Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar,můžete mi prosim vysvětlit tuto větu : Po zavěšení tohoto závaží má klikový mechanismus stát na pravítkách v každé poloze. ,jak na pravítkách ?  Nějak si to nedovedu představit... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 22:35
 Bez komentáře...  Nebudu z tebe přece dělat blbca...stačí, že si ho ze sebe udělal sám
Datum: 26. října 2012 22:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ási se tady na to opravdu vyseru!Dyž mu napíšu, že musí byt na prizmatech tak teho bude vědět tolik tak jak před dotazem.Tady šlo o to mu to nejakým lajckým zpúsobem nastínit!NÉ snáď???A nedělej ze mě blbca!!!Žádný musí být!NEMUSÍ!!!
Datum: 24. října 2012 18:52
 Až na to že ty dva "stoly" musí být prizmata. Mám na to udělaný přípravek...není to nějaký velký vynález ale po srovnání strojní vodováhou se na něm klika vyvažovat nechá. A když se vyváží správně tak opravdu stojí v každém místě což je potom paráda....
Datum: 23. října 2012 19:20
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Aha!Paráda,už tomu rozumi! Díky moc!
Datum: 22. října 2012 20:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nó skoro.Na tech pravítkách leží čepama!
Datum: 22. října 2012 20:34
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zkrátka když položím klikovku na rovinu,v jakkekoliv poloze nesmi se hýbat?Chápu to dobře?
Datum: 22. října 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kotekond!No třeba tak, že dáš kúsek od sebe dva stole, kerý budú mět kolem dokola oplechování, kerý bude kúsek vyčnívat nad stúl (to budú ty pravítka)tak, aby se mezi ně vlezla klikovka.A potom tu klikovku mezi ty stole položíš.A je to!Nebo na kraje tech stolú položíš protvánky, dyž nebudú mět to oplechování!A uš dovedeš?Dyž né tak se ešče optej!Toš tak.
Datum: 22. října 2012 20:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel14609
 zdravim pánové, vadilo by kdybych měl na čz 175 karburátor 2922SBD11 ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 15:28
Jméno: Pavel
IP: uživatel14609
 Mám čz 175/470 sportku
Datum: 23. října 2012 15:28
 No, ale menší karb -jsi omezen na vršku - hovno to pojede .... spotřeba +- stejná....
Datum: 23. října 2012 8:11
 Zdar, záleží co máš za typ ČZ 175/xxx, podstatná je velikost difuzoru - měla by mýt stejný průměr jako sací otvor, cpát tam menší nebo větší karbec je nanic, zjisti co máš za typ a najdi v této tabulce -správně natryskuj a seřiď:
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
Datum: 23. října 2012 8:09
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 zdarec, chtěl bych si na mustangu slícovat kanálky ve válci, prý je to užitečné  Chci se zeptat jestli by se to ještě dalo trochu polepšit než jen slícováním. Máme tu celkem kopce a od spodu to moc nejede. Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:15
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 predni kolco 11z a rozeta 65z  je to mustang do lesa a chtěl bych aby se to trochu líp zbíralo... navíc bych si chtěl zkusit trochu upravit první válec
Datum: 24. října 2012 20:15
Jméno: pepa
IP: uživatel13362
 nebylo by lepší dát o zub menší rozetu do motoru ? anebo výbrus neš pracně drápat kanaly s nejistým výsledkem...jinak kup nove tsnění pod válec nabruš silný drát do špičky a orísuj si to na přírubě válce a na válci a obrob to s plynulími přechody abysi to vše měl stejne....asi nejednoduší zpusob jak to udělat ....ale sám bych volil 11 zubou rozetu....za 60 korun a prace na 20 minut....jen je třeba koupit 2 zajištovací podložky jednu dát klasicky a zajistit a druhou od motoru radši aby řetěs nechytal o kartet....
Datum: 24. října 2012 12:26
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čau draci, mám takovej dotaz, koupil jsem pionýra jawa 555 a po 20 letech jsem ho zprovoznil a prvních 10 kiláků jsem najel uplně bez oleje v převodovce v kopcovitém terénu, domů jsem dojel naprosto bez problémů zjistil jsem to až když jsem chtěl olej měnit. Mohl jsem tím motor něják poškodit??? nebo je vše v pořádku když se motor nezadřel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 21:49
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 děkuju za odpovědi... příště si dám větší pozor, v pionýru nic nerachtá a spojka vypíná, tak snad to bude vše v pořádku.
Datum: 23. října 2012 21:49
 Pokud ti vystavovala spojka, a nic ti nerachtá, tak by vše mělo být v pořádku, ale přístě pozor
Datum: 23. října 2012 17:54
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jestli jde řadit a pionýr jezdí tak je to v pohodě, maximálně se trochu odrbala spojka, ale to je maličkost. Zas ho vy tam dole nestrašte.
Datum: 23. října 2012 16:26
 Bude....nic mu není  Je to pionýr....
Datum: 23. října 2012 12:22
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 jízdu jsem podnikl za učelem aby olej zřídnul, protože za studena by to nevyteklo zdaleka všechno, samozřejmě že jsemto chtěl vyměnit co nejdříve, ale netušil jsem že pán olej vypustil, byla to chyba a budu si to do příště pamatovat, jinak jsem to vyčistil vše od nádrže až po válec a kladívka a elektriku jsem taky kontroloval jen mě zajímá jestli se s tím mohlo něco stát a jestli bude pionýr v pořádku... ??
Datum: 22. října 2012 20:31
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 No, to je pěkná prasárna...
Datum: 22. října 2012 19:51
 A to jako nevíš že když koupíš motorku co stála 20 let že je potřeba skontrolovat olej, vyměnit benzín apod věci seštelovat a komplet pročistit ?? to si měl udělat vyměnit olej hned než si to projel !! jestli toto nevíš tak potom nejsi motorkář
Datum: 22. října 2012 19:09
Jméno: Jiřík
IP: uživatel14588
 Zdarec, mám takový dotaz, kdyby mě chytli chlupatý na silnici v městě, něměl bych řidičák ani doklady, prostě nic, akorát by mi svítily světla, a měl bych helmu co by se mnou udělali? Mám 175/356, tak díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 19:07
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jejda chápu že jezdit chceš ale taková kravina jako jet po silnici ve městě bez řp a tp to opravdu ne. Určitě tam máte nějakou polnačku nebo lesní cestu kde nikdo nejezdí tak tam si jezdi sice by sa to také nemělo ale tam to neni tak riskantní
Datum: 23. října 2012 19:07
 Jezdi si s tim po vaší zahradě bo poli, ale na silnici s tim nelez pokud nestojíš o pěkný problémy, pokuta neni zrovna nemalá a to ta pokuta není ješttě to nejhorší co se ti může stát. Stačila by malinká nehoda a máš ohromný problém na světě.
Datum: 23. října 2012 17:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro!Ten podemnou nebylo samozřejmě na Tebe!
Datum: 22. října 2012 22:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš esli chce jezdit bez platných dokladú, toš já chcu zasej tu jeho 175/356!Rozdíl je v tem jakej?A pokud je nádherná věc mět fšecko v pořádku tak proč schvalovat takový voloviny?Ešče by mě zajímalo, až se neco stane a řekne, šak mě to jeden radil, ser na to a že taky jezdil bez papírú, jak se to potom řeší?A když máš všechno v pořádku (Ten podemnou co neumí ani přečíst jméno) a nemúžou Ti nic, tak čím se asi léčej???A vykat mě nemusíš tykáme si tu fšecí!!!
Datum: 22. října 2012 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přesně tak já jel na pionýru max 30km/h akce jako svině něco jako kobra 11 houkačky majákyzastavili mě že mi nesvítí zadní světlo..a že nemám zaklaplej štít chvilku jsem policajtoj vysvětloval že se ten štít občas zamlží a že světlo svítí jako 2 polomrtvý světlušky takže toho pak moc nevydím když je zaklaplej no dostal jsem 200,- pokutu a hned po mě projel městěm někdo autem cca 100km/h a policajti se jen otočili a ignorovali ho
Datum: 22. října 2012 22:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 S tim di někam!!(Ten podemnou)Vy když jste byl malej tak jste nejezdil jen tak bez papírů???Dělali to všichni a ten kdo řekne že ne,tak kecá!!Bude tady machrovat že ho zastřelí...Todle fakt nesnášim!!!Jiřík:Ser na to,já sice jezdil bez papírů (bud bez papírů nebo bez pojistky nebo bez techničáku nebo bez výbavy)Něco z toho jsem většinou určo neměl.Jezdil jsem takto asi 1rok.A nádherná věc je,když mě ted zastavěj a já mám všechno v pořádku a nemůžou nic!!!!!!!!!!Oni se na nás léčej protože na papaláše v audinách si netroufnou!!
Datum: 22. října 2012 21:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jiříku!No esli ten řidičák vúbec nemáš tak napiš adresu a já se postarám aby si už nevyjel nikdy!Kamarádi majú neregistrovaný kvéry!A střílajú dobře!Akorát rodičú by mě bylo líto.No ale co s takovýma?
Datum: 22. října 2012 20:27
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo a taky ventylky nebo fajfku
Datum: 22. října 2012 20:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no jo no.. dneska je to vo hubu... před dvaceti lety sem to zažil několikrát a většinou mě to stálo ,,tytyty,., nebo max 200kč.
Datum: 22. října 2012 20:19
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jestůli ti je 18 tak 50 tisíc pokuta a 4 roky zákaz řízení a ani si neuděláš řidíčák, jestli ti 18 není tak je to myslim 30 tisíc a 3 roky . Stojí to za to ?? máš lepší kolo
Datum: 22. října 2012 20:15
 Tak prostě ani nelez na silnici když nemáš ŘP protože když by se ti něco stalo tak tvoje rodiče nebo když ti je + 18 můžeš mít pěkný problémi nebo tvoji rodiče a popotahovačky, s policii soudama přestupky atd atd takže kamaráde v tomhle sis mohl odpovědět asi sám mno  bez ridičáku na silnici nelez - něco jako v podání bez peněz do hospody nelez
Datum: 22. října 2012 19:11
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Cus draci, mam jeste jeden takovy dotaz neni tady nejaky fichtlar co uz delal brzdove zadni svetlo?? kdyz pribrzdis tak se zadni svetlo vic rozsviti potrebuji nejaky navod nebo poradit co a jak?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:49
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 no ja nevim jak to udelat a proto se ptam jak to udelat zatim jsem nic nedelal pls nejaky navod a veci co budu potrebovat
Datum: 23. října 2012 17:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro!Toš esli je tam držák tak je na 6V/15W..A esli zdroj energie bude zapalování, tak je to dobrý, protože při brždění to bude zapalování vypínat a brzdit bude aj trochu neběžící motor!Akorát je potřeba před křižovatkú a podobně odbrzdit aby motor zase naskočil!A pro Kubu:U Pionýra nevím u motorky brzdový světlo musí mít minimálně 15 WATÚ.a při 6 VOLTECH to je 2.5 AMPÉRU!4.5 V baterka moc svítit nebude a blikne enom párkrát a možeš ju zahodit.A 9 V tu žárovku asi ani nerozsvítí!A LED diody?Už si s nima neco dělal?A jak je to se STK?Co oni na to?Toš tak.
Datum: 22. října 2012 23:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zdroj energie bude zapalování a do světla dej žárovku 6v 5w je tam na ní i držák..
Datum: 22. října 2012 22:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 no musim sehnat nejaky ten spinac na brzdu a nejake asi led diody nebo co by si doporucil a pak to nejak napajet a zdroj energie bude nejaka baterka asi 4,5 nebo 9 voltu
Datum: 22. října 2012 22:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Kubo!Poradím, ale řekni čím to budeš rozsvěcovat?
Datum: 22. října 2012 21:38
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Zdarec draci, na fichtla jsem si namontoval novy cyklo digitalni tachometr vse jsem napojil nastavil, ale nevim jak mam spravne nastavit ten maly magnet ja se dava na predni kolo na spice nevim jestli ma byt niz ke stredu nebo vys k rafku nemate nekdo s tym zkusenost??? pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 22:10
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 ja vim ze original je original ale ten digitalni je presnejsi a ma sve vyhody
Datum: 22. října 2012 22:10
Jméno: libor
IP: uživatel14601
 Kubo kašli na tachometr z kola kup si nový bawdens náhonem jak já a vytáhnu s té 555 65 km/h. po polnačce:
Datum: 22. října 2012 19:51
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 Já to dával na kus pásoviny chycen pod osu
Datum: 22. října 2012 18:47
 S tou vzdáleností je to úplně jedno (viz pohyb po kružnici), důležitý je obvod kola ... jinak technická - pokud jsi to dal na trubku vidlice tak se ti bude za jízdy pohybovat a tím pádem bude ztrácet kontakt s magnetem .. spíš bych to dal na zadní kyvku , je to jistější
Datum: 22. října 2012 18:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro!Esli to bylo aj z továrny nevím.Hádat se nebudu!Ale kdysi dávno dyž sme motory pro závody upravovaly doma, tak se originální vrchní žebra osoustružili až po výfuky a udělaly se takový aby se to líp chladilo.A to tym stylem, že se do kastrólku nalílo rozpučtěných pístú a potom se z teho udělalo toto!A esli chceš ešče neco vidět toš se ozvi na:"2beo@seznam.cz".A já Ti neco zkusím poslat co mám já!
Datum: 01. listopadu 2012 22:06
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel14615
 Hm...to si to opravdu vyřešil...ale tak točit se to bude,motor vrčet bude,budeš tam mít hyperukrutnou sadu 8.výbrus a budeš maxituner a koho zajímá výkon a jak to pojede,že,?,,to je druhořadé...touhle úpravou se dostaneš ani ne na výkon Jawy 05...tj.3HP v 6000ot/min...a pak to má jet víc jak 55 ,,,,,jestli to každej takle řeší,tak se nedivim...věř mi a nech si utočit tu hlavu...ten válec je sám o sobě blbě udělanej a tim podloženim už pojede úplně mizerně...bohužel..
Datum: 23. října 2012 17:38
Jméno: itan
IP: uživatel14607
 Už jsem to vyřešil jednoduše dám pod válec 1.5mm hliníkovj plech (ve tvaru tesnění ) a bude to vyřešený  dík za radu
Datum: 23. října 2012 14:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Že nejde točit klikovkú bych aj pochopil, ale pístem?To se jak?To mě připadne jak s tym turbem!
Datum: 22. října 2012 20:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 není všechno zlato co se třpytí........
Datum: 22. října 2012 20:16
Jméno: trubka
IP: uživatel14611
 Jawasimson-umělecké dílo.Tvá rada je nad zlato.
Datum: 22. října 2012 20:14
 Stačí vzít pilníkem píst ze zhora trošku to srazit  já sem to srazil pilníkem + vzal smirkem do jemna krásně vyhladil namočil do technického benzínu aby se špony odmočily a vyčistil píst nandaval na ojnici atd a zkoušel stahovat hlavu a přestalo klepat pro jistotu sem dal těsnění pod hlavu ( hliníkoví kroužek ) a všechno krásně fungovalo
Datum: 22. října 2012 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel14608
 Protočit hlavu na 40+mm a je po problému...
Datum: 22. října 2012 18:14
 2 těsnění pod hlavu?co to je za grc?
Datum: 22. října 2012 18:08
 Vždyť SESA píše: Made in Polsko, jakoš to jediný výrobce na světě. Doporučuji přikoupit ještě sadu kroužku, pač k této jsou nic moc. Sadu je lepší provozovat s hlavní tryskou v karburátoru č.72. Pozor na hlavu, díky většímu výbrusu, píst naráží do hlavy, stačí dát pod hlavu dvě těsnění vystřihle s větším vnitřním otvorem,, kvalita za 3
Datum: 22. října 2012 18:07
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Také mám tuto sadu doma po namontování jsem zjistil, že píst mlátí do hlavy. Neměl jsem na to nějak moc čas to dál řešit.
Datum: 22. října 2012 17:35
Jméno: staromilec
IP: uživatel14606
 Zdar draci jde dát vidlice se simsona nebo mustanga na babettu 210? Chci udělat z babetty přestavbu ve stylu café racer.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:59
 Převař celý krky a máš to tam hned
Datum: 23. října 2012 17:59
Jméno: staromilec
IP: uživatel14606
 štěstí ano.. jediný problém vidím sehnat vhodnou nádrž. jinak je to o odstrojení babetty, uříznout zadní nosič. dát právě tu vidlici a litý kola. Který už mám z nějakýho neměckýho mopeda. Samozřejmě můj cíl není taková estetická čistota jako v odkazu. To je prostě high level.
Datum: 22. října 2012 13:11
 tak to hodně štěstí
Datum: 22. října 2012 13:07
Jméno: staromilec
IP: uživatel14606
Datum: 22. října 2012 13:05
 cafe racer z babety  myslím že je čas se probudit hochu
Datum: 22. října 2012 12:59
Jméno: ondra
IP: uživatel14604
 zdar draci,měnil jsem pouzdra ve vidlicích,ale stejně dokážu kolo vyosit,sice jen trochu ale přece,hned se pak vrati do puv.osy.Je to normální?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 18:52
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 ok,díky za odpoved
Datum: 22. října 2012 18:52
 je to volné v brýlích
Datum: 22. října 2012 18:13
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nevím jestli je to normální ale dělalo mi to vždicky
Datum: 22. října 2012 11:57
 čau mam problem u své jawa21 když jsem jel tak mi ničeho nic zdechl a nechtěl jet tak sem zkusil jestli háže jiskru a neházel ani tam nešel proud do cávky tak sem jí vimněnil chvíli to nešlo a potom už jo tak sem to nastartoval a hned chyt a asi po 500 metrech zase zdechl a zas tam nende proud newíte co stím muže bejt zkoušel sem aji jinou indučku a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 10:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14605
 v jakem stavu je kabeláž prohejbej kablíky zda nejsou zlomeny..
v jakem stavu je nádrž?je čistá todle dělá i přicpany kohout vyžereto beno z karburace a nove už nedoteče....nebo jen velmi má
Datum: 22. října 2012 10:16
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 zdar, potřeboval bych poradit ohledně Babety 210  Nechce mi jéc, A to mám vyčistění výfuk,benzín teče tak jak má,Karburátor pečlivě complet vyčištění,nová svíčka, Hlava s pístem očistění od karbonu,Jiskru dává svička,Směs je seštělováná na 1,5 otáčky a zkoušel sem jí ruzně stělovat a nic  ... Jinak když chci nastartovat tak má tendeci chytnou ale nechytne.. Ale pokud vyndám svíčku a stříknu do válce benzín tak mi chytne na pár vteřin a pak zas chcípne .Pokud bych to dělal normálně tak mi vůbec nechytne. Děkuju za každou radu.rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:52
Jméno: Honza
IP: uživatel14621
 jeden dotaz... nestála babetta dlouho v garáži?... pokud ano, tak je potřeba vyměnit gufera na klice a bude to OK...  .... pokud nestřkneš benzín do válce a zkoušíš startovat, tak jak se má, vyndej svíčku a zkontroluj, jestli je mokrá, pokud ne, tak je problém v přívodu paliva, pokud je mokrá a dlouho stála, tak gufera na klice...
Datum: 24. října 2012 21:52
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 seklej plovák bych nemě mýt jina vyhlej taky neny,je v poloze který má být. Připojka benzínz je vyčištěná a jehlový ventil taky a chodí tak jak má
Datum: 21. října 2012 22:16
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nemaš nahodou seklej plovak nebo moc vyhlej ? nebo ucpana připojka benzinu nebo jehlovy ventil zkontroluj všechno
Datum: 21. října 2012 22:03
Jméno: zemac
IP: uživatel14602
 chlapi měl bych dotaz, mám na upravenym stadáku kliku ckr a zajímalo by mě jestli se nějak vymezuje vůle aby ložisko nepochodovalo ze strany na stranu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 10:20
Jméno: kajos
IP: uživatel12906
 Na pístní čep se žadny podložky nedavaj vule ložiska je normalní a ničemu nevadí.
Pepa si to spletl se simsonem kde je podložkama zajištěna axialní vule ojnice.
Datum: 26. října 2012 10:20
Jméno: pepa
IP: uživatel13362
 jestli myslíš ložisko pístního čepu tak u jehel na klice musý být podložky ...tam kde ti tudle kliku dali by je měli mít ....
Datum: 24. října 2012 12:44
 Čau, nevíte náhodou jak by jel mustang kdybych vyměnil převodový kolečka z pařeza.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 12:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky22/200806210718461.jpg
Datum: 22. října 2012 12:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 U rychlýho 3-kvaltu je řešená 1-ka a 2-ka, 3-ka je stejná (přímý převod), stačí se juknout na schema převodovky
Datum: 22. října 2012 12:12
Jméno: standa
IP: uživatel14603
 Je to blbost...jediný řešení jak zlepšit pilovej diagram převodovky je upravit poměr na trojce a nebo na jedničce..ta jednička je řešená u rychlýho 3Q...a nebo přidat kvalt
Datum: 21. října 2012 22:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli myslíš kolečka 19 a 19 taky jsem nad tím přemejšlel to udělat jen tak ze zvědavosti jenže jsou uzší...
Datum: 21. října 2012 21:22
 jelo by to uplně stejně.. jak nečekané, že?  .. akorát by byly kvalty líp u sebe a nebyly by takove skoky mezi 1a 2 .... a dalsi vec je že kolečka jsou užší a kameny nebudou dopře zapadat a bude vyskakovat 1 a 3
Datum: 21. října 2012 20:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Náhodú vím!Z kopca dúle!A nevíš zasej náhodú Ty, jak máme vědět kerý kolečka z pařeza chceš vyměnit a za kerý?Aj toto mě zajímá!!!
Datum: 21. října 2012 20:39
 zdar hoši mám problém z elektrikou na jawě 555 neháže mi jiskru když dám měřák k faji tak ukazuje dám tam svíčku jiskru neháže mám tam starou svíčku koupit novou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 18:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Už je to dva dni a stejně nic víc nevím!Toš teda děkuju za info!!!
Datum: 24. října 2012 18:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No su rád, že Ti to jede.Ale sem se nic jinýho nedověděl!
Datum: 22. října 2012 21:05
Jméno: novak
IP: uživatel14601
 dík za radu už to jede oskare2
Datum: 22. října 2012 19:54
 Strč prst do faji a když dostaneš pořádno ranu, tak dé druho svíčku................
Datum: 21. října 2012 22:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj novaku!Jakej měřák?Kam k faji?Co ukazuje?Dáš tam svíčku, co ukazuje potom?Sundáš faju přiblížíš na 0.5 mm vodivú část kablíku ke kostře,co to potom dělá a co ukazuje měřák? Su zvědavej, co se šecko dovím!Toš tak.
Datum: 21. října 2012 20:33
Jméno: Jarin
IP: uživatel14600
 Zdarec pánové. Neví někdo o upravě origo karbece na pionýra. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 21:20
Jméno: Jarin
IP: uživatel14612
 Já koukal, že si někdo upravuje ty difuzory pro zvýšení otoček, ale nikde jsem zatím nenašel větší podrobnosti a plánek úpravy.
Datum: 22. října 2012 21:20
 Jde oto co myslíš jaký úpravy ? myslíš přikrmit, nebo utěsnit nebo co přikrmit tryskama seštelovat hladinu směs ( jehla ) - mno a potom další možnost je ho vyhodit uplně a dát tam DELL ORTO....
Datum: 22. října 2012 19:19
Jméno: nebrzdiaci anoným
IP: uživatel14246
 Čau draci, potrebujem poradiť. Nefunguje mi predná brzda na jawe 20, už neviem čo mám robiť,lebo mám vyčistený brzdový bubon z nútra, mám od Sesu úplne nové obloženie aj s pružinkami a aj brzdový bowden je nový a brzda stále nefunguje, aj ked som ju nastavil tak, že už aj pri normálnom točení sa to obloženie trochu dotýka kolesa a keď zatiahnem za brzdovú páku nebrzdí to takmer vôbec. Neviete, čo sa s tým dá robiť? Taktiež neviem, kde mám zohnať ,,bowden prednej brzdy - kratší,, už aj z fichtlkrámku som si kúpil kratší bowden - pre jawu 20 a stále je natolko dlhý, že ho musím mať pozohýbaný a potom sa aj tá brzdová páka ťažšie stláča. Neviete, kde sa dajú tie kratšie bowdeny kúpiť? Alebo máte nejaké skúsenosti s výrobou vlastných bowdenov? Dá sa to aj takýmto sposobom? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 spíš si pootoč klíč na štítu any jsi měl větší páku a bude to brzdit
Datum: 21. října 2012 21:24
 a zdrsnil si povrch bubnu?
Datum: 21. října 2012 20:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No to je méno!Ale aj tak.Toš ahoj!Zkušenosti s výrobú vlastních bovdenú mám bohatý, ale si myslím, že Tobě moje zkušenosti nebudú nic platný!Dá se to aj takovým zpúsobem!A lanko v bovdenu máš namazaný?A čep ve víku bubna taky?A čím si čistil buben?A čelisti?
Datum: 21. října 2012 20:52
Jméno: ozon
IP: uživatel11667
 Zdar, prosim vás co se stane když zapomenu vypnout benzin? Například přes noc? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 15:47
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Ráno až budeš startovat, tak to bude ulitý.
Datum: 23. října 2012 15:47
 V lepšim prípadě nic, v horšim vyteče nádrž...
Datum: 21. října 2012 18:20
Jméno: fichtl 21
IP: uživatel14039
 ahoj,, chci se zeptat, když mi fichtl strašně hulí i když do benzínu namíchám málo oleje, může to bejt guferem na klice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A co teda dělá ten olej v tej převodovce???
Datum: 22. října 2012 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A co dělá olej v převodovce?
Datum: 21. října 2012 20:55
 Je to dost možné...
Datum: 21. října 2012 18:05
|



|