Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar, dá se někde sehnat rozeta na kývačku pulbuben?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2016 13:17
 Já ji doma mám, ale ozubení je už docela KO. A jelikož tady nýtovanej věnec jak u pionýra tak nevím jak to zrepasovat.
Datum: 06. června 2016 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel18701
 Poptej se v moto ústí nad labem a nebo Montyjawa či Motoren. Bude to ovšem za ranec. A nebo hledej na burze "šrotovou" a pak si repauj věnec,ložiska a tak,ale nesmí bejt moc vyrezlá a vymlácená v drážkách náboje. Doma se mi válí ještě jedna šrotová na péráka,ale to je děs...
Datum: 01. června 2016 14:56
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar,draci mám furt problém se spojkou u Jawy 90,při vyšších otáčkách mi prokluzovala to jsem vyřešil nové lamely a podložky na pružinky,ale při studených a někdy i při teplých rozjezdech mi prostě spojka nefunguje,nastavená je dobře i nové jehly mám na spojkovém koši,koš nemá ani rýhy od lamel,takže,prostě spojka funguje jenom bez oleje,protože lamele nejsou slepený,tak se vás ptám jaký byste mi doporučili převodový olej,ted tam mám pp80,anebo můžu tam dát i motorový,jako je u babetty,za odpověd předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2016 9:03
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Dej tam PP7.
Datum: 31. května 2016 9:03
 Ahoj panové.Prosím o radu.Mam pionýra jawa 50.Při startování mě sem tam zadrhne klika startování.Čím to je.A co obnaší oprava?Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2016 18:58
 jde ti to zub na zub, většinou s tím nejde nic udělat  problém většiny pincků
Datum: 29. května 2016 18:58
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Jo ještě taky mužeš mit už načnuty zuby na kolečku a nebo segmentu a to zase pulit.
Datum: 29. května 2016 12:42
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Zdar jsou dvě možnosti bud maš slabou pružinu a nebo ti drhne segment o karter v obou připadech musiš pulit motor. Ještě jedna možnost je že zadrhava hřidel v tom pruchodu od paky dovnitř
někdy pomuže položit fichtla na levou stranu a kolem hřidele nastřikat nějakej uvolnovač a nebo vnouzi řidkej olej.
Datum: 29. května 2016 12:40
Jméno: Lukas
IP: uživatel15175
 Zdar draci, mám dotaz. Co jsem si všiml, tak na trhu jsou 2 "repliky" karburátorů pro Jawu 50. Verze z Polska která se prodává na fichtl krámku a pak i z Taiwanu, která se prodává na jiných eshopech. Najde se někdo, kdo dokáže říct který je lepší ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2016 9:49
Jméno: Lukas
IP: uživatel17557
 Díky draci, zatím plichta, ale tak jako tak, i Sesa doporučuje Polskej osadit tryskama apod. z Taiwanu... Takže s píš se kloním k Taiwanskýmu...
Datum: 30. května 2016 9:49
Jméno: Hanz
IP: uživatel18698
 Já jezdím na polskej a žádnej problem
Datum: 29. května 2016 17:25
 Zdar draku ja mam ten taiwan a je dobrej. Polaci všechno kurvěj.
Datum: 29. května 2016 12:34
 Zdravím, na S22 mám šíleně slabou jiskru. Už fakt netuším čím by to mohlo být. Vyměnil jsem cívku, kondík, kladivko je taky ok. Nevíte čím by to mohlo být? VN Kabel je původní, mohlo by to být tím?
Díky za odpověď.
GOGO20
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2016 18:57
 VN kabel možná, ale taky už může být slabé magneto
Datum: 29. května 2016 18:57
Jméno: ufoga
IP: uživatel15313
 Cau, mam jawu 20 a zadní kolo jakoby se pořád vyklalo do stran. Mam novu osu i ložiska, neví někdo jak to řešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2016 22:25
 ustahni si dráty v kole, to je stoprocentně tím
a pokud jsou nějaký křivý ..tak kup všechny nový a nejlíp i rafek  podle toho v jakem stavu ho máš a jak moc chceš utrácet
Datum: 01. června 2016 22:25
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Nemáš uvolněný výplet ? Máš rozpěrky mezi ložisky ?
Datum: 28. května 2016 6:23
 Zdar draci na fichtlu mi nehazi jiskra do fajfky to kope ale jiskru ehodi svicky meneny civky meneny fajfky a kabely taky nevíte čím to je? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2016 5:20
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se na kladívka přerušovače a kondenzátor.
Datum: 27. května 2016 5:20
 Zdar draci, nemá někdo fotku, kde by bylo krásně vidět, jaké značky pro jednotlivé polohy byly nastříkané na plechu u palivového kohoutu ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2016 20:49
 lukas.dort@centrum.cz díky moc...
Datum: 07. července 2016 20:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bylo to jek na hranatejch pio,, hoď sem mail a pošlu ti foto
Datum: 11. června 2016 19:29
Jméno: ventil
IP: uživatel18696
 Zdarec. Mam mustafa po go motoru a mam jeden problem. Kdyz jedu na jednicku a na dvojku tak maji tah suprovej ale dam tam trojku a ta ma tah malej a cim vic plynu dam tim vic vynechava. Ale, kdyz jedu z kopce na trojku tak to se mnou cuka a po rovince tez. Do kopce ale necuka a po zarostle ceste na louce taky necuka. Cuka kolikrat nepravidelne. Kdyz jedu po prasne rovne ceste cuka dost, ale kdyz jedu po zarostle ceste tak nekdy necukne ani jednou. Od go jsem projel neco pres 20 litru a to cuka uz dele. Jehla v karburatoru je na druhem zaseku ze shora. Uz me nic nenapada. Poradi mi nekdo? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2016 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel14850
 Koukni jestli máš nastavený správný chod palivového ventilu u plováku,zda je správně hladina, dále bych zkontroloval průtok palivového kohoutu a zda není ucpaný uzávěr nádrže (má odfukovací dirky).
Datum: 27. května 2016 18:04
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se na svíčku. Je šerná, mokrá . Jeví se to jako příliš bohatá směs. Sniž hladinu v plovákové komoře.
Datum: 26. května 2016 9:49
Jméno: roman
IP: uživatel18693
 Ahoj ... Mám doma nějaké fungl písty i s kroužky na JAWKU 250/559 ..\r\nOznačení A,B,C šipka k výfuku i číslo výbrusu tomu všemu rozumím . Ale některé mají i další označení písmeny X,Y ..\r\nNapř. BX nebo AY podařilo se mi vygooglit že to má něco společného s okem v pístu tedy s čepem pístu co tam příjde..\r\nPokud někdo víte o co jde rád si nechám poradit děkuji ... respektive který se k čemu má použít
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2016 19:41
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 Zdar mam problem u panelky, kdyz dam pist do horni uvrati tak je tam asi 1 mm schod, kdyz sundam tesneni tak je to akorat, nevim co stim mam delat a nemuzu nastavit zapalko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2016 8:49
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně jak píše LK
Datum: 02. června 2016 8:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 může to bejt způsobený třeba i pístem a nebo to taky může bejt pro danej typ motorky normální, to nedokážu posoudit, ačkoliv panelku taky mám,,, každopádně ti to v žádném případě nebrání v nastavení zapalování, protože se vždy odpíchneš od pístu a libovolného bodu válce, takže v tom nevidím problém..
Datum: 31. května 2016 16:57
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 Těsnění je klasický papírový, vačka je nová a přerušovač taky je nový, tam jde o to že, když dám válec do horní úvratě tak je tam 1 mm zub, neni to zarovnaný s válcem, a kvůli tomu nemůžu přesně nastavit zapalovaní.
Datum: 31. května 2016 15:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Z čeho je to těsnění ? U toho zapalování bude opotřebovaná vačka . Kontakty přerušovače jsou ok ?
Datum: 24. května 2016 20:46
Jméno: karel
IP: uživatel18690
 Ahoj , mám dotaz sice ne na pincka ale taky na něm jezdím . Kamrád má skutr peugeot speedfight 50cc 2t , občas mu začne zdechat nebo mu nejde vytočit ale nepravidelně ,volnoběh drží furt, karburátor 2x kompletně vyčištěný, tryska odpovídající originálu , vzduchový filtr vyčištěný ,podtlakový kohout funguje, jehla prostřední zářez , svíčka nová , na pohled háže hezkou jiskru ,,myslíte že je problém s cdi? Prosím nenadávejte že to sem nepatří nebo tak a kdyžtak už někdo kdo tomu rozumí , děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2016 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel18692
 Tohle muže dělat uvolněná/poškozená kostra u cdi či u toho indukčního monolitu (nevim co tam máš) ... hledej
Datum: 24. května 2016 18:52
Jméno: ....
IP: uživatel18689
 Zdravím draci. koupil jsem motor Jawy 250 kývačky v ,,polorenovaci,,. Někdo se ho snažil půlit ale rozpůlil ho tak, že je mezi bloky cca 4 cm mezera a není sundaný rotor, tudíž bloky nejdou od sebe úplně oddělit. Chtěl bych se vás zeptat jak by jste rotor sundali, už si fakt nevím rady. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2016 22:24
 ano bude, pokud tedy v rotoru není strhlý závit
Datum: 23. května 2016 22:24
Jméno: .....
IP: uživatel18689
 Jop díky, ale bude to fungovat i když tam je místo origo zapalování zapalování z pionýra?
Datum: 23. května 2016 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 23. května 2016 19:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl by se stáhnout spešl stahovákem se stopkou, která projde až na dno závitu pro šroub vačky, ale v nouzi stačí pevnostní šroub M8 s dostatečně dlouhým závitem...
Datum: 23. května 2016 19:05
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Stahovákem. Podívej se na FICHTL KRAMEK ,vyhledej stahovák a uvidíš jak vypadá.
Datum: 23. května 2016 18:57
 Čau, mám dotaz na Sesu. Byla by možnost poslat balík českou poštou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2016 4:54
 draci nechtejte to po me,, balik postou ceskou je pro me problem, lebo jase casove na tu postu prostene dostanu ale pokud je to vylucna potreba draka a zaplati predem na ucet a muze cekat max 14 dni na balik,tka pak ano,, sorac ale prosteu me je ppl
Datum: 23. května 2016 4:54
 Zdar draci, měl bych dotaz na Sesu. Sleduju díly na Dandy 50 - 125 a zmizly lanka na tacháče, je problém s výrobou? A co ostatní drobnosti? Ale to bychom asi řešili spolu mailem... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2016 21:56
 To bych musel v přípaě 50tky, ale kam v případě 125tky?  I tak díky, za snahu.
Datum: 26. května 2016 21:56
 musis do nemacka a shanet tam,, lebo motor made in ddr
Datum: 25. května 2016 14:14
 Ještě jsem sháním jehlu do karburátoru a páčku vypínání spojky na motoře. To je taky mimo, co?
Datum: 24. května 2016 10:27
 presen,, nidk oje nedela, stale cekam za se zacnou
Datum: 23. května 2016 4:55
Jméno: lada
IP: uživatel18686
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:10
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 jasně jde to úplně v pohodě. teď to nemám moc v hlavě ale myslím že jediná změna je že ti bude přebývat jeden propojovací drát od cívky k tyristoru ale stačí kouknout do el. schéma a je to
Datum: 22. května 2016 0:10
Jméno: Václav
IP: uživatel18380
 Dobrý den, chci se zeptat ohledně fichtla. Když roztlačuju tak po skroro kilometru chytne a to ne vždy a po ujetí pár kilometru se uleje a svíčka uplně mokrá atd :/ Čim by to tak mohlo být ? Sem začátečník nemam tolik zkušeností :/ Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2016 5:54
Jméno: standa
IP: uživatel18687
 Máš extra vysokou hladinu. Přihni plíšek jehlovýho ventilu dolu.
Datum: 22. května 2016 5:54
Jméno: Václav
IP: uživatel18380
 Ok díky  skusim to jastli to pomuže  do zapalka se mi moc nechce pouštět ale když nezbyde nic jinýho :/ mam mustanga
Datum: 20. května 2016 14:48
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře karburátoru. Když uzavřeš přívod benzínu, odšroubuj víčko plovákové komory a zatlač plovák dolů. Ten límec, kruhová ploška na plováku, musí plavat na té hladině.
Ale záleží na typu pionýra. Ve starších je plovák jiný. Když to nepomůže, je nutné seřídit zapalování. Preventivně vyzkoušet novou svíčku. U toho karburátoru profoukni trysky.
Datum: 20. května 2016 12:21
Jméno: Radek
IP: uživatel18685
 Ahoj potreboval bych poradit s tlumici na mustanga. Mam rok 1978 a jsou tam origo tlumice (stribrna pruzina zvenku). Pro jizdu v jednom jsou ok, ale kdyz si prisedne jeste pritelkyne tak nefunguji. Ve dvou si to sedne az k dorazum a bohuzel to se kolo zabori do blatniku a zbyva tak 1 cm a na sebemensich nerovnostech uz narazime. Jsou tam ty origo gumove dorazy na ose tlumice, ale po vymene zadniho plaste (Mitas silnicni) bohuzel dochazi spis ke kontaktu blatniku s kolem, asi jak ma novy a vyssi vzorek. Takze staci abysme projeli dirou anebo si poposedla, zavrtela se na stupackach a tlumice uz to neunesou a dre kolo blatnik - mustang ma kulatej blatnik podle kola. A dival jsem se na vymenu za ty ze zbrojovky jenze s tim je taky problem. Delaji se dva druhy evidentne babetta a pionyr viz tabulka parametru. Lisi se prumerem ok a delkou. Jenze!! Kdyz jsem se dival co mam ja tak na motorce jsou ty delsi a s mensimi oky, coz je ale ta varianta pro babettu. Ta varianta pro pionyra mi tam dat asi ani nejde, musel bych jednak prevrtat diry v ramu na M10 coz je skoda ale hlavne jsou jeste o 8mm kratsi nez ty co jsou tam ted. Takze nasednou dva a stejne to nepojede, ke kontaktu s blatnikem bude dochazet jeste driv (pri mensim propruzeni). Presne na milimetr odpovidaji ty druhe co jsou na babettu. Mam tedy pouzit tyhle? Myslite ze by to pri nejtvrdsim nastaveni zvladli anebo to ve dvou zas pujde na doraz? Pak jeste nejak prizvednout blatnik anebo odlehcit pritelkyni
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2016 8:51
Jméno: péro z kalhot
IP: uživatel16168
 musí být ale z elektronika, z endura jsou větší a pak se ti napíná a povoluje řetěz
Datum: 02. června 2016 8:51
Jméno: Jawa
IP: uživatel18671
 Zkuste tlumiče ze simsona ja je tam mám taky a ok.
Datum: 19. května 2016 20:19
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Ahoj, mám doma starý spojkový koš na pionýra s urvanýma kolíkama. Místo kolíků jsem tam dal pevnostní šrouby M5. Chtěl bych se zeptat, jestli si zvás někdo takhle spojku předělával. Konkrétně mě zajímá jestli při provozu spojka normálně fungovala a jestli misky na pružiny nedrhly o závit šroubů? Já spojku nemám ještě namontovanou a pokud by to drhlo tak mě napadly dvě řešení. Tam kde bude bude jezdit pružina a miska odsoustružit závit nebo si udělá zakalenou vymezovací trubičku mezi misku a šroub. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2016 21:17
Jméno: jano
IP: uživatel18699
 Takto mám urobenu spojku na dvoch pionieroch. Je to lepšie ako segerky , dá sa zvečšit prítlak pružín. Závit nebude zadrhávať o misky, pretože tie sú hrubšie ako velkosť stupania závitu. Pomocou matíc sa aj dá nadstaviť rovnomerné oddialenie prítlačného taniera pri vypnutej spojke.
Datum: 29. května 2016 21:17
Jméno: Martin46
IP: uživatel18479
Posl.aktualizace: 18. května 2016 23:24
|



|