Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím všechny, chcu se zeptat ohledne STK. Je možné abych prošel STK s tím, že bych provedl nějaké úpravy (vzhledově) na jawa 50 ? mam na mysli mustanga, anebo by mel technik kecy. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 11:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 výfuk od stejskala jeste nemam, ale mam v planu ho hned po vanocich kupovat a mam v planu to přes zimu osadit na karbec z 90ky, vyfuk od stejskala, tvuj valec, jinak valec co mi prisel od te doby sem ho zajel a abych pravdu rek rovna se předchozim hodnotam, jinak moto stoji z duvodu delani maturity a vše kolem toho, tkže vždy po vecerech udelam kousek prace a tu 21ku na ktere byl motor osazen chcu dat do puv. stavu a postavit neco na styl http://jawaracing50.wbs.cz/racing05.jpg , akorat jeste nevím jk to cele poresim bo ste mi tk trochu prekazili plany s tou STK
Datum: 24. listopadu 2012 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel14764
 Ty máš výfuk od Stejskala? A válec ode mě ještě máš?
Datum: 23. listopadu 2012 22:50
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 tzn, že i vyfuk od stejskala by neprosel pokud dobre chapu  , jinak nwm jak na to, chystam se na uplne stavbu od zakladu (rámu) a nechce se mi to prvne skladat do "origo" a pk dle mych predstav
Datum: 23. listopadu 2012 22:05
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Já bych si chtěl dát na čz 175/477 přední vidle z jiné motorky bude to taky vadit ? dík
Datum: 23. listopadu 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel14763
 Tak to nemyslim. To byla reakce na jeho doma svařenej vejfuk,ten by na 100% neprošel jako Hikone,Laďák ze Simsona a podobně....
Datum: 23. listopadu 2012 13:24
Jméno: zabak8585
IP: uživatel4095
 Stando: to je nějaká podmínka s tím origo laufem?? mám toho číňana od sesy a před 4 rokama problém nebyl, tak aby mě nevyrazily  jo a děláš ještě válce?
Datum: 23. listopadu 2012 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel14763
 Na STK to vem v nějakym rozumně vypadajícim stavu,hlavně origo výfuk.... jestli není nijak předělávanej/nastavovanej/převařovanej rám,tak by to mělo být ok
Datum: 23. listopadu 2012 11:40
Jméno: strela
IP: uživatel13687
 To už je přestavba a změna rozměrů vozidla. Což pro problém bude.
Datum: 23. listopadu 2012 8:02
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 tk to jsem třeba nemel namysli, ale třeba jina maska, výfuk made in home, poupravovat (příp. vymenit ) blatniky, zadni svetlo, ...
Datum: 23. listopadu 2012 5:50
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Záleží jaký úpravy tam uděláš. Když uděláš novej lak atp. tak tím nic nezkazíš, ale když si tam nalepíš nůž na bok nádrže tak to už bude problém.... a velkej
Datum: 22. listopadu 2012 22:13
 zdar draci nechcete nekdo koupit jawu 555 jede jak drak a startuje na šlápnutí trochu se klouže spojka a nic moc vzhled ale jinak těchnicky docela dobrý bez TP tak se ozvěte jsem z jaroměře
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 17:57
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 sleva na 2000 spěcham
Datum: 26. listopadu 2012 17:57
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 ja jsem z jarměře ale pionyr je v hořenicích
Datum: 25. listopadu 2012 11:54
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Tremat: Od kud si ?
Datum: 25. listopadu 2012 11:13
 ach ta čeština  hele nezda se ti to moc za takovej střep ? ten potah na cene fakt mco nepřidá... tak do 1600 bych to chapal... jinak například bazos.cz , aukro.cz ....
Datum: 22. listopadu 2012 21:06
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 tak jo kdybas o nekom věděl dej vědět
Datum: 22. listopadu 2012 20:51
 Tak to nic  2 400 je moc .... když je bez TP ..... známej prodává za 1 000
Datum: 22. listopadu 2012 20:50
 nevim tak 2600 ale pod 2400 nejdu je tam noví potah sedla duše ventil u nádrže chtěl jsem renovovat ale z toho sešlo a potřebuju něco s TP
Datum: 22. listopadu 2012 20:45
 Kolik jsi zaní představuješ ?
Datum: 22. listopadu 2012 20:33
 Zdaravím ..... čím je lepší utěsnit motor ? Silikonem červený na motory ... nebo Hermetikem ? aby to i utěsnilo měnší nerovnosti na karterech  ( samo jsou už zbrousené na skle ) ale zas nemužu tolik brousit aby se mi to tam vešlo  Tak jesli má někdo zkušenosti budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 22:07
 dej tam tmel na motory do 300 stupňů + nastříhat kousky vlny a krásně to tam položit a naskládat + další vrstvu tmelu a dát dohromady to 100% funguje a nebo dát po důkladném odmaštění technickým benzínem tmel + těsnění + tmel a nechat tak pul hodiny zaschnout a potom to dát dohromady ten motor utáhnout křížem kartery aby to nešlo křivě a po 1x hodině od smontování přetáhnout šrouby pořádně aby vše drželo potom by to mělo těsnit...
Datum: 23. listopadu 2012 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel14763
 Pokud jsou opět s problémem,tak je opět vyhoď
Datum: 23. listopadu 2012 13:25
 jo díky za radu ale ty dva kartery jsem zahodil ... a sehnal jsem jsi nový motor .... (kartery ) akorát z jedním problemem
Datum: 23. listopadu 2012 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Takže si to prostě ošmrdlal tam kde se ti zrovna chtělo a výsledkem bude opět to že to bude z motoru chcát jak z konve... Už jen z věty " tabuli skla mám ale takle velkej šmirgl ne" je zřejmý že si dělal úplně něco jinýho než jsem ti radil... Na skle se zabrušuje protože má rovnej povrch... Na sklo hodimjemnej šmirgl(c.600-c.400) dostatečný plochy,na to položim karter a párkrát s nim přejedu nahoru dolu doleva doprava...kouknu jestli mezi blokem a sklem neprosvítá nikde velká/žádná fuka...pokud ano tak postup zopakuju... Bloky lze zbrousit max o šířku těsnění a pak se lepí na širší těsnění(pokud se na jedno těsnění netočí převodovka... Co ještě dodat...jestli si to udělal jinak,tak shaněj jiný-párový bloky...nepárový bloky nejedou....
Datum: 22. listopadu 2012 20:58
 Motor který jsem dostal už byl skládán z ruzných karteru a pořád bude lepší asi tam dát jinej a zbrosuit ho na skle ... než co tam je tet se zásekem od sekyrky
Datum: 22. listopadu 2012 20:57
 No celkově ... mám fíka a motor skladaný z ruzných dílu divim se že to jede
Datum: 22. listopadu 2012 20:54
 bože ty chceš děla motor ze dvou ruznych nepárových bloků?  .. ty si trdlo  ... jinak hermetik je minulost... jsou s ním těsněné liazky a všechny tečou...
Datum: 22. listopadu 2012 20:40
 To broušení mi tady někdo .... poradil ... ale zbrousit takovou rýhu od sekyrky nepujde ... našel jsem jinej motor a zněho vezmu karter  jinak tabuly skla mám ale tak velekj šmrgl nemám aby to pokrilo celý .... tak jsem to ještě nějak extra nebrousil nevím jak hodně to mužu zbrousit aby se tam vešly hřídele s kolečkama .... no jsem ztoho na prášky  Stando mužeš mi prosím pak odpovědět na E-mail
Datum: 22. listopadu 2012 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Z toho tvýho broušení na skle furt nějak nejsem... Pokud je pravda že si měl rejhy hluboký 3mm a celej blok si zabrousil o 1-2-3mm tak ani při tom 1mm nemáš šanci sesadit motor k sobě... Jak si to brousil? Celej blok na jemnym šmirglu na tabuli skla?
Datum: 22. listopadu 2012 19:47
 Červenej silikon na motory...a dodržet návod...
Datum: 22. listopadu 2012 19:41
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Ahoj, měl byste někdo nějakou radu, jak nacpat do bužírky 5 kabelů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 21:14
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Tento postup znám taky , je dobrý ale na učňáku jsme před tím než se navlékly dráty prolili bužírku jarovou vodou a to se protahovaly 5ti metrový dráty !A z vody strach neměj ta vyschne.
Datum: 22. listopadu 2012 21:14
 Koupit větší bužírku. Pokud to z nějakých důvodů nejde, tak vemeš jeden kabel, oholíš z něj cca 3cm izolace, to samé provedeš na dalších 5 kabelech. Pak dáš těch 5 konců k sobě, přiložíš k tomu obráceně konec toho šestého drátu, pořádně to přiletuješ, pak ten jeden drát protáhneš bužírkou a pomocí něj protáhneš těch zbylých 5 naletovaných. Po provlečení uštípneš konce těch kabelů a je to...snad to pude pochopit z toho popisu, takhle to dělam už dlouho a funguje to...
Datum: 22. listopadu 2012 18:51
 ahoj seso,pred nedavnem jsem u tebe kupoval nejake veci na tatrana.Mezi tim byly i spice.Na strankach je mas o rozmerech 99x3,5nebo tak a ty jsi poslal 105x3,5 myslis zeby jsme to mohli nejak vymenit za ty kratsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 18:06
Jméno: hodos
IP: uživatel14758
 dobra poslu spice zpet.na jakou adresu?
Datum: 25. listopadu 2012 18:06
 vratit poslu penize na ucet,, akorat tento drat dela jen jeden vyrobce,,tak vsude bude problem,, zacnu to resit
Datum: 25. listopadu 2012 14:18
Jméno: hodos
IP: uživatel14758
 ja bych potreboval delku spice 93 i se zavitem.Nejde mi to vycentrovat.je mozno ty koupene spice vratit?nebo se jinak domluvit?
Datum: 23. listopadu 2012 17:21
 ja mam 98,74 mereno k ohybu, ty jsi meril asi az k hlave,,jde s pis ze bys potreboval delsi zavit, dej mi cas a ja overim vyrobce,,posli mi meil at nezapomenu
Datum: 23. listopadu 2012 8:37
Jméno: hodos
IP: uživatel14758
 porovnaval jsem to se starou spici a uhel je stejny akorat je teda o 6mm delsi
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 fuha draku a maji spravnou hlavu a uhel? pac vyrobce je dela jak chce,, u zse mi to stalo,,
Datum: 22. listopadu 2012 19:34
 Zdarec, rád bych věděl, co si o tom myslíte. Chodím do 2. ročníku na průmyslovku a každý týden máme tři hodiny praxe a píšem tam testy  Nevím, nepřijde mi to prostě normální, myslím, že by se měla hodnotit odvedená práce. Často se stane, že jsme tu teorii probírali v jiném předmětu, tak by člověk očekával, že v praxi si to už jen vyzkouší. Ptám se vás na váš názor, třeba jestli se někdo s tím už setkal, nebo jestli se rozčiluju neoprávněně. Díky a sorry že se ptám trochu mimo téma
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 11:49
 v prváku sme dělali hovadinky s pilníkama, vrtačkama brsukama a bůh ví s čím ještě a druhák třěťák sme stabilně byli na servisu takže tam se člověk naučil. holt sis vybral špatnou školu
Datum: 23. listopadu 2012 11:49
 koukám docela bídna dnesk as těma školama... když já sem chodil na učňák tak ano v prváku jsme byly ve škole na strojařské dílně a učily jsme se všecko od pilníku po NCčko... a od druhaku do tretaku nas poslaly na pulku rocni praxe do servisů a tam jsme se teprv naučily (někteří teda) .. ve škole oničem
Datum: 22. listopadu 2012 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky jsme měli mistra uspávače hadů a na praxích děláme taky píčoviny v úterý jsme opravovali kráječe na knedlíky a jsem ve 3 na strojárně
Datum: 22. listopadu 2012 19:32
 Zase nemůžu říct, že neděláme nic, jenom mě prostě štve, že dávají přednost té teorii. Často ze tří hodin dvě prosedíme...
Datum: 22. listopadu 2012 19:03
 Jako u nás  no když jsme to dělali v technologii,strojnictví tak to mistrovi přímo řeknu hodí poučení o bezpečnosti nákres a jde se na věc. Skus říct že už jste to dělali třeba dá pokoj.
Datum: 22. listopadu 2012 18:56
 Normální věc dneska,já jsem se učil 3 roky elektrikářem a na praxi jsem se nenaučil nic.... Jediný rozdíl mezi praxí a teorií byl takový žes na sobě měl monterky jinak nic...zkoušení u tabule,písemky a podobně... No ano v pulce prváku jsme se učili zacházet s pilníkem vrtačkou pilkou atd...
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravim . Je vhodne dat na CZ 175/477.01 bezkontakt z pily alebo kosacky ??? Pripadne co by bolo treba upravit aby som to tam narval .... Nechcem sice moc nicit veterana ale VAPE je moc drahe a origo zapalko je totalne na ..... vopred dakujem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 14:35
Jméno: RoboSK
IP: uživatel6325
 Ok dík. Vsak pokupim nove diely , natahnem novu elektriku , nastavim a uvidim co to spravi.
Datum: 23. listopadu 2012 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 V roce 2008 sem v Péráku měnil celý zapalování,někdo tam narouboval dynamo 55W z čízy s dvojpolovým rele,údajně proto,že stará jednocívka se srala (nesrala,byly to prasata a neuměli to seřídit)...jenže to dvoupólový rele shořelo a nemohl sem ho sehnat.... A tak sem ze skříně vytáh orezlý původní zapalování z roku 1953,který dle táty a dědy bylo po smrti a nikdy ani nedobíjelo .... Flák sem tam rotor vyndanej z J356,vyrval přemotávaný rele který tam bylo na prasáka letovaný na kabely,dle původního zapojení sem tam dal jiný rele taktéž z J356,přečet sem si na netu jak se to šteluje....pak několik zkušebních jízd,nakonec sem ze dvou rele postavil jedno dobrý,místo dlouhejch okousanejch uhlíků tam vrazil pěkný krátký který údajně dojezdili,vyměnil kladívko,který mělo v háji izolaci a načisto to seřídil. A pozor,žádný měrky nic....jen ampérmetr,zkušební jízdy,oko vidí a prostě to buď při přidání plynu z volnoběhu spíná a nebo ne...a pak to musí spínat do baterky a při velkých otáčkách bez světel do odporu na kostru a při opětovném ubrání plynu musí povolit zadní jazýček a pustit to zas do baterky...na volnoběh musí kmitat hlavní kotva,po chcípnutí musí rozepnout....sral sem se s tim dva dny,ale od tý doby sem na to nešáh....kdykoli do ní naleju benzín a strčim do ní,tak na 5 metrech jede....trochu sloh,ale co....to je pro ty mudrcy,podle kterejch sou ty starý dynama poruchový
Datum: 22. listopadu 2012 21:36
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ok dík .. Sak ja si pofotim jak to je teraz a budem to natahovat asi znova po starom ....
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 hele vůbec se neboj vkušenosti jinak než praxi nezískáš mám 16 a fichtlů mi prošlo přez ruce už asi 8-9 ted jsem se pustil do čz 175/456 a nic na tom není jenom si to rači nafot když to budeš rozdělávat at víš jak to tam bylo a jinak zkoušet a zkoušet. z tím zapalováním bych vážně nic nedělal zkuz nastavit předstih odtrh natáhni nové kabely zkontroluj jestli to někde nejde do kostry a zkus tomu kopnout a uvidíš jak se věci mají.mě taky když to nejelo tak jsem vymíšlel ruzné blbosti čím by to mohlo být a bylo to obyčejně nějakou ptákovinou.
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 Problémy se zapalovánim a s dobíjenim jsou dva poměrně odlišné problémy, které spolu v podstatě nemusí souviset. Origo zápalko nemá tendenci se rozštelovávat, pokud je dodrženo několik základních pravidel. To samé platí i o dobíjení. Samozřejmostí je dobrá stav celé elektroinstalace. Takže co doporučuju...vytrhat původní elektroinstalaci, koupit nové dráty a elektroinstalaci natahat celou znovu a poctivě, když budeš mít páječku, dráty, kleště, schéma, smršťovací bužírku atd tak je to otázka několika hodin. Náročnost není vysoká, jde spíš o to zamyslet se kudy který drát provlečeš.Pak zkontrolovat dobíjení, pořádně vyčistit a seřídit zápalko, dát baterku a musí to šlapat. Rozhodně bych nedával jiné zapalování, je to naprosto zbytečné...
Datum: 22. listopadu 2012 18:47
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja som na tej moto nespravil este ani km ale moj dedo bol prvy majitel a staral sa o nu prikladovo ale nadva na nu jedine pre zapalko ze sa to furt rozstelovavlo a ze to nikdy nedobijalo a po 2 rokoch jazdenia sa mu pocas cesty chytila horet od vadej el. inst. a motorka totalne vyhorela . Dedo spravil GO a jazdil na nej do `97 a teraz smutne stoji v garazi zahadzana starimi haraburdami a ja by som ju chcel spojazdnit ale dedo povedal ze bude ine zapalko alebo nech sa do toho nepusta ... inac ku koncu tam uz bolo zapojene iba predne svetlo a motor (elektrika furt blbla) a este som rozmislal ze zapojim aspon iba aby isiel motor je to moc na 15r chalana ?? Od 8r jazdim na 555 a 21 a vela vela som uz na tom spravil (na byvalom 05 motore som robil GO) tak trochu sa aj bojim do toho pustat  co poviete ??? trosku sloh ale dufam ze to nevadi
Datum: 22. listopadu 2012 18:34
 Původní zápalko je naprosto v pořádku, spíš to tipuju na špatnou údržbu a neznalost funkce kladívkového zapalování. Najezdil jsem na téhle mašině mraky km, a se zapalovánim nikdy problém nebyl...takže moje doporučení - vykašlat se na nějaký zbytečný bezkontakty, a raději pořádně opravit a seřídit kladívka...
Datum: 22. listopadu 2012 18:20
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 ahoj seso, koupil jsem už docela dosti dílu, s fichtl krámku, nekteré jsou super, ovšem, velmi mě zklamaly tyto díly, - páka brzdového bubnu a brzdový pedál, to promin, ale ten materiál, s čeho je to , se rovná blatu, páka se ohla jak pragraf hned při prvním zkoušce, u pedálu praskl svár, a též se materiál deformoval, tímto, milé díly jsem ihned vyhodil, a svařil si s pořádného materiálu nové, sic moc nevypadají, ale nekřiví se!!! tímto bych te seso požádal, o vyřazení těchto nekvalitních součástek s tvého krámku, dekuji za pochopení.
radek
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 20:03
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 omlouvám se, byl jsem ve vzteku, a ty díly jsem neměl vyhazovat, pravda, tudíž je to již bezpředmětné. jinak ostatní díly mě nikdy nezklamaly
Datum: 24. listopadu 2012 20:03
 ja kazdopadne kdyz prijdu na neco,,tak vracim rovnou tam kde je tdroj,,toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/reakce_zadni_brzdy_s_112222.html bylo kdysi o 1,5 tenci,sice to bylo tluste jako orig ale nemelo to svou pevnost,tak sem mu to hodil na hlavu a on to udelal s tlusciho matrose,, toto pro zmenu melo kratke ousko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paka_zadni_brzdy_parez.html tak sem mu to vratil,,, na dost dilu neprijdu a tak cekam na draky az se snese vlna a ja zacnu resit,,ale kdyz mi nekdo napise nejakou zpravu bez fotek a jmena,,nemuzu nic resit
Datum: 23. listopadu 2012 6:23
 špinavé prádlo se má prát doma.mám spoustu dílů dílu od sesy a nikdy nebyl problém.ono totiž na hromadu věcí je pouze jeden výrobce.
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 tesim se na mil,otestuji a udelam napravu,,, ale nemel jsi to hazet do popelnice,,,nejsem totiz zadny vekslak a k reklamacim pristupuji zodpovedne
Datum: 22. listopadu 2012 20:38
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 jedná se o pio díly, to ohneš v ruce, otestuj to
Datum: 22. listopadu 2012 19:40
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 pošlu ti zítra večer email, a popíšu závady , peníze vracet nechcu, ty díly sem vhodil do popelnice, jen sem chtel upozornit, na toto zboží, ono novovýroba se jak vidím, dost ošidila, myslím si ale, že by šikovná svářeč , mohl udělat kvalitní náhrady, když to zvádu i já, ne li mnohem lepší, byt na ukor originality.
Datum: 22. listopadu 2012 19:38
 fuha draku,, o jakou paku atd? babeta, pio? pokud je nejaky problem je potreba posalt a ja to preposlu dodavateli/vyrobci at se s tim vyfoti ale zatim sem nic takoveho neresil,,takze jsem prekvapeny,,, o co gou? jake je tvoje cle jmeno at se muzu necho chytit?
Datum: 22. listopadu 2012 18:20
 Dobrý den, rozdělal jsem nádrž s olejem, ale měl jsem menší havárii a všechen vytekl... Mohl by mně někdo poradit KOLIK oleje a jaký TYP se leje do olejové nádrže MUSTANGU 23? A ještě prosím...Jak poznám dobrou lamelu, protože ty staaré už mám ''skoro'' kulaté a dost špatně se pak přehazuje rychlost? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 19:51
 Převodový olej PP80 litr stojí asi 90 Kč
Datum: 22. listopadu 2012 19:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14760
 0.5 LITRU PŘEVODOVÉHO oleje do motoru a kdyby ti klouzala spojka v kocí by letěli otáčky todle je nejspíš jen blbě seštelovaný
skus ten šroubek ve víku trošku dotahovat až to nebude brát zubyl při řazení.... pokut by byli sjete laeli klouzala by....ne že by to šlo přez zuby...
Datum: 22. listopadu 2012 19:35
 Ahoj S olejem ti neporadím já tm jelu normální převodovej volej a na víčku máš rysku tk jí vyndej a až ti tím olej poteče tk to zašroubuj to je měrka. když sundáš přítlačák k lamelám tk je uvidíš a pokud budou hodně černé tk to je tím a vyměn je  dobrá lamela není černí
Datum: 22. listopadu 2012 18:14
Jméno: vojta mauer
IP: uživatel9940
 mam dotaz koupil jsem jawu 250 353 a nevím jak poznám jesatli dobíjí prej nak podle ampermetru ale nevim v jaký poloze ma bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 17:00
 Pokud dobíjí tak by měl ukazovat do plusu...
Datum: 22. listopadu 2012 17:00
 Ahoj. Už se to tu několikrát opakovalo atd atd... Dobíjení na fichtlovi. řekněme, kdybych dal všechny tři cívky světelný... předpokladam do serie, dal bych regulator... omezovač napětí... a připojil to na baterku.. Něco takovýho... přece kdyby to byla 6V třeba 4Ah tak to musi jit ne ? o.O Popřípadě jestli něvítě o nějakejch strankách někoho kdo už to dělal... na googlu neco je ale to je vsecko takový.. strasnej zmatek v tom je.. nikde neni nic od začatku až do konce. ... jeste sem se dovděl že je mozná třeba převinout civky... tak bych potřeboval zjistit, jak zjistím kolik závitů a průměr drátu no... kdyby jste někdo pomohl budu moc rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:52
Jméno: jano
IP: uživatel14761
 Ja mám na Jawe 20 vyriešenú elektriku takto: alternátor je z jawy 555, z ktorého sú vyvedené dve cievky na dva regulátory 12V, zapalovanie je bateriove s kontaktami, akumulátor je 12V./5Ah, predná žiarovka je 35/35W, klasický klakson. Mám to takto už tri roky bez problémov.
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 jo vim... to sem cetl.. ted mě napadlo mám doma ze simsona 6V dibíjení... nevim teda jestli to je "dobíjeni" taková plechová vecicka s dvema cívkama.... nebo regulator jestli to je.. neslo by to pouzit ? pak jen pojistki k baterce treba...
Datum: 22. listopadu 2012 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Něco málo z teorie znám,mimojiné jsem nějakou dobu používal CDI evo I. podle Chonga... To je zhruba to co sháníš..Kdybys chtěl kompletně zpracovanej návod,tak je na webu Jawa-50.cz ... V podstatě se jedná o použití 3 světelných cívek,které se odletují od kostry a spojí se až usměrněné za graetzovým můstkem. Dále je tam nějaký regulátor a takové "tyristorové" zapalování...a pak malá baterka...místo kladívek je možné použít nějaké bezkontaktní čidlo-já měl hallovo čidlo s "plechovou" závorou,která byla na klice a čidlo na statoru...jsou třeba i optický,infrared či indukční....
Datum: 22. listopadu 2012 15:54
 kde se dají sehnat ty hlinikové lišty na jawa 20 (na zadní plech) BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:23
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Hej kde je ten kovošrot s tema dilama potřebuju neco na fichtla
Datum: 22. listopadu 2012 20:23
 Já mám taky kdybys chtěl tak se ozvi
Datum: 22. listopadu 2012 16:14
 Čus, hele já je mám... ozvi se a určo se dohodneme.
Datum: 22. listopadu 2012 14:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele dnes jsem byl v kovošrotu a je tam takovejch dílů na pionýry že už je ani neberu protože to není kam dávat od pařeza po 21čku
Datum: 22. listopadu 2012 14:29
 Zdarec cim vylestim motor aby se krasne leskl diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:48
 koupil jsem leštící hmotu nna hliník, filcový kotouč a motor byl jak zrcadlo
Datum: 22. listopadu 2012 20:48
 Klasicky silichromem, nebo se prodávají železné špony něco jako drátěnka ale o různé hrubosti ale počítej z tím že to nikdy nebude tak jako chemicky
Datum: 22. listopadu 2012 19:09
Datum: 22. listopadu 2012 14:43
 Tak draci zacina sber videi na yotu,,,kdo ma aspon slusne video o moto,,tak at ho sem do prispevku strci,,,buud menit videa v pokcu pac jsou okoukana,,sesa
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 10:15
Datum: 23. listopadu 2012 10:15
Datum: 23. listopadu 2012 6:36
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
Datum: 22. listopadu 2012 21:13
 tak sup dasli,,
Datum: 22. listopadu 2012 19:35
 http://www.youtube.com/watch?v=KNcwryLx8wo&feature=g-crec-u
Datum: 22. listopadu 2012 18:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
Datum: 22. listopadu 2012 13:53
Datum: 22. listopadu 2012 13:48
 není to moc extra a stejně záleží na tobě jestli ho tam dáš nebo ne. http://www.youtube.com/watch?v=vZp_4qDkgx8 Můžete si všimnout že startovací páka byla špatně otočená asi jsme ji zapoměly ještě jendou otočit.Ná té motorce toho bylo víc špatně.Urvanej šroub vačky.Pak když se nám to povedlo rozchodit povolilo primární kolečko.Pak se datáhnulo a šlapalo to cca 500metrů.Pak to nešlo ani roztlačit po zpátku ale píst ve válci se pohyboval.Byl sundán válec náké škrábance tam byli ale nic horznýho.Takže se asi sekla převodovka.V pLánu bylo to prodat nepojizdné.Následně ale byla ukradena kde je netuším:/ Kdybych ji ted našel myslím že bych klidně ten motor dál do kupy a jezdila by dobře. To jen tak trochu sem odbočil.Ale jak se říká něco špatné je pro něco dobré mnoho věcí mě naučila takže znám fychtla podstatě nazpamět (taký ne když tam nic není že  )
Datum: 22. listopadu 2012 10:37
 Proc se stacijou a odlechcu ji klikove hridele na pionyru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel14764
 Dle mě patří odlehčená klika na závodního silničního speciála s 8-10HP s maximem ve špičce...pro tyhle všechnymožný fichtlcupový prskolety je zbytečný a skoro škodlivý dávat malou kliku...ty přece potřebuješ aby se ti to dole sbíralo a mělo to sílu odspoda a ne aby to rychle přecházelo z 7000ot/min do 11000ot/min a motor byl okolo 10000ot/min "klidnější" s tím že motor třeba do 6000ot/min vůbec netahne a strácí sílu v kopcích... Za mě do fakt výkonýho terénního speciálu dát kliku 93-90mm...a zdůrazňuju to slovo SPECIÁL... Do Klasika bych to nedával
Datum: 23. listopadu 2012 16:10
 Chci to na upraveneho myslis ze pujde rychleji do otacek potrebuju poradnej vyjezd ze zatacky
Datum: 22. listopadu 2012 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Jsou pro to dva důvody. Menší váha setrváků a menší objem klikové skříně. Na seriovku to nemá význam,spíše je to škodlivé,ten motor je rychlejší traktor a nepotřebuje lehkou kliku...ztratil by tah v nízkých otáčkách....
Datum: 22. listopadu 2012 19:54
 zdar chlapi... http://www.motozelvy.ic.cz/tuning/tuning_jawa_20.htm .. pořad mi nejde do hlavy proč bych měl snižovat valec... mam strach že mi to bude klepat ten pist o hlavu valce potom .. poraĎte.. když na to koupim pist tuning jednokroužkovy z fichtl kramku tak by to nemělo klepat?? .. :/ díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 21:33
 Z jediného důvodu,pro závodní účely upravovali dvoukroužkový píst,protože jednokroužkový se dělali z odlitku. Potřebovali dostat přepouštěcí okna v pístu o trochu výš a tak píst utočili na dnu o dva milimetry a o stejné dva milimetry zkrátili válec. Dnes se dá sehnat leccos,takže nic nezkracuj a prostě sežeň jednokroužkovej píst s kroužkem 2mm pod korunkou pístu a je to...tyhle písty má brusírna Josef Bašek,Třebechovice p.Orebem.... Kdyby se použil píst z FK tak je potřeba utočit dno pístu o 1mm a o 1mm zkrátit válec....
Datum: 21. listopadu 2012 21:33
 Zdravím asi vás nepoteším  mám dotaz dneska jsem rozpulil motor .. abych se kouknul promi tekl olejh a zistil jsem že ... na jednou bloku jsou ze zdola jak tekl dost hluboké rýchy (cca 3mm) od šroubováku s píš od sekyrky ..... skoušil jsem to zbrousit na skle ale nevi jak hodně mužu ... a druhý blok má zas trošek pohromaný ten výstupek kde se montrují stupačky spíš je při ohlej .. a karter trošek naprasklej .... Dá se to nějak opravit nečim zalepit nebo utesnit ... nebo mám schánet nový kartery ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:31
Jméno: Honza
IP: uživatel6924
 Ahoj, pokud máš možnost sehnat náhradní motor, tak to udělej. Pokud chceš ten starý zachránit, sežeň si tekutý kov. Je to tmel na epoxidové bázy a drží. Jen je poněkud dražší.
Datum: 31. ledna 2013 14:31
 Zdravím asi vás nepoteším  mám dotaz dneska jsem rozpulil motor .. abych se kouknul proč mi tekl olejh a zistil jsem že ... na jednou bloku jsou ze zdola jak tekl dost hluboké rýchy (cca 3mm) od šroubováku s píš od sekyrky ..... skoušil jsem to zbrousit na skle ale nevim jak hodně můžu ... a drůhý blok má zas trošek pohromaný ten výstupek kde se montují stupačky spíš je při ohlej .. a karter trošek naprasklej .... Dá se to nějak opravit nečim zalepit nebo utesnit ... nebo mám schánet nový kartery
Pro Jawaře ...  OPRAVENO
Jinak jsem to už jednou měl uděláný ... odmastil jsem kártery a dal silikon na obě pulky a tesnění a za studena netekl a za tepla kapal jak svine ... .... ještě mám doma jeden motor .... ale tam jsou zas zničený závity .... jak je kryt na zapalování a na spojku ...... Tak už nevim co stim mám dělat aby to nekapalo
Datum: 22. listopadu 2012 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Před aplikací "silikonu" je potřeba bloky motoru odmastit !! Můj osobní názor-motor nechat na ND a sehnat na burze za 3-4 stovky polomotor s párovejma karterama... Ten zmutovanej motor bude zlobit..
Datum: 21. listopadu 2012 22:00
 a neni to silikon ale tmel na motory a převodovky  ¨ a itane piš jak člověk a né jak tatar... vubec sem nerozluštil na co se ptáš
Datum: 21. listopadu 2012 21:40
Jméno: Jawař
IP: uživatel14082
 Stačí tám dát na oba kartry silikon a mezi to těsnění (silikon mají i tady na fichtlkramku)
Datum: 21. listopadu 2012 21:16
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 hele ja bych to zalepit silikonem (uplně obyčejným) a sbrousil výstupky
Datum: 21. listopadu 2012 21:15
Jméno: pavel
IP: uživatel14559
 čau draci mám dotaz můžu jezdit od roku 2013 na pionýrovi sřidičským průkazem B
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 19:19
 Můžrš ale ne po pozemních komunikacích.Když se podíváš tak vyhláška od 1.1.2013 uvádí že řidič z řidičským oprávněním skupiny B může jet na motorovém vozidle které je 125ccm ALE musí to být automat tzn.skůtry větších obsahů.
Datum: 22. listopadu 2012 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Proč by ne,mužeš,já proti tomu nic nemám  Mužeš jezdit i na velký Jawě,to mi taky nevadí...
Datum: 21. listopadu 2012 20:32
 ne
Datum: 21. listopadu 2012 20:22
 zdar draci hele mam problem mam fika a v TP je 65km/h ale potřebuju 45km/h abych mohl jezdit od 15let díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 19:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ať máš naději!Dyž mě zařídíš, že nemusím mět lékařskú prohlídku a korekci zraku pro řízení motorovýho vozidla, toš Ti na oplátku zařídím abys mohl jezdit s voidlem kerý má konstrukční rychlost 65 km/h.Dyž se Ti to nepovede, tak dej bacha až uslyšíš vrčet STALINCA esli v něm nesedím já.Pokud ano tak utěkej!!!Toš tak!
Datum: 21. listopadu 2012 19:52
 To byla sranda, to by ti tož neuznali nikde víš? Kolikrát se při přepisu ze starého do nového TP nějak překouknou nebo co, a napíšou tam 45km/h...ale žádnej oficiální postup na to asi nenaroubuješ...a v novele o tom nic neni...
Datum: 21. listopadu 2012 19:24
 to by asi na stk neuznaly
Datum: 21. listopadu 2012 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Kup si korekční pásku co prodávaj v papírnictví a umaž 6 a napiš 4 ....jaká otázka,taká odpověď
Datum: 21. listopadu 2012 19:19
 a nebo bude změna zákona ne myslim 13 ledna tam o tom nic nebude? a taky jsem se chtěl zeptat proč by o nešlo vydel jsem 05 s rychlosí 45 i 21 s rychlostí45km/h tak proč ne u 20
Datum: 21. listopadu 2012 19:18
 S tim v podstatě nepočítej...počkej si rok a pak jezdi...
Datum: 21. listopadu 2012 19:01
 to se mi nechce delat mě totiz napadlo ze by to slo na uřadě nějak přepsat ale nevim
Datum: 21. listopadu 2012 18:53
 Jiný papíry, nebo babettu...
Datum: 21. listopadu 2012 18:47
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Když dělám řidičák na osobní a nákladní automobil ( skupina B a C), tak na jakou skupinu se dělá u závěreček test?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 17:54
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 On to asi dělá přes školu. Ta má vyjímku.
Datum: 22. listopadu 2012 17:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakto, že to děláš najednou? Já když sem před dvouma rokama dělal C, tak to bylo podmíněný, že už musim mít Bčko. Ani Ečko sem nemohl dělat s Cčkem, takže sem ho dělal hned po skončení Cčka...
Datum: 22. listopadu 2012 16:34
 C.... a u techniky je 5 otázek 2 na B a 3 na C
Datum: 22. listopadu 2012 10:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A nebude to na AM???
Datum: 21. listopadu 2012 19:57
 C
Datum: 21. listopadu 2012 19:23
|



|