slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  396  397  398  399  400  401  402  403  404  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci mam problem, fichtl 21čka jak je na deklu od spojky díra pro M10 šroub, tak sem pritahoval az sem vevnitr v kartru strhnul zavit, slo by ho tam nejak udelat, jeslti se tam da dostat nejak se zavitnikem nebo necim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
masokz: Já bych to asi tak řešil no...sice je to pracný, ale zase to je čistější práce než nějaký lepidla atd. Musíš ale trochu vědět co děláš...
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono to jezdí i bez něj ;-) stačí mít rovný dosedací plochy, dobrý těsnění a nic neteče...
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to už je jedno kolečko mi poradil, a spetl jsem se je to M8 a poradil mi abych to prevrtal na M9 jinak sroub:http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/puleni-motoru/puleni-motoru-jawa-50-04.jpg ten uplne napravo na klíč od spojkoveho deklu, jo a ja myslel ze to nepujde prevrtat do hliníku, no uposlechnu radu od zkušeného
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky dlouhy šroun co se šrubuje do kartru? popiš přesně který a co drží.. takto ti neporadí nikdo nic.. ideální by byl třeba i přiložit obrázek
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja myslim ten dlouhy sroub co se zasroubovava do kartru
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš zátku oleje? to jde strhnout šroubovákem?
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M10 šroub se tam nachází kde?
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci mam dotaz. Budu davat kostru od jawky 250 na piskovani ale nevim jestli mi pri piskovani nevyjebou zavity v kostre tak jestli kde je zavit zasroubovat nebo to nechat odkryte co myslite? za kazdou radu dekuji :-) at to jezdi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel14712    
čau to záleří jestli ti to pískujou ručně jemnym pískem a nebo jako mě v pískovacim boxu kovovejma brokama, Dával sem pískovat rám 350 do boxu a na všechny závity sem dával šroub nebo matku a hlavně je důležitý pořádně zadělat krk řízení ať už vyndaváš misky řízení nebo ne stačej velký podložky a stáhnout závitovkou ty broky ze závitu udělaj kaši.
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14706    
radej tam dej šroby pořád lepší neš to poškodit doporučuju je tam dát i před lakem ...pořád lepší neš ti zaviti nějakým čištěním zničit
 
 
Datum: 12. listopadu 2012 10:35
 
 
 
 
Jméno: kuborec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zavit urcite neposkodi skor by som niecim upchal tie dierky aby sa ti piesok nedstal do ramu ;-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobra diky za odpoved :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: mimo      IP: uživatel14692    
Zdarec, urcite Tam nejake srouby dej. Minimalne kvuli tomu, ze me ted v ramu porad chrasti broky a ja ne a ne vysypat :-). Srouby dej i kdyz budes davat na komaxit.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: hans      IP: uživatel13068    
jaký je dobrý bez drátový rychloměr na motorku můj analogový má rozkmit 3 cm na každou stranu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tom případě se omlouvám, já mám zkušenosti jen z obyčejnou elektro instalací na pio
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych, že pokud budeš mít odrušenou fajfku a uhlíkovej VN kabel, tak by neměl být problém.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bezdrát NE! signál by ti rušilo zapalování,,, jedině s drátem... Sigma má dobrý tachometry a jeden vyrábí přímo i na motorky (delší vedení, rychlost max 300kmh)
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14699    
Zdar draci, mám problém s mojim fichtlom. Keď je motor studený, voľnobeh mi drží krásne, keď sa však motor zohreje, voľnobeh nedrží a motor nakoniec zdochne. Predzápal je nastavený, sviečka je nová, motor je v zábehu, pomer olej benzín = 1:25. Poraďte prosím. Vďaka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 18:16
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Otáčky se mají štelovat na ohřátém motoru a vyštelovat co nejnižší, ale aby ti motor nechcípal. Samozřejmě když je takhle vyšteluješ, potom při studeném motoru budou otáčky vyžší, ale jen do doby, než se motor zahřeje. potom zase spadnou. Těžko najdeš nějakej kompromis, aby měl fichtl nízký otáčky za studena i za tepla s originálním karburátorem.
 
 
Datum: 19. ledna 2013 18:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
volnoběh nastav na teplém motoru.může to být bohaté a na volnoběh se to ulije.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
Ako som spomenul v úvode -predzápal je nastavený na hodnotu 1,5 mm pred HÚ
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
indukčkou určitě ne ale molh by to dělat malý předstih
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
a indučkou by to nemohlo byť?
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
skusil by som ihlu karbusu nastaviť na 2 zarez zhora.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
chlape budeš muset si s tim pohrát, já tvůj stroj nevidím a neslyším abych mohl posoudit co se ti tam děje....vono to může bejt i cokoliv jinýho, ale stále si stojím za neseřízeným karburátorem - směs
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
dwein dibly: hladina je správna- je zarovno s vrškom plaváku a chudoblná zmes to nemôže byť- nové tesnenia karburátora, valca a podla toho čo píšeš s tým falošákom by mi mal volnobeh klasať a zároveň stúpať lenže on mi neklesá ale za studena drží a volnobežné otáčky sú stále. Ak sa motor zohreje už nedrží a zdochne.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
problém hledej v karburátoru, to co popisuješ níže naznačuje furt tu hladinu. také co třeba po zahřátí roztažnost a přisávání vzduchu - chudá směs - vysoký volnoběh.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
dwein dibly: hladinu mám nastavenú správne ako má byť. Marian: motor je pretesnený guferá nové a dymí viac len pre to lebo mám pomer 1:25 a ihlu na 3. záreze zhora- ako pre zábeh- mam motor po GO.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
a co hladina v plovákovce?
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel14157    
Čau ještě by to mně napdlo, neubejva ti olej v převodovce?Jak je gufero na klice(strana od spojky) to ti nemusi těsnit.Do ty doby co je olej studenej, tak je hustej a do motoru se nedostane(nebo jen malo) když se olej ohřeje tak je řidči a pokud maš špatny to gufero tak se do motoru olej dostane stnaz(olej v motoru z převodky ubere votačky) taky to vic čudí.A ne jakym zařezu maš jehlu od karburatoru?
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      E-mail:      IP: uživatel14700    
skúšal aj sa mi to podarilo. za tepla držal volnobeh. na druhú den som išiel jazdiť, naštartoval som a priam som skoro ohluchol. Volnobežné otáčky boli za studena velmi vysoké, za tepla akurát. ale ja chcem aby aj za studena ale aj za tepla boli volnobežné otáčky akurát. A s karbururátorom to nemá nič spoločné- je po repasi.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Mariam      IP: uživatel14157    
A skoušels štelovat volnobeh?Ja mam taky podobnej problem ale u mně jak se klepe motor tak se asi ten šroubek povolý.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdar mužu tuto řídít od 16let: MZ 125 SM ??? vim blba otazka ale radši se zeptam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Kdyby to tu aspoň nebylo každý den pětkrát...
 
 
Datum: 12. listopadu 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč se hádáte ?? tak se pta kluk no a co ?? radsi sezeptat nez neco posrat nemyslite ??? od toho je to forum :-) mužeš ji říit bez problemu pokud ridicak skupiny a1 coz je 125 do 11kw oukej ? :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2012 8:10
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
díky... ale hadat ste se nemuseli
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Skupiny_%C5%99idi%C4%8Dsk%C3%A9ho_opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče esli se tu objeví dwein!Toš napiš nejaký místo gde se sejdem a budem brečet společně!!!
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kolecko!Pro venu tu nejsu!!!No nečetl a gde to má najit?Dyž my mu ani nechceme poradit!Dyž sem wafelovi psal, že ten nápad s vyhláškú je dobrej, ale stejně ty blbý dotaze nepřestanú, toš sem opravdu věřil temu, že se pletu!A nepletu!Ešče ať se optá esli bube muset dávat přednost vozidlom na hlavní silnici nééé?Vím, taky blbá otázka a nechce náhodú dostat po čuni???Taky se rači optám!
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké máš ŘP...?
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Četl sis vyhlášku?
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: jawa231981 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, chci se zeptat kolega má pionýra s doklady a je veden pouze v polopřevodu (předchozí majitel ho nechal zapsat jako budoucího majitele ale on už si ho nepřihlásil) povinné ručení platí a teď by mi pincka a doklady nechal přihlásí mi ho bez problémů?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to bez problémů... Přihlašoval jsem 634 s TP v depozitu(polopřevod).....
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim ... mám takový menší problem ... dělal jsem Go motoru u Jawa 21 a když jsem zkládal motor tak jeden karter byl ulomenej tak jsem dal jinej .... namazal jsem je silikonem dal tesneni a zas silikon .... předtim mi olej netekl a dneska začal týct o sto šest .... jesli jak se to zahřeje tak to teče nebo nevim ... má někdo nápad jak to utesnit abych to nemusel pulit a sundvata z kostry motor ? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však to jsem tam dal silikon pak tesnění a zas silikon :-D ale teče to jen když se ohřeje motor :-D
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na křivé bloky dát papír je blbost.. jedině tmel
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: Fíla      IP: uživatel13782    
Jo když jsi zabrousil sem tam nějakou nerovnosti na dosedacích plochách, tím pádem to nejspíš bude dost zvlněný tak se nediv že ti to teče jako dunaj. :-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem asi přišel čím to bude .... když je to studený tak nekápne ani kapička ... navíc jsem tam dělal tesnění z tlučího tesnícího papíru ... který násákl olejem a tet to přes něj prosakuje .... když se to zahřeje tak to začne kapat .... bloky jsem nešmirgloval na skle ale jen jsem je tim opucoval a nekde kde byla nerovnost ( rýha, zásek) tak jsem to lechce zabrousil
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 15:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nevěřim ti že si bloky osmirkoval na skle jak už dole psal standa, řekl bych že si je vlastně zkřivil. ale už je to asi jedno, nemyslíš? prostě ti to chčije a chceš li tomu zamezit, budeš to muset předělat.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:47
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navíc bloky jsem ošmirgloval aby byly rovný odmastil a dal silikon tesnění silikon .... a pořád nevím od kut to teče ... kapeto ze stupaček :-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tat tet jsi mě dostal s tou sekerou :-D .... motor jsem pulil jen s gumovou paličkou :-) a to pár ostrých ran do hřídele od kliky :-) Děkuji za rady nějak jsi stim poradim .:-) zas tudena nekape .. a za tepla to kape jako svin :-) skusim dotáhnout šrouby
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tipnu si: při půlení sekerou a jinými podobnými nástroji si ty kartry na dosadacích plochách tak ožvejkal až ti tam zůstali záseky, které ale po vyplnění silikonem a složení chvíly drželi. bohužel pro tebe, ten silikon to nedokáže dlouhodobě udržet a tak ti to začalo unikat... nechce li se ti vyndavat motor a znova půlit, tak viz. postul.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale je zajmavé že to začolo až tet ..... když jsem to dělal tak jsem ten potor nechal aby uschnul silikon a asi po 3 dnech jsem tam nalil olej ... a měl jsem ho na stole asi týden a ani kapaka .... a tet to najednou začalo kapat ...
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 8:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uřež podélně petku,du přidělej pod motor a jednou týdně to přelij zpátky do motoru
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hrbik: Tomu u nás řikáme fušeřina...
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
těsním silikonem + papírem a motor po roce a půl suchej s silikonu chyba nebude
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Nebo máš ještě možnost po přetřít barvou, která vydrží vysoké teploty
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kuba: Silikon je dobrej, stačí si přečíst návod na tubě a je to. Já s tim dělam x motorů ročně a nestalo se mi že by někdy nějakej tekl...
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chápu to dobře, že jsi dal nepárové kartery k sobě? Nebo jsi vyměnil oba 2? V každém případě pokud nechceš, aby to kapalo, budeš muset zapojit do práce ruce a ušpinit si je.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14698    
zkus aditivum na utesneni prevodovek,, prodava se v kazdym autoservisu. Nevylij to tam vsechno! max tak ctvrtinu...rnNejlepsi je to rozebrat, prebrousit a dat klasicke papirove tesneni namazane vazelinou bez silikonu... Silikon je zlo, papir je proste nenahraditelny.rn
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, zvenku to nepude. Motor vyndej, přetěsni to a za dvě hodinky nemáš co dělat...
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... lenost nad lenost. Lenost vládne světem.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venčí to asi neutešnim co ?
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14696    
No ještě mužeš udělat jedno. Je to zadarmo,bez násilí a olej už nekápne,motor mužeš nechat v rámu a bude po problému. A tím řešením je olej vypustit z motoru,,,suchý motor nekápne ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jiná varianta není ? tohle se mi právě dělat nechce :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14696    
Rozebrat a zabrousit bloky na skle na 600 šmirglu...pak dáš těsnění potřený olejem a nekápne ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, Potřebuju vědět jaký průměr k válci a k sání má Karburátor jikov 2928 do Jawa 350/638-640 nikde to nemůžu najít. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by 28mm ???????
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 14:32
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
čus chci se zeptat čemu dáváte přednost ve svích fichtl speciálech jestli bronzovému pouzdru nebo jehličkovému ložisku jedná se o ojnici a uložení pístního čepu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daves: a kolik z nich je rozměrově shodných s originál ojnicí?
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 14:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
je X lepsich znacek co se da pouzit akorat jsou XY krat drahe
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za mě taky CKR na jehlách :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14691    
Nikdy jsem neměl opravdovýho závoďáka,ale do upravenýho motoru patří jehlová ojnice CKR. Pozor,levné jehlové ojnice nejsou moc dobré,CKR je nejlepší co se vlastně dá použít.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus fichtláci, hele potřebuju radu poradu budu dělat GO motoru u 05 tak jestli by jste mi neporadili když už v tom budu co s tim motorem udělat popřípadě upravit aby to líp jelo Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14691    
Sehnat kliku s masivní oljnicí alá j21(je více typů klik J05) a narvat tam válec,hlavu,karbec a sací koleno z J21...případně u válce slícovat/zarovnat/začistit nedostatky sacího a výfukovýho kanálu,vystředit vložku válce do osy válce(u drtivé většiny válců je vložka lehce pootočená) a udělat výbrus cca 39mm.... případně ti ten válec mohu udělat.....
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: Lubik      IP: uživatel14689    
caute chtel bych znovu nahodit tema http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id234378.html a zeptat se co se stane s barvou a chromem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic se nestane, jedině by sis to poškrábal při manipulaci.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13700    
čau..mam problem s mustangem.Dělal sem kompletní generálku motoru..JEnže mám ustavičněj problém se spojkou(lamely,mezilamela,pružinky i řetěz je novej)všechny kolečna v převodovce novy,ložiska prostě vše.Pořád mi dělá problém že chvili vypína chvili ne.Tak sem rozdělal víko a zkoušel sem zatočit s kolem a spojkovej koš hází a když točím kolem dozadu a mam zmáčklou spojku, tak v motoru něco cvaká!Nevíte někdo kde může být chyba?Jinak motor slape v poradku!Diky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14696    
Cvakání v motoru ti nevysvětlím,ale to že blbne spojka mužou dělat dvě věci. Nedal si pod matici spojkovýho koše pojistnou podložku a nebo si dal nový lamely a mezilamelu a neopracoval je,aby volně chodili v koši,takže se to šprajcuje... Určitě bych to rozebral...a pokud koš šmajdá tak je to taky problém a ponese sebou další problémy..určitě bych ho vyměnil a nebo při nejmenším srovnal(pokud to neni svařený)
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14695    
potřebuju vědět proč se to tak děje?a včem je problém!
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14695    
kamarade takový věci sem nemusíš psat..vím jak seštelovat spojku..lanko je nový..prostě ta spojka chvílu zabírá tak a pak zase jinak nebo vůbec..Myslím že to je vlivem toho házení koše.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
kup nové spojkové lanko a sešteluj spojku tim malim šroubkem
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14686    
Pojede babeta ve dvou? Kamos nas s holkou zve na chatu a chce nekam jet at jedeme s nim a ze tam ma babetu ze na muzu jet i s pritelkyni. Uz jsem na ni u nej jezdil ale ve dvou este ne. Rika ze to pude. Holka vazi 64kg mame jet 5km k jeho nakejm kamosum odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14694    
Tak jsme to sli rano zkusit. Ve dvou to jede, kdyz odhlidnu od toho ze se ji tom blbe sedi protoze tlumice fakt dou temer na doraz takze uz to pekne drnca ale de to. Kopecek je celkem mazec, silene liny sotva to s ni jede. Ale dobry, da se... Kamos tvrdi ze to da i kopec dlouhej at nemam strach a jak uz je zima ze to ani neprehrejem
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s mojí jsme na babetě 207 jely oba... já mám 85 a ona ma 60 .. a po rovince to jelo :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 1:07
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
chlapcí korádo manet ve třech, prvni na šlapkach ve stoje,druhej na sedačce, třetí na nosiči, ale ten už naskakoval když to bylo rozjety. je ale fakt ze zadnej vetsi kopec sme nebrali :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
holku pošli ke mě já jí zvezu na něčem jiném... co má aspon sedlo pro 2:-D jinak kámoš má tu babetu s novějším sedlem a on má cca 90kg a já cca 68 a jeli jsme na ní ve 2 i do dost prudkýho kopce co jedu s fíkem na
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14690    
Mno holka rika ze urcite pojede taky - prej na tom nosici ze si da polstar pod zadek. Teda pokud ji to jak rikate se mnou uveze. Sranda je ze tam je to docela z kopce, cili zpatky to bude asi sila. Minule mi ji pucil a jeli jsme to jenze to jsem na ni jel sam a kopecek jsem tam celkem poznal. Tak jsem zvedavej jak to bude mila babetka zvladat ted kdyz si na ni nahoru povezu nalozenyho este batuzka. Snad nepudem pesky.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
přesně ak piše kolečko,taky sem jel s kamošem na jedne babettě,babetta uveze v pohodě 2 lidi ale do kopce se nerozjede když trochu šlapneš semtam v kopci a při rozjezdu je to v klidu,ale hlavně nezastavuj pokud nemusiš, a tlumiče to odserou hodně,a i řadici pakny
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno jsme jeli z restaurace dva na jedné babettě. Já 95kg, kámoš tak 70kg a uvezlo nás to, akorát do kopce se to nerozjelo :-) Samozřejmě na to neni babetta dimenzovaná, ale myslim že těch 5km by to zvládnout mělo jako nic...
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14690    
Je to ta dvojrychlostni ta nova. Takze nas oba uveze. Jak ohnem ty tlumice? Myslis ze uz zadek sedne na doraz? Ja myslel ze tlumice holku poberou neni to zadnej metrakovej sud ale spis mam strach kam si ma ona sednout, jestli muze na ten nosic.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
207 neuveze ani boha... 210 uveze, ale ohnete tlumice a spojkam se bude zdat o certech ale uveze...
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 14:11
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci koupil jsem si novou baterku do čž 175 hranatý a v návodu píšou že po nalítí elektrolitu ji mám 30 minut nechat jasný,ale potom tam je napsaný že pro plný výkon ji mám nabít?To musím nebo ne někde jsem četl že když jenom doliju elektrolyt tak baterii je nabyta zhruba na 2/3 nebo 3/4 už nevím.Tak mám ji ještě nechat nabít nebo to je zbytečný.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to tam píšou tak to udělej :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
zkoušel jste někdo zkracovat přední vidle z Dandy?? chci je dát na Mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
dalbych tam z nečeho jinýho třena z nejaké terení motorky
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
Papíry psané na mrtvého jse dají používat že? kdyz je od nekoho koupim z netu se stitkem a spz + zazadam na pojistovne a budu platit povinne ručení + každý 4 roky technicka samozřejmě že? já jen abych neplatil naky dluhy že sem neplatil pojištění. Je to pavda jen se ujištuju vim bylo to tady na foru reseno hodnekrat, dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak hlavně koupit doklady psané na mrtvého podle zákona ani nejde, tudíž i takovéto doklady provozovat. zemře li totiž majitel -nesmí býti s jeho majetkem do vypořádání dědictví nijak manipulováno... že se toto běžně děje, je jen liknavostí lidí a úřadů... osobně bych takovéto doklady nikdy nekoupil...... a pokud takto někdo učiní a na tyto doklady není placená pojitka, může si býti jist, že se mu čkp ozve s platbou pojištění od doby kdy skončilo předchozí. například tedy jsou li dokady ,,mrtvé,, od 1.1.2009 čkp bude chtít po dalším pojistníkovy doplatit příspěvek do gf od tohoto data až do dneška. a bohužel na majiteli pojistky je prokázat skutečnosti že tomu tak není, což u dokladů na mrtvého půjde jen těžko... jsou tam samozřejmě ale ještě finty, jak se z tohoto vyvlíknout - např. 3 roky promlčení, neprovozování vozidla atp... závěr : takovéto doklady je trest, poněvač obhájit se proti čkp bude ve výsledku dražší než koupit platné doklady bez těchto komplikací. ámen.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
pokud na to nikdo neplatil pojistku a ty to teď pojistíš, zaplatíš kanceláři pojistitelů cca 25000kč
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mám velkou prosbicku, skladam rozetu dvou ložiskovou, a přijde pod první ložisko pojistnej kroužek nebo prohnuta podložka. Děkuji moc za radu nejsem si moc jistý, podle katalogu přijde jen nad druhe, ale rozeta ma dole drazku jako kdyby přišel i tam. Dostal jsem Mustanga a při rozborce byl jen horní. Tak se chci radši zeptat než udělam něco špatně. Děkuji moc za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku příjde tam jenom jedna segerovka u šneku a jinak už nic normálně tam ty ložiska namrdej za sebou a neser se stím pak ještě za ty ložiska by to chtělo ten plech s filcem.Ale když už budeš kupovat nový ložiska tak kup krytý gumou a ještě je doma rozdělej a nacpi vazelínou.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, kolik může vážit komplet motor na čezetu 175/450 ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku odhadoval bych to na 30 kg +-3kg.Ber to takhle motor čž 175/487 hranatej má přes 31 kg tak tphle má trochu menší válec takže jak jsem psal kolem 30 kg
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
čau malej dotaz má jawa 550 stejný brzdový pakny jako s11?a měly ty typy 550 se sedlem do boku rovná řídítka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pakny sjou jiný. Rovný řídítka měly až 550, 550 měly vlašťovky
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podle me rovny riditka nemeli sedlo do boku, pokazdy mel vlastovky :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím draci. Začal mi blbnout pionýr. Když jedu, tak mi vynechává a dáví se ve vyšších otáčkách. Nikdy před tím to nedělal. Musím ubrat plyn a pak to přestane. Vše je čisté a tak jak má být. Kdy by mohl být problém? DÍky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Frikuline díky moc, zvýšil sem hladinu a je to v pohodě. Bylo to ono.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
pokud to do teď normálně jezdilo, tak je myslím nízká hladina nepravděpodobná
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
svíčka
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nízká hladina benzínu v karburátoru. Ve vysokých točkách nemáš benzín.
 
 
Datum: 09. listopadu 2012 10:18
 
<  396  397  398  399  400  401  402  403  404  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 2:21:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu