Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tom
IP: uživatel12100
 Zdar draci nevíte jestli se dá vyměnit na jawu 20 motor z jawi 555 aniž bych musel předělat elektorinstalaci ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne nedá
Datum: 24. října 2012 20:55
 Soráč to patří jinam :-
DDDDDD
Datum: 24. října 2012 19:32
 Motor dostal na prdel, jinak když všechno funguje tak OK, unáší ti spojka pořádně ji seřiď nesmí klouzat ani unášet .....
Datum: 24. října 2012 19:23
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 čest draci, mam takovy problem, nechce mi jet babeta- benzin tam de (karburator sem pročistil) a jiskur taky háže, co by to mohlo být dále?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:27
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 tak vymen gufera na klice
Datum: 25. října 2012 22:27
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 zkus to uvidiě
Datum: 25. října 2012 11:42
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 no felitr nemam, šlo by to nějak nahradit třebas filtr s fichtla a udělat nějak přírubu? teoreticky by to mělo jít ne?
Datum: 24. října 2012 22:26
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja mam doma 2 babetty a ani jednu ani zaboha nenastartuju bez flitru nasad to tam jak to ma byt a zkus to
Datum: 24. října 2012 22:13
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 jinak fajfku a kabel jsem taky měnil
Datum: 24. října 2012 19:35
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 ty jo to je právě ten problem (to jsem zapoměl napsat) filtr tam neni vůbec, ale jelo to i bez (cca před rokem )
Datum: 24. října 2012 19:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo hele myslim si že předstih stim nema co dělat,zkus přehodit fajku potom kabel od fajfky,a maš tam ten filtr sání napojenej na rám jenom tu hadicu ?
Datum: 24. října 2012 19:27
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 směs mam na 1,5 otaček od dorazu, karbec sem čistil 2x, vše sem profoukal a všechno možne, kanalky projel drátkem atd. a předstih se tam nějak šteluje? vůbec nevim jak to se zapalovanim u babety je, svíčky jsem zkoušel taky přehazovat, zkoušel jsem střiknou benzin přimo do válce a pořád nic....
Datum: 24. října 2012 19:23
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 na 1,5 otačky od doraz dotahneš na max pak povoliš šroub o 1,5 otačky promin za chyby ale nestiham
Datum: 24. října 2012 19:16
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 pak ještě dej at maš jehlu na 2 zařezu od zhora,a pak šroub směsi na 1,5 od dorazu to je ten pravej šroub na karbu myslim
Datum: 24. října 2012 19:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 vyčisti pořadně ještě jednou ten karburator všechno odšroubuj profoukej proštourej pak koukni na přivod benzinu mě se stalo že zničeho nic přestal pouštět benal do karbece pak zkus plovak jestli se neseká a tim padem se zavře ventil
Datum: 24. října 2012 19:13
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 svíčka mokra je, ale můžu tlačit jak ďabel a ani neškytne, jak to tam je s předstihem? už mě nic nenapada
Datum: 24. října 2012 19:08
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 co dělá přesně? nejde naskočit vubec?
Datum: 24. října 2012 15:46
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 nejdřív bych se pevně ujistil jesly tam fakt benál de  zkoukni jesli máš mokrou svíčku..
Datum: 24. října 2012 14:54
 Zdar Draci a Seso ,mám dotaz , dostal se mi do ruky mustang ze 71 roku a nemá lanko k tachu , ještě to má ten velký hranatý tacho , který pochází z jawy 90 , mám tedy koupit náhon na jawu 90 nebo na normálího mustanga ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 10:17
 okey děkuju
Datum: 24. října 2012 10:17
 jasne draku, kup klasiku na PIO
Datum: 24. října 2012 6:12
 zdarec draku, hele kup na normalního mustanga- pasuje to tam. jawa 90 ma jiny vovod na tacho primo z motoru
Datum: 23. října 2012 23:03
Jméno: fichtlař
IP: uživatel14039
 zdravím,, mám jawu 21 a chci se zeptat,,, můžu vymětnit gufera na klice, aniž bych sundaval motor z rámu? Pokud ano, tak to gufero jen namáznu olejem a natlačím ho tam? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:38
Jméno: Zdenek
IP: uživatel14157
 Proč mysliš že je olej na nic a vazelina je lepší?
Datum: 24. října 2012 21:38
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 nejlepší je ty gufera namazat vazelínou olej je naprd. já gufero namažu vždycky celé vazelínou.
Datum: 24. října 2012 20:59
Jméno: pepa
IP: uživatel13362
 gufera uděláš a s motorem na motorce jen ja je vždy spíš odmaštuju : ) i plochu v karteru protože jí pak tence natírám silikonem a do toho to zamáčknu ...ale jiný kraj jiný mrav..maže se to motorákem při chodu motoru....tak som zvyklí...
Datum: 24. října 2012 12:35
Jméno: fichtlař
IP: uživatel14039
 dobře,, díky
Datum: 23. října 2012 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo můžeš namaž ten vnitřní břit a natlač ho tam
Datum: 23. října 2012 21:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. dneska jsem zjistil jednu nepřijemnou věc... u výfuku (v místě kde se tlumič utahuje s kolenem) tak teda u tlumiče je prasklej plech jako je "natrhlá" část toho tlumiče.. takže to nejde utěstit pač to vždicky tou "natrhlinkou" profukuje a je to tam celý pomačkaný a na hovnou..  nevíte jak to opravit ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 23:08
 to má hodně pionýru tento problém... normálně jak říka péro- sundat výfuk, odmastit a nechat zavařit COčkem
Datum: 23. října 2012 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zavařit céčkem?
Datum: 23. října 2012 20:44
 Zdravím. Chtěl bych se zeptat. Mám Jawu 555 a nemám k tomu žádný papíry. Jde to přihlásit? A co všechno proto musím udělat? Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 9:19
 Ahoj muj táta dělá veteránské papíry tak kdybys chtěl tak napiš
Datum: 05. listopadu 2012 9:19
 Koupit doklady z jiného nebo to dát na veteránské značky, což není uplně jednoduché...
Datum: 23. října 2012 20:07
 čau, potřebuju poradit ohledně čz 175/450. Kontakt - na baterce má přijít na kostru ? V schématech je to různé, tak nevím.. A kolik otáček na karbecu na směs ? Díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 20:05
 Mrkni na dynamo je to tam značený....... Já mám + kontakt na kostře a směs 3/4 otáčky...............
Datum: 23. října 2012 20:05
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
 Čau lidi chtěl bych se zeptat jestli náhodou nevite něco o téhle nadrži s logem mam ji na 175/356 je původní a je z roku 1957.Co sem videl jawky tak vždy bylo logo jawa.Doufam že aspon' někdo bude vědět proč jetam todle logo čz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 17:55
 Lidi ta nádrž je původní.Za to se mužu zarucit ja sem treti majitel.První byl soused a druhy můj otec treti sem ja.Souseda sem se ptal a rikal ze ji takhle koupil fungl novou a nebyla nikdy bourana a ani menena nadrz.A otec sni najel tak 100 km a pak ji zaparkoval do garaze.Takhle vypada cela motorka jen kasliky nejsou puvodni ty sem menil .http://screenshot.posterus.cz/NAQXP/
Datum: 25. října 2012 17:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ajo tyvole já si nevšiml toho ampermetru  tak to čumím
Datum: 24. října 2012 20:58
 Tato nádrž není původní na jawa-čz 175 356. Takovéto nadrže jsem v životě viděl tak dvě-tři. A z toho jednou jsem ji viděl na komplet motorce a vyplynulo mi z toho, že se to dávalo na Jawa-čz 125/150 351/352. Jelikož v 1954 začli tyto motorky varábět a pak ve stejném roce se jawa spojila se zetkou, takže tyhle nádrže mohou být z tohoto roku, než jim nařídili používat znak jawa-čz
Datum: 24. října 2012 8:53
 kolečko: Taky na to čumím jak puk...... To vidím poprvé.....
Datum: 23. října 2012 20:08
 Tohle je nějakej spešl díl, asi z mototechny jako náhradní...450 přece neměla spínačku v nádrži...
Datum: 23. října 2012 20:03
 Ahoj, tyhle nádrže se montovaly na zetky, dokud je ve Strakonicích mohli vyrábět, např. na ČZ 175/450 atd. Takže jestli máš štítek na kyvce z Jawy Týnec, vypadá to, že někdo na ní dal tuhle nádrž /když jiná pod kůlnou nebyla  /
Datum: 23. října 2012 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 původní není tahle je z čz 175/450 a ty se začli dělat až v 1960,asi jí někdo naboural tak jí vyměnil
Datum: 23. října 2012 19:47
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
Datum: 23. října 2012 19:13
 čus draci newite jak nadstavic směs na jawě 250kyvačka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 23:02
 plisek jehli dej do prostredka tech zarezu na jehle a pak ten sroubek s pruzinkou co mas po pravy strane motorky na karbci (co je vodorovne uplně zasroubuj a z teto polohy ho povol o pul az trictvrte otačky a karbec je serizen  (nepocitam li volnobeh)
Datum: 23. října 2012 23:02
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Zdravím, dnes jsem nastartoval svou jawu 21 zapnul jsem světla a svítí strašně málo, ani po vytočení motoru se nic nezmění svítí dost málo. Zběžně jsem zkotroloval elektriku, kabely, cívky a všechno se zdá být v pohodě. Ještě včera to bylo všechno v pohodě. dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 12:02
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Ne svítí pouze jedno, ale dneska už to nejde vůbec, když zapnu světla tak chcípne motor.
Datum: 24. října 2012 12:02
 dotaz - a nesvitej ti nahodou obe vlakna soucasne a nebo spis ze jedno vlakto prave takto slabe a to druhy normálně?
Datum: 23. října 2012 23:10
Jméno: jarda
IP: uživatel14617
 Zdar prosim vas nemate nekdo zkusenosti rozlisovačem karteru, ktery tady nabizi jestli je dobre jsi ho poridit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:37
Jméno: JARDA
IP: uživatel14617
 NA MOTO 175/356
Datum: 23. října 2012 22:37
 Aniž bych chtěl kazit kšefty, tak vystačíš s půl cm silnou železnou deskou, silnou závitovkou a pár matičkami a podložkami.
Datum: 23. října 2012 19:53
 jakej mas na mysli a na jaky moto?
Datum: 23. října 2012 19:06
Jméno: Drak350
IP: uživatel13563
 Zdarec mám na mojé Jawce 639 prasklý držák zadních stupaček a výfuku. Chtěl bych to CO čkem přivařit zpět k rámu. Stačí když odpojím jen baterku a zbytek moto zabalím do vlhkých hader ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jasně baterku vyndej a to co nechceš mít poprskaný zakrej
Datum: 23. října 2012 17:08
 Nepřišla mě faktura na email, je to tady ted běžné ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:07
 Mě příjde vždycky faktura vždycky ihned na email během chvilky a potom příjde potvrzení + sesovo vzkaz bud mám nebo nemám a balím nebo nebalím si zadal něco špatně
Datum: 24. října 2012 20:07
 vzdit jsem posial i odpoved,,, to musi byt ve spemaci
Datum: 23. října 2012 16:12
 Email sem zadal dobře, ale nic mě nepřišlo
Datum: 23. října 2012 15:46
 draku neblbni,, uz sem ti poslal nekolik mejlu,,bud jsi zadal spatny meil a nebo ti to spadlo do spem kose
Datum: 23. října 2012 15:42
Jméno: aphyn
IP: uživatel12849
 zdár draci, mam dotaz, mam babetu 207 a neháže mi jiskru, fajfku a kabel sem dal nový a pořad nic, v zapalování u babaet se vůbec nyvznam, mužuteme mi prosim poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 15:30
Jméno: aphyn
IP: uživatel12849
 jo a zakoušl jsem aji indučku
Datum: 23. října 2012 15:30
 Zdar lidi nevíte kde by se dal sehnat 3Q rychlí převod do pionýra a nemáte někdo zkušenosti s upravou převodovky přesně s vsazením jehlovích ložisek místo pouzder potřeboval bych nejake fotky nebo výkresi s rozměry , zatím dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 12:18
 Měl jsem převodovku uloženou v jehlových ložiskách místo futer...je to zbytečný. Je s tím spousta práce a přínos je velice zanedbatelný. Jsou jiné důležitější věci které se dají na pionýru řešit...
Datum: 27. října 2012 12:18
 Dobre ja se nejak kolem vanoc ozvu jak to vypada , zadim dik
Datum: 26. října 2012 22:48
Jméno: kajos
IP: uživatel12906
 No prodával to tu sesa.
Já převodovky dělam 3 roky.Postupně je inovuju a tet chci udělat ty největší inovace , jenže vývoj chvilku trva vydrž max do vánoc.
Datum: 26. října 2012 10:28
 nedal by jsi mi nejaky ten kontakt na jine vyrobce , nebo jak dlouho asi tak budes jeste makat na ty varce rychlych prevodovek , ze bych pockal .
Datum: 25. října 2012 23:19
 Karel Kajos zdarec ,várku rychlých převodovek 17-21 mam rozdělanou asi od srpna ,chtěl jsem je mít hotové tet v říjnu ale nestíhám to pravě řeším změny při řazení trojky s tím že nadělám i nové 18z kola s origo 6ti dírky nebo upravím cele řazení pomoci 3zubu nebo 4zubu vše až se vyzkouší .Chci nejvíc eliminovat problém, možné vyskakování trojky s kterým někteří bojují a zase jiní ho vůbec neznají.Chce chvilku počkat nebo třeba kontaktovat jiné výrobce a není jích málo ale za jinou cenu .
Datum: 25. října 2012 23:02
 čau draci, chci se zeptat, jak mam identifikovat mustanga 23 A . Vím o tom hodně, ale neznám jiný způsob krom toho. že určit rok vyroby, mrknout na zapalko a na žarovku před. světla. Jde tedy halvně o to, zda je ještě nějaký údaj na štítku nebo tak. Já mam mustanga z roku 1970 se zapalkem 20w a přední žarovkou 15w. Ale jde o to, že kdokoliv to zapalko mohl vyměnit z 30w na 20w a tím mě zmást, tak právě nevím. Díky za vaše informační zdroje
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:52
Datum: 23. října 2012 22:52
 mustaf 23 A je první typ mustangů, tj. hranatý tacháč z jawky 90, staší typ zadní kyvky z ocelových výlisků, a přední blatník uchycený na těch půl kruhách.. tož tak
Datum: 23. října 2012 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 rok výroby mám 77 a výrobní číslo 1 454 420 takže jestli máš větší nebo otrochu menší,patří tam 30w
Datum: 23. října 2012 17:12
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 Zdar, jak mám postupovat prosím :? chci koupit pionýra stp ale bez stk a uloženého v depozitu, chci si si ho přes zimu vymazlit a vyjet až na jaře ...
Tedy postup : 1/majitel to na mne odhlásí 2/přivezu domů sprovoznim 3/ na jaře zařídím pojistku, 4/přepis a zároveň vyzvednutí z depozitu a na vozejku pojede na stk pak znova s potvrzením o stk na úřad a hotovo = je to správně ? nebo jak to nejefektivněji vyřešit prosím ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 22:22
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 OK díky..
Datum: 22. října 2012 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jakmile to na tebe nahlásí tzn do polopřevodu na tebe tak si hned musíš zařídit pojistku,potom dáš pionýra do cajku,pak STK a pak až si ho na jaře přihlásíš
Datum: 22. října 2012 22:15
 zdarec draci budu dělat turbo na fichtla555 turbo z vrtulek železných do sání dám jednu a do vífuku mislíte že to mam dělat nebo ne a pojedeto díkes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 17:26
Jméno: Joski
IP: uživatel14656
 Ale no tak,nechajte ho nech tvorí.Odkedy vymysleli klapky do sania ono to naozaj ide,akurát nie nacapením turba z auta.Nacpať tam nasilu viac zmesi (turbo) sa da ešťe asi tromi spôsobmi.
Datum: 03. listopadu 2012 17:26
Jméno: whats up
IP: uživatel14624
 A docela davno to bolo uz asi 3roky... Inak taky motor ma aj jawa dandy minarelli. Je to motor minarelli am6
Datum: 26. října 2012 14:56
 No vidíte...sem nekecal... Tak určitě...
Datum: 25. října 2012 21:02
Datum: 24. října 2012 20:32
Datum: 24. října 2012 16:05
Datum: 23. října 2012 20:55
Datum: 23. října 2012 19:17
Datum: 23. října 2012 18:16
 Bože můj...tady asi někdo nepochopil Ftip  Jinak máš pravdu no...dostal si mě....sériový turbo točí 150 tis....moje upravený v autě údajně okolo 180-200 tis ot...závodní turba točí až 450 tis ot. Samozřejmě jsou to "cca" údaje. A samozřejmě že použít Rootsovo dmychadlo je také "nesmysl" i když ne zase tak velký. Padesátka (i když 4 taktní...) s tímto dmychadlem existuje. Příkon dmychadla je samozřejmě velký atd atd atd...nicméně. Neber to tak vážně. Znáš rčení na blbou otázku blbá odpověď...tak to je přesně otázka NOVAKA a odpověď Frikulina
Datum: 23. října 2012 17:45
 frikulíne tvůj počet otáček turbodmychadla u seriových aut se mi zdá hodně nadsazený.další nezanedbatelná věc je příkon kompresoru.tj pokud se ti podaří zvýšit výkon o 100 procent budeš na cca 4,4ps.další věci jako úprava rozvodu,komprese,zapalování atd.a ten borasek ojnice v pařezu to určitě vydrží.
Datum: 23. října 2012 17:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 rezignuj na jiskru a předělej to na diesel... v kombinaci s přeplňováním z toho budeš mít turbodiesel, co táhne "vocpoda".
Datum: 23. října 2012 15:42
 Jo a ještě jedna rada. Pořid si pravidla čekého pravopisu (samozřejmě asi bych si měl zamést před vlastním prahem...ale chyby které vyplodím já pramení z toho že sem češtinu už pár let neviděl a člověk co netrénuje to zapomene...ale vífuk je na mě trochu dost no)
Datum: 23. října 2012 12:20
 NECHTE HO. Kdo nic nedělá nic nezkazí...seriozní rada je následující: Turbodmychadlo jak sám název napovídá je spojení "turbo pohonu"...v našem případě je to plynová radiální turbína poháněná proudícím plynem...spalinami s vyhořelého paliva a "spotřebiče" vzniklého kroutícího momentu...v našem případě axiální dmychadlo. Existuje dvoutaktní padesátka s Turbodmychaldem...je to údajně motor vzniklý pro závody na solném jezeru v Bonevilu...a údajně (je to už dlouho co sem to četl...) dosáhl tento "motocykl" rychlosti cca 240km/h. Takže ano...vhodné turbodmychadlo je možné umístit na pionýra. Ale bude to náročné hlavně na výpočet popřípadě experimentální ověření tlaku spalin potřebných pro pohon. Pro přestavu turbo točí v sériových autech cca 250 tis ot. A tím dojdeš k druhému problému...nemáš tlakový olej pro mazání. Já bych být tebou šel jinou cestou...použil bych Rootsovo dmychadlo menších rozměrů a jeho výtlak připojil přímo do sání. Samozřejmě že ho musíš taky pohánět, ale Rootsovo dmychadlo je poháněno mechanicky...vytáhni od primárního kolečka křídel skrz víko a máš pohon. Dál už to řeší řetízek nebo řemínek...šli by použít i ozubená kola v jakési "převodovce"...pokud ti to takto laicky stačí tak se dej směle do práce.
Jo...ale nejdřív si teda nauč pionýra házet jiskru
Datum: 23. října 2012 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel14615
 Hm...až zjistíš finanční náklady na realizaci,tak si koupíš samolepku No Fear
Datum: 23. října 2012 9:45
 čus taky sem to měl, rovnou bi-turbo  pak to jede líp. a zkoušel sem i turbo na zapalování hoši to lítalo jak cyp  hlavně pak musíš poštelovat vstřiky
Datum: 23. října 2012 7:23
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 To musí být nějaká provokace, tohle
Datum: 22. října 2012 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 pozor hoši já měl taky turba a jezdilo mi to s přehledem 160!!!!!!!!! ale do té doby,než jsem píchnul řetěz takže turbu zdar at se ti povede
Datum: 22. října 2012 22:17
 Jsi borec..... Včera ti 555 neházela jiskru a dneska tam chceš cpát turbo......Sakra, ty se stím nesereš...........
Datum: 22. října 2012 21:25
 libore mas aspon trosku tuseni jak funguje turbo?
Datum: 22. října 2012 20:59
 Nálepku TURBO si tam klidně dej.....................
Datum: 22. října 2012 20:59
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já si každé ráno před jízdou slupnu ke snídani pár turb.......potom hrabu i na přední....
Datum: 22. října 2012 20:56
 hele já mám podobnou úpravu jako dwein, ale já mám turbo i v sání, a můžu potvrdit že mě pincek hrabe aji na pětku! všem to doporučuju..
Datum: 22. října 2012 20:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no jasně, udělej to, ale hlavně pořádně, pak ti to pojede minimálně 130 do kopce. já to mám taky, ale ještě navíc mám turbo v nádrži a to už za to fakt stojí a teďka v zimě chci udělat turba na obě kola.
Datum: 22. října 2012 20:11
Jméno: Petr
IP: uživatel14610
 Šlo by nějak dostak STK a SPZ na motorku ke který nemám žádný papíry ale je v dobrém technickém stavu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 20:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ne. jedině koupit doklady z jiného stroje. případně vetránské
Datum: 22. října 2012 20:13
 Zdar seso chci se zeptat zda máte nějaký dobrý gumy silniční na ČZ 125/453 Deluxe o rozměru 3.00 na 16 díky zatím moc a zduř  a nebo jestli nevíte o nějakých dobrých pneumatikách na ČZ o tomto rozměru !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:04
 Johny15 nemám v plánu kupovat každý 2 roky nový gumy takže 2.75 tam dávat nebudu když v techničáku jsou 3.00 na 16 co je psano to je dáno a do Jawa psát nebudu o povolení a přepsání
Datum: 24. října 2012 20:04
 haidenau jsou dobrý . nevím jestli seženeš v 3,00 16 ale kámoš měl v 2,75 16 Continental conti GO ! to jsou aspon silniční gumy.
Datum: 23. října 2012 14:42
 Z týhle pneu neměj strach to je Německá Heidenau , ta je velmi kvalitní , proto je taky tak drahá
Datum: 23. října 2012 9:17
 Petr - spíš bych něco jako známější pneumatiky - jako Barum, continental, pirelli atd
Datum: 22. října 2012 20:00
Jméno: Petr
IP: uživatel14593
Datum: 22. října 2012 19:44
|



|