Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahojte draci, práve som dokončil kompletnú renováciu mojej jawy 20 a chcem už čím skor vybaviť STK a prihlásenie. Môžete mi prosím povedať, čo všetko kontrolujú na STK? Treba mať pred STK zaplatenú pojistku? Po prejdení STK by som to chcel prihlásiť, ale problém je v tom, že motorka bola na moje meno odhlásená pre rokom a zatial som ju nestihol prihlásit, až teraz idem. Neviette prosím, či budem teraz musieť na prihlasovaní platiť nejakú pokutu? Alebo postačí im, ked im poviem, že motorku som neprihlásil, lebo som ju renovoval? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 14:58
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Vravim je to individualne..niekde ta nechaju prejst bez slova, niekde ti to napisu ako lahku zavadu a niekde ta vyhodia...
Datum: 23. října 2012 14:58
 jooo ked uz je tu zasa táto téma... Furioso- brat bol s mustangom na STK VIN na ráme nemal, technik nerobil z toho problem... napísal do zaznamu lachkých chýb - chyba-VIN císlo a dovi dopo.. stk dostal..
Datum: 22. října 2012 20:54
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 A sorry, ze som sa rozculil, nemyslim to zle, chcem ti poradit, len mi pride trochu nepochopitelne zistovat dosledky este predtym ako nieco spravim. Takto si sa mohol informovat este predtym ako si sa rozhodol ze motorku nepojdes prihlasit. A s tou STK...Odo mna este nikdy nechceli VIN-ko na pioniera...resp. raz...ale to len tak technik spomenul, ze by to malo byt...Treba skusit viac stanic ak to na jednej nevyjde
Datum: 22. října 2012 8:56
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 No to je sice pekne...ale stale nechapem naco si s tou motorkou siel na STK ked si ju nemal prihlasenu na seba?
Datum: 22. října 2012 8:54
 furioso, ak ti mám pravdu povedať, tak neprihlásil som to hned preto, lebo ked som s tym bol pred rokom na STK, tak som neprešiel preto, lebo som na rame nemal vyrazené VIN číslo, a típkovia z STK nevedeli pochopiť, že sa to na pioniere nevyrážalo, takže teraz ked som pioniera lakoval, vyrazil som pred tym to číslo do rámu a potom som dal na to lak, a inak by to asi nešlo, lebo predstav si, že celého pioniera som mal tmavomodrého, a musel by som na ráme vybr'úsiť kus farby, vyraziť VIN číslo a potom pretrieť nejakou podobnou farbou (ktorú som ani nemal, lebo predošlý majitel tam dal tmavomodrú hnusnú farbu, ktorá tam nemá byť) A preto som to vyriešil takto, teraz je celá motorka s novým pôvodným lakom a vôbec by si nepovedal, že to VIN číslo som tam vyrazil až teraz.
Datum: 21. října 2012 20:48
Jméno: furioso
IP: uživatel13537
 Bohuzial si spravil chybu ked si to hned neprihlasil a teraz ta caka vela vybavovania, papierovania a minies aj dost penazi. Ako chces ist na STK ked nemas SPZ na ktoru by vystavili protokol??? Ta otocia hned vo dverach. Najprv to musis ist prihlasit na Dopravny inspektorat. Lehota na prihlasenie vozidla je 15 dni!!!!! Potom mas este dalsich 15 dni ale musis predlozit dovod preco si vozidlo neprihlasil do 15 dni a cestne prehlasenie (to je 30 dni). Po uplynuti 30 dni musis s vozidlom absolvovat kontrolu originality!!! Zaplatis cca 60-80 eur. S papierom z kontroly originality pojdes na dopravny inspektorat a tam to prihlasis (ostatne dokumenty co potrebujes si najdi na stranke ministerstva vnutra SR). Vidis kolko penazi a starosti si si mohol usetrit keby to prihlasis hned? Preco si to tak neurobil? Ako to ze si sa neinforomoval co to obnasa ked motorku hned neprihlasis?!! Aj ked si ju renovoval to bol taky problem ju narychlo poskladat a ist na DI prihlasit? Vsetky tieto informacie najdes na strankach ministerstva vnutra...staci len hladat. Dufam ze sa na to nevykasles a motorku aj prihlasis lebo potom ti vela ludi podakuje za znicenie platnych dokladov!
Datum: 21. října 2012 19:27
 Prepáč, trochu som ťa nepochopil, myslel si, že ak nemám zaplatenú pojistku, nedajú mi STK? A platí sa aj nejaké penále za to, že to mám rok v poloprevode?
Datum: 21. října 2012 18:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tu pojistku jsi měl mít zařízenou už od tý doby co to bylo odhlášený na tvoje jméno,modli se by ti nepřišlo platit penále jinak si dojed na STK,zařid si tu pojistku a běž to přihlásit,taky mám motorku rok v polopřevodu.
Datum: 21. října 2012 18:01
Jméno: jawak
IP: uživatel14599
 caute. kčemu slouží distanční podložky v převodovce ? diky Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 19:28
 Vymezovací podložky se používají když jsou mezi kolečkama v převodovce velký mezery a např ty kolečka přeskakují tak se vymezí vůle aby všechno zapadalo do sebe ale musí se to proměřit hodně dobře šuplerou protože zase nějaký vůle tam bejt musí
Datum: 22. října 2012 19:28
Jméno: jawak
IP: uživatel14599
 jaký vůle? ta je kde?
Datum: 22. října 2012 16:03
 K vymezení axiální vůle
Datum: 21. října 2012 17:06
Jméno: filip
IP: uživatel12701
 zdarec kolim mám dát oleje do benzinu když mbudu mít novou ojnici a výbrus ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:58
 Záběhový poměr dávam 1:25
Datum: 21. října 2012 13:58
 Mám pionýra 20. Když je svíčka vyšroubovaná, tak krásně jiskří, ale jak ji zašroubuju do válce, tak vůbec nechce chytnout - na šlápnutí vůbec a na roztlačení má tendenci chytnout, ale nechytne. Čím by to mohlo být, draci ? Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 21:45
 Kousek před tím jsem psal, že se na ten předstih podívám. Kamaráda jsem se ptal proto, že nedávno řešil ten stejný problém co já, a taky to bylo předstihem a taky má víc zkušeností než já. A rozhodně netvrdím, že ničemu nerozumíte, ba naopak !!
Datum: 21. října 2012 21:45
 ale ale... vždyt jsi říkal že predstih je OK.. nerikal si naodou? .. ááá já zapomel.. my jsem jen papalášci co ničemu nerozumí... ale kamoš má oproti nám na 100% pravdu
Datum: 21. října 2012 19:41
 Teď jsem se ptal kamaráda a říkal, že to bude nejspíš tím předstihem. Takže zkusím předstih.
Datum: 21. října 2012 17:47
 Filtr je čistej. Ten kondenzátor zkusím koupit novej. Předstih nevím, nijak jsem ho nešteloval, protože jezdil pěkně, tak to ani nebylo potřeba, ale taky se na to podívám.
Datum: 21. října 2012 17:29
 jaký předstih máš nastavený?
Datum: 21. října 2012 16:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vzduchový filtr nuecpaný?kondenzátor neproražený?
Datum: 21. října 2012 15:43
 Karburátor je vyčištěný včetně trysek. Hladina seřízená. Plovák pěkně klouže, palivová soustava čistá. Než chci nastartovat, tak vždy přeplavím. Roztlačoval jsem po rovině, z kopce několikrát a vždy jen zakuckal, ale nechytl. Svíčka je mokrá.
Datum: 21. října 2012 14:56
 Zdar. Co karburátor? Čisté trysky? Dobře přeplavuješ? Zkoušel jsi roztláčet víckrát? Jaký je potom stav svíčky (suchá, mokrá) ? Suchá - nejde benzín, zkontroluj přívod paliva, plovák.. Mokrá - nespaluje / moc benzínu - problém se zapalkem/ seklý plovák, vysoká hladina .. pozkoušej něco ...
Datum: 21. října 2012 14:41
 Oskare, svíčky jsem zkoušel 3 a každá venku jiskří, ale jak ji zašroubuju, tak prostě nemůžu nastartovat.
Datum: 21. října 2012 14:01
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A druhá svíčka?
Datum: 21. října 2012 13:22
 Předstih by měl být OK. Normálně jsem jezdil a druhý den jsem k němu přišel, že se projedu a prostě za žádnou cenu nechtěl chytnout.
Datum: 21. října 2012 12:54
 Co předstih?
Datum: 21. října 2012 12:48
 Zdarec draci, Koupil jsem pincka, kterymu se ulomila ta trubka rámu jak drží nádrž, sedlo, atd., trubka se ulomila hned na začátku jak je ten spoj dvou trubek převařenej těma plechama, tak hned nad těma plechama a předchozí majitel tu trubku navařil zpět. Dřív prý s tim normálně jezdil a já jsem s tím letos najel 2000 km, ale v jednom. Příští sezonu budu jezdit hodně ve dvou, mám strach aby to pod náma neruplo. Co myslíte mám se na to vykašlat a jezdit , nebo sehnat jinej rám? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 19:32
 máš za nádrží ty dvě kulatiny 8mm ? pokud jo, tak bych se toho tolik nebál...
Datum: 21. října 2012 19:32
Jméno: lukáš
IP: uživatel5987
 Ne ten druhej rám v to místě vařenej nebude, to je jasny, ale jde o to že na tym co tam mám je to tak jak píšu, profil je obvařenej dokola a ono je rozdíl esi je to svár z fabriky nebo podomácku dělanej.
Datum: 21. října 2012 18:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A bude to aj bez svařování!
Datum: 21. října 2012 13:24
 mám doma jeden rám na J23 tk jestli chces tk se ozvi na maila
Datum: 21. října 2012 11:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Nechcu se camrat!Ale vařit a vařit je rozdíl!Ten druhej rám bude lepenej?Hlavně nesmíš profil vařit kolem dokola!!!A případně napasovat neco aj do vnitřku!Toš tak.
Datum: 21. října 2012 11:01
 Já osobně bych se na tom bál jezdit sám, natož v dvou, bezpečnější by bylo sehnat jinej rám.
Datum: 21. října 2012 9:59
 Objednal sem tady věci na Babettu, ale nepřišelo mi email potvrzení. Je to ted normální ? Dlouho sem totiž neobjednával tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 17:55
 uz je to zabale,,,psal sem ti maila,
Datum: 21. října 2012 17:55
 ČAU mam problem na jawa 21 když jedu bez motoru z kopce tak mě hučí nebo rachodí řetěz u toho kolečka v motoře to tak hučí nevíte proč ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 12:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no ono to bude asi tím že řetězovej převod je sám o sobě ,,hlučnej''
Datum: 21. října 2012 12:53
 Napni správně řetaz a namaž ho . Pokud to bude přetrvávat tak se podívej zda nemáš ojetý sekundární kolečko / vytahanej řetěz .... možná by to mohlo dělat i ložisko sekundárního kolečka, ale nemyslím si to, jedině že bys neměl v motoru olej a ložisko by se zadíralo..
Datum: 21. října 2012 9:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jardo?Toš to teda slyším po první, že vytahanej stojící řetěz z kopca hučí!A dyž ho vydělám a dám do kapce tak bude taky hučet?No už je to hodně dávno sem jel z prudkýho kopca a vypnul motor.A taky cosi hučelo!Ale to byla baba kerá se bála, že to jede moc rychlo!
Datum: 21. října 2012 0:05
Jméno: Jarda
IP: uživatel14039
 primární řetěz máš vytahanej,, proto to rachotí, stačí jen vyměnit
Datum: 20. října 2012 23:13
Jméno: venda
IP: uživatel7849
 Ahoj mám doma jawu sport podědil sem jí po pradědovi,nevím jakou má hodnotu tak jí nechám za 4000 Kč jenom trochu škrablá nadrž  kdyžtak píšte na facebook Jander Vašek
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No toš sem myslel, že nekdo ešče rýpne nebo se aspoň dovíme o jakú jawu ide.A nic.Toš asi umřu neinformovanej!!!Toš si idu zavdat a idu spat!
Datum: 21. října 2012 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No mosím sa přidat a aj si přisadit!Dyby byli děcka co k čemu, toš už su praděda dávno!A proč bych nemohl mět JAWU 350 TRAMP?HE?A co se pije u nás?To by ste nesnesli! Metyl je aj .....!!!A pivem zahřívat žalúdek?Hasit žízeň to snáď ešče!TOŠ TAK!!!
Datum: 21. října 2012 0:23
 a u nás myslíš že ne?  a ti co nemajó slivovicó tak prokádajó s vodkó
Datum: 20. října 2012 23:58
 JAWA_ceZetak:U nás se to ještě prokládá slivovico.............
Datum: 20. října 2012 22:47
 5 piv? to je tak na zahřátí žaludku
Datum: 20. října 2012 22:41
 Musíte mi to prominout, když já jsem neměl žádnýho fichtla....... Mám jenom velký mašiny(175-350)..... Když čtu Jawa sport tak mě napadne 590,361..........
Datum: 20. října 2012 22:38
 Už mě to došlo , asi po 5 pivu........
Datum: 20. října 2012 22:28
 haggar: a typ 23 je podle tebe co?
Datum: 20. října 2012 22:25
 Jo a píše jenom trochu šráblá nádrž...... Nevím jak by škrábl nádrž na fichtlovi.........
Datum: 20. října 2012 22:15
 Jsem myslel, že praděda měl pořádné stroj...... (590,361)...........
Datum: 20. října 2012 22:07
 Kdyby to byla 361 tak ti urhnul ruce ... ale bude fichtl
Datum: 20. října 2012 22:03
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 hoši to bude asi fichtl
Datum: 20. října 2012 21:51
 Jakou Jawu sport? 590 nebo 361?
Datum: 20. října 2012 21:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 a možu se zeptat odkud jsi?
Datum: 20. října 2012 21:38
 ČAu mám jawu 21 a dnes sem na ní jel a zničeho nic zdechla v jízdě a nešel nastartovat ani nechital vůbec nic benzín tam byl všecko tak sem doma sundal svíčku a zkusil jestli háže jiskru hodila a po druhým šlápnutí nehodila tak sem tam zkusil jinou házela tak sem jí tam dal a nastartoval chitl na našlápnutí a za 5 sekund zase zdechl a svíčka zase neházela jiskru zkoušel sem to snad na 10 svíčkách a každá hodila jiskru a po druhé zas ne tak newim co stim poradte přemejšlel jsem jestli to neni fajvkou nebo indučkou díky moc za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 11:28
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 čus no zkus vyměnit fajfku nebo kabel
Datum: 21. října 2012 11:28
 Motor jawa 23 nastavil jsem předstih ale nechce mi jet fichtl naskočit tak sem si pučil od kámoše z jeho jawa 21 svíčku která byla zrovna zajetá byla (teplá) namontoval a fichtl jezdil . dík za rady bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 11:36
 Když to s jinou svíčkou jede, tak bude možná problém ve svíčce ne?  A příště si před odesláním ten příspěvek ještě jednou přečti...
Datum: 21. října 2012 11:36
 Motor jawa 23 když jedu na 1 a 2 tak cvaká motor ale na trojku to nedělá a když chci couvat tak se to zasekne motor .Dík za rady BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 15:56
 spíš bych problém viděl v tom kolečku s řehtačkou do kterého zapadá startovací segment.každopádně rozpůlit
Datum: 21. října 2012 15:56
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo jsi jen dal novej řetěz a nechal starý kolečko
Datum: 21. října 2012 15:46
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Negde sem čtl vyraženej zub v převodovce.To se mě líbí ešče víc.Ale bez srandy bude to asi tak!
Datum: 21. října 2012 0:32
 bude to urvanej zub na předlohovce.. takže rozpůlit a vyměnit
Datum: 20. října 2012 22:21
Jméno: petr
IP: uživatel7849
 Dobrý den mám naspořený nějaký peníze  a rozmýšlím se jestli si mám koupit jawu 350 a nebo hondu crf 125 měl sem už hodně motorek  chci aby mi posloužila v tom nejlepšíím  chci jezdit polní cesty
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 0:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj petře!Kluci majú pravdu!A do terénu ešče větší rozetu a nemá to chybu!
Datum: 21. října 2012 0:41
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 ja mam čz 180/487na pole je super a moc nežere
Datum: 20. října 2012 23:14
 Kup ČZ 175/477 nebo 487..... Na polní cesty je to dobrá mašina....
Datum: 20. října 2012 21:52
 Za pár šupů nejlepší koupit bezpapírovou čízu 175 spíš typy 487 nebo 477 ty starší jsou takový pomalochoďáky ......
Datum: 20. října 2012 20:55
 350 dvouválec.. v terénu nepoužitelná motorka, Honda CRF 125 to je nějaká novina? já vím jen o CR 125. Ani jedno bych si nekoupil
Datum: 20. října 2012 20:24
 čau draci, chtěl bych se zeptat když dam do výfuku svíčku která bude házet jiskru tak jestly ten kouř chytne.. plameny z výfuku.. nebo co se stane když se rozjedu, vypnu zapalování a nespálenou směs zapálí svíčka ve výfuku ? nebo nějaký jiný nápad fichtlaři ?  díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 22:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ach jo!Dalších 24 hodin uteklo a furt nic nevím o Filipovi!No ešče nekdy neco takovýho poradím!Teď abych čekal kriminálku!
Datum: 22. října 2012 22:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já chodím celej deň s tlumičama na ušách, toš sem nic neslyšel!Neslyšel náhodú nekdo z Vás velkú ranu?Abych věděl esli to Filip už nemá za sebú.Esli dal na moje rady a nedodržel postup, napřed jiskry a potom plyn?
Datum: 21. října 2012 21:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Filipe!Dybys věděl jaký voloviny napadajú mě!Ale svíčka nemože zapálit kúř z výfuku ani nespálenú směs!Nejdřív proštuduj funkci spalovacího motoru a pak budem pokračovat!Za stávající situace bych tam dal Propan-butanovej hořák větší trysku a to by byla liša!!!Ale napřed jiskry a potom pustit plyn!!!Opačně budeš bez výfuku a Vaši bez synáčka!!!Toš tak a hodně zdaru!Já si idu nasadit tlumiče na uši!
Datum: 21. října 2012 11:31
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdra nevíte o nějaky duši ktera vydrží aspon něco aby měla pořadnej ventylek ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 0:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já si to už nepamatuju, jak se temu říkalo.Ale esli ten Haltr je držák pláště proti pootočení, toš to vypadá jak roztažený U a ze spodní části trčí šroub.V ráfku musí byt díra jak pro ventilek a tú se prostrčí ten šroub.Ale napřed musí byt v plášťu duša potom ten držák a prostrčit ho do tej díry plášť dodělat a potom se ten držák začne dotahovat do plášťu a přimačkne ho k ráfku a tym zabrání protočení.No dybych o tem neslyšel toš nevím esli bych to z teho mojeho popisu pochopil?Dyž tak se ozvi na:"2beo@seznam.cz" a já Ti to zkusím nčrtnút, vyfotit a poslat.
Datum: 03. listopadu 2012 0:24
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 jak vlastně funguje ten haltr ?? nikdy sem o tom neslyšel ..
Datum: 31. října 2012 17:00
Jméno: alesmoto
IP: uživatel14616
 Jestli trháš ventilky, dej tam Haltr.
Datum: 23. října 2012 12:35
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 mám na fichtlech starý duše, starý tvrdý pláště a kol si nevšímám... max 2x za rok nafoukám....
Datum: 22. října 2012 14:10
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 klasickyho fichtla všechno je stary duše a pneu a už mě to nebaví pořad lepit ventylky
Datum: 21. října 2012 14:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj veno!Esli má jawa46 pravdu tak je zbytečný Ti radit!Ale esli se spletl a máš na ventilku matku kerá ho drží na ráfku tak ju okamžitě sundej!!!A potom poznáš, že se Ti ventilek začíná naklánět.Toš vypustit srovnat a znova nafúkat!A co máš za motorku?
Datum: 21. října 2012 13:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa46!Taky sem se s tym nesetkal.Akorát mám vzadu ešče dušu kerá pamatuje víc jak 23 rokú.A esli v předním mám mladší, tak tu starú vozím jako náhradní.Teď se mě to nechce zjišťovat.Ale neco ze života!Od mládí mám kamaráda, kerej na starý kolena zas zblbnul do motorek.JAWA 559 + 590.Ale co ho to chytlo nevím?Taky VIRAGO 1100.Další jenom z doslechu!Blbec a prej nová motorka aj nový duše ji dám.Starý byly dobrý ale obuškem ich rozsekal a vyhodil!A teď kdy dojde k motorce tak musí dofúkat.A nejsú pichlý ani ventilek!A zhání neco kvalitního.Jak píšu blbec!No já mám 250/592.Toš tak.
Datum: 21. října 2012 13:10
 Za ty léta co jezdím na všem co má kola jsem se ještě nesetkal že by normální duše byla nějak nedostatečná. Pokud jsi blb a jezdíš na podhuštěnejch pneumatikách, nebo pneumatikách co pamatujou i komanče tak se nediv že ti to rve ventilky
Datum: 20. října 2012 20:27
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 cau videl sem pionýra co má obraceně řazení že má jedničku dolů se chci zeptat jak se to dá udělat jen se přehodí ta páka nebo se musí i upravovat něco v motoru ? po případe jak se dá přehodit ta páka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 většinou tam dávají páku z 555 nebo si vyrobí nějakou svojí,stačí jen dát páku co má táhlo dozadu
Datum: 20. října 2012 19:00
Jméno: Fichtl
IP: uživatel14039
 Zdravím,,,, mám problém s fichtlem, když ho nastartuju tak chvíly klape na volnoběh a po pár vteřinách se sám začne z ničeho nic přidávat plyn, nevíte co s tím?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 18:47
Jméno: vendelín
IP: uživatel14157
 To ti asi teče olej z převodoky do motoru.Bud maš špatny gufero na klice na straně spojky.Nebo mezi blokama´ti to nasavá ale spíš to gufero.
Datum: 21. října 2012 18:47
Jméno: Fichtl
IP: uživatel14039
 a nevíš proč mi to strašně hulí??? oleje do benzínu dávám málo
Datum: 21. října 2012 11:11
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 teoreticky možná taky.......
Datum: 21. října 2012 7:33
Jméno: Fichtl
IP: uživatel14039
 A nemohlo by to bejt guferama na klice?
Datum: 20. října 2012 23:14
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 buďto to má málo benzínu tj, klasika(trysky,kohoutek...)nebo ti to někde saje falešnej vzduch, takže bych zkonttroloval jestli máš dotáhnutou svíčku, hlavu, když to bude dělat pořád tak bych se mrkl na dosedací plochu hlavy a válce s kartrem, když by to dělalo furt tak mě napadá netěsnící kartrycož by bylo horší.,....omrkni to uvidíš.... když tak hod dalsi dotaz
Datum: 20. října 2012 20:56
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 Zdarec ... mam problém s předstihem nastavil jsem odtrh na kladívku a když jsem chtěl pootočit s vencem cívky abych naladilotevření na horní úvrať tak mi nestačí vůle pootočení ... koupil jsem navou vačku ale problém je stejný ... když mam horní úvrat tak do bodu kdy se mi otevíra kladívko zbíva tak čtvrt pootočení a nevim co stim .díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 13:33
 To se mi taky stalo nedávno když jsem dělal GO motoru když jsem štěloval předstih .... kladívko bylo pořád sepnutý s kovadlinkou .... tak jsem vyndal znovu celý magneto a vyčistil to a pořádně to tam dal jak je to zmagnetovaný tak to občas nedosedne a je to tam na křivo
Datum: 03. listopadu 2012 13:33
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 CS tak kup nové VAPE zapalování a máš klid.
Datum: 29. října 2012 21:33
Jméno: Radek
IP: uživatel14513
 pionýra jsem koupil takže nevim jestli jezdil ... asi zkusim nastavit magneto bez kolíčku který ho drží
Datum: 22. října 2012 9:56
 a máš dobře natočenou kliku??????
Datum: 21. října 2012 16:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku! A dřív to jezdilo?A ty vačky sú stejný?
Datum: 21. října 2012 11:16
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 Vačku jsem koupil novou na typ 21 ... a ta vůle kdy můžu otáčet statorem vůbec nezasahuje do doby kdy se otevírá kladívko
Datum: 21. října 2012 11:01
 kdyz nastavuješ predstih.... natoč kliku tak aby byl píst cca 1.6mm před horní uvratí.. a pak otáčením statoru nastav polohu kdyz se kladívko začíná rozepínat.
Datum: 20. října 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele co tam máš za zapalování?jestli z 555 tak ta má jinou vačku
Datum: 20. října 2012 19:01
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 omlouvám se jde o pionýra 21 ... Oskar 2. : kontroloval jsem kolíček a drží tam pěvně ( asi magneto se nemůže ani pootáčet když je tam ten kolíček ) ... je možné že je jiný druh klikové hřídele a proto mi nesedí horní ůvrať ??
Datum: 20. října 2012 18:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Reakce Jakuba je správná, ale sem vytušil, když věncem cívky, že ide o Pionýra.Ale takových dotazú je tu plno, že člověk neví na co to má byt!
Datum: 20. října 2012 14:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku!Já bych řekl, že se Ti ustřihl kolíček co drží magnet a ten se Ti pootočil.Předpokládám. že vačku máš nasazenú v magnetu dobře!
Datum: 20. října 2012 14:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jeste je dobre obcas napsat k jake masine
Datum: 20. října 2012 14:16
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Čau draci mam ČZ 477 a mam tam spínačku s panelky a chtel bych zapojit el na svetla a blinkry a nemůžu nikde sehnat schéma zapojení nevíte nekdo nákou stránku nebo neco ? Zatím to mám zapojený jen tak aby to jelo to mi udelal táta ale dál uš neví. a jest bych se chtel zeptat když mam ojnici s tim ložiskem nahoře tak jestli se dají koupit samotný ty jehličky nebo i celý ložisko a poprípade jak se to mení protože mi klepnul píst asi o kliku nebo nevim a urážely se mi ty packy tak nevim jestli to tim mohlo bejt a jestly jo jestly by se mohl nový píst stočit na soustruhu třeba o 2 mm zespoda aby se to nemohlo opakovat fakt nevim co s tím ? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 15:26
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Pulit sem to pulil poprví a vičistil sem to uplne protože to nalítalo i do ložisek a jedno bylo spatný takže sem to rouvnou udelal ted to budu muset asi taky ale možná to skusim vymejt ředidlem aby se to vodmastilo a vysipalo ale nevim nebo skusim sehnat novej motor
Datum: 20. října 2012 15:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A nemáš nakonec ešče neco aj v klikovej skříni?A přefukama se temu nechce ven?Sice nebudeš mět radost,ale já bych to asi rozpúlil, než čekat co to zase udělá!A zároveň se možeš podívat jak ten píst chodí přes sání a kolik je vúle mezi pístem a klikú!Toš tak!
Datum: 20. října 2012 14:51
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 nemela by bejt a navíc sem menil celej válec proetože poporví vylámal kanály a to by byla asi velká náhoda kdyby sem mel 2 různý válce ohnutý nebo tak neco normálne sem jezdil skorko mesíc a z ničeho nic se to rozlítlo a ve vysokej otáčkách v tom mlátilo jako prase
Datum: 20. října 2012 13:05
 Nění nějak zkroucená spodní část "vložky"?
Datum: 20. října 2012 13:00
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Díky za odpovedi elektriku se pokusim zapojit podle knížky teda a ten píst uš mi to uštíplo podruhý takže sem začal hledat chybu nekde jinde než v pístu
Datum: 20. října 2012 12:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A kolecko Ti radí dobře.Ale s pístem na sérii zespoda nic dělat nemožeš, protože píst otevírá a zavírá sání a to by potom dělalo ostudu.
Datum: 20. října 2012 12:02
 Spínačku si zapoj podle panelky, ono to o tolik jiný nebude...ložisko se samostatně koupit dá, rozeber to a mrkni jak je na tom, nezdá se mi ale že by se opotřebovalo tak že by si píst škrtnul o klikovku...
Datum: 20. října 2012 11:10
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Čau seso. Prodával jsi tu prsa z laminátu na Jawu 21. Máš je ještě? Nikde je nemůžu najít. Díky drak strela.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 18:21
 ja vim ale uz dlouho nemuzu splasit,, ale sas bude ale kdy,,to nevi nikdo
Datum: 21. října 2012 18:21
 zdar hoši, mám fekála a když ho delší dobu držim pod krkem a jedu v dost vysokejch otáčkách, tak se to chová, jakoby se přidíral, protože to má dost velkej odpor a přestane jet, když ale pustim na cca 2-3 sekundy plyn, tak je to na chvíli v pohodě, když to ale pořád točim, tak je celý znova, myslíte, že se fakt začíná zadírat ? nebo nestíhá přitejkat benál ? jezdim normálně na m2t, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:43
Jméno: filip
IP: uživatel12701
 zadarec hele me se todle taky stávalo zvedni si jehlu a máš to
Datum: 21. října 2012 13:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jendo!M2T nezahazuj a esli, tak řekni kam a já si proň dojedu!M2T je dobrej olej do Pionýra ať má označení jaký chce!A přidírání?Jak se neco začne přidírat a okamžitě nezastavíš, tak se to zadře tak, že to tak honem nepojede!Tobě ide málo benzínu do karburátoru!Nechám se okecat o svíčku!A ešče rada!Až nekdy se Ti opravdu bude chtět neco zadřít, tak okamžitě vypnút zapalování a držet plnej do úplnýho zastavení.Tam je trocha naděje, že se to ochladí a promaže!A po schládnutí to třeba pojede dál!
Datum: 20. října 2012 15:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 1. M2Tecko bych okamzite zahodil
2.zadirani bych nepodezrival pokud dobře mažes
3. mrknul bych na hladinu v plovakovce, príp. jinou svicku a jako posl. na předstih
Datum: 20. října 2012 14:21
|



|