slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  404  405  406  407  408  409  410  411  412  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel12100    
Zdar draci nevíte jestli se dá vyměnit na jawu 20 motor z jawi 555 aniž bych musel předělat elektorinstalaci ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ne nedá
 
 
Datum: 24. října 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soráč to patří jinam :- DDDDDD
 
 
Datum: 24. října 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor dostal na prdel, jinak když všechno funguje tak OK, unáší ti spojka pořádně ji seřiď nesmí klouzat ani unášet .....
 
 
Datum: 24. října 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel12849    
čest draci, mam takovy problem, nechce mi jet babeta- benzin tam de (karburator sem pročistil) a jiskur taky háže, co by to mohlo být dále? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
tak vymen gufera na klice
 
 
Datum: 25. října 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
zkus to uvidiě
 
 
Datum: 25. října 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel12849    
no felitr nemam, šlo by to nějak nahradit třebas filtr s fichtla a udělat nějak přírubu? teoreticky by to mělo jít ne?
 
 
Datum: 24. října 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ja mam doma 2 babetty a ani jednu ani zaboha nenastartuju bez flitru nasad to tam jak to ma byt a zkus to
 
 
Datum: 24. října 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel12849    
jinak fajfku a kabel jsem taky měnil
 
 
Datum: 24. října 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel12849    
ty jo to je právě ten problem (to jsem zapoměl napsat) filtr tam neni vůbec, ale jelo to i bez (cca před rokem )
 
 
Datum: 24. října 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo hele myslim si že předstih stim nema co dělat,zkus přehodit fajku potom kabel od fajfky,a maš tam ten filtr sání napojenej na rám jenom tu hadicu ?
 
 
Datum: 24. října 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel12849    
směs mam na 1,5 otaček od dorazu, karbec sem čistil 2x, vše sem profoukal a všechno možne, kanalky projel drátkem atd. a předstih se tam nějak šteluje? vůbec nevim jak to se zapalovanim u babety je, svíčky jsem zkoušel taky přehazovat, zkoušel jsem střiknou benzin přimo do válce a pořád nic....
 
 
Datum: 24. října 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
na 1,5 otačky od doraz dotahneš na max pak povoliš šroub o 1,5 otačky promin za chyby ale nestiham
 
 
Datum: 24. října 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
pak ještě dej at maš jehlu na 2 zařezu od zhora,a pak šroub směsi na 1,5 od dorazu to je ten pravej šroub na karbu myslim
 
 
Datum: 24. října 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
vyčisti pořadně ještě jednou ten karburator všechno odšroubuj profoukej proštourej pak koukni na přivod benzinu mě se stalo že zničeho nic přestal pouštět benal do karbece pak zkus plovak jestli se neseká a tim padem se zavře ventil
 
 
Datum: 24. října 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel12849    
svíčka mokra je, ale můžu tlačit jak ďabel a ani neškytne, jak to tam je s předstihem? už mě nic nenapada
 
 
Datum: 24. října 2012 19:08
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
co dělá přesně? nejde naskočit vubec?
 
 
Datum: 24. října 2012 15:46
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel2858    
nejdřív bych se pevně ujistil jesly tam fakt benál de :-D zkoukni jesli máš mokrou svíčku..
 
 
Datum: 24. října 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci a Seso ,mám dotaz , dostal se mi do ruky mustang ze 71 roku a nemá lanko k tachu , ještě to má ten velký hranatý tacho , který pochází z jawy 90 , mám tedy koupit náhon na jawu 90 nebo na normálího mustanga ??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
okey děkuju :-)
 
 
Datum: 24. října 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne draku, kup klasiku na PIO
 
 
Datum: 24. října 2012 6:12
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draku, hele kup na normalního mustanga- pasuje to tam. jawa 90 ma jiny vovod na tacho primo z motoru :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel14039    
zdravím,, mám jawu 21 a chci se zeptat,,, můžu vymětnit gufera na klice, aniž bych sundaval motor z rámu? Pokud ano, tak to gufero jen namáznu olejem a natlačím ho tam? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel14157    
Proč mysliš že je olej na nic a vazelina je lepší?
 
 
Datum: 24. října 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel14442    
nejlepší je ty gufera namazat vazelínou olej je naprd. já gufero namažu vždycky celé vazelínou.
 
 
Datum: 24. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13362    
gufera uděláš a s motorem na motorce jen ja je vždy spíš odmaštuju : ) i plochu v karteru protože jí pak tence natírám silikonem a do toho to zamáčknu ...ale jiný kraj jiný mrav..maže se to motorákem při chodu motoru....tak som zvyklí...
 
 
Datum: 24. října 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel14039    
dobře,, díky
 
 
Datum: 23. října 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo můžeš namaž ten vnitřní břit a natlač ho tam
 
 
Datum: 23. října 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel2858    
ahoj draci.. dneska jsem zjistil jednu nepřijemnou věc... u výfuku (v místě kde se tlumič utahuje s kolenem) tak teda u tlumiče je prasklej plech jako je "natrhlá" část toho tlumiče.. takže to nejde utěstit pač to vždicky tou "natrhlinkou" profukuje a je to tam celý pomačkaný a na hovnou.. :-( nevíte jak to opravit ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to má hodně pionýru tento problém... normálně jak říka péro- sundat výfuk, odmastit a nechat zavařit COčkem :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zavařit céčkem?
 
 
Datum: 23. října 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: Chlemst ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Chtěl bych se zeptat. Mám Jawu 555 a nemám k tomu žádný papíry. Jde to přihlásit? A co všechno proto musím udělat? Předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: Šimon      E-mail:      IP: uživatel13985    
Ahoj muj táta dělá veteránské papíry tak kdybys chtěl tak napiš
 
 
Datum: 05. listopadu 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupit doklady z jiného nebo to dát na veteránské značky, což není uplně jednoduché...
 
 
Datum: 23. října 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, potřebuju poradit ohledně čz 175/450. Kontakt - na baterce má přijít na kostru ? V schématech je to různé, tak nevím.. A kolik otáček na karbecu na směs ? Díky draci;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na dynamo je to tam značený....... Já mám + kontakt na kostře a směs 3/4 otáčky...............
 
 
Datum: 23. října 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: jarda87      IP: uživatel11501    
Čau lidi chtěl bych se zeptat jestli náhodou nevite něco o téhle nadrži s logem mam ji na 175/356 je původní a je z roku 1957.Co sem videl jawky tak vždy bylo logo jawa.Doufam že aspon' někdo bude vědět proč jetam todle logo čz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: jarda87      E-mail:      IP: uživatel11501    
Lidi ta nádrž je původní.Za to se mužu zarucit ja sem treti majitel.První byl soused a druhy můj otec treti sem ja.Souseda sem se ptal a rikal ze ji takhle koupil fungl novou a nebyla nikdy bourana a ani menena nadrz.A otec sni najel tak 100 km a pak ji zaparkoval do garaze.Takhle vypada cela motorka jen kasliky nejsou puvodni ty sem menil .http://screenshot.posterus.cz/NAQXP/
 
 
Datum: 25. října 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ajo tyvole já si nevšiml toho ampermetru :-D tak to čumím
 
 
Datum: 24. října 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tato nádrž není původní na jawa-čz 175 356. Takovéto nadrže jsem v životě viděl tak dvě-tři. A z toho jednou jsem ji viděl na komplet motorce a vyplynulo mi z toho, že se to dávalo na Jawa-čz 125/150 351/352. Jelikož v 1954 začli tyto motorky varábět a pak ve stejném roce se jawa spojila se zetkou, takže tyhle nádrže mohou být z tohoto roku, než jim nařídili používat znak jawa-čz
 
 
Datum: 24. října 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: Taky na to čumím jak puk...... To vidím poprvé.....
 
 
Datum: 23. října 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je nějakej spešl díl, asi z mototechny jako náhradní...450 přece neměla spínačku v nádrži...
 
 
Datum: 23. října 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: gsx1000r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, tyhle nádrže se montovaly na zetky, dokud je ve Strakonicích mohli vyrábět, např. na ČZ 175/450 atd. Takže jestli máš štítek na kyvce z Jawy Týnec, vypadá to, že někdo na ní dal tuhle nádrž /když jiná pod kůlnou nebyla:-)/
 
 
Datum: 23. října 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
původní není tahle je z čz 175/450 a ty se začli dělat až v 1960,asi jí někdo naboural tak jí vyměnil
 
 
Datum: 23. října 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: jarda87      IP: uživatel11501    
tady je odkaz na fotku nadrze. zapomel sem ji dat do otazky http://screenshot.posterus.cz/MGYG8/
 
 
Datum: 23. října 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: dominik      E-mail:      IP: uživatel14618    
čus draci newite jak nadstavic směs na jawě 250kyvačka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 23:02
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plisek jehli dej do prostredka tech zarezu na jehle a pak ten sroubek s pruzinkou co mas po pravy strane motorky na karbci (co je vodorovne uplně zasroubuj a z teto polohy ho povol o pul az trictvrte otačky a karbec je serizen :-) (nepocitam li volnobeh)
 
 
Datum: 23. října 2012 23:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12195    
Zdravím, dnes jsem nastartoval svou jawu 21 zapnul jsem světla a svítí strašně málo, ani po vytočení motoru se nic nezmění svítí dost málo. Zběžně jsem zkotroloval elektriku, kabely, cívky a všechno se zdá být v pohodě. Ještě včera to bylo všechno v pohodě. dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12195    
Ne svítí pouze jedno, ale dneska už to nejde vůbec, když zapnu světla tak chcípne motor.
 
 
Datum: 24. října 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dotaz - a nesvitej ti nahodou obe vlakna soucasne a nebo spis ze jedno vlakto prave takto slabe a to druhy normálně?
 
 
Datum: 23. října 2012 23:10
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14617    
Zdar prosim vas nemate nekdo zkusenosti rozlisovačem karteru, ktery tady nabizi jestli je dobre jsi ho poridit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: JARDA      IP: uživatel14617    
NA MOTO 175/356
 
 
Datum: 23. října 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aniž bych chtěl kazit kšefty, tak vystačíš s půl cm silnou železnou deskou, silnou závitovkou a pár matičkami a podložkami.
 
 
Datum: 23. října 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakej mas na mysli a na jaky moto?
 
 
Datum: 23. října 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: Drak350      IP: uživatel13563    
Zdarec mám na mojé Jawce 639 prasklý držák zadních stupaček a výfuku. Chtěl bych to CO čkem přivařit zpět k rámu. Stačí když odpojím jen baterku a zbytek moto zabalím do vlhkých hader ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jasně baterku vyndej a to co nechceš mít poprskaný zakrej
 
 
Datum: 23. října 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřišla mě faktura na email, je to tady ted běžné ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě příjde vždycky faktura vždycky ihned na email během chvilky a potom příjde potvrzení + sesovo vzkaz bud mám nebo nemám a balím nebo nebalím si zadal něco špatně :-)
 
 
Datum: 24. října 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdit jsem posial i odpoved,,, to musi byt ve spemaci
 
 
Datum: 23. října 2012 16:12
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Email sem zadal dobře, ale nic mě nepřišlo
 
 
Datum: 23. října 2012 15:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku neblbni,, uz sem ti poslal nekolik mejlu,,bud jsi zadal spatny meil a nebo ti to spadlo do spem kose
 
 
Datum: 23. října 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: aphyn      IP: uživatel12849    
zdár draci, mam dotaz, mam babetu 207 a neháže mi jiskru, fajfku a kabel sem dal nový a pořad nic, v zapalování u babaet se vůbec nyvznam, mužuteme mi prosim poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: aphyn      IP: uživatel12849    
jo a zakoušl jsem aji indučku
 
 
Datum: 23. října 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: vilimek.vilma ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi nevíte kde by se dal sehnat 3Q rychlí převod do pionýra a nemáte někdo zkušenosti s upravou převodovky přesně s vsazením jehlovích ložisek místo pouzder potřeboval bych nejake fotky nebo výkresi s rozměry , zatím dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem převodovku uloženou v jehlových ložiskách místo futer...je to zbytečný. Je s tím spousta práce a přínos je velice zanedbatelný. Jsou jiné důležitější věci které se dají na pionýru řešit...
 
 
Datum: 27. října 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: vilimek.vilma ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobre ja se nejak kolem vanoc ozvu jak to vypada , zadim dik
 
 
Datum: 26. října 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: kajos      IP: uživatel12906    
No prodával to tu sesa. Já převodovky dělam 3 roky.Postupně je inovuju a tet chci udělat ty největší inovace , jenže vývoj chvilku trva vydrž max do vánoc.
 
 
Datum: 26. října 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: vilimek.vilma ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedal by jsi mi nejaky ten kontakt na jine vyrobce , nebo jak dlouho asi tak budes jeste makat na ty varce rychlych prevodovek , ze bych pockal .
 
 
Datum: 25. října 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: kajos      E-mail:      IP: uživatel12906    
Karel Kajos zdarec ,várku rychlých převodovek 17-21 mam rozdělanou asi od srpna ,chtěl jsem je mít hotové tet v říjnu ale nestíhám to pravě řeším změny při řazení trojky s tím že nadělám i nové 18z kola s origo 6ti dírky nebo upravím cele řazení pomoci 3zubu nebo 4zubu vše až se vyzkouší .Chci nejvíc eliminovat problém, možné vyskakování trojky s kterým někteří bojují a zase jiní ho vůbec neznají.Chce chvilku počkat nebo třeba kontaktovat jiné výrobce a není jích málo ale za jinou cenu .
 
 
Datum: 25. října 2012 23:02
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chci se zeptat, jak mam identifikovat mustanga 23 A . Vím o tom hodně, ale neznám jiný způsob krom toho. že určit rok vyroby, mrknout na zapalko a na žarovku před. světla. Jde tedy halvně o to, zda je ještě nějaký údaj na štítku nebo tak. Já mam mustanga z roku 1970 se zapalkem 20w a přední žarovkou 15w. Ale jde o to, že kdokoliv to zapalko mohl vyměnit z 30w na 20w a tím mě zmást, tak právě nevím. Díky za vaše informační zdroje :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ok, asi nějaký označení přimo na stitku nebude... jako tyhle veci tak nejako vím... ja jen jestli to není typ 23 s 30w zapalkem, který davali do vyvozních verzi( pak to zacli davat i u nas). Tohle je novej prirustek do mý sbírky mustangu... tenhle prvni typ. mam ročník 77(samolepka, o krouzky), 78 (nastrik na nadrzi, okrouzky) a 81 -nastrik bez okrouzku. Ještě by to chtelo rok 74-75 přechodovku (samolepka ale s prednim blatnikem na kolibkových držakach :-D :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustaf 23 A je první typ mustangů, tj. hranatý tacháč z jawky 90, staší typ zadní kyvky z ocelových výlisků, a přední blatník uchycený na těch půl kruhách.. tož tak;-)
 
 
Datum: 23. října 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
rok výroby mám 77 a výrobní číslo 1 454 420 takže jestli máš větší nebo otrochu menší,patří tam 30w
 
 
Datum: 23. října 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14525    
Zdar, jak mám postupovat prosím :? chci koupit pionýra stp ale bez stk a uloženého v depozitu, chci si si ho přes zimu vymazlit a vyjet až na jaře ... Tedy postup : 1/majitel to na mne odhlásí 2/přivezu domů sprovoznim 3/ na jaře zařídím pojistku, 4/přepis a zároveň vyzvednutí z depozitu a na vozejku pojede na stk pak znova s potvrzením o stk na úřad a hotovo = je to správně ? nebo jak to nejefektivněji vyřešit prosím ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14525    
OK díky..
 
 
Datum: 22. října 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jakmile to na tebe nahlásí tzn do polopřevodu na tebe tak si hned musíš zařídit pojistku,potom dáš pionýra do cajku,pak STK a pak až si ho na jaře přihlásíš
 
 
Datum: 22. října 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: novak      E-mail:      IP: uživatel14601    
zdarec draci budu dělat turbo na fichtla555 turbo z vrtulek železných do sání dám jednu a do vífuku mislíte že to mam dělat nebo ne a pojedeto díkes za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Joski      IP: uživatel14656    
Ale no tak,nechajte ho nech tvorí.Odkedy vymysleli klapky do sania ono to naozaj ide,akurát nie nacapením turba z auta.Nacpať tam nasilu viac zmesi (turbo) sa da ešťe asi tromi spôsobmi.
 
 
Datum: 03. listopadu 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: whats up      IP: uživatel14624    
A docela davno to bolo uz asi 3roky... Inak taky motor ma aj jawa dandy minarelli. Je to motor minarelli am6
 
 
Datum: 26. října 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vidíte...sem nekecal... Tak určitě...:-D
 
 
Datum: 25. října 2012 21:02
 
 
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D shrek tak takhle to jede z turbem!
 
 
Datum: 24. října 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy si děláte prdel, ale já vám přináším video ( není moje :-D ), které vám změní mínění :-D :-D http://www.youtube.com/watch?v=2Np0pA41h6Y
 
 
Datum: 23. října 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych nechal pole působnosti volné :-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znám pár týpků co mají turbodmychadlo na skůtrech 2t.. jelo to i přes 150 ale po 2 km vždycky zadřeli :-D :-D nene na fichtla je turbo nereálný, taky jsem měl blbý nápady ale takhle blbý fakt ne :-D :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bože můj...tady asi někdo nepochopil Ftip :-D Jinak máš pravdu no...dostal si mě....sériový turbo točí 150 tis....moje upravený v autě údajně okolo 180-200 tis ot...závodní turba točí až 450 tis ot. Samozřejmě jsou to "cca" údaje. A samozřejmě že použít Rootsovo dmychadlo je také "nesmysl" i když ne zase tak velký. Padesátka (i když 4 taktní...) s tímto dmychadlem existuje. Příkon dmychadla je samozřejmě velký atd atd atd...nicméně. Neber to tak vážně. Znáš rčení na blbou otázku blbá odpověď...tak to je přesně otázka NOVAKA a odpověď Frikulina :-D
 
 
Datum: 23. října 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulíne tvůj počet otáček turbodmychadla u seriových aut se mi zdá hodně nadsazený.další nezanedbatelná věc je příkon kompresoru.tj pokud se ti podaří zvýšit výkon o 100 procent budeš na cca 4,4ps.další věci jako úprava rozvodu,komprese,zapalování atd.a ten borasek ojnice v pařezu to určitě vydrží.
 
 
Datum: 23. října 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
rezignuj na jiskru a předělej to na diesel... v kombinaci s přeplňováním z toho budeš mít turbodiesel, co táhne "vocpoda".
 
 
Datum: 23. října 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě jedna rada. Pořid si pravidla čekého pravopisu (samozřejmě asi bych si měl zamést před vlastním prahem...ale chyby které vyplodím já pramení z toho že sem češtinu už pár let neviděl a člověk co netrénuje to zapomene...ale vífuk je na mě trochu dost no)
 
 
Datum: 23. října 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NECHTE HO. Kdo nic nedělá nic nezkazí...seriozní rada je následující: Turbodmychadlo jak sám název napovídá je spojení "turbo pohonu"...v našem případě je to plynová radiální turbína poháněná proudícím plynem...spalinami s vyhořelého paliva a "spotřebiče" vzniklého kroutícího momentu...v našem případě axiální dmychadlo. Existuje dvoutaktní padesátka s Turbodmychaldem...je to údajně motor vzniklý pro závody na solném jezeru v Bonevilu...a údajně (je to už dlouho co sem to četl...) dosáhl tento "motocykl" rychlosti cca 240km/h. Takže ano...vhodné turbodmychadlo je možné umístit na pionýra. Ale bude to náročné hlavně na výpočet popřípadě experimentální ověření tlaku spalin potřebných pro pohon. Pro přestavu turbo točí v sériových autech cca 250 tis ot. A tím dojdeš k druhému problému...nemáš tlakový olej pro mazání. Já bych být tebou šel jinou cestou...použil bych Rootsovo dmychadlo menších rozměrů a jeho výtlak připojil přímo do sání. Samozřejmě že ho musíš taky pohánět, ale Rootsovo dmychadlo je poháněno mechanicky...vytáhni od primárního kolečka křídel skrz víko a máš pohon. Dál už to řeší řetízek nebo řemínek...šli by použít i ozubená kola v jakési "převodovce"...pokud ti to takto laicky stačí tak se dej směle do práce. Jo...ale nejdřív si teda nauč pionýra házet jiskru :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14615    
Hm...až zjistíš finanční náklady na realizaci,tak si koupíš samolepku No Fear
 
 
Datum: 23. října 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel2994    
čus taky sem to měl, rovnou bi-turbo :-) pak to jede líp. a zkoušel sem i turbo na zapalování hoši to lítalo jak cyp :-D hlavně pak musíš poštelovat vstřiky :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 7:23
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
To musí být nějaká provokace, tohle :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
pozor hoši já měl taky turba a jezdilo mi to s přehledem 160!!!!!!!!! ale do té doby,než jsem píchnul řetěz takže turbu zdar at se ti povede
 
 
Datum: 22. října 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsi borec..... Včera ti 555 neházela jiskru a dneska tam chceš cpát turbo......Sakra, ty se stím nesereš...........
 
 
Datum: 22. října 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libore mas aspon trosku tuseni jak funguje turbo? :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nálepku TURBO si tam klidně dej.....................
 
 
Datum: 22. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
já si každé ráno před jízdou slupnu ke snídani pár turb.......potom hrabu i na přední....
 
 
Datum: 22. října 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já mám podobnou úpravu jako dwein, ale já mám turbo i v sání, a můžu potvrdit že mě pincek hrabe aji na pětku! všem to doporučuju..
 
 
Datum: 22. října 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no jasně, udělej to, ale hlavně pořádně, pak ti to pojede minimálně 130 do kopce. já to mám taky, ale ještě navíc mám turbo v nádrži a to už za to fakt stojí a teďka v zimě chci udělat turba na obě kola.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14610    
Šlo by nějak dostak STK a SPZ na motorku ke který nemám žádný papíry ale je v dobrém technickém stavu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ne. jedině koupit doklady z jiného stroje. případně vetránské
 
 
Datum: 22. října 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar seso chci se zeptat zda máte nějaký dobrý gumy silniční na ČZ 125/453 Deluxe o rozměru 3.00 na 16 díky zatím moc a zduř :-) a nebo jestli nevíte o nějakých dobrých pneumatikách na ČZ o tomto rozměru !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Johny15 nemám v plánu kupovat každý 2 roky nový gumy takže 2.75 tam dávat nebudu když v techničáku jsou 3.00 na 16 co je psano to je dáno a do Jawa psát nebudu o povolení a přepsání :-)
 
 
Datum: 24. října 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haidenau jsou dobrý . nevím jestli seženeš v 3,00 16 ale kámoš měl v 2,75 16 Continental conti GO ! to jsou aspon silniční gumy.
 
 
Datum: 23. října 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z týhle pneu neměj strach to je Německá Heidenau , ta je velmi kvalitní , proto je taky tak drahá :-)
 
 
Datum: 23. října 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Petr - spíš bych něco jako známější pneumatiky - jako Barum, continental, pirelli atd :-)
 
 
Datum: 22. října 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14593    
 
 
Datum: 22. října 2012 19:44
 
<  404  405  406  407  408  409  410  411  412  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:31:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu