Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14561
 Zdar draci,
chcel bych se optat. tedka v 16 budu delat papíry na 125ccm a slysel jsem od kamaradu ze MZ 150 jsou jeste v toleranci. Ma s tim nekdo zkusenost.? Popripade jezdi nekdo takhle.?  Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2012 22:17
 Petr: Přečti si co stojí v zákoně. Je tam napsané naprosto jasně na co platí skupina A1. Pokud tomu nerozumíš, tak nejlepší budu nastoupit základní školu a pro jistotu od první třídy.
Datum: 19. října 2012 22:17
Jméno: Petr
IP: uživatel14593
 Ahoj. Tenhle dotaz jsem hledal! Je mi 16 a chci si udělat papíry A1 = tudíž do 125 ccm a 11kW - to je mi jasný.rnAle! Když mám Jawu - ČZ 150, která má výkon 6,2 HP = to je 4,623 kW, tak to je jak? Asi mi napíšete to samý, že jsem blbý děcko co neumí čísilka  , ale jen mě to tak zajímá. Díky moc za odpověď
Datum: 19. října 2012 19:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj SpArrKy!To, že Ty jsi nepochopil, legraci co udělá škola, nechme tak.A, že mluvím nářečím už vúbec ne!A, že věta končí . nebo? nebo! asi taky nevíš!A nová věta začíná velkým písmenem!A význam slova dikes jsem ve spisovné češtině taky nenašel!A když někdo mezi náma řekne o někom,že moc hulí,tak to znamená, že vykouří dost cigaret!No a teď něco aj o mě!Já nikdy nekouřil!Když já už jezdil s nákladním autem, tak Tvoji rodiče asi ještě nebyli na světě a nebo se učili teprve chodit a mluvit.A určitě nevěděli, že budou mít tak blbýho syna kterej v 16 letech pořádně nepozná písmenka a dá na řeči nějakého kamaráda kterej tomu rozumí stejně jako Ty!Já už mám starší vnoučata jako jsi Ty!A taky mám auto značky ROBUR ve kterým můžu vozit osm cestujících, ale nikdy mě nenapadlo vzít tam o jednoho víc.Jeden nebo dva vždyť by to bylo v takový toleranci jako 125 nebo 150!Nemyslíš?A když si přečteš nějaký starší příspěvek, tak tam vyhrožuji, že natočím STALINCE (víš to je takový velký buldozer) a budu takových jako jsi Ty a Tvoji kamarádi hrnout do velký jámy a zasypat Vás, aby jste nedělali slušným a rozumným motorkářům ostudu.Potom chceme, aby nás lidi brali jako normální!A s takovýma názorama?Taky jsem dělal v mládí různé voloviny.Ale taky za ně byl potrestaný.A nikdy jsem si nešel stěžovat.A víš proč? Teď to napíši po našem!(Protože bych dostal takových po čuni, že bych pár dní nevylezl z baráku jak sem byl opuchlej)!A stejně jsi mě neporadil, jak by Tě ten kamarád tahal z nějakého průšvihu!To asi stačí.Příště si pořádně přečti zákony a nemusíš pak poslouchat řeči nějakého starého chlapa, který podle Vás mladých tomu stejně nerozumí! A až budeš potřebovat poradit s tou 125 tak Ti rád poradím, když budu vědět!Ale nesmí to být zase taková volovina jako tato!Ještě jsem zapomněl!Ta tečka za dvojkou není pro srandu, ale protože jsem Oskar druhý!
Datum: 17. října 2012 19:36
Jméno: pepa
IP: uživatel12930
 Mz v je braná jako velká motrka stejně jak jawa 250 350....tj od 18..
osobně pokud toužíš po strojích z teto ery doporučji čiste řešení to motor 175 180 477 a papíri na moto 476....teoreticky jde ta 175 převrtat na 210ccm což už je rozdíl ti motorky jdou sehnat od 3000 a dozajiste potěší niší ceny dílu neš na mz...
další řešení je otevřená 125 ale to už mimo toto forum a mimo cenové rozpětí těchto mašin
Datum: 12. října 2012 13:08
 Do Oskara se neser, vždyť má pravdu. Kdyby sis na internetu přečet na co všechno je skupina A1 tak by ses na to ptát nemusel. Já jsem si to četl a nic o MZtě tam nepíšou, natož že by byla v toleranci.
Datum: 12. října 2012 8:06
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14561
 Díky za odpovedi ja jsem jim taky neveril jen jsem si to chtel overit  A oskar 2 zrejme si nepochopil smysl otazky a do skoly jsi taky nechodil podle toho jaka nespisovna slova pises, a nebo trosku moc hulis. Zdar a dikes
Datum: 11. října 2012 21:35
 Podívej se na motorkáři.cz je tam o tom snad 200 témat .....
Datum: 11. října 2012 18:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Co dokáže udělat s člověkem nutnost chodit do škole!Ani číst jich tam nenaučijú!Ešče by mě zajímalo, jak by Tě ten kamarád tahal z prúšvihu?
Datum: 11. října 2012 18:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Žádná tolerance, nemáš na to papíry (A1 - do 125ccm a 11kW). 10-krát ti to projde a po 11. natrefiš na někoho, kdo ti to dá pěkně sežrat! Jestli ti to za ten průser stojí, je na tobě...
Datum: 11. října 2012 14:28
Posl.aktualizace: 11. října 2012 16:15
 draku vim o co gou ale musim cekat az se to zacne delat aby to bylo v kramku,,sesa
Datum: 11. října 2012 16:15
Jméno: Pavel
IP: uživatel14559
 Zduř draci mam dotaz co se stane když se píst dá obráceně šipka na horu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:33
 můžeš vylámat kroužky (což je hodně pravděpodobný) a zkurvit válec s pístem a taky se nemusí stát nic
Datum: 18. října 2012 7:33
Jméno: jastin
IP: uživatel14560
 Vylamou se Te krouzky a zkurvis valec i pist
Datum: 11. října 2012 11:28
 Zdar Seso, sehnal bys výplň sedla na Jawa 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 16:30
 Jakto?
Datum: 11. října 2012 16:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 na burze jedna baba výplně prodává, mám dojem že měla i na fichtla..
Datum: 11. října 2012 10:06
 uz nemam zadnou sanci
Datum: 11. října 2012 9:09
Jméno: jastin
IP: uživatel14558
 Mustang mi cca po 10 km jizdy zacne vynechavat. Kladivko a kondik vymenenej a dal si uz nevim rady.. Napada me inducka nebo svicka. Ale na svicku mam najeto 2 000km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 20:36
 Svíčky jsem zkoušel jiný, dnes jsem pokrátil VN kabel, protože konce nebyly už moc pěkný a dělá to pořád, a dělá to už od začátku a né po 10km, zkoušel jsem i různý předstihy a to samé... Chvílema jede normálně, chvílema se to sere, tak jedině indučka nebo nevím..
Datum: 13. října 2012 20:36
Jméno: yuri
IP: uživatel11334
 osobne som na jednej sviečke nenajazdil viac ako 1000km
Datum: 12. října 2012 9:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a to se ti jako na tu svíčku zdá málo?
Datum: 11. října 2012 19:07
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
Posl.aktualizace: 11. října 2012 9:09
 draku musim najit cas,,, ale jinak je jako orig,,to se neboj
Datum: 11. října 2012 9:09
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 cau draci mam takovy problem s cz125zetka B nevim proc ale nejde jiskra a ani kdyz dam do fajy prst a kopnu tak ni ani mne to nekopne. a nevim co stim. mam ji po dedovi...... 27let stala......predem dekuji za vsechny rady.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 7:22
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 ok dekuji za rady vse vyzkousim
Datum: 13. října 2012 7:22
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Kontrolou a seřízením zapalováí určitě nic nepokazíš, ale pravděpodobnější bude po těch letech slabý magnet.
Na burzy jezdí pan Urbánek z Velimi a na počkání Ti ho znovu namagnetuje. Mám těch Zetek doma několik a pokaždé to byl magnet.
Datum: 11. října 2012 12:05
 Vyčistit zapalování a rovnou vyměnit kabeláž.
Datum: 10. října 2012 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo zkus ty kladívka a nebo ten přechod mezi cívkou a kabelem je tam taková vyfikundace zkus to rozebrat a pročistit a vyměnil bych vysokonapětový kabel
Datum: 10. října 2012 20:17
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 ok vyzkousim dik....
Datum: 10. října 2012 20:07
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 To samí se mi stalo na Jawa 20 byli skorodovany kladívka stačí stáhnout rotor a osmirklovat pak zase nasadit
Datum: 10. října 2012 20:01
Jméno: drak
IP: uživatel14188
 čau draci, mam jawu 21.Muj problem jedu jede normalne jak jezdi a pak jak jedu 3plnej tak přestane jet jako by nemel benzin tak sem vyřadil a uplne mi vylezly otačky nahoru tak sem nevedel nechal jsem to a asi po 30sekundach to zase kleslo na volnobežne nevíte co to muže byt? hladina je dobře nastavena,kohout je pročištěnej,trisky čiste. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 21:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to bude asi falešný vzduch asi blbé těsnění
Datum: 10. října 2012 21:40
Jméno: alan
IP: uživatel12630
Posl.aktualizace: 10. října 2012 21:14
 Pokud má nějak upravenej válec, hlavu atd .. o výkonu aspon kolem 4 a více koní tak to není vůbec špatný .. tyto výfuky jsou dobrý ale možná ti bude táhnout jen v určitejch otáčkách.. to už je pak otázka lazení --> hodiny v dílně. Jinak na sériovku je to zbytečnost.
Datum: 10. října 2012 21:14
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 stk je mi jedno stejn nemam papiry a jezdim cupy tak by se nakej vykon celkem hodil,, sipka tam neni ale prvni zamek de dycky k sání
Datum: 10. října 2012 17:43
 no směřuje ti šipka co je na pístu směrem dolů ?
Datum: 10. října 2012 17:37
 na seriovku zbytečný. Ani to nemá homologaci takže na STK sundat
Datum: 10. října 2012 17:36
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Mám dotaz udělal sem výbrus a po složení to má divný zvuk a nechytá mi to :/ nevím proč. Poradtě prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 17:52
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 nn už to jede prostě sem to roztlacel a zajizdam na 1 lehtacka
Datum: 10. října 2012 17:52
 Nedals obráceně píst? A co těsnění?
Datum: 10. října 2012 17:14
Jméno: mejcin
IP: uživatel14555
 Servus drací! Mám VAPE a poslední dobou se mi dost hřeje rotor (přitom nikde nedrhne o stator...). Nenapadá Vás, čím by to mohlo být? Nejteplejší je šroub, co drží rotor na klice. Ložiska nová SKF, klika nová nehází... Mohl by to být pozdní předstih, že by šla ještě hořící směs pod kliku? Nebo je to jen chudou směsí? Válec se nezadírá ani nehřeje nějak moc. Díky z ajakýkoli nápad!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 9:07
 Jak jsi to zjistil že se to děje až poslední dobou? Já si myslím že tam je při jízdě pořád pořádná výheň. Mám taky VAPE, ale od jeho montáže jsem na zapalování nešáhl, takže jestli to je horký nevím, ale dekl je pořádně rozžhavenej po jízdě.
Datum: 11. října 2012 9:07
Jméno: zulu
IP: uživatel14553
 ČUS chtěl jsem se zeptat , když chci snížit hlavu na soustruhu. Jak je to s upnutím ? je třeba vyrobit přípravek a upnout to do něj ? , a nemáte případně někdo vykres toho přípravku ? . díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 15:33
 mail : zulu12@seznam.cz ,díky moc za ochotu !!! snad se mi to podaří hezky stočit  )
Datum: 11. října 2012 15:33
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No vidím, že Ti nikdo neradí.Toš napiš adresu meilu a k večeru jak dojedu dom, tak Ti pošlu fotky a nebo aj nákres.To dybych to zapoměl vyfotit.A jedu rychlo do práce!Toš tak.rn
Datum: 11. října 2012 6:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj zulu!Jak s upnutím?No a co tak licní upínací deska?Nebo přípravek?No nejakej kruhovej výlisek a rozměřit otvory pro upnutí hlavy a dlouhýma šroubama uchytit, vystředit, srovnat házivosd do boku a už se bere špóna!Nebo válcová fréza na ventily a ručně ubrat kolik chceš.No a dyž se nikdo neozve lepší radú nebo fotkú toš vydrž do zejtřka a potom Ti pošlu fotku teho přípravku!Nemám to doma!Toš tak.
Datum: 10. října 2012 18:45
Jméno: zulu
IP: uživatel14553
 jo a je to hlava z jawa 50/21
Datum: 10. října 2012 10:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar seso chtěl bych se zeptat jak to vypadá s těma novinkama a jestli je tam něco zajimavýho na pionýra na závody
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 10:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 jj dík o tý první části vým a na klasika na silnici něco jo?
Datum: 10. října 2012 10:03
Datum: 10. října 2012 9:45
Posl.aktualizace: 10. října 2012 7:47
 to rozviti,, to je ok,,ale nejde to uchytit k parabola!
Datum: 10. října 2012 7:47
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci je 8000 za ČZ 125 476 hodně? Stoj je v původním stavu, papíry má propadná technická pojistka placená. Mám podezření že je to export.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 13:43
Jméno: Dawes
IP: uživatel3040
 Ahoj, hodně záleží, co je schované pod pojmem původní stav, do jakého stavu ji chceš dostat ty a jaký máš rozpočet. Pokud je v pořádku motor (fyzicky, neolámané kartery, nezprasený interiér), elektrika (dobíjí, svítí...) a třeba je jen místy orezlá, nebo oleštěná, je 8.000,- slušná cena.
Každá oprava nějakého poškození - ať už tuzingem některého z majitelů, nebo zubem času tě bude stát peníze. GO motoru, chromy, nová elektrika, orezlé díly... Každopádně počítej tak s minimálně 5.000,- za základní servis, abys věděl na čem jezdíš a mohl se spolehnout (ložiska v motoru, řetězy, bowdeny, náplně, filtry, tlumiče, mazání, přední reflektor - bývá vyrezlý).
Aby to nevypadalo, že jen tak plácám, teď mám zrovna v garáži jednu předrenovační 477. Po prvním majiteli, 20tkm, 20 let nejela, papíry má stejně jak ta tvoje. Pořizovačka dohodou za 5.000,- hrubý odhad na opravu 15.000,- bez lakovny. 80% vlastní práce, takže bez příplatku za servis.
Přeju ti úspěch.
Dawes.
Datum: 10. října 2012 13:43
 za čízu 125 na papírech je 8litrů hoodně málo... za tu by ti urvaly ruce
Datum: 09. října 2012 20:03
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:37
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 jeden od indukční cívky a druhy od kladívka, a nevím jestli to je dobre nebo spatně ale jeden konektor indukční cívky mám ukostřený...
Datum: 21. října 2012 13:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jirko18!Čemu říkáš kabely od zapalování?Trochu to objasni!Ať Ti možu poradit!
Datum: 20. října 2012 0:30
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 no a když rozpojím kabely od zapalování tak to pořád hází jiskru. kde je závada
Datum: 17. října 2012 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 ale jde tam
Datum: 10. října 2012 9:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Možná se pletu.Ale určitě to nebude tak jednoduchý jak si myslíč!Tyto spínačky a jim podobné mají všechno odvozené od jednoho napájení a tým je akumulátor!Svorka 30.A u mustanga máš zapalování a světla obvody dva.A to se bez úpravy spínačky asi nepovede!Esli se pletu toš promiň!A byl bych rád kdyby mě nekdo vyvedl z omylu!
Datum: 09. října 2012 21:48
 vypinač elektriky by mněl byt jeden drát + jeden drát kostra ( spojeni s kostrou cifky) tak to funguje u mně bez problemu
Datum: 09. října 2012 20:04
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 Dobrej,, mám problém s pionýrem,, když ho nastartuju, nechám ho chvilku běžet, aby se zahřál,, zařadím 1, rozjedu se, a najednou se začne dusit, tak že chcípne, i když mu pomáhám nohama, tak stejně se mu nechce,, karburátor jsem čistil, vůbec neví co s tím. Nevíte někdo co by s tím mohlo být? Děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 16:27
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 jo to bude asi jediná možnost,, ale, dnes jsem zkoušel tu svíčku, a tou to není, tak jsem zkusil znovu nastavit odtrh a také nic, normálně jedu na jedničku a po pár metrech se začne dusit,, tak už tedy nevím, ale díky za rady
Datum: 10. října 2012 16:27
Jméno: verdom
IP: uživatel14554
 A co propoštějící gufero na klice pod víkem spojky?
Datum: 10. října 2012 11:52
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 dobře,, taky vyzkouším,, ale proč mi to tolik hulí?? před tím to nebylo,, začalo to dnes
Datum: 09. října 2012 20:49
 nadzvedneš kladivka a potoiš vačkou kousek bud dopředu či dozadu ale jen o kousek aapk to skus a potáčej dokud se to nezpravi
Datum: 09. října 2012 20:08
 možná ti to předstíha proto to hned zdechá ...noo hejbnout s odtrhem
Datum: 09. října 2012 20:07
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 okej, svíčku vyměním,, ale tu elektriku myslíš jako v zapalování (u cívek) ??
Datum: 09. října 2012 20:02
 skus svičku , nebo ti to předstihá drbni do elektryky
Datum: 09. října 2012 19:47
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zkus vyčistit vzduchovej filt, taky mě tohle dělalo, vyčistil a v pohodě
Datum: 09. října 2012 19:45
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 Jo a ještě to docela dost hulí,, a to jsem míchal benzín s olejem stejně jako vždycky,, pionýra mám už 4 roky a nikdy jsem s ním neměl problémy.
Datum: 09. října 2012 18:40
Jméno: sarumen
IP: uživatel14187
 a je lepsi na mustanga vetsi rozeta nebo mensi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 19:35
Jméno: pepa
IP: uživatel12926
 mně osobně se osvědšuje 11 zubá rozeta do motoru stojí 60 korun je tředa dát i jistici podložku od motoru a líp se překrývají rychlosti ....díky tomuto sem i celkově rychlejší a jízda je příjemnější...
Datum: 10. října 2012 19:35
 pro STK musiš mit origo je lepši upravit motor než rozetu pak to lip toči
Datum: 09. října 2012 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Mě se osvědčilo 75 zubú.60 km/h to jelo taky a do kopca sem ani řadit nemusel!Toš tak.
Datum: 09. října 2012 18:51
 podle toho na co ho chceš
Datum: 09. října 2012 17:35
Jméno: sarumen
IP: uživatel14187
 cus co mam dat za indukcni civkuna jawa 23 mustang 6v nebo 8v diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jak jsi přišel že 8 je moc velká? 8 se tam dávala odjakživa já jezdil s 8 i se 6 a ted jezdím na 12v ze škodovky a rozdíl jsem nepoznal
Datum: 09. října 2012 20:52
 6  8 je moc velká xD
Datum: 09. října 2012 19:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Dej tam co máš!Dyť je to jedno!Šak tu kdosi psal, že naměřil na cívkách 24V.Toš 6 nebo 8 jaký 2V při 24?Zkus a uvidíš!Nebo poznáš!A esli nemáč uplně slabý magnet, tak to musí jet s oboma!Toš tak.
Datum: 09. října 2012 18:47
 Čau mam jawa mustang ale nějak mi málo svítí přední světlo čim to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 20:43
 To asi ten magnet nebo cívka jakou mam koupit
Datum: 09. října 2012 20:43
 spinač vedle leve ruky, žarovka , mala sila magnetu , blbej kabel , vypinač u světla . skoušej
Datum: 09. října 2012 19:57
|



|