slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  421  422  423  424  425  426  427  428  429  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4207    
PÍŠU TU ZNOVA PROTOŽE SEM VČERA NEDOSTAL ODPOVED. Zdar draci,mám takovej problém jedná se o babettu 210 když odděláte na levé strane černej kryt tak tam máte ty 2 bubny tak ten levej na nej potřebujete ten stahovák aby jste to rozdelali a mam problém že sem tu babetu koupil a nekdo předemnou se v tom rejpal a kdyz tam chcu ten stahovák našroubovat tak tam není do čeho by se to našroubovalo páč na tom bubnu ze vnitř je strhlej závit a ten stahovák se nemá o co zapřít takže nevím jak jinak ten buben sundám je i jiná možnost než tym stahovákem když to nejde? Diky za každou radu a omlouvám se za případné chyby (psal jsem to na rychlo) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2012 0:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvvudocka8e9kFbJSoDGaGBzMr9A-sEp12_82eXEGFdhlf7pgHysax36vcRw ja použivam tento zapriem ho o kraje bubnú a osku kľukovky a dam to pekne dole
 
 
Datum: 21. září 2012 0:16
 
 
 
 
Jméno: whats up?      IP: uživatel14489    
A co trojramenny alebo dvojramenny stahovak....
 
 
Datum: 20. září 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
napasovat tam nějakej stahovák a bodnout ho svářečkou by nešlo?
 
 
Datum: 20. září 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
ještě zkus jestli tam nepasuje normálni metryckej závit stahovák má jemnej taky se mi to stalo nějakej blb tam narval stahovák s obyč závitem a buben se musel vyrazit ale předtym sem si ho trochu nahřál ale ne moc ale bacha na kliku ať se neohne jinak ti neporadimještě leda troramenym nebo podobnym stahovákem by to mohlo jit ale nezkoušel sem to
 
 
Datum: 20. září 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel14486    
Zdar, dneska jsem jel na Mustangovi do školy a najednou z ničeho nic začal vynechávat motor. Tak jsem vymontoval svíčku - OK, trysky - OK, karbec jsem čistil včera. Jiskru to házelo. Mi se zdá že tam jde asi málo benzínu, ale nevím. Z nádrže do karburátoru přitéká dost benzínu. Poraďte prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel12528    
Vyměnil jsem ho a nic
 
 
Datum: 21. září 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel14493    
nebo zkus vyměnit kondenzátor
 
 
Datum: 21. září 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel12528    
Tak to kde zapadává jehla to nemám vyčištěné. Ale začne to blbnout vždy když tam mám kvalt a až při vysokých otáčkách. Předstih ani odtrh nemám nastavený dobře, jelikož odtrh mám 0,8 mm. Při 0,4-0,5 to neháže jiskru. Takže předstih mám nějaký od oka :-D
 
 
Datum: 20. září 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš dobře nastavený předstih a odtrh a dává to pravidelnou jiskru
 
 
Datum: 20. září 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel14082    
Vyčistils v karbecu i to kam zapadává jehla to se stává dost častou chybou!
 
 
Datum: 20. září 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: ff      IP: uživatel13778    
tak je ucpany ventil ve vicku u karburatoru
 
 
Datum: 20. září 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
Měl bych dotaz kolik mm mají mět lamely na pařeza (Jawa 550) ? nejsem si jisty děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Dane!No řekl bych , že tolí, aby neštrejchaly kov na kov.
 
 
Datum: 20. září 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel14082    
Zdar draci mám problém skládám motor jawa 21 a jak se tam musí ta řadička protočit před slisováním tak mne nejde protočit nevíte co tomu je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel14082    
problém vyřešen byla tam chyba v převodovce
 
 
Datum: 20. září 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel14487    
jak nejde? dělá se to u otevřenýho motoru kde tomu nemá co bránit, pokud to nejde tak už si to stáhnul moc a musíš to zase rozlousknout
 
 
Datum: 20. září 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel14082    
*startovačka
 
 
Datum: 20. září 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
zdarec, hledal jsem nějaký olej a narazil jsem na tuto novinku, už ho někdo testoval, cena je celkem rozumná http://www.webareal.cz/nakupaprodej-cz/eshop/9-1-Oleje-motorove-prevodove/0/5/94-Olej-motorovy-M2T-1000ml odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Dyž už toš aj já!Dyž se vymýšlaly a aj vyráběly tyto motory, tak nikdo netušil, že bude nejaký M2T.A kdekdo naň nadává.Mladí kluci z okolí by ho do 350 nenalíli.A kolena a výfuky čistijú pořád.Nevím kdy kdo moju čistil přede mnúJá za 5 rokú a 30 000 km nepoznám. že bych měl čistit výfukovú soustavu.A pro zajímavost sem sundal hlavu abych viděl co je tam karbonu.A výsledek?Hlavu sem vytřel hadrú a byl vidět enom hliník.A nejezdím jak za mlada co to jede!A dyž moc tak 80km/h.A to vozítko je JAWA 250/592 r.v. 1971.A samozřejmě M2T.A ten sem před 40 rokama lil do závodní motorky kerá točila 11 000 otáček za minutu.A nezedřel sem ju nikdy!A ze srandy odpovidám na dotaz co leju do benzínu za olej?jJaký olej šak mám čtyřtakt.A všecí se řehtajú protože znajú moju motorečku.Toš tak!
 
 
Datum: 21. září 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein - smes + predstich + decka jazdia 1plný 2 plný 3 plný, takze kým sa motor nedostane do otácok zere strasne bohatú zmes...
 
 
Datum: 21. září 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T .. to je téma na dlouho :-D každej má jiný názory! Osobně podle mých zkušeností je pravda že při přesném nastavení zapalování, karburátoru a dobré svíčce M2T do sériovky úplně stačí. To jestli karbonuje nebo ne je věc další tak jak už tady píše čezeťák když se jezdí po nějakejch polňačkách kolem vesnice tak karbonuje každej olej protože se motor buď nestihne dostatečně zahřát a nebo se přehřívá.. Na delších štrekách je to úplně o něčem jiným! Ikdyž osobně na M2T málokdy jezdím protože mám na čz 487 kit na 215ccm, sníženou hlavu, jiný časování a otáčky jdou taky výš než na klasiku tak používám Motul 100 motomix http://www.motozem.cz/motorkarske-obleceni/eshop/40-1-Oleje-kapaliny-spreje/0/5/3244-Olej-Motul-100-Motomix-2T-1L je to skutečně špica mezi minerály a všem kdo najezdí ročně tisíce ho můžu jen doporučit!
 
 
Datum: 21. září 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pletou se tady hrušky s jabkama... ono je M2T a M2T. Ať se to jmenuje třeba M2Syfl, ale má to API TC, JASO fc, tak bych to na to s fekálem bez starostí jezdil. pokud budeš mít správně nastavenou směs, zapalování, nikde ti to nebude přisávat a budeš mazat ve správném poměru, tak se ti ten motor nemůže kousnout.
 
 
Datum: 21. září 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je pravda když to člověk projede někdy 20-30 km a víc tak se to vypálí (odkarbonuje samo)
 
 
Datum: 20. září 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10887    
Dětem to karbonuje většinou proto, že neumějí nastavit správně předstih a smě. Na m2t jezdíme už dvacet let a je to ten nejvícnejlepší volej na celým tomhle světě. ;-) Ámen.
 
 
Datum: 20. září 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: sedíš si na očích? píšu že jsem ještě nikdy nedekarbonoval... jen jednou jsem na číze ze zvedavosti rozebral výfuk.. no a nebylo co čistit... motor jezdil 50tis na M2T a nikde žádný karbon..... ono to chce občas vzít za plyn a jen větší trasy v kuse a né jeden kilometr jak důchodce a pak to zase schovat
 
 
Datum: 20. září 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jasně že se dá jezdit na M2T myslím to obyčejný,ale kdo má pak pořád čistit vejfuk a ty sračky co všude tečou pak z toho jsou akorát za*raný nohavice :-D
 
 
Datum: 20. září 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na M2T už dlouho a bez problémů :-)
 
 
Datum: 20. září 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
baví mě číst názory místních dětí :-D
 
 
Datum: 20. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
akorát jestli to není nějaká voda obarvená na červeno, protože to prodává jen tato pobočka nikdo jinej, uvidíme co to provede
 
 
Datum: 20. září 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
jelikož moje spotřeba oleje ročně je kolem 10L tak sem hledal nějakej API TC co nejlevnějc: jinak doteď sem jezdil na mogul ts s kterým sem byl spokojen, ale kupoval sem ho za 115. Vyzkousím jednu sezonu tady tento olej a uvidí se.
 
 
Datum: 20. září 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl patrí do triedy " tepelne vysoko zatezené motory" takze potrebuje hustý olej predovsetkým
 
 
Datum: 20. září 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase debata o olejích klasika :-D Já chtěl taky jezdit na TSFko ale je drahé u nás 500ml přes 130 kč proto koupím raději valvoline motorcycle 2 T který sice stojí 200kč ale je toho litr. a jeto minerál který je přímo určen pro starší motocykli apod je to tam přímo napsané ... Já stejně za rok vyjedu max 2 ty pyxle takže pohoda..... (mám ještě enduro) tady cosi kdosi dával kdysi na motorkářích :-D Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko). API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod. API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod. API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
 
 
Datum: 20. září 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14488    
Ano,M2T s API TC,JASO FC je dobrej olej na úrovni dobrejch minerálů,ten mohu doporučit....a do seriovýho fichtla a starejch Jaw patří,protože neni předředěnej.....poměr 1:33 ....to m2t s kterým máte všichni špatné zkušenosti jsou ty "oleje" s API TA/B....
 
 
Datum: 20. září 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
chtěl bych opravdu vědět co zkazím poměrem 1:30 , prostě už to neřeším , rači přidám pár kč a koupím lepší olej a mám jistotu :..))
 
 
Datum: 20. září 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa: to bude rukama a né olejem! ;-)
 
 
Datum: 20. září 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
M2T si li do nějaké číny , aha a hlavně že já sem stímto olejem měl problém furt , jednou se mě přidřel válec , podruhé jsem nestíhal čistit karbon co sem tam měl za týden to bych s jiný ojejem něměl ani za rok ježdění , a navíc se špatně spaluje tento M2T , a možná ho dřív jezdili protože něměly peníze na lepší a navíc v té době se ani jiný oleje nedělali .....
 
 
Datum: 20. září 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdejší děti by si měly uvědomit že M2T je olej právě pro tyhle staré motorky. prakticky na stejném oleji jezdili naši dědové a přesto po nich máme plně funkční motorky. to pak asi nebude tak špatný olej že?
 
 
Datum: 20. září 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
leju do benzínu ty podle vás "největší sračky" . čily M2T, převodový olej, motorý olej, mix s naftou a tak... a za 10 let jsem nezaznamenal že by se něco pokazilo, vydřelo, zadřelo.. a ještě nikdy jsem ani nedekarbonoval.. čím to ais bude?
 
 
Datum: 20. září 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
plně souhlasím s čezeťákem......lepší olej ti výkon nikdy nepřidá, je sice možné, že m2t víc karbonuje, ale myslím, že bysme si měli uvědomit, že na tento olej tyto motorky jezlidily min 20 let a ještě nikdy jsem neslyšel, že by někdo kvůli m2t oddělal motor....ale dělej jak myslíš.....
 
 
Datum: 20. září 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nemám nic proti ničemu, ale z 30Kč moc nezbohatneš, takže bych to neřešil.
 
 
Datum: 20. září 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
já mám kývačku a doteď sem jezdil na TS, tak u něj teda zůstanu, jen sem se chtěl zeptat abych tam nalil stejnou kvalitu akorát o 30 kč dražší.
 
 
Datum: 20. září 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
Mě to je jedno kup si co chceš , ale já bych nekoupil M2T , jezdím Valvoline , nedávno sem jezdil mogul TS ještě předtím jakejsi Castrol ten byl dobrej ani žádnej karbon , teď skusím něco jinýho , pokud máš rád svého fechtla tak do něj li něco lepšího , sice ten M2T má API-TC+, JASO FC, ale osobně bych tomu nevěřil .....
 
 
Datum: 20. září 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
dyt má stejne specifikace jako mogul ts nebo tsf, akorát to bude pravděpodobně minerál. PEPA - jakej olej liješ?
 
 
Datum: 20. září 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
tak tomu bych moc nevěřil , prostě je to olej nanic celej M2T ......
 
 
Datum: 20. září 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Má to API-TC+, JASO FC, do sériáka postačující...
 
 
Datum: 20. září 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
takže mám radši zůstat u mogulu ts?
 
 
Datum: 20. září 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
Právě že má to api-tc tak si taky myslím že by nemusel být špatný
 
 
Datum: 20. září 2012 7:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
API-TC, nemusel by to bejt špatnej olej... s ohledem na cenu samozřejmě
 
 
Datum: 20. září 2012 7:35
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
kup si něco lepšiho na tohle se vyprdni škoda peněz
 
 
Datum: 19. září 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12913    
souhlasím s MUMU je to de**** olej kterej nemaže a zakarbonovonává motor jak svině .... tenhle olej bych nenalil ani do nejhorší motorky co bych měl
 
 
Datum: 19. září 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mumu: co máš proti M2T?? mohl by jsi mi podrobně popsat proč je tak moc špatný? a nebo si to jen někde slyšel a chceš být COOL tak jdeš s davem?
 
 
Datum: 19. září 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Mumu      IP: uživatel13433    
Mě je jen divný že je to červený.. že by se náš starý známý M2T přebarvil aby nás zmátl nebo je to fakt lepnějaký lepší M2T
 
 
Datum: 19. září 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9706    
Tak pro mě jo
 
 
Datum: 19. září 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
To je mi ale novinka :-D:-D
 
 
Datum: 19. září 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Čau seso ještě před dovolenou sem u tebe dal obědnávku došla ti nebo mam udělat novou? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draci jak muzu vedet o co se jedna kdyz nevim ani meilovku ani prijmnei,,vzdyt nejsem deda vsevjed :-) napis mi mail
 
 
Datum: 19. září 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Mumu      E-mail:      IP: uživatel13433    
Lama dotaz. Jsem pionýrař a po dlouhé době jsem zase koupil větší motorku....péráka 250. Chci se zeptat, jak se má chovat ampérmetr ve spínačce, když mám slabší baterku a za běhu motoru rosvítím světla. Podle mě by se mělo sepnot relé a dobíjet to baterku ne ? Mě ampermetr jde do mínusu a motor chcípne :-(. Takže to nedobíjí nebo je jen moc slabá baterka?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
dolit, nabit baterku... za chodu se nabiji přebytkem el.nergie a pokud máš velkej odběr tak se ti nic nedobije tim pádem musiš zvyšit otáčky motoru pokud je špatná baterka tak ani to nepomuže když zhasneš světla tak by ampérmetr neměl jit do minusu jak s rožlejma
 
 
Datum: 19. září 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: Kotry      IP: uživatel7949    
Zdavím, prosím nevíte někdo kolik je servisní limit klasického řetězu pro pionýra. Mám na mysli určitou max. délku řetězu na určitý počet článků. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Kotrymu neporadím.Ale Yuri na toto sem už aj zapomněl.Díky za připomenutí!
 
 
Datum: 21. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no počet člankov by malo byť 111 ak sa nemýlim a opotrebenie reťaze spoznáš tak http://yurik.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC02297.jpg hore je novy a dole je starý najjednoduchšie zistenie pri takom ohybe
 
 
Datum: 21. září 2012 0:31
 
 
 
 
Jméno: Milan Sommer      E-mail:      IP: uživatel13551    
Zdravím.. Mám Babetu 207 a pořád mi na ní praskají žárovky, vůbec nevím co s tím. Koupil jsem i usměrňovač napětí 12V a ten schořel. Stačí ject na víc než čtvrt plynu a můžu jít pro nové žárovky. Pokud někdo víte co s tím, tak mi prosím poraďte, děkuji.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na jaký proud jsi ten usmernovač koupil? aspon na 8 ampér?
 
 
Datum: 20. září 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
to je problém kterej sem řešil dlouho a nakonec sem ho nevyřešil podivejse jak daleko máš světelny civky od rotoru měl by tam jit prostrčit list papiru z klasickych novin (ale ne z těch voskovanych ty jsou tenši) pokud to bude natěsno tak ji povol a dej ji dál od rotoru vule jsou minymálni to co si koupil myslim neni usměrňovač ten by ti dával ze střidavyho proudu stejnosměrnej to znamená misto fáze a nuláku by ti lezlo + a - (babety nemaji na alternátoru usměrňovač) pomoci diody která nevraci proud(je jednosměrná) v omezovači napěti je nejspiš odpor kterej omezi napěti na danou hodnotu já jsem ten problém řešil blbě ale pomohlo to nasadil jsem 12v žárovky a kde sem nemusel tak sem nesvitěl ale letos se něco stalo a už mi to jde normálně na 6V možná by chtělo proměřit civky já to asi budu řešit novejma ještě mě napadlo ložisko na klice zda nemá vule a timpádem by se rotor moh přibližit ke statoru
 
 
Datum: 20. září 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13535    
čus draci.. hele chtěl jsem si koupit na fichtla počítač motohodin ale i s otáčkama.. máte to někdo je to dobrý?? stoji to docela dost :-D... no nevim na fichtla :-D :-) popřípadě jakej doporučíte ?:-) dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
já bych se přikláněl k tomu, že bych ty peníze vrazil do náhradních dílů, nebo třeba do VAPE
 
 
Datum: 22. září 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
Ahoj šel by strčit tenhle regulator do čz 125/453 ? http://www.moto-ok.cz/regulator-6v-75w-civkovy-jawaCz-p-1456.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šel, ale pokud máš slabší dynamo (počítám 45W), tak z něj s 75W regulátorem nesmíš odebírat víc než je výkon dynama, jinak ho utavíš.
 
 
Datum: 22. září 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
šel, schéma najdeš na netu...
 
 
Datum: 20. září 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dotaz potřeboval bych znát vnější průměr hrdla tohoto karbecu (abych věděl jak udělat sání a spoj hadicí) nebo seso byl bys tak hodnej a změřil mi to prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_21_difuze.html
 
 
Datum: 19. září 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: bohuš      IP: uživatel14188    
nazdar kluci,chci se zeptat mam jawu 21 a jak ma aiebox na sání takovou tu trubičku vadí když ji tam nemam? myslíte že to ma vliv na výkon? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: kaktus      IP: uživatel6631    
ahoj doma mi leží starý píst do fichtla a uvažoval jsem o tom že bych ho použil na experiment kdybych vzal a do pístu přidělal dva přepouštěcí pomocné kanalky pod pístním kroužkem na vrchní straně u sacího otvoru jelo by to když je motor, seriový? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ny obycejnem valci to bude uplne bez uzitku
 
 
Datum: 19. září 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: kaktus      IP: uživatel6631    
jo za prvním ...
 
 
Datum: 19. září 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14484    
Myslíš ZA prvním kroužkem,že ? Samozřejmně že když okna v pístu nebudou plnit žádný kanál,tak jsou tam na nic....že....domyslet ;-)
 
 
Datum: 19. září 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14483    
Čau zdarvím zkušeny Jawaře. Generálkuju motor na 250 kývačce a jelikož ho mám na stole poprvé zajímalo by mě zda povolit i tyhle šroubky co zakrývá vačka řazení ( ty tři šroubky mám domalovany červeně). Mám trach že když to povolím aby se mi nerozsypal řadící mechanismus nebo tak něco a samo že když to nepovolím abych něco nevyštíp :-D Toho zaškrkaného si nevšímejte je to první obrázek co na mě vyplivnul google :-D http://imageshack.us/photo/my-images/84/roubkyj250.jpg/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
jestli se nepletu tak jsou tam dva sroubky stejne velke, které drzí kontaktnici neutralu, ty povolovat nemusis sou to myslí čtverky šrouby. Jinak motor je spojen tuším šestkama šroubama kterých má bejt 10 + případně šroub na kterým je přišroubovanej poloautomat ve spodní částí takovej dlouhej, povoluje se 10 klíčem, ale už je to taky delší doba, tak snad tady nekecám kraviny, určitě mě někdo doplní případně opraví
 
 
Datum: 19. září 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14483    
Ik: Paráda, díky stáhl jsem si vše jen ten katalog ND mě nenapadl :-)
 
 
Datum: 19. září 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo a když si nejseš něčim jistej, tak si stáhni ktalog ND a v něm máš všechno rozkreslený...
 
 
Datum: 19. září 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ty nepovoluj... jic by se teda nestalo, ale je to zbytečný, ty šroubky pouze držej kontaktnici neutrálu...
 
 
Datum: 19. září 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4207    
Zdar draci,mám takovej problém jedná se o babettu 210 když odděláte na levé strane černej kryt tak tam máte ty 2 bubny tak ten levej na nej potřebujete ten stahovák aby jste to rozdelali a mam problém že sem tu babetu koupil a nekdo předemnou se v tom rejpal a kdyz tam chcu ten stahovák našroubovat tak tam není do čeho by se to našroubovalo páč na tom bubnu ze vnitř je strhlej závit a ten stahovák se nemá o co zapřít takže nevím jak jinak ten buben sundám je i jiná možnost než tym stahovákem když to nejde? Diky za každou radu a omlouvám se za případné chyby (psal jsem to na rychlo) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: Korek      IP: uživatel14556    
Zdarec, nevím jestli už není pozdě, ale stačí na to klidně i klasický stahovák co má takové dvě ramena, kde konci jsou dva zobáčky a uprostřed je šroub. Zahákneš to po obvodu, přitáhneš šroub a je to.
 
 
Datum: 10. října 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: pampuch      IP: uživatel12424    
Ahoj, prosim vás který motorky maj automatický vypínání spojky při řazení ( při pohybu řadičky )? Vim že to maj hranatý čezety. Maj to i kejvačky, panelky a péráky? Dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem to zkoušel na kámošovo ČZ a funguje to pěkně, i rozjezdy přez to sou v pohodě.
 
 
Datum: 19. září 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to vymakanej patent, sám jsem to využil když mi prasklo lanko spojky, nebo když jsem v levé ruce něco vezl, rozjedeš se krásně přes řadící páku, ale nesmíš na to moc zapomínat v koloně u semaforu :-)
 
 
Datum: 19. září 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14484    
Mam to u péráka,po seřízení funguje perfektně i na stoletých lamelách který někdy přikluzujou.....rozjedeš se i na nožní páku.....za jízdy lze řadit bez páky spojky.....jen to má nevýhodu,nesmíš zapomínat nohu na řadičce....
 
 
Datum: 19. září 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jako že nemusíš mačkat páčku spojky ? ....
 
 
Datum: 19. září 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
umé 350/634 (1981) to funguje bez problémů a u čz 175/450 (1960) to funguje taky krásně
 
 
Datum: 19. září 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě všechno od péráka, snad akorát první 634 nebo některý bizony to neměly...mam to na 5 mašinách a funguje to super.
 
 
Datum: 19. září 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel13503    
Viděla jsem to na 250 kejvě, ale moc to nefungovalo. Asi byla posunutá hřídel, nebo něco omletý. Má to taky ČEZETA 501/2/5.
 
 
Datum: 19. září 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: pampuch      IP: uživatel12424    
Ahoj, potřeboval bych poradit. Koupil jsem si VAPE na jawu 90 a v návodu je napsáno, že výkon alternátoru je 6V a v závorce napsáno alternativně 12V. Potom jsou tam dva grafy co zobrazujou výkon alternátoru. Jeden 6V co má asi 22W od cca 1000 otáček a vedle 12V co má výkon asi 70W od cca 3500 otáček. Chtěl bych se zeptat jak to udělat aby to dávalo těch 12V a 70W. Dal bych tam baterku, aby to při nízkejch otáčkách žralo z baterky a při vyšších se to zase dobilo. Lepší než těch 22W. Dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neuděláš to nijak.. bud koupíš 6V a nebo 12V .. pokud si koupil 6V tak z toho 12V nedostanes..
 
 
Datum: 19. září 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12952    
zdar draci,mám problém,když tam kopnu kvalt,pružiny spojky-spojkovej koš mi dře kryt spojky...nevíte čím by to mohlo být?dík ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12952    
je to možný,ten koš se mi zdál volnější ale myslel jsem ze to jsou jen volně ty cepy na něm,až budu doma,zkusím
 
 
Datum: 19. září 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
nemáš jen povolenou matku ,která drží ten koš na hřídeli ?
 
 
Datum: 19. září 2012 6:43
 
 
 
 
Jméno: Mr.Bouši      IP: uživatel13426    
Zduř... Učil jsem segru na fíkovi a ona tam kopla 2ku bez spojky... Začal blbnout řadíci mechanismus, tak jsem to rozpůlil a Je špatnej řadící automat... nepadne tam 3ka (automat zařadí ale kolečka do sebe už nezapadnou)... jen je to trochu líže o sebe a jinak nic zkoušel jsem tam dát jiný řadící automat ale ten nejde vůbec (je zkroucený) Prostě tam tu rychlost nedorazí... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
:-D pozdě :-D
 
 
Datum: 18. září 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
a vidličku ohlou nemáš??
 
 
Datum: 18. září 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ohlá vidlička? něbo očesané kolíky na kolečku?
 
 
Datum: 18. září 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Mr.Bouši      IP: uživatel13426    
poraďte co s tím
 
 
Datum: 18. září 2012 21:31
 
<  421  422  423  424  425  426  427  428  429  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 3:50:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu