slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  416  417  418  419  420  421  422  423  424  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel8817    
Kde si muzu nechat vyrazit novej stitek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba v zámečnictví...
 
 
Datum: 30. září 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: xrc4      E-mail:      IP: uživatel12078    
zdar lidi.... nalil jsem do oilmasteru (odděleného mazání) olej na kterém je napsáno že napatří do oilmasteru. Co se může stát, nemůžu to zadřít??? Děkuju za všechny rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
kamarád do skůtra nalil M2T a skůtra si zadřel protože M2T je moc hustý a asi špatně protíká nějakou triskou...myslím že by jsi mohl dopadnout stejně
 
 
Datum: 01. října 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napadá mě jediný problém, a to je viskozita oleje. Pokud by byl příliš hustý, tak by zejména za nižších teplot mohly nastat problémy s podáváním oleje...
 
 
Datum: 01. října 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!No a to byl takovej problém ten olej nalít do benzínu a jezdit tak jak bez oilmasteru?Zkušenosti s tým nemám, ale bych ho zas vylíl a jezdil tak jak sem Ti psal
 
 
Datum: 30. září 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chci se jen zeptat, zda potah sedla na Jawu 90 je shodný s potahem sedla pro mustanga. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to stejny a vsak jde to ta mdat ale 90 ma jinaci strich a je o malicko vetsi ale jde mustang na 90
 
 
Datum: 01. října 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to podle obrázku že je to celkem stejný to sedlo ale nikdo neví zda tam nejsou někde jiný rozměry....
 
 
Datum: 01. října 2012 8:36
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Čus Draci,můžu jezdit s řidičákem A1 na motorce jawa čz 175/356 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
já to taky neřešim mám neomezeny A v 26 letech jsem si to rozšiřill kvuli potřebě traktoru kterej jsem neměl... Takže mužu řidit jakykoliv moto;-)
 
 
Datum: 01. října 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Já už to neřešim,dneska jsem dodělal A18...
 
 
Datum: 01. října 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Já už tady kemusi vyhrožoval, že natočím STALINCA a takových budu hrnút do jamy.Dyť moja 250 nemá11kW.A esli si myslíš, že zákony sú pro srandu tak dej vědět.Já Ti pomožu ! S kamošama Ti to dojedeme čmajznút aby Tě to nelákalo.Oni už budú vědět co s tú 175 dělat!Takový potom chcete, aby nás lidi brali!Radost z teho taky nemám, ale tak je to!Toš tak.
 
 
Datum: 30. září 2012 23:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je uplně jedno jak to kteej strážník bere, prostě ze zákona to s timhle řidičákem řídit nesmíš a hotovo...
 
 
Datum: 30. září 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Dle mich informaci mužeš,ptal jsem se kvuli teto problematice přimo stražnika když mě stavěly a ti prý berou zřetel spíše na KW a tyhle stroje jako MZ 150,ČZ 175...atd,rozhodně 11kw nemaj takže to berou jako atypickej oběm.
 
 
Datum: 30. září 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Po novym roce bude možné řidit s řidičákem skupiny B motocykl do 125ccm pouze s automatickou převodovkou. Informace z autoškoly Procházka Prostějov
 
 
Datum: 30. září 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani po novém roce to nebude možné!
 
 
Datum: 30. září 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Oid ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, ne, nemůžeš. Přečti si pečlivěji zákon.
 
 
Datum: 30. září 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: jon      IP: uživatel12505    
A1 je do 125ccm ale od roku 2013 je to nějak jinak ale vůbec tomu nerozumím takže podle mě NE
 
 
Datum: 30. září 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel14512    
Zdar chlapy, mel bych dotaz. Vcera sem byl v mototechne pro sulfidky do zadniho svetla na pionyru. Kdyz sem to chtel doma vymenit tak do dolnich plisku zapadla krasne, ale do hornich byla moc mala. Jakou tam mam dat? Dekuji za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 7:00
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude asi tím, že ten horní držák je širší než ten spodní, a do pionýru patří jenom do spodního držáku sifutka 6V/5W, nahoru nic nepatří (pokud nemáš brzd. světlo, což série nemá) .. a zohýbání moc nedoporučuju, kámoš to zohl 3x, vznikl únavový lom a upadla mu packa ..
 
 
Datum: 01. října 2012 7:00
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nevymýšlejte voloviny.Dúle patří 5W a navrch 15W a tá je o trochu větší.Přihneš plíšek pak ho ulomíš a budeš bečet co s tým.Kluci nepíšu spisovně, ale ty žárovky sú SUFITKY.A z čeho tá horní bude svítit?
 
 
Datum: 01. října 2012 0:09
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Já nevím co řešíte. Vždyť tam drží mezi poměrně tenkýma plíškama, tak si je naohybej jak je třeba :-)
 
 
Datum: 30. září 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6 V sulfidka mi pasovala vždycky akorát.Ale když jsem tam dával 12V sulfidku tak byla dost malá vypodložil jsem ji podložkama a bylo :-) . Když mi potom praskla dal jsem tam jinou 12V sulfidku a ta už tam pasovala uplně jak ta 6 V silfidka takže aspon ty 12V sulfydky asi dělaj ve dvou variantách nebo jak se jim chce.....
 
 
Datum: 30. září 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
o trochu větší :-D já bych přihl plůíšek..
 
 
Datum: 30. září 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel14445    
Nazdar, moje zlatko mustang, mám po GO tj, aj výbrus, a nejako slabučko mi ťahá teraz, chcem sa spýtať, či to môže byť v predstihu alebo karbec, šupatko hladina, poraďte prosím, ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 14:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14917    
pokud to blbě zajedeš tak ti to bude hodně blbě tahnout a do kopcu strácet... mam s tím zkušenosti :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2012 14:11
 
 
 
 
Jméno: Forist28      IP: uživatel14445    
ešte som nezabiehal motor takže neviem, ale dík za rady aj tak :-)
 
 
Datum: 30. září 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: fero      IP: uživatel14482    
předstih možeš prověřit, ale po výbrusu ti to nepojede, poctivo zajížděj, a uvidíš sám,
 
 
Datum: 30. září 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel14445    
Neviem, myslím že by to tak slabo ťahať nemalo, bol som s tým aj za jedným chlapíkom čo má fakt dosť toho za sebou a hovorí že tam je niečo zlé, že mám skúsiť ten predstih, tak sem píšem či máte niekto s tým skúsenosť a viete poradiť.
 
 
Datum: 30. září 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
A nemohlo by to byt třeba tym že je po vybrusu a je ho potřeba dobře zajiždět?
 
 
Datum: 30. září 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso kdy budeš mít ty novinky ..?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 7:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune,,,vsechny tychle energeticke pitcka jsou pekne sracky,,,, cukrovinky nezabyraj jen ten retek nakopne,,ale je to strasne svinstvo a ja to ted jak mam deti a manzleku pouzivam co nejmene,,,,, jedine zabere hroznove bile vino,,to je stejny jako retak :-) sekce TKM je vyrobce TK moto :-)
 
 
Datum: 01. října 2012 7:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jinak rada ohledně těch Redbullů, taurin by měl nejlíp fungovat s "obyčejnými" cukry, ale v RedBullu jsou jen umělé náhražky, takže si k Redbullu zakousni nějakou sušenku, čokoládu, má to pak silnější účinky. Vyzkoušena na mnoha nočních šichtách.
 
 
Datum: 30. září 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aháá dobře tak já se zatim podivám :-)
 
 
Datum: 30. září 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo také jsem se chtěl zeptat ale jak jsem uviděl ten Redbul 1 bylo mi to jasné .Ale ted se zeptám co je to za kategorii nebo sekci to ___TKM____
 
 
Datum: 30. září 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pst jsem na 8 redbulu a jeste potrebuji tak 5 retaku abych to doladil do konce,,toto je zacat http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/fff
 
 
Datum: 30. září 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: Patrick      E-mail:      IP: uživatel14467    
Zdar draci nedal by se nějak dát válec s větši obsahem na Mustanga ?? a ještě kde ho sehnat :-) děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14507    
Za velkej ranec koupíš starej válec z J90,vylisuješ vložku a následně ji nacpeš do protočenýho válce z fichtla,uděláš díry svorníků s větší roztečí(nevim jak a kam protože na origo válec a motor je to moc) no a pak už jen drobnosti jako klika s většim zdvihem a taková drobnost jako fakt,že J90 nemá sací kanál.... Šílená alchymie a velká investice... Nějaký zkušenosti s úpravama válců nejen z fichtla už mám,ale nepustil bych se do toho.... Ovšem delší dobu přemýšlím o vložce ze Simsona S70,to by už šlo ale furt tam jsou ALE....mezi menší detaily patří úplně jinej píst s jinou kompresní výškou a 12mm čepem,následná změna časování sacího kanálu už je banalita v porovnání se zbytkem ;-)
 
 
Datum: 30. září 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykašli se na to.tohle jsou věci na zakázku, nebo si to různý šílenci(třeba já) vyráběj sami. at tak nebo tak, bez strojního zázemí nebo dostatku znalostí a peněz se do toho nemá cenu pouštět. výsledek bude značně neuspokojivej. vim o čem píšu, takže mi můžeš věřit.
 
 
Datum: 30. září 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Patrick      E-mail:      IP: uživatel14467    
hmm dík za radu :-D :-D já bych to hledal v Kauflandu :-D
 
 
Datum: 30. září 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
myslim že to maj v LIDLU :-D
 
 
Datum: 30. září 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: Patrick      E-mail:      IP: uživatel14467    
A když bych to chtěl zkusit kde bych to sehnal ?
 
 
Datum: 30. září 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plášt válce se musí udělat a napasovat do nej vložku z jawy 90 .. pak se musi upravyt bloky pro svorniky s jenou rozteci... pro tebe nerealizovatelné
 
 
Datum: 30. září 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Patrick      E-mail:      IP: uživatel14467    
A co bych pro to musel udělat ? a kde bych ho sehnal ?
 
 
Datum: 30. září 2012 18:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jistě... existuje i motor z pionýra s válecm o obsahu 90ccm.... ale neni to jen nasadit a jet...
 
 
Datum: 30. září 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Sláva      IP: uživatel10295    
Zdar draci, jakou může mít cenu Babetta 206 (vývozní typ asi do Německa, bez zadních tlumičů a na 16" kolech) v dobrém stavu a jezdí jak drak :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jenom předchůdce první 207. Není to nic speciálního. Vyváželo se to do různejch zemí.
 
 
Datum: 03. listopadu 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zdravim chtěl bych se zeptat spravuju elektriku na čz 150c a zajímalo by mě jaké napětí má jít z zapalování mě z něj jde střídavé a to mě napájí i žárovky ale vždyť žárovky by měli jít na stejnosměrné nemam pravdu? žárovky mě sotva žhavěj a nwm v čem může bejt závada napadlo mě jestli už není odmagnetizované magneto co vi na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
z každyho alternátoru ti vždycky leze střidavej proud nikdy tomu neni jinak proto se použivá dioda která je jednosměrná (v autech je zabudovaná jako mustek přimo v tělese alternátoru)(propoušti pouze jednim směrem) ta zapřičini to že máš ze střidavyho napěti stejnosměrny takže to usměrniš vždy se usměrňuje fáze a minus je na kostře. žárovky jedou jak na střidavej tak na stejnosměrnej se zářivkama to je jinak svitivy diody taky nepotřebujou usměrněny napěti protože ony už to jsou diody akorát sviti mužeš si udělat i malý test se svitivou diodou kdy ji přepoluješ a ona nebude už svitit protože propusti proud jen z jedné strany a pokud vim tak na čezetě máš diodu je tam usměrňovač a tlumivka takže z alternátora ti jde po diodu střidavy ta to usměrni a dál ti jde jen stejnosměrny ktery přebytkem proudu dobiji baterku a na ktery sviti světla apod. ještě zkus nabit baterku a dolej destilku
 
 
Datum: 02. října 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14110    
čau já to porovnávám s jawou 250 tam mě světla taky svítěj z baterky a ta má stejnosměrný napětí a ne střídavku, díly žádný navíc nemam bohužel
 
 
Datum: 01. října 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj ondro§Nemáš pravdu!Kde doma bereš stejnosměrnú eletriku na svícení?A jaký tam máš žárovky?A nemáš neco zbytečnýho na ČZ 150?Třeba primární převod, spojku?
 
 
Datum: 01. října 2012 0:20
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
magnetem to byt muže nebo i špatnou civkou nebo blbou kostrou porezlym kontaktem něco podobnyho jsem už řešil...
 
 
Datum: 30. září 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
Zdar chlapi.Prosim vás jak vyndaváte staré pouzdra z vidlic na fíku?Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 7:06
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
normálně pod něj natlučeš šroubovák a to té skuliny zaryješ kleště a vytáhneš je...
 
 
Datum: 02. října 2012 7:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo normál vyboucháš 10tkou kulatinou....
 
 
Datum: 30. září 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
Dík za rady.
 
 
Datum: 30. září 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem starou pilku na železo, nažhav jí do červena a pouzdro podélně propal. smrští se a jde ven lehce
 
 
Datum: 30. září 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
u toho starýho typu je ta trubka normálně průchozí a u toho novýho jsem na kulatinu, která projde tu malou díru nahoře musel navařit podložku. moc lehce to nejde, ale pomůže na hřátí
 
 
Datum: 30. září 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: cezeta455      IP: uživatel14511    
Ahoj draci, mám problém už 4 dny se vrtám ve fichtovi (20) a pořád mám nějaký problém. Vše je po generálce od ložisek kol přes motor, lak až k těm nejmenším detailům. Koupil jsem zapalování z 550 (555). Nasadil jsem ho tam seřídil přestih a odtrh, šlápnul a motor vrčí, ALE po 30 vteřinách prostě zhasne jako by se zadusil nebo mu nešel benzín ? PROSÍM VÁS O RADU už jsem vyměnil i karburátor z pojizného pionýra ale je tam pořád ten samý problém. Vážně nevím........ Všem co pomůžou Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
dotejká dost benzínu z nádrže ? myslím hlavně přez kohout.
 
 
Datum: 30. září 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: Martin Zejmon      E-mail:      IP: uživatel14510    
Dobry den, nevíte někdo jak se půlí karter z Babetty 210??? Dik M. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepotrebujes specialný rozlisovac, stací ked más dostatocne velký dvojramenný stahovák
 
 
Datum: 01. října 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
nejlip podle přiručky někdo nato použivá rozlisovávač někdo ne http://www.sesa-moto.cz/minulost/babetta_50_typ_210/prirucka/vydany_1988
 
 
Datum: 30. září 2012 19:08
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
tak ještě jednou to tu dam na babette jsem všechno vyčistil benzin teče jiskru to hazi babetta ne a ne naskočit ani když stříknu do valce benzin proste nic ani too neskyštne poradte co stim díki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče aj moja zkušenost s tryskama.Dycky sem tvrdil, že přes trysku musí byt vidět.Už to netvrdím.Tryska musí byt čistá!A jak sem k temu došel?Dyš sem potřetí rozdělával karburátor a přes trysku sem se díval aj se zeťákem, toš ho napadlo vzít lupu!To je blbost, co?Ale povedlo se!Na trysce bylo neco jako křídlo z muchy nebo neco takový.Vidět bylo, ale benzín to nepustilo!
 
 
Datum: 01. října 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
ty tryskyjsou vyčištne ted mne napada nemuze to byt spatne nacasovana jiskra ?:
 
 
Datum: 30. září 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
to nevim ta hřidel předlohy to nebude,ta slouži na rozjezd 1 stupne, vyčistit karburator tu prostředni trysku kam vede jehla sou tam dvě trysky odšroubuješ jednu pak druhou kličem, tak pořadně profoukni prošťourej nesmi tam byt ani smitko musi přes to jit pěkně vidět např podivej se proti světlu musi byt jenom čistej kulatej otvor,napiš mi jestli si to udělal všechno co píšu a pak šroubek směsi ten spodni na 1,5 otačky od dotaženi nastav nevim jestli sem ti to už radil je tady plno těch co maji problem s babettou :-D
 
 
Datum: 30. září 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: babettista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že to bude hřídelem předlohy, já to měl u babetty to samé.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
 
 
Datum: 30. září 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci nevíte někdo kolik má objem tato hvězda http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html já myslím že nějak 4,4ml ale nejsem si jistej, a jsem moc lenošnej nato abych to šel změřit :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14507    
Zdarec. 4,4ml je atypickej objem kterej vymyslel stejsky. Tahle hlava má 6ccm a spalovák je děsnej. Jednu tuhle hlavu už mi upravoval Frikulín,klasickej závodní spalovák a objem 5ccm...bohužel z toho nic jinýho vytvořit nejde protože je ta hlava šíleně mělká... Ozvi se,zařídím ti to...a nebo se znáte?
 
 
Datum: 30. září 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Jak je lepši převodovat babettu 210? podle řetězovyho kolečka 11-14 zubu nebo podle rozety? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
já mám upravenej vyfuk celkově samozřejmě zkráceny koleno podle návodu tušim z nějakyho webu babetron ale v kopci to jede trochu lip než před upravou
 
 
Datum: 30. září 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: babettista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle řetězového kolečka a má na to vliv i koleno vejfuku (krátké/dlouhé)
 
 
Datum: 30. září 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Ahoj draci, vím, že to sem nepatří, ale už nevím kam se obrátit. Sháním a stále nemůžu sehnat stupačky k Jawě 555 deluxe. Nemáte někdo doma? I v horším stavu. Díky všem za nabídku, případně tip, kde sehnat, inzerce procházím pravidelně, ale zatím nikde nic..:-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Je to fakt na nic, sháním to už skoro půl roku a ne a ne na to padnout, přitom v zimě jsem na netu viděl hned dvoje za pár korun.. Jinak stando díky za radu, ale bohužel kladno je na mě dost daleko..
 
 
Datum: 02. října 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14522    
Hm tak to je blbý...j555 měla ty spodky jiný jak j05.... 6.října je burza na Velký dobrý u kladna,zkus to tam koupit...
 
 
Datum: 02. října 2012 7:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podlazky? péro- mám j05/64 ktorá uz má aj zámek rízení teda uz má znaky j05/65 a má starý stojan
 
 
Datum: 01. října 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Ahoj a díky za reakce, asi jsem se špatně vyjádřil, kříž mám, sháním jen ty stupačky(spodní díl k revmaplechům), co jsou přišroubovaný ke kříži.
 
 
Datum: 01. října 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
myslím že už i 1964 je na velkej stojánek z pionýra,jinak standa má pravdu
 
 
Datum: 30. září 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14507    
Stupačky pro tebe nemám ale dám ti radu. Sežeň kříž na J05 roky 62/63/64 a uřízni držák výfuku...pak u z toho vznikne kříž na J555 deluxe....pozor kříž z modelu 65/66 už je jinej,ten je na velkej stojánek z pionýra
 
 
Datum: 30. září 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel13313    
cau lidi, nevíte někdo kdo by mi udělal rotační šoupátko na klikovku? odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14507    
Někde v inzerci sem viděl hotovej motor s 4Q převodovkou a rotačním šoupátkem a výkonym 4K válcem. Prodával to Dalibor Toman za docela dobrou cenu ....no za cenu za kterou to neuděláš ani omylem.... Možná by to uměl vyrobit Stejsky ..
 
 
Datum: 30. září 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jan Mráz      E-mail:      IP: uživatel12999    
Zdarec, potřebuju poradit s babetou 210. Nechce mi nastartovat, karburátor vyčištěnej, palivo vyměněný nový s olejem, svíčka dává jiskru, je vlhká, když držím naplno plyn a šlapu hodně rychle, škytne, ale hned zhasne. Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
tak že změřiš jeji odpor vše se dá snadno najit na netu
 
 
Datum: 30. září 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jan Mráz      E-mail:      IP: uživatel12999    
Nevíte jak se dá zjistit, zda je špatná indukční cívka nebo tyristor, a co je to ten tyristor gyt?
 
 
Datum: 30. září 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
A co tak gufero na klice - ztráta tlaku...
 
 
Datum: 30. září 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: Jan Mráz      E-mail:      IP: uživatel12999    
Karburátor jsem čistil komplet, dokonce jsem i zkoušel ty šroubky ladit, výfuk je čistej, svíčku jsem měnil za ověřenou, vzducháč je čistej a připojenej. Tak nevím. Dokonce jsem zkoušel měnit i kabel s fajkou. Ale stále nic, nemohlo by to být tyristorem nebo cívkou.
 
 
Datum: 30. září 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
o 360 stupnu
 
 
Datum: 30. září 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ta smes? o kolik mas povoleny sroubek?
 
 
Datum: 30. září 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
no us sem ji tam dal ale i stim filtrem mi to ne a ne naskočit ani mi neškytne i kdyš mam všechno vyčištěne jisrku to hazí benzin teče ale proste to nejde nastartovat
 
 
Datum: 30. září 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta: nééé babeta ti bez vzducháče nepojede.. ani nenastartuješ.
 
 
Datum: 30. září 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14508    
Pokud benzín i jiskra jdou a vzducháč je O.K., tak ještě zkontroluj, zda nemáš ucpaný výfuk a seřiď karburátor. Jak seřídit karburátor popisuje mechanik v dobovém dokumentu :-) -přeskoč na 2:40. http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw
 
 
Datum: 30. září 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
vyměň svičku odskoušenou,pak mě to dělala faja,aj kabel od faji muže byt přičina,pak bych ještě jednou rozdělal komplet karbec i tu prostředni trysku od jehly a tu pořadně pročistil nevim jestli si čistil celej karbec ale malo kdo to neuděla všechno, prostě neboj se to cely rozdělat, a bez vzduchače to fakt nejede..
 
 
Datum: 30. září 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
to by mnelo jet i bez vduchoveho filtru nebo se pletu ?
 
 
Datum: 30. září 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas tam vzduchac? bez nej to nepojede... a taky musi byt dobre nastavena smes.. asi o 340° povolit sroub od uplneho utazeni.
 
 
Datum: 30. září 2012 11:53
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
čaute mam babettu 207 jisrku hazí a benzín taky teče čím to muže byt že ji nemužu nastartovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
to ne ale kamoš mnel na babete špatne gufera na klice a mnel ho uplne slaby o proti te na te moji
 
 
Datum: 30. září 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
ty si tu kompresi něčim měřill?
 
 
Datum: 30. září 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
kompres to ma velky
 
 
Datum: 30. září 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
A co tak třeba praskly gufero na klice? Ztráta tlaku...
 
 
Datum: 30. září 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
tak i potom co sem tam dal ten filtr tak to nejede
 
 
Datum: 30. září 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
to sem taky skousel a nic ale ted jsem nekde cetl zekdys tam neni vzduchac tak ze to nepojede ...ale mi to ani neskytne no skusim ho tam dat od kamose s babetty a uvidim
 
 
Datum: 30. září 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel13313    
muže být třeba ucpaná triska, nebo jestly to dlouho stálo tak skus nalej trochu benzínu do válce a pak to skus nastartovat
 
 
Datum: 30. září 2012 13:27
 
<  416  417  418  419  420  421  422  423  424  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 21:13:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu