slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdravím, \r\n\r\nnastavoval jsem a nastavoval, až mi od pusy začala lítat slova sprostá, jak kdybych dlažbu pokládal... \r\nNakonec jsem byl schopen nastavit vzdálenost kontaktu kladívka na tloušťku cigaretového papírku pro předstih od HÚ 1,6 mm +-0,1mm\r\nAvšak za cenu, že odtrh je jen 0,2mm zhruba.\r\n\r\nProto se Vás, co už jste se pronadávali ke zdárným výsledkům ptám, zdali více vadí špatně nastavený předstih (třeba 4mm od HÚ) - předpokládám, že dřívější příchod jiskry pro větší spal. prostor -- menší tlak, změnší "sílu na kole", nebo jestli více vadí špatný odtrh - kvůli kontaktům(si myslím) ???????????\r\n\r\n\r\n----------------------\r\nJak jsme postupoval:\r\n----------------------\r\nJawa 50/20 1967 :-) \r\n\r\nPůvodní postup - než jsem začal cheatovat s kladívkem..\r\n\r\n1. Píst do HU, nastavení 0,45mm - kladívko..\r\n\r\n2. Šuplerou 1,6mm od HU\r\n3. Povolení statoru a otáčení s ním hlava nehlava.. 0,05mm se mu při odtrhu 0,4mm nechtělo však.\r\n\r\nZa rady a typy Vám budu moc moc vděčný, nerad bych se pronadával do pekla :-D \r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela se divim že Standa a čz je ochotnej ten tvuj výblitek číst a dešifrovat a ještě se namáhat ti radit. PROBOHA!!!!! PIŠTE JAKO LIDI.....
 
 
Datum: 05. srpna 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18762    
Důležitý je,kdy se začne kladívko otvírat - tzn.předstih. Odtrh určí,kdy se kladívko zas zavře. Pro tebe je podstatný aby kladívko začlo otvírat (0.05mm) asi 1,6-1,9mm před HU (používam hodnoty k 1,9mm) a aby bylo otevřený do HU. Dál tě to nezajímá... 0,2mm na kladívku je dost málo,bude jiskřit. Buď ti něco šmajdá,máš sjetou vačku a nebo pertinax na kladívku či blbě usazený zapalování. A nebo to děláš nějak blbě. Já kladívkáče nastavuju oko vidí a vždy to je v mezích.
 
 
Datum: 28. července 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Postup ,vyjedeš s pístem do horní úvrati . Na kladívkách nastavíš, pomocí měrky velikosti 0,4, odtrh. Nyní otáčíš rotorem proti směru hodinových ručiček ,dokud píst nesestoupí na vzdálenost 1,6 mm. V tomto okamžiku by mělo dojít k rozepnutí kladívek. Pokud k tomu nedošlo, povolíš dva šroubky statoru a statorem pootočíš vlevo. Jestli došlo k rozepnutí kladívek dříve, pootočíš statorem vpravo. Pokud se ti nepodaří nastavit předstih ,může být opotřebená vačka a nebo křivé kontakty přerušovače. Také mohou hrát roli špatná ližiska na klikovém hřídeli.
 
 
Datum: 28. července 2016 6:57
 
 
 
 
Jméno: DusanMacek      E-mail:      IP: uživatel18756    
Opět zdravím příznivce Jawy 21 a prosím o pomoc s poskládáním hlavy řízení. Víte někdo jak mám mají být správně ty matice na krku? Katalog píše, že by tam měly být tři. Děkuji Dušan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2016 13:06
 
 
 
 
Jméno: DusanMacek      IP: uživatel18764    
Děkuji za informace podivam se na 23. Velký plech mám s lištama.
 
 
Datum: 29. července 2016 13:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono je totiž taky víc druhů horních brejlí! Pro složení, které jsem popsal potřebuješ takový, aby vnitřní průměr díry v ose otáčení odpovídal osazení na maticích... mám to tak na 20 i 21,,, na 555 jsou brejle s dírou odpovídající průměru trubky krku řízení, s jiným složením nemám zkušenosti,,, zkus si nají katalog na mustanga, tam by to mělo bejt trochu jinak, a možná tak i na novějších 21... máš s hranatým podsedlovým plechem bez Al lišt?
 
 
Datum: 28. července 2016 16:45
 
 
 
 
Jméno: dusanmacek      E-mail:      IP: uživatel18761    
Děkuji za pomoc, vše šlo dle tvého návodu hladce až do chvíle, kdy jsem nasadil horní brýle. Na horních brýlích je zespoda kroužek, do kterého zapadne příruba matky. Na horní části brýlí jsou výstupky, které zapadají do drážek na krku řízení a matice s osazením nezapadne jako ta spodní. Souhlasím s tvým názorem, který je logický dle katalógu, ale v případě matic s osazením, je tato cesta nereálná. Dušan
 
 
Datum: 27. července 2016 22:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to denoduchý, první jde miska ložiska, na to matice s osazením směrem nahoru (touhle maticí dotáhneš citovkou ložisko, ale bacha, nesmí bejt volný ale ani přetažený!), na osazení přijdou vtchní brejle, nad brejle opět matice s osazením směrem dolu do brejlí a na to dle katalogu ještě jedna kontramatice
 
 
Datum: 26. července 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: Kaštovský      IP: uživatel18760    
Zdravím, chci si koupit plovoucí kotouč na Jawu. Na internetu jsem našel různé druhy ,s velkým rozpětím ceny. Můýete poradit jaký nebo kde ho koupit. Jde mi o čedký výrobek a kvalitu. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2016 9:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18706    
Dobry den, mam dotaz ohledně skládání motoru, jedna se o motor z jawa mustang a mám problem ze pri složeni mi nejde otáčet převodovkou a nevím si stim rady, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
máš, mezi kartery těsnění?, měřil jsi axiální vůle hřídelí?, převodovka je přímo z tohoto motoru, který skládáš? měnil si pouzdra?
 
 
Datum: 26. července 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadej si do vyhledávače , složení převodovky jawa 50. Máš tam videa s podrobným popisem a radami.
 
 
Datum: 26. července 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: Marek Horňák      IP: uživatel18759    
Dobrý den, dnes jsem na babetě 210 rozdělával válec a koukám ojnice celá od oleje , vysušil jsem to a parkrát potočil a ojnice zase celá od oleje . Je to špatně? Babeta jezdí celkem v pohodě zhruba 35km/h a když držím plyn na plno asi minutu tak pak chytne druhý dech a jede i 45 . Má to takový divný zvuk jako by tam byl omezovač :-D Myslel jsem si že je to špatným pístem nebo kroužky protože to dosti cinká ale nejsem si jistý. Předem díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
V klikovém prostoru nemá olej co dělat. Pokud nejde o olej, který se přidává do benzínu. Jestli je tam olej z převodovky, tak máš poškozené těsnění mezi bloky.
 
 
Datum: 25. července 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17556    
Zdravá babeta s přehledem jede 55km/h (zkrácené koleno). Známýmu jsem ji opravil a seřídil tak že jela teplá/studená a rovinky lezl tacháč k 60km/h. Karburátor origo ! Pokud máš nějaké problémy tak doporučuju motor opravit a seřídit.
 
 
Datum: 25. července 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
Ahoj draci, \\r\\n\\r\\nchtěl jsem se zepat na rozměr šroubků na hliníkový lišty na "hlavní" kastli(plechu).\\r\\nJe to M3 nebo M4? délka pro mě není až tak podstatná..\\r\\n\\r\\nA ještě jeden dotaz, k předstihu. Mám poměrně mastný celý zapalování + prach=skoro kašička(přeháním), nešlo mi otočit statorem (asi jak to bylo zasiflený). No nakonec se stator otáčí, ale zároveň se mi s ním otáčí i vačka, takže i klika a píst, takže se mi rozhasí předstih. Předpokládám, že po vyčištění by mělo jít se statorem otáčet hladce, že mi to nehýbne s nastavenými 1,6mm od HÚ. \\r\\n\\r\\nDíky moc za reakce a přeji hezký den\\r\\nHonza\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2016 10:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
Děkuji
 
 
Datum: 24. července 2016 10:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Šrouby 3 x 10 mm.
 
 
Datum: 24. července 2016 7:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
A ještě dotaz, když budu oživovat motor po dlouhé prodlevě, tak je lepší zkoušet startovat asi s teplou svíčkou N17C ale pak, v případě úspěchu, jezdit klasicky na N14C??
 
 
Datum: 23. července 2016 16:01
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci - mám takoví menší problém s babetou 207- když je zaplé světlo hůř se startuje ale de to ,a při plném plynu to vynechává ale jakmile světlo vypnu vynechává to asi tak jen jednou na 500m cca na 2 vteřiny (mám novej k.delorto , starší válcové hnědé tyristorové zapalování ) je to tyristorem ? nebo slabým magnetem ? do budoucna chci přidělat i blinkry ale tet teda nevim jestli by to s nima vůbec jelo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2016 13:49
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak sem dal novej tyristor a novou studenou svíčku a je to už bez broblému.
 
 
Datum: 13. srpna 2016 13:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4818    
U babety je tisíc možností,proč vynechává. Opravdu to není mechanická zavada? Gufera ok? Palivo dotéká ? Kabely ok?
 
 
Datum: 24. července 2016 19:13
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
ano mám ale přinde mi to zbytečné protože dříve mě to chcípalo právě s originálním karbecem a po výměně za dellorto to byl bezproblémový stroj jenže už zase je to tu - asi si obědnám tyristor se zabudovanou cívkou a viměním komplet elektriku jinak to už nevidím =(
 
 
Datum: 24. července 2016 16:29
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš možnost zkusit orig. karburátor?
 
 
Datum: 24. července 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
nee nemám - jinak zjistil jsem že na stojánku při plném vynechává ale při jízdě když na ní sedím nee ale po určitejch odjetejch metrech -pokaždy jinak začne vynechávat až chcípne uplně
 
 
Datum: 24. července 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš vůli na plynovém lanku?
 
 
Datum: 24. července 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
simeringi mám nové a karbec též takže by měl těsnit dobře
 
 
Datum: 23. července 2016 15:43
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
v zadu jen tu spodní e13 6w a ve předu obyč 6w
 
 
Datum: 23. července 2016 15:41
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
vodiče od světel v pořádku a obě ukostřená kontakty též v pořádku
 
 
Datum: 23. července 2016 15:36
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Co máš vzadu za žárovku?
 
 
Datum: 23. července 2016 15:26
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Budˇšpatné těsnění u karburátoru ,nebo pod zápalováním (špatné gufero).
 
 
Datum: 23. července 2016 15:24
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
hmm dobře - když na karbecu nejdou snížit otáčky na volnoběh což oni nějak moc opravdu nejdou pak to saje vzduch odkud ? a jak toto seštělovat ?
 
 
Datum: 23. července 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak to někde zkratuje.Prohlédni vodiče od světel.
 
 
Datum: 23. července 2016 15:18
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
svíček už jsem vistřidal asi 5 a jiskru hážou všechny
 
 
Datum: 23. července 2016 15:16
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
+ nové zjíštění když ji nechám na volnoběh - ok dobry ale jak zapnu světlo chcípne
 
 
Datum: 23. července 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Dej jinou svíčku.
 
 
Datum: 23. července 2016 15:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Vyšroubuješ svíčku a místo ní vložíš do válce delší tyčku. Nyní pootočíš setrvačníkem ,až píst vysune tyčku do nejvyšší polohy. Dále pootočíš setrvačníkem zpět ,až tyčka sjede o 1.2 - 1.5 mm. Na rotoru a statoru jsou rýhy, ty by měly být v jedné rovině. Když nejsou, povol dva šrouby,které přidržují stator s cívkami a pootoč jím ,aby byly rýhy v jedné rovině. Potom šrouby dotáhni. Taky bys měl seřídit volnoběh (šroubek na karbu- rátoru). Kdyby nešly stáhnout otáčky,tak to přisává vzduch.
 
 
Datum: 23. července 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak předstih je naštelovám dobře a muj problém s babetou stále trvá =( někdo nějaké další tipy ? co s tím .
 
 
Datum: 23. července 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak s tím jsem nikdy nehejbal ani nevím jak to seštelovat a o co u toho předstihu jde jakej to má na co vliv ? - kazdopádně jak zjistim jak to seřídit dám se do toho .
 
 
Datum: 23. července 2016 14:19
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš dobře nastavený předstih ? Má být 1.2 mm před horní úvratí.
 
 
Datum: 23. července 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
tak tento problém opraven - ale ten hlavní se ještě zhoršil už to zní jako křovinořež aji s viplima světlama (už tam nic nedrhne) tak já nevim co s tím tet to pozdechává téměř pořád - nějaké další rady čím by to mohlo bejt ?
 
 
Datum: 23. července 2016 12:22
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Budeš muset povolit cívky a podložit je těma ústřižkama z petlahve a poté utáhnout. Potom ústřižek vysuneš .Když bude vše ok, tak hlavy šroubků pokápneš barvou ,aby se nepovolily. Musíš také zkontrolovat ,jestli nemá klikový hřídel vakl (špatná ložiska). Uchopíš rotor a pokusíš se s ním pohnout nahoru,dolů.
 
 
Datum: 23. července 2016 7:13
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
díky vám ! -tak - mrkl jsem na to a skutečně ani jsem nepotřeboval petlahev a už to bylo jasné dře to a už na první pohled je tam spoustu kovových pilinek od toho jak se to obrušovalo- otázkou ovšem je jak to spravit aby to nedrhlo ?
 
 
Datum: 22. července 2016 21:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zkontroluj vzdálenost cívek od rotoru. Ustřihni kousek z petlahve a postupně vlož mezi cívku a rotor. Vzdálenost má být 0,3 mm. Nesmí ti rotor drhnout o cívku.Čím větší vzdálenost ,tím menší výkon magneta. Také zkontroluj naletování vodičů a všechny konektory. Může být špatná i svíčka.
 
 
Datum: 22. července 2016 20:17
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
čau, dnes jsem se ptal v motodílech, jaký mě mohou objednat píst na pionýra a řekli že objednávají písty jejichž výrobcem je VARI. Chci se teda zeptat jestli někdo tyto píst zná, kde se vyrábí a zda to vyrábí přímo VARI, nebo je to nějaká podznačka. díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2016 17:47
 
 
 
 
Jméno: Dušan      E-mail:      IP: uživatel18756    
Zdravím fandy Jawa 21. Poraďte mi někdo jak je to s barvou lemovky kolem otvorů (kohoutek a sytič) a na stranách prsiček. Dává se na všechno jen šedá nebo je to kombinace šedá a černá? Děkuji Dušan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2016 7:23
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Dle mého se hodí ke světlým barvám šedá a k tmavé barvě černá.
 
 
Datum: 23. července 2016 7:23
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Zdar chlapi mám problém s mojí čz 175 typ 450. Při jízdě nemohu moc pořádně roztáhnout 1 a 2 protože při malém přidání plynu se strašně rozklepe a dál nejde když tam kopnu 3 jak nabírám rychlost ale taky se začne strašně klepat a řve u čtyřky to samí nevíte co by mohlo pomoci díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Děkuju za vaše radyvspojku jsem povolil a je vše v pořádku děkuji mockrat
 
 
Datum: 21. července 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Olej tam mám mogul 80 a ten kroužek se mi portaci to je v po ho nejraději bych vám poslal video co to dela
 
 
Datum: 21. července 2016 17:35
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Co tam máš za převodový olej ? Dej tam pp7 od parama. Do těchto čz patří. Jestli můžeš tím kroužkem otáčet, tak se spojkou nehýbej. Jinak bys musel šroub povolit né utahnout,aby to neklouzalo.Kdyby mezi tím kroužkem a vačkou byla větší mezera ,zase to nebude vystavovat a budeš řadit přes zuby.
 
 
Datum: 21. července 2016 17:05
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Tak mám jí přitáhnout
 
 
Datum: 21. července 2016 16:46
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak ti ta spojka klouže.
 
 
Datum: 21. července 2016 16:24
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
spojkou to nebude protože ta mi zabírá pěkně a reaguje dobře s tou problém nebude to podle mně bude vzduchem protože když jedu pomalu tak je to cajk ale když přidám plyn tak se jenom zvednou otáčky ale motorka jede furt stejně
 
 
Datum: 21. července 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Takhle jak jste popsal tak to mám ale furt mám ten samý problém podle mně to bude tim šroubkem vzduchu zkoušel jsem ho ladit do té 1 otáčky a furt to tak dělá
 
 
Datum: 21. července 2016 14:47
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Povol lanko spojky. Zkontroluj ,zda ti kladka lehce dosedá do vačky, ( mezera 0.2 ) ten kroužek na kladce musí jít pootočit. To vyladíš tím šroubem co ti prochází deklem.Potom seřídíš lanko. Na páčce musíš mít vůli lanka do 4mm.
 
 
Datum: 21. července 2016 14:35
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Můžu se zeptat jak ? děkuji
 
 
Datum: 21. července 2016 13:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Seřidˇautomat spojky.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
gufera jsou nová i když tam má 4 a mám malinko plynu tak tak v pohodě ale když přidám plyn tak do půlky tak začne klepat řvát a rychlost je furt stejná myslíte si že bych měl povolit spojku ?
 
 
Datum: 21. července 2016 13:43
 
 
 
 
Jméno: Roman Král      IP: uživatel18755    
Pokud seřídíš karbec a předstih, tak další možnost je jestli dlouho stála že jsou špatný gufera na klice buď přisává vzduch a nebo netěsností kliky olej,nebo netěsní tesnění mezi karbecem a válcem.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Ještě by ti mohl přisávat vzduch pod zapalováním.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:30
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Já se přikláním k té spojce. Když máš zařazeno a jedeš svižně ,přimáčkneš spojku, tak to taky zařve.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:11
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
děkuju moc zkusím a dám vědět jak jsem dopadl myslíte si že tohle bude příčinou toho mého probllému ?
 
 
Datum: 21. července 2016 12:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
U čz 175 typ 450 je jehla ve II. zářezu shora a vzduch 1/2- 1 otáčka.
 
 
Datum: 21. července 2016 12:25
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
NN spojka je v pohodě ale budete karburátorem protože když se rozjíždím tak když mám malinko plynu tak to jede pomalu když přidám trochu víc tak se rozklepe řve a dál nejede jenom řve takhle to mám vlastně u všech rychlostí potřeboval bych vědět na kolikátej zářez mám dát jehlu a okolik mám pootočit šroubkem na směs tim vodorovnym
 
 
Datum: 21. července 2016 12:08
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš moc přitaženou spojku?
 
 
Datum: 20. července 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel18752    
Dobrej potřebuji poradit mám babetu s jednorychlostnim motorem,ten novější a když se motor zahřeje tak přestane táhnout a naopak je cítit jak se brzdí.Kdyz zastavim tak na volnoběh běží krásně nevím co s tím ,motor měl loni go.Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2016 9:18
 
 
 
 
Jméno: Kurt      IP: uživatel18768    
Tak hele podle toho co jsi napsal,tak to vypadá na Zapečené pístní kroužky,nebo brzy budou!!! Pozor při záběhu na poměr olej-benzin! je otázka jak byla udělaná ta GO-motoru.Hodně štěstí...
 
 
Datum: 01. srpna 2016 9:18
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Může být chudá směs , velký předstih. Prohlédni kolínko výfuku ,někdy se to ucpe karbonem.
 
 
Datum: 20. července 2016 11:28
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, dnes jsem kupoval nový píst na pinýra, chtěl jsem český almet, ale to mi řekli že na pionýra neni a dali mi jakousi ambiku- je to indická značka. Tak se chcu zeptat jestli je to aspon trochu kvalitni a bez problému to stím jezdí nebo je to zmetek - myslím materiálově. Kde se dá případně zehnat český píst almet. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2016 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18771    
Mám výbornou zkušenost s těma lehkýma maďarskýma odlitkama co prodává FK. Almet stejně jako třeba maďarská Berta jsou z plnýho odlitku. Mě se třeba stalo,že se mi píst z plnýho odlitku přidíral v otáčkách nad 9000ot/min. Ten lehkej to nedělá. Přitom ty plný jsou kovaný a ten lehkej je odlejvanej. Kovaný by měli bejt lepší,ale pro mý potřeby je lepší ten odlejvanej. Těžko říct proč. Do 3 kroužků bych nešel už jen z toho důvodu,že třetí kroužek jezdí do sání,které je cca 27mm široké (po odečtení radiusů asi 25mm),bezpečná šířka kanálu pro litinový kroužek bez rádiusu je 23mm. Proto strašně moc motorů jezdilo se zlomenym třetím kroužkem. Podle mě tam dali 3KR písty,protože jich měli po j05 strašně moc udělanejch dopředu,ale ta j21 už má sání jiank jak j05. Všimni si,jak všechny válce,který jezdili na 3kr pístech mají neskutečně okopanou horní hranu sacího kanálu. Kdybys chtěl udělat pěknej píst na zakázku z odlitku Almet tak se obrať na firmu MOTO-PÍSTY.CZ ,je to eshop na písty dcery p.Baška z Třebechovic. Maj jak lehký tak Almeťácký odlitky. Za výrobu pístu nechtějí extra ranec.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 9:20
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
To je mi všechno jasné, taky jsem se už motoru i autových hodně nadělal. Mě nešlo o to že bych řešil nějakých 180 korun, ale o to že nový kvalitní píst dělá problém sehnat. Nakonec se mi podařilo sehnat píst uloženku za 350kč akorat to byl jen 2 kruháč a já chtěl 3 kruhy, pač jsem chtěl udělat motor naprosto podle originálu - takový experiment. Já totiš moc nevěřím ani těm madarum- já si nechávam dělat na zakazku písty od almetu, ale ted na to nebyl čas.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18770    
Sorry přehlíd jsem novou odpověď. Jak má píst rýhu (z 99%zepředu) vždy to bylo způsobeno nějakou deformací. Mužou být natlačené drážky pro kroužky a kroužek se nemuže volně hýbat. Zprvu to bude ok,ale přinejmenšim se začne v drážce zapékat,eventuelně přidírat. Jo taky jsem to párkrát udělal a mužu říct,že to moc nefunguje... pro mě je píst otázkou 145 korun,absolutně se takovejma kravinama už nezabejvam. Je to potřeba ,koupim jinej ... neřešim ... zvoní ojnice,koupim jinou,necham přelisovat. Vidim ve válci drápance a rantl,necham vybrousit,vůbec se nezabejvam tim,jestli to novej píst a nebo kroužky vyřeší,jde na výbrus... protože dělam motory víc ostatnim lidem jak sobě,tak si takovou ambiku nedovolim koupit. Nedovolim si koupit nic,o čem nejsem přesvědčenej,že je to víc než dobrý. Cenu nezkoumam. Radši koupim dražší osvědčenej píst a kroužky za 3 kila než nejistýho indiána za 180,- .... asi tak ... to je jako v autě. Po letech jsem zjistil,že nemá význam měnit jeden čep,silentblok,vstřik atd ... dojedu to a pak to vemu z gruntu všechno ... pak jak začne někde něco zlobit,vim,čim to neni. U pio jsou to navíc všechno korunový a stokorunový položky,go motoru do trojky ...
 
 
Datum: 02. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Stando: Chci vědět čemu podle tebe ta malá podélná rýha může vadit - těsnost stejně zajištují kroužky, jediné co možná kvůli tomu hůř těsní jsou přefuky, ale na to má stejně větší vliv podtlak. Já myslel že by byl originál lepší i s tou rýhou, přecejenom tam vím že je to kvalitní materiál a nemůže se třeba roztáhnout a zadřít. díky za odpověd
 
 
Datum: 22. července 2016 7:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18753    
Ta ambika to je vlastně celá pístní sada jeden u nás jí ma v mustangu a najel s tím už 20tis bez prdele že když se nadstavoval předstih tak válec už má slušnou hranku co sem se díval a ještě jezdí na ojnici VM a šlaoe mu to teď už to zvoní tem motor drobet se mi zdá že tam něco poklepkává ale má opravdu 20tis za sebou s mogulem TS
 
 
Datum: 20. července 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18751    
Ambiku
 
 
Datum: 20. července 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
a tady je to co za značku? je teda pravda že almet do pionýru písty nedělá? mám eště píst původní na tom je ale malá rýha dlouhá asi 3,5cm je teda lepší dát do motoru origo stou rýhou nebo nový ambiku? díky
 
 
Datum: 19. července 2016 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18751    
Jestli chceš hodně dobrej píst tak ho kup tady. Ambiku neznam,ale už ta cena mi od koupě odradila,nikomu bych to do motoru nedal. On asi úplně špatnej nebude,ale v indii je ve firmách výstupní kontrola nulová,takže pustěj i zmetky ...
 
 
Datum: 19. července 2016 16:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Zdravím, můžete mi poradit, kdo a kde dobře zrepasuje kliku na J05 (nové čepy, výměna ojnice), nejlépe mezi Libercem a Pardubicemi v dosahu +- 100km? Vím o Ahře a o Padalíkovi, ale nechci posílat hotovou kliku poštou:-) Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Je mi to posílání proti srsti, ale pokud si klikaři troufnou:-) Čepy na 05 se sehnat dají, jen nemám štěstí na dobrý kliky, buď je totálně KO nebo varianty s atyp tenkou ojnicí...
 
 
Datum: 21. července 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18754    
Zdar. Klika se dá bez problému poslat poštou,jen chce u toho myslet a do balíku jí tak usadit,aby nemohla o nic "klepnout" ... vyřež z polystyrenu bezpečnej "domeček" a do pohody ... hotovou ti ji zas usadí do obalu a je to ... repasy klik j05 jsem už zajišťoval,to že se musí profrézovat je klasika,ale čepy jsme ještě neřešili...
 
 
Datum: 21. července 2016 7:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Díky za tip, nechce se mi to zpět posílat poštou, ale asi nic jiného bohužel nezbude...
 
 
Datum: 21. července 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18753    
Já jsem dělal go kliky 05 na podzim 2014 ve firmě RAVO CB v Č.Budějovicích mohu jen doporučit. Dávaly nové čepy a novou ojnici s jehlama jen říkal že ji musely profrézovat drobet setrváky protože tam origo byla tenká ojnice s čepem 14 a teď už je tam klasika jako u novějších 05 nebo jako u 20 21 23. Čili kdyby si tam zavolal tak by si se s nima domluvil a posílají to asi i poštou, tak jen mohu říci že u mě dobrá zkušenost.
 
 
Datum: 20. července 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18750    
Zdar všem. Měl bych dotaz, mám ČZ 175 / 487, po komplet GO + nově natažená elektroinstalace (nedělal jsem já). Najezdil jsem s ní cca 200 Km, když najednou začla vynechávat jiskra a motor vypnul. Nic z elektra nefungovalo, světla blinkry atp.. -praskla pojistka. Koupil jsem novou baterku ( stará už byla udejně hyn, dávala prý jen 4,5 V namísto 6V) a vyměnil jsem pojistku. Bohužel však od té doby jsem se již pořádně neprojel. Po necelém kilomeru jízdy začne znovu vynechávat jiskra a přetaví se pojistka. Tento proces doprovází problikávání světlometu a kontrolky dobíjení. Dnes jsem na slepo zkusil vyměnit zapalovací cívku, ale nic se nezměnilo. S elektrikou bohužel nejsem kamarád, nevím jak postupovat při hledání problému. Mohl by mi prosím někdo z vás poradit, co by to mohlo způsovobat, nebo mě alespon nasměrovat, kde a jak začít hledat problém? Děkuji za vaše odpovědi. David odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18750    
Pojistka se bohužel poprvé přetavila za jízdy bez světel. Každopádně díky za rady, mrknu na to.
 
 
Datum: 19. července 2016 20:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
přesně tak, někde bude prodřenej drát. Prvně bych zkusil jet nějakej čas bez světel, co to bude dělat, když pojistka vydrží, vyloučíš zkrat ve světelnym okruhu. Jinak prostě sundat nádrž, jít po svazku elektroinstalace a hledat prodřený místo (ne nutně jen pod nádrží, koukni i na kabeláž na obě strany řidítek nebo od regulátoru k dynamu)
 
 
Datum: 19. července 2016 19:49
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Když se ti přetaví pojistka, může jít o zkrat živého vodiče na kostru. Může být skřípnutý ,nebo uvolněný plusový vodič.
 
 
Datum: 19. července 2016 10:34
 
 
 
 
Jméno: JIrka      IP: uživatel18706    
Zdravím, potřebuji se zeptat zda vadí ulomená čast v kartaru u jawa 50 tam kam se vklada radici automat , díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2016 8:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim jakou část myslíš, ale pokud je to někde, kde to umožní pohyb automatu (např. u aretační drážky), tak to samozřejmě vadí... dej sem fotku
 
 
Datum: 19. července 2016 8:41
 
 
 
 
Jméno: Honza Kozak      E-mail:      IP: uživatel18746    
Caute draci, potreboval bych prosim Vas radu jak vyndat lozisko z deklu zapalovani na mustangu. Zkousel jsem horkovzduskou nahrivat, dekl uz svou teplotou tavil gumu na ktere lezel a potom jsem zkousel palickou poklepem na dekl vyklepnout, ale bez uspechu. Predem diky za kazdou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si chlapy vydělám nejdřív osku páčky, potom páčku a ložisko vyklepnu z venku otvorem po štelovacím šroubu :-) plus teda chvilka na elektrické plotýnce :-)
 
 
Datum: 17. července 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18749    
Díky za rady kluci, nakonec jsem tam navařil kus zavitový tyče a přes pásovinu s dírou nahřátý vyndal ven. Myslím, že ani kdybych to nahřál jak chtěl, tak pouhým klepnutím to nevypadne, ani tím improvizovaným stahováním to moc nešlo... :-)
 
 
Datum: 17. července 2016 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Tak jsi asi málo praštil :-D a nebo všechny motory co jsem kdy dělal byly "dojetý" ... zatim jsem to páčil jen u dvou. a to sem myslel,že z toho vykvetu... dnes bych to řešil jak píšeš ty,to je ještě lepší než to "páčit"... ale když ona ta propanbutanová bomba je tak bombová :-D:-D spousta věcí co mi dřív horkovzduškou a letlampama nešlo najednou jde :-D čim větší hořák tim líp :-)
 
 
Datum: 17. července 2016 12:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
několik těchto ložisek už jsem vyměňoval, ale nikdy mi klepnutím po ohřátí nevypadlo,,, udělal jsem si na to jednoduchej stahovák (resp. vytahovák), kdy heftnu kousek závitovky k ložisku, nandám na ní takovej klobouček o málo větší než vnější průměr ložiska a postupným utahováním matice na závitovce ložisko pohodlně vytáhnu ven...
 
 
Datum: 17. července 2016 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Paličkou to je špatná cesta. V 90%stačí dekl ohřát a praštit s nim třeba o stůl. Ložisko vyletí. Pak lze použít třeba ohlý šroubovák,nůž,hřebík a postupně ložisko odpáčit... jak se tam udělá trochu škvíra tak vemeš nějakej 6-hr šroub co už se vejde hlavou pod kroužek ložiska a přes nějakou placku budeš utahovat a on ti ložisko začne vytahovat (nutno střídat strany). Ale teda většinou po ohřátí ložisko vypadne slabým klepnutím ... když ne tak to chce ještě víc ohřát a víc s tim praštit (třeba o ten stůl) ... některý vypadnou po ráně do stolu i studený :-D jinak to háčkováníje pakárna... a horkovzduška a letovací kartuše mi moc nepřesvědčili,hřejí lokálně ... ideální je bomba plynu s jednim hořákem (třeba na stanování) ... tam cokoliv chvíli necham,je to vařící během chvíle a nic se lokálně nevyžíhá...
 
 
Datum: 17. července 2016 10:16
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Ahoj budu dávat rám z pio na pískování a komaxit. Chtěl bych se zeptat jak správně ochránit plochy, které nesmí být poškozené pískováním a barvou, třeba krk řízení nebo závity? Pak bych se chtěl také zeptat jak mám po komaxitu ošetřit přechody mezi komaxitem a holým kovem jestli to mám trochu natřít barvou? A nebo je to jedno. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 12:17
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
do závitů našroubuj trochu šrouby aby se neporušili dále ten krk řízení můžeš nechat opískovat ale pak mu řekni až to bude dávat do barvy tak at si to zakrije páskou a žádnou barvu na to nedávej všechno ti udělá v komaxitu opískuje to a pak na to hodí barvu kterou vypálí
 
 
Datum: 21. července 2016 12:17
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18743    
Ahoj kluci potřeboval bych poradit na jawe 250 typ 559 panel mi nefunguje spojka na 1a 2 jde normálně zmacknu spojku drbnu do toho pustím spojku a neprokluzuje ale na 3 a 4 prostě furt klouže nastavenou ji mám dobré podle dočkala tak jsem si myslel že to jsou lamely ty jsem koupil nové pružinky a řetěz taky a bez rozdílu furt to klouže olej mám pp80 ještě mě napadlo že by to mohlo být automatem jaky tam patří originál a jak dlouhá má být ta tyčka ? Mám doma oba druhy i rozdílně dlouhé tycky. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2016 8:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Shodil bych obě víka, povolil spojkové lanko a vyzkoušel, zda funguje poloautomat - zda páka v krajních polohách dostatečně rozpíná lamely. Tím si ověříš i spojkovou tyčku. Další věc je stav koše a unašeče - lamely musí chodit naprosto volně, nesmí tam být záseky od lamel. A další věc je i stav plechových lamel, nejsou zdeformované? Příručka pro 638 uvádí max. zvlnění 0,2mm. Nemáš mezi spojkovými tyčkami kuličku? Má být jen v automatu - mrkni do hřídele bez tyček, zda je průchozí, zda jsou tyčky rovné a v hřídeli nedrhnou. Jak vypadají konce tyček, kulička a štelovací šroub? Ještě připomínám, že lanko se nastavuje až po nastavení poloautomatu, musí mít v páčce vůli. Spojka musí vypínat i bez lanka! Vypínací mechanismus je v pořádku? Dá se snadno rozdělat a zkontrolovat. Opět musí chodit zcela hladce, občas je vymačkané vypínání, případně něco praskne a pak to nechodí, jak má... Ale možností je spousta:-)
 
 
Datum: 15. července 2016 8:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš mezi kladkou a vačkou nepatrnou mezeru, kdy ještě můžeš otáčet tím kroužkem na kladce ? Pomůže i hustší olej PP7.
 
 
Datum: 14. července 2016 8:08
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, potřebuji radu, dělám generálku motoru na mustanga. Problém mám ale s uchycením hřídele a řetězového kolečka do ložisek. Ty pvodní co byly v motru když dám do nových ložisek tak jsou tam strašně volné uplně v tom jezdí. Když tam zkusím dát jiné tak tam jdu ztuha musí se narážet - tak si myslím že to má být. motor je ten nejnovší r.v 1980. Tak mě napadlo jestli tam pak nezačali dělat větší vůli. nebo jestli to normálně vždycky musí b ýt do ložisek naražené a dyž to tam jezdí je to šatně. JEště potřebuji vědět, jak moznám řadicí automat jestli je dobrý když je vymontovaný. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Pokud je správnej řadící automat ve správnym motoru (s ouzkym ozubcem pro j550,555,05 a širší pro j20,21,23) a pokud vypadávají kvalty a automat nemá absolutně měkkou aretační pružinu na zubu tak je z 95% problém v soukolí převodovky , blbě vymezený futra,zemědělská vůle na přeskakovacim cvrčku nad jedničkou a klasika omletý drážky kol a hřídelí. Pokud vypadává 1 a 3 s tim že nejdou skoro ani zařadit tak je ouzkej automat v širokym motoru ...
 
 
Datum: 17. července 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Dobrý řadící automat poznáš tak že řadí,je rovnej,nekroutí se jak had a neseskakuje mu ten aretační zub (funkční vodící plochy/rovná deska automatu). Pružiny mají odpor. Zuby na půlměsíci nejsou kulaté,přeskakovací jezdec taktéž. Ve spod správně vyjíždí packy co zaskakují do výřezů. Taky to nesmmí bejt kulatý.
 
 
Datum: 17. července 2016 10:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Hřídel kliky či hřídel na výstupu musí jít do ložiska suvně se znatelným odporem (rozhodně ne volně či s vůlí). Ložiska se dají koupit různá. Některá jsou na nule,některá mají toleranci do plusu a jiná do mínusu. Nedozvíš se to. Střed je ZVL neboli ZKL (Kinex). Kupříkladu ložiska FAG jsou volná a zas ložiska SKF festová...
 
 
Datum: 17. července 2016 10:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18747    
V dnešní době se neni čemu divit když kupuješ pomalu čínský ložiska prodavačka když se zeptám říka kdo ví odkaď to je to vyrábí v číně a každý si klepe svoji značku na tyhle malý ložiska. Ještě dnes se dá použít značka kinex to je taková slabá náhražka ložisek z dob zlatého socialismu.
 
 
Datum: 17. července 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel18741    
Zdravím... miam řid. průkaz sk. B (nic jinýho označeného nemam, ale tak to mám snad automaticky ne?) a mam k dispozici Jawa 50 Mustang 3,5K (2,6kW) při 6700 ot/min. Obsah 49,9 ccm!\\\\r\\\\nMohu tento "stroj" řidit s mým řid. průkazem sk. B? :-D Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 8:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, jde taky o to kdy jsi to B získal. když jsem dělal řidičák já tak byla padesátka bez jakejchkoliv omezení ke všem řidičákům:-))
 
 
Datum: 05. srpna 2016 8:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18670    
10 s na googlu a to jen proto, že jsem se škrábal na jistých místech druhou rukou: http://www.ibesip.cz/cz/legislativa/ridicska-opravneni-a-ridicske-prukazy
 
 
Datum: 13. července 2016 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18742    
Psal jsi minulý týden. Jasně ti tu řekli že ne. Během týdne se legislativa nezměnila. Kdo má B-éčko muže řídit AM (do 45km/h) a a z A1 nově motocykly s automatickou převodovkou (skůtry) do objemu 125ccm (asi do 11kw - to nevim). Fichtl spadá do A1,má konstrukční rychlost 65km/h. Řídit ho smíš se skupinou A1. Osobně si myslim,že kdo má B a tohle neví,tak by měl řidičák vrátit ! Vše lze dohledat na stránkách ministerstva,autoškol i na netu obecně.
 
 
Datum: 13. července 2016 7:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18670    
Je to tady asi milionkrát každý týden, nebuď líný a heldej, i google by ti měl poradit!
 
 
Datum: 12. července 2016 23:20
 
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:21:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu