Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci mám problém s bliknama na Čz 175/487 čím větší otáčky tím blikny víc blikají.Co to je??Mám tam žárovky 15W 6v a ikdyž jsem dal 21w 12 v tak to blikalo stejně rychle.Když motor běží na volnoběh tak to bliká dobře 2x za sekundu ale když jí točím víc tak to bliká prostě moc rychle.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2012 18:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Začínám byt alergickej na takový tazatele jako tento!Chce poradit.Dyť bych mu rád poradil, taky sem byl rád za rady,Ale dyž se na neco zeptám, toš to nemože odpovědět?No nebylo by lepčí jit na pivo i když ho téměř nepiju a nebo se projet před tým pivem na motorce či se stavit za nejakú babú nebo vnúčatame?A dyž by šecko selhalo toš se aj pohrát z vlastní babú?Než tady strácet čas?Poraďte než přestanu dýchat!!Ale rozumně!!!
Datum: 06. října 2012 18:38
 Kulich: Všechny mam v 6V, přerušovače jsem si nechal vyrobit...
Datum: 06. října 2012 18:11
Datum: 06. října 2012 11:50
 jenco: Nieje?  Prosím o vysvětlení a vyvedení z omylu.
kolecko: A máš všechny čízy na 12V nebo si někde sehnal přerušovač 6V?
Datum: 05. října 2012 22:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A stejně nevíme esli tam má baterku nebo néé?Netvrdím, že néni, ale s žádným bimetalovým přerušovačem blinkrú sem se nesetkal.
Datum: 05. října 2012 18:19
 ziadný bimetal tam nieje
Datum: 05. října 2012 16:43
 Já na všech čízách mam elektronický přerušovač a je to paráda...bliká to furt stejně...
Datum: 05. října 2012 11:25
 Co to je... normální funkce bimetalovýho přerušovače, jehož spínání přímo závisí na otáčkách, čím víc šťávy do něj jde, tím víc blinkry blikají  . U 12V se to dá řešit např. polovodičovým přerušovačem z Felicie, pro 6V na tom před pár lety dělalo AEV, aktuálně se snažím zjistit info.
Můžeš zkusit poštelovat šroubek na přerušovači, toť asi vše.
Datum: 05. října 2012 10:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 máš v motorke batériu? a možno je zle nastavené to relatko na smerovky alebo je celé zlé
Datum: 04. října 2012 21:39
 čau draci  mám otázku ke světlům, nátáhl jsem novou elektriku a světlo stejně nesvítí všechno je zapojené jak má být poraďte kde by mohla být chyba díky mějte se tu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:50
 Co cívka ?? vem zkoušečku a zkus zda dělá proud
Datum: 05. října 2012 19:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Možná by pomohlo nastartovat motor!
Datum: 05. října 2012 18:22
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 jednoznačně ěpatně zapojené,
Datum: 04. října 2012 19:27
Jméno: jawka21
IP: uživatel14188
 čaute draci.Našel jsem po dědovi jawu 21. očistil jsem ji proste jsem ji umyl aby to všechno šlapalo.všechno šlo svetla svitili všechno a tedka jsem zkoušel rožnout svetla a nic praskla žarovka.Byla tam 6V 15/15W.......doma jsem našel pouze 6V 25/25W.Myslíte že to tam mužu dát? nebo mam radši koupit tu co tam byla děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 20:03
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 lesti to stálo x roku, vlákno náhlé orobuzení neustálo
Datum: 04. října 2012 20:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dat ju tam možeš.Šak uvidíš co to udělá.
Datum: 04. října 2012 18:04
Jméno: Jan Mráz
IP: uživatel12999
 Zdarec, zabývám se opravami, výbrusem, snižováním hlavy, tunningem a generálkou motoru babetty 210. Pokud by jste měly zájem, můžu po dohodě přijet, nebo mi babetu přivezete vy, všechno záleží na vás. Generálka motoru zabere nejvíce času, maximálně týden. Ceny se odvijí podle toho, o co máte zájem. Kompletní generálka stojí 1500Kč, výbrus včetně pístu, kroužků a čepu stojí 600 Kč stejně jako úprava kanálů válce,...,... Pokud máte zájem, můžete mi zavolat na číslo 736729340, zaslat sms nebo e-mail. Bydlím v Týnci u Břeclavi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 23:41
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Potom bych ovšem použil vojenský termín nahrazující označení GO a to Nálezová oprava a pod to se při troše šikovnosti a malé dávce drzosti dá schovat, popřípadě neschovat cokoliv
Datum: 07. října 2012 23:41
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
 Tak mi prosim vysvetli co zachrna tvoja generalka
Datum: 07. října 2012 8:40
Jméno: Jan Mráz
IP: uživatel12999
 Repase klikovky a výbrus se k běžné go nepočítá, ale to by jsi mohl vědět. Pokud by byl nutný, udělal bych ho.
Datum: 06. října 2012 22:11
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 a je dogenerálkované ))
Datum: 05. října 2012 17:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Takže výbrus, gufera, ložiska, repas klikovky, spojka atd. a jen 1500kč? Nebo je to "generálka", kde se nasadí nový válec a možná když bude nálada, tak se vymění gufera, aby se neřeklo...
Datum: 04. října 2012 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no myslím si že za 1500 pořídím do babety max. klikovku...
Datum: 04. října 2012 21:35
 Tobě se zdá 1500 málo?
Datum: 04. října 2012 20:35
Jméno: whats up...
IP: uživatel13047
 Tvoj dotaz vypada ako inzercia.... 1500 za generalku? To urcite bude kvalitna "generalka"
Datum: 04. října 2012 20:32
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 odpovím na E-mail...
Datum: 04. října 2012 20:22
 Čau Jsem Jan Mráz, máš to tam napsaný, jinak se mi ozvi na email John.Frost@seznam.cz A jak se jmenuješ ty?
Datum: 04. října 2012 18:45
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 a mam problém s motorem u babetty tak bych se chtěl zeptat co a jak..diky za odpověd..
Datum: 04. října 2012 18:28
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 čau jen se chci zeptat jak se jmenuješ?byldím v Lanžhotě..
Datum: 04. října 2012 18:17
 Čus ve spolek.Měl jsem furt válec jaksik mokrej od benálu s olejem. Bylo to hlavně okolo těsnění válce a kolínka karbecu. TAk jsem si říkal že těsnění bude na sračku (falešnej vzduch to ale nesálo otáčky to drželo za tepla pěkně nízké).Sundal jsem teda koleno a tvrzení se potvrdilo asi ještě origo (černé) těsnění po vyndání bylo KO. Dal jsem tam od Sesu nové.Namazal z každé strany motorákem a dal ho tam.Dotáhnul jsem postupně s citem oba šrouby.Během jízdy vše OK ale když stojím vypozoroval jsem že otáčky to má náké višší a tak jako by chvilama kolisají.Třeba cca8-10 vteřin to drží nižší otáčky ale pak se třeba na 5 vteřin zvednou a pak zase klesnou a tak furt dokola.Takže má otázka je čím to? Faleš ? ještě mě napadlo gufero u sekundára uniká mi tam trocha oleje tak že by bylo taky už KO? ještě dodám že i když to drží ty nižší otáčky furt nejsou tak nízké jak byli před výměnou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:52
 Jen chci říct pokud ten válec byl mokrej v ty díře jak jde koleno do válce tak tam to bude vždycky já tam mám taky vlhký a pokud ti to nic nedělalo neměl si se stím prasit kdyžtak mi napiš na facebook sem už nebudu koukat tak ti neodepíšu na další článek
Datum: 05. října 2012 19:52
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar chtěl bych se zeptat dal sem na pincka laděný výfuk gianelli ale jede až ve vysokých otáčkách nevíte co bych měl s ním udělat aby šel odspodu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:48
Jméno: standa
IP: uživatel14537
 Čekáme na tu fotku
Datum: 05. října 2012 19:48
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 já sem dám fotku a snad budem moudřejší každopádně je to ze simsona
Datum: 04. října 2012 16:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no právě proto se ptám, protože skútrácký výfuky jsou naladěný jen na úzký rozsah otáček a variátor si s tím poradí...fichtl ne
Datum: 04. října 2012 8:45
Jméno: standa
IP: uživatel14531
 Jestli je to Gianelli na simsona,tak rozměry vejfuku nehrajou moc roli,ten vejfuk je dobrej ... Jen to koleno muže bejt blbý....pokud se jedná o výfuk ze skůtra tak ten bohužel jede jen v maximu....známej ho zkoušel odladit na motoru co točil přes 11 tisíc a ani hovno....
Datum: 04. října 2012 7:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co třeba dát nějaký rozměry, takhle ti asi těžko někdo poradí
Datum: 04. října 2012 7:35
Jméno: standa
IP: uživatel14531
 Jaký máš výfukový koleno? Origo je nevhodné
Datum: 04. října 2012 6:25
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 je to dvou kamoráč jsem zapoměl napsat válec jsem vyměnil jelikož jsem zadřel stejskyho cu tak sem byl nucen dát origo ale na obouch to jelo až ve vysokejch
Datum: 03. října 2012 21:17
Jméno: tom
IP: uživatel14530
 zkus vyměnit výletovou trubičku nebo jiný válec
Datum: 03. října 2012 21:10
 Nazdar majú motory 175/356 a 250/353 niečo spoločné myslím prevodovka a spojka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:38
 svíčku, dynamo, řadička by možná šla použít, nalévací šroub oleje, možná matici primáru a čertíci z kulisy. 356 bude mít mnohem víc společnýho s čz 450
Datum: 18. října 2012 7:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Možná startovací páka, spojkový lanko a aj převodový olej by mohl byt společný.Ešče plnící, kontrolní a vypúštěcí šroub by mohl byt stejný!
Datum: 04. října 2012 18:01
 V podstatě ne...
Datum: 03. října 2012 20:50
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 zdarec když jedu na fíku trojka letím tak těch 60 tak za chladna to jede dobře ale když je motor zahřátý tak to v otáčkách tak jakoby cinká někde u válce a ztrácí to výkon tak uberu a jedu na půl plynu.. čím to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:13
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 tak kroužky to nejsou.. co to může být ?
Datum: 05. října 2012 19:13
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau tohle mi taky dělá.Určitě se podivu na ty kroužky ale ja jsem zkusil vymenit svíčku a už to tak moc neděla tak nevím zkus se třeba taky podivat na tu svíčku
Datum: 04. října 2012 16:14
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 válec sem tam dával před týdnem.. doufám že to bude ono.. díky za tip
Datum: 04. října 2012 15:51
 prasklý pístní kroužek
Datum: 04. října 2012 11:47
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 Zdar draci, mám dotaz na jaře mi bude 16 a chci si dělat řidičák A1, kdy ho už můžu začít dělat můžu už před 16 a ke zkouškám me připustí až mi bude těch 16 nebo musím počkat a teprve až mi bude 16 se přihlásit do autoškoly.Nebo jakou dobu před 16 se tam mám už přihlásit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 19:49
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel14523
 Muzes zacit chodit prene rok pred 16 ale na zaverecky muzes nastoupit az prvni den 16nactin.
Datum: 03. října 2012 19:49
 jaa sem začinal už v 15 ale v autoškole to pokonili chteli mě poslat ke zkouškam a ještě mě bylo 15 musiš jim to třeba připomenout..
Datum: 03. října 2012 19:22
 Začít můžeš už dřív...
Datum: 03. října 2012 18:16
 Ahoj, potřebuji sehnat šnek na náhon tachometru na jawa 90 trial.. Nenašel by se někdo, kdo by něco věděl ? Nedostatkové zboží  Nutně potřebuji :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2012 19:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj dazík!No nevím.Tachometr na 90 sem uvnitř neviděl, ale našlo by použíït aj z jinýho tachometra.Dyby Ti nekdo poradil tak se sem nepletu!Esli né tak se nezlob! Nenapadlo by mě, že to može byt aj náhradní díl, ale na ŠKODU sem to nekdy viděl a čučel sem.Nevím určitě, ale aj na Mustengovi byly tachometry jak na J 90!Možná ty jiný. Toš tak.Zdravím a ať to seženeš.V nejhorším aj cyklocomputer na kolo.Ale rači SIGMU!Už to nebude J 90, ale bude to mět měřidlo rychlosti aj ujetých kilometrú.A od 500 nahoru si to pamatuje aj maximálku!
Datum: 06. října 2012 19:27
 Čau draci mam dotaz kolik by stálo kdyby sem chtel poslat balík (na dobírku) z Rakouska do Česka potřebuju par dilu a tady v česku je to až moc předražený
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:37
 diky  ještě že to nestoji přes 600
Datum: 05. října 2012 19:37
 cca 300
Datum: 03. října 2012 22:13
Jméno: Fiiila
IP: uživatel14528
 Ahoj seso máš masku na jawu 350/639 (taková ta plastová na kulatý světlo) i v černé barvě?? Našel jsem jenom červenou metalízu. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 20:38
 jo draku jawa nema ani kus jedine ma uz jen metalizi a az doujdou metalizyx uz bude definitivni konec s maskou 638
Datum: 03. října 2012 20:38
Posl.aktualizace: 04. října 2012 11:50
 nesmíš, kdyby tě chytli ochránci zvířat tak dostaneš pokutu že tak velkou plochou zabíjíš hmyz
Datum: 04. října 2012 11:50
 Proč by ne?
Datum: 03. října 2012 14:56
Jméno: d
IP: uživatel1272
 Cau prosím jaky je retez na jawa 550
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 15:44
Datum: 03. října 2012 15:44
Jméno: Kárl
IP: uživatel14308
 Ahojte, mám pio 21 . PO nastartování a přidání plynu se dusí až chcípne. KArbec je vyčištěný, motor je po go. Jak doštelovat karbec? CO s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 10:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14532
 máš čistý benzin kouhoutek ?za pul minuti ti musi natect tři čvtě nadobky od m 2 t ...a taky vypal výfuk...
Datum: 04. října 2012 10:09
Jméno: a
IP: uživatel1272
Posl.aktualizace: 05. října 2012 16:44
Datum: 05. října 2012 16:44
Jméno: Jawaman
IP: uživatel14533
 a neexistuje neco podobnyho pred palivovej kohout jeste?
Datum: 05. října 2012 7:04
 neda,,, jednorazovka
Datum: 03. října 2012 20:39
Jméno: Karel32
IP: uživatel14308
 Toto se nerozebírá. Až se ucpe, taks e vyhodí.
Datum: 03. října 2012 10:01
Jméno: jezdec
IP: uživatel12545
Posl.aktualizace: 03. října 2012 8:53
 mam,,staci objednat tu 2,75-3x19 anapsat do vzkazu ze chces 2,50 a ja dodam draku
Datum: 03. října 2012 8:53
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 čaute draci, mám crossinu a je tam motor z ČZ 175 (ne ten novější hranatý ale ten kulatý) a je tam zapalování z pionýra. Na startpáku chytá na první šup a drží pěkně volnoběžné otáčky ale když přidávám plyn tak to chcípá a nevím proč..poraďte...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 21:24
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 díky...tu jsem ještě nekontroloval..zítra jdu na to díky
Datum: 02. října 2012 21:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kubíkk!Vyčisti hlavní trysku!
Datum: 02. října 2012 21:14
 Zdar draci.Mám dotaz ohledně spotřeby u J/Čz 175/356. Za normálních okolností jezdím kolem papírových 3.5l. O kolik by se mi mohla zvednout spotřeba, když vyndám tlumící vložky z vejfuků?(já ten libovej zvuk prostě chci, a musí se nechat že to konečně jede, nechová se to tak přidušený jako předtím.) Policistům můžu nakecat, že jí mám z vojenskejch skladů(mám ji jako vojenskou udělanou, nejsou peníze na chrom) a že vejfuky jsou holt originál...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 11:47
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Vložky mám bohužel akorát pro sebe, náhradní fakt nevedu. možná kdybys vybrakoval i tu druhou a nacpal tam drátěnku tak by to něco vymyslelo. Nicméně vejfuky jsem vypaloval i drhnul kartáčem zvenku i zevnitř.. Uvidím kolik to požere a pak se rozhodnu jestli to tam vrazím nazpátek, nebo jestli příjde ke slovu drátěnka.
Datum: 03. října 2012 11:47
Jméno: Marek
IP: uživatel14527
 Ahoj. já to tak měl, má to dobrej zvuk a dobře to táhne, ale spotřeba je o dost větší. Neměl bys, nebo někdo z vás, tu vložku ještě jednu? Mám tam jen jednu a to je na pytel.
Datum: 03. října 2012 10:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak si ty výfuky vyčisti a pojede to líp než vybrakovaná prasečina...
Datum: 02. října 2012 22:30
 jake VAPE pouzit na babettu? Dokazu s VAPE zmenit predstih ve vysokych otackach? - rekneme nad 8500
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 10:49
 Pokud je to na motor bez světel tak by šlo i např zapalování z minibiku, cenově je to bezkonkurenční a na babettě by na rozdíl od pio nebyly nutné úpravy karteru pouze plastového krytu zapalování
Datum: 03. října 2012 10:49
 napiš mi neco víc pokud budes vedet na maila pls nebo sem. zajima mě to
Datum: 02. října 2012 21:56
 ano je to na upraveny motor bez svetel.Jeste jsem koukal na Universal Ignition TCI V4.0 od imfsoftu, ktery je zda se cenove dostupnejsi, ale zatim mam malo infa - jako treba: potrebuju baterii?, mohu uplne vyhodit magneto?, jakou ind. civku? Jsem v elektrice laik, ale ucim se
Datum: 02. října 2012 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel14524
 Vape na fichtla snižuje předstih od 4000 ot/min se světly a od cca 2500 ot/min s ukostřenými světly.....předpokládám,že VAPE na babetu se bude chovat stejně.....koukni na graf předstihu VAPE pionýr....vypadá to moc dobře.....kor pro upravenej motor.... v upravenym motoru Pio mám taky VAPE a mužu jen doporučit
Datum: 02. října 2012 19:05
|



|