Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi, mám dotaz nejede my babeta a nemuže přijít na to proč..... benál teče do valce jak má, svička hazí jiskru a předstih mam taky seštelovanej,karbec vyčištenej,a jak to startuju tak to ani nechytne..... nevíte čim to může bejt?????????? tak mě pls porate. pište zde nebo na E-mail. dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 7:25
 tak dik ja to dnes skusím
Datum: 28. září 2012 7:25
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no zašroubuješ jemně na doraz pak odšroubuješ a naladiš o 1,5 z5 ale zkus stim šroubkem pohybat třeba to pomuže,a zkus kdyžtak ten benzin střiknout, odšroubuješ svičku střikneš injekčni střikačkou do vnitřř ale malo a zašroubuješ a zkus nastartovat a uvidiš
Datum: 27. září 2012 21:27
 sroubek na smek když zašrubuju na doraz,a odšroubovavam tak přidavam vic benzínu nebo jak to je???
Datum: 27. září 2012 20:00
 šroubek na smes mam přesne na 1.5 otačky a karbec mam celej vičištenej, svíčku mam novou faju taky a 3roky stala
Datum: 27. září 2012 19:34
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 vyčisti pořadně karbec celej profoukej vyčisti v technickem benzinu neboj se celej karbec komplet rozebrat durch hlavně si zapamatuj jak byl,a pak když to nepomuže. vyměň svičku.faju,kabel,pak kdyžtak tyrystor nebo zkus střiknout do valce trochu benalu a jestli to chytne,když jo tak je problem v karbecu,a nebo nerozešteloval si šroubek směsi?? mě taky babetta nechytne když to nemam na 1,5 otačky
Datum: 27. září 2012 18:58
Jméno: gip3x
IP: uživatel13563
 cus draci je velky rozdil mezi jednoklicem a dvouklicem? mam cz477 a chci aby vic brzdila...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2012 23:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No dyby se nekde povalovalo víko na dvouklíč toš by se mě hodilo!Aj jednoklíč se dá trochu polepšit!A pro kolecko!Ozvi se na:"2beo@seznam.cz"
Datum: 27. září 2012 23:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Dobře seřízený 2-klíč brzdí slušně, na takhle lehkou motorku bohatě stačí.
Datum: 27. září 2012 20:38
 Jojo, dvouklíč je lepší...
Datum: 27. září 2012 20:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel13329
 Zdar draci mam problém s čz 175/487.Koupil jsem do ní motor 125, ale nevím jak zapojit zapalování.Když zapalování zapojím, tak svíčka neháže jiskru.Nemohli byste mi poslat na mail návod nebo nějaká schémata?Na elektriku jsem levej.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 10:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Toš nevím esli Jendo nebo Honzo?Šak 125 nebo 175 je jedno!Ale rada:Od kladivka na indučku.Druhej z indučky na baterku a je to.No a potom svíčka?Nebo indučka?A baterka?Nebo odranej fíbr na kladivku?Bez kondenzátoru by to mělo hodit jiskru!A schémata sem tu nekde viděl!Dokonce dvě! Toš tak.
Datum: 30. září 2012 10:58
 Můj mail.
Datum: 27. září 2012 16:41
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 PRODBÉM BABETTA 210 !! chci nastartovat sundal jsem levý černý kryt roztočím pedály nic nezabíra točím víc a víc a levý buben nezabere jen ¨cukne a nic neotočí se proste to v něm jen cvakne cukne sebou a nic už si vůbec nevím rady co stím sem fakt zoufalej ví někdo čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 17:52
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,máš dobře ten unašeč v pravém bubnu??Ten co rozpíná pakny,a na něm je ta velká podložka.Vypadá jak nuž na sekačce na trávu  . Dej ho naopak a uvidíš.Mě se to stalo taky že sem ho dal naopak.A očisti a omasti pakny a buben na levé spojce.Prostě obě spojky musí být čisty.
Datum: 29. září 2012 17:52
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Práve ted sem všechno odmastil na pravou spojku dal jiné čelisti a pořád né a né aby to šlo nastartovat proste celej ten levej buben nezabare jen cuká došli mi už nápady a nevím co stím
Datum: 27. září 2012 17:27
 To mohou být zamaštěné nebo moc opotřebené startovací čelisti(pakny).Skus vzít benzínový čistič brzd a vystříkat pod krytem spojku.
Datum: 27. září 2012 16:40
Jméno: slauch
IP: uživatel13546
 Zdravím, neví tady někdo jakou časovou platnost má lékařský posudek v přihlášce do autoškoly? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2012 12:56
 čau myslim že 3 měsice
Datum: 27. září 2012 12:56
Jméno: dan
IP: uživatel10415
 Cau draci, chci se zeptat jestli byste nemel nekdo zajem jet projizdku po cesku na svem mazlikovi. Piste napady kam a kdo by jel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 22:59
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 Asi nezbyde než jet sám
Datum: 06. listopadu 2012 22:59
Posl.aktualizace: 29. září 2012 20:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ani nikdo další?Asi sem na takovým jezdil já sám.No neva aspoň mám zážitky co druzí neměli!Neco extra!
Datum: 29. září 2012 20:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Já nemožu ty barevný ména přečíst!Že se ani nikdo neozval?Ta fotka je opravdu krásná.Už je to 45 rokú co sem na něm mohl po silnici.A jezdil sem na něm do učení.60 km za hodinu deset minut.Aj takovú kabelu sem měl.Tam se vlezly knížky aj prádlo.Potom sem tam daj aj dvojsedlo a revmaplecy. Co já se na něm nalítal.A záviděl klukom 05!Krásný spomínky.Děkuju za připomenutí!!!
Datum: 27. září 2012 23:37
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
Posl.aktualizace: 27. září 2012 17:40
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Buben sem odmastil a čelisi neprokluzujou proste to nechce zabírat ten levej buben
Datum: 27. září 2012 17:40
Jméno: Honza
IP: uživatel13329
 Koukni se, jestli nemáš zamaštěnej buben.Aby neprokluzovali ty čelisti.
Datum: 27. září 2012 16:43
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 když sundám ten buben a začnu šlapat tak se ty čelisti od sebe roztahujou normálně. pružiny sem právě ještě dneska dával nový
Datum: 26. září 2012 20:03
 nevim jak dalece o babettě viš ale tam jsou dvě pružinky na těch startovacich čelistich tak možna je chyba tam
Datum: 26. září 2012 19:55
 a ještě když sundaš ten levej buben a nechaš tam jen ten vnitřek s těma 2 startovacima čelistma zkusiš šlapnout tak se roztahnou ne nebo sou furt stejny?
Datum: 26. září 2012 19:53
 a když prudce šlapneš tak to zabere až skoro dole ne ?
Datum: 26. září 2012 19:51
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 normálně prudce našlápnu a aji na stojanu šlapu pořád a nic  zítra to ješte zkusím a ten unašeč tak sem s tym točil dokud to nezapadlo až zadu jak to má být.
Datum: 26. září 2012 19:47
 a nebo jak si nasazoval ten unašeč v tom pravym bubnu zarazil si to až na doraz to poznaš jestli ta matice je malo našroubovana čelisti moc v předu
Datum: 26. září 2012 19:42
 jak to zkoušiš startovat kopem nebo to šlapeš na stojanu?
zkus fakt zkontrolovat ten pravej buben přesně to dělalo mě na babettě jestli to nemaš mastny
Datum: 26. září 2012 19:40
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 nee v pravem bubnu mam pořád staré čelisti páč tam nejsou zas tak dlouh a sou v dobrym stavu...Normálne začnu točit pedálama a v pravym bubnu ty čelisti zaberou o ten bubem a otáči se ale ten levej ne a ne se otočit
Datum: 26. září 2012 19:35
 hele to muže dělat aji ten pravy buben čelisti v pravem bubnu maš nove?prokluzujou ty spojky v pravem bubnu
Datum: 26. září 2012 19:32
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
Datum: 26. září 2012 19:20
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 nezapoměl si tam dat klinovy řememn ? nebo spiš ty pružinky dvě na startovacich čelisti zkontroluj
Datum: 26. září 2012 19:06
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 28. září 2012 0:09
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj typeg!No já bych tam dal rači ty originál a podložky s prohlubní.Ty druhý bych dokázal namontovat, ale laicky si to nedovedu představit.A ty druhý si myslím, že se dají neodborným použitím natáhnout bez problémú a pak by to bylo ešče horší než originál!
Datum: 28. září 2012 0:09
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 Když něco potčebuji tak nikdo zas neví tak to sem dávám znovu doufám že se dočkám odpovědi :, potřebuji zase jednou radu ohledně jawy 21. jedná se o to že za studena mi krásně drží volnoběh spíše jsou i zbytečně vysoké otáčky ale jak se ohřeje tak volnovběh vůbec nedrží a hned scípne- na to možná řeknete že se má štelovat volnoběh když je to zahřáté ale to taky nejde pač ikdyž uplně šroubek volnoběhu zašrubuji tak to zahřáté volnoběh stejně nedrží a jen to vede ktou že studené to řve jak hrom. Těsnění mám všechny nové gufera taky hladinu v plovákovce jsem taky šteloval i jsem několikrát čistil karburátor ale prostě nic nepomohlo tak už fakt nevím tak mi prosím poradte je to nepřímné když mi to na každé křižovatce scípne tak díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 19:11
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 na jake dražce maš jehlu ma byt myslim na druhe s hora,pak překontroluj hladinu,vyčisti celej komplet karburator i komoru pro jehlu celej rozeber komplet vše vyčisti v technickem benzinu kdyžtak zkus vyměnit trysky,potom když nic nepomuže kdyžtak zkus vyměnit celej funkčni karburator pokud možno,možna jestli to neni aji svička,a nebo fakt potom zkontrolovat ty gufera na klice jestli se nepoškodily při montaži stat se to muže
Datum: 26. září 2012 19:11
 Když píše že to za studena otáčky zvýší, tak asi nebude vymačkané šoupě. jawasss: Spíš to vypadá na špatnou hladinu v plovákovce.
Datum: 26. září 2012 18:10
 no jak to nejde seštelovat tak je dost možný že už bude vymačkaný šoupě.
Datum: 26. září 2012 14:52
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Tak já to zkusím. Vymačknuté šoupátko v karburátoru? Tudíž by nereagovalo na štelovací šroubek volnoběhu. Všechny kanály a trysky v karburátoru OK? I pididirka? Pístní kroužky OK?
Datum: 25. září 2012 21:41
 zdarec chlapi.Mám problém,mustang mi vubec netáhne a nejde do otáček.Mohlo by to bejt tím,že jsem do benzínu nalil motorovej olej.Motor zápalko,hladina atd. vše v pohodě.Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2012 6:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A proč se ten motorovej nezapeče v autě?Dyť je to jedno co tam naleje za olej.A než se začal vyrábět M2T tak se tam líto asi co?Nebo se tenkrát jezdilo na samotnej benzín???Dyť si aj neco přečtite z historie.Nabo se zeptejte nejakýho strejdy v dúchodě a to se teprv budete divit.A jezdilo se bez problémúA nejakých vědomostí?Kdo by jim to tenkrát asi tak řekl?
Datum: 27. září 2012 6:29
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 to nevím, eště sem to nerozebíral ,až přez zimu to rozhodím a kouknu
Datum: 27. září 2012 5:29
Jméno: Dan
IP: uživatel7547
 10W40 je 4taktní olej ne ?  .. Tak to už si ho asi někde minimálně zapekl ..
Datum: 26. září 2012 20:34
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 benzín,ne olej pardon za chybu
Datum: 26. září 2012 8:48
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 Já jedine leju motorovej do oleje 10W40,a uplná pohoda takže to bude asi zapalováním
Datum: 26. září 2012 8:48
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jakej olej si tam nalil prosimtě ??
Datum: 25. září 2012 21:23
Posl.aktualizace: 26. září 2012 14:58
 jsou stejnymmakorat cerny jsou delsi a na pio je to vokate
Datum: 26. září 2012 14:58
 čaute jak je ukostřena babeta 207 -??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2012 19:32
 nerozumět tvému dotazu.. co jak je ukostřené? jestli myslíš plus nebo mínus tak obojí... napětí je střídavé (střídá se) .. kapis?
Datum: 25. září 2012 19:32
Jméno: mejcin
IP: uživatel14499
 Servus draci! Složil jsem motor, nová klika CKR, ložiska SKF. Ale klika jde dost ztuha, sedne si to, nebo to mám znova rozlisovat? Čím to může být? Jo a nemáte nějaký fígl na stlačení pružin spojky? Bojoval jsem s tím hodinu a ani jednu ségrovku nenasadil... Dík a pěkný podzim v sedle!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 22:30
 tam je malá pravděpodobnost... za strany od primáru se použivá i přípravek na rozpůlení, který nasrubujes do dír od sroubů z víka primáru..
Datum: 26. září 2012 22:30
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 ja si myslim ze z te druhe strany bych to taky mohl servat jak z te strany zapalka...
Datum: 26. září 2012 21:56
 s natahovakem jo... ale jestli chces tahat kliku je strany zapalka tak to bych nedelal... zarves v zavitu sroub a ses v prdely  .... jako klik aby ani za studena nemela jit do lozisek extra z tuha
Datum: 26. září 2012 21:49
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 uz chapu, dik, ale nemam rad kdyz je hnedka nekdo tak v razi  , tak proto jsem taky neco napsal, ja jsem zacatecnik, tak neco spacham, za studena to tam do tech lozisek asi nenatahnu ze?
Datum: 26. září 2012 21:30
 "narozdil od nekoho" aha.. tak .. dobře no kdyz myslíš  ...... jinak žádný závit se do toho řezat nemusí... kdyz sem si jeste kdysi davno pred 6ti rokama na ucnaku delal pripravky na motory tak sem jen do pasoviny vyvrtal velkou dirku a nad ni navaril matku a zkrz ni šroub....
Datum: 26. září 2012 21:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 leda by to slo kdyby tech podlozek bylo vic.. dotahnout dat dalsi podlozku a dotahnout...
Datum: 26. září 2012 21:23
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 narozdil od nekoho uz delam 4roky na 3osem obrabecim centru programovani+obluhu dohromady, stacil by nejakej nakres, pac se mi zda ten zavit kratkej aby se pomoci nej natahla klikovka do loziska v karteru. bych chtel videt tebe jako zacatecnika s mopedama... driv jsem se zajimal o PC ted me chytli mopedy.... takze malej nakres v malovani aspon nebo v cadu by pomohl
Datum: 26. září 2012 21:22
 co na tom jako nechápeš? když nechápeš tak jsi ještě malý student.. takžé né v práci na CNC ale ve škola na CNC .. a pokud nemas v hlavě nasráno tak si to dokázes predstavit jak by to asi mohlo vypadat
Datum: 26. září 2012 19:57
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 neslo by to trosku presnejc popsat? nejak moc nechapu diky
Datum: 26. září 2012 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kus trubky,podložka a matice primáru...nevím co na tom chceš vyrábět na CNC....
Datum: 26. září 2012 17:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 to standa: jak ma vypadat ten pripravek na natazeni kliky do lozisek v karterech? presmyslel jsem ze bych si v praci na CNC F. neco udelal
Datum: 26. září 2012 16:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 a ty gufera tam máš??
Datum: 26. září 2012 15:21
 a centrážní kolíky tam máš?
Datum: 25. září 2012 22:08
Jméno: mejcin
IP: uživatel14499
 No ložiska tam šly z mrazáku a bloky byly v troubě, lehce jsem je dosadil nadoraz gumovou paličkou. pak pravý blok zpět do trouby a ohřát ložisko a klika zase z mrazáku si tam sedla bez jakéhokoli bouchání sama. V pravém bloku se točila jako čamrda, ale po sesazení dohromady jde ztuha. Možná to budou nepárové bloky, motor jsem takhle koupil, takže vážně nevím. Pokud se nerozhejb, tak budu shánět pár bloků... Ty segrovky mi kleštěma nejdou, musím přijít na nějaký jiný způsob. každopádně díky za všechny rady, pánové!
Datum: 25. září 2012 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel14501
 No jasně,jak by jinak mohla bejt vystředěná než uprostřed klikový skříně. A nesmí tlačit ani k jedný straně....možná zkontroluj jestli je dostatečně natažená do ložiska naproti straně kde svírá...ložiska sou dobře usazený v blokách? Sou tam rovně? Šli tam zatepla a nebo zastudena? Kladivem? Klika natažena za pomoci přípravku? Zatlučena kladivem? Šla tam volně?
Datum: 25. září 2012 20:44
 a ted babo rad co ? sedne nebo nesedne ? já ti moc neporadí male přiklánm se ke standovy máš párovy kartery ? Klika vystředěná to ale nevím Jak to Stando myslíš ? jako aby byla přímo ve středu mezi bloky nebo jak ? Jako že má být vycentrovaná to je asi jasny když dával novou ojnici CKR. Když jsme u toho je lepší koupit novou klikovku CKR (ptal jsem se Sesi na seriovce je nezničitelná) nebo nechat origo kliku a jenom přelisovaat tj dát tam tu ojniční sadu CKR.....
Datum: 25. září 2012 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel14501
 Nic si nesedne. Klika v sesazených blokách bez gufer musí chodit úplně volně,jak nechodí budou s motorem problémy... Po montáži gufer muže být klika v uložení tužší (ale furt jde snadno otáčet)...zkontroluj,jestli máš párové bloky,zda jsou dobře sesazené a zda je klika vystředěná uprostřed karterů....segrovky nasazuji tak,že kleštěmi zamáčknu podložku s pružinou a zacvaknu segrovku druhou rukou a domáčknu šroubovákem. Místo slabých mističek-podložek pod segrovky používám klasické m6 podložky...
Datum: 25. září 2012 19:49
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Tak ony ty pružinky jdou blbě, zvlášť když jsou nový a člověk to dělá poprvé. Nejlepší je kamarádova třetí ruka a já si do kousku obyč plechu udělal zářez 6mm široký, nasadil kolem tyčky, zmáčkul pružinku, nasadil segrovku a hotovo. Ať se daří.
Datum: 25. září 2012 19:41
 klika si sedne... a jaky figl na segrovky bys chtel jakoM normalně do jedne ruky veznu kombinačky s podložkou, přitlačím na pružinu a druhou rukou nasunu segrovku..... kde je problém?
Datum: 25. září 2012 19:34
Jméno: Pavel
IP: uživatel8817
 Cau koupil sem si fichtla ale bez papiru mam moznost koupit papiry od kamosa ale sou od jinyho fichtla co mam udelat abych to prihlasil a udelal technickou? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 23:15
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 koupit stitek narazit cisla a prerazit cislo na kostre,jestli tam je popripade motoru,ten motor jde poresit vymazem cisla v technicaku na urade
Datum: 26. září 2012 23:15
Jméno: Jirka
IP: uživatel6436
 Čau draci chci se vás zeptat jaké máte zkušenosti s tím čínským sekundárním řetězem na fichtla? pořád se rozmýšlým který tady na fichtlkrámku zakoupit, jestli ten čínský nebo český... zajímalo by mě kolik tak odhadem + - bych mohl očekávat najetých kilometrů s tím čínanem do příští výměny s porovnáním toho českého? Jestli je ta životnost obou řetězů skoro stejná, nebo je to pravda co se o něm píše... že je vhodný pro fichtly co toho moc nenajezdí? Sekundární kolečko ( 11 zubů) mám nové, a rozetu bych chtěl nechat původní ta je ještě docela dobrá... pár sezon ještě vydrží. Předem velké díky za vaše zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2012 19:29
Jméno: šrot
IP: uživatel8367
 čínské šmejdy nekupuj..  kup podstivou práci..
Datum: 27. září 2012 19:29
 zdravim chtel jsem se zeptat cim to muze byt, steluji karburator na upravenym stadakovi, a kdyz tam prihnu tem plisek v pinckovym karbecu v plovakove komore vic nahoru tak mi z tama ten bezin kape a stadak se dusi na prvni reakci plynu, a kdyz to zase prihnnu dolu tak to zase prd jede nevi nekdo co s tim? nevi nekdo na jakym zarezu by neka byt jehla? mam znizenou hlavu,valec a pist, podle navodu od kamosa,
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Hladinu seřiď tak jak má bejt,bohatost směsi dolaď tryskama....
Datum: 26. září 2012 17:26
 čaute vsichni do moji 05 jsme nalel 2,5 litru naturalu a ujel jsem na to asi 44 km jak mam snizit spotrebu bude stacit bohatost smesi rekl bych ze to žere docela dost
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 0:38
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
 Ja som najel 220km - menej ako jeden nadrz
Datum: 26. září 2012 0:38
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Jen pro orientaci. Nedávno jsem jel trasu Písek Příbram s malou zajížďkou tam a zpět - cca 120 km za 3l benzínu. Při mojí váze na rovince i do kopce plyn v podstatě téměř na plno. Motor bez úprav, bez generálky, asi po 2.výbrusu, ale kdoví kdo a kdy to dělal.
Datum: 25. září 2012 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel14501
 Fichtl bere do 3 litrů když s nim budeš jezdit v klidu po silnici do 50km/h...takový to bezpapírový ježdění les/polňačka/les/silnice občas rovinka je na spotřebu drahý a je jedno jestli jezdíš na fichtlu,na simsonu,na skůtru a nebo na velký jawě... Jestli si takto najel 44km na 2,5 litru tak máš poměrně dobře seřízenej stroj v pravděpodobně dobrym stavu... Já v telecích letech taky najel 10km na litr benzínu...kdyby to bylo 2,5litru na 44km při cestovnim tempu po normálních silnicích tak už je to k zamyšlení,zda neni něco špatně...
Datum: 25. září 2012 20:02
 a kolik bych chtel aby to žralo na plný?
Datum: 25. září 2012 19:35
 tak na pul nekdy na plne otacky a nekdy plynule spis ale na plny plyn ale i tak to je poměrně dost
Datum: 25. září 2012 14:32
 a to si jel po silnici nebo po polnacce? ve vytočeném motoru na malý kvlat a nebo na trojku plynule?
Datum: 24. září 2012 21:30
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já ujedu 100km na 2,8l důležité je mět všechno dobře zatesněné a všechno zešteované - předstih karburátor- hladina
Datum: 24. září 2012 21:01
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
Posl.aktualizace: 25. září 2012 14:36
Datum: 25. září 2012 14:36
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau chci se ještě zeptat jestli jde sekundární kolečko z jawy 175/356 dát na jawu 250/559 potřebuji ji totiš do síly a kolečko z té 175 tky je menší tak jsem si říkal že by se to tam hodilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 23:20
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nepasuje, na 559 je vetsi dira v kolecku...
Datum: 26. září 2012 23:20
|



|