Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pavel
IP: uživatel8817
 Kde si muzu nechat vyrazit novej stitek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 21:43
 Třeba v zámečnictví...
Datum: 30. září 2012 21:43
 zdar lidi.... nalil jsem do oilmasteru (odděleného mazání) olej na kterém je napsáno že napatří do oilmasteru. Co se může stát, nemůžu to zadřít??? Děkuju za všechny rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kamarád do skůtra nalil M2T a skůtra si zadřel protože M2T je moc hustý a asi špatně protíká nějakou triskou...myslím že by jsi mohl dopadnout stejně
Datum: 01. října 2012 20:58
 Napadá mě jediný problém, a to je viskozita oleje. Pokud by byl příliš hustý, tak by zejména za nižších teplot mohly nastat problémy s podáváním oleje...
Datum: 01. října 2012 14:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No a to byl takovej problém ten olej nalít do benzínu a jezdit tak jak bez oilmasteru?Zkušenosti s tým nemám, ale bych ho zas vylíl a jezdil tak jak sem Ti psal
Datum: 30. září 2012 23:41
 čau draci, chci se jen zeptat, zda potah sedla na Jawu 90 je shodný s potahem sedla pro mustanga. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 10:04
 je to stejny a vsak jde to ta mdat ale 90 ma jinaci strich a je o malicko vetsi ale jde mustang na 90
Datum: 01. října 2012 10:04
 Vypadá to podle obrázku že je to celkem stejný to sedlo ale nikdo neví zda tam nejsou někde jiný rozměry....
Datum: 01. října 2012 8:36
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Čus Draci,můžu jezdit s řidičákem A1 na motorce jawa čz 175/356
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 18:45
Jméno: L
IP: uživatel13665
 já to taky neřešim mám neomezeny A v 26 letech jsem si to rozšiřill kvuli potřebě traktoru kterej jsem neměl... Takže mužu řidit jakykoliv moto
Datum: 01. října 2012 18:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Já už to neřešim,dneska jsem dodělal A18...
Datum: 01. října 2012 13:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já už tady kemusi vyhrožoval, že natočím STALINCA a takových budu hrnút do jamy.Dyť moja 250 nemá11kW.A esli si myslíš, že zákony sú pro srandu tak dej vědět.Já Ti pomožu ! S kamošama Ti to dojedeme čmajznút aby Tě to nelákalo.Oni už budú vědět co s tú 175 dělat!Takový potom chcete, aby nás lidi brali!Radost z teho taky nemám, ale tak je to!Toš tak.
Datum: 30. září 2012 23:59
 Je uplně jedno jak to kteej strážník bere, prostě ze zákona to s timhle řidičákem řídit nesmíš a hotovo...
Datum: 30. září 2012 22:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Dle mich informaci mužeš,ptal jsem se kvuli teto problematice přimo stražnika když mě stavěly a ti prý berou zřetel spíše na KW a tyhle stroje jako MZ 150,ČZ 175...atd,rozhodně 11kw nemaj takže to berou jako atypickej oběm.
Datum: 30. září 2012 21:58
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Po novym roce bude možné řidit s řidičákem skupiny B motocykl do 125ccm pouze s automatickou převodovkou. Informace z autoškoly Procházka Prostějov
Datum: 30. září 2012 21:06
 ani po novém roce to nebude možné!
Datum: 30. září 2012 20:09
 Ahoj, ne, nemůžeš. Přečti si pečlivěji zákon.
Datum: 30. září 2012 20:03
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 A1 je do 125ccm ale od roku 2013 je to nějak jinak ale vůbec tomu nerozumím takže podle mě NE
Datum: 30. září 2012 19:59
Jméno: jorus
IP: uživatel14512
 Zdar chlapy, mel bych dotaz. Vcera sem byl v mototechne pro sulfidky do zadniho svetla na pionyru. Kdyz sem to chtel doma vymenit tak do dolnich plisku zapadla krasne, ale do hornich byla moc mala. Jakou tam mam dat? Dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 7:00
 To bude asi tím, že ten horní držák je širší než ten spodní, a do pionýru patří jenom do spodního držáku sifutka 6V/5W, nahoru nic nepatří (pokud nemáš brzd. světlo, což série nemá) .. a zohýbání moc nedoporučuju, kámoš to zohl 3x, vznikl únavový lom a upadla mu packa ..
Datum: 01. října 2012 7:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nevymýšlejte voloviny.Dúle patří 5W a navrch 15W a tá je o trochu větší.Přihneš plíšek pak ho ulomíš a budeš bečet co s tým.Kluci nepíšu spisovně, ale ty žárovky sú SUFITKY.A z čeho tá horní bude svítit?
Datum: 01. října 2012 0:09
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Já nevím co řešíte. Vždyť tam drží mezi poměrně tenkýma plíškama, tak si je naohybej jak je třeba
Datum: 30. září 2012 20:56
 6 V sulfidka mi pasovala vždycky akorát.Ale když jsem tam dával 12V sulfidku tak byla dost malá vypodložil jsem ji podložkama a bylo  . Když mi potom praskla dal jsem tam jinou 12V sulfidku a ta už tam pasovala uplně jak ta 6 V silfidka takže aspon ty 12V sulfydky asi dělaj ve dvou variantách nebo jak se jim chce.....
Datum: 30. září 2012 20:15
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 o trochu větší  já bych přihl plůíšek..
Datum: 30. září 2012 19:44
 Nazdar, moje zlatko mustang, mám po GO tj, aj výbrus, a nejako slabučko mi ťahá teraz, chcem sa spýtať, či to môže byť v predstihu alebo karbec, šupatko hladina, poraďte prosím, ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 14:11
Jméno: Michal
IP: uživatel14917
 pokud to blbě zajedeš tak ti to bude hodně blbě tahnout a do kopcu strácet... mam s tím zkušenosti
Datum: 31. prosince 2012 14:11
Jméno: Forist28
IP: uživatel14445
 ešte som nezabiehal motor takže neviem, ale dík za rady aj tak
Datum: 30. září 2012 21:50
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 předstih možeš prověřit, ale po výbrusu ti to nepojede, poctivo zajížděj, a uvidíš sám,
Datum: 30. září 2012 21:39
 Neviem, myslím že by to tak slabo ťahať nemalo, bol som s tým aj za jedným chlapíkom čo má fakt dosť toho za sebou a hovorí že tam je niečo zlé, že mám skúsiť ten predstih, tak sem píšem či máte niekto s tým skúsenosť a viete poradiť.
Datum: 30. září 2012 19:36
Jméno: L
IP: uživatel13665
 A nemohlo by to byt třeba tym že je po vybrusu a je ho potřeba dobře zajiždět?
Datum: 30. září 2012 19:25
Posl.aktualizace: 01. října 2012 7:25
 bakoune,,,vsechny tychle energeticke pitcka jsou pekne sracky,,,, cukrovinky nezabyraj jen ten retek nakopne,,ale je to strasne svinstvo a ja to ted jak mam deti a manzleku pouzivam co nejmene,,,,, jedine zabere hroznove bile vino,,to je stejny jako retak  sekce TKM je vyrobce TK moto
Datum: 01. října 2012 7:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jinak rada ohledně těch Redbullů, taurin by měl nejlíp fungovat s "obyčejnými" cukry, ale v RedBullu jsou jen umělé náhražky, takže si k Redbullu zakousni nějakou sušenku, čokoládu, má to pak silnější účinky. Vyzkoušena na mnoha nočních šichtách.
Datum: 30. září 2012 23:21
 aháá dobře tak já se zatim podivám
Datum: 30. září 2012 20:43
 jo také jsem se chtěl zeptat ale jak jsem uviděl ten Redbul 1 bylo mi to jasné .Ale ted se zeptám co je to za kategorii nebo sekci to ___TKM____
Datum: 30. září 2012 20:17
Datum: 30. září 2012 18:45
 Zdar draci nedal by se nějak dát válec s větši obsahem na Mustanga ?? a ještě kde ho sehnat  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel14507
 Za velkej ranec koupíš starej válec z J90,vylisuješ vložku a následně ji nacpeš do protočenýho válce z fichtla,uděláš díry svorníků s větší roztečí(nevim jak a kam protože na origo válec a motor je to moc) no a pak už jen drobnosti jako klika s většim zdvihem a taková drobnost jako fakt,že J90 nemá sací kanál.... Šílená alchymie a velká investice... Nějaký zkušenosti s úpravama válců nejen z fichtla už mám,ale nepustil bych se do toho.... Ovšem delší dobu přemýšlím o vložce ze Simsona S70,to by už šlo ale furt tam jsou ALE....mezi menší detaily patří úplně jinej píst s jinou kompresní výškou a 12mm čepem,následná změna časování sacího kanálu už je banalita v porovnání se zbytkem
Datum: 30. září 2012 19:54
 vykašli se na to.tohle jsou věci na zakázku, nebo si to různý šílenci(třeba já) vyráběj sami. at tak nebo tak, bez strojního zázemí nebo dostatku znalostí a peněz se do toho nemá cenu pouštět. výsledek bude značně neuspokojivej. vim o čem píšu, takže mi můžeš věřit.
Datum: 30. září 2012 19:46
Datum: 30. září 2012 19:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 myslim že to maj v LIDLU
Datum: 30. září 2012 19:25
 A když bych to chtěl zkusit kde bych to sehnal ?
Datum: 30. září 2012 19:12
 plášt válce se musí udělat a napasovat do nej vložku z jawy 90 .. pak se musi upravyt bloky pro svorniky s jenou rozteci... pro tebe nerealizovatelné
Datum: 30. září 2012 19:04
 A co bych pro to musel udělat ? a kde bych ho sehnal ?
Datum: 30. září 2012 18:09
 jistě... existuje i motor z pionýra s válecm o obsahu 90ccm.... ale neni to jen nasadit a jet...
Datum: 30. září 2012 17:43
Jméno: Sláva
IP: uživatel10295
 Zdar draci, jakou může mít cenu Babetta 206 (vývozní typ asi do Německa, bez zadních tlumičů a na 16" kolech) v dobrém stavu a jezdí jak drak
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 16:54
 Je to jenom předchůdce první 207. Není to nic speciálního. Vyváželo se to do různejch zemí.
Datum: 03. listopadu 2012 16:54
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zdravim chtěl bych se zeptat spravuju elektriku na čz 150c a zajímalo by mě jaké napětí má jít z zapalování mě z něj jde střídavé a to mě napájí i žárovky ale vždyť žárovky by měli jít na stejnosměrné nemam pravdu? žárovky mě sotva žhavěj a nwm v čem může bejt závada napadlo mě jestli už není odmagnetizované magneto co vi na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 13:26
Jméno: L
IP: uživatel13665
 z každyho alternátoru ti vždycky leze střidavej proud nikdy tomu neni jinak proto se použivá dioda která je jednosměrná (v autech je zabudovaná jako mustek přimo v tělese alternátoru)(propoušti pouze jednim směrem) ta zapřičini to že máš ze střidavyho napěti stejnosměrny takže to usměrniš vždy se usměrňuje fáze a minus je na kostře. žárovky jedou jak na střidavej tak na stejnosměrnej se zářivkama to je jinak svitivy diody taky nepotřebujou usměrněny napěti protože ony už to jsou diody akorát sviti mužeš si udělat i malý test se svitivou diodou kdy ji přepoluješ a ona nebude už svitit protože propusti proud jen z jedné strany a pokud vim tak na čezetě máš diodu je tam usměrňovač a tlumivka takže z alternátora ti jde po diodu střidavy ta to usměrni a dál ti jde jen stejnosměrny ktery přebytkem proudu dobiji baterku a na ktery sviti světla apod. ještě zkus nabit baterku a dolej destilku
Datum: 02. října 2012 13:26
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 čau já to porovnávám s jawou 250 tam mě světla taky svítěj z baterky a ta má stejnosměrný napětí a ne střídavku, díly žádný navíc nemam bohužel
Datum: 01. října 2012 8:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ondro§Nemáš pravdu!Kde doma bereš stejnosměrnú eletriku na svícení?A jaký tam máš žárovky?A nemáš neco zbytečnýho na ČZ 150?Třeba primární převod, spojku?
Datum: 01. října 2012 0:20
Jméno: L
IP: uživatel13665
 magnetem to byt muže nebo i špatnou civkou nebo blbou kostrou porezlym kontaktem něco podobnyho jsem už řešil...
Datum: 30. září 2012 19:28
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Zdar chlapi.Prosim vás jak vyndaváte staré pouzdra z vidlic na fíku?Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 7:06
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 normálně pod něj natlučeš šroubovák a to té skuliny zaryješ kleště a vytáhneš je...
Datum: 02. října 2012 7:06
 nebo normál vyboucháš 10tkou kulatinou....
Datum: 30. září 2012 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Dík za rady.
Datum: 30. září 2012 20:13
 vem starou pilku na železo, nažhav jí do červena a pouzdro podélně propal. smrští se a jde ven lehce
Datum: 30. září 2012 19:51
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 u toho starýho typu je ta trubka normálně průchozí a u toho novýho jsem na kulatinu, která projde tu malou díru nahoře musel navařit podložku. moc lehce to nejde, ale pomůže na hřátí
Datum: 30. září 2012 17:13
Jméno: cezeta455
IP: uživatel14511
 Ahoj draci, mám problém už 4 dny se vrtám ve fichtovi (20) a pořád mám nějaký problém. Vše je po generálce od ložisek kol přes motor, lak až k těm nejmenším detailům. Koupil jsem zapalování z 550 (555). Nasadil jsem ho tam seřídil přestih a odtrh, šlápnul a motor vrčí, ALE po 30 vteřinách prostě zhasne jako by se zadusil nebo mu nešel benzín ? PROSÍM VÁS O RADU už jsem vyměnil i karburátor z pojizného pionýra ale je tam pořád ten samý problém. Vážně nevím........ Všem co pomůžou Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 17:25
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 dotejká dost benzínu z nádrže ? myslím hlavně přez kohout.
Datum: 30. září 2012 17:25
 Dobry den, nevíte někdo jak se půlí karter z Babetty 210??? Dik M.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 17:48
 nepotrebujes specialný rozlisovac, stací ked más dostatocne velký dvojramenný stahovák
Datum: 01. října 2012 17:48
Jméno: L
IP: uživatel13665
Datum: 30. září 2012 19:08
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 tak ještě jednou to tu dam na babette jsem všechno vyčistil benzin teče jiskru to hazi babetta ne a ne naskočit ani když stříknu do valce benzin proste nic ani too neskyštne poradte co stim díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 22:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče aj moja zkušenost s tryskama.Dycky sem tvrdil, že přes trysku musí byt vidět.Už to netvrdím.Tryska musí byt čistá!A jak sem k temu došel?Dyš sem potřetí rozdělával karburátor a přes trysku sem se díval aj se zeťákem, toš ho napadlo vzít lupu!To je blbost, co?Ale povedlo se!Na trysce bylo neco jako křídlo z muchy nebo neco takový.Vidět bylo, ale benzín to nepustilo!
Datum: 01. října 2012 22:11
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 ty tryskyjsou vyčištne ted mne napada nemuze to byt spatne nacasovana jiskra ?:
Datum: 30. září 2012 17:50
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 to nevim ta hřidel předlohy to nebude,ta slouži na rozjezd 1 stupne, vyčistit karburator tu prostředni trysku kam vede jehla sou tam dvě trysky odšroubuješ jednu pak druhou kličem, tak pořadně profoukni prošťourej nesmi tam byt ani smitko musi přes to jit pěkně vidět např podivej se proti světlu musi byt jenom čistej kulatej otvor,napiš mi jestli si to udělal všechno co píšu a pak šroubek směsi ten spodni na 1,5 otačky od dotaženi nastav nevim jestli sem ti to už radil je tady plno těch co maji problem s babettou
Datum: 30. září 2012 17:31
 Myslím že to bude hřídelem předlohy, já to měl u babetty to samé.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
Datum: 30. září 2012 16:03
Posl.aktualizace: 30. září 2012 19:42
 Zdarec. 4,4ml je atypickej objem kterej vymyslel stejsky. Tahle hlava má 6ccm a spalovák je děsnej. Jednu tuhle hlavu už mi upravoval Frikulín,klasickej závodní spalovák a objem 5ccm...bohužel z toho nic jinýho vytvořit nejde protože je ta hlava šíleně mělká... Ozvi se,zařídím ti to...a nebo se znáte?
Datum: 30. září 2012 19:42
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Jak je lepši převodovat babettu 210? podle řetězovyho kolečka 11-14 zubu nebo podle rozety?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 18:46
Jméno: L
IP: uživatel13665
 já mám upravenej vyfuk celkově samozřejmě zkráceny koleno podle návodu tušim z nějakyho webu babetron ale v kopci to jede trochu lip než před upravou
Datum: 30. září 2012 18:46
 podle řetězového kolečka a má na to vliv i koleno vejfuku (krátké/dlouhé)
Datum: 30. září 2012 16:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj draci, vím, že to sem nepatří, ale už nevím kam se obrátit. Sháním a stále nemůžu sehnat stupačky k Jawě 555 deluxe. Nemáte někdo doma? I v horším stavu. Díky všem za nabídku, případně tip, kde sehnat, inzerce procházím pravidelně, ale zatím nikde nic..:-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Je to fakt na nic, sháním to už skoro půl roku a ne a ne na to padnout, přitom v zimě jsem na netu viděl hned dvoje za pár korun.. Jinak stando díky za radu, ale bohužel kladno je na mě dost daleko..
Datum: 02. října 2012 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel14522
 Hm tak to je blbý...j555 měla ty spodky jiný jak j05.... 6.října je burza na Velký dobrý u kladna,zkus to tam koupit...
Datum: 02. října 2012 7:42
 podlazky? péro- mám j05/64 ktorá uz má aj zámek rízení teda uz má znaky j05/65 a má starý stojan
Datum: 01. října 2012 12:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj a díky za reakce, asi jsem se špatně vyjádřil, kříž mám, sháním jen ty stupačky(spodní díl k revmaplechům), co jsou přišroubovaný ke kříži.
Datum: 01. října 2012 11:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 myslím že už i 1964 je na velkej stojánek z pionýra,jinak standa má pravdu
Datum: 30. září 2012 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel14507
 Stupačky pro tebe nemám ale dám ti radu. Sežeň kříž na J05 roky 62/63/64 a uřízni držák výfuku...pak u z toho vznikne kříž na J555 deluxe....pozor kříž z modelu 65/66 už je jinej,ten je na velkej stojánek z pionýra
Datum: 30. září 2012 20:29
 cau lidi, nevíte někdo kdo by mi udělal rotační šoupátko na klikovku? odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel14507
 Někde v inzerci sem viděl hotovej motor s 4Q převodovkou a rotačním šoupátkem a výkonym 4K válcem. Prodával to Dalibor Toman za docela dobrou cenu ....no za cenu za kterou to neuděláš ani omylem.... Možná by to uměl vyrobit Stejsky ..
Datum: 30. září 2012 20:01
 Zdarec, potřebuju poradit s babetou 210. Nechce mi nastartovat, karburátor vyčištěnej, palivo vyměněný nový s olejem, svíčka dává jiskru, je vlhká, když držím naplno plyn a šlapu hodně rychle, škytne, ale hned zhasne. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:10
Jméno: L
IP: uživatel13665
 tak že změřiš jeji odpor vše se dá snadno najit na netu
Datum: 30. září 2012 20:10
 Nevíte jak se dá zjistit, zda je špatná indukční cívka nebo tyristor, a co je to ten tyristor gyt?
Datum: 30. září 2012 20:05
Jméno: L
IP: uživatel13665
 A co tak gufero na klice - ztráta tlaku...
Datum: 30. září 2012 19:17
 Karburátor jsem čistil komplet, dokonce jsem i zkoušel ty šroubky ladit, výfuk je čistej, svíčku jsem měnil za ověřenou, vzducháč je čistej a připojenej. Tak nevím. Dokonce jsem zkoušel měnit i kabel s fajkou. Ale stále nic, nemohlo by to být tyristorem nebo cívkou.
Datum: 30. září 2012 18:13
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 o 360 stupnu
Datum: 30. září 2012 18:03
 a co ta smes? o kolik mas povoleny sroubek?
Datum: 30. září 2012 17:44
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 no us sem ji tam dal ale i stim filtrem mi to ne a ne naskočit ani mi neškytne i kdyš mam všechno vyčištěne jisrku to hazí benzin teče ale proste to nejde nastartovat
Datum: 30. září 2012 14:43
 babetta: nééé babeta ti bez vzducháče nepojede.. ani nenastartuješ.
Datum: 30. září 2012 12:50
Jméno: Michal
IP: uživatel14508
 Pokud benzín i jiskra jdou a vzducháč je O.K., tak ještě zkontroluj, zda nemáš ucpaný výfuk a seřiď karburátor. Jak seřídit karburátor popisuje mechanik v dobovém dokumentu  -přeskoč na 2:40. http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw
Datum: 30. září 2012 12:13
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 vyměň svičku odskoušenou,pak mě to dělala faja,aj kabel od faji muže byt přičina,pak bych ještě jednou rozdělal komplet karbec i tu prostředni trysku od jehly a tu pořadně pročistil nevim jestli si čistil celej karbec ale malo kdo to neuděla všechno, prostě neboj se to cely rozdělat, a bez vzduchače to fakt nejede..
Datum: 30. září 2012 12:05
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to by mnelo jet i bez vduchoveho filtru nebo se pletu ?
Datum: 30. září 2012 12:01
 mas tam vzduchac? bez nej to nepojede... a taky musi byt dobre nastavena smes.. asi o 340° povolit sroub od uplneho utazeni.
Datum: 30. září 2012 11:53
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 čaute mam babettu 207 jisrku hazí a benzín taky teče čím to muže byt že ji nemužu nastartovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:07
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to ne ale kamoš mnel na babete špatne gufera na klice a mnel ho uplne slaby o proti te na te moji
Datum: 30. září 2012 20:07
Jméno: L
IP: uživatel13665
 ty si tu kompresi něčim měřill?
Datum: 30. září 2012 20:05
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 kompres to ma velky
Datum: 30. září 2012 19:54
Jméno: L
IP: uživatel13665
 A co tak třeba praskly gufero na klice? Ztráta tlaku...
Datum: 30. září 2012 19:14
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 tak i potom co sem tam dal ten filtr tak to nejede
Datum: 30. září 2012 14:41
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to sem taky skousel a nic ale ted jsem nekde cetl zekdys tam neni vzduchac tak ze to nepojede ...ale mi to ani neskytne no skusim ho tam dat od kamose s babetty a uvidim
Datum: 30. září 2012 13:46
 muže být třeba ucpaná triska, nebo jestly to dlouho stálo tak skus nalej trochu benzínu do válce a pak to skus nastartovat
Datum: 30. září 2012 13:27
|



|