Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci, mám dotaz na někoho, kdo má zkušenosti s tímto problémem. Projde mi čz 175/487 technickou, kdyz nebude mít blinkry? Je mi jasný, že když je mít bude a nebudou fungovat, tak to neprojde, ale když mužu ukazovat rukou jako na mojí druhý zetce ci kyvacce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 8:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14693
 na javamanii ted rozprodává 350 na díli a blinkry tam sou podívej se do buzy na náhradní díli
Datum: 10. listopadu 2012 8:42
 Ano projde co vím tak nikde to napsaný není a pokud tam po blinkrech nic není tak projde 100% ukazuj rukou však je to skoro jedno
Datum: 07. listopadu 2012 17:21
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 Blinkry by sice mít měla ale kterej technik na STK to ví ubec bych to neřešil jeť tam a normálně projdeš
Datum: 07. listopadu 2012 11:37
 to já znám- je to již veterán č. 24  a to znamená, že zatim radši budu vrážet penízky do tech starších a vzacnějších a ne tak strašně zrasovaných jako tato zetka- proto byla za pár korun- ale zase jsou doklady...
Datum: 07. listopadu 2012 9:13
 Když jsi koupiš veterána nebo starší motorku za pár korun, vždycky musíš počítat že do ní narveš hodně peněz....
Datum: 06. listopadu 2012 23:40
 Jasne no, jako jen jsem si rikal, ze se zeptam, pac se mi nechtelo platit dvakrat a takovou blbost bych jinak tady neřešil... ale když u nas v mototechne stojí jeden blinkr 250kč a motorku jsem koupil za litra, tak se mi fakt nechce davat to samí jen za blinkry
Datum: 06. listopadu 2012 23:14
 Já jsem to měl stejně na 634, neměla blinkry, elektrika stála za hovno.... Tak jsem udělal evidenčku, pojistil a přes zimu jsem to dal do cajku.... V březnu stk v pohodě....
Datum: 06. listopadu 2012 23:05
 jooo,to je rada. dík za ni. Jen ted zadny nemam- novy jsou drahy,elektrika neni cas na jeji natahaní taky neni- je komlet vyskubana, pac k dyz uz bych to della, tak bych musel delat celou elektriku k nim a davat to do svazku (bužírky) k ostatni elektrice, shánět přerušovač atd atd. To vse je prace na zimu, ale ja ji musim tedka prepsat a nechci delat jenom evidencku, kdyz bych na jare musel platit zas za stk...
Datum: 06. listopadu 2012 22:56
 Provaz: Tak je tam dé a máš na STK pokoj a nemusíš ukazovat rukó......
Datum: 06. listopadu 2012 22:50
 no byly- všechny 487 je mají, ale já to kupil bez nich...
Datum: 06. listopadu 2012 22:42
 pokud tam byly z výroby tak tam musí být.
Datum: 06. listopadu 2012 22:39
Jméno: enduristaGG
IP: uživatel14483
 Čau nevíte někdo o dokladech na Jawu 250/353 kývačku? Už neví m kde hledat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 21:38
Jméno: enduristaGG
IP: uživatel14483
 Tam bouhužel nic není všechno jsem už opsal...
Datum: 07. listopadu 2012 21:38
Datum: 06. listopadu 2012 22:41
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ahoj Seso ! Mal by som na teba jednu otazku . Chcel by som si objednat par veci na moju 21 a kedze som zo slovenska a postovne (250kc) sa mi zda dost velke tak som sa chcel opitat ci by som si to nemohol prevziat osobne na ceskej poste .. Bolo by mi to lepsie kedze byvam cca 2km od CZ hranice... Vopred dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 20:13
 možeme
Datum: 08. listopadu 2012 20:13
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No tak to sa nekedy dohodneme a stretneme sa na kyselke
Datum: 08. listopadu 2012 13:51
 z Březové... to ste chodily nejspíš k nám na kysleku, že? .. no motor s papírama mám.. ale papíry n amotorku sem si ještě nědělal.. jinak pres ten kopec sme na strani taky jezdily
Datum: 07. listopadu 2012 21:57
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Aaale co ? A kde ty byvas ? Inac my sme s kamaradmi chodili cez lesi na Jawa 23,Jawa 21 a ja na 555 bantam  na kyselku  ani raz sa nam tam nic nepokazilo iba mne sa furt povolovalo spojkove lanko ... tak som mal asi 4x dany dole pravy kryt a dotahoval som to  inac jaku mas moto ? jak mas tak mas na nej spz ? Ze by sme sa isli niekedy previezt  sic ja spz nemam ale to newa  (zatial dokedy ma nelapnu zeleny  )
Datum: 07. listopadu 2012 21:02
 strání-květná je sousední dědina odemna
Datum: 07. listopadu 2012 17:47
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 Ale sak to dam poslat k strycovi .... a JawaCezetak .... Strání-Květná a slovenska strana je Moravské Lieskové
Datum: 07. listopadu 2012 12:00
 zdardraku, klidne nakup, posialm na slovensko uz za 7eur,,levnejsi to ani nejde,,,sesa
Datum: 07. listopadu 2012 5:44
 a odkud přesně jsi?
Datum: 06. listopadu 2012 21:29
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Aha ok .. Byva tam moj strýc tak to dam poslat k nemu .... Diki moc za odpoved
Datum: 06. listopadu 2012 21:11
 Jedině to poslat na někoho, kdo bydlí na české straně a u toho si to pak vyzvednout...
Datum: 06. listopadu 2012 21:10
 Zdar draci,mam motor po GO.Nová klika,ložiska gufera,spojka...A ,,výbrus''-polskej válec...Mám,nevím jestli je to normalní,nebo problém,ale štve mě to.Pincek nejede špatně,za 2 taham vsechno,za 3 mirny kopce,ale netahne v nizkejch otackach...S predstihem jsem si hral ale nejakej vetsi efekt to nemelo,saci kanal jsem srovnal s vlozkou valce,s vyfukov.kanalem jsem nedelal nic.Mám najeto 150 km.Nevíte jestli je to valcem nebo je nekde jiny problem?Dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 13:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 máš možnost skusit větší trisku 72 74? jinak o zub menší kolečko do motoru ne?co ti na to? musíš ladit
Datum: 08. listopadu 2012 13:30
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 ale no ták,vim že od padiny nemám čekat zázraky,ale preci jen si myslím,že by v nizkejch mohl táhnout víc...nicméně i ták dík za reakci
Datum: 07. listopadu 2012 17:12
 Mám debilní dotaz a zároveň debilní poznámku... Dotaz...Nechová se to náhodou jako klasickej pionýr? A poznámka...co bych jako chtěl z 50 ti kubíků objemu...aby ti krouťák v nízkejch otáčkách bral motorku z pod prdele? Tak si kup TDI a sedni si na střechu s řidítkama. (varoval sem že to bude debilní...)
Datum: 07. listopadu 2012 9:46
Jméno: kotekond
IP: uživatel14672
 paráda,takže to že táhne až ve vysokejch je tím válcem
Datum: 07. listopadu 2012 8:12
 Nevím proč ty polský šitský pálce kupujete takový sračky hrozný s tím to nepojede nikdy,poláci neumějí udělat nic pořádně nic dementi všechno bych jim posílal nazpátek at si to strčí do prde**.No nic tak to ještě jde když na 3 vyjedeš mirný kopec lepší už to nebude.
Datum: 06. listopadu 2012 22:58
 Zdravim chci se zeptat co je nejlepší použít jako těsnění pod hlavu u jawa 21 ...hlava mi lechce podfukuje a když se to ohřeje strací výkon ... Jaký máte zkušenosti s tim D2kuji za Odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 21:48
 nezbylo ti trochu toho zázračného alobalu?
Datum: 10. listopadu 2012 21:48
 Dneska jsem to byl projet .... a pohodička nepodchází a jede .. za 2 to ještě hrabe na louce ( přehozená kolečka na silnější dvojku ) ... a začíná táhnout hnedka od spoda jsem docela spokojen
Datum: 09. listopadu 2012 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel14688
 Jednou sem potřeboval zakroutit jednu hlavu a neměl jsem pastu tak sem na to plivnul...nic moc...tak jsem to zastřík konkorem a šlo to...
Datum: 09. listopadu 2012 15:02
 0,8mm? A je po problému? Gratuluju. Antidetonační štěrbina hlavy ti asi nic neřiká co? Sériová hlava je už tak špatně nalitá a ještě když ji někdo takhle krásně "zazdí"...jo nevděk vládne světu...chudáci páni konstruktéři. To co nezkurvili ve výrobě dokurví "opraváři"
Datum: 09. listopadu 2012 6:06
 alobal má 0,8mm? tak to mám blatník na octavii z alobalu.
Datum: 08. listopadu 2012 22:24
Datum: 08. listopadu 2012 21:37
Datum: 08. listopadu 2012 20:35
Datum: 08. listopadu 2012 20:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak trošku sem tušil že se to tu rozjede  ...kdepak oskare.. to všechno stojí peníze. co je ale zadarmo a má to většina mladejch chlapců a zaručeně to funguje, je sopel u nosánku.... už sem se tady s tim zbroušením na skle jednou setkal, tenkrát sem nevěděl jestli mám plakat, nebo se smát.. že se to objeví zase mě ale už nijak nepřekvapuje, jen ještě chybí silikon
Datum: 08. listopadu 2012 9:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš tam dej zubní pastu!Esli to nemáš moc hrbatý, tak po dlúhej době se to taky možná podaří!Bez záruky!Prej aj prášek na nádobí s olejem funguje.Ale nezkúšal sem to!Teď se budete řechtat,ale já kdysi udělat trn, ten nepatlal pastú a tak dlúdo tym šudlil a patlal až sem udělal výbrus!To z Vás asi nigdo nepochopí!Toš tak!
Datum: 07. listopadu 2012 21:33
 Patu nenemám tak jsem sundal hlabu a zabrousil jsem to na skle s brusným papírem jemným ....
Tak tahle věta mě pobavila....zabrousil si nefunkční plochu hlavy která nikde nic netěsní...
Ach jo....kam ten svět spěje...!
Datum: 07. listopadu 2012 20:11
 S jawasimson souhlasím do půlky věty, dál už ne. Pro itan139: Aby to mělo nějaký účinek tak musíš zabrousit hlavu o vložku válce. Koupit pastu není takový problém, stojí to peníze, ale bude se ti to vícekrát hodit. Naprosto jednoduchá věc, tak to konečně udělej tak jak to má být a budeš mít po problému. Alobal si nech na zabalení svačiny...
Datum: 07. listopadu 2012 20:07
 Patu nenemám tak jsem sundal hlabu a zabrousil jsem to na skle s brusným papírem jemným .... a vyčistil výfuk .... a jde do plnejch a nestřílí .... ale asi ještě trošek podchází dám tam alobal ... nic jinýho mi nezbyde
Datum: 07. listopadu 2012 19:40
 Vem brusnou pastu a pořádně to zabruš válec o hlavu a bude to O.K. a potom tam dej hliníkoví kroužek těsnění.....
Datum: 07. listopadu 2012 17:23
 Taky jsem pro pořádně zabroušení. Jezdí tak i závodní hlavy a v pohodě. Jinak u pařeza je sice těsnění ale taky upravuju hlavu tak abych ji mohl zabrousit. Příjde mi to prostě lepší a osvědčilo se to. Těsnění pod hlavu je "nesmysl" Pokud se tedy hlava adekvátně neupraví pro použití jednoho triku
Datum: 07. listopadu 2012 12:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Kozena!"2beo@seznam.cz"
Datum: 06. listopadu 2012 22:04
 jestli máš křivou hlavu,těsnění to nespraví
Datum: 06. listopadu 2012 21:39
 Nepatří já jsem pro.Jen jsem psal rychlé řešení problému.V létě se jezdí v zimě se opravuje. Ještě k té kompresi,opravdu to není poznat.
Datum: 06. listopadu 2012 21:36
 Já jsem pro zabrušování. Pasta neni tak drahá a používam jí hodně často...jak na 2T tak na 4T...
Datum: 06. listopadu 2012 21:33
 No dobře, beru že to může být rychlejší pokud nemáš doma pastu. Ale to nic nemění na tom, že pod hlavu pionýra těsnění nepatří. Pokud se nebavíme o pařezovi, tam to myslím bylo jinak.
Datum: 06. listopadu 2012 21:32
 Pro wafel. Nevím,mám fichtla asi třicet let.Tak jsem napsal svoji zkušenost. Určitě bych nic nevystřihoval,ale vykružuji ti zámečnickým kružítkem. Práce trvá asi minutu a náklady asi kačku.Pokud neotevřu okurky. Proč bych zbytečně kupoval kartuš s pastou.
Datum: 06. listopadu 2012 21:25
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Vitaj Oskare 2.. Skama si? Podla jazyka bych Ťa tipnúl na Slovácko
Datum: 06. listopadu 2012 21:19
 Asi vítr Máchale, spadlo ti to, seber to,... ne promiň  Ale proč by se měl štvát s nějakým vystřihováním, když daleko jednodušší je na to máznout trochu pasty, trošku to proti sobě povrtět a je hotovo. Bude to rozhodně líp těsnit a bude to mít větší kompres jak píše Oskar 2.
Datum: 06. listopadu 2012 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Toš esli Ti to podfukovalo, toš je potřeba to zabrúsit aj dyž tam dáš těsnění!Ale fšecí chcete aby to jelo co nejvícNé o moc, ale každý těsnění pár otáček stahne! Zabrúšená hlava je zabrúšená hlava!!!Toš tak.
Datum: 06. listopadu 2012 20:59
 Těsnění pod hlavu na fichtla,vykruž z víčka na zavařovačku. Celkem spolehlivě to funkuje.Nemusíš zabrušovat
Datum: 06. listopadu 2012 20:41
 Jak píše dwein, zabrousit, žádný těsnění tam nedávej...
Datum: 06. listopadu 2012 19:56
 napadl mě alobal
Datum: 06. listopadu 2012 19:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 žádný těsnění tam nedávej, nepatří tam... zabrus hlavu viz. článek na jawa50cz
Datum: 06. listopadu 2012 19:19
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jak správně seřídit karburátor u jawy 175/ 356. jaký je nejlepší vrub na jehle atd.
motorka chytne, po přidání plynu chcípne, de tam málo nebo hodně benzínu ? díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 19:10
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Čau, hlavní je karburátor pořádně vyčistit. Rozdělat ho, pořádně vyčistit sítko u hlavní trysky a taky vyčistit trysku. Znovu poskládat a plovákovu přišroubovat kolmo na těleso karburátoru, jinak Ti nepujde nasadit kryt. Jehlu mám na třetím zařezu od vrchu. Podle svíčky je bohatost správná, ale při rozjezdu se má tendenci při přidání plynu chcípnůt, tak plánuju dát jehlu na čtvrtý zářez, to by už mělo přestat. Šroubek bohatosti na volnoběh mám na jeden a čtvrt otáčky.
Datum: 06. listopadu 2012 19:10
 Ahoj, na kramku sem nasel čep na stojanek ale v popisu je pro jawy 21 a 23, co se davalo na 20tky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 15:09
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Je to stejné, opravdu
Datum: 06. listopadu 2012 15:09
Jméno: mejcin
IP: uživatel14669
 Zdravím draci! Mám motor po složení (výměna kliky a ojnice s jehlama nahoře, nový píst a kroužky-na výbrus to ještě nebylo, válec byl ok, ložiska a gufera) a při jízdě nejde vytočit na max. Jako by ho něco brdilo, omezovalo. Zkoušel jsem si hrát s filtrem, ale žádná změna. Co by to mohlo omezovat? Ještě zkusím vyměnit celý karburátor...jinak nevím. Díky za nápad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel14682
 jedna vyčistit výfuk?za pokus by ti možná stálo...ale musíš vědět ti
Datum: 08. listopadu 2012 15:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 neseřízený předstih jestli ti prská a postřeluje do vejfuku zkus seřídit předstih a řádně očistit kladívka
Datum: 06. listopadu 2012 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Uložení převodovky,nepárové kartery,nevystředěná klika,špatný/ucpaný výfuk či válec
Datum: 06. listopadu 2012 15:47
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Chlapci taky tak trošku z jinýho soudku, ale snad mi odpovíte. Když hodím na celou mašinu karbonovou fólii, na jakou si budu muset nechat změnit barvu v TP? na černou? nebo mám vyložeňě uvýst "barvu karbon" ? Díki za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 16:55
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Díki za odpověďi
Datum: 08. listopadu 2012 16:55
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 řešil sem to na škodě 110 a aspon 60 procent plochy vozidla má odpovídat tp....asi bych napsal černá...a bude
Datum: 08. listopadu 2012 8:19
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Myslím, že se folie vůbec nebere jako změna barvy, barva se nechá původní, jen někde to chce nechat kousek odkrytého plechu na kterém je vidět barva karoserie, na nenápadným místě pro Stk, policajty. Takhle sem to aspoň slyšel..
Datum: 07. listopadu 2012 0:27
 tak se zeptej normalne uřednice na uřádě rovnou to bude uplně nejjistější, ale asi ti poradí něco jako karbonový motiv nebo tak
Datum: 06. listopadu 2012 22:44
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 http://www.youtube.com/watch?v=Jpra3uOoAJg&feature=youtu.be
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 15:55
 uživatel toto video odstranil
Datum: 07. listopadu 2012 15:55
 Ahoj prosím vás nejraději bych měl psát séfovi krámku, rád bych si koupil primární kolečko 11z ale nemohu ho tady nikde najít. máte ho vůbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 6:39
 mirdo neni k mani,,zacina se ted delat,,nevim kdy bude proto to ani neprodavam,nerad draky taham za nos,,kdyz nevim,,tka nemam,,sorac
Datum: 06. listopadu 2012 6:39
Datum: 05. listopadu 2012 21:42
Datum: 05. listopadu 2012 21:28
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 9:48
 Já teda nedávám pochvalu za nic
Datum: 07. listopadu 2012 9:48
 Renovace vypadá jinak, ale za snahu dávám pochvalu.........Kde je to origo světlo???
Datum: 06. listopadu 2012 23:23
 opravdu spis jen zakonzervovaní - třeba nechápu, co se stalo s těm držakama pro prední světlo  , kdyby se ten mustmag pred renovací trochu omyl, tak by se mi stan libil vic. Jo a kluci- čím jste to prokryistapána prousili? řezným kotoučem na flexe? jako ocelak na flexu stoji 60 kč a to je jiny kafe. Já tedka dělám mustanga - říkkal jsem si domácí skororenovace, ale teďka si myslím, že jako děkám profirenovaci po tomto zjištění  . Ale za snahu máte máš pochvalu
Datum: 06. listopadu 2012 22:41
 noo tak jako renovace bych to určitě nenazýval ale jinak celkem ujde aspon to už vypadá trochu k světu
Datum: 06. listopadu 2012 20:49
Jméno: fero
IP: uživatel14625
 ty blatníky se vám moc brousit nechtělo, to mosí vypadat z blízka!
Datum: 06. listopadu 2012 17:26
 Slovo renovace dostává uplně nový význam
Datum: 06. listopadu 2012 9:16
 RENOVACE???? To nemyslíš snad vážně. Renovace je pečlivá generální oprava motocyklu do stavu co nejvíce se přibližujícímu originálnímu stavu z výroby. Tohle je vcelku slušně zachraněnej Mustang před šrotem a někomu si ho do budoucna možná zakonzervoval pro renovaci. Tohle je klasický garážový polití motorky barvou...a to světlo? Renovovaný motocykl s neoriginálním světlem...no prostě nic no. Zakonzervovaný Mustang
Datum: 06. listopadu 2012 8:59
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Supr světlo
Datum: 05. listopadu 2012 21:14
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 zdarec draci chci se zeptat jestli jde dát do motoru z čz 175 zapalko z fíka bez jakýchkoliv ůprav ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 18:48
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 Ahoj všichni!U Pionýra se klika při startu otočí víckrát aby dala elektriku pro zapalování, ale u baterie to není potřeba tam stačí aby se to překulilo!
Datum: 07. listopadu 2012 18:48
 zapalkem z pionýra je to krok zpět
Datum: 06. listopadu 2012 21:40
 Kolíček tam v podstatě neni potřeba. Osobně bych opravil původní zápalko...
Datum: 06. listopadu 2012 19:07
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 rotor z fika na kliku nasadis,ale nejde zajistit kolikem,ja to jenom zatahl a drzelo to.Pak sem uriz starej stator ze 175 a do neho prinejtoval stator z fika liznuty na soustruhu.nebyl sem s tim moc spokojenej,neslo mi to poradne sestelovat.nekdo ale rika ze chyta i na kop,me to slo jenom na roztlaceni.
Datum: 06. listopadu 2012 18:59
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 ale jde normálně nasadit magneto na origo kliku tý 175 ??
Datum: 06. listopadu 2012 17:00
 Třeba mezikus mezi karter a fichtlácký zapalování...stejně je lepší původní zápalko...
Datum: 06. listopadu 2012 9:14
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 co myslíš tím mezikusem ??
Datum: 05. listopadu 2012 20:44
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nejde, musis vyrobit mezikus
Datum: 05. listopadu 2012 19:45
 zdarec prodává tady někdo rychlou převodovku na fichtla 17/21 zubů,nebo kde ji můžu koupit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 20:53
 Taky zhanim jeden prodava ale neozyva se.
Datum: 21. listopadu 2012 20:53
Jméno: martin
IP: uživatel14667
 Mám mustanga originální motor a tady na krámku sem našel trysky PROFI(hlavní) ale su ruzné 68,70,71,72,73,74,76,78 a volnoběžná PROFI 32VD, chtěl bych se optat jaku tam dat nebo podle čeho ji vybrat a jestli snimi má někde skušenosti  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 makry čakry
Datum: 06. listopadu 2012 20:38
Jméno: honza-m
IP: uživatel9645
 si zabil
Datum: 06. listopadu 2012 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkusil bych Jolandu z EZO TV...
Datum: 05. listopadu 2012 23:56
 A to ti má někdo jako vyvěštit z karet jaká tryska bude akorát? Ale pokud máš originální motor bez úprav, tak tam nech originální velikosti trysek.
Datum: 05. listopadu 2012 20:37
 Zdar, prosím o radu. Mám svařený koleno s vejfukem a to kolínko je dost pobitý a do hloubky zrezavělý. Jak ho mám vyměnit? Vím že uříznout ale jak to pak na sebe napasuju?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 15:54
 No svařovat bych to nechtěl. Ať je to líp rozebíratelný
Datum: 06. listopadu 2012 15:54
 kdo to svaří je hovado.
Datum: 05. listopadu 2012 22:02
 Já osobně bych se pokusil odbrousit ten svár ... a vytáhnout a opět zavařit
Datum: 05. listopadu 2012 21:34
 Jestli si to uřízl za svárem tak stačí něco strčit do vejfuku a ten kus toho kolínka vytáhnou.. nebo ten vejfuk vybrousit kulatým pilníkem
Datum: 05. listopadu 2012 19:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj javer!No před svárem, ve sváru nebo těsně za svárem rozříznout!A potom svařit!Pokud nemožeš vařit, toš těsně za svárem!Ten mm nebo dva se nic nestane, případně se dá calý doutník o ty mm posunút dopředu néé?Toš tak.
Datum: 05. listopadu 2012 18:32
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 13:50
 trošku mi unkiá to jak to bude v roce 2013 s řízením traktorů. teď totiž C+E mám a s traktorem v poho můžu jezdit. ale příští rok si budu muset udělat zvlášť řidičák na T nebo to pořád budu mít zahrnuté v tom C+E?
Datum: 06. listopadu 2012 13:50
 Cituji: "Dosavadní oprávnění zůstávají v platnosti a opravňují ode dne nabytí účinnosti novely rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění." Takže se to bude měnit. Pokud mám například dnešní skupinu A (s omezením, od 18), tak podle novely budu moct řídit výkonnější motorky, ale které cituji: "nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem." což je teda naprd. Já jsem to zatím nestudoval, chce to si to pročíst a nějak si to přebrat.
Datum: 05. listopadu 2012 19:17
Jméno: Kuba
IP: uživatel11156
 hele a to se změní všem co už maji teď A1 napřiklad? nebo to platí jen pro ty co si udělají řidičák od toho datumu v roce 2013?
Datum: 05. listopadu 2012 19:07
 Filip_KH: Řekl bych že jo.
Datum: 05. listopadu 2012 18:58
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Chápu to dobře že bude možné řídit velorex s A1 ?
Datum: 05. listopadu 2012 18:19
 Ještě bych doplnil, že tohle stojí ve vyhlášce. Takže dotazy "co by, kdyby" jsou taky bezpředmětné. To musí zvážit každý sám, jestli se bude řídit podle zákona nebo ne.
Datum: 05. listopadu 2012 15:37
 Zdravím draci  chci se zeptat zda bych mohl v patnácti jezdit na mustangu.. i když jede víc jak 50 tak v dokladech bude psanej obsah 50ccm.. myslíte že by to policajti nějak řešili ?  díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 15:12
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No jasné je to že kybych se připletl k nehodě no nevim nevim.. ale zatim jsem mel jen drobne nehody a nic se neřešilo každopádně bych to nehrotil, je to každého věc já chci jen říct že s tím problém nemam jezdit na Amko  za 6 měsíců budu dělat Bčko a Ačko do 23kw nebo do kolika a budu mít klíd..  jawam čest
Datum: 06. listopadu 2012 15:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Jezdu tu nejsu!!!Ahoj wafel!Kdybys to tu o mě nenapsal, tak sem se už na toto téma neozval!Toťkaj sem napsal, že mám kamošú keří dobře střílajú.A dověděl sem se od kehosi kdo nedokázal přečíst moje méno nebo ho enom nedokázal napsat, že takový řeči nesnáší!A toš nevím jak máme takových na tej silnici snášet my ostatní?A ešče ten Tvúj blog je perfektní!!!Ešče to neumím, ale dcera mě chystá taky!Ten přehled oprávnění je taky dobrej nápad,ale mám pocit, že ty blbý dotaze nepřestanú dokud jim budem odpovidat!Toš tak!
Datum: 05. listopadu 2012 19:21
 Lukáš: To je pěkné, ale jakmile se připleteš k nehodě.... Furt dokola, každý den se to tu musí psát.
Datum: 05. listopadu 2012 15:15
 Jezda: Neriskuj nebo vyjede Oskar s buldozerem  Jinak každý kdo se tady ptá na něco ohledně řidičáku AM nebo A1 je u mně omezený pablb... nebudu se opakovat.
Datum: 05. listopadu 2012 15:13
Datum: 05. listopadu 2012 15:13
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 když víš, že na to papíry nemáš tak nechápu na co se ptáš... to je jak u de*ilů.... moje rada zní, jo jezdi, jezdi co nejvíc a přeju ti dost nepříjemnejch policejních haltů.... nevim co jinýho chceš slyšet.... nikdo se ti nezaručí za to, že tě nepotká nějakej problém....
Datum: 05. listopadu 2012 13:25
 Ne, nemohl bys na tom legálně jezdit po silnici, leda by to mělo v Tp napsáno 45km/h...
Datum: 05. listopadu 2012 11:23
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 ok.. díky nějakej další názor ?
Datum: 05. listopadu 2012 11:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 neboj.. policajti nic moc řešit nebudou, pošlou to správnímu orgánu a ten si s tebou už poradí, třeba za 10.000 Kč, podle toho jakou bude mít úředník náladu.
Datum: 05. listopadu 2012 10:09
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draci, mám problém s pojistkou šoupátka karburátoru u Babetty 210. Konkrétně jak nasadit správně pojistku, díky za rady. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 22:47
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Díky moc za radu. Kobe
Datum: 05. listopadu 2012 22:47
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 aha ta pojistka jehly tomu se řika plišek na jehlu nebo podobně,a daš ho na 2 zařez od hora ta jehla tam muže byt klidně trochu volněji hlavně aby nevypadla kdyžtak to kup nové jehla a plišek stoji par korun a je klid,a kdyžtak zkus kombinačka to srovnat ten plišek at je rovnej
Datum: 05. listopadu 2012 21:53
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Jde o to, že nevím jak pojistku správně pojistku nasadit na jehlu šoupátka. Při demontáži jsem se snažil ji nezničit. Ale při opětovné montáži se mi ji nepovedlo nandat. Když jsem použil sílu a stiskl ji, tak se trošku zkroutila, tak bych rád věděl jestli to není problém a jestli tam má být nějak volně, nebo jak. Děkuji.
Datum: 05. listopadu 2012 18:56
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 trochu vic to rozepiš něvim co po nas chceš jaka pojistka šoupátka ??
Datum: 05. listopadu 2012 12:34
 Ahoj draci stavím mustafa aby vypadal jako silniční mašina mám všechno ale chybí mi ve předu kapotáž z jaké motorky se to tam nejlíp napasuje předem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 11:12
Datum: 05. listopadu 2012 11:12
Datum: 05. listopadu 2012 7:16
Datum: 04. listopadu 2012 20:58
 tak třeba pekne vybrousit ze špalku předlohu a přesné to bude.... nebo dává se ze simsona myslim.. podobnou ma adamec tušim
Datum: 04. listopadu 2012 20:52
 Díky za radu já jsem si z laminatu udělal sedlo ale s tou kapotáží nevim nebylo by to přesný já bych radši upravil nějakou hotovou
Datum: 04. listopadu 2012 20:34
 nejlepe si udelat vlastni kapotaz podle toho co se ti libi.. koupit laminatovaci sadu, udelat si z plystyrenu formu a uplacat to
Datum: 04. listopadu 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 To byla rychlost!Jak sem to odeslal, toš mě došlo, že se možu ozvat meilem.Toš vydrž do zejtřka já se ozvu!
Datum: 04. listopadu 2012 20:24
 Jakou fotku máš namysly co přesně vyfotit
Datum: 04. listopadu 2012 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj simone!Já Ti bohužel neporadím, ale dybys byl tak hodný a dal sem prosím nejakú fotku.Děkuju!
Datum: 04. listopadu 2012 20:09
|



|