slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  419  420  421  422  423  424  425  426  427  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mike      IP: uživatel1723    
Ahoj draci chtel bych se vas na neco zeptat ohledne jawy 05 skladam si ji po dilech a mam malicky problem vzdicky co ji chci nastartovat tak jen jakoby vdychne a nic dava to strasne malou jisku ale skusil sem vymenit civku a bylo to to samy kdyby ste nahodou nekdo vedel co stim je tak prosite na piste. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
zkus vyměnit indučku,nebo faju,kodezator,kladivko,potom se podivej jestli to maš řadně ukostřene,a potom poštelovat zapalko
 
 
Datum: 26. září 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel4207    
Cus draci mám takovej dotaz jak jsou na babetty 210 řetězová kolečka s 11z,12z,13z,14zuby tak jsou nejak rozdělený jako do síly rychlosti nebo tak nějak ? moc se v tom nevyznám tak kdyby byl nekdo tak ochotný a vysvětlil mi to byl bych rád. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel4207    
Toš tak to jo. :-)
 
 
Datum: 24. září 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No su z jihu Jižní Moravy.Kolem Břeclavi!Toš tak!
 
 
Datum: 24. září 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel4207    
Oskar.. jo dobrý díky a jen tak nahodou odkud jseš? Nejsi náhodou někde z hané?
 
 
Datum: 24. září 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Babettak!Esli myslíš kolečko sekundárního převodu, tak s 11z pojede pomalu, ale bude mět siluA postupně 14z pojede nejrychleji ale tu silu mět nebude.Ale po rovině a pokud není úplně perfektní motor tak rozdíl jedneho zubu moc nepoznáš.Šak se ozvú aj ostatní.Toš tak.
 
 
Datum: 24. září 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, máte někdo starou ručně malovanou SPZ, na Pionýrovi s NOVÝM TP, tím myslím velký a malý. Když půjdu na registr a budu chtít přepsat na sebe motorku, která je na člověka z Liberce a já jsem taky z Liberce, tak mi nechají starou značku, ne? Jo a když ten stroj neměl nikdy STK a půjde na ni, dostane ji na 4 roky? Bylo mi řečeno, že je v platnosti výjimka, která znamená, že lehké motocykly, které mají předchozí čtyřletou, tak ji dostanou zase! Řekl mi to technik STK, ale jsou to už dva roky, co jsem tam byl a možná jsem to popletl. Prostě moto nebylo nikdy na STK, nemá žádnou předchozí! Na kolik let dostane? Zítra zkusím ještě zavolat, tam kde mi to řekli. Díky, za zkušenosti, Honza, Liberec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
lk: Prostě to tak bylo. Nakonec mi udělali technickou na 30 dní, úřad dokončil registraci, dali mi SPZ a musel jsem na technickou do měsíce znovu. U nás opravdu záleží na jakýho vola kde narazíš. A nemám potřebu si tady vymýšlet.
 
 
Datum: 27. září 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
honza: blbost, technickou ti musej udělat i bez SPZ... jak bys jinak dostal SPZ z depa, když je k tomu nutná platná STK?? akorát že nedostaneš nálepku, ale pouze protokol a nálepku ti dle protokolu nalepěj na SPZ přímo na dopraváku...
 
 
Datum: 27. září 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Pozor chlapi, já se takhle dostal do bludnýho kruhu. Na úřadě mi nechtěli dokončit registraci při převodu dokud nebudu mít platnou technickou a technickou mi nechtěli udělat, dokud nebudu mít z úřadu platnou registrační značku (to jest tu velkou plachtu) a tu mi nechtěli vydat dokud nebudu mít tu technickou :-)
 
 
Datum: 24. září 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no přesně tu značku raději ani neber no. Já mám sice už tu větší (ale né zas tu plachtu něco mezi tím) a téke byl majitel ze stejného města a automaticky jsem tam tu značku nebral...
 
 
Datum: 24. září 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně tam sebou tu značku neber jinak ti ji hned veznou!!!
 
 
Datum: 24. září 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak pokud byl z liberce a ty jsi z liberce měly by ti značku nechat a technická je furt na fichtla na 4 roky ....
 
 
Datum: 24. září 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci už sem tady jednou psal že chci sehnat větši rozetu na moji čz 180/487 kterou mam pouze na pole, ale nikde sem nic nesehnal,tak sem se dival na netu a našel sem tohle http://shop.retezyolomouc.cz/retezovy-disk-1-2x5-16-z62-simplex-20112062 myslim že na řetěz by to sedět mělo ale musel bych to dobře vymyslet abych to tam mohl použit ja sem přemyšlel vysoustružit do toho kola diru o pruměru me puvodni rozety a jenom to navařit na tu rozetu ale nevim jestli je to dobrej napad nemate stim někdo zkušenosti? po připadě kolik zubu ma mit ta rozeta aby to dobře jelo? nepotřebuju to mit nějak rychly stači těch 60-70 km/h když to pojede mam tam ted puvodni převod 16/52 a ani 4-ka po rovině nechce moc jet.předem díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
nahoře vlevo pod tim napisem fichtl pokec je červeně http://www.fichtlkramek.cz a třeti od toho je chat tak klikni na to a dole napišeš jmeno a seš tam
 
 
Datum: 23. září 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale máš, nahoře v liště je tlačítko "chat"
 
 
Datum: 23. září 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já chat nemám!
 
 
Datum: 23. září 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Potom to možná bude chtět aj vodítko řetězu.Ale to až časem esli se to podaří nejak udělat!
 
 
Datum: 23. září 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo oskare počkam stejně ted musim počkat až budu mit penize, kdyžt pod na ten chat za nama
 
 
Datum: 23. září 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče počkej esli seženu adresu teho výrobca tech pású!Ono aj trochu ojetý to kolo by se dalo.Dyž já se nikde během pracovní doby nedostanu!
 
 
Datum: 23. září 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo oskare chapu jak to mysliš je to dobrej napad,jo kolečko asi to bude tím jinak sem online na tom chatu
 
 
Datum: 23. září 2012 13:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, tento motor nejede v nízkých otáčkách...musí se to točit, prostě hranatá číza...
 
 
Datum: 23. září 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Na tým kole bych udělal díru aby šlo nasadit na ten hliníkovej náboj, do rozety vyvrtal díry svrtal to s tema 75 zubama sešrúboval a je.
 
 
Datum: 23. září 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
oskare zatim tu mužem zustat,kolečko asi to chce vždycky trochu vytočit ten motor ja sem byl zvyklej z jawy 250/559 že to litalo jak drak hned sem tam měl 4-ku ale tenhle motor je jinej no,asi to musim vždycky vic vytočit,a ještě sem neměl možnost to rozjed po delši rovince,
 
 
Datum: 23. září 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já sem nafilmoval, jak sem to měl já kdysi.Esli máš ojetých tech 52 zubú tak bych to možná přivařil.Ale rači bych to enom přišrúboval nebo nanýtoval.Šak placu je tam dost.Já to řešil na 46 zubú a zárobeň aj na Pionýra aby se to dalo vyměňovat.
 
 
Datum: 23. září 2012 13:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě to můžeme pořešit zde na chatu, je to rychlejší, jestli máte zájem...
 
 
Datum: 23. září 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čtyřka se ti po rovině nerozjede?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No kubo kolecko píše dobře.Asi ten válec nebo píst možná enom krúžky,ale neco je horší!A ostanem tady?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
oskare mužem byt zatim tu pokud to je aktivní a když tak ti pak napišu na email až to tu odpadne
 
 
Datum: 23. září 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ale ja to potřebuju zesilit jezdim dost často v trávě a 4-ku tam fakt dat nemužu citim jak to netahne a myslim si že někde na delši rovince a po asfaltu by se ta 4-ka chytla
 
 
Datum: 23. září 2012 13:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
kubo možem to řešit tady, ale esli chceš tak napiš meil a pújdem tam!
 
 
Datum: 23. září 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
kolečko já si to myslím taky, ale tech 52 zubú je do terénu málo.Tech 62 by se zlepšilo ale tech 75 je akorát
 
 
Datum: 23. září 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Tý vole!To bych za ty peníze rači chodil pěšky!No ešče se zeptám ředitela jak sem Ti sliboval.On na to zapoměl a já ho už netrápil.Na videu to mám ale neumím to poslat.Myslím to uchycení!
 
 
Datum: 23. září 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nechce jet čtyřka po rovině tak je něco špatně a převody tim nemyslim...
 
 
Datum: 23. září 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
řetěz na tu moji čz je 1/2x5/16 to sedí,uchyceni si mi myslim nepsal, a mysliš že tech 75 tubu bude dobre ?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pude.Ale si nemožu spomět co sem ti fšecko psal.Aj to uchycení?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Aj znáš primární převod?Já to přepočítám!Už sem zapoměl rozměry řetězú a nechce se mě to hledat.Tento řetěz je normální ze 180?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:08
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau oskare 2. je taky na prodej ale docela drahy http://shop.retezyolomouc.cz/retezovy-disk-1-2x5-16-z75-simplex-20112075 zkusim se ještě někde podivat, a co si mysliš otom pude to tak jak píšu ?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kubo!A ten 75 zubú si nesehnal?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám 2 dotazy: 1) Máte někdo zkušenosti s tímto světlem? Jak svítí? Vydrží něco plast? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_svetlo_14cm_hran.html . 2) Má někdo tento přepínač na blinkry? Má 3 polohy? Popř. jak to vypadá uvnitř? http://www.jawadily.cz/prepinac-blinkru--jawa-350-634--panelka,1488.html . Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: Gunte      IP: uživatel13048    
zdárek měl bych dotaz , šla by čzta 175 prědělat na 12V ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Gunte!Před 9 rokama sem měl trochu problém s dobíjením JAWY 250 toš sem uvažoval o 12 Voltech taky,Ale protože sem chtěl aj kompresor. Dobíjení sem opravil a tak sem ho tech 9 rokú neviděl a ujel sem skoro 30 000 km.No kompresor ešče nemám.Ale kúpit VAPE, tak musím prodat motorku abych na to měl.No a zas nevím na co bych to namontoval.Toš to asi další roky bude jezdit s 6 Voltama a kladivkem.A tech 12V je vymyšlených jen to udělat.A stálo by to pár korun!
 
 
Datum: 22. září 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Gunte      IP: uživatel13048    
tak díkec
 
 
Datum: 22. září 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravděpodobně ano
 
 
Datum: 22. září 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: Gunte      IP: uživatel13048    
Tak aby líp svítily světla a tak ale spíš mě to jenom zajímá :-D můžu tam dát tohle ? http://beta.fichtlkramek.cz/nahled/vape_12v_150w_dvouvalec_vape.html
 
 
Datum: 22. září 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A proč chceš 12 V?
 
 
Datum: 22. září 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plus spotřebiče...
 
 
Datum: 22. září 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: Gunte      IP: uživatel13048    
Takže stačí jenom to zápalko a baterka ?
 
 
Datum: 22. září 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejjednodušší je koupit 12V zapalování Vape...
 
 
Datum: 22. září 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
čus draci dneska jsem na fichtloj opravoval hlavu válce pač mi přišlo že to tam fouká.. no prostě jsem to sundal a všiml jsem si že na pístu jakoby u kroužků ale spíš víc nahoru je to nahnědlý nechci říct připeklý protože to je fakt jenom lehce.. a prstem to šlo trochu dolu :-D je to normální? motor po vybrusu 350km už ho nešetřím :-D ale dávám ještě častější pauzy... mažu 1:40 mogul tsf odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14082    
Zdar draci, mám na klice ztrhlý závit jak to opravit (u primárního kolečka) jedná se o typ Jawa21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsi dokázal strhnout závit na čepu? .. to dřív serveš matku než čep... že ty si tam rval jinou matku s obyčejným závitem, že?
 
 
Datum: 23. září 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawař!No převrtat by to možná šlo!Ale tam je vnější závit.A Padalík v Šardicích ho určitě opraví.Ale aj každej schopnej soustružník aj s matkú!Toš tak!
 
 
Datum: 22. září 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k tomu, že je to vnější závit, tak nevim co bys na tom chtěl převrtat...
 
 
Datum: 22. září 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14082    
nešlo by to převrtat??
 
 
Datum: 22. září 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinou kliku
 
 
Datum: 22. září 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
ahoj SESO prosimte dáš sem do prodeje pojistní půl kroužky pružin zadních tlumičů ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tom mam u vv regalu,, ale porad neni cas to nakopat do kramku,, udelej objednavku a ja to tam pridam,,
 
 
Datum: 22. září 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den. Koupil jsem si na fichtla tachometr z kola. Mám ale takový problém, že při nastartování se samovolně zapne a pořád se to přepíná na nastavení. Jak to nastavím tak mi to vydrží asi zhruba 5 minut a zas je to "rozhašené". Mám babeťácké zapalování. Už se vám něco podobného stalo? Nevíte čím by to mohlo zhruba být?? Já to vidím tak, že jsem si asi koupil nějakého šmejda. Děkuji za odpovědi a rady jak to případně opravit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Já mám strašný problém číst ty barevný ména,případně adresy.Tak přesně tento mám na 250 a tak jak píšu dúle!Ale by mě zajímalo esli ešče Cateye dodává aj s výškoměrem.Měl sem tuším CC AT 100.Aj pásek na ruku s držákem a měřič frekvence tepu.Ale nekde sem ho vytratil a v okolí je nevedú!Už je to hodně rokú.Toš tak!
 
 
Datum: 23. září 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se zda máš odrušenou fajfku (delší než neodrušená). Jinak bych taky volil nový cyklocomputer tento Sigma http://sporttestery-computery.heureka.cz/sigma-mc8/recenze/ . Je přímo určený na motorky a kamarád ho má a je good a za dobrý peníze ... na kole mám ale computer značky Cateye, protože se mi víc líbí vzhledově a taky ovládání ale už je trochu dražší ..
 
 
Datum: 23. září 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Tak já jsem asi úplně jiný Dominik. Mimochodem děkuji za odpověď. Zítra se na to podívám.
 
 
Datum: 22. září 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Dominiku!Doufám, že to nejsi Ty, co sem nekomu radil.A nebyl enom jeden.Nekdy je lepší se nekam podívat esli neco takovýho se nekde neřešilo! Samozřejmě se mě to stalo.A proto sem každýmu radil, aby nekupoval nic levnýho.No nejjednodušší by bylo kúpit novej.Nechcu dělat reklamu.Mě se osvědčila SIGMA.A nejrači mám SIGMU 700 nebo vyšší číslo.Stačila by aj 500 ale 700 má aj maximálku kerú si pamatuje.S 500 se najelo asi 15 000 km na kole.Se 700 sem najel asi 20 000 km taky na kole a na 250 sem dal nejakýho levnýho.A ten taky ukazoval už při nastartování motoru.Tak tam došla ta ojetá 700 a natočila za dalších 9 rokú asi 28 000 km.A před pár týdňama začala na slunku šifrovat.Toš sem kúpil zase Sigmu ale 800 a zatím šlape dobře!Ta je určená aj na motorky a má maximální rychlost do 300 km.A ešče rada.Rači se ptej v cykloprodejnách.Tady okolo sú vždycky levnější. No ešče mě napadá esli umíš s pistolpájkú, zkusit místo dvojlinky tam zapojit stíněnej kablík.A stíněním na kostru.A ešče zkusit u snímače nebo u kompjútru a nebo tam aj tam.Ale vidím to černě.To se Ti určitě nebude chtět experimentovat.Esli se pletu toš se omlúvám.Toš ať se Ti To povede!
 
 
Datum: 22. září 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci mato uz nekdo doma? je to aspon pekny,,kdyz uz to neni detailní?? http://www.editionsatlas.cz/p/241717/Jawa-354.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Já jsem to objednával hned jak to vydali a ještě mi nepřišla. Mám od nich už tatru148 a škodu 706RTO a tatra je super, ale ten erťák nic moc. Ale za tu cenu proč to nezkusit. Vždycky beru první číslo a pak to zrušim. Těch tatrovek tu mam 6 :-D
 
 
Datum: 22. září 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14287    
Čaute draci pasuje indukční cívka z jawy 05 na jawu 21 s 20w magnetem ? SPĚCHÁ!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, jsou stejné..
 
 
Datum: 23. září 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14287    
A ještě jeden dotaz,fungovala by zapalovací cívka právě z jawy 05 na jawa 21 s 20w magnetem ?
 
 
Datum: 22. září 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14287    
Před chvíli jsem tu cívku dostal,tak jsem proto napsal spěchá aby pro ní nejel zbytečně víš ?Jinak děkuji za radu
 
 
Datum: 22. září 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyskusaj to! spechá! nespechá ked más cas pridat dotaz a cakat na odpoved...
 
 
Datum: 22. září 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 22. září 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Ahoj, mám problém s jawou 175/356, pořád se mi na kladívku dělá pecka. Očistim, nastartuju, projedu se a pak to začne blbě jet a zase tam je pecka. A nevíte která svíčka je na to nejlepší? Používám Brisk N15C a taky N17Y. A taky mám ještě jeden problém, že když za jízdy zapnu světla, tak okamžitě ztrácí výkon a jako kdyby tam nešel benzín. Věděl byste prosím někdo co s tim? děkuji za odpovědi..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pecka na kladívku nemá souvislost se svíčkou.... kladívko má z vyroby postříbreý povrch kontaktu.. a tím že ho opiluje/ ošmirgluješ tu vrtvu stříbra serveš dolu a pak se opaluje.
 
 
Datum: 22. září 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kondenzátor. N15C. Nedobíjí. Spojku nevim, prohlídni si pořádně lamely a koš, případně napiš přesnej postup jak spojk šteluješ...
 
 
Datum: 22. září 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Joo a ještě mi nevystavuje spojka, taky nevim proč...:-D nastavit to absolutně nejde, když ten štělovací šroub přitáhnu o 1/2 otáčky tak po zařazení kvaltu a puštění spojky se to chová jako kdybych tu měl tu spojku furt zmáčknutou a když to otočim zase zpátky tak zase nevystavuje (jen trochu). Mohlo by to bejt lamelama? Ty sou sice původní a 40 to nejezdilo, ale vypadaj jako nový, tak nevim. Co myslíte?
 
 
Datum: 22. září 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cus hele delam znamimu fichtla a proste mam 100 chuti ho poslat ze skály .. dycky chytne a hned chcipne .. abych ho udrzel tak musim cupovat a dat ruku pred karbec misto filtru a pricpavat to .. mate nakej tip ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě to dělal naopak daný plovák;-)
 
 
Datum: 23. září 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No a co já?Já nejsu syn Boží?
 
 
Datum: 23. září 2012 13:28
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Řekni mi kdy a kde ho budeš pouštět ze skály, přivezu si vozejk a plachtu :-D
 
 
Datum: 22. září 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasrana hlavni triska a nebo zalepeny kanalek u hlavni trisky...
 
 
Datum: 22. září 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub Hluchník      E-mail:      IP: uživatel14281    
Zdravím, k mopedu Babetta jsem dostal vyplněnou kartičku v dezolátním stavu, koupil jsem si novou kartičku nevyplněnou. Rok výroby jsem rozluštil, číslo rámu mám na Babettě a teď vyplnil jsem Jméno, Bydliště, číslo občanky a teďkom tam je kolonka Zápis uskutočni - Nevbím co tam mám napsat na původnií kartičce to není rozluštitelné. a ještě je tam kolonka Dňa tam asi den koupení babetty nebo den vypsání nové kartičky ? Razítko tam mám Mototechna Gotwaldova 8 Brno. Stará kartička by asi mohla být ale Policajti by byli asi dost naštvaní. A z novou by neměl být problém :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
soused má babetu,a ptal jsem se ho taky na tuto a říkal že ho nikdy nestavěli na babete a to už jezdí let a ani tu kartičku nevozí, jinak prej když měl pionýra tak ho asi parkát stavěli :-)
 
 
Datum: 23. září 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: excuse.me ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kartičce mám podtym zápis uskutečnil :jen nečitelný podpis a podtym datum s razitkem mototechny (já tam mám pobočku Rumburk) nic vic ale stejně nejduležitějši pro policajta je aby si měl povinny ručeni a povinnou vybavu když mu ukážeš kartičku tak ji ani potobě většinou nebude chtit (teda mě stavěli 2x a řekli mi že je kartička nezajimá)
 
 
Datum: 22. září 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím napište , rozebraj jsem motor jawa 555 a vsechny ložiska šli z karteru uplne na pohodu ani jsem je nemusel nahřívat .je to normalni stacil lehky tah a byly venku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: Mike      IP: uživatel1723    
prosim te se vubec neboj je to upne normalni ja uz sem mel na stole tolik motoru a nekdy to proste de a neky ne :-)
 
 
Datum: 24. září 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: BEDY      IP: uživatel12628    
dík ale 10 ml stoji 300 kč řekni mi prosím nějaká bližší info třebo jestli to je aldurit 638 atd
 
 
Datum: 22. září 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14082    
Ne tohle normální neni aby ti skoro vypadly, ale dá se to opravit tímto lepidlem Aldurit nebo Loctite.
 
 
Datum: 22. září 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar seso, mám rozhozené přední vidle na třindě a chcu se zeptat, dají se koupit zvlášť ty nařízlé silonové kroužky z táhla (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tahlo_pr_vidlice.html)? případně za kolik jedno? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to prave ne,, kdysi sem mel zbytek ale ted jedine s tahlava,, jawa to jinak nedodava..sorac
 
 
Datum: 22. září 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
Zdar, mam tu dotaz pro Chonga, nebo na nějakýho profíka přes elektriku :-D , nedávno jsem byl na brzdě, kde mi přes solidní hodnoty a 12 000 rpm naměřili i nefunkčnost originálního zapalování, prej si to pálí kdy se tomu zachce, i když to na jízdě neni znát. Nedalo by se vyrobit zapalování, který by nebrzdilo motor originálním magnetem, ale že by tam byla jenom malá magnetka přímo na klice ? Chci jenom aby to dávalo solidní jiskru i v nejvyšších otáčkách a vydrželo spolehlivě závod, jezdím v popředí, tak bych nerad, abych odpad kvůli banalitě, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro Chonga!Jak dúle píšeš rychlejší indučku, toš mě napadl ferit.A potom VN trafo z televizora Sekundár by se mohl použit a primár by se dal namotat.rnUž si nespomenu na výkon, ale PL 504 nebo 509 neco utlačit musela.Esli ešče dám dohromady tu moju 125 tak asi na rychlost bez magneta a otáčky ešče taky navrch.A to potom budu otravnej!
 
 
Datum: 22. září 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Když už máš motor točící takové otáčky proč nejít do proveřeného PVL zapalování?
 
 
Datum: 22. září 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To standa: No řešením vibrací a upadávání součástek je to skutečně zalít to "formičky". Dneska už zalejvám trafa, a to hlavně aby se lépe rozlévalo teplo primárního vinutí, než když je jen nahatý na trafu. S vibracemi se jinak bojovat nedá. Někdy stačí i jen zakápnutí epoxydem pouze hnotné součástky na desce.
 
 
Datum: 22. září 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No kladívka jsou dosti problém, jde o to že se jedná o druh spínače. Ten pochopitelně s ohledem na pružné uložení trpí zákmity. Tím je problém na světě, páč se vlastně během sepnutí (vačka dole, tj. nabíjí induktivní akumulaci) rozeskáče a energie se nemůže hromadit v indukční cívce, čímž s otáčkami klesá energie jiskry. Napadlo mě že by se dalo inspirovat u nápravy, kde kmity tlumí tlumič, tak snad nějaký miniaturní tlumič... takovej tlumíček :-D. Pochopitelně si dělám srandu. Řešení pro otáčky na 8000rpm je použití bezkontaktního snímání. Ty jsou třidruhy. Indukční (viz. odkaz na jenca, myslím ale jen ten snímač ne zapojení), no to bych moc nedoporučovat (odpustím si vysvětlování, viz. níže), optické (optozávorou - specifická součástka za cca 30kč) a pak Hallovým čidlem (nejlépe průmyslově vyrobeným, experimentovat s tím nemá smysl). Nechci tady být skalním propogátorem CDI jen proto že se tomu tak věnuju, ale z principu že se musí hromadit energie v indukční cívce, tak s ohledem na statické parametry vlastnosti cívky je jasné že se stíhá nabíjet jen do určitého času, tj. otáček. Tedy pokud by se použilo zapojení s TCI (v podstatě klasické indukční zapalování pouze spínané bezkontaktně pomocí tranzistoru), tak by bylo nutné použít nějakou rychlou indučku, rozhodně ne origo pionýra. CDI, tedy DC-CDI (to má svůj měnič na vysoké napětí) má výhodu že se dá navrhnout měnič s takovými parametry aby stíhal potřebné otáčky. S trochou šikovnosti se dá doma vyrobit takové, které má mezní otáčky bohatě přes 20.000rpm (měl jsem na stole co zvládlo i 60.000rpm). Ovšem uznávám že ne každý je to doma schopen dát do kupy a osobně bych bez osciloskopu to dneska oživoval i já dost nerad.. Magnetka je OK, jedná se ve skutečnosti o CDI, tedy kapacitní zapalování bez vnějšího měniče, tedy vysoké napětí si vyrábí magnetka. Šloby se jít i touto cestou, osobně bych si ale zapojení upravil pro možnost použití optozávory, nebo hall snímače. Seřízení předstihu induktivního snímače se dá totiž spáchat pouze dynamicky, tedy odměrem nastavení předstihu pomocí stroboskopu, takže pak je nutný někde mít i stupnici na klice aby bylo co odečítat a mít i ten stroboskop. Další průšvih je indukce magnetického pole hlavního rotoru, který se vždy nepovede dokonale odstínit a s rostoucími otáčkami vliv jalových pulzů vlivem hlavního rotoru roste... což odhalí právě zmíněný stroboskop. Mám v hlavě takové jednoduché CDI, snímačem optozávora, či hall, trafo z "magneťáku" na zapalovací pól, můstkové usměrnění pro zvýšení účinnosti, pak ale k tomu je třeba jiskru sepnout ne tyristorem ale IGBT tranzistorem, takže ten bude potřebovat samostatné napájení. To je hrubý popis, ale musí se to pochopitelně otestovat. Ovšem takové řešení tě nezbaví rotoru. Pokud trváš na vyhození rotoru, tak bezkontaktní TCI, nebo DC-CDI a jezdit na baterku.
 
 
Datum: 22. září 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alebo poskladat tyristorové z "bordelu" co najdes doma, tyristor z babetty nejaký snímač zo skutra alebo zrovna vape s01+ transformatorcek zo stareho kazetáku a je to.. a nepotrebujes k tomu ziadne extra znalost.. http://bikepics.com/pictures/2443493/ , http://jencomoto.wbs.cz/Tyristorove-zapaovanie.html
 
 
Datum: 22. září 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do silikonového gelu jako se zalévají například řídíjí jednotky (v autech) ktere jsou u motoru nebo primo na motoru
 
 
Datum: 22. září 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14494    
Noo Chong vyvinul CDI,který by ti pomohlo......veme se samotná deska CDI,baterie a halovo čidlo nebo jakékoliv jiné čidlo,které bude snímat otáčení klikové hřídele......nedobijí se to a chodí to....používal jsem to s halovkou na motoru co točil 10 000ot/min a co se týče snímání otáček,tak OK....spotřeba minimální....spíš to chce vymyslet,jak CDI zalejt do něčeho pevnýho aby se nic neuklepalo...na toto moje zapalování trpělo......
 
 
Datum: 22. září 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
za pomocí mojich el. "znalosti" :-D jsem si tam dal malinký dvouramenný kladívko bosch, a celý jsem to sešteloval pootáčením jednotlivejch dílů tak, aby v okamžiku předstihu byly ty dva magnety, přesně v lícu s jádrem cívky. Ale teď bych chtěl buď, ty ostatní magnety nějak odmagnetovat, jestli by to ničemu nevadilo a jestli by to šlo, aby nežrali energii z kliky. A nebo udělat jiný zapalování z origo nosníku bez magneta, abych se mohl bez sundavání celýho zapalování dostat na gufero a namazat ho z venku, protože po závodě , když otočim s klikou, tak píská. To kladívko bosh má větší přítlak určitě, ale ten chlápek řek, že to prostě nefunguje tak jak má, že v těhle otáčkách to prostě už blbne, sice u jinejch strojů zapalko vydrží i větší točky, ale todle je hold pořád ještě fichtl no. :-D
 
 
Datum: 22. září 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14494    
12000 rpm na kladívkách,to ti gratuluju !! Nepřemýšlel si o bezkontaktu? A nyní už máš na kladívku dvě pružiny? Ostrou vačku? Nebo vše origo?
 
 
Datum: 22. září 2012 10:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Adame!No nevím?Dyby to pálilo jak se mu chce, tak to musí byt poznat na výkonu při tech otáčkách.Už je to dávno, ale měl sem zapalování ze starý Zetky 150, klasický magneto klasický kladivko jako na Pionýrech atd. a motor točil 11 000.A problémy nebyly.A když vezmeš Tatru 603 která je osmiválec a má jedno kladivko a točí asi 5000 i když je to čtyřtakt tak tech jisker tam bude 20 000.Aj dyby to točilo míň tak tech 12 000 je pro kladivko si myslím bez problémú.Nevím jaký motor, ale co teda jenom kladivko a baterku,Toš to sú moje zkušenosti.Určitě se tu nekdo najde.S elektronikú tady nemám zkušenosti.Ešče sem nepřečtl Stejskalovu diplomku.Tam by neco mohlo byt.Toš ať se Ti to podaří a hodně věncú ze závodú.
 
 
Datum: 22. září 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
A co to je za stroj? Jestli to je kladivkovy zapalováni tak tam bude na vině při tak vysokych otáčkách odstředivá sila a kladivko se nevraci přesně
 
 
Datum: 22. září 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: eNGe      IP: uživatel14229    
Čus lidi :-) Když jednu do (prudšího) kopce tak mi klesají otáčky a nakonec to chcípne. Čím to může být ? :-) Díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
ahoj,když už to ru rozebíráte tak se chci zeptat mě začal mustang kdyř ho chci vytočit tak má taky nepravidelnej chod :
 
 
Datum: 23. září 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: ingjanjawa      IP: uživatel14466    
Zdar, měl jsem uplně stejný problém. Musíš se podívat na šoupátko, na jakem zařezu máš jehlu, Tzn. jestli to v kopce chcípá nebo vynechává, je to moc bohatá směs. Po seřízení lítá jako drak(taky 21)
 
 
Datum: 22. září 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podřazuješ ? :-D co třeba málo benálu ? jak se to nahne do zadu tak to pak neteče do kohoutku --hadičky a karbecu......
 
 
Datum: 21. září 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: eNGe      IP: uživatel14229    
je to Jawa 50/21 :-)
 
 
Datum: 21. září 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zdravim nevíte někdo z čeho by se dal udělat stahovák rotoru na čz150c ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Asi to bude nejlepší to koupit něz se stim vyrábět diky za rady
 
 
Datum: 22. září 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13037    
závit je tuší 1,25 stejný jako zapalování vape ..a nvm zda se to vyplatí dělat protže ten stahovák ve voticích u bartunku stojí 80 korun a da se sehnat na každe burze.....sám sem si ho dělal svepomocí ale v práci ..dnes už bych si jej kopil....
 
 
Datum: 22. září 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Ondro!Toš sem se spletl ale ten magnet sem nenašel tam kde sem myslel že je.A víš jaký to má závit?Že bych se podíval po nečem!
 
 
Datum: 22. září 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
aha moc děkuji ja jsem si dělal stahovák na stadiona a někdo mě poradil že stačí koupit vypouštěcí olej na škodovku 120 a funguje to dobře takže jsem si myslel jestli se to nedá takhle nějak udělat i na zetku nemam totiž přístup k soustruhu jinak by to nebyl problem
 
 
Datum: 22. září 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj ondro!No myslím, že ze železa nebo oceli!Ale teď vážněJá to kdysi dělal z černej trubky, ale už nevím esli 1/2" nebo 3/4".a stoupání esli bylo 0,75 nebo 1 mm.Esli se Ti nikdo neozve, tak to zítra nebo v neďelu zajedu změřat.Já to mám v práci.A budu to taky potřebovat.Ešče aj primární převod aj spojku a řadící tyčku.Já mám ze 150 upravený kartry na 4 kvalty.Kliku z Tatrana aj s válcem a točilo to 11 000 ot.!
 
 
Datum: 21. září 2012 23:52
 
<  419  420  421  422  423  424  425  426  427  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 2:25:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu