slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec borci problém se světlama na pionýrů když my svítí dálkový tak mi to nesvítí v zadu když to prepnu na tlumený tak to nesvítí ve předu a vzadu jo kde je problém ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2016 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky už je to vyřešené :-) :-)
 
 
Datum: 13. června 2016 19:36
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš zadní světlo napojeno na vlákna předního světla ? Jestli ano,tak může být závada v připojení zadního světla. Při tomto zapojení nejdou vodiče do spínací skříňky, ale jdou na vlákna předního světla a zadní světlo není na kostře.
 
 
Datum: 13. června 2016 15:21
 
 
 
 
Jméno: Mire      IP: uživatel16502    
Fichtlkrámek už stahnulů svíčky Denso? Že vidím jen Brisk mimo jiné Champion byly 1 jen co dostaly nový izolátor už nejsou pro mojí potřebu ono. Jen bych potřeboval označení svíčky Denso v hodnotě N15C díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2016 17:49
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Do babetty IWF 24.
 
 
Datum: 13. června 2016 17:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4675    
Zdar panove, po dlouhe dobe jsem oprasil mustanga zacal zase litat. Ale nastal problem se spotrebou. Bezne jsem jezdil za 2.5-3litry (2 roky zpet) na 100 a ted jezdim za 3,5-4 litry. Od znovu oziveni jsem vse vycistil, predstih a odtr zkontroloval (momentalne jezdim na stejny odtrh a predstih jako pred dvema lety), vycistil kladivka, filtr, trysky, plovakovku, svick, vymenil krouzky. Ale spotreba porad stejne. Zkousel jsem i posouvat plisek z tretiho zarezu na druhy, ale take bezezmeny. A taky se mi zda ze pionyr nema takovou silu co mel druv. Bezne co jsem pred dvema roky vyjel bez problemu za 2, ted vyjedu horkotrzko na dva. Muze mit na silu vliv predstih a odtrh? Popripade predstid zvetsit nebo zmensit? Dnes jsem kontroloval svicku a po jizde je svicka cernocihlova. Takze mam zkusit jeste zvednout plisek o jeden zarez (tz. na prvni zarez zhora)? A dalsi vec conjs zjistil tak mi za jizdy prosakuje vicko na plovakovce, sice je minimalne ale prosakuje (zvysenou spotrebu tomuto prusaku neprisuzuji, protoze prusak je minimalni). Ale zajimalo by me z jakoho duvodu prosakuje benzin? Z duvodu spatneho ventilu ve vicku? Dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4675    
Tak jsem znova seřídil předstíh, odtrh, nastavil plovákovku, posunul plíšek na jehle na první zářez (zhora), domo jsme našel dokonce hl. trysku 65 (ta co tam byla je 68-origo), jel jsem to projet a jede to stejně, ale spotřebu budu zjištovat v týdnu. Ale co jsem se koukal tak svíčka má ted o něco víc do cihlova barvu, tak snad již bude vše ok... dík za postřehy
 
 
Datum: 13. června 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel17468    
a vyčístit výfuk
 
 
Datum: 11. června 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě s prominutím napadla změna váhy jezdce :-) ale jinak bych zkusil namazat ložiska v kolech,rozetě,řetěz...
 
 
Datum: 11. června 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vyřeš to víčko plovákovky a seřiď hladinu... dle toho co popisuješ, tak je to kvůli vysoký hladině moc bohatý
 
 
Datum: 11. června 2016 15:24
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Kolik jsi vážil před dvěma roky ?
 
 
Datum: 11. června 2016 7:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel18709    
Zdravím, mám takový problém, jedu na mé Jawě 20 cca 15 minut úplně v pohodě, a poté se začne škubat a zhruba po 5 minutách občasného zaškubání zdechne a nejde vůbec nastartovat. Když počkám cca 20-30 minut, tak zase chytne v pohodě, a zas chvilku perfektně jede, ale poté zase nastane tento problém. Nevíte někdo co s tím je? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18710    
Než začneš cokoliv vyměňovat a štelovat tak zkontroluj,jestli nemáš ucpanej špunt od bandy,když je urvanej pant tak přisedneš sedačkou a nejde tam vzduch. Pak to muže bejt indučka a nebo kondik...
 
 
Datum: 10. června 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: simon      IP: uživatel289    
Zdar potřebuju radu nechci koupit krátkej řetěz proto se ptám bude mi na čz 175/477 stačit řetěz čz 420 se 128 články? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: simon      IP: uživatel289    
a seso jakej je v nich rozdíl?
 
 
Datum: 10. června 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne mel by,, pokud budes mit kolecko do 15 z,, ale 420 retez je spatny,, musis mit 428
 
 
Datum: 10. června 2016 5:12
 
 
 
 
Jméno: adasten      E-mail:      IP: uživatel2604    
Draci,koupil jsem si zapalování VAPE na fichtla.Světla podle návodu mají 6v 20w tzv.5w v zadu 15w ve předu.Problém je v tom že to přední světlo svítí jako bludička s tou 15w žárovku.Máte s tím zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: Cezeta      E-mail:      IP: uživatel18712    
Ahoj. Nevím kde jsi wape kupoval ale nejlepší je ho donést tam kde jsi ho koupil a reklamovat ho. Nebo napsat do W ape Kroměříž. Těchto zapalování na různé tipy motocyklů jsem už montoval hodně a vžy fungovala dobře a světlo svítí vždy bezva.
 
 
Datum: 16. června 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18710    
Když zapojíš napřímo žlutý kabely na jeden kontakt žárovky tak by měla po přidání plynu shořet. Pokud se tak stane,je zapalování v pořádku a máš něco nejspíš divně zapojené a nebo velké přechodové odpory a nebo špatný kostry. Mě hořej všechny 6V/15W žárovky,měl jsem opačnej problém. To s těma žárovkama je pravda. Některý "pochybný" značky buď hořej a nebo hovno svítěj.
 
 
Datum: 10. června 2016 18:17
 
 
 
 
Jméno: adasten      IP: uživatel2604    
Když jsem za to zaplování dal 3500 kč tak chci aby to jelo a svítilo.Kterou žárovku mám koupit a kde?Tady ve fichtlkrámku mají stejnou co mám doma.
 
 
Datum: 09. června 2016 15:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď chyba v zapojení... a nebo jsi použil novou žárovku? nové žárovky s označením 15W mají ve skutečnosti více jak 15W... :-)
 
 
Datum: 09. června 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten samý problém co máš ty tak jsem měl taky... nevěděl jsem si stím rady .... dál jsem tam zpatky normální zapalko a jezdí to možná líp jak to bezkontaktní... a hlavně to i luxusně svítí :-) :-)
 
 
Datum: 08. června 2016 23:14
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry den mam dotaz.babeta mi přestala jet jiskru dava benzin jsem vyměnil,karburator jsem vyčistil a nechce chytnout. když vstřiknu benzin do valce ta k chytne na drc co muže byt za zavadu.diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky ale jak startuju a nechtne tak je svička mokra,tak si myslim že tambenzin jde
 
 
Datum: 11. června 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se znova na karburátor. Odšroubuj malou trysku a podívej se ,jestli je ten otvor v těle karburátoru průchozí. Stačí baterkou posvítit do otvoru kde je clona a pohledem do otvoru pro trysku uvidíš světlo. Když ne,tak je to ucpané. A také profoukni kanálky.
 
 
Datum: 11. června 2016 7:27
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svička nova.když vstřiknu benzin do valce tak chytne i na starou na drc.benzinnasaje svička mokra. jinak dik
 
 
Datum: 10. června 2016 11:17
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Dej novou svíčku .Ta původní nemusí pálit pod tlakem.
 
 
Datum: 10. června 2016 6:45
 
 
 
 
Jméno: mustos112      IP: uživatel16049    
dotaz na vsechny mam vybrus na pionyru 40,75 a potreboval bych veded jaka tryska by se sikla do origo karbu a zda i volnobezku menit ? pist mam zde z kramku dvouroužkač . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2016 17:54
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel18111    
Draku nejdřiv to zkus s origo tryskou 68 někdy to stači to je kus od kusu. Potom laboruj s větši.
 
 
Datum: 09. června 2016 17:54
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel18111    
Zdar trysku bych dal tak 70 a volnoběžnou 35 ale ta se huř schani.
 
 
Datum: 09. června 2016 17:51
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel16669    
zdravim vas,\\r\\nmam pionyra 21 a potreboval bych prosim vas poradit co delat s plynovym riditkem ( je to predelane na tzv.rychlopal), ktere mi nejak vic vybruje a po chvili jezdeni me brni prava ruka. Leve riditko je v pohode, tam zadnej problem s brnenim neni. Je to u fichtla normalni, nebo mi tam neco chybi? Vsechno se zda byt na tom riditku s plynem dotazene, tak jak ma byt.\\r\\n\\r\\nDiky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Možná pomůže vazelina.
 
 
Datum: 10. června 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: Specny      IP: uživatel18706    
Dobrý den , pottebuji se zeptat ohledne rozety s 75 zubama na pincka, je tahle rozeta spise na cross nebo uprava na silnici ? a pujde motor s tim do vetsich otacek nebo ,jak bude podana ta sila v tomhle priprade ? díkky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedine na teren a kopce, pac tohle ma obrouvskou silu ale strasne pomale to pojede i na trojku a nebo pro draky co vazi 140kg :-)
 
 
Datum: 08. června 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, po dlouho době mám dotaz, budu kupovat na léto olej do pionýrů a rozmýšlím se mezi 2 bud mogul 2T tento: http://www.oleje.cz/p/mogul-2t-1-l--18518 nebo mogul TS tento: http://www.oleje.cz/p/mogul-ts-1-l--18741. Budu cestovat asi 1300km tak chcu at mě to maže díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel18797    
Já jezdím jedině na mogul TS nebo Madit M2T a no problém
 
 
Datum: 18. srpna 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Nedávno se rozdíly mezi oleji vcelku vědecky řešily na jwm a paradoxně se jako vhodné jeví oleje typu M2T a TS:-) Závěr byl takový, že většina olejů, které nehulí, mají viskozitu cca SAE20 a teplotu vznícení 80-120°C (Lavio, Motul 510, Mogul TSF, ...). Tyto oleje jsou řidší (předředěné) i kvůli oddělenému mazání a při premixu (olej do benzínu) by se mělo dávat oleje více . Oleje typu M6AD, M2T a TS kouří víc, ale mají viskozitu SAE40 a teplotu vznícení kolem 250°C. tj. olej neshoří, projde motorem až do výfuku a hulí. Ale maže:-) Pro zajímavost Motul 800 RoadRacing, teplota vznícení 270°C a viskozita SAE50, pouze pro premix, nicméně z pohledu ceny pro fichtla nevhodné. V Jičíněvsi u Havelky mi pokaždé zdůrazňují, ať neblbnu a ať klidně mažu M2T apod, že dříve jim chodily válce sice vyběhané, ale nezadřené. Kdežto dnes jsou kvůli "lepším" olejům nevyběhané, ale zadřené:-) A Pavel Suchý objel většinu světa na 4T olej a motorka je v pořádku. Jen je pak lepší jezdit jako první...:-D
 
 
Datum: 09. června 2016 16:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dávám TS, protože je hustej a líp vymezuje jawácký vůle,,, možná je to placebo, ale ty motory se mi zdají tišší, než s TSF,,, je ale fakt, že TS víc hulí...
 
 
Datum: 08. června 2016 20:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale jinak oba oleje co si uvedl ti to bez problémů namažou. TSF dávám proto, že tolik nekarbonuje a je to olej udělaný přímo pro Jawácké motory na míru.
 
 
Datum: 08. června 2016 8:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
šel bych do Mogul TSF ideální poměr cena/výkon
 
 
Datum: 08. června 2016 8:19
 
 
 
 
Jméno: korazdenek      IP: uživatel14094    
Zdar draci mám jawu 250/353 dám novou svíčku háže pěkně modrou jiskru jsu to projet a asi po 10 minutách to záčne vynechávat a svíčka už háže jen takovou červenou jiskru nevite čim by to mohlo bejt?,kondik a kladivka ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: korazdenek      IP: uživatel14094    
svíčka je černá
 
 
Datum: 02. července 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jakou barvu mají elektrody svíčky ? Není chudá směs ?
 
 
Datum: 12. června 2016 5:39
 
 
 
 
Jméno: korazdenek      IP: uživatel14094    
to jsem skoušel a furt je to stejny
 
 
Datum: 11. června 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Vyzkoušej jinou indukční cívku.
 
 
Datum: 10. června 2016 6:57
 
 
 
 
Jméno: Petřik      IP: uživatel18705    
Prosím Vás neumíte mi někdo poradit originální barvy na ČZ 175/487? Případně číslo barvy, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: Roman Král      IP: uživatel18755    
Bohužel nikdo ti asi neporadí,převodník čsn na ral neexistuje jediná možnost je použít alkydové barvy (syntetiku) a podle kousku orig.dílu si to nechat namíchat v autolakovně. Nekde v Brně je lakovna která se specializuje na renovace veteránů najdi si to na netu ti by to měli věďet
 
 
Datum: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel18479    
zdravim sešo mám velikej problém a chtěl bych se zeptat u mý jawy 350/638 mám uplně vymačkaný krk řízení nejze ho seřídit aby šlo lehce zatáčet a aby už zase nehrkal jsem druhý majitel a mám pocit že tam něco chybí tak prosím o radu co tam všechno patří a jestli to tu máš moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 10:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nove misky kuličky,, ted misky nejsou ale budou,, a nebo utahnul hodne tu stredovou matici a nebo dal o kulicku mic a pak to cele nemaka
 
 
Datum: 08. června 2016 10:53
 
 
 
 
Jméno: sklibor      IP: uživatel18704    
Zdravím, chci se zeptat jestli neexistuje nejaky pripravek na vyndani lozisek s kola na Babete 210. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. června 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, má tady někdo motorku na veteránských číslech? Zajímalo by mě (pohledem provozovatele) jaké úsilí a finanční náklady to stojí každoročně udržet na značkách, co vlastně přesně obnášejí ty retestace, jestli se musí zase absolvovat nějaká klubová a pak krajská, nebo jak a co za potvrzení potřebuje normální motorka (v mým případě třeba ČZ 502)? Našel jsem samozřejmě na netu pár návodů jak dostat auto na papíry, ale je to obecně postavený spíš na auta a kdysi jsem někde četl, že v procedůře je rozdíl podle typu ovládání brzd (bowden x kapalina) atd., takže bych rád znal podrobné motorkářské zkušenosti se zelenými značkami, hlavně mě zajímá kolik se platí na začátku a kolik pak každej další rok poplatky - díky moc hoši :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo - to ten prodej papírů :-/ Ať si o tom myslí kdo chce co chce, s tímhle bude ještě dobrá pakárna :-/
 
 
Datum: 06. června 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ne, jen musí být moto odhlášené - vyřazené z evidence, protože se bude přihlašovat úplně nově. Stalo se mi - při přihlašování péráka mi úředník s úsměvem sdělil, že moje číslo rámu jezdí v jiném městě.
 
 
Datum: 06. června 2016 19:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info a k tý testaci potřebuju nějaký papíry ze servisu, nebo z STK?
 
 
Datum: 06. června 2016 15:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17450    
Ahoj. 1. - vyplníš žádost o testaci a v klubu ti udělají klubovou testaci - cena podle klubu (v mém - nečlen 2000,-, člen zdarma) 2. - pošleš papíry krajskému komisaři (klub ti řekne kam a kterému) 1500,- 3. - s papíry půjdeš na městský úřad s vyšší působností a dostaneš veteránské doklady a značku - 500,- 4. - jezdíš 5. - každý rok (duben , nebo květen) absolvuješ retestaci, která v podstatě nahrazuje STK. Mě to organizuje klub, přijede do klubu i krajský komisař a udělají se retestace pro všechny. 300,- 6. - povinné ručení - dohodneš se s pojišťovnou na pojistce pro veterána, některé to uznávají a pojistka je třeba 1/12.
 
 
Datum: 06. června 2016 5:47
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci nevíte kde sehnat nový zadní tlumiče na pionýra.??? Typ 20,21 našel jsem na mustanga a ty tam dávat nechci .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 08. června 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oprava: byly :-D
 
 
Datum: 06. června 2016 22:13
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pod vim tak na 20 a 21 jsou stejný jak na mustangu...jen tam u 21 a 20 byli kryty...
 
 
Datum: 06. června 2016 22:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18703    
Draci šlo by z nějakého jiného karbece nahradit víčko plovákové komory u kerburátoru na Jawa 555 (2914 HZ) dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nenapadá mě nic, jakej je důvod??
 
 
Datum: 11. června 2016 19:28
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17723    
Zdarec mám velký a stále se opakující problém s kroucením motoru v rámu MZ ETZ 150, je to motorka prakticky původní jenom očesaná na ježdění pole louky v čemž b nebyl problém až nato že jak začnu hrabat nebo rapidně akcelerovat na tvrdem povrchu tak se motor začne neskoutečně kroutit stylem že jak dostane tah typu hrabání stavění na adní a tak dále tak se motor vyklání ven ze své osy tudž je jakoby doprava ven z rámu přední částí válce takže není vůbec ve své ose začne kurevsky špatně najíždět řetaz na kolečko a vlivem krutu motoru se skroutí i řetaz a postupně se zadře.Udělané komplet všechhny silentbloky motoru nové držáky zavešení za hlavu a furt to je to samé a už se ms toho vážně vydeptaný.Za každou radu budu vděčný páč když vidím že s tím jezdí stunt riding a ten motor se na zadním kole nezkroutí tak toto absolutně nechápu,jinak všechno je velmi řádně dotaženo.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2016 21:13
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17723    
Kdybych ty silentbloky vykuchal ven tak už to ty držáky dávno ukroutilo a navíc ten motor tak vybruje bžebych na tom zdechnul :-D
 
 
Datum: 07. června 2016 21:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusit vynechat silentbloky a dát motor na pevno?
 
 
Datum: 04. června 2016 21:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17888    
já ti s tím sice neporadím ale mohli by ti poradit tady. http://newforum.mz-world.cz/newforum/
 
 
Datum: 03. června 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: Kokos      IP: uživatel16168    
Zdravím nevíte prosím jestli je u stadiona pod maticí spojkového koše pérovka a taková podložka s tisícihranem?Před 3 lety jsem rozebral motor a už jsem zapoměl , co tam bylo.Předem díky za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2016 18:59
 
 
 
 
Jméno: Kokos      IP: uživatel16168    
Díky
 
 
Datum: 04. června 2016 18:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Na stránkách sesa-moto máš katalog náhradních dílů. Vybereš typ moto a klikneš na katalog. Je to znázorněno v pořadí, jak to má jít po sobě.
 
 
Datum: 03. června 2016 12:23
 
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 10:28:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu