Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kaja
IP: uživatel14188
 ahojte.Dneska jsem vypaloval výfuk a slezl mi ta barva proste tedka to mam do takove červene.chci se zaptat kamoš ma doma stříbřenku myslíte že bych to tím mohl natřít když to pěkne očistím a obrousím? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 23:24
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 Hele, stříbřenku bych nezkoušel.. Až se ti výfuk ohřeje na určitou teplotu barva se ti spíš začne tavit a bublat, neboli dělat takový bouličky, které mi pak bouchali a po nich vznikla vypálená dirka.. Když už tak bych ho nechal nastříkat a ne natřít a pokuď možno tak vypalovací chromovou barvou a né stříbřenkou.. Jen moje rada (odzkoušeno, výdrž 3 roky dokud mi to někdo neskurvil).
Datum: 18. září 2012 23:24
 Ahoj, jakou cenu může mít Jawa 555 s přepsatelnými doklady? Viděl jsem i za 7 000 Kč a vcelku pěknou. Někde jsem viděl omlácenou za 17 000 Kč, není to trochu moc? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 20:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 těžko říct, já kupoval víceméně vrak s TP za 3 tis. ...
Datum: 18. září 2012 20:55
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 4aute všichni nevíte kde se da v opave koupit duše na fichtla díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 22:59
 na krnovské v barumce vedle školy.mají tam i pláště
Datum: 18. září 2012 22:59
Jméno: petr
IP: uživatel14482
 v každém asi těžko, je spousta pneuservisu specializující se jen na automobily, tak nemel kraviny, a porad mu kde to v opavě přímo koupí, jinak tuším že barum to to vyrábí pod značkou mitas, takže pokud je tam nekde prodejna barum, tak tam
Datum: 18. září 2012 21:27
 v kazdem pneuservise
Datum: 18. září 2012 16:37
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Dobrý den,
mám dotaz ohledně mé jawy 05 po renovaci. Problém je ten, že jsem měnil svíčku a při té příležitosti jsem sundal hlavu. Bylo to asi 200km po záběhu. Spalovák byl lehounce zanesený karbonem a směrem od svíčky k výfukovému kanálu byla hlava zabarvená šedě. A horší byl ale píst. Vrstva karbonu byla větší a hlavně na něm byla vrstvička jakoby jemného písečku a to po celé ploše. Chci se zeptat, jestli je to normální a co s tím popřípadě. Pionýr je jezděný na silnicích, výjimečně na polní cestě. Směs ředím v poměru 1:40 (při záběhu 1:25) a to olejem Silver MotorOils SAE 15W/40 který mi byl doporučen Jehla na 2. zářezu od shora, při zajíždění 3 zářez. Zajížděno klasicky na silnici ve středních otáčkách s přestávkami. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 12:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Uvidíme, jak moc v pohodě bude klika časem... 4T olej nemá ve 2T motoru co dělat!
Datum: 19. září 2012 12:45
Jméno: fogl
IP: uživatel14442
 olej 15W-40 sa nemísí s benzínem a když jo tak blbě
Datum: 19. září 2012 11:55
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ja tam taky leju olej co lejetata do motoru do auta a vpohodě
Datum: 19. září 2012 6:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ať koukám, jak koukám, tak ten olej je pro 4T motory... v pionýrovi nemá co dělat. Ten, kdo ti doporučil, tomu očividně moc nerozumí.
Datum: 18. září 2012 23:23
 čus draci máte nekdo nějakej plánek či nejaky fotky ze stavby vodního chlazení .? kdyštak pošlete na mejl dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 20:02
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Viděl jsem vodou chlazený fichtlácký válec. A několik vodou chlazených hlav. Je to spíš jen ale technická zajímavost než přínos.
Vzduchem chlazený válce vydržej i několikahodinový fichtl cupy, i 24hodinový závod, tak proč na sériáka vymejšlet vodní chlazení?
Datum: 19. září 2012 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel14480
 A to myslíš Favorita, 4t krosku a nebo ostrýho 2T skůtra? Fichtl je chlazenej vzduchem,tudíž motor na tento způsob chlazení není stavěn. Na netu sem pár přestaveb viděl,ale pokud nepoužiješ válec z vodníka,kterej by pasoval(žádnej),tak ta přestavba bude hodně technicky a finančně náročná.... Myslím si že ani nevíš o čem mluvíš... Mimojiné změnou typu chlazení ztracené koně nenajdeš...
Datum: 18. září 2012 13:34
Jméno: tsunami
IP: uživatel13482
 Zdar draci. nevíte někdo do kdy po opískování by se měly plechy znovu nastříkat? nevadí že jsem to nechal opískovat a po 6 dnech poté nastříkat. Předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 12:45
 Tak aby to nechytlo rez...když ti to opískuje tak to může ten tejden ležet, ale v suchu. A nesahej na to holou rukou, v tom místě by to do druhýho dne začalo reznout...
Datum: 18. září 2012 12:45
 Čau draci mam otazku jestli možu řidit teru když mam řidičak A1? rači se zeptam než aby sem měl problem z policii
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 21:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No vidím, že zájem néni.Toš nechám tak.
Datum: 19. září 2012 21:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No dotaz je úplně jinej.Ale neco o Teře na silnici!Múže, ale za jistých podmínek.Na několika institucích je potřeba zažádat o povolení a jde to!Přesně nevím,ale možu zjistit esli bude zájem.
Datum: 18. září 2012 22:35
Jméno: Petr
IP: uživatel12894
 Jojo skus to s tou koulí , sami jsme doma měli dvě feldy , jednu vyrobenou 3/1996 Combika , toho ještě máme ,a krátkou výroba 7/1996 a každá měla jiný tažný
Datum: 18. září 2012 16:10
 s tou koili nevim z jakyho typu to je favorita a na jakej typ felicie  jedno skusim to
Datum: 18. září 2012 14:11
 aha tak to sem nevěděl diky  no tady ve vesnici vubec nejezdi policajti  videl sem jen jednou a to projižděli kolem
Datum: 18. září 2012 14:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 některý jo, soused má terru na žlutejch značkách...
Datum: 18. září 2012 12:25
 Tera na silnici ani nesmí... ale mám zkušenosti že když jedeš někde po vesnici ne po hlavním tahu tak to policajti nějak neřeší...ale záleží na jakýho blbce narazíš...
Datum: 18. září 2012 12:06
 Tera má homologaci do silničního provozu?
Datum: 18. září 2012 11:55
Jméno: Petr
IP: uživatel735
 tou koulí nevim hele ale asi ne , leda že by ta koule byla z posledního favorita na první felicii , to by možná mohlo být stejný ale na feldu je několik druhů tažnejch a fáva taky minimálně tak 2 druhy
Datum: 18. září 2012 10:33
 ještě mam otazku mimo jestli pasuje koule na vozik z favorita na felicii?
Datum: 18. září 2012 10:21
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Zdravím, jakej byste mi doporučili odtrh na svíčkách u 350 kývačky? Je nějakej univerzální, nebo má každá motorka jinou hodnotu, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 8:43
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Určitě to má vliv na velikost jiskru, jelikož když sem motorku koupil bylo tam 0,4 coz se mi zdalo málo tak sem to zvětšil na 0,6 a hned motorka jinak točila. díky mockrát
Datum: 19. září 2012 8:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Chong: pramalý vliv? V jedné publikaci byl dokonce vzoreček, kde v závislosti na kompresi, vzdálenosti elektrod jiskřiště ... bylo vypočítané potřebné napětí pro přeskok jiskry. Proto pincek má jiskřiště 0,4mm, Jawky 0,7 a moje auto např. 1,1mm, nebo se mýlím? Taky byla zmínka, že čím větší "odtrh" u svíčky (ale takový, aby jiskra spolehlivě přeskočila) tím "lepší" zapálení směsi, potažmo větší výkon.
Datum: 18. září 2012 23:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kývačka má 0,7mm podle příručky.
Datum: 18. září 2012 23:26
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 no už kolikrát jsem to tak slyšel a je to kratší název, ale to je jedno, hlavně že jsme se pochopili, jinak díky
Datum: 18. září 2012 14:01
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Některé pojmy začínají být životaschopnými novotvary.. odtrh já starší znám pouze jako nastavený parametr na kladívku, ale na svíčce bych to tipnul na vzdálenost elektrody jiskřiště, že ano? No takže výrobce motorky jej nikde nezmiňuje, tedy platí že se nechává jakou jí mají svíčky od výroby.. matně si pamatuju 0.7mm. Ale nechápu proč si někdo myslí že vzdáleností jiskřiště se něco změní  . Vliv to má pramalý...
Datum: 18. září 2012 7:23
Posl.aktualizace: 20. září 2012 6:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ale samozřejmně záleží jaký kolečko máš na sekundáru, ale s 13kou jak říkám 50-55 podle toho jak je na tom motor
Datum: 20. září 2012 6:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 běžně jezdící seriovka tak 55km/h
Datum: 19. září 2012 15:05
 a jak to jede stim 11z primarem?
Datum: 19. září 2012 9:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ano
Datum: 18. září 2012 15:59
 Dobrý den, předem se omlouvám, že dotaz píšu tady, ae nenašel jsem žádný kontakt na Vás, Zajímám se o výrobce Karburátoru 2926 s číslem výrobku 0K0010. Děkuji Skuina
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 14:35
 to tezko rict,,rika se ze je to taiwan,,,ale je gut a funguje skvele
Datum: 18. září 2012 14:35
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 nazdar , funguje tedka teda fichtlkramek ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 21:32
Jméno: hroch
IP: uživatel14482
 a ty novinky, výhledově kdy by mohly býti, ? čekám s obědnávkou, právě, až bude neco nového,
Datum: 18. září 2012 21:32
 jasne,,jen ma delsi lhuty pro dodani, pac ted vyrizuji objednavky co jsou o dovolene
Datum: 18. září 2012 5:38
Jméno: fichtlař
IP: uživatel10587
 čaute všichni motorkáři mam dotaz dneska jse mi stalo kdyš jsem jel na mojem fiku že jsem podřazoval kdyš jsem brzdil a kdys jsem zaradil jednicku tak se mi seklo kolo a zastavil jse div jse mse nevysekal kdys jsem tam dal dvojku tak se kolo tocilo ale n jednicku ne tak jsem tam dal dvojku a roztlačil jsem to a jak to chytlo tak jsem tam dal jednicku a us to slo nwm cim to bylo a co se stalo jen mne to zajima fichtl zase jel tak jak předtim díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 12:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Proč by se neměla řadit... další z řady nesmyslů. Samozřejmě se musí s citem.
Datum: 19. září 2012 12:46
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jednička se za jízdy neřadí!
Datum: 19. září 2012 12:27
Posl.aktualizace: 18. září 2012 20:24
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Zdravím všechny příznivce staré dobré Jawy ! Proč to nemá po najetí 199 km manžety na předních tlumičích ? A ta přední pneu rozhodně neodpovídá těm udaným najetým kilometrům .
Datum: 18. září 2012 20:24
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar pěkná je ale nechci bejt rejpal ale jak zjistíš zda ten tacháč funguje jak má já mám fichtla a když jsem ho dovez měl najeto 12 km a má neorigo motor a paíry a taky s nim jezdili někde v kladně ke kombajnu a spáky ale jestli má fakt najeto jen 199 km tak je to skvost
Datum: 17. září 2012 17:26
 Čau draci nejde mi elektrika u pyonira a chci se zeptat jestli někdo neví čím vším by to mohlo být
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 7:24
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Tak k téhle motorce Ti tu nikdo nic neřekne, tady se diskutuje o pIonýrech a ne pYonýrech
Datum: 18. září 2012 7:24
 Zapoj mozek OMG ! Vypíšu ti to tady vše - kabely (potrhané, rozpojené, bez izolace), přepínač na masce, přepínač na řídítkách, žárovky, špatné ukostření, špatná kladívka, špatný kondenzátor, špatně zapojené cívky, nefunkční indukční cívka, vadný VN kabel + fajka + svíčka a v neposlední řadě slabé magneto nebo blbá vzdálenost cívek od rotoru, předstih, odtrh ... mohl bys aspoň napsat co konkrétně nefunguje, co to dělá a na co ses díval !! protože pojem "elektrika" je pojem rozsáhlý !
Datum: 17. září 2012 21:57
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 Čus je tady nekdo z mohelnice na šumpersku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 16:24
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 já jsem ze šumperska a je mi 17
Datum: 21. září 2012 16:24
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 A kolik ti je?
Datum: 19. září 2012 16:56
 nazdar, z mohelnice primo ne, ale z litovle
Datum: 19. září 2012 15:28
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Čus Draci,právě se chystám na technickou ale nepasuje číslo motoru s rámem jenom čísla rámu s čísli v technickém průkazu a mám napsanou jinou barvu než je na jawě tak se vás chci zeptat jestli to bude na technické vadit.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2012 20:56
 Nejdřív zajdi na DI a nech si udělat výmaz motoru a změnu barvy(50+50Kč)...... Pak udělej technickou..............
Datum: 17. září 2012 20:56
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Nezabýval jste se někdo podrobněji magnetem? Zajímalo by mě, zda je lepší (pokud nepotřebuju světla) vymontovat světelnou cívku, nebo jí tam nechat, a pak jestli ji mít zapojenou nebo nezapojenou (jenom přišroubovanou). Slyšel jsem už několik názorů. Světelná cívka rotor vlastně brzdí, ale slyšel jsem, že kvalitnější jiskra je s namontovanou světelnou cívkou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 14:55
 chong... reterdér složený z 8 velkých cívek a 2 talíře kolem cívek, přišrubované na unašeš ze skříně je trošku něco jiného  .. .. jinak jo.. železo X magnet se přitahuje.... ale je to uplně zanetbatelné
Datum: 18. září 2012 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel14480
 Nezbývá než souhlasit...samozřejmně že i nezatížená cívka brzdí motor (železo x magnet se přitahují ) ..... Se sílou jiskry ti neporadím...moje zkušenost...od 10 let sem měl motokáru s motorem pio a měl jsem tam jen jednu cívku na zapalování a dokonce snad byla světelná,měla konektor na fastona...a dokonce bylo jedno jestli sem tu cívku měl nahoře a nebo dole..
Takže možný je všechno
Datum: 18. září 2012 10:12
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Tak za prvé... nevím kde berete tu jistotu že soudruzi vývojáři něco zanedbali. Měli na to ve své době potřebné vzdělání (což většina z váš rozhodně nemá), měli na vývoj dostatek prostředků a technologií a hlavně měli zkušebnu. Takže nepředpokládám že by si nevšimli že pól určený pro světelný okruh dává lepší jiskru. No a že dynamo, nebo alternátor v zátěži brzdí je snad jasná věc.. jednak to nejni perpetum mobile, takže asi si někde tu práci musí vzít, aby jí na druhém konci (po odečtení ztráty účinností) odevzdal, v tomto případě odevzdal v podobě elektrické energie a druhak Ti všímavější z vás asi budou znát elektrodynamickou brzdu jíž mívají kamiony, nebo autobusy, také se jí říka retardér...
Datum: 18. září 2012 8:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Praktická zkušenost - 2 zapalování 30W z mustanga, u jednoho bez svět. cívek (nezapojených) se dočkám bídné jiskry, vrátím světelné cívky a jiskra jako kráva, u 2. je to úplně fuk... A teď babo raď. A ohledně "odporu" magnetů stačí udělat jednoduchý test, pokud máš otáčkoměr, zkus zatížit světelné cívky (např. připojená světla), volnob. otáčky poklesnou. A 2. test se svět. cívkami (bez odběru), po vyhození cívek se volnoběh zvětší, takže i nezapojené svět. cívky "brzdí" motor. Tolik k praktickým zkušenostem z mládí, kde jsme hledali koně tam, kde nebyli .)
Datum: 17. září 2012 23:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No toš ešče taky neco přidám!S tú jiskrú je to asi blbost.S tým bržděním to úplná hovadina néni.Ale poznat to taky moc nebude.Šak tech 20W se nekde stratit musí.A byly doby kdy se ve dňe nesvítilo a za tmy moc nejezdilo.Toš to by se pořád musely měnit ložiska na klice.Ale stejně si myslím, že ten první příspěvek je nejlepší.Nebo všechny cívky spoit dohromady přes diody a potom to pustit do baterky a to bude pořádná jiskra!Ale toto je největší blbost.Ale šlo by to!
Datum: 17. září 2012 22:36
Datum: 17. září 2012 22:27
Jméno: Fo
IP: uživatel14478
 To co napsal Jiřin je nesmysl. To co napsal péro ještě větší! Je to jako kdyby ovlivňoval cenu vystaveného zboží za výlohou počet čumilů před výlohou. Kliku to za 10000 km poškodí asi natolik jako jedno puštění spojky naráz. Jinak doporučuju zkoušet, vždyť chybama se člověk učí !
Datum: 17. září 2012 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no podle mě bude potom rotor přitahován jen k jedné straně a to by se asi moc nelíbilo ložisku na klice
Datum: 17. září 2012 21:02
 že to ty cívky brzdí je hovadina... to že když ji tam budeš mít a bude lepší jiskra je taky hovadina.
Datum: 17. září 2012 19:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jiříne!Nejlepší bude dyž si to sám vyzkúšáš.Dyť to néni tak strašná práca.Sundat, namontovat, připojit, odpojit a dycky zkusit.No a potom možeš aj radit z vlastní zkušenosti!Toš tak.
Datum: 17. září 2012 18:03
Jméno: tomas
IP: uživatel12392
 čau draci mam na vás takovej dotaz spravuju zadní brzdu u mustanga a pořád mi to nejde ta páčka na bubnu se mi nechce vracet nevíte čim to může být zkoušel sem to všechno promazat ale nejde prosím pomocte mi už si fakt nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2012 20:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já zas nemožu spávat.A vím proč.Protože pořád přemýšlám o tem, esli si se byl podívat esli ten konkor natekl dovnitř.
Datum: 23. září 2012 20:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A byl ses podivat esli ten konkor natekl dovnitř?Dyť za tu dobu bych už došel pěšky k Tobě aj zpátky a měl bys to aj sprevený.A teď bez nadsázky! Esli bych vzal 250 tak bych mohl byt aj dneskaj v práci.A pro kubu:Ta pružina je dobrá věc, ale jemu to za chvílu nevrátí ani ta pružina!
Datum: 18. září 2012 20:09
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 hele zkus dat z venku na tom bubnu od te zaražky bovdenu k té pačce pružinu tak aby se to pěkne vracelo tak to tam ja, je to super už sem to takhle koupil s tou pružinou
Datum: 18. září 2012 15:36
Jméno: tomas
IP: uživatel12392
 skusim dik
Datum: 18. září 2012 10:08
Jméno: honza
IP: uživatel14408
 A když vyndáš brzdu z kola, sundáš pakny, tak se ti ten hranolek a na druhé straně ta páčka otáčí volně?
Datum: 18. září 2012 9:29
 cau diky za odpověd
cau kubo hele měl sem to venku zkoušel sem mazat ten hranolek pořád se to nevracelo
tak sem nastříkal konkor k ty páčce aby natek dovnitr ale nejde to porad
Datum: 18. září 2012 9:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Když pročteš nekolik dotazú kolem brzd, tak neco určitě najdeš!Třeba náš moc ojetý obložení a potom se Ti šprajcuje mezi čelisťama ten rozevírací hranolek
Datum: 17. září 2012 17:56
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 dival ses jak to vypada vevnitř jestli tam nemaš třeba vytahany ty 2 pružiny ? dej mi kdyžtak vědět vic co si zkoušel všechno
Datum: 17. září 2012 14:50
Jméno: Postmistr
IP: uživatel13362
 Zdar draci,
mám pár dotazů.
1) dostal jsem 21 od známého, pojistku platil a dal mi ještě papíry k mašině (šedý TP), dotaz zní: je to vše nebo by měl mít i "velký TP"?
2) má fichtl vyraženo na rámu VIN? Případně kde?
Rád bych ho přehlásil na sebe.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 23:20
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 Já mám 21, mám číslo vyražený jak na motoru tak i na kostře pionýra, pač štítek byl ztracen.. Inač u 21 mám jak malý průkaz tak i velký! + pojistky atdm.. Třeba to u 20 je jiné, ale já mám i velký technicky průkaz.
Datum: 18. září 2012 23:20
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel14475
 Ja mám jawu 20 a mám k nej iba malý technický preukaz a osvedčenie o evidencii. fichtl na ráme VIN nemá!!! má číslo len na motore, ale to policajta zaujímať nebude, motor je náhradný diel. Policajta bude zaujímať iba to, čo je na štítku a v technickom preukaze.
Datum: 17. září 2012 15:30
Jméno: Dominik48
IP: uživatel9704
 ahojte všici nevíte proč mi fichtl když tam mám dvojiku cuká jak hovado no prostě hrůza..mám pocit,že to může někde být v dátech nebo tak něco nevím,nevím a právě proto píšu odborníkům  jinak svíčka je dobrá,na jedničku to jede výborně,ale ta dvojka hrůůza ..  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2012 22:31
|



|