slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  389  390  391  392  393  394  395  396  397  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
zdar draci fotky našich fichtlů a kol , máme tam dva nedodělaný speciály , atd... http://thepetrson72.rajce.idnes.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13372    
cool stroje:-)
 
 
Datum: 01. prosince 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel14783    
Ten Luďkův speciál to je pořádná koza! :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
No já bych k tomu válci volil objem tak 4.8ml.....5,5 je dost málo.....
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
čz ťák y sváry nejsou moje ale kámoše :-) stando a kdo řikal že ta hlava bude origo a navic ma 5.5ml
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14775    
Myslíš že klasická hvězda bude stačit na ten "5K" od Müllerů? To tam bude kompresní poměr tak 6:1.....
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vidím ty sváry na těch samo domo konstrukcích tak bych se s tím bál vyjet od baráku :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel10158    
Nazdar draci,rn chtěl jsem se zeptat zdejších odborníků. Renovuji skůtra Čezeta 175-502 s dynamostartérem r. v. 1962 a mám následující problém. Při rozebrání motoru jem zjistil, že je omletý pastorek náhonu tachometru na mém je 10zubý, ale zde na popisu tohoto stroje je psáno 11 zubů. Jaký má být správný počet zubů a z čeho by takový pastorek pasoval. Rovněž sháním matici rozety je na klíč 32 vnitřní závit má průměr 18,5mm, stoupání 1,5mm a je tlustá 8mm předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel10158    
No motor z rikše na díly mam taky tam je bohužel výstup z motoru 3 zub místo 4 zub na skútru 502 a pastorek má 13 zubů. Ale jedna potěšující zpráva je, že jeden můj známy mi dnes donesl použitelný pastorek. Tímto chci všem poděkovat za rady. Spíše mi dělá vrásky matice rozety všude kde jsem se ptal tak mají velký vnitřní závit a je tenká.
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motor z rikše na díly tak se kouknu
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel10158    
Děkuji za radu. Budu muset něco podobného sehnat.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám tedka takyčerstve skutra 502 60 rok. Nerenovuju ho a naštěstí jsem ještě nemusel nic extra rozdělávat, když stačilo po 28 letech odstavení rozhebat a vse funguje. Ale co jsem renovoval jiny motorky a mel jsem problém s náhonem, mužu jen poradit, že tem dej tolikozubej koliko tam byl a vubec bych se nebál nějakýho použitýho- i třeba malinko sjetýho- oroginál je zaltej- tím pádem doporučuju aurko a podobne- nejlepsí vykuchat z nejakyho motoru ze skutra. ( nebo burza, kde se obcas objvi originály uloženkový) Tech druhu prevodu bylo celkem dost na ty nase masiny. Ale kdyby nekdo delal repliku, tak mám zkušenosti, že to nekdy nni nic moc- nesedne to kloudne, musis dopilovávat, lanko pak není ve stredovej ose a časem se tím padem ukrouti atd atd.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel14421    
Nazdar DRACI. Nevíte někdo, kde by se dal sehnat zadní nosič na Jawu 20, 21 bez navrtání plechů? Byl i v nabídce na Fichtlu, ale už není. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: Šroubek      IP: uživatel14831    
Mám doma nosič-dost pěknej ale je pouze na starší plechařinu-resp. na tu s Al lištama.
 
 
Datum: 11. prosince 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím kde by se dal sehnat, ale nejlepsí je si ho udelat( ci nechat udělat) a dopasovat primo podle konkretniho pionýra a jeho plechů- když je nechceš vrtat, mužeš si tež uzpůsobit velikost atd. Jen stači venovat trochu času nákresu projektu...
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: Kuba402      E-mail:      IP: uživatel14281    
Nazdar motorkáři, chtěl bych se zeptat na to jakou motorku by jste si vybrali vy (popřípadě napsali klady a zápory obou motorek) Vybírám si mezi Simsonem S51 a Pionýrem 50/21 jsem už s toho rozhodování na prášky. Můžete mi navrhnout i daší motorky ale žádné číny, a musí být hlavně málo poruchové a spolehlivé. V létě budu dělat řidičák na 125 ccm. Rozpočet na motorku mám asi 15 000. Směrovky a 12 V světla jsou plusem ale není podmínkou. Jezdit budu hlavně po cesách ale občas nějaká ta polňačka a nenáročný les si neodpustím. Zatím jsem jezdím na Babettě 210 která mi zatím stačí a je spolehlivá ale chtěl bych něco silnějšího. Předem díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ne nekazí to bych se bál mnohem víc simsona že mě někde nechá než čz ,hlavně když přivezeš tu čz tak překontroluj kladívka a uhlíky a komplet elektriku nebo se ti stane jako mě u 350 že se ti rozleděj uhlíky za jízdy a dobro došli můžeš tlačit domů
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: Kuba402      E-mail:      IP: uživatel14281    
No tak jsem se rozhodl ze Nejspíše toho Simsona nebo Čz 125/476 ale spíše tu čz strašně se mi líbí. Elektrykáře máme v rodině takže by se Simsonem a jeho elektrkou nemněl být problém. Jinak ještě dotaz pro mně zásadní kazí se hodně ČZ ? Potřebuji nějakou neporuchovou ať můžu jenom dolévat benzín a jezdit :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 15 000 bys koupil Simsona v top stavu kterej by i jel, mínusy: jsou to (podle mě) zbytečně předražený motorky a často jsou přestavěný elektroniky na endura a opačně, elektrika úplně v řiti, tlumiče choděj nadoraz, přebastlený světla a i když tam je převodovka novýho typu tak to má někdy potíže .. a má docela děsnej zvuk motoru .. jako klady ale zmiňované kity do motoru, bezkontaktní zapalování, 4kvalt, zadní tlumiče, blinkry a je krapet silnější .. nebo bys pořídil třeba střepa pionýra a za ty prachy ho zgenerálkoval .. pincek jede dobře ale musí se o něj člověk starat, fichtl má duši .. a nebo bych bral Čz 125/476 , už má přijatelnou elektriku, blinkry, vypadá dospěle a robustně a určitě se jen tak někde nerozsype .. a dá se zaměnit s motorem 175ccm. Co se týče Yamahy DT / XT apod. radši bych si ještě počkal a našetřil víc, ať koupíš nějakou v dobrém stavu, udržovanou a dobře ježděnou ... já jsem za pár tisíc koupil Cagivu :-D no předemnou jezdilo fakt prase nebo jinej dobytek a aspoň dalších 10-12 tis. do toho vrazím, zato bych měl pěknou ČZ :-D ale ideální by bylo aby ses na všech povozil a rozhodnul se sám .. :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel14747    
určitě simáka mám dva roky fichtla a pořad se to sere a to nejsem sám je to tak už prostě z výroby odflaknutý mám i předchozí typy jawa 555 to bylo 100x spolehlivjší a jel pořád takže za mě určitě simsona kamoš ho má zrovna mi to pučoval minulý týden , výkon to má o něco vyšší než fichtl taky to ma navíc 4kvalty a pořádnou elektrosoustavu, pěkně to vypádá (už aspon jako motorka) prostě oproti fichtlu to je luxus navíc je tam více možnosti zvednutí výkonu 60ccm-70ccm válec různé karbce a pak z toho vytřískaš takový výkon že to pojede 100km/h ale zaleží na co to chces jestli kolem komína nebo dlouhé cesty pokud na cestování tak počítej že seriový simák má top speed cca 70 a cestiovní rychlost je 60 takže na dlouhý cestování to není (bez úprav)
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako, já mám řidičak na neomezenku ale mám jen ty naše čsr krumplyy - ale ne já ty naše motorky prostě miluju Zetky a Jawy- nechci nic novějšího zatím. Ale co jsem chtěl říct- začínal jsem na fichtloj, pak dve 125 a tedka mam Jawku 350, ale prostě se k tomu fichtlu rád vracím a to casto. Když nechcces nic težkyho- i kdyz čz 476 není nijak těžka- tak doporučuju fichtla- jezdil jsem na nekolika simálech ale to je prostě taková nudná jizda s tím motorem ( mluvim o origu) Fichtl to je podle mě prostě stájl. I když simson pro začatek taky není nic šlatnýho- simson pohodlnejsi, možná aj trochu spolehlivější ale nudnejší - tak asi tak :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
haled v motoinzerci.cz je mz 125 etz papírove125 s motorem z 150 ETZ ...nvm z a kolik ale je t o zajímavý stroj od 16....
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel384    
ještě třeba jawa dandy 50 ? ta nandá jak fichtloj tak símákoj :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yamaha DT 80 nebo Yamaha DT 125. Do těch 15 000 Kč za zimní cenu + smlouvání nějaké seženeš. Je to opravdu parádní povození jak na silnici, tak v terénu. :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel384    
a když takhle vybíráš doporučuju skouknout ty motky na http://www.motorkari.cz/moto-znacka/?znacka=cz kupříkladu tu máš čz.. najdeš typ a tam to máš..je to dobrý jsou tam zkušenosti přímo od majitelů :-) ale to asi znáš.. :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tom případě ti přeju hodně štěstí ze simsoňáckou elektrikou :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: Kuba402      E-mail:      IP: uživatel14281    
No ty Carivy určitě ne !!! To je hnus až se mi s tho chce blejt. ČZ se mi hodně zamlouvají ale naši mně s tím poženou (Matka řekne že to je moc velké a otec že moc staré) Jinak t čezety co jsem se díval na Youtube tak to zvládne celkem dost. Fichtla jsem asi vyloučil. Jestli by jse byli někdo tak hodní a napsali jste mi kterej typ Slimáka je asi nejlepší. Díka zy VšE !!!
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: trapnej      IP: uživatel11667    
ČZ 476
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel384    
co říkáš na čezetu 125cc ? mužes ti tam dát pak motor 175cc a myslím že za ty prachy by se dala sehnat jedinej problem je teda dobíjení tady je jedna pěkná..krom těch třásliček na řidítkách :-D http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/638725-125-476.html a fichtl vs simson.. no já bych asi bral simsona.. pokud máš 15klacků a nejsi vyloženě blázen do pionýra... tak bych už ho nekupoval..(za to se ženeš už lepší motorky)
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: Tremer      IP: uživatel14753    
Čus draci mam mozna takovy blby dotaz když chci prihlásit fichtla tak platim jen za přepis nebo jako u aut i eko poplatek a jak to je s pojistkou když předchzí majtel platí pojistku tak do kdy na to musim udelat novou?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
eko zlodějna se u motorek nepkatí.. pojistku si máš uzavřít hned jak to koupíš.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel14188    
nazdar všichni potřebuju radu ohledne jawa 21.Mam podezření že mi to saje olej z prevodovky.Za studena nakopnu a celkem to čudí.behem jizdy to taky dost čudí ale jede jak by mel.Jak se zahreje tak po20minutach tak volnobeh celkem drží ale neni to jak za studena.Zkusil jsem ho za volnobehu naklonit doleva a doprava na obe strany zdechl asi po 5sekundách.Podruhe sem to zkusil a když sem naklonil doprava tak se zvedly otačky a když doleva tak se snižil volnobeh a bylo to na pokraji zdechnuti ale udržel to.Jo a ješte po tech asi 20minutach 1,2kvalt pohoda jak ma a 3 spíš drží otačky než aby stoupaly.Svíčka mela zavity komplet od oleje ale jiskřište bylo krasne cihlove.Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj mates!Nevím proč skoro fšecí používáte malý písmeno ve jméně!To neéni dúležitý!S tym nakláněním Ti to píše pejsek, ale v dávných dobách sme měli závodní motory otryskovaný na pokraji přechlastánía a dyž se to stalo, tož zavřít benzín položit motorku na stranu plovákovej komory než se to chytlo a potom se to roztočilo.A ta svíčka? Vypadá to jak dyby fúkala, ten olej, ale to by zas nebyla cihlová!Toš nevím.Snáď negdo poradí lepčí!
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel384    
tak sleduj jestly ti ubejvá převodovej olej.. to stím nakláněním je to normální mění se hladina v plovákový komoře. a to čudění za studena je taky ok...když to jede jak má tak prostě nic neřeš a jezdi ne :-D ještě něco..ta svíčka pokud je cihlová tak to přece nemůže brát olej.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 13:55
 
 
 
 
Jméno: vojtěch mauer      E-mail:      IP: uživatel9940    
uvažuju koupit do kývačky 250-353 bezkontaktní zapalování vape a slyšel jsem že to nepotřebuje baterku je to pravda?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 1:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Provoz bez baterky sám výrobce nedoporučuje... baterka se aspoň nahrazuje kondenzátorem.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 1:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano...
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Nazdar draci, potreboval by som poradiť, ako mám zbrúsiť hrany kanálikov vo válci na jawe 20. Ako spoznám, že sú dostatočne zbrúsené? Ďakujem. Mám totiž problém s hlučnými piestnymi krúžkami (mám motor po GO a už mám na ňom cca 170km a stále ten zvuk neprestáva, tak to budú asi už len tie krúžky, či nie? ) Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4145    
tam jde o to že se o něco zkráí ta zajižděcí doba...
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Mik!Nejsu proti zaobleným hranám, ale máte to na ježďání nebo na poslúchání?To jenom ze srandy!Ale radek to radí dobře!Šak na to má méno !No nééé?Toš tak!
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
ze začátku mi to taky trochu cinkalo, ale najel jsem 50 km a ustáloto, takže vše v pohodě...
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Radek a funguje vštko? Nerobí to žiadne zlé zvuky za chodu motora?
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
já jsem hrany ve válci zkosil pilníkem na nehty :-D a pak jsem to jestě přejel malinkým jemňoučkým pilníčkem a kroužky jsem zbrousil brouskem na kosu :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: ZULU      IP: uživatel13836    
ČUS , hej to už se nedá koupit primární kolčko 9Zubé i s řetězem ? nejak to nemůžu najít...v nabídce ani u konkurence ...je tu někdo kdo by mi dokázal vysvětlit proč už se to neprodává ? ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: ZULU      IP: uživatel13836    
Ale prodával ..kupoval jsme to jako sadu 9z primár + řetěz bez sponky ..
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12656    
retez na primar 9z se nikdy neprodaval. Vezmes normalni primarni retez a skratis ho o clanek a mas to
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel14747    
čau chci se zeptat jestli může jezdit na simakoj s řp.B díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
telda: Ne, přečetl sis to blbě. K Bčku se dává Am, což znamená že s Bčkem simsona řídit nemůžeš. Leda bys měl to Bčko ještě z dob, kdy se k tomu dával řidičák do 50ccm, pak by platilo to, co si napsal.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel14747    
tak už sem si to zjistil dá protože k bečku dostanete A1 s kodem 150 to znamená do 50ccm ale není omezena rychlosti ani kw ,protože kdyby jo spadala by do Am takže můžete řídít jakoukoli 50ccm simsona,fichtla, i nějaky novy padiny co maj v tp třeba rychlost 60 a 8kw + vlastně skutr s automatem a to je docela dobrý
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 23:27
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Jedině, že by jsi dělal řidičák před mnoha lety, když se dával i řidičák na jakoukoliv padesátku. Musel by jsi mít v řidičáku zaškrtlou skupinu A1 a v poznámce číslo 150. To by jsi mohl řídit jakoukoliv padesátku.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Robotox ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, protože k Béčku se dává AM a toje do 45 kmh (Babetta, skútry) Simák má asi 60 nebo víc, každopádně nemá konstrukční rychlost 45 kmh
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odpověď najdeš na stránkách vyhlášky. :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám takovej poznatek pro ty co ladí.. dneska jsem dokončil projekt výfuku z Jawa 175/356 (dvojvýfuk). Hoši všem co jezdí závody vřele doporučuji! :-) Takhle nějak jsem ho upravil: Vepředu je větší průměr výfuku než kolena u fichtla takže jsem to vyvložkoval, zavařil. Všechny přepážky vyházel. Výfuk jsem zkrátil asi tak o 8cm, koncovku přivařil. A nakonec přidal výletovou trubičku. Paráda je že i úchyty sedí a nemusí se nic přidávat. Zvuk? nepředstavitelnej.. snad lepší než ten rezonák co jsem tam měl předtím. Fakt paráda .. jinak mám to lehce upravený na 5kobylek (snížená hlava, 40:00, kanálky, jednkr. píst ...) Fakt se mi to líbí kdyby někdo chtěl fotku stačí napsat ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Dík za info...
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Za brzdu se platí se za každý změřený graf a pak co si řekne stejsky za asistenci. Na konkrétní cenu se ho musíš zeptat.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak se to účtuje, pokud to není tajný?
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
zjednodušeně řečeno to tak je. Největší problém je kdy to měřit, musí mít čas majitel brzdy i stejsky a musí na to být minimálně půl dne, jinak to nemá cenu tam jezdit, takže po práci na večír to moc nejde. Se to nezdá, ale než se všechno přípraví a motor se poprvé nastartuje tak jsou někdy i dvě hodiny pryč.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
jak to u Stejskyho funguje, dojedeš k němu a měříte?
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Na trati a hlavně v terénu se výkon válce s konkurencí moc porovnávat nedá. Měřil jsem pákrát s pomocí Stejskala svůj motor, takže vím, že meří i motory ostatních. A jeden takový motor, jezdící přední příčky na závodech, měl takový průběh výkonu, že jsem kroutil hlavou jak se sním dá v térénu vůbec jed. Ale přidají se k tomu dobré jezdecké zkušenosti a motorka fungující jako celek a dokáže závody i vyhrávat. A k tomu, že některý koně jsou menší nebo větší, napíšu jen to, že pokud koupit válec s nějakým výkonem, nasadím ho na pochybný spodek motoru, dobastlím k tomu nějak výfuk, sací kolínko nejlépe obtočím třikrát kolem rámu a dám na to čínský karbe stím jejich filtrem, tak nemůžu čekat, že tam budu mít na desetinu ten výkon co by tam měl být. Jeden příklad takovýho motoru http://www.ms50.cz/nab/o_23.jpg rozdíl mezi „nasazeno“ a „naladěno“ je velký
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro standu!Stando enom piš!Čím víc tým lepší!Ti co nevědí toš se dovědí, že Standa umí!A fakt je, že o výkon dycky nejde!Gdysi dávno v Karlíně na MR mě dojel o kolo Ervín Krajčovič.No a dyž mě chtěl předjet a já to zjistil, toš sem za to vzal tak, že celý kolo se musel hodně snažit:-Pak se mu to povedlo.A to měl fabrickú fabriku s 5 kvaltama a já enom 4 kvalty a doma dělaej motor.Ten múj tuším točil o neco víc:A taky sem měl vzadu 4.00 x18 a on enom 3.00 x18 aby to měl co nejlehčí!A já do Karlína jezdil trénovat! To byla třída 125.Toš tak.A gde sú ty fotky?
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím přesně na jaký brzdě to dělal.. ale je zaměstnanec STK tak předpokládám že se vyzná :-D Jinak řekl bych že naměřil dobře protože kopce co jsem dřív jezdíval na 1 teď jezdím na 3 :-D Jinak Bakoun... jak pojet? .. někoho předjedeš i kdyby by měl 100 koní protože na to neumí... Taky jsem s tímhle na fichtlcupu předjížděl i cestovní úpravy od stejskyho.. nevím čímto? ale většina je o zkušenostech!
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14769    
Z toho co jsem viděl na fotkách u FK,tak je ten tvuj válec víc otevřenej jak MS50, takže kdoví kolik PSů tam máš,ale každopádně jsou to krvelačný bestie... "Pár" svých jednoduchých válců jsem udělal,některý "volnější",některý ""živější"" ale nic extra zvláštního,dle mě 5-6 poníků ,,,a někdy se dostaví šok,,,někdo s mym válcem v klasikách.. jel skoro ještě v záběhu dva závody a z toho jednou bedna a podruhý brambora...a nebo šok,seriovka jede 90 (měřeno Škodou Favorit)... Silniční dvoukanál 11250ot/min na trojku při 12/55....změřený nemam ani jedno....nechce se mi do toho vkládat finance,mam to jako koníček.... Spíš takovej muj hec,co pilník dokáže,když oko vidí... prostě mi to baví.....taky sem párkrát dostal info,že muj "jednoduchej" válec pojel papírově 7HP teréní válec... Nevěřim tomu,že by nějakej muj válec měl takovej výkon,,,to ani neni možný,,,,jen některý koně jsou holt menší... A pak něco papírově porovnávej... Jedině na trati....to se pak stává,že 7HP 5K jede vedle 8,5HP 3K ...No nic... To sem zas napsal víc než jsem chtěl... Nikam tim nemířim,nic tim nesleduju,pouze konstatuju... Už bych měl držet hubu....
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Velký vs. malý koně... to je boj. Mně se povedlo s válcem od FK pojet týpka, co měl kompletní Stejskyho 10k MS50 kit. A kde bych já vzal 10 koní, jestli jich je tam 5, 6, 4? kdoví...
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14769    
Taky jde o to,jestli má 5 velkejch koní a nebo 5 malejch koní... ;-) Protože všechny brzdy nejsou stejný...někdo má 10k na brzdě(asi menších) a kolikrát ho předjíždí někdo,kdo má papírově 7k,ale asi větších koňů .... Tak kde je ta vypovídací hodnota?
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... kamarád :-D graf, jinak to nemá žádnou vypovídací hodnotu.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 1:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zítra to vyfotím nebo natočím :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: stahos      IP: uživatel14768    
Zdarec,chtěl bych se na to kouknout když to nabízíš,pošli prosím foto i video jestli máš,díky moc.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: fugas      IP: uživatel13743    
ja chci foto pls.....
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano motor mi zkoušel kamarád a naměřil necelých 5 koní přesně 4.8
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
5 koní, to už je hodně odvážný tvrzení, je něčím podložený nebo sis to vycucal z prstu?
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: koumák      IP: uživatel14188    
čaute,dneska sem byl projet moji jawu 21.40minut jezdila jak ma,potom když jsem dojížden na zahradu na volnobeh tak sem slyšel že neco jakoby chrčí.tak sem to chvili poslouchal a po chvili začal chcípat tak sem pridal.potom chrčení ustálo a začalo to jakoby pískat.tak jsem to chvili vypnul.Potom jsem nastartoval a že dojedu domu ale dal jsem jedna a pridal a začelo mi to vynechavat vubec nesel do otaček tak sem teda nejak dojel domu.dojedu k domu a v zatačce pridam a najednou to zase jelo nevíte co by to mohlo být a to pískáni nepřestalo.ozýva se to nekde jakoby od zapalka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel14188    
a nemuže to být kondíkem? sem se dival a jiskří to fest aj na volnobeh.....a jak mam zjistit že je špatne gufero? ono se to pak normalka zase rozjelo tak prave nevím
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: ZULU      IP: uživatel13836    
třeba gufero pod zápalkem .... to je více namáhané než gufero na druhé straně...měl jsem fichtla co se přehříval a gufero šlo za chvilku kadit ...tak na to mrkni ..dělá to pak bordel a saje to falešný vzduch ...a nemá to tlaky ..
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
zdar bejci hele jakej je předstih na čz 175 ?? díky jo a ještě pojede čz 175 s karbecem jawa 250 353 ?? díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: Biker251      IP: uživatel14770    
jo, naper tam ten karbec z 250 a predstih dej tak 10cm pokud to tam teda naměřiš, (tak to měli dobové specialky) tak se snaž :-DDD :-DD potom to hrabe aj na neutral jak splasené :-DD
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih si najdi v příručce, myslim že je to 4mm.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 9:35
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
a co ten předstih ??
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 2:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14759    
Pojede, já ho tam měl a jede to mnohem líp než s originálem, akorád se mi nepodařilo vyštělovat ten šroub na směs. Při jízdě se to chovalo normálně, ale při volnoběhu se to jakoby dusilo. (Ted tam mám origoš a chová se to naopak. tak nevim..:-D :-D)
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: pérko      IP: uživatel13689    
jde o 175/356
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O jaký typ čz 175 jde?
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: sykec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde prosím vás koupím trysky do karbecu na jawu 125 dandy:-), díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: ondra9024 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v Chrudimi u havla :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, pýtal som sa vás na potrebné veci k prihláseniu fichtla, ešte by ma ale zaujímala jedna vec: Musím mať pri prihlasovaní fichtla so sebou, alebo môže ostať doma? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis mat zo sebou, policajt kontroluje VIN císlo
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel14039    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, co by se stalo, kdybych dal do fichtla píst, tak aby šipka směřovala nahoru. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=jq6WkK5k134
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsem to měl nechtěne tak to cinkalo
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
maj recht, vlastně i ten druhej na tom nebude o moc líp :-) ale zas na druhou stranu bez kroužků to jde moc pěkně vytáčet i třeba k 13ti tisícům .. teda z kopce a na dvojku :-) :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14764    
Byl si rychlejši;-) a dobrej postřeh s tim "zelenáčem"... V tomto případě naprosto souhlasím,kroužek už tam nebude... A mimojiné víš kde chodí druhý zámek? :-D Destrukce je předem daná...
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14764    
Bude chodit první zámek přes výfukový kanál a při nejmenším ten kroužek po pár startech praskne,,,,někdy se ten píst ve válci úplně brutálně zakousne že je to na 4 výbrusy... Pokud nemáš píst šipkou dolu,tak rychle učiň nápravu a nekoumej co by kdyby,protože tu jiný řešení není...
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zkoušíš teda pěkný finty... o pár dotazů niže sám uvádíš že to máš namontovaný šipkou nahoru, tak se neptej na blbosti a ten válec sundej a píst otoč, aspoň zjistíš že zámek prvního kroužku ti teď směřuje k laufu a to znamená že už tam ten kroužek zřejmě nemáš, nebo jen jeho zbytky... jistě už teď chápeš že spoj kroužku těžko může chodit tam a zpět přes vejfukovej kanál. toto by také mohla být odpověď na tvůj dotaz níže - pač není kroužek - není výkon
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chci si od dědy dovýst Jawettu Sportku a chtěl bych sní jezdit po silnici.Kartičku jsem si z netu koupil, ale jak je to s pojištěním? Několik desítek let to pojištění nikdo neplatil a vím že u fichtla to je problém, ale když Jawetta nemá ani značku ani TP? Děkuji za postřehy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
děda měl v garáži stadiona dobrejch 20 let zašel jsem na pojištovnu a pojistil to a ted už třetím rokem platím normálně pojistku a je to
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusím jawamanii :-) díky za rady
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no hele, vzhledem k tomu, že čkp vůbec nějakej registr neřeší (ať to má rz či ne) tak bych se trošku obával že ti to kliďánko pošlou a budou spolíhat na zaplacení.. tahle banda totiž koukne ne nově vzniklé pojistky a šup, už to posílá bez ohledu na cokliv.. takže je na lidech aby dokazovali blabla.. fakt nevim jak se k tomuhle postaví, nikde na netu tohle asi nikdo neřešil, takže ti nedokážu poradit. dwein
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já nevím jestli to za komunistů muselo mít pojistku :-D a prodávat to rozhodně nebudu :-D mě jde jen o to, aby to po mně nechtěli doplatit zpětně...
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: dwein diblík      IP: uživatel12627    
obávám se, že takováto rada je shrekovi úplně k hovnu :O
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
normálně zajdeš na pojištovnu a pojistíš to..teda pokud to pojistku nikda nemělo poprvé jim do zaneseš do registru ale pak je potřeba jí poctivě platit a kdy bys to prodával je třeba na smlouvu a s tou to zrušit ....jinak je to brane jako tve moto....jde to zrušit i přes potvrzení o eko likvidaci...prostě ted opiš vírobní číslo a zajdi na pojištovnu u ktere máš vhodné podmínky ...ale pak je třeba to hlídat
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: antonin karnik      E-mail:      IP: uživatel14028    
zdarec borci.Nemáte někdo vígl,nebo nápad,jak vyčistit tu malou dírečku co je zepředu na karburátor u mustanga.Myslíl že se tomu říká vzdušník.Nic mě nenapadá a nebo spíš nemám tak nic tenkého.Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: antonin karnik      E-mail:      IP: uživatel14028    
prosimtě ta dirka je zevnitř karbecu takže musim vyndat sloupě?
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9865    
Za šoupátkem je taková minidirka a hrozně blbě se k ní muže. Tak tu prošťouchni a bude po problému.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě taky docela zajímalo jak to chcípání opravit. Mám karbec vyčištěný a seřízený, vzduchový filtr nový, airbox originální, zapalování VAPE a fichtl mi za tepla strašně neochotně přechází na volnoběh. Za jízdy je to tak, že jedu a při podřazování zmáčknu spojku, pustím plyn, ale fichtl okamžitě chcípne a jak pustím spojku, tak ho tím nastartuju. Řešit to lze meziplynem, ale stejně se úplně zadusí až chcípne. Stačí ho potom trochu potůrovat a volnoběh už v pohodě udrží. :O
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak určitěééé
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: antonin karnik      E-mail:      IP: uživatel14028    
je možné že by mělo vliv na výkon a hlavně na chcípíni motoru při dojezdu třeba na křižovatku
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuji jedním vláskem ze svazku drátku propíchnout, propláchnout ideálně řádně profoukat kompresorem, když to nepomůže tak vyvařit tak jak píše péro. Já to čistím na průmyslové umývačce pure solve to je jak kyselina :-D prostříkám s tím karbec, vyfoukám a vždy šlape.
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 16:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
celý karbec vyvařit ve vodě s octem y vyčistí se všechny dírky
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim ...... potřeboval bych poradit jak opravit zavit v karteru ...jak jsou tam ty 3 zavity na víko od pojky .... tak jeden je uplně zničenej tak jesli má nekdo nějakou radu budu rád odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tak to vrtnout durch,udělat závit a zevnitř kartru nalepit M6 šoub, takové délky, aby z venku po nasazení deklu trčel jen kousek na matku a pérovku? nevím 100% jestli by to šlo, protože ted u sebe nemám motor abych se podíval jestly by ty šrouby nezalezli někam do klikový skříně nebo někde na rozmezí klikovky a převodovky, muselo by to vyjít přímo do převodovky...
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
alberte koukni na ty fotky,tam ti Helicoil vložka nepomůže.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: Albert      IP: uživatel14157    
Ještě se dělaj tokovy zavitovy vložky.Diru trochu zvětšiš zavitnikem a pak tam našroubuješ tu vložku.Ve finale to drži ještě lip.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dneska jsem usodil že to nemá smysl to dávat do kupi .... Nemá někdo na prodej kartery v pořádku jawa 50 20 21 23 ?
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obávám se že jsi totálně mimo a silně pochybuju že jsi schopen to dát do kupy.ty závity jsou domršené protože jsou v nich nacpané šrouby m8 které drží víko u 20,21 na 05 kartru kde drží m6 origo kulaté víko.
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dwin .... Trutnov :-) ten kulatej kryt mám ale natohle pasuje ten hranatej a kartery jsou stejný párovaný
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 0:30
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud tam jdou zašroubovat aspoň 2 šrouby tak by to mělo stačit potom prodávaji takovou hmotu že to zaleješ a uděláš si nový závit ale ted přesně nevím jak se to jmenuje ani kolik to stojí skus se zeptat tam kde prodávají náhradní díly mototechna nebo tak nebo kde prodávaji lepidla tmeli atd tam ti určitě poradí co a jak opravit se to 100 dá kdyby to byla ta přepážka mezi zapalováním a kolečkem na řetěz k zadnímu kolu tak by se to dalo zavařit ale takhle asi nic.....
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zahoď to... to je k hovnu. celý vyštípaný.. no fuj teda :-) né že by si s tim někdo neporadil, ale pro tebe to nemá smysl řešit. a ještě. ty kartry předtim byli stejný? tohle je z 05 a k tomu potřebuješ ten kulatej kryt! tak jestli si měl předtim motor z 20,21,23 s tim hranatějším, tak ti to na to nepůjde, pokud teda ten motor nemáš kompletní.. ale i tak je to k prdu..odkud si?
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://templars4s.tym.cz/Administrator/motor.jpg Dokladám obrázek :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdu to vyfotit a za 20 min to tu bude :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to tam na tři šrouby .... jinak nedá se tomu říkáta zavit už a zavitník to nesparavý ... ten hliník je rozervanej na tři kusy :-D a ty jsou odsebe rošklebeny ... neco jak je v pohádká Tom a Jerry když mu zacpal flintu a ona se mu rozšklebila hlavěn :-D tak tak nějak nevim co stim :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ta klika naznačuje že je to motor z 05ky.. a mám takovej pocit že u 05ky je víko zapalování ( u tebe asi teda spojky) jen na dva šrouby. sprej asi těžko, lepidlo snad asi taky ne, ten závit musí bejt pevnej. nezkoušel si ten zprasenej závit znova projet závitníkem? třeba by to pomohlo. nebo snad nějaká vložka a do ní novej závit, jen nevim jestli by se to ještě vešlo. jak řikám, tohle sem teda jesště neviděl, takže nevim, neznám :-(
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor jsem našel doma ... je v dobrý stavu nic neodřený ale je v tom divná klika taková vetši a s dvouma dírama ... byla celá zrezlá tak jsem jí ošmirgloval lechce a jak nová bez vule až na ten jeden závit co tam je skoněnej ... na kryt u spojky ... napodlo mě jestli není nějakej sprej hlinik+lepidlo aby to zastříkal a udělal nový závit ?
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no je vidět že i přesto že si amatér a laik v oblasti motorů, tak máš alespoň snahu nějak řešit tvoje problémy o kterých si zde psal, což zdejší osazenstvo pubescentů bohužel nemá. nicméně ti ale bohužel nedokážu poradit jak řešit ty závity, poněvač sem se s timhle teda ještě nesetkal... ale to neznamená že to nejde nějakými způsoby řešit.. nu, od toho tu sou jiný odborníci.. jako začátečníkovi bych ti doporučil sehnat ty kartry jiný a opravdu si dát bacha aby byli v pohodě. pak nežli začneš něco skládat nebo řešit si sám jak to v tvým případě zprasit, tak se radši ozvi a buď si jistej, pokud to teda pěkně rozepíšeš a popíšeš, že ti určitě někdo poradí co a jak. čemu se vyvarovat, na co dát bacha atd.. to platí i pro ostatní. taky třeba bych se vůbec nebál napsat odkud sem a jestli neni třeba někdo náhodou z vedlejší vsi a ten by byl klidně ochoten přijet a poradit na místě... v létě sem měl takovou příhodu: jedu si takhle zalehlej po okresce a najednou doháním jakéhosi kolegu na fichtlovi, no výrazně sem ho předčil. předjel sem ho tedy, zamával ať zastaví. byl to jakýsi mladý kluk asi 17let, tak sme chvilku pokecali co a jak, nakonec sem vytáhl svoje nádobíčko a fichtla mu trošku poladil. chudák měl úplně špatnej předstih a zle seřízený karbec. záhy společně odjíždíme a hle, najednou mu fichtl jel už dobře, kopec kerej chudák nemohl vyjet skoro na dvojku teď v pohodě dal za dvě plnej v tahu bez problému. kluk byl úplně překvapenej jak ten fichtl najednou jede a to to neměl furt na stopro.. pač sem mu i se svejma 95 kilama setejnak do kopce ujel.. ámen
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 18:27
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, Ak všetko dobre dopadne, tak v pondelok by som chcel prihlásiť fichtla a vybaviť STK a poistku. Chcel by som hlavne vás zo Slovenska poprosiť, či by ste mi mohli povedať, ako to všetko prebieha, lebo už som na to akosi pozabudol. Musím mať pred STK už uzavretú poistku? Keď si vybavím v poisťovni poistnú zmluvu po internete, stačí si ju už len doma vytlačiť a to potom bude policajtovi stačiť? Keď už pôjdem k policajtom na prihlásenie, musím prísť aj s motorkou? Mohli by ste mi prosím niekto poslať odkaz, kde je zoznam vecí, ktoré treba k prihláseniu (napr. hodnota kolkov, aké tlačivá...) Ďakujem za ochotu, už mi to bohužiaľ vypadlo, lebo už asi rok som nič takéto neriešil. Ďakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.minv.sk/?prihlasenie-vozidla-z-ineho-okresu tu najdes vsetko, su tam hore aj podsekcie keby si mal dalsie otazky, STK ani nemusis mat..
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14764    
Nevím jak je to u vás na SK,ale v CZ se musí platit pojistka ať je vozidlo složené,rozebrané a nebo funkční s STK a nebo bez STK...to je fuk,prostě živý papíry musej mít pojistku jinak následuje ohromný penále. A nebo si to měl v depozitu? U nás si napřed do 7dní od koupě sjednáš povinný ručení(raději do druhého dne),pak zajdeš na STK udělat technickou(evidenčka)...pak s papírem z STK +pojistka+oba TP+ značky(jiný kraj) jdeš na úřad a převedeš to na sebe(s nějakým prohlášením o nabytí věci tak či onak a nebo s kupní smlouvou atd)...u nás to vychází okolo 800,-myslím
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 15:57
 
<  389  390  391  392  393  394  395  396  397  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:04:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu