Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdara koupil jsem si vape a ještě než ho namontuju tak bych měl dotaz.Všude na internetu píšou že předstih u vape když dám rysku na rysku je 2,1mm nebo tak něják,mám to nějak řešit aby byl 1.6 nebo ne ? Chci aby to jelo co nejvíc a mělo nejlepší pruběh výkonu. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 12:50
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 ok tak já dám rysku proti rysce a hotovo . díky za rady
Datum: 15. května 2014 12:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Minimalne Vape urcene na Jawy/CZ puvodne s dynamem nic jako umyslnou regulaci predstihu nemaji...
Datum: 15. května 2014 10:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17194
 nevím jak to má to zapalko na fíka či mopeda ale na motrku má vape regulaci předstihu tj že si ho samo šteluje na velikosti otáček motoru hodnoty udávané v navodech jsou jen pro snadný start či spíš by motr vubec spustil praci zbytek přebírá elektronika vestavená do indučkní cívky ...obdobný sistem používá sy babeta a simson jen čínske bezdotiky to nemaj
Datum: 15. května 2014 10:06
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jezdím na sériovým Mustangu bez jakýchkoliv úprav, pouze s VAPE. S ryskou na rysce to jede nejlíp. Zkoušel jsem snad všechny hodnoty a pořád to nebylo ono.
Datum: 15. května 2014 7:01
Jméno: dwein
IP: uživatel17192
 určitě k tomu máš i takovej návod, kde je to velice krásně namalovaný. 1,6 bude určitě lepší než 2,1 akorát to kolik tam nastavíš u toho vape stejně moc nepoznáš
Datum: 14. května 2014 22:30
 zdravím mám menší problémek nemá někdo návod jak rozebrat motor u babety 225. Páč jsem ráno k ní přišel a chci jí nakopnout a asi na třetí šlápnutí jsem nakopávačku prokopl uplně dolů a teť se jen protáčí dolů a neprotočí se mi válec abych jí nakopl mněl jsem jednou rozepbranej motor z fichtla ale tady toho se bojim samá spojka atd. _Moc moc prosím o rady ( babeta 225 nemá šlapky jen nakopváčku roztlačit to jde chytne hned)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 14:42
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 03. května 2014 14:42
Jméno: marek štefek
IP: uživatel17095
 zdar draci prosím o radu jakej poměr do babbety 207 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:47
 1:100 stači a nebo se do nadrže vysmol ale musis mit sračku tak nemusis davat vubec olej
Datum: 27. dubna 2014 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17097
 tato babeta má kluné ložisko pod pístním čepem takže 1.25 na záběh a 130 normální provoz
Datum: 21. dubna 2014 10:51
Jméno: jožka
IP: uživatel8528
 Zdar kluci potřeboval bych poradit mam babču 207/500 a mám takovej problem když pustím benzín zak mi valí předkem karburátoru ven nevite co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 18:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 kup si těsnění pod plovákovku a z odkazu dolle o babetách se nauč štelovat hladinu
Datum: 20. dubna 2014 18:29
 Zdar draci chci jse zeptat jakej je rozdíl mezi babetou 207.300 a 207.500 je tam něco jinýho na motoru nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 15:06
 Sory, mě to ušlo  Dík pepo
Datum: 18. dubna 2014 15:06
 Jo a vrtání má ten válec 40 mm jakej je to obsah ?
Datum: 18. dubna 2014 10:46
 Právě sem koupil upravenej válec na 210 borec tam měl prej vejfuk z fichtla karburátor čz 20 mm a prej to jezdilo 65 s origo převodem. A já tam chcu dát na ten válec karbec z motorovky 19 mm a vejfukl z fichtla tak snad ten karbec bude stačit.
Datum: 18. dubna 2014 10:45
Jméno: pepa
IP: uživatel17081
 vždyt tadle babeta nemá řadící spojku je to jednorychlostka se stejným motorem lišili se akorád karburatorem starší 500 mají hranatý vstup saní novější 500 byli vyráběne společne s 210 a mají karbec totožný jinak skus sehnad spíš válec z 207 do ameriky ten má přefuky stejně jak 210 ale je docela vzácný....za to s ním je motor daleko výkonější.....
Datum: 18. dubna 2014 9:05
 Možná jiný řadící spojky (lehký/těžký), jinak jsou ty motory stejný..
Datum: 18. dubna 2014 7:41
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 7:42
 Je to origo, jedna taková, ale červená nám stojí před továrnou.. Jen netuším, co je to za typ, neboť neznám majitele :o) Jinak běžně to asi neseženeš, musíš nechat vyrobit..
Datum: 04. dubna 2014 7:42
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, to vidím po první v životě to nebude originál, to si asi jenom vylepšil. Najdi si firmu kde vyrábějí samolepky dej jim svůj návrh a oni ti to vyrobí na zakázku. V Třebíči ti nastříká co si vymyslíš a to mu dáš jenom nádrž. Jmenuje se Malena. Já jsem mu vozil návěsy.
Datum: 02. dubna 2014 19:04
 Zdar, nevím kde se dají sehnat ale kdybys napsal majitelovi tak asi bude vědět
Datum: 02. dubna 2014 10:12
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 Když mi babeta 134 se světlama chcípá a bez zapnutí světel má občas škitavku jakoby tam byl omezovač . Je to čím . Cívkou ? tyristorem ? Kdo sem s tim setkal dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 21:47
Jméno: To je jedno :D
IP: uživatel9676
 Podle mě to bude tyristor protože mě to tohle taky dělalo a pak to začlo dělat furt až ta babetta přestala jet uplně.
Datum: 28. března 2014 21:47
 Já bych řekl, že blbě zapojenou elektrikou.. Světla by neměly mít nic společnýho se zapalováním..
Datum: 28. března 2014 14:44
Jméno: Libor
IP: uživatel14719
 Zdravim mám problém s babetou 210 Nechce se přeřadit na dvojku jen to klouže. Při rozděláni jsem zistil, že je to suchy, neni nic zamaštěny ani jinak špinavy. Čelisti jsou jak novy, ale všimnul jsem si ,že má buben na vnitřni straně třecí plochy malou trhlinku ,která neni skoro vidět. Takže to by měl byt hlavni problém proč to nepřeřadi na dvojku? Při zahřáti třenim se asi trhlina zvětši a neudrži to rozevřeny čelisti jedná se o tenhle díl http://www.fichtlkramek.cz/nahled/buben_uplny_1.html takže pokud má někdo podobný problém který není způsobený mastnotou tak ať mi to potvrdí nebo vyvrátí. Děkuji a přeji mnoho km bez poruch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:36
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Slovenská 210ka(kterou jsem utrpěl jako odměnu za opravu) mě takhle "sr...a" rok a půl až jsem motor poslal na Aukro a nabastlil tam "fíka".Od té chvíle
mám pokoj a jezdím si jen se starostí aby tam byl benál.Není problém 130km výlet. Aaron.
Datum: 30. března 2014 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel17003
 Já nevim co je ta babeta za klump,to je denně 2 dotazy že kloužou spojky a furt se tam něco sere... Měl jsem hodně starý Ciao,vypelešenej stav všeho,v motoru vše v hajzlu,vylágrovaný vše,na pístu slupky z kroužků,komprese žádná,spojkovej buben šmajdal a hejbal se i axiálně a byl vyrezlej,pakny byly zohybaný,takřka bez obložení - pokud to tak lze nazvat .... a jedna pakna sjetá na plech vykrajovala krásnou drážku... Vzhledem k absenci cvrčka a šlapek se to roztlačovalo - pokud byl v nádrži benzin tak to na dvě otočení zadního kola chytalo ... V tomto vypelešenym stavu to neustále jelo cca 50-55km/h a bralo jednu nádrž na půl roku... Mělo to jedinou chybu,v prudkym kopci se to zastavilo,spojky hořely,buben vařicí,motor se držel v záběru a stálo to na místě... Ale to se vesměs stávalo jen ve dvou lidech,když se jelo kalit ... Tak proč se vám ty československý babety furt tak serou? To je furt řadí klouže,neřadí,nestartuje,nejede klouže... Moje jediná investice do Ciao byla nová duše do zadního kola ....
Datum: 29. března 2014 8:11
 Sakra, a já si vůl vždycky myslel, že tady v tom bubnu jsou pakny startovací a rozběhový... Řadící čelisti jsem hledal v tom druhým bubnu a měl za to, že se většinou zaserou olejem proto, že je v hajzlu gufero nebo o-kroužek... Ach jo...
Datum: 28. března 2014 14:58
 vystava motocykl,,, tak kdo a kam razi na vystavu motocykl praha nebo brno? a nebo k bratrum slovakum http://www.incheba.sk/vystavy/motocykel-6944.html?page_id=6944 ? prej v tynci lesteji litrone a tak snad na vystave v praze konecne bude,,sice s krizkem po funuse ale kdyz jawa da kasicku na vystavisti za cumendu toho vau litrone co maji uz dva roky prikryteho pod prosteradlem,, tak vyberou za ty tri dny vystavy,,,vic penez nez za prodej par kusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2014 21:54
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 v praze tam byl na vystave fekal + babeta v radikalni uprave
Datum: 08. března 2014 21:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16913
 jak tam nejni fekál, tak nikam nejezdím !!
Datum: 08. března 2014 21:35
 já ani v brně stánek jawy neobjevil
Datum: 07. března 2014 15:59
Jméno: Buvol
IP: uživatel16905
 V Brně litr od Jawy včera nebyl. Jinak stánek Jawy nic moc. Sice hezký Sportard, ale oproti konkurenci mi prišel, jako taková nedodělaná motorka. A pak ta cena.  Ještě tam měli pěknou 350 jako takové retro (něco ve stylu 634), jen nechápu proč teda na retro mašinu cpou digitální tachometr, čiré blinkry a další podobný kraviny.:-
Datum: 07. března 2014 8:45
Jméno: combust
IP: uživatel15036
 v praze jsem byl dneska a jawu jsem tam nikde neviděl (ale byl jsem tam jen asi hodinu a možná jsem to přehlídl v tý záplavě novinek  )
Datum: 06. března 2014 22:54
Jméno: pepec
IP: uživatel16897
 Zdravím, mám babettu 210 a prokluzuje mi spojka co řadí dvojku..mám lehké čelisti ..když šmirglem zdrsním buben tak to 2x zařadí a pak zase klouže a nezařadí... pučil sem si od kamaráda těžkou spojku a ta na tom je líp .. zařadí ale za strašně dlouhou dobu .. kamarádovi ale řadí normálně...čelisti mají dobré dosedací plochy, vše vždy důkladně odmaštěno .. gufero i o-kroužek vyměněn(nikde žádný olej), mám doma více unašečů (i nové)tak se zkoušel všechny ... a měl sem i náhradní buben(už dříve použitý) .. zkoušel sem různě prohazovat a nic .. nemáte nějaký nápad co s tím? hledám trvalé řašení .. ne šmirglovat každej druhej den nebo lít tam kalafunu ..když sem si babettu koupil tak ale řadila bez problému s lehkýma čelistma..může se buben nějak opotřebovat?že by byli oba špatné? ... budu vděčný za každý nápad.. sem zoufalý už fakt nevim co s tim .. díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16904
 usmernovač by to mel vyřešit anebo prostě nejakej odpor....ferodo talín du písku pan škoda....a každej lepší mootschop ..aspon zajistí ..např bartuněk ve voticích ...ferodo praha kobilisy ...googluj ale tito věci se repasují běžne .,,,,a cena za cele spojky na babetu i s brzdami je cca 500 ...zrovna řeším ferodo talín kde chtej za celist 20 30 krun a bartunka co chce 60 ...ale je to o tom že když to potřebuješ tak to vemeš jsou to směšné častky.....
Datum: 06. března 2014 21:40
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 50a 60 to jede i moje Babeta 210 originál jediní co jsem do dí dal sou rozběhovky kroužky a řetěz a zkrácení výfuk má poctivejch 7000km máme ji od nova  ale jeden problém přece mám furt strašne přebíjí dává mi do světel něco kolem 19 voltu a okamžitě shoří 6v žárovky ale 12v drží ale nesvítí až tak extra co myslíte koupit nove světelné cívky nebo usměrnovač napětí na 6v ?  děkuji a omlouvám se že tak odbýhám od tematu
Datum: 06. března 2014 21:24
 mam ten samý problém,kde mi přelepí nové čelisti?Díky
Datum: 06. března 2014 20:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16572
 dobra jen mi řekni proč nenechaš nově nalepit čelisti za 50 až 100 korun a pořád montuješ stare???
Datum: 06. března 2014 18:07
Jméno: pepec
IP: uživatel16897
 s vykonem urcite problem nemam .. zvetseny kanalky jinej karburator ..upraveny vyfuk .. na jednicku da pres 30 a po rovine kdyz zaradi tak neni problem 55-60 .. z mirneho kopecka sem jel 65 .. u motoru 15z kolecko .. kola se toci krasne lehce vyfuk cisty ..s tim problem urcite neni .. ostni od nas co maji babetty mi nestihali ..
Datum: 06. března 2014 11:38
 Já bych řekl, že máš problém s výkonem.. Zkus vyčistit výfuk, seřídit zapalko, kouknout na brzdy..
Datum: 06. března 2014 11:14
Jméno: erik
IP: uživatel16886
Posl.aktualizace: 04. března 2014 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel16890
 Pepo několik válců z B210 jsem již upravoval. Žádných restrikcí,o kterých píšeš,jsem si teda nevšiml - mužeš to nějak přiblížit? Dělal jsem ty obyč 4K válce s boostama z hlavních šachet,jen sem otevřel sání a výfuk,jsou moc malinký,,, a jelo to pak cca 60 na Jikovu...
Datum: 04. března 2014 20:29
 Nejlepší je origo JIKOV
Datum: 03. března 2014 8:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 oni tidle karbece začali montovat z nouze v budejovicích přestali vyrábět jikovi a babeta se dělala eště 10 let ,,, ona je stejně 210 škrčená nalitky restrikcemi v kanálech aby to výkonově sedělo na moped a ten karbec s kolinkem je k tomuto učelu .jikov funguje dobře jen se nezvykle šcteluje ale pokut se neucpe vydrží bez zasahu řadu sezon...bohužel je stavený na výkon 2 3 koní del orto by s novím hrdlem a upraveným rozvodem dalo víc..z hlediska cena je jikov jednička nakupní cena od 3 stovek za uloženku....
Datum: 02. března 2014 21:41
Jméno: erik
IP: uživatel16886
 oky dik
Datum: 02. března 2014 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16887
 když vidím ty ceny osobně bych na bazoši od žida z tábora koupil origoš jikov ..protže to redukcí a saním z trubičky to vžy pojede na chuj..... jinak ten druhej když už
Datum: 02. března 2014 17:41
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, chci se vás zeptat co jsi myslíte o guferách Viton, můžu je dát na kliku snesou benzín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 8:28
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Dvoubřitý simeringy nemají na motoru co dělat. Hlavně ne na straně magneta. Břit který není mazaný schoří, teplota dosahne několik set stupňů.
Datum: 03. března 2014 8:28
Jméno: mischelnike
IP: uživatel16882
 zrovna jsem si je nakoupil na speciála Viton dvoubřit.. sada na motor ( Babeta) mě vyšla na strašidelných 1200 kč
Datum: 01. března 2014 22:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Můžeš, ale pro sériáka je to zbytečnost.
Datum: 28. února 2014 19:15
Posl.aktualizace: 25. února 2014 17:24
Jméno: seg
IP: uživatel16837
 Zdarec draci, v sobotu máme u nás košt pálenek. Tak jsem se chtěl zeptat zda máte někdo zkušenosti s degustací, dáváte vzorky na košt? Posledně jsem měl úspěch s kalvádosem, 6 místo z 60 vzorků.
A ještě jsem se chtěl zeptat, čím to je, že mně babetta 210 drží vysoký volnoběh i když leží šoupátko nadoraz dole. Motor má takové otáčky, že na stojanu jen drbnu do plynu a hned se točí kolo. Motor pracuje s nižšími otáčkami jen na stojanu se sytičem... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 17:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 děláš doma pálenku?taky bych rád dělal ale bojím se že budu slepej
Datum: 21. února 2014 17:39
babeta asi taky koštovala...
Datum: 21. února 2014 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16510
 když mi pošleš flašku s motorem vymění ti gufera a dotáhnu spoje karbaruce
Datum: 20. února 2014 22:35
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 dneska sem mi poved slusnej kup po dlouhe dobe sem navstivil stranky annonce a zacel sem hledat motorky jako prvni na me vyskocila modra babeta 207 za 1500kc a 15 km od baraku po delsim prohlizeni sem zavolal majitely jestly ji ma a jestly se muzu prijet podivat, kola byz chyby plaste 70procent origo vzorku riditka nabarveny hameraitem ae trochu sem odloup a leze krasnej chrom vejfuk docela jde a ram nosic vidle kivka nadrz origo lak zbytek natren hameritem a ma pichle obe kola nicmene je komplet takze za 1500 sem ji vzal a kdyz sem ji nakladal pan prisel z igelitkou ze to k ni kdysy dostal ani sem neresil obsah a jel domu doma sem vylozil a zkusil nastartovat po roce stani chytla dobre pak sem se pustil do tasky a ta je nejlepsi uplne novej valec pist krouzky tesneni to se mi jeste nikdy nestalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 13:21
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Super kup BLAHOPŘEJI!!!!!!!!
Datum: 07. února 2014 13:21
Jméno: jack
IP: uživatel15390
 prosim babettare...http://imgur.com/ge79skH&pWIa0wm v tomto odkazu jsou dva obrazky a potrebuju videt jestli tady ma SESA polozky cislo 12 , 13 , 22 chtel bych vedet jaky je mezi nima rozdíl. Rozmery nejsou napsane v prirucce....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:52
Jméno: f
IP: uživatel15423
Datum: 02. února 2014 18:52
Jméno: jack
IP: uživatel15390
 http://imgur.com/ge79skH&pWIa0wm
Datum: 31. ledna 2014 23:36
 můžu trysky z karburátoru přejet jemným smirkem ? O.o nebo vůbec ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 A utřít hadrem by nestačilo ? Nechápu vůbec důvod...
Datum: 26. ledna 2014 12:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16743
 vem to spíš dratakem nejlím měděním,,, anebo do octa
Datum: 26. ledna 2014 11:13
 smysl ?
Datum: 26. ledna 2014 10:59
 Já nemyslel vnitřně :O ty brďo no myslel jsem vnějšek
Datum: 26. ledna 2014 10:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16743
 vubec nee co to s ní vyvádíš? nemaš peníze na větší? do trisek vubec nehrabej jen vzduchem či nití často se setkávám s tím že jak do někdo dela dratem tak mašina bučí hltí se smědí jak to je natemované v té díře...pokut to je babeta jdou některe trisky nahradit z karburace ze 120 škodovky...72 trisku koupíš v každem motoschopu za 50 na pionira anebo se plácni přez kapsu a kup štelovatelnoutrisku za 500
Datum: 26. ledna 2014 10:52
 Zdar mam tu 2 problémy. První je rychlovka, protože se nemůžu dostat k bábě, tak kolik má řetězový kolečko u motoru B207 zubů v sérii? A druhej problém: Všude se píše, že sou rozety z B210 kompatibilní na B207, dírama na šrouby sou, ovšem nevejde se mi to do kyvky a je problém s lankem brzdy. Dělali se nějaký úpravy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 20:25
 No když sem skusil nasadit rozetu na B210, tak páka brzdy byla utopená. De o to, že se snažim bábu vyladit pro mojí váhu.
Datum: 15. ledna 2014 20:25
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
babeta 207 má 12ti zubý kolečko u motoru, rozety jdou normálně přendat ale nezkoušel jsem to
Datum: 15. ledna 2014 0:19
 No a teď mě napadlo ... Mám možnost si nechat udělat 5kanál s klapkou a s altrolemnebo tak nějak karbec 19 mm rnA tak teď nevím jestli tam mám dát jedno kroužkovej píst s chrom pístnním kroužkem a nebo více kroužků.. rnCHtěl bych jezdit fhitl cup taky bych potřeboval aby to "táhlo" jak p**se.. Rozetu dozadu normoš 52 zuub A dopředu 10?  rnDíky.. L
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 15:50
Jméno: Standa
IP: uživatel16677
 No vy ste větší odrazovači jak já  Pokud je to klapkovej 5 kanál,tak předpokládam přepouštění pod klapkou do pátýho kanálu,takže určo píst jednokroužek-aby tam bylo dost prostoru pro přepouštění pístem - určo tam nějaký okno máš mít ,kroužek asi chrom,,,,ale teda je v poho i ten piston ring - to je tvrdší litina,ale u výkonnějšího motoru/válce se stává,že je potřeba čistit pístní drážku,protože ten kroužek je dost macatej a když se začne napýkat,tak začne vydírat válec...ten chrom je volnější,takže tam to není tolik potřeba řešit...
Datum: 08. ledna 2014 15:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16676
 hlavně s tídle sekundarem tě i na kratký rovině natře i babeta,,,,,, a myslím že i v kopcích ti ta top speed bude chybet todle je převod na traktor či slalou jízdu po zadním
Datum: 07. ledna 2014 15:39
 Nechci tě nijak urážet, ale nezlob se s tvými znalostmi se obávám, že vícekanál prostě ani nenaladíš. To znamená, že ti takový válec nijak nepomůže a jen vyhodíš peníze.
Když už chceš začít s laděním motoru začni něčím jednodušším. V první řadě nauč pořádně jezdit svůj seriový motor aby jsi zjistil jak co funguje, pak si pořiď nějakou jednodušší úpravu a teprve když se ti tohle podaří naladit tak aby to skutečně jelo, tak začni s vícekanálovými válci. Jak se říká, nezkoušej dělat maturitu když jsi ještě nebyl ve školce.
Datum: 07. ledna 2014 14:13
Jméno: stbag 23
IP: uživatel14518
Datum: 07. ledna 2014 13:11
 kolik že to vážíš?  mám o 3 kila víc než ty a sem o 10 let starší  ... udělěj neco s váhou, vymen ložiska v kolech, udelej brzdy, kup novou řetězovku, udělej GO motoru, a pak se budeš divit jak ten pionýr jede když je dobře udělaný
Datum: 06. ledna 2014 22:20
Jméno: Klacin
IP: uživatel16674
 A co ? Neříkám že to vážně potřebuju ale jako že mám to oskoušené a jel jsem na tom a je to o něčem jiném:')
Okay neříkám ostrej 2 kanál by stačil ale při mých 13 letech a 77 kg to má celkem problém
Datum: 06. ledna 2014 22:14
 jawa46: to máš tak.. děti vidí i stejskyho na webu válec plný děr a hned všichni potřebjou 5ti kanál
Datum: 06. ledna 2014 22:11
 nemáš ani páru o čem mluvíš..
Datum: 06. ledna 2014 22:09
Babeta 134 dobře zapojená už jede se světlama. Když jede z kopce 50 kmh no spíš když se hodně zatížií . Potom babeta nechce jet se světlama . Co je špatnýho ? indučkča ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 22:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 těžko říct , jak už jsem ti jednou psal tak světelnej okruh nesmí mít nic společnýho se zapalovacím tzn že se to někde kope přes sebe,co třeba ta černá krabička tuším se 4 vývody?nebo je někde upadlej drátek v zapalování a hapruje
Datum: 29. prosince 2013 22:33
|



|