Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim ,co můžu čekat po zapojení 12v baterie do 6v systému?Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 21:40
Jméno: what?
IP: uživatel13047
Datum: 01. listopadu 2012 21:40
 nojono to sou holt ty překoňovaný bestie, jinak to máš moc hezký až na to kolínko ke karburátoru.
Datum: 01. listopadu 2012 18:30
 packadejv: Neser nebo ti rozhodím sandál... Pravda je, že jsem to posral  Motor nestíhal moje závodní tempo, na vině byla špatně nastavená směs a teplota ve stínu asi 35°C.
Datum: 28. října 2012 22:19
 wafel- koupit válec za trojku a zadřít ho po pár km také sem se pobavil.
Datum: 27. října 2012 14:13
 promyn moje chiba  *roztéctc či roztéci
Datum: 26. října 2012 21:09
 To jsou zase sranda dotazy dneska  tady se člověk vždycky pobaví.
Datum: 26. října 2012 20:34
 posereš se z toho.... tak pokud tam jsou přístroje nebo jakýkoliv součástky který jsou konstruovaný na 6V tak jim asi 12V svědčit nebude...tak se neco muže vypalit, i roztíct  ... tak neco to muže vydržet.
Datum: 26. října 2012 19:23
 Zdravím všechny, nevíte nekdo jak se da otestovat indukcni civka jestli je dobra bez toho, aniz bych ji musel zapojovat na focha ? dík za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2012 17:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš moc rad si nedostal.A ani z tý jedný nevím jak to dopadlo?
Datum: 02. listopadu 2012 17:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jakub236!Děkuju za vysvětlení na meilu!A fčíl k temu testování!Dyž budeš listovat pokecem, tak 11.října ve 22:56 radím Patrikovi.Tam je to trochu složitější,ale dá se to odvodit!A potom 27.srpna ve 23:27 rada pro Jarda13!A esli Ti to nepomože tak se ešče možeš ozvat na meil!Toš tak!
Datum: 27. října 2012 19:52
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Ahoj pionyr vyrabi stejnosměrnej nebo střídavej proud?Něco sem slyšel o ukostřeni - (stejnosměrnej) ale podle mě je to blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 10:50
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Sem si to myslel
Datum: 28. října 2012 10:50
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Ok diky
Datum: 28. října 2012 10:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Franto!A vy ostatní taky!A už ste negdy slyšeli, že nekerý Pionýry měli dvě fáze a nekerý dokonce fáze tři?Nebo je to úplná blbost?
Datum: 26. října 2012 19:51
 androide ty si snad to nejvetsi pako  .... magnet a cívka vždy udělá pouze střídavý proud.... ten se pak dá dále usmernit na stejnosmerny
Datum: 26. října 2012 13:19
 android007: Ty jsi ocas  je tam samozřejmě střídavý proud...
Datum: 26. října 2012 12:36
Jméno: android007
IP: uživatel14274
 vždy jen stejnosměrnej ty pako, už si někdy slyšel že je fe fichtlu fáze a uzemnění
Datum: 26. října 2012 12:26
Posl.aktualizace: 26. října 2012 18:34
 Aspon bych se zeptal Sesu ne ? ale vyděl jsem tam reklamu na fichtl krámek tak aspon že ho propaguješ 
taky beru + že to není jak náká stránka znáš to ? dej like to je pak jak u blbečků na dvorečku.
a fero o tobě se vyjadřovt nebudu.
Datum: 26. října 2012 18:34
Jméno: fero
IP: uživatel14625
 17ti letý komentuje ,16 ti letého, tak nějak mě to přijde, at si každý zakládá co chce, jo umět blbě kecat to umí každý
Datum: 26. října 2012 17:54
 to by měl založit maximálně sám SESA! a né tady něco napodobovat.A jak jsem si všim jsou tam hlavně jen sdílené inzeráty z motoinzerce a úvodní fotka tvůj fichtl.Todje můj názor.
Datum: 26. října 2012 17:06
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar hoši vynechava mi fichtl prosím poradíte mi ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 19:56
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 Čus měl jsem stejnej problém a nevěděl co stim a až na konec jsem vyměnil filtr sání a šlo to tak to zkus může to být také řešení
Datum: 26. října 2012 19:56
 Ahoj, mě tohle dělalo když jsem měl špatně nastavený předstih a odtrh, zkontroluj to . Může to dělat i nízká hladina v plovákovce nebo ucpané trysky , preventivně zkus vyměnit svíčku.
Datum: 26. října 2012 14:27
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 zkus vyčistit karbec a trisky.. když ne tak bude problém v elektrice(pecka na kladívku,odtrh,svíčka...)
Datum: 26. října 2012 10:04
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 normalně to jede ale když třeba jedu na za 1 na plnej tak to na ten plnej prostě vynechava a nechce se mu do uplnych otačkach jinak třeba do pulky plynu jde ale nejde na ten plnej
Datum: 26. října 2012 9:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 spis ne... protoze si nenapsal zhola nic... jaky jsou priznaky? v tahu nebo na volno? rozepis se jinak mas smulu
Datum: 25. října 2012 22:53
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Čau draci potřeboval bych vědět jaká má být výše korku u spojkové lamely na Jawu 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 14:06
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Díky za odpověď měřil jsem to šuplerou a celkově to má 7mm (celej korek) Myslim že to ještě táhnout bude.
Datum: 26. října 2012 14:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Takova, aby ti retez nabihal rovne... (u dvou lamel je to 1 mm kazda strana) u jednolamely hold podkladej merkama a uvids
Datum: 25. října 2012 22:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravim. Jen tak pro inspiraci, nemáte někdo doma dělanej lis? Přememejšlim, že bych něco udělal. K tlačení chci použít obyč hydraulickej hever-panenku. Vymyšlený to v podstatě mám, ale vychytávky se vždycky hoděj. Tak kdyby někdo měl nějaký fotky, tak sem hodte odkaz, nebo na mail. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 13:50
Datum: 27. října 2012 13:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 panenku asi otáčet nebudu, udělám to jako je to na těch fotkách, je to jednoduchý a snad i funkční... a protože pužiju tenhle klasickej malej hever, tak žádnou nádrž na olej nepotřebuju... ten lis z odkazu je jednoduchej a pro moje použití určitě dostačující...
Datum: 27. října 2012 12:33
 Mám doma lis z heveru-panenky. Ale kupovanej dělanej někým nevim kým. Není to takový problém udělat. Problém je že v té panence se údajně musí otočit nějaké ventilky pro přepouštění oleje. Jinak nefunguje vzhůru nohama. Jinak za odpoledne udělat lis včetně nádržky na olej, vratného systému pružin po odlehčení a kompletního rámu atd? Možná prase nejseš ale já taky ne a rozhodně bych to za odpoledne nedal  Ale to je jedno...někdy nad některými věcmi moc přemýšlím ale je pravda že takovýhle věci typu "to prostě vezmu a tady do uříznu a tady to svařím a je to hotový" nesnáším..
Datum: 27. října 2012 9:48
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
Datum: 26. října 2012 18:47
 zajímavej web.
Datum: 26. října 2012 18:36
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
Datum: 26. října 2012 18:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jojo, to je přesně ono... materiál mě vyjde vicemeně 0Kč a jedno odpoledne tomu rád věnuju... jinak 3dny? to nevim, co bych na tom tři dny dělal, max den.... a to taky nejsem žádný prase, takže sváry zabrušuju, hrany beru lamelákem atd.  ale to vlastně nemá cenu vubec řešit.. díky za typ !
Datum: 26. října 2012 16:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 To vis ja to beru podle sebe... osbone ja bych se stim piplal 2-3 dny (vsechno presny, zaobleny hrany, shaneni materialu, striknout nebo praskovou barvu atp) jenze za ty 3 dny jsem schopen videlat vice nez 3500 takze bych si to misto toho abych se stim mrcasil koupil a jeste za ty 3 dny vydelal neco navic... uz chapeme?  musis to brat z tehle strany
Datum: 26. října 2012 14:20
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 A proč by ho kupoval za 3500,- když si ho může vyrobit za zlomek ceny ?
Datum: 26. října 2012 12:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
Datum: 25. října 2012 22:57
Jméno: fichtl 21
IP: uživatel14039
 zdar,, chci se zeptat, kolik km mám najet když fichtla zajíždím? Dával jsem totiž nový píst a válec.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 21:46
Jméno: fichtl 21
IP: uživatel14039
 díky
Datum: 25. října 2012 21:46
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 25. října 2012 21:29
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 píše se 500 km..jesly nebudeš zajíždnet na polnačkách jako já a máš možnost dělat dlouhý trasy tak mu nech na zajetí víc(je to nuda furt jezdit pomalu a na poli toho tolik nenajezdíš  ) třeba 800km.. ale to už je asi zbytečný.. nevím  dej víc oleje,bohatší směs,dávej mu pauzy a ani ho nedus ale ani moc netoč
Datum: 25. října 2012 21:21
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau, chtel bych se zeptat mam prvnim rokem jawu 21 a zachvili je zima chci se zeptat motorka bude pod střechou a bude přikryta co bych mel udelat aby se sni nic nepodelalo? nebo nejake rady dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 21:15
 taky můžeš naplnit nádrž palivem , ucpat výfuk hadýrkou a pokud tam máš chromy tak je napatli vszelínou ..
Datum: 26. října 2012 21:15
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 můžeš vyšroubovat svíčku a stříknout tam trošku oleje a párkrát prošlápnout
Datum: 26. října 2012 12:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Mno... uprime nic ... snese to strasny zachazeni.... jediny co je dobry je nechat vyschnout karbec a prolejt ho cistym benzinem aby tam netuhnul olej... jinak s tim nemusis absolutne nic delat
Datum: 25. října 2012 23:01
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 tak jsem uspěšně vypálil výfuk(smrad uplně všude  ) pak to složil a zkusil jsem jak to jezdí !  na mokdrý trávě mi to hrabalo na dvojku..  ale to bude tím že mám 50 kg  (12z).. ze zvědavosti jsem se koukl výfukovým otvorem na píst.. a je nahnědlej.. je to normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 12:58
 No podle mě to normální není, ale stává se to.
Datum: 29. října 2012 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 To že je "nahnědlej" u vejfukovýho kanálu je naprosto normální. Navíc jestli jsi najel 600km s přicpanym výfukem,tak je to úplně v poho  Ono to jede,co,když se vyčistí výfuk  někdy tento tuning zvedne výkon až na 3,5koně
Datum: 25. října 2012 20:37
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 jinak motor mám cc 600km od výbrusu..
Datum: 25. října 2012 20:14
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já si myslím, že to bude sjetejma pístníma kroužkama
Datum: 25. října 2012 20:02
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 no jako co ja mam pisty tak ty mam dycky cisty ..nekde sem cet ze kdyz je takle z jedny strany ofouklej tak je spatne vycentrovana klika nebo priohla ojnice ..
Datum: 25. října 2012 19:33
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 25. října 2012 20:57
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 no jěště to není uplně nalaďeno jak píšeš , asi příjde nový filtr a výfuk , chybí mi tam otáčky
Datum: 25. října 2012 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 Ten zvuk motoru byl pěknej,čistej...až to doladíš načisto(dle mě dost hulí) tak to bude ještě větší pecka...
Datum: 25. října 2012 20:52
 Jede ti to pěkně, pěkný čistý zvuk. Palec hore.  Jenom ten polní tuning, přední blatník vzadu atd., to mě vždycky pobaví, ale taky jsem měl kdysi takový stroj
Datum: 25. října 2012 19:45
 Ahoj draci  privez sem si domu toho laminatovyho blembaka. ale jak byl dlouho venku atd, tak je hodně špinavej a a kuže jse strasně ztuhlá. máte někdo rady jak oo vyčistit a pečovat o tu kuži ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 23:13
 Zkus to vzít několikrát indulonou...
Datum: 25. října 2012 23:13
Jméno: Jakub
IP: uživatel6617
 cau draci jak se sundava z fika kyvka ? ma stim nekdo zkusenost dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:37
 to nejde. Jedině rozříznout čep a vylisovat.....
Datum: 25. října 2012 22:37
Jméno: Eri
IP: uživatel14157
 Ahoj čím je že v jawa 21 zvodnatuje benzín?Benzín neni tak starej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 2:07
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 cože? já si ted přitáhl wartburga kterej od roku 2001 stál v kopřivách , z nádrže jsem vylil benzín s vodou  slil jsem to do kandáků a voda + špína klesla ke dnu a na ten starej benzín ted jezdím
Datum: 27. října 2012 2:07
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 Loni na jaře jsem do péráka nalil 5 litrů,z toho dva litry hned vyjezdil a 3 litry mi tam zbyly. Letos v půlce září jsem po roce a čtvrt motorku startoval abych s tim zajel na STK a jelo to úplně normálně,kvůli vybité baterce jsem sice roztlačoval ale blaflo to na první otočení kliky po přeřazení z dvojky na jedničku(dosáhlo to otáček kdy seplo relé)...nezpozoroval jsem že by se ten benzín za tu dobu nijak změnil...bez problému...ovšem dvouletej benzín už asi nepojede...
Datum: 25. října 2012 20:47
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 rekl bych ze zalezi spis na pumpe kde tankujes a pk jeste ziskava ze vzduchu, jinak se mi to jeste nestalo
Datum: 25. října 2012 14:48
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ahoj dneska jsem chtěl vypálit výfuk no tak jsem se dal do rozebírání.. uz to mám skoro celý hotový ted jsem se zasek... zbyla mi tam ta tyčka (na jejím konci je zavít) no a na tom je pripevněná další část která má dírky do kolečka  .. takže když se kouknu skrz už vidím světlo no prostě je tamtudy už vidět(těma dírkama) dá se to rozebrat ještě víc nebo už to můžu zapálit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 11:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 takhle to je rozebraný správně.... vypaluj
Datum: 25. října 2012 11:35
 Zdar draci a dračice a Seso - nevíte zhruba datum - kdy bude hotová převodovka do Jawa 555 ? a jestli začnete vyrábět do Jawa 555 klikovku nebo aspoň ojnici ?? díky moc zatím zduř
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 2:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co já vím tak u pařeza byl jeden typ,05 měli 3 typy a 21 měli 2 typy klikovek
Datum: 27. října 2012 2:09
Jméno: standa
IP: uživatel14623
 Klika z J05 má oproti J555 širší čepy/hřídele jinak je "stejná" až na ojnici.....mimojiné klika z J05 měla 3 typy ojnicí
Datum: 26. října 2012 12:22
 Tak v těch klikách mám teda pěknej bordel .. jsou tří typy ne? První na 550/555 - dvě odlehčovací díry, tenká ojnice, čep 10mm , druhá 05 - stejný tvar akorát silná černá ojnice a 14mm čep a třetí 20/21/23 - bez dír , silná ojnice, 14mm čep. Jestli je to tak, tak klika z 05 pasuje na 550/555 - mám 2 motory 550/555 a oba dva mají kliky s odlehčovacími dírami, silnou ojnicí a 14mm bronz. čepem na ložiskách z 550/555 ... a nebo to někdo rozlisoval a předělal ojnice ? Jinak nevím ..
Datum: 25. října 2012 19:52
 standa: škoda že to nejde na 05
Datum: 25. října 2012 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 S lehkýma úpravama konusu primarního kolečka a magneta lze do 550/555 použít kliku z J21 a namísto ložisek 6202 se použijou ložiska 6003 a gufera o vnitřním rozměru kliky a vnějším rozměru "domku" ... Osobně doporučuju....
Datum: 25. října 2012 16:44
 vubec nevim kdy,,,to je ve chvezdach jednou to bude ale kdy ??
Datum: 25. října 2012 10:35
Jméno: králik
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 25. října 2012 0:35
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 no asi tak, nicméně kvalitní odpověď
Datum: 25. října 2012 0:35
 Kráva aspoň zabučí...nicméně u nás cca 420kč...
Datum: 24. října 2012 22:09
 Potřeboval bych poradit Draci..rnTrápí mě strašně velká vůle na plynu, že když se snažím přidat plyn, tak udělám půl otáčky než začne konečně zabírat..rnUvažoval jsem že bych koupil rychlopal, ale právě nevim jestli by to pomohlo (aby to nebyli zbytečně vyhozené peníze)rnTak jestli byste mi dokázal poradit ProsímVás...rnDíky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 1:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Venco40!Prolistuj pokec a 14. října ve 21:16 radím Markovi!A bude to jak nový!toš tak!
Datum: 28. října 2012 1:59
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 taky to mam tak na pionyru rozřizni matku na jedne straně prostrč to u plynu lankem mezi bovdenem a zastrčkou pro lanko se ta matka šprajcne a kombinačkama stáhni yb nevypadla a zmenší se ti vůle mam to tak a viděl sem to i jinde a funguje to
Datum: 25. října 2012 13:57
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Vůbec bych se nedivil, kdyby dnes dělali delší lanko na pionýra. Já jsem koupil novej bovden na tachometr na Jawu90 a ten byl asi o 6mm delší a nešel tak nainstalovat. Musel jsem použít starej vnějšek a ten 4 hran uvnitř o těch 6mm zkrátit... Prostě dneska neuměj udělat kvalitní díl.
Datum: 25. října 2012 12:59
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no já to tak mám taky, ten šroubek je úplně vyšrubovanej a stejně je tam vůle než to začne zabírat. a výměna lanka nepomohla, asi to dneska dělaj delší
Datum: 25. října 2012 12:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a nebo je možný že tam taky nacpal někdo lanko z kejvačky, je delší
Datum: 24. října 2012 20:55
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 Na víčku šoupátkové komory na karburátoru je šroubek. Vyšrubuj ho nahoru trochu.
Datum: 24. října 2012 20:51
 Na víčku karburátoru máš seřizovací šroub.
Datum: 24. října 2012 20:21
 Zdar, poradil by mě někdo jak se měněj bronzový (měděný) futra na Babettu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 21:17
 a které? na pístní čep, na kyvku, na přední kluzáky nebo nekde jinde?
Datum: 29. října 2012 21:17
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci dnes sem jel cca 35 a nějak to nejelo ,nevěděl sem jestli mam 2.nebo 3,kvalt tak sem podřadil a vlítla mi tam jednička ůplně to řvalo hned sem zmačknul spojku a zastavil zajímá mě jestli se něco mohlo podělat a ještě když se otačím normalně mám jedna a zmačklou spojku tak mi to chcípa co myslíte přidat volnoběh? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Nestane se vetsinou nic. Pokud by se ti ulomil zub v prevodovce tak mi ver ze to poznas protoze pri jizde to bude cvakat. To ze pri zarazenym kvaltu a zmacklou spojkou na miste pionyr chcipa to normalni neni... posteluj si spojku
Datum: 25. října 2012 22:52
 a taky záleží na hustotě oleje.... pokud máš PP90, tak tam dej řidší PP80
Datum: 24. října 2012 21:49
 pionyrak: tys to teda vytelil  .... co si myslíš že se se spojkou stane když zmáčkneš páčku? spojka se rozepne a MUSÍ prokluzovat .... teldo to s tim volnobehem je nesmysl... jedine co muzes udelat je pritahnou trochu spojku aby mela záběr pozdeji.
Datum: 24. října 2012 21:48
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 ok díky ja sem slyšel že když se to stane tak se muže ulomit zub na předlohové hřídeli bo tak něco a ta spojka mi neprokluzuje ale docela mi to vadí prostě se na místě otáčím a když tomu nepřidám tak chcípne tak mě napada jen volnoběh
Datum: 24. října 2012 21:08
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 když to má snahu chípat s kvaltem a zmáčklou spojkou tak ta spojka nejspíš trochu prokluzuje.
Datum: 24. října 2012 20:53
 nestalo se tomu nic.... že to má tendenci chcípat při kvaltu a se spojkou je docela normální
Datum: 24. října 2012 20:21
|



|