Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci kdo by mě udělal výbrus na Jawu 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 10:55
 Zdarec, moje 21 na které byla nedávno dělaná GO jezdí jak jsem si vždy představoval, ale je s ní problém kterej mě fakt deptá, každejch 50Km se rozladí předstih, no a jezdim s ní s kámošem po polích a často daleko od domova takže už mam takovej pocit, že už sem víc natlačil než najezdil. T to kladívko sem dotahoval jak to šlo zkoušel sem víc podložek ale furt je to stejný, nevíte jak to napravit? Je fakt, že jí dávám kotel, ale stejnak by měla vydržet víc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 18:39
 Díky moc, to bude ono.
Datum: 15. srpna 2012 18:39
Jméno: L
IP: uživatel13665
 mě to dělalo u pionyra to že jsem nenamazal filc kterej maže vačku a pak se mi pořád rozhazovalo zapalováni
Datum: 15. srpna 2012 12:56
 Fichtkrámek zase valí, čili Sesa se na bábě vrátil ze Slovenska šťastně domů. Takže čekáme nějaký zkrácený cestopis nebo fotku šéfe. Jestli byla cesta bez rozborky a jak vás přivítali bratia?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 11:15

Tak draci,,, i sesa nepatri do starecho zeleza  ale mel sem bobky,, ale vse dopadlo dobre,,, babetty jsem zacaly pripravovat az ve ctvrtek, kdy dosly valce od vybrusu,, ve 22.00 se to teprve narvrcelo, prvni uz ve 20.00 druha az ve 22.00, nechalo se to pri nizkych otackach 30min /sousedi meli radost) ve 23.00 hodin se slo spat...........Patek v 5.00 se stavalo a zacalo se davat nezbytne soucasti na babettu, doladit elektroinstalaci včetně světel. 9.00 jsme vyjeli, za prvni zatackou jsme se vratily pro svicak, za druhou zatackou jsme jely nasadit novej retez, pac jsme ho dost zkratily a on zacal drit, za treti zatackou jsme se vracel pro teseni pod hlavu,, pac se me zdalo ze pist narazsi,,pac jsem mel vybrus 41.50 druha mela 39,75,,,kazdopadne ve 12.00 zacal oficilni ostry start  do kempu jsme dojely ve 20.00 kde jsme se zrovna stretli s kulichem a s kterym jsme popil koforu a pivone a v 21.00 jse slo na kute,,,,,,sobota 6.00 stavacka, snidane chleba s rybyckama a 6.40 start,,,,do kolarova jsme doficeli 16.00 tam jsme se daly do patrani krouzku 41,50 pac jsme nechal rezervni koruzky s remenem atd na ponku doma,,verte neverte v rodisti babett jsem je nedokazal splasit a tak jsme pozili zmrzlinu a jelo se k jencovy udelat rozborku s ktere mam zazitky jako krava,,, kazdopadne jsme daly hlavy dohromady a vysledek byl takovej ze to dojedem,, coz je pravda...........Nedele, tak to jsme museli dom,, 4.40 stavacka, v 5,30 start, 7.00 po vyjezdu 5km kopce /Pezinska Baba/ skoro uz na vrcholu se po pul hodine za jedna se roztavil remen a to bylo K.O A tak v Malackach pri hranici u lidla jsem sticil zachytnej bod a zaclo to, volal sem zakaznikum z malacek z BA a nic,,, az kamos co prifrcel na BMW zaurgoval bratra jaware s pavem a ten za 40 min dofil s remenem a stahovakem a do dvou hodin od K,O se mohlo pokracovat,,,, pak uz se jen jelo a jelo,,,, doma 21.11 hodin,,,ujelo se za jeden den Kolarovo Praha 411km a stalo to 3 nadrze,,docela sem cucel bud zadek a pater povolila za tri dny v sedle babatte a nebo sem za ti leta mel kondicku, lebo jsme klidne jestemohl ulej daslich 100km,, a to sem mel jen dva redbuly  kazdopadne draci tri dny 988km, 7 nadrzi s toho za jeden den 411km a tri nadrze a babetty? jeden remen a tri kousnuti pistu ve valci,,no coz,, malo zajety a hlavne zadna dlouha slozita priprava,,viz. krouzky,remen a stahovak zustaly doma
Datum: 15. srpna 2012 11:15
 jdu se rozepsat
Datum: 15. srpna 2012 10:49
 Nazdar draci. Teče mi pravej přední tlumič na 487, co všechno budu potřebovat na repas? Pouze gufero (našel sem si, že by to mělo být 32×39×8) nebo něco dalšího?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 10:27
 První řada 175.
Datum: 15. srpna 2012 10:27
 Co je to za 487?
Datum: 15. srpna 2012 10:17
 AHoj. Ptám se znov. Jelikož opravdu nemám peníze třeba na VAPE, zajímalo by mně, zda se rotor z babety vejde na klikovku na fichtla. .... nějak  nejlepší by bylo z 207 no... zatim dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 14:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele na rovinu, než se s tím patlat, je lepší koupit VAPE, když to budeš vyvýjet sám, strávíš s tím spoustu času a výsledek nejistý. A nebo si postav to co jsem ti psal, ale budeš tam muset dát baterku a vyřešit dobíjení a usměrňovač. Všechny ostatní cesty jsou spíš krokem zpět. Proč vlastně chceš za každou cenu bezkontakt??
Datum: 03. září 2012 14:30
 http://www.babetta.info/Babetta/forum/attachments/ax22.jpg.... tady sem nasel neco. melo ba to byt tyrystor na babete. potrboval bych totho vic.. jestli se v tom vyznas bylo by dobry jestli bys mi pomohl
Datum: 15. srpna 2012 12:21
 tyjo to by bylo luxusní... ty to máš ? takhle udělaný ? nechcis e do toho poustet bez nakejch info.. hcci aby to bylo poradně no....  kdyžtak jestli bys mohl na mail...
Datum: 15. srpna 2012 11:40
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13627
 to nevím, neznám vnitřní zapojení baťáckýho zapalování, těžko říct jestli by se to domluvilo. Ale s tímhle to chodit bude 100% :http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektronicke-zapalovani-s-rizenim-predstihu.html
Datum: 15. srpna 2012 11:25
 což to bych mohl použít tyrystor z babety ne ?  takže by mě to vyšlo třeba na 500
Datum: 15. srpna 2012 10:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 15. srpna 2012 10:45
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdar kluci už jsem zoufalej. Dostal jsem 20, která 30let stála ve sklepě,tak jsem se dal do práce. GO motoru, vypálenej výfuk, karburátor seřízenej, nové kladívko + kondík, ale nechce jed. Když ho seřídím, aby jel, stejně nechce pořádně táhnout, svíčka pořát černá už nevím co s tím, ještě se mi nic podobného nestalo. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 13:11
Jméno: Jarin
IP: uživatel14338
 Ten filtr mě už taky napadl, tak mám obědnanej jinej. Jinak hladina i trysky ok. Je mi to záhadou dělám už fíky dlouho, ale tohle jsem ještě nezažil. Seřídím ho i tak, že startuje na první našlápnutí i po dvouh dnech. Ale rozjedu se, první kopec a nejede, svíčka pořád černá. Ještě mě napadlo koupit novou svíčku a kondík i když byly nový, možná i novou indučku, ta je původní. Jinak už nevím co s tím.
Datum: 18. srpna 2012 13:11
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
 ucpané sání (airbox, filtr) nebo vysoká hladina v karburátoru, velká tryska, nezavírající jehlový ventil karbu, to mě tak napadá...
Datum: 17. srpna 2012 20:55
 Zdravím draci mám problém s Babettkou 207 má potrhanou elektriku a scháním schéma nebo zrovna celou elektroinstalaci abych to jen pozapojoval.. děkuju za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 9:41
 http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html .... tam to najdes babetu 207
Datum: 15. srpna 2012 9:41
 Caute draci mam problem s volnobehem na sve Jawe 250/559. Karburator sestelovany podle tabulky a porad nechce drzet, chyta na prvni ale proste volnobech nedrzi. Pri jizde je to pohoda jede jako bejk. diky za rady at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 1:31
 Uz je to vyresene  vycisil sem hlavu a pist na povrchu a jeste jehla byla zastrcena v pruzine presne nedosedala na plochu tedka uz slape jako hodinky diky za reakce
Datum: 16. srpna 2012 1:31
 né pokaždý to jde podle tabulek seštelovat kamaráde... jde hlavně o seštelování bohatosti směsi musíš si s ním pohrát tak aby držela volnoběh a když prudko přidáš plnej tak musí okamžitě reagovat pokud se přidusí něco je špatně.. ale jak píše podemnou může ti to někde přisávat faleš vzduch, co svíčka? cihlová nebo černá? =)
Datum: 15. srpna 2012 13:48
 Tryska je cista mam spis podezreni ze mi to nekde saje falesnej vzduch co myslis? Kdyz ji nakopnu tak chvilku bubla a pak se mi to dusi ale kdyz zase syticem obohatim tak slape zase chvilku dobre.
Datum: 15. srpna 2012 11:02
Jméno: hhhh
IP: uživatel13640
 to budes mit spinavou trysku,ta co je z boku vodorovne zasroubovana..
Datum: 15. srpna 2012 6:38
 Zdar draci! Mam jawu 250/353 kyvacku, ke sprovozneni kontrolky neutralu musim asi pulit motor ze? predpokladam ze je kontakt na motoru zaolejovany. ma to smysl to opravovat? nebo neda se k ni dostat ze strany spojky po oddelani spojk. kose? Predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 22:23
 nevim prisel jsem si pro radu, a zatim jsem se dozvedel jak je kdo z vas agresivni  zpet k veci  takze jak to mam opravit aniz bych musel pulit motor?
Datum: 16. srpna 2012 22:23
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 Ondro .... jdi se oplachnout !!!! jsi chytrej jak pujcka od providentu a meles hovna !!! to uz hranici s kretenizmem ... nez si vemes me jmeno do huby radsi se zeptej - treba Radka, Standy, nebo kolecka ci jenca, postula, cezetaka kdo je vubec ten FRANKY !!!
Datum: 15. srpna 2012 20:54
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 Pro Franky chlupata prdel ty seš asi mimo mísu ty jsi asi nikdy nevyděl kontakt neutralu je tam mosaznej kontakt a kněmu je naletovanej kousek drátu kterej to propojuje a ten bývá upadlej . Tak když tomu nerozumíš tak se do toho nepleť
Datum: 15. srpna 2012 8:27
Jméno: Elegance
IP: uživatel14315
 Čezeťáku nechytrač, pleteš si to s panelkou! Na kyvce to drží dva zápustné šrouby a vyndává se to směrem do motoru. Je to takový bakelitový odlitek s plechem po kterém chodí druhý kontakt. Jinak teda, buď máš odpadený ten kontakt na kulise nebo drátek od kontaktního plechu k vývodu a nebo něco prochozeného na marast..
Datum: 14. srpna 2012 22:36
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 Cezetaku - nene .. pletes se - je sroubovany ze vnitr....(ale .. vim co myslis - 2 zapustene z venku - ale stejne s tim nejde nic delat..)..................................................................... Kazdopadne ve vnitr nejsou zadne draty - nema se vcelku co vysrat PULENI NESMYSL ... spis sem napis jakej neutral řadíš abych ti obratem mohl napsat ze jsi debil ... A Ondro s IP 11813 SERES SE TAM KAM NEMAS a takovy curaky nemam rad ....
Datum: 14. srpna 2012 22:32
 kontakt neutralu ze našrubovaný z venku! .. vedle sekundárního kolečka
Datum: 14. srpna 2012 22:15
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Cau pokud máš chybu v té kontaktici v motoru tak to musíš jedině rozpůlit jinak se k tomu nedostaneš nejspíš tam bude upadlej drátek jinak zaolejovaný to určitě nebude protože to je furt ve voleji je to v převodovce
Datum: 14. srpna 2012 21:41
 To by mě zajímalo taky mám ten samý problém na jawe 175
Datum: 14. srpna 2012 21:08
 seso bude š mít ešte pružinu na zadní brzdu na bovdenu .? nebo sem ju přehlídl ..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 8:17
 bude od prvniho zari
Datum: 15. srpna 2012 8:17
Jméno: Vajglíkova jawa 20
IP: uživatel13175
 Čau mám motor s pařeza a startuje krásně ale když jedu na jedničku tak zdechne tak nevite čim to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 10:41
 A teče ti do karburátoru hadičkou benzín?
Datum: 16. srpna 2012 10:41
Jméno: Vajglíkova jawa 20
IP: uživatel13175
 JJ
Datum: 15. srpna 2012 12:42
 A kdy to chcípne?Když přidáš víc plynu?
Datum: 15. srpna 2012 11:48
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 18:25
Jméno: vAJGLIK
IP: uživatel13175
 Mam originalni jawu 20 a jsou tam zlaty linky a zatej napis takze to tam muzes hodit , ale je to nalepka lepsi je to ylatou barvou
Datum: 14. srpna 2012 18:25
 čau darci měnil jsem spojku a dával jsem ferodo a daval nové lanko ..ale tet ten problem páčka semi nevrací
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 11:11
 Franky ty jsi už opravdu trapný.
Datum: 16. srpna 2012 11:11
 zase franky chlupata prdel. To stejny. hlavně žwe si mi minule nadával že se ptám na debilni otazky... ted se projevila tva inteligence
Datum: 15. srpna 2012 9:23
 Franky tvoje komenty jsou naprosto zbytecne tak si to nechej pro nekoho jineho nikdo na to neni zvedavy.
Datum: 14. srpna 2012 23:16
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 skus ji poprosit !
Datum: 14. srpna 2012 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ten šroubek na víku přitáhni,jestli je krátkej,dej tam delší a dej inbus jinej tam nevydrží
Datum: 14. srpna 2012 22:27
 tak na uplně volno ne ale zas jako kladivem ani gumovou paličko sem je tam nedaval ...
Datum: 14. srpna 2012 21:40
 šly ty lamely na koš volně nebo jsi si pomáhal kladívkem?
Datum: 14. srpna 2012 21:37
 dobře to vyskouším dík za ten návod
Datum: 14. srpna 2012 21:12
Datum: 14. srpna 2012 21:01
 jj skoušel aj povolovat tomě taky napadlo ale nejdřív sem myslel že jsou ty lamely přilepeny tak tet newim co mám delat ... kord když nemám stahovák
Datum: 14. srpna 2012 19:48
 a zkousel si dotahnout sroubek na viku? ja sem koupil feroda a nic sem nezabrusoval, to same s korkovyma a fungovalo to v pohode, normalni spojka
Datum: 14. srpna 2012 19:45
 jj mám tam všechno aj v tom pořadí jen jestly ty almely nemusim este znovu nak zbrousit aby tam chodiuoly v tom kosu volně
Datum: 14. srpna 2012 18:43
 A funguje spojka nebo ne? předpokládám že jsi dal těch 5 pružinek do koše spojky .. myslim že v motoru nemáš kuličku, má to být malá tyčka , kulička, velká tyčka, když tam něco chybí spojka nefunguje a tudíž se nevrací, taky na jawách 20/21/23 bývala pomocná pružinka na lanku, tak to zkontroluj
Datum: 14. srpna 2012 18:14
 Ahoj, 450ml červené, 200ml bílé a 650ml plniče. Stačí na kolik asi vrstev laku na pincka?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 20:44
 nemusíš mi hned nadávat. A stejně sem to nepochopil. To co sem napsal mi stačí na kolik vrstev?
Datum: 15. srpna 2012 20:44
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 na prsty u ruky ve 3 vrstvach .................. prober se vole ............. jdi se oplachnout ..................
Datum: 14. srpna 2012 22:40
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nazdar hoši, nedávno se mi dostal pod ruky 555tkový motor s vypadávající trojkou...předpokládal jsem, že to bude automatem a tak jsem ho rozebral a vyměnil pružinky.....ovšem po složení jsem k mému zděšení zjistil, že trojka vypadává pořád....nevíte čím by to ještě mohlo být?? napadá mě snad jen už ohlá vidlička.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 12:13
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 ok, díky
Datum: 15. srpna 2012 12:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 550/555 mají na dvojkovýchkolečkách jen tři kolíky a ty se poměrně často opotřebovávaly, následek vypádávající trojka....
Datum: 15. srpna 2012 6:02
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 no no ... nemas v hlave nasrano ???
Datum: 14. srpna 2012 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ohlá vidlička,nebo špatné ložisko pod sek. kolečkem nebo ozubení kol
Datum: 14. srpna 2012 22:28
Jméno: Pan_Jawak23
IP: uživatel14299
 Ahoj můžu se zeptat zda tady vtomto krámku bude ještě hotová hvězdicová hlava válce ? Jinak jestli by mi nedalněkdo nejkou stranku nebo tk kde by to měli a nejake zkušenosti stou hlavou . diky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 17:13
Jméno: EarZ
IP: uživatel13743
 Zdar, Když si chci dát zapalování z pařeza na fichtla, musim to nejak hodně upravovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 8:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 Mě tam pasovali normální uchyty , mam 2 fichtly a do obou sem sehnal pařezácký zápalko ,protože je to lepší na štelování a tak,atˇ se daří
Datum: 15. srpna 2012 8:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vůbec akorát musíš mít uchyty z pařeza na stator
Datum: 14. srpna 2012 22:29
Jméno: fotr367
IP: uživatel13106
 Zdarte draci jen tak chci oživit jawu 555 a když chci dát do 1L benzínu tak kolik tam mám dát oleje aby byl poměr 1:25?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 16:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kalkulačka, 1:25=0,04 (40ml)... příště zkus použít tu věc na krku!
Datum: 14. srpna 2012 16:09
 Mám 350/634-7,nebude tady v e-shopu k mání komplet elektrika.Jestli se nepletu je stejná jako na 638.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 18:26
 to rozhodne neni,,,,jinak na 634 nebude min rok
Datum: 14. srpna 2012 18:26
Jméno: ahoj
IP: uživatel11294
 čus Draci nevíte někdo kde se dá sehnat kolík který je na straně zapalování v klikovce a je v něm nastrčený magnet zapalování ??? Jawa 50 23 Mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 14:07
Jméno: Marek Frolka
IP: uživatel12275
 4ka šroubek s tělem, uřezat a hotové
Datum: 14. srpna 2012 14:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 udelej si ho
Datum: 14. srpna 2012 13:55
|



|