slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  417  418  419  420  421  422  423  424  425  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci mam problem jak mam udelat aby me neuchazel vzduch mezi hlavou valce a valcem a pak to vubec nema vykon porate pls co mtím mam udělat .....a omlouvam se za chybi psal sem to na rychlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik draci
 
 
Datum: 30. září 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oskar: Mam na pilno až moc, teď doma pokládam zámkovku a pak už jedu zpátky do Prahy :-(
 
 
Datum: 30. září 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel8325    
Tady máš návod na zabroušení s podrobnějším popisem, ale nedozvíš se tam o nic víc, než ti tady řekli .. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html .. :-)
 
 
Datum: 30. září 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Jak já mám pilno!A doví esli se dožiju!Kolecko zkusme bez toho aby nám tazatel řekl odkud je tak to na vlastní pěst vypátrat a závodit kdo mu to dřív zabrúsíme!Co Ty na to?Ale na cestu vemeš JAWU jo?Aby to bylo férovější!A ten múj pravopis?Tak se u nás mluví.A píše ešče horší!Toš tak!
 
 
Datum: 30. září 2012 10:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 30. září 2012 9:27
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a navod neznaš na netu někde
 
 
Datum: 30. září 2012 9:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k tomu, že potřebuješ jemný a hrubý druh, tak by bylo vhodné koupit jemný a hrubý druh...
 
 
Datum: 30. září 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže si mam koupit tu pastu hrubou a jemnou???
 
 
Datum: 30. září 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vemeš válec, opatrně přes hadr ho chytneš do svěráku, vemeš pastu (hrubý druh), namažeš jí na dosedací plochu pro hlavu, přiložíš hlavu na válec a zabrušuješ, po té co se srovnají nerovnosti hlavu i válec vyčistíš od pasty, naneseš jemný druh a zabrousíš to na čisto...
 
 
Datum: 30. září 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak se to tím brousí ???
 
 
Datum: 30. září 2012 9:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle zkusit mototechnu, to by šlo ne? :-) A těch pár vteřin navíc tě nezabije :-)
 
 
Datum: 30. září 2012 8:56
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja spěcham a kde bych moch sehnat tu pastu na ventily???
 
 
Datum: 30. září 2012 8:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zabrousit hlavu proti válci pastou na ventily...a příště piš klidně pomaleji, však nikam nespěcháme :-)
 
 
Datum: 30. září 2012 8:35
 
 
 
 
Jméno: flexgal      IP: uživatel14506    
zdar, prosim o radu.mam 555tku. Pokud je dvojka v tahu opakovane vyleti otacky. Jedna se vzdy asi o vterinovou zalezitost (jako kdyby prokluzovala spojka - tou to ale neni) a to kazdych cca 30m. Jiz sicnevim rady - poradi nekdo? Dik za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Dybych to nezažil, tak bych nevěřil!Mírně volný kolečko na klice.Tak pravidelně to nedělalo a sem tam ano!Nový lamele, nový pružiny,podložený pružiny uplně natvrdo a pořád to zlobilo.Pak mě napadlo to kolečko a byl klid.A ani to nebylo sedřenýTenkrát mě to nikdo nevěřil, ale bylo to tak.Toš tak.
 
 
Datum: 30. září 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vypadá to na tu spojku, 555 jsou na ní háklivé .. jednoduše se to dá zjistit tak že spojku uplně povolíš šroubem na víku tak aby nefungovala, hodíš 2 , roztlačíš bez spojky a zkusíš s tím jezdit .. pokud to ňou není tak mě napadá asi jen převodovka, že by byly kolečka dost ojetý a třeba nachvíli vyletí ze záběru a pak tam zase spadnou - to je ale spíš teorie (nepotvrzená) .. třeba někdo poradí ešče :-D
 
 
Datum: 29. září 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
zdar, mam pincka 20. a když ho nastartuju tak nemožu hned dat plyn protože to začne zdechat takže musím pomalu přidávat, trošku pak tročku víc až možu dat plný plyn tak možu jet. tak s tímhle bych chtel poradit co stím. a ještě když na chvilu zastavím a vypnu motor tak na pul hodiny tak to pak nejde nastartovat. přechlastám to a furt to nejde nastartovat a svíčka má pořád cihlovou barvu tak ji musím ocelovým kartáčem očistit a pak to chytne vpohodě tak prosim nemáte s tím nekdo neaké zkušenosti nechce se mi pořát čistit svíčka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
hele ja bych zkusil vyměnit svičku třeba N14 a nebo zase teplejši N17 ale nevim možna ti někdo poradi lip, ja mam na pionyru N14 a jede i s N17 bez problemu tak to zkus vyměnit a uvidiš no
 
 
Datum: 30. září 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
jehlu mam na 2. zařezu zvrchu a svíčka je brisk N15
 
 
Datum: 30. září 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
na jake dražce maš jehlu? a jakou hodnotu maš napsanou na svičce ?
 
 
Datum: 30. září 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
no roztlačit jo ale až tak po 100-150metrech
 
 
Datum: 30. září 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
podle mě je to u pionyra normalni, když to startuješ za studena je lepši to nechat chvilu na volnoběh a pak mužeš jed, a pak jak vypneš motor tak na pul hodiny de to pak roztlačit ??
 
 
Datum: 30. září 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11563    
Čus co bych měl všechno udělat aby krosska 250 byla živější ? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
no asi bych to polil živou vodou...
 
 
Datum: 30. září 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14507    
No...nezbývá než souhlasit... To myslíš jako n&#232;jakou novou pravou 2T či 4T krosku nebo X bike a nebo starou krosovou čízu a nebo nějakej domácí paskvil? Těžký odpovědět...u normální krosky bude problém v nastavení či ve stavu motoru/příslušenství...rozštelovanej karbec,ucpanej vzduchovej filtr,ucpanej tlumič výfuku či vychozene válec/klika atd... U domacího paskvilu je jediným řešením koupě pravé krosky...těžkopádnej motor 250ccm z cestovního motocyklu z 60.let minulého století nikdy nebude pružnej a výkonej pro použití v krosce... Ovšem takový motor z čz 175 / 477 je obstojnej..
 
 
Datum: 30. září 2012 11:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky motor? 250 neni konkretni
 
 
Datum: 29. září 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: drak hadra      IP: uživatel13546    
čus všichni. Nevítě někdo jak to bude od příštího roku s řidičákem na řidičák A21 ? Ted mám A18 a nekde jsem slyšel že to mají od příštího roku posunovat na 24 let. Neni tam nějaká vyjímka pro ty co už mají A18? Nechtelo by se mi čekat ty 3 roky. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: drak hadra      IP: uživatel13546    
jj díky moc. už sem si o tom našel i nějaké informace :-)
 
 
Datum: 29. září 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K červenci 2011 si přičti dva roky...takže v červenci 2013 hurá na zkoušky. S věkem jsem se nespletl...
 
 
Datum: 29. září 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: drak hadra      IP: uživatel13546    
a s těma 20 rokama sis to nespletl s 21 ?
 
 
Datum: 29. září 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: drak hadra      IP: uživatel13546    
A když sem držitelem A(omezeno) od července 2011 tak si budu moci udělat A(neomezeně) příští léto 2013 ? To by mělo jít jestli se nemýlím?
 
 
Datum: 29. září 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, pokud jsi držitelem ŘP skupiny A omezené po dobu alespoň dvou let, pak si můžeš udělat A neomezené už ve 20...(pochopitelně platné až od 19.1.2013)
 
 
Datum: 29. září 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci mam problem na babete ze svíčkou když ju vytahnu tak je černa nevíte proč to muže byt ??? neni to tim ze nemam spravnej předstih zeštelovanej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
no jak řika kolečko bohatost směsi se šteluje tim spodnim šroubkem na karbecu, jeden je na volnoběh a ten podnim je bohatost směsi zkus to zeštelovat tak aby byla svička barvu jak cihla,od vyrobce se to ma udělat na 1,5 otačky od zašroubovani ale zkus to poštelovat a uvidiš
 
 
Datum: 29. září 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba bohatá směs...
 
 
Datum: 29. září 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
Zdar mám ještě jeden problém ,, plovákovna mi nedrží hladinu.. plovák není díravý , plíšek ať zohnu jak zohnu.. nepomáhá, ta jehla co drží plovák je taky v pořádku.. nějaký nápad čím to může být ? nic mě nenapadá dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
vypadý to že to bude tím.. dík za radu , zítra to skusím
 
 
Datum: 29. září 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
maš novej plovak ? podle mě se ti seka plovak mě se to stalo taky je moc široky a proto se sekne trochu ho zuž sice nebude kolmej jak ma ale bude to fungovat karburator nech venku zkus to zpravit slož ho a a foukni do toho kde se napojuje hadička musi jit profouknout,pak ho otoč odkapavaci miskou nahoru a zase foukni jak pude profouknout maš špatně zeštelovany plovak nebo se seka
 
 
Datum: 29. září 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
můžeš to trochu víc rozebrat ? benzín přece uzavíra ventil co je nad plovákem ne ? a co mám dat pod to ?
 
 
Datum: 29. září 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
od plovakem je triska co zavirá benzín a je tam dratek tak to mušíš dát pot to
 
 
Datum: 29. září 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel9706    
Zdarec, chci se zeptat co byste volili vy, jestli si mám pořídit 10l M2t od parama api tb za cca 600 Kč, nebo 10 l mogulu TS api tc za 1000 Kč. Pripadne byl by tu někdo od třebíče kdo by měl zájem o 5 litrů toho TSka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Určitě bych bral API TC...
 
 
Datum: 29. září 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
zdarec , nastavím spojku ale jakmile chviíli jezdím tak nespojuje... sou to lamely ? ale když řadím tak to přes zuby nebere.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pokud ti spojka nevypína ?? tak je divný že ti to neřadí přes zuby tam by rychlosti museli řvát jak kráva kdyby ti nefungovalo spojka a nebo co si tím myslel že ti nevypíná nebo že za jízdy klouže pokud klouže tak jí máš moc přitáhnutou pokud nevypína tak ji máš málo přitáhnutou zkus si pohrát s nastavením spojky ještě a pokud to nebude fungovat tak vyměn spojka lanko, lamely, pružinky. segrovky, podložky, a zkus utáhnout koš zda je ta matka utažená a spojka bude fungovat a ještě skontroluj zda tam máš jako první krátkou tyčinku - kuličku - dlouhou tyčinku..... potom spojka musí fungovat jak nováá nebo ti to může dělat ten šroubek na pravý stranně atd....
 
 
Datum: 01. října 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
čau draci chci se zeptat zda li je stejny el. schema z čz-ty 175/487 na čz-tě 180/487?? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. září 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
tak díky moc kolečko važim si tě že tu seš,prosimtě poslal bysi mi odkaz na tu tvou čz-tu ?
 
 
Datum: 28. září 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky je to možný...
 
 
Datum: 28. září 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
promin zapoměl sem hodit odkaz :-D http://www.cezeta487.ic.cz/Documents/el_schema.jpg
 
 
Datum: 28. září 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
jj diky moc ale v tom se neda vyznat :-) chtělo by to barevny našel sem tonhle to by mělo byt stejny ne ?
 
 
Datum: 28. září 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je stejný... http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_180_typ_487_4/schema/ciza dokonce tu máme i konkrétní schéma...
 
 
Datum: 28. září 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
jo na te moji čz 180/487.3 je 6v zapalovani
 
 
Datum: 28. září 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
ale čz 180/487.3 stim s 6v zapalovanim
 
 
Datum: 28. září 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš 6V?
 
 
Datum: 28. září 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
protože nikde nemužu najit schema čz 180/487
 
 
Datum: 28. září 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel4207    
Zdar draci,jak už jsem tady psal kvulí babette 210- celou spojku sem odmastil všechny čelisti prostě všechno mám to na stojanu a rozšlapu a proste jde tak z tuha jak by to asi mělo jít ale neroztočí to ten levej buben pořád jen cuká a neroztočí se a když tlačím babettu pozadu tak má nějakej velkej odpor a otáčí se řemen a to tak nikdy nebylo.Jaká to může být příčina že se ten buben neprotočí a nejde to nastartovat? Nikdo mi neporadil už jsem všechno odmastil a pořád to nejde. ZA KAŽDOU RADU PŘEDEM DÍKY !!!!! :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: babettista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že to bude hřídelem předlohy, já to měl u babetty to samé.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
 
 
Datum: 30. září 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel13546    
Cus draci. Mam 175/487 a koupil sem k ni papiry ale nevim jestli muzu nechat puvodni cislo ramu anebo to stare musim zbrousit a udelat nove. Jak to resite vy? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lehce jsem přebrousil a překitoval to staré, a nové naflákal hned vedle...
 
 
Datum: 28. září 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci mam problém na babete když dam plnej kotel tak se začne dusit nevíte sčeho to muže být?? dík za obpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 7:15
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neviš proč mam svíčku černou???? http://www.fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif
 
 
Datum: 29. září 2012 7:15
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
maš vyčištěny flitr sání ? tu bohatost směsi šteloval si ? tim spodnim šroubkem na 1,5 otačky, jehlu na jakem maš zařezu 2 od shora ma byt,pak svička,faja furt to stejny dokola :-)
 
 
Datum: 28. září 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel14505    
Čágo, potřeboval bych poradit . Dneska jsem se jel projet na svým mustafu celou dobu jel krásně. Když jsem se vracel zpátky domů při zařazení na 2 už skoro nejel a otáčky šli dolů div mi to nechcíplo a to sem moch jet po rovině nebo z kopce prostě to nešlo do otáček o 3 stupni ani nemluvě nevíte čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud je ucpanej slušně karbec např trysky nebo kanálky, a nebo je slušně ucpanej výfuk taky se mi to stalo 1x jel sem za kámošem pohoda a spádky ani na jedničku se nerozjel tak byl ucpanej výfuk tlumič atd jen upozornění že vypálením to nevyčistíš to chce pořádně rozebrat koleno vyčistit + tlumič kompletně rozebrat na těch pacičkách atd a potom musí ject jak drak a v nejhorším že by zapalování se rozeštelovalo ?? ale když to jelo tak to nevím bysi musel mít někde špatně utažený aby se pootočilo :-)
 
 
Datum: 01. října 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: vbeck      E-mail:      IP: uživatel12158    
ahojte, mám prosbu: mohl by mi někdo změřit a napsat délku a průměry hřídele předlohy a hlavního hřídele z Jawy 638? díky venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 13:55
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
Zdar z vlastní blbosti mě rupnul ten šroub co drží válec... neznáte nějaký fígl jak to pořešit ? převrtal sem tu díru na 8 závit.. jde udělat nějaká vložka ? nebo neznáte nějaké silné lepidlo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
že mě to nenapadlo :-D dík za dobrý tip.. asi to tak udělam
 
 
Datum: 28. září 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno základní chyba byla, že jsi to rozvrtal na 8mm, tomu se příště vyhni, máme metody na vyndání zalomeného šroubu...já jsem vyvložkoval závit ve válci tak, že jsem tam nafest utáhnul šroub M8, zaříznul a zabrousil do roviny s dosedací plochou, doprostřed vyvrtal díru a říznul tak M6 závit. Funguje to takhle už dost dlouho...
 
 
Datum: 28. září 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
zalomil se mi tam ten šruoub :-( a jak to mám vyvložkovat ?
 
 
Datum: 28. září 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč si to převrtával? Jinak asi bych to vyvložkoval...
 
 
Datum: 28. září 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj mam problem jam mam na babete vyštelovat plovakovou komoru PLS nevim si rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
 
 
Datum: 28. září 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
jak maš ten dvojty plovak tak tam takovy plišek ktery zavira ventil tak se na to podivej o logicky ho zkus ohnout aby ti tam tekl benzin a navic se včas zvedl a zavřel přivod benzinu pak se děla ještě aj kolmost plovaaku ale ja to nikdy nedělal
 
 
Datum: 28. září 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haj mam problem jak mam na bebeta vyštelovat plovakovou komoru
 
 
Datum: 28. září 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel4207    
Zdar.TEd sem skládal znova na babette 210 ten pravej buben dal sem to vsechno podle toho co jsem našel na netu šlapu a ten levej buben jakoby se chtel roztočit ale cuká víc než včera proste jen tak pocukává když babettu tlačím do zadu tak to jde tak z tuha tak to nikdy nešlo co tam může být špatne_? Jo a ten pravej buben jak jsou tam ty 2 zuby na bubnu a 2 zuby na tom unašeči jak na nem jsou přidelané čelisti tak nemužou tam být nejak blbe dané? Jako že by měli být třeba danné ve stejném směru a nebo do kříže může v tom být ten problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel4207    
Jo a bylo by ještě možný že se špatne roztahujou ty 3 rozbehový čelisti?
 
 
Datum: 28. září 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar lidi mam dotaz když dam pincka karbec na babetu tak co se stane??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To, co říká doby, je kardinální hovadina. Karbec z fichtla má difuzor 17mm, karbec z babety i pařeza má menší... Nesmysl!
 
 
Datum: 29. září 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ja vim tak nepojede.. ale když tam daš z 555-550 tak to pojede rychleš jak ja vim :-D
 
 
Datum: 28. září 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
Zdarec , vynechává mi fichtl ,, benzín tam normálně teče,, může to být lamelama ? ta spojka není Ok se mi zdá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih svička možna že by aj tryska
 
 
Datum: 28. září 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli vynechává motor, tak za to spojka nemůže...
 
 
Datum: 28. září 2012 8:20
 
<  417  418  419  420  421  422  423  424  425  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 0:59:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu