Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Toreto
IP: uživatel14584
 čus draci, mam hondu 125 (4T) a zdá se mi že žere poměrně hodně oleje.. je to asi 350ml na 2500km
jak moc to vybočuje z normy? co s tim dělat? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 20:35
 měl sem stejnej problém... zkus se kouknout jak vypadá stírací kroužek jestli neni zasranej pak to můžou bejt ještě gufera na ventilech já sem to vyřešol tak, že sem vyměnil všechny pístní kroužky i gufera na ventilech a bylo po problému vyšlo mě to celkem na 1100 a když nejsi lopaťák tak to zvládneš sám
Datum: 17. října 2012 20:35
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar. Mám taky Hondu 125 4T a taky se mi zdá že mi to žere moc oleje, ale jak píše kolecko-neřeš to
Datum: 17. října 2012 14:09
 Podle mě je ta spotřeba v normě. Asi bych to neřešil...
Datum: 17. října 2012 12:07
Jméno: Martin
IP: uživatel14559
 je možný že by dva motocykly mohli mít stejnou spz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:26
 u starýho formátu značek XYZ 12-34 to bylo bězný, jednak byla rozdílný tvarem i barvou tabulky. Měl jsem taky na panelce stejný číslo jak někdo na vozejku nebo návěsu
Datum: 18. října 2012 7:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tohle bylo v dobách minulých normálně běžné. traktor od motorky se dá poznat celkem snadno.
Datum: 17. října 2012 22:33
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 taky mám na mustangu stejnou SPZ jako nějakej traktor
Datum: 17. října 2012 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já přijel tenkrát před 3,5 rokama s mustangem na STK a paní mě řekla at si s tím traktorem najedu dovnitř...když jsem jí tvrdil že tam jsem s motorkou tak nechtěla veřit protože spz byly stejné
Datum: 17. října 2012 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel14585
 Nemělo by tak bejt,ale ....před 5 lety jsem na sebe převáděl J250 pérák,měl jsem papíry ok včetně typovýho osvědčení,všude od roku 1954 značka KD 88-04 a na magistrátu jim pod touto RZ vyskakovala V3S-ka.... No nějak sme to vyřešili,ale bylo to divný....asi tak....dned je v registrech bordel dvojnásobnej....
Datum: 17. října 2012 14:32
Jméno: ja
IP: uživatel14559
 https://ic.ckp.cz/ICwww/servlet?_page=searchSPZ&lngID=1 značka je CB19526 a datum je 7.1.2012
Datum: 17. října 2012 10:52
 zdar draci jakej odtrh na horní uvrati ma met babeta 207dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 13:21
 Odtrh jako kde?
Datum: 17. října 2012 13:21
 Čau lidi, nevíte někdo jak se dá zesílyt magneto na pionýru? nebo dá se někde koupit novej rotor? odepište díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 23:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro kolecko!Za tu připomínku 12.9. tomu šestnáctiletýmu kolem 125 a MZ Ti moc děkuju!Já měl před chvílú komentář na púl stránky a mě mrkla eletrika a je to pryč! Teď je moc hodin, ale esli mě to do zejtřka nepřejde tak mu to ešče dám sníst!A tady je to skoro taky takový!
Datum: 16. října 2012 23:52
 zdenek: Smát se můžeš, to ti neberu. Příště se zkus raději zamyslet, než pustíš takovouhle střelbu od boku
Datum: 16. října 2012 22:59
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nevim, co je na tom k zasmání, já bych spíš brečel, když čtu slovo zesílYt....
Datum: 16. října 2012 22:24
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 velice se omlouvám ale tomu se nemůžu nezasmát  to je komentář jako blbec "Zesílyt se nedá. Dá se zesílit, " takže dá, nebo nedá?  odpovím si sám, dá, jelikož se jedná o klasický magnet tak vám jej "opraví" (nabudí) v každé opravně elektromotorů.
Datum: 16. října 2012 22:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tady na něj máš kontakt libor.urbanek@centrum.cz a Tel: 602 430 524
Datum: 16. října 2012 19:13
 tak to je paráda
Datum: 16. října 2012 18:27
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Bejvá na burze v chotusicích a chce za to 100,-Kč.
Datum: 16. října 2012 18:18
 Kde na burze?
Datum: 16. října 2012 17:36
 Zesílyt se nedá. Dá se zesílit, dělá to nějakej chlápek na burze na počkání...
Datum: 16. října 2012 17:07
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci potřebuju poradit s moji jawa 21 jel sem jí projet a nejdřív to docela šlo pak začala ztracet výkon tak sem zastavil a pak už ani nechytla je po výbrusu a žádnou čočku sem jí nedáváal pěkně na 2 na pul plynu a jakoby se dusí prostě dám plnej a nic kouknul sem na svíčku a byla jako uhlí prostě ůpně černá bez oleje nevím co to znamená zajíždím a ředím cca 1:25 a mám jehlu na 3. zářezu jak sem četl, benzínu tam de dost nikde to ucpaný nebude trysky sem čistil volnoběh ok plovákovka je nastavená origo z tovaárny takže mě napadá opravdu jen že to nestíhá spalovat nebo jestli to není někde v karbci přicpaní protože sem čistil nádrž a před tím mi tam tekl bordel a nebo že mám naprd cívku zapalování že to pravidelně nezapaluje ,kdyžtak poradtě moc díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 18:08
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to budeš mít bohatou směs - vysoká hladina v plovákovce podiv se jaká je zjistíš to tak že pustíš benzin jak přestane téct tak zastavíš podíváš se do té plovkovky a ponoříš šrubovákem plovák- hladina benzínu musí být zárověn s plovákem pokud je výše tak pak máš moc bohatou směs
Datum: 16. října 2012 18:08
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 byl sem daleko a nahradní sem neměl
Datum: 16. října 2012 16:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a dát tam jinou svíčku tě nenapadlo?
Datum: 16. října 2012 16:01
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. potřeboval bych poradit.. našel jsem na netu počítač motohodin i s otáčkoměrem a přemejšlím že bych si to dal na fichtla.. jediný co mě trápí je jak to připevnit na řidítka a jak to tam bude vypadat  (už tam mám i cyklocomputer) má to někdo nebo máte nějaký zkušenosti ?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 16:47
 ondro jenže on se ptá na otáčkoměr a né na tachometr  .. mužu ti říct že otáčkomer na pionýra je totálně k ničemu  .. leda bys byl neslyšící a potřeboval bys vidět otáčky pro řazení...
Datum: 16. října 2012 16:47
Datum: 16. října 2012 16:07
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 šlo by CDI na motorku čz 125/453 s kladívkovým zapalováním?  učel? vetší jiskra
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 8:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Chong má na svých stránkách takové zapalko na fichtla, kladívka tam jsou jen jako spínací prvek, nevidím důvod, proč by to nefungovalo i u větší mašiny... Nevýhoda je, že to má napájený 12V
Datum: 17. října 2012 8:20
 Přesně jak píše kolega...s origo zápalkem jezdim ve 6 mašinách a všude funguje perfektně, jiskra silná už od volnoběhu, start bude záležitostí spíe seštelování...
Datum: 16. října 2012 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já mám 175/450 tudíš skoro stejnej motor akorát 175ccm a starty vždy na 1 jak studený tak teplý,takže chybu hledej jinde...
Datum: 16. října 2012 19:14
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 není slabá ale při větší jiskře je lepší prohoření směsi a lepší starty když neberu ohled na svíčku
Datum: 16. října 2012 18:06
 Jiskra z origo zápalka je slabá jo?
Datum: 16. října 2012 17:08
 Zdarec draci mam mosqita a má hrozne velkou spotřebu žere 6 - 7 l na 100km čím to muže být ?? prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 8:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A propleskni svýho mladšího bráchu
Datum: 17. října 2012 8:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Sešteluj si karbec, vyčisti výfuk, vyndej hadr ze sání / dej nový filtr...
Datum: 17. října 2012 8:22
 Kouknul bych se jestli těsní sytič a neprotéká karburátor, 6-7 je uvěřitelné a ne jak píše péro o stříkání benzinu z výfuku, babetta s bingem 17 mi žrala 5 na 100, v neposlední řadě ale zkontroluj správnost výpočtu
Datum: 16. října 2012 19:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 prosimtě kdyby ti ro žralo 6-7 na 100 tak by ti z vejfuku stříkal proud benzínu
Datum: 16. října 2012 16:02
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 ahoj draci prosim o radu moje čz 175/487 se začala brutálně uchlastávat de tam tolik benzínu že to teče ven sáním nevítě čím to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 19:21
Jméno: J
IP: uživatel14578
 No tak to je fakt brutální. Radši bych koukl na karbec než psát take kokotiny
Datum: 16. října 2012 19:21
 Sundej víčko plovákovky a mrkni se co tam je za bordel...
Datum: 16. října 2012 17:09
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4145
 cs, je dobrá jawa 21 na každodenní ježdění a menší tunnig ??? a nebo jiná 50 ??? Předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 12:27
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ber 20tku nebude ti zima na nohy
Datum: 16. října 2012 12:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel14577
 Je to dobrý stroj ak si ho spravis poriadne a co sa ti tunnigu ak sa nejedná o nejake hnusne upravi ramu rezanie origo plechov tak to ja neschvalujem bud tomu človek rozumí ale ak nie tak nech sa doto nepustas najlepsie dobre vyladeni origo stroj pastva pre usi a oci
Datum: 16. října 2012 10:00
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 zdravim mam dotaz, pasuje startovaci segment z jawy 638 na čz 477? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 7:50
 ne je jinaciii, na 477 je v kramku strasne malokdy,
Datum: 16. října 2012 7:50
 Čau draci, od kolkých rokov sa môže urobiť vodičák na fichtla na SR? Diky za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 19:19
 v tom pripade od 16
Datum: 17. října 2012 19:19
 Ved hej ale ja mám v tp 60 km/h
Datum: 16. října 2012 16:24
Jméno: jenco
IP: uživatel13047
 Na sr nieje umenie zohnat fichtla ktory ma v tp 45km/h takze mozes aj od 15
Datum: 16. října 2012 8:53
 Dík myslel som, že od 15
Datum: 15. října 2012 19:40
Jméno: jawa5020
IP: uživatel12615
 Myslím že 16
Datum: 15. října 2012 19:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 zdarec draci, nevite nekdo kolik stoji priblizne jawa 125 nejaka ojetina s technicakem ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak legislativu v tomhle případě neřešim, to je věc druhá...
Datum: 20. října 2012 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Jawa_ceZetak: Proč by měl?? Do rámu 453 jde motor z 450 bez problému a předpokládám, že 455 taky (nejsem si jistej, zda by nebyli problemy s nádrží), ale ty rámy jsou na 45x stejný...
Datum: 20. října 2012 17:29
 jawasimson: a pak se probudi s palcem v puse a nohou v nocniku
Datum: 16. října 2012 22:28
 Kup si ČZ 125/453 a můžeš si tam dát motor 175, 250 !!
Datum: 16. října 2012 8:38
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 aha tak dik
Datum: 15. října 2012 17:52
 jukni na motoinzerci. Jawa 125 jedině tak dandyna,travel,dakar a sport motor číná takže nic moc raději japonce nebo tu ČZ být tebou beru 180tku ta je fakt pěkná  a jenom tam hodit motor ze 125/476 nechat to potvrdit ve strakonicích pak na úřad a můžeš drandit  aspon tak nák ot fungovuje....
Datum: 15. října 2012 17:09
 kuby: A motor z čz 175 by tam možná pasoval lépe, nemyslíš?
Datum: 15. října 2012 16:58
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 jj tak diky a kdybych si udelal ridicak na 125 muzu si tam predelat nejaky silnejsi motor treba z jawy 175 ????
Datum: 15. října 2012 16:54
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 jinak bratranec ji koupil s papíry za 4000...cena těchto hranatých čz je asi ted na dně při tom to moto vinikká trošku lepším rámem než kývačka je vyší 1 výdukové což se mi zalíbilo jako že ti na pravo nic nepřekáží .... je i vyší neš 250 jawa a 175 kyvačka ale to je u mě mínus mám radějí nízká mota...podívej se po internetu zda by se ti zalíbila....
Datum: 15. října 2012 16:35
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 jj například 125 476 je od 16 let a po přestavbě motoru lze získat až 180 ccm pro běžne ježdení bez extremních uprav...
Datum: 15. října 2012 16:28
 Jawa těch 125ccm zrovna moc nedělala...spíš se mrkni po ČZtách, na motoinzerci jich pár najdeš a podle toho si uděláš představu o ceně...
Datum: 15. října 2012 16:01
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chci se zeptat čím je že u jawy 21 když je studená tak mám hodně vysoký otáčky ale jak se zahřeje tak už zase zdechá nevíte čím to může být opravdu je to nepříjemné když studené to řve a pak zahřáté na každé křižovatce zdechne díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2012 21:19
 Toto způsobuje hodně bohatá směs, zkontroluj jestli není špinavý vzduchový filtr, dále jestli je správně nastavena hladina benzínu v plovákovce a jehla jestli je na druhém zářezu z vrchu
Datum: 15. října 2012 21:19
Jméno: martin
IP: uživatel14039
 ahoj,,, když mi jde do fichtla falešnej vzduch, tak jak a co mám utěsnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 19:33
Jméno: martin
IP: uživatel14039
 co je hovadina?
Datum: 16. října 2012 19:33
 a nikto mu nenapise ze je to hovadina?
Datum: 16. října 2012 10:34
Jméno: martin
IP: uživatel14039
 díky,, vyzkouším
Datum: 15. října 2012 18:02
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 musíš najít kde ti ho saje ven hadr štetec s benzínem a každý spoj potři s nastarovaným motorem popřípadě obal hadrem s benzínem pokud vyletí otáčky saje to tudy vzduch benzínem se to obohatilo a přidal se samovolně plyn ... jinak gufero pod zapalkem poznáš tak že sou pod nim olejové mapy....ale musíš aspon sundat sapalko tak už je lepší ho viměnit pravantivně...
Datum: 15. října 2012 9:56
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 ahoj Seso napadla mě taková věc skusit dát na kejvačku 356, kotoučovou brzdu nevíš o někom kdo na to něco dělá nebo něco tomu podobního nebo ty by jsi něco nesehnal ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:20
Datum: 16. října 2012 9:20
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 co maš za motorku to bude asi dělo co  nevedel by jsi jesli mi na tem motor 175/356 pujde nákej válec z vývodem pro jeden výfuk ?
Datum: 15. října 2012 21:34
 Popřemýšlej popřemýšlej...a nauč se používat přední brzdu čoveče, na větší mašině se bez toho neobejdeš  Na předek jde 70% účinku, třeba já mam na motorce vepředu dva 30cm kotouče se čtyřpístkovejma třmenama, vzadu jenom jeden 24cm s obyč dvoupístkem... z toho je docela jasně vidět jak jsou při brždění rozložené síly...
Datum: 15. října 2012 19:27
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha no já videl upravu toho krabecu i přírubu sem sehnal tak sme problém nevidel jen ten jesli by se vešel do toho vířezu pro karburac na 356,a to zápalko z pionýra sme chtel abych nemusel vozit baterku, no jinak o tom popřemejšlím , já pionýrovi vždicky brzdil zadní přední sem snat vůbec nepoužíval
Datum: 15. října 2012 18:54
 Karbec z třindy má difuzor 28mm, takže bys musel upravit sací kanál, a i tak si nejsem jist přínosem. Zápalko z fichtla se mi zdá jako krok zpět...prostě celkově se mi ten motor nezdá vhodný k úpravám. Je dělaný jako nízkootáčkový, se slušnou spotřebou, životností atd. Popřemýšlej jestli není lepší si nechat kývačku jako veterána, a k tomu si koupit třeba 175/477, která už v základu jede velice slušně, má lepší podvozek, líp se na to sháněji věci...jinak na motorce je hlavní brzda ta přední
Datum: 15. října 2012 16:33
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 časem na ten motor chci dát karbec z jawi 350/640 pozmenit řetezoví kolečko a možná i vetší výbrus zápalko z pionýra a možná odlechčit kliku ale to nevim, ješte tak pro zajímavost správne by se mela jako hl.brzda používat přední nebo zadní brzda ?
Datum: 15. října 2012 16:27
 Misky podle mě budou stejný, možná se to bude lišit délkou krku...stále mi ale uniká smysl té úpravy...nepřijde mi že by to mělo takový výkon abys to musel krotit přední kotoučovkou. Podvozek stejně nedovoluje žádnou ostrou jízdu, stejně tak jako motor...na 356 si naprosto bez problémů vystačím s dobře seřízenou bubnovou brzdou...
Datum: 15. října 2012 16:00
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 aha a ta komplet vidle z 639,640 nebo ty čz 180 to tam bude pasovat bez problému nebo bude potřeba utočit na soustruhu noví misky nebo i něco jiního ?
Datum: 15. října 2012 15:05
 fuha,, bylo by to maso,,, jedine celej predek s 639,,,
Datum: 15. října 2012 5:41
 Akorát mi trochu uniká smysl tohoto opatření...
Datum: 14. října 2012 22:50
 dej přední vidlici z čízy 180/487 a nebo za 639 nebo 640
Datum: 14. října 2012 22:38
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. mám fichtla typ 21 a když bych si chtěl dát revma plechy z dvacítky šlo by to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 20:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13362
 hlavně si musíš sehnat ještě jiný stupačkový kříž na ten jednadvacítkový spodní plechy nenašroubuješ.
Datum: 16. října 2012 20:18
Jméno: Palo
IP: uživatel14574
 Ano, slo by to. Musis zhodit ten plech, co je naspodu tej skrinky, kde je vzduchovy filter (prsa) a potom musis odstranit gumenne stupacky. Tie su napichnute na takych U profiloch. Do tych sa zasrobuju revmaplechy..A este potrebujes novy brzdovy pedal aj s lankom na zadnu brzdu, lebo z 21 ma iny.
Datum: 14. října 2012 21:39
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, chtel bych se zeptat kdo ma tu novou kliku tady z kramku na stadakovy, jakej ma na to nazor? nebo jesli ji uz nekdo zadrel? ja ji mam na upravenym stadionovy a mazu to olejem Q8 Rs extreme zatim v poho ale uvidi se jak dopadne. tak vas prosim o vase nazory na ni predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:31
 mám jí v sériovce, zatím najeto málo, ale je tváří se v pohodě. V "závoďáku" težko říct co udělá
Datum: 18. října 2012 7:31
 Taky se ji chystám dát do speciálu, - stejskyho silniční úprava tak jsem zvědavej jestli vydrží..Jinak nic lepšího asi neseženeš. Měl jsem ji na dřívější úpravě na 5 koní a držela pěkně myslím že by měla i těch 8 kobylek vydržet, asi né moc dlouho ale pár závodů snad jo
Datum: 15. října 2012 16:51
 Zdrar draci chci se zeptat, zda je lepší (ne cenově,ale s ohledem na kvalitu a životnost) koupit novou kliku tady v krámku, či nechat zrepasovat starou. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:06
 Určitě vyndat klikovku ven a nechat si udělat mě to vyšlo 550kč ojnice + 300kč práce....
Datum: 16. října 2012 9:06
 Jo to jsem zapomněl napsat, že se jedná o pionýra 21 upraveného. Díky moc za rady chlapy, kdyby se vyjádřil ještě někdo, tak budu jen rád.
Datum: 15. října 2012 18:47
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 do origo stroje stačí ta nová klika , do upraveného pincka bych rozhodně dal zachovalou starou kliku s CKR a vyvážením .
Datum: 15. října 2012 15:13
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 rozum říka že crk ojnice s jehlamy a ložisky skf je technicky dokonalé řešení ..je to tajvan ale material určený do nových skutru o dost kvalitněji materialově ojnice je kovaná ..což narozddíl od některych originalu co sem slyšel že sou odlejvané je plus ....
prakticky sem používal repasovaný originál a na seriovém motoru dostačuje ...
jinak pokut stavíš 555 550 na dení ježdění doporučuju ti to udělat už s klikou 0,5 podívej se na ně a poznáš proč...
pokud nemáš sníženou hlavu či to nerveš na krev stačí repas pokut chceš kvalitu Crk jehly material a to že jde o nový díl sou nesporné plusy
Datum: 15. října 2012 10:06
Jméno: Kuba
IP: uživatel14188
 zdarec hoši.Potřeboval bych poradit,zda se mi že mam vymlacene předni pružiny. mam to cele snižene a když na to zatlačím tak to skoro vubec nezaleze a když chytnu řiditka a vytahnu nahoru tak to hned zas vyleze ven a položím a zase to uplne spadne.chtel bych se zeptat jak vyměnit ty pružiny jak je dostat ven děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 15:57
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 jawa 21
Datum: 16. října 2012 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky by chtělo napsat u čeho
Datum: 15. října 2012 22:03
|



|