Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci,potřeboval bych pomoct,scháním 125ku čím levněji tím líp,popř. i nepojízdá  pomuže mi někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2012 16:52
 Pomůže ti nějaká inzerce...
Datum: 02. listopadu 2012 16:52
 Zdar, je mi blbé se ptát, ale opravdu nevím. Rozebírám výfuk(doutníkovej) na Jawě 05 a odmontoval jsem vzádu tu matičku a sejmul ten kryt. a teď nevim co dál. A navíc mám svařený kolínko a výfuk. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne
Datum: 03. listopadu 2012 19:57
 A de to rozebrat víc?
Datum: 03. listopadu 2012 16:27
 NO a kdyz jsi sundal tu koncovku- cromovou "trubicku" tak jsi pak oddelal ten chromovej kryt. No a tedka muzes vyndat tlumic, jestli tam jeste je- je na tý tycce, co byla ta maticka- ten muzes vycistit. no a po tomto zasahu ti ve vyfuku zbude jen ta tycka se zavitem a vzadu na uvnitr vyfuku plech s dirama, na kterym drzi ta tycka- ty diry taky vycisti- ten ale nevyndavej
Datum: 02. listopadu 2012 23:47
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, obracím se na Vás s otázkou. Řešíme takový spor... kamarád má jawu 20 (r.v. 1966) a tvrdí, že ta jawa je v naprosto originálním stavu. Já mu ale říkám, že ne... Nezdá se mi rozeta, která má 6 odlehčovacích otvorů namísto osmi. Jak je to tedy s tou rozetou u jaw 21 r.v. 1966? Velice děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 15:56
 Jawa 05 se dělala do 67 a 20 se dělala od roku 66 a 21 od roku 67
Datum: 03. listopadu 2012 15:56
 Provaz: Já teda mam jawu 20 z roku 67 podle TP...
Datum: 03. listopadu 2012 1:09
 jj v továrně dávali 8 děr- a HLAVNĚ- jestli ma rok výroby 1966, tak to ještě není 20tka ale 05tka  Jawy 20-21 se dělali az od roku 68
Datum: 02. listopadu 2012 23:20
 s 6 ti otvory jsou rozety s druhovýroby...
Datum: 02. listopadu 2012 17:41
Jméno: honza-m
IP: uživatel9645
 Zdar, já měl 6-otvor na J 20 modelu 76/77, jinde mám 8 děr
Datum: 02. listopadu 2012 16:15
Jméno: libor
IP: uživatel12656
 Nazdar. Mám 20 r.v. 1975 s původní rozetou a je tam 8 děr. Nevím to jistě, ale podle mě se v továrně na typy 20 a 21 montovaly jen rozety s osmi otvory.
Datum: 02. listopadu 2012 15:26
Jméno: Malicek
IP: uživatel14607
 Zdravím .... měl bych měnší dotaz .... měnil jsem na Jawe 21 píst a válec za nový 40mm ... a chytá mi na našlapnutí za tepla trošek plinu ... ale když se rozjedu tak je takovej línej a nejede ... ujel jsem asi cca 100 m na to vybrusu .... samozdřejmě ... svýšil jsem olej v benzínu 1:20 ... a na jehle jsem to dal na 3 od zhora na vetší bohatost směsi .... Tak se chi jenom zeptat jesli je to normální a musí se to zajet a ponějakém čase se to rozjede ... nebo je ěco špatně .. se zajížděním nemám zkušenosti ..rnrnDěkuji za Odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 8:58
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14653
 Itane skus to zajet a uvidis ja po prvnim namontovani nemohl dat trojku protoze to chciplo jak bylo velke treni ted uz se to rozpohybovalo  Trojka jeste porad netahne ale to po zajizdeni povoli a pude to  uvidis
Datum: 03. listopadu 2012 8:58
Jméno: itan
IP: uživatel14607
 Kompresi to má dost dobrou ale do vetší kopečků mě to nevytáhne do tech mírněších napohodu na 2jku a pul plinu tak nevim
Datum: 02. listopadu 2012 23:58
Jméno: itan
IP: uživatel14607
 Tak válec mi krásně těsní s karterama .... dneska jsem to projel a málo táhne ... do otáček se vytočí skoro hned ... Kolik tak stojí obtočení hlavy a kdo a kde to dělá
Děkuji
Datum: 02. listopadu 2012 23:56
 Já jsem narazil na vcelku dobrého poláka, trochu jsem mu domluvil pilníkem hlavně v sacím kanálu a bylo to ok. Ale pak se mi dostal do ruky ještě jeden, totálně nepoužitelný, protože nešel nasadit na štefty. Silou jsem ho tam dostal, ale nahoře se dotýkal a dole asi o 2mm nedoléhal na kartery...
Datum: 02. listopadu 2012 12:07
 Tenhle válec už jsem předělával. A pozor! Ne každý lze opravit! Vyskytují se i verze s totálně uhlými přefukovými šachtami. dokonce jsem viděl paskvil kdy byl jeden přefuk úplně kolmej na vložku,žádný vyúhlování. Dále se vyskytuje problém s křivě zalitou vložkou ve válci,pak bohužel píst do "boku" jezdit neumí. Tyto válce opravit nelze. Jsou na vyhození,jsou to většinou nejlevnější "tuningové sady" z Aukra a podobných inzercí. Polské válce z FK většinou opravit jdou. Opravit lze dále válce se zdravejma a symetrickejma přefukama. Je nutné se zaměřit na plochu sacího kanálu,která je mizerně malá a dále výfukový kanál je zbytečně malý a přesazený o půl milimetru dozadu.....tyto válce ve stavu jak byly zaoupeny nemohou nikdy jet víc jak 55-60km/h..... Pokud se ti zdá,že je válec línej,tak si zvykej,nebude to po záběhu lepší.....
Datum: 02. listopadu 2012 9:31
 Hlavu si nech skrouhnout a dej ji tam bez zbytečnýho tesnění, kanálky není třeba upravovat jen slícovat tak aby byly ve stejném úhlu jako na kártrech... Poláci mají asi křivý oko a vůbec to nelícuje - směs naráží do kártrů, stačí ti na to vhodný pilník. Pak to pojede vcelku líp, mám tenhle válec na závody originálů s drobnýma úpravama a s 1 kroužek pístem a táhne jak ďas
Datum: 01. listopadu 2012 21:01
Jméno: itan
IP: uživatel14648
 jojo mám .... musel jsem pod píst dát hliníkové tesnění naráželo to do hlavy ... a kanálky jsem nebrousil nemm stim zkušenost .... ale kompresi má dobrou a po plinu jde krásně ... až nato že je línej
Datum: 01. listopadu 2012 19:54
 Nemáš náhodou ten Polský válec tady od sesy? .. tam to dělají špatně zúhlovaný přefuky. Jinak je to známo že začátkem je to lenošný.. kór když máš 2 nebo 3 kroužkovej píst.
Datum: 01. listopadu 2012 19:50
Jméno: itan
IP: uživatel14648
 Dík za radu ... už jsem klidnější .. měl jsem obavy že jsem něco poplet .. prohazoval sem totiž kolečka v motoru na silnější dvojku ... a dneska přetěsnil ještě výfuk tak to zítra projedu
Datum: 01. listopadu 2012 19:36
 Mě po výbrusu tahnul krásně v nízkejch otáčkách, vůbec sem nemusel brát za plyn, jezdil sem prvních nevim 50km cca 30km/h s častýma přestávkama a postupně sem to rozjížděl.
Datum: 01. listopadu 2012 19:30
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14647
 Ahoj taky jsem se na to chtel zeptat dneska jsem dodělal motor a mám na něm nový válec pist krouzky atd...  A taky je to strasne liny trojka vlastne netahne  Tak aspon ze vim ze to povoli i kdyz jsem ujel asi 3 kilacky a od prvniho startu uz se to vice rozhejbalo
Datum: 01. listopadu 2012 19:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to až tak po 300 km poznáš že to povoluje a bude to jezdit čím dál líp hlavně to chce vydržet a těch 1000 km najezdit opatrně
Datum: 01. listopadu 2012 18:43
 dobry den mam dotaz od kolika let je řidičák na simson S 51 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 14:22
 Tvl já vydžím dost ale tohle je už utok na moje nervy , je to tady kurva každej den , nemůžeš si to vyhledat ty blbe  je od 16 A1
Datum: 01. listopadu 2012 14:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 co je to simson ?
Datum: 01. listopadu 2012 14:20
 simson se řídit nesmí
Datum: 01. listopadu 2012 14:07
 Na internetu to nikde nepíšou?
Datum: 01. listopadu 2012 10:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 čaves mám takový dotaz hlavně na moraváky  a tak jsem přemejšlel děláte vy kořalku z hroznů??právě dopíjím poslední zbytky a přemejšlim kde jí seženu,tuhle jsem si přivezl z ciziny
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj marquee!Esli víš co se pálí v Hruškách toš musíš byt nekde okolo, nebo tam nekeho mět nééé?A 1.11.má péro ode mě odpověď a tam možeš zjistit na mě kontakt!Toš tak.
Datum: 03. listopadu 2012 18:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro!Teď odbočím.Si to Ty, co ses ptal na ty žebra u 150ky?Esli ano máš tam odpověď!Toš tak.
Datum: 03. listopadu 2012 17:34
Jméno: lump
IP: uživatel14625
 http://www.youtube.com/watch?v=fti2l5d-_0U
Datum: 02. listopadu 2012 16:40
 Jeden známý pálil dokonce z černého rybízu, ale nedalo se to prý pít, protože to smrdělo po ho*nách
Datum: 02. listopadu 2012 16:22
Jméno: šohaj
IP: uživatel14625
 vínovicu pálí známý, já se ostál jen u trnek, když by nekdo měl zájem, mám více ročníku, dobré slivovice na prodej, slovackysohaj@seznam.cz
Datum: 02. listopadu 2012 13:20
 Toš lidi pálit se dá i z cukrové řepy jinak k tomu vínu jak to sezbírám tak normál vylisuju na víno a šlupky jdou do kvasu jako podpora kvašení třeba ke švestkám nebo jabkům pravda je že to ty jabka,švestky zabijou takže to ve slivovici stejně cítět nejde
Datum: 02. listopadu 2012 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Na Moravě se pálí leccos,to máte pravdu,,,,,,,člověk by skoro čekal,že když má v "Slivovici" z Frenštátu p.Radhoštěm - "FLERET",tak že je to pálená slivovice ze švestek.....a přitom je to nějaká švestková kašička zalitá technickym lihem z Polska (ano,je v ní metanol)....zajímavé je,že sme vypili 3/4 flašky a nikdo neoslep....
Datum: 02. listopadu 2012 9:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 vždyť se to normálně dělá, co tu řešite, grapa se pálí i na moravě, třeba v Hruškách
Datum: 02. listopadu 2012 7:51
 Já jsem jedno chlemtal slivovicu z kukuřice a to byl děs.... Se mi obrátili i nehty na nohách........
Datum: 01. listopadu 2012 23:18
Jméno: fogl
IP: uživatel14442
 vypálit sa dá šecko co má v sobě nejaký cukr a co dokáže kvasit
Datum: 01. listopadu 2012 22:02
 kolega jednou dotáhl i z malin... jen si nedovedu predstavit tu drbačku nasbírat kotel malin
Datum: 01. listopadu 2012 21:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš kluci to je sranda!Já obešel celý družstvo vinařú a aj část dědiny a fšecí mě měly za blázna.Z hroznú se prej aj dá udělat víno!A dyž se nepovede nebo je starý toš se potom vypálí a je to tak zvaná vínovica!A dyž sem se optal mojej, toš první bylo, aj ses optal strýca GOOGLE?A doma sem byl zas blbej, že mě to nenapadlo!No a tam je to popsaný! Já zadal jak se pálí slivovice z hroznú a bylo to!A na zdraví a mám u Vás frťana!!!Toš tak!
Datum: 01. listopadu 2012 20:40
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Já si jí přivezl z chorvatska,tam tomu říkají rakije,dělají to tam právě z těch zbytků co zbydou po vylisování respektivě ze šlupek a můžu vám říct že to vůbec není špatný je to takový nasládlý dle mě to má cca 40% vol.ale jinak super.Je to dost podobný jako naše slivovice ale má to výraznou chuť vína dlouho potom, co si dáte frťana.Bohužel už mi docházejí zásoby
Datum: 01. listopadu 2012 20:02
 V Itálii třeba se to běžně prodává, jmenuje se to grappa, pálenka ze zbytků po vylisování hroznů. Ani po většim množství nenásledovala ztráta kytičky, takže to asi nebude nic špatnýho...
Datum: 01. listopadu 2012 19:55
Datum: 01. listopadu 2012 19:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro aj ostatní!Chlastat bys chtěl,cóóó?Toš sem o tem taky neslyšel!A opravdu myslíte, žeby to šlo?A néni tech hroznú škoda?Nebylo by lepčí víno?
Datum: 01. listopadu 2012 19:48
 proč ne.. já mám známýho, kterej pálil banány nebo mandarinky... měl přístup k ovoci, který se nehodilo na prodej do supermarketů  a prej to nebylo špatný  nejlepší byly prej ananasy, ale nikomu se to nechtělo loupat
Datum: 01. listopadu 2012 17:19
 Tak o tom jsem ještě neslyšel  A to se u nás pálí ledacos, sousedi dokonce z dýně
Datum: 01. listopadu 2012 16:32
 Čus skládám motor z pionýra a zdá se mi že předlohový hřídel má dost velkou axiální vůli zhruba tak 0.5 mm a tak se chci zeptat jestli tuto vůli nějak vymezujete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 21:51
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 frikulin ty jsi dělal tu převodovku z te čz 175 a vevařovalsi kartery ? nebo máš i jiný zpusob jak udělat do origo karteru z fichtla 4Q aby měl dobrej pilovej diagram ?
Datum: 03. listopadu 2012 21:51
 Spíše než axiální vůle je důležitá poloha jedničkovýho soukolí a výstupního soukolí...tzn. vyřešit výšku pouzder aby ti dořazovali kvalty  Já axiál dělám tak že mám převodovku bez těsněnění více méně bez vůle a když dám papírový těsnění (0,3mm) tak tpo je vůle převodovky  Ale jak tady padlo...na sériovce to řešit je zbytečný...na závoďáku je to nutnost...není to tak jednoduchý dobře postavit 3 kvalt  Když sem skládal 4 kvalt tak sem to neřešil....ČZ převodovka jede i s milimetrovejma vůlema...
Datum: 03. listopadu 2012 18:42
Datum: 02. listopadu 2012 21:22
 na závodním motoru ano, na sérii ne.. nicméně 0,2mm tam nech ...
Datum: 31. října 2012 22:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne
Datum: 31. října 2012 21:41
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Chlapci, mám takovej dotaz, nejedná se sice Jawy a nebo podobné motorky, ale bude věřím, že mi budete schopni někdo poradit, tak se ptám tady. Potřeboval bych vědět, jak tady oficiálně postavit mašinu na papíry, když jsem jí koupil bez papírů a papíry jsem koupil zvlášť italský. Jak to udělat, abych sem na tomn mohl oficiálně jezdit? Díki za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2012 21:01
 Uplně oficiálně legálně asi nijak...máš několik možností. Buď přerazíš čísla na rámu a dáš jinej štítek a pak to příhlásíš jako klasickej dovoz (cca 3-4tis kč) nebo to uhraješ přes výměnu rámu, pak bys nemusel přebouchávat čísla ani štítek, akorát by sis musel sehnat někoho kdo ti vystaví fakturu na ten koupenej "novej" rám...
Datum: 31. října 2012 21:01
 Zdar Seso, mám účet na fichtlkrámku a můžu přispívat do fóra jen přes krámek přes pokec ne(na pokecu nejsem registrovanej) do chatu to samý co pokec. Ale když přidám dotaz, tak pak když klikneš na Jawer, hodí to někoho z pokecu. Dalo by se to vyřešit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 5:38
 presne jak pise kolecko,,, sorac
Datum: 01. listopadu 2012 5:38
 Asi si se trefil s někym do přezdívky, FK a FP mají oddělené databáze pokud se nepletu, takže to možné je...a mazat někomu registraci je blbost...takže si zvol na FK i FP jinou přezdívku...
Datum: 31. října 2012 20:50
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 čau. mam dotaz. dají se dělat řidičáky i podle kilowat jestlo jo tak mam motorku 9kW tak od kdy možu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2012 20:59
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 omlouvam se že sem se nepodival a až ted vidim že je tu toho plno.
Datum: 31. října 2012 20:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dyž mu napšu po našem, že asi neumí číst, nebo listovat pokecem, toš mě ešče odpoví, že já zas neumím česky psat.Toš co s takovýma?
Datum: 31. října 2012 20:38
 Pořád dokola ta samá písnička...
Datum: 31. října 2012 20:20
 Na to je řidičák skupiny Aom (omezené do 25kw), případně A neomezené, takže od 18 let minimálně. (bez debat prosím)
Datum: 31. října 2012 20:07
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 MZ ETZ 150
Datum: 31. října 2012 20:04
 Ještě napiš obsah...
Datum: 31. října 2012 19:59
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 8:09
Jméno: petik
IP: uživatel7849
 To je novej pioneer  nic nenahradí toho českýho
Datum: 03. listopadu 2012 8:09
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 jawa23mustang: Ahoj, mám Jawu 21. Vzhledově zatím nic moc, ale jezdí parádně  Taky jsi z Písku?
Datum: 02. listopadu 2012 16:13
 honza: taky to tam potkávám  i dokonce vim komu to patří  co máš za mašinu ?
Datum: 02. listopadu 2012 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Čínská pomsta se 4T motorem zvaná "New pioneer"....
Datum: 02. listopadu 2012 9:55
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 A stává to v Písku
Datum: 01. listopadu 2012 21:21
Datum: 01. listopadu 2012 21:14
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 31. října 2012 20:48
 Čus draci koupil sem si nový brzdový spínač na přední brzdu svoji Čž 175/487.Jak ho mám zapojit,jsou tam dva kontakty stejný,tak jak ho mám zapojit ???Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 16:47
 Kde jsi ho sehnal? a origo nebo replika, jj je to jedno jak to zapojíš
Datum: 01. listopadu 2012 16:47
 Je to fuk...
Datum: 31. října 2012 18:52
Jméno: Salát
IP: uživatel7480
 Zdarec draci. Chci se zeptat, kdyz mam papiry na auto a vlastne automaticky na 50 obsah, tak muzu jezdit na pionyrovy ,,legalne?''
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 19:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Saláte!To méno opravdu sedí!!!Ptat se na blbosti to umíš, ale dyž se Tě kolecko zeptá gdys ty papíry dělals to už odpovědět neumíš!A dyž Ti to tady kluci vysvětlijú, toš poděkovat taky neumíš!!!A umíš aspoň řídit to auto, dyž na ňho máš papíry???Toš tak!
Datum: 01. listopadu 2012 19:23
 kolečko: já vím, proto jsem napsal že už ho má 14 let
Datum: 01. listopadu 2012 15:35
 některé pincky mají v papírech konstrukční rychlost 45kmh,takže na těch bys mohl
Datum: 01. listopadu 2012 8:24
 Jenom doplním, musíš mít řidíčák kde je napsáno A1 a vedle kód 150 , který omezuje skupinu A1 "Pouze do 50 ccm" , tudíž můžeš jezdit na fichtlu, simsonu, babettě atd.. ale pokud máš už nový řidičák udělaný podle nových pravidel tak máš jenom AM , což je "Do 50ccm a konstrukční rychlosti 45km/h" ...
Datum: 01. listopadu 2012 7:39
 shrek: Jo, protože dělala papíry ještě podle starých pravidel...dnes je to jinak...
Datum: 31. října 2012 21:08
 ptal jsem se na to tento rok v autoškole, že moje mama má 14 let ŘP na auto a má k tomu motocykl do 50ccm a prej ji to platí na jakoukoli 50ku moto
Datum: 31. října 2012 21:02
 Zase chytám nerva ty vole. Pokud máš papíry na auto nebo se je chystáš udělat, tak bys to měl vědět nebo to aspoň umět dohledat bez toho aby ses ptal. Jinak pro Jakuba, policejní kontrola ti může být u prdele, ale jak se připleteš k dopravní nehodě, vina jde automaticky na tebe, protože nejsi způsobilý k řízení fichtla, ergo nemáš na silnici co dělat.
Datum: 31. října 2012 20:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ne, vztahuje se to pouze na skutry,atd... s automatem (variator) ale myslim si ze jk trevis na policajta tk jen pohrozi a dobre
Datum: 31. října 2012 19:54
 Záleží kdy si ty papíry dělal...
Datum: 31. října 2012 18:49
Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:40
Datum: 03. listopadu 2012 18:40
Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
 Ty opatření v motoru jsem také udělal, použil jsem kliku z 05, takže pístní čep klasika 14,1mm a čepy na stervákách 15mm. S tou klikou by to mělo vydržet v pohodě. Jak píše "postul", spojka je potřeba z 21 nebo podobně, ja jsem použil 05, která je "stejná" jako z 21 a zvládá to dobře. I převodovku jsem dal z 05 kvůli lepšímu odstupňování, přece jenom origo 555 ma tu dvojku děsně krátkou a trojka by se chytala velmi špatně. Ale i převodovka z 05 má mouchy, chtělo by to delší jedničku, řešením je jedině rychlý 3q, který se ovšem v mých mírách nedělá, takže možná pořeším později nějak individuálně. K tomu chlazení, já mám hlavu origo upravenou (sníženou+...). Uchladit se to celkem dá, ale jde cítit, že to po ujetí nějakého toho kilometru lehce zvadne. Jel jsem s tím závod do vrchu "Vančica", který má 1km, ovšem takový kopec jsem snad na fichtlu ještě nejel  . Viceméně jsem jel většinu času dvojka plný a vše bylo OK.
Datum: 02. listopadu 2012 13:07
 s chlazením není problém,po 70km to jede furt stejně.má to něco už ujeto a v klidu.nutnost byla spojka z 21.
Datum: 02. listopadu 2012 12:10
 Já ten válec umim taky udělat,ovšem je potřeba řešit i ty věci v motoru,jinak první rozjezd roztrhne tu slaboučkou ojnici..... Tobě to uhání fajnově,to se mi líbí.....jak se to chladí po ujetí 2 kilometrů a více?
Datum: 02. listopadu 2012 9:46
 jojo,mám tam hlavu z 21,lehce hrany kanálů,uřízlý tlumič.ale tobě se to pěkně zvedá z 2 na 3.ale taky to švihá jak pes.
Datum: 01. listopadu 2012 8:31
Jméno: babetak
IP: uživatel14642
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2012 20:35
Datum: 02. listopadu 2012 20:35
Jméno: babetak
IP: uživatel14642
 hlavne koukam, jak je to cista a precizni prace.
Datum: 02. listopadu 2012 11:29
 ten rotovator má rovnakú klukovku ako babetta 210, pouzivame ho x let a bez problemu, takze asi to vydrzí,
Datum: 02. listopadu 2012 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Moc hezký,tomu říkám KIT.....jen co na to asi říká paní ojnice  Fakt je to neskutečný.....
Datum: 02. listopadu 2012 9:59
 neskusal lebo nemam valec... kartre a chladenie sa daju zohnat dost snadno ale valec a hlavu nie, mam len jeden a to poskladany ako rotovator...
Datum: 31. října 2012 18:16
 A skusal si to jenco ? lebo to znie dost zaujimavo aj stym nutenym chladenim
Datum: 31. října 2012 17:58
 a existuje aj rotovator PA 90
Datum: 31. října 2012 17:34
 na jednorýchlostnú babettu sa dá napasovat vrchný karter z rotovatoru bez úprav a dostanes nútené chladenie + rucné startovanie dalej mozes vychodit startovacie celuste a odlachcit bubon,
Datum: 31. října 2012 17:25
Jméno: race81
IP: uživatel14644
 To vyzera ako celkom rozumna uprava na babettu akurat rebra na valci nie su v smere jazdy
Datum: 31. října 2012 16:52
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedalo by sa to dopasovat aj na fíka ??
Datum: 31. října 2012 15:50
Datum: 31. října 2012 13:54
 Nabízím olej Mogul TSF (pro dvoutaktní motory) za cenu 114Kč za litr. Zbylo mi velké balení tohoto oleje, tedy se o zbytek rád podělím. Olej natočím do Vaší nádoby, nebo zašlu poštou. Osobní převzetí je možné v Děčíně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 21:28
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 a jakou ma barvu čevenou nebotakovou karamelovou????
Datum: 01. prosince 2012 21:28
 Ano.
Datum: 31. října 2012 7:45
Jméno: vladimír
IP: uživatel14625
 a to je kolik velké balení? ,máš ho sud?
Datum: 30. října 2012 22:18
 Zdravím, může mi někdo ochotně pls. změřit šuplerou, jak je dlouhý jeden článek na řetězu od pionýra? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2012 21:27
 24 mm
Datum: 30. října 2012 21:27
 Ahoj mám takovej problem. Dělal jsem GO na 21 a když jsem nalisoval klikovku do ložisek v karterech a zcelil jsem i druhej karter tak se mi zadíra ojnice v klikovce?je to normální da se to rozchodit? když potočim klikovkou tam i zpět tak se otači ale ojnici otočim jen do 3/4 a zadře se pak na druhou stranu zse jen do 3/4 co stím mám udělat ? klikovka normálně fungovala všecko dobře se točila než jsem ju nalisoval do ložisek v karterech......mám namotovat primár a matku a rozchodit ju nebo jak na to? ..... ps: ojnice je normálně uprostřed karteru, ložiska nove a funkčni ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:57
Jméno: Sasa
IP: uživatel14595
 presne tak !! jak pise STANDA !!! klika se nelisuje ale vklada ci natahuje .............. kdyby jsi ji zmeril tak zjistis ze misto 0.02 ti haze 2 mm na cepu (mas ji rozcentrovanou) neslucitelne se zivotem.......... a pamatuj si ze pokud se ti klika spravne netoci tak vzdy jedes hovno.... (dle meho nazoru se nemusi rozlisovat ale pouze vycentrovat) kazdopadne v tuto chvili jsi v pici.... tady neplati prislovi "kdyz te zradi vse - kladivo ti pomuze"........................Péro - tim co pises dokladas ze jsi vazne debil !!! s pozdravem ___Franklin Yurievic Sto-kurew___
Datum: 01. listopadu 2012 22:57
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Škoda kladivo -kladivo taky bych řekl že to tím bude ,,tím ťuknutím"... málo tepla a málo zimy.Když jsem skládal motor klika šla do mrazáku a ložiska jsem nahřál horkovzduškou, ale ne zas moc aby když se otočí horní karter ložisko nevypadlo ,je to tím že hliník má větší roztažnost než ocel ,jednou se mi to takhle povedlo.A rozhýbat ? nejspíš tak jak radí ..standa
Datum: 31. října 2012 20:05
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 tvl aspon do mrazáku když není čím nahřát karter..
Datum: 31. října 2012 19:58
 no v dolní uvrati prave .... klkovkou otačim ale vždy se zasekne ojnice ........ nooo šla tam na tuknutí kladivem ..... no kartey sem nechal doma v pokojove eplotě a klikovku jsem enchal v kulni kde je zima ..... já ted nemám moc penez ptže studuju tak jaká je nejlepši metoda.....de to nejak rozhybat?třeba maticí na prymáru?řes račnu
Datum: 31. října 2012 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel14643
 Tohle se mi stalo ve 13 letech při skládání motoru z J05,mohlo za to moc velký kladivo a setrváky si přisedly blíž k sobě. Řešením je kliku vyndat z bloků a dát znova rozlisovat,slisovat a vycentrovat.
Datum: 31. října 2012 14:09
 jak tam šla?teplem nebo kladivem?centrážní kolíky tam máš?
Datum: 31. října 2012 9:36
 A klika se ti točí volně??? jestli se to opravdu seka na ojnici nebo treba na klice....
Datum: 31. října 2012 9:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a kde se sekne jakoby v dolní úvrati nebo kde?
Datum: 30. října 2012 21:37
 ale to kdž hejbám ojnici tak se toči bez vule ....ale když sni zajedu tak se sekne ...... možná tak leda vazelina ..... nee daval sem si bacha mněl sem klikovku detailne včištěnou
Datum: 30. října 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vypadá to že ložisko v ojnici je KO a nebo se ti tam dostala nějaká špona
Datum: 30. října 2012 20:42
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdar , Mam jednu otazku .... z coho vsetkeho my bude pasovat klukovka na 05 motor ? 20,21,23 ma myslim sirsiu , nie ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 11:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14654
 jo z 555 by pasovala ale musíš i s pístem ...má meší pístní čep
Datum: 03. listopadu 2012 11:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Aha ... tak dik za rady ... a toz budem muset zhanat klukovku na 05tku ... neda sa nic robit ....
Datum: 31. října 2012 15:41
Jméno: standa
IP: uživatel14643
 Je to blbý,ale do J05 jde pouze klika z J05,není jiná alternativa. Pak už jedině vzít kliku z J20/21 a utočit čepy/hřídele na 15mm a nechat udělat znova tvrdochrom...ale jak moc je to reálné nemám zdání,nedělal jsem to.
Datum: 31. října 2012 14:13
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
  tak to budem zhanat na 05  a z 555 by pasovala ?
Datum: 31. října 2012 6:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kdyby jsi sehnal gufera na takový rozměr (17mm) a ložiska tak si myslím že by nebyl problém,ale nevím co to je za ložiska a jestli se vůbec dělají ale ikdyž počkej jsem blbej  možná že je opravdu širší ta z 21
Datum: 30. října 2012 21:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 a dala by sam tam nejako dopasovat ???
Datum: 30. října 2012 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nemá,ale má šisří čepy u 05 je 15mm a u 21 je 17mm
Datum: 30. října 2012 20:43
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 zdar draci,Mám problém s Bebetou dvourychlostní. Normálně jí nastartuju mám jí na stojánku zadní kolo je ve zduchu, a beží na volnoběh ale když jí dám ze stojánku dolu abych na ní mohl jéc tak mi to vědšinou chcípne. Jinak Babetu sem koupil nedavno od kamaráda tak sem tam rovnou dal novou svíčku,plovák,jehlový ventil... Benzín teče tak jak má  karburátor vyčištění,výfuk vypálen,hlava od karbonu taky...Děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2012 7:55
 Koukni se do spojek, v rozběhových čelistí bude prasklá pružina.
Datum: 31. října 2012 7:55
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 bohatost mám nastavenou a je OK
Datum: 30. října 2012 20:30
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 asi moc bohata smes
Datum: 30. října 2012 19:49
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 když přidám plyn skoro na plno a chci jéc dám to ze stojánku tak chcípne, Jinak volnoběh mám dobře nastavení i o trochu víc.
Datum: 30. října 2012 17:15
 A když si přidáš malinko plynu tak taky chcípne ??  jinak si sešteluj volnoběh přidej
Datum: 30. října 2012 16:56
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 Babeta ještě před tím nejezdila !!!
Datum: 30. října 2012 16:24
|



|