno ALE - jak jsem psal,musí bejt vše v pořádku ... jak nakouříš motor z 3km kopce a bude ti sát převoďák a nebo chytat slabou faleš někde jinde tak to uděláš párkrát... pak už si to budeš pamatovat  z kopce jezdi klidně i s kvaltem a bez plynu,ono 90% lidí to má stejně na volnoběh bohatý až se to zakoktává
Datum: 03. dubna 2016 14:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a já říkám, že dobře naladěnej motor do danejch podmínek se nemůže přidírat a že fichtl není kamion, takže není nutný (ani vhodný) ho z kopce držet motorem, takže bych volil N....
Datum: 01. dubna 2016 21:40
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Dochází k rychlému poklesu výkonu motoru a z válce se ozývá zvonivý kovový zvuk pístu. Z kopce se zařazenou rychlostí a občas přidat plyn na promazání pístu.
Datum: 01. dubna 2016 14:36
|



|