Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Zdravím, zná někdo způsob nastavení hladiny karburátoru na Babettě pomocí toho plexiskla? Karburátor se pořád přechlastává a hladinu jsem ještě neměřil. To hrubé mám podle vrcholu emulzní trubice ale pořád to občas prokápne tak bych to chtěl donastavit pečlivěji. Předem říkám že jehlovej ventil je novej odsud, plováky původní ale nejsou děravé za to dám ruku do ohně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 18:23
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele to vubec neřeš ja sem to nastavil od oka,jenom sem to nějak vyhl a pak nasadil ten spodek karburatoru, v rukach sem to jenom stiskl a zkusil fouknout do připojky benzinu a musi to jít profouknout a pak to otočiš a nesmi to jit profouknout, ale zas to zkoukni at je to trochu kolmo ten plovak at se to nezasekává tak sem to udělal a jede to v klidu
Datum: 15. prosince 2012 18:23
 šel by na fichtla válec s hlavou ze simsona či jiné motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 16:11
 Mas pravdu nevidel
Datum: 02. prosince 2012 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel3232
 Už jsi viděl nějakej polskej válec kterej by měl výkon??
Datum: 02. prosince 2012 15:09
 chtěl sem ti to napsat
Datum: 01. prosince 2012 21:50
 to na tom videu se bude hřát jak prase  ... jinak opravdu to neni 8 kanal!!! ... prekupnici to neumi pocitat.. jsou tam 3 vyfokove kanaly... a 5 přefuků .. čily je to 5ti kanál ... to by pak každý sériový pionýr byl 4 kanál
Datum: 01. prosince 2012 21:38
 jo a ty zebra jdou upravit a zvětšit někde sem viděl že to tam navařili
Datum: 01. prosince 2012 21:19
Datum: 01. prosince 2012 21:15
 a an tech simsonech jsou to 5ti kanály.. ale to nevadí. to se časem naučíš počítat  .. kdyz mi bylo 13 taky sem vymejšlel takové bejkoviny jak ty
Datum: 01. prosince 2012 21:10
 kdybys nebyl tele tak by sis take precetl ze se musi prefrezovat bloky aby tam ten valec vubec šel.. a jak bys vyřešil chlazení? simson má žebra jinak než pionýr.. takže bys pořád vařil
Datum: 01. prosince 2012 21:05
 na netu je 70 cc válec 8 kanál simson
Datum: 01. prosince 2012 20:55
 od kdy má simson větší výkon než fichtl?
Datum: 01. prosince 2012 20:54
 vyšší výkon
Datum: 01. prosince 2012 20:52
 a duvod tohoto?
Datum: 01. prosince 2012 20:50
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 11:46
 jojo babetta 207
Datum: 03. prosince 2012 11:46
 díkec
Datum: 01. prosince 2012 20:58
Jméno: Jawa5020
IP: uživatel13567
 Babetta 207
Datum: 01. prosince 2012 20:57
 čeho se docílí a kam se dává podkova
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:51
 dík péro
Datum: 02. prosince 2012 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 podkova se dává tuším na koně přesně asi někde na kopyto a důvod?asi aby si neodíral kopyta
Datum: 02. prosince 2012 19:32
 zvýšení spodní komprese...
Datum: 01. prosince 2012 21:52
 klikovka ale chci vědět důvod
Datum: 01. prosince 2012 20:55
 když ani nevíš kam se dává tak je ti uplně k ničemu
Datum: 01. prosince 2012 20:50
 Zdravím borci, potřeboval bych poradit jak upevnit výfuk na čz 175/ 450 delux. Pod zadními stupačkami mi je to jasný, ale lámu si hlavu s druhým úchytem na výfuku směrem k motoru. Dík za rady, popřípadě foto...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 17:52
 Dacan: Ten držáček je tam navařený!
Datum: 11. prosince 2012 17:52
Jméno: Dacan
IP: uživatel14790
 Dik za foto ale ještě jednu věc nechápu. Jak je uchycený ten držaček na kostru když v te trubce na kostře neni žádný závit?
Datum: 02. prosince 2012 9:57
Datum: 01. prosince 2012 19:03
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Čau draci, mám problém. Normálne som sa vozil na fichtli a zrazu ked som išiel z normálnej jazdy na volnobeh, tak mi to skapalo, a potom, ked som pustil spojku, znovu to naskočilo. A takto mi to robilo počas celej jazdy, nakoniec sa aj začal strácať trochu výkon a mal som šťastie, že som na to vôbec došiel domov. Neviete mi poradiť, v čom by mohla byť Chyba? Benzínu je dosť a ťečie cez hadičku a sviečku mám novú, zapalovanie je bezkontaktné VAPE, takže v tom to asi nebude. Myslíte, že to bude karburátorom? Otáčky sú v norme a jediene, že by bol asi špinavý karburátor, alebo čo. Vedeli by ste mi poradiť, čo s tým mám robiť? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 17:42
Jméno: Mik
IP: uživatel14793
 filter som tam mal aj pred tym, 1 na ventile od nadrže a 2 na hadičke a aj tak cez nich prechádzal bordel, ale karbec som vyčistil a potom už to išlo
Datum: 02. prosince 2012 17:42
Jméno: Pepe
IP: uživatel14791
 Tohle mi delava pri ucpanem karburatoru, vycisti ho a na hadicku dej nejaky filtr.
Datum: 02. prosince 2012 0:46
 Čau draci. Mam problem s mojim naftakem omilem sem ho zadřel a novy valce (i pisty) stoji kolem 18 tisic. Nevi nekdo kde kdo v Brně dělá vybrusy? Ještě otazka jestli je tady nakej exper přes naftovy motory?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 13:21
 aha  ... pulku motoru možu mět okolo 7 tisic ale budu mět určitě dost nalitany.. do patku by sem měl vědět jaky to tlaky a potom se domluvim na ceně jinyho motoru jestli budu chcet
Datum: 02. prosince 2012 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel14789
 Prodej to dokud je motor vcelku ať se trápí někdo jinej.... To nebude jen o výbrusu....
Datum: 01. prosince 2012 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel14789
 Dvoutaktní Ligier-motor nezjistitelný,papírově sachs 50,realita??
Datum: 01. prosince 2012 19:47
 tyhle prditka sem videl kolem 60tis... takže za 20tis ses na to mel vykaslat.. dalo se cekat ze to bude srot za ty prachy.... je pravda ze nekdy se da slusny stav koupit za levno.. ale to je jen pripad kdyz uz to nekomu jen prekazi a nevyuziva to.. jinak ne.
Datum: 01. prosince 2012 19:15
 stando co to měl za mopedauto? značku typ?
Datum: 01. prosince 2012 19:05
 no čekam jstli nakej blbec jako ja to koupi a bude si s tim hrat kupoval sem to jenom kvuli temu aby sem si mohl hrat ale toto je moc!
Datum: 01. prosince 2012 19:03
 Aha...prodat...a říct si, že za ty prachy je to dobrá zkušenost...
Datum: 01. prosince 2012 18:56
 už je na prodej 2 zajemci byli no ale jak četli cenu tak už sem nic od nich nečet
Datum: 01. prosince 2012 18:56
 koupil sem to za 20 s rozmalcenym čelnim sklem a bez zrcatka jak sem s tim dolej dom tak sem litoval teho že sem to kupoval brzdily jenom předni kola zadni občas jedno, ručka nejela zadni naprava no to byla hruza v jakym byla stavu ram motoru o tom ani nemluvim ten byl natřenej aby se neřeklo že je to ve špatnym stavu... vele na ložiskach v zadnich kolech ve předu na prave straně vule na řizeni zasrana brzdici pumpa baterka v kufru litala tam v zatačkach jako špina v hrnci špatny koleno děravej vyfuk na chladiči.. tekl olej z motoru z převodovky když sem přejel přes diru ve 40 myslel sem že sem tam nechal pul auta ale na rychlost sem si nestěžoval kolem tech 75-85 to jelo ještě byl dopi*enej zadni variator no neco s toho sem musel koupit neco s toho sem dělal sam no jestli bude chcet muj syn mopedauto tak mu rači budu platit pokuty za řizeni osobaku v 15 neš do toho cpat měsične přes 10 tisic
Datum: 01. prosince 2012 18:53
 koukal jsem na inzerci co ty moped auta stojí... a to jsou teda pálky.. za tu cenu seženeš normální jeté auto
Datum: 01. prosince 2012 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel14789
 Prodat nepojízdné... Nic neopravovat....utopíš v to pade....Mluvim z vlastní zkušenosti... Brácha taky v 15 letech blbnul s koupí moped auta...dohromady to najelo tak 300km,opravy a přestavby cca 30 tisíc(výroba nových hřídelí do převodovky-origo nesehnatelné,přestavba elektroniky na dostupný součástky,výměna shnilého rámu,výměna variátoru...) ,pak ještě mrda na papírech a po "vyčištění papírů" tu mrdku prodal za 15000,- a byl rád protože už to zase začalo bejt rozesraný....prvotně koupil dvě za cenu jednoho-druhý na díly....a to shořelo....
Datum: 01. prosince 2012 16:57
 Podíval bych se co s tim je...jestli to jde na jeden válec a na druhej to hulí tak to asi bude zapečený...
Datum: 01. prosince 2012 14:13
 ve vašim připadě jak byste pokračovali vy?
Datum: 01. prosince 2012 14:10
 ono to má snahu ale jenom na jeden valec kouři to bilo/šedě shodil by sem hlavu a by sem se podival ale musel by sem koupit novy těsněni ktery stoji 2000,-
Datum: 01. prosince 2012 13:47
 Nebo tu motorku prodat a koupit auto...
Datum: 01. prosince 2012 13:40
 no trubo asi je problém někde jinde než v množství oleje.pokud jsi tam dal to co tam má být.mohl zůstat viset redukční ventil na olejovém čerpadle.každopádně najít příčinu,vyřešit a potom dělat go motoru
Datum: 01. prosince 2012 13:39
 no asi sundam motor auto hodim ven a rozdělam to naštěsti to trubo nema  oleje tam ma byt podle manualu 1,5l
Datum: 01. prosince 2012 13:36
 přesně jak říká kolečko,nejdřív jde do kopru to co je na kluzných ložiskách,tj klika,vačka a turbo.kolik tam má být oleje?
Datum: 01. prosince 2012 13:34
 takova mala KU*VA Lombardini pos*any mopedauto koupil sem to před letnima prazdninama a najel sem s tim 100km lituju teho že sem to koupil!
Datum: 01. prosince 2012 13:30
 Skoro bych se bál jak na tom bude klika a vačky...
Datum: 01. prosince 2012 13:30
 na čem
Datum: 01. prosince 2012 13:27
 oleje*
Datum: 01. prosince 2012 13:25
 v navodu je napsany 1,5L tak sem tam nalil jednu a pul flašky a ja magor sem věřil knišce tak sem se nedival jestli je tam dost oleje kontrolka asi nejela nebo je rozbita a po 5 minutach bubac začelo to ječet jako kdyby sem sundal koleno a zhdechlo
Datum: 01. prosince 2012 13:25
 jak jsi mohl omylem zadřít nafťáka?
Datum: 01. prosince 2012 13:09
 Čau montuju spojku a chci se zeptat...Co je ten meziplech mezi lamelami...?Dělám to podle tohoto návodu..http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html?framebreaker ....Protože já tam žádný meziplech nemám....A vadí když vodící kolíky mam cca 3 kolíky 0.25-0.75 mm uvolněné? Díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 12:08
Datum: 01. prosince 2012 12:08
Jméno: jawik
IP: uživatel12770
 zdarec mam dva dotazy. 1.muzu misto sroubu, ktere drzi rad. automat pouzit jakekoli ? a za 2. pulim motor a nejde mi povolit jeden sroub co drzi oba kartery pohromade. Je to sroub na sroubovak a navic je ta drazka uz poradne ztrhana  Nemate nekdo radu jak ho dostat ven ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jawik!Všecky rady sú dobrý!Mě se ešče osvědčilo, dyž už nic nepomohlo ten šroubek přesně v ose malým vtáčkem provrtat!Tím vznikne menší pnutí toho šroubu do závitu!Ale taky to chce u takových šroubkú hodinářskú přesnost!A dyž se trefíš, toš ešče zvětšit a třeba aj vytahovákem pújde.Prolistuj pokec aj kyselinú se to dá uvolnit!Ať se Ti to podaří k úplnej spokojenosti!Toš tak.
Datum: 02. prosince 2012 19:24
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 nebo šroubovák kladivo a ze šikma vyseknout drážku a o tu povolovat jestli není zapuštěný
Datum: 01. prosince 2012 20:18
Jméno: jawik
IP: uživatel12770
 diky zkusim to
Datum: 01. prosince 2012 12:17
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 ještě mě napadlo nahřát to okolo šroubu
Datum: 01. prosince 2012 12:10
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 ještě ho můžeš zkusit nahřát
Datum: 01. prosince 2012 11:45
 Ne, šroub který drží automat má menší průměr hlavičky, aby byl možný větší pohyb té páčky. A k tomu šroubu...než začneš vůbec povolovat, tak vem šroubovák s protaženým dříkem skrz rukojeť, a na přes tenhle šroubovák do toho šroubu pořádně jebni kladivem, hodně to usnadní povolování, ale to asi pro příště. Jestli se tenhle tvuj šroub ani po úderu nechce vzdát, tak odvrtat hlavičku šroubu...
Datum: 01. prosince 2012 10:43
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14788
 Zdar draci. Mám otázku. Na akom záreze má byť ihla na karburátore na Babette 207 ? Za odpovede dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 23:37
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Druhý od vrchu dle příručky.
Datum: 01. prosince 2012 23:37
Jméno: Antoan
IP: uživatel14787
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 17:03
 no jo tondo ty to vždycky umíš vokecat
Datum: 10. prosince 2012 17:03
Jméno: Antoan
IP: uživatel12067
 Tak alespon že je to prdel ono to tak bylo myšlený , aby se člověk zasmál ..... mělo to bejt vtipný něco jako parodie na kaskadéry !
Datum: 03. prosince 2012 12:02
Jméno: amonyak
IP: uživatel14689
 strasny,jste amateri no proste hruza !!!!!!!!!!!! jdete se zahrabat do listi. jste trapaci nejlepsi co na tom je je ta hudba a vubec nevim co sem takovej nesmysl vubec davas.
Datum: 01. prosince 2012 19:52
 Ale prdel je to velká!
Datum: 01. prosince 2012 13:13
 Dělal sem 3 roky freestyle BMX a s mustošem sem si to daval na asvaltu  bohužel už sem s tim skončil před rokem
Datum: 01. prosince 2012 13:13
 Čau lidi, mam dotaz, na babettě 207 v převodovce jak je to kolečko na klice tak tam jsou takový valečky, kolik jich tam prosím je? nebo dají se někde koupit? nebo nahradit nějakým ložiskem? pošlete prosím odkazy nebo poraďte, Děkuji Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2012 13:06
Datum: 30. listopadu 2012 13:06
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel14785
 Ahoj lidi, chci si koupit od kamose CZ 150C je udelana trochu do krosu - paradni vidlice, drapaky kola sedadlo riditka  proste echtung  Ale porad nevim jestli to je dobre na kroseni. Je lehka ale prijde mi ze razeni je takovy dlouhy ze rychle radit je pro tu motorku problem. Mate s tim nekdo zkusenosti.? Popr co si myslite o tom jak se na ni bude jezdit v krosu pomer rychlost-sila. Diky za vsechny rady ktere mi ohledne toho date
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 10:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14792
 nejni to 351 352 rám z kejvačky? jinak ten motor na kros moc nejni je to velký tahoun lidi si z toho dělali traktory a samohyby a na to bylo vhodne na kros by pomohlo skontrovat jestli nemáš 125 motor ten je o poznání slapší .. a to je asi maximum tadle zetka je známý tahoun a pokut máš opravcu C je snad lepší to prodat a koupit překopanou 476 477 ta je do terenu super motor vyhnanej obrátka točí rám u techto stroju je inspirován kroskama ma široke uložení zadní vidlice velká kola ...no nic C do krosu nebrat je to čistokrevný veterán a ma hodnotu pokut to je kývačka ti většinou byli 125 150 bylo malo skusit sehnat 150 vech motoru motor..
Datum: 02. prosince 2012 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel14789
 ČZ 150 C,pevný rám? S kluzáky? Každopádně to není moc kroska....skoro žádné odpružení,nízký posez,3kvalty....
Datum: 01. prosince 2012 11:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Toš to Ti nikdo ani nic neporadí?No tech informací moc néni.Já bych Ti radil, aby sis to vzal.Ale dyž Ti nigdo tady neradí, toš esli chceš, zkus napsat na: "2beo@seznam.cz" a tam to možem probrat víc do podrobna.Toš tak!
Datum: 01. prosince 2012 0:50
 zdarec draci mám dotaz kdybych sehnal jawu 125/150 nebo jak to je bez papírů tak daj se ty papíry koupit a sehnat štítek a přepsat nebo hodit na veteránský papíry ale za jakého předpokladu dik zduř
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 17:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 no ono to má sve uskalí tedle motorek je s papíry po skromnu a sou dražší neš vrak mašiny a na veteráske testace musí být špičkový stav a vše originalní a třeba na tuto čz sehnat kryt řetězu jsou 2000 ze 175 použít nejde ... pokut jde o vijmešně zachovalý stroj skusit mužeš ale pokut se ti líbí a chtěl bys ji raděj připlat a kup jí i s papíry jedna je na bazoši kus od písku za 10 ...protože koupit šrot za 3000 a renovovat se u tohoto modelu nevyplácí chce to vrlke usilí uvest to do stavu aby to prošlo testaci...a tato motorka ma sve uskalí jako plechařina která je atipická vše je j ine ja ostatní jawy čz kaslíky kryty maska elektrika se da obnovit ale je z modelu c ve verzi s pulbubny sou problemi sehnat pakny do btzd kryt řetězu byla věc ..prostě si dovolím poznámku že tato čz nejni pro zelenáče je krasná jedinečná 1 vyráběná kývačka ale na provoz kor ten dení ne moc vhodná mnohem lepší je 476 jede 2 krat víc brzdí laciná na dily ...
Datum: 07. prosince 2012 17:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel14281
 Ahojte
Vybírám si mezi dvouma motorkama
Jedna je ČZ 125/476
Drujá je MZ 125 SM
Na Mzetu se težko shání díly
Na ČZ asi dobře když je vyrobena tady
Otázka zní jaká s těchto dvou motorek je méně poruchová ?
A Která z nich je lehčí na opravu ?
Je mi 16 nechci nic drahého. Na rychlosti nesejde rád se kochám krajinou a jezdím pomalu.
Zatím jsem mněl Babettu 210 která mně nezklamala a nerad bych kdyby mně sklamala velká 130 kg motorka a musel bych ji tlačit domů 
Můj favorit je zatím asi ta ČZ líbí se mi i vzhledově více. Druhá se mi líbí taky ale né tak moc jak ČZ. Mzeta se mi líbí nejvíce s těch modernějších motorek ostatní jsou nějak moc přeplácané tato je docela hezká a podle videií i dobře jede.
Předem vám všem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 22:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *se svézt na každé z nich*
Datum: 01. prosince 2012 22:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Doporučil bych ti se svézt. Za mě bylo vždycky svezení na jakékoliv 4T 125-ce velkým zklamáním...
Datum: 01. prosince 2012 22:22
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Ptát se na foru přes pionýry - staré dvoutakty, tak je pochopitelné, že ti skoro každý doporučí starší ,,hranatý,, zetky radši než novější MZ, skus se zeptat na MZ foru, taky budou mít volbu jasnou. Je to jen na tobě.
Datum: 01. prosince 2012 18:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 2T vs. 4T... má volba je jasná - ČZ!
Datum: 30. listopadu 2012 23:22
 to je jako kdyby jsi srovnával octavii ze škodovkou 120  ČZ -ND seženeš všude NA MZ taky ale pouze v německu kdo se naučí nakupovat přes paypal nebo jak to je tak no problém.ČZ je jednoduší na opravy taky je starší a je tam všechno řešeno mechanicky mínus je že někomu se stalo že brzdový spínač se nevrátil uplně do stejné polohy a pak to vychcávalo baterku a někdy zlobylo dobijení no je to 6V tak nečekej že to bude svítit jak osobák.MZ co 12000km měnit rozvodák a seřídit ventily ten rozvodák pak už je volnej a může poškodit mazací kanálek.Často odchází volnoběžka stertéru(nejde nastartovat musíš roztlačit kolik stojí nová + montáž netuším)Svítit bude určitě líp než ČZ je to přece jenom 12V svezení na tom taky nebude špatný.Je tam více elektroniky CDI atd takže tam už se muže něco vysrat.Ale může a nemusím rozhodnutí je na tobě.
Datum: 30. listopadu 2012 15:39
 Já bych radši šel do MZ.. výkonově je to zhruba nastejno, je to přece jen dražší ale závad typu zapalování nebo že ti teče olej z převodovky, ojnice a podobný nemoci ČZ na ní bude minimum. Díly? není problém musíš vědět kde hledat... Jinak ČZ 125 v základu jede něco kolem 85km/h to tě bude bavit tak 2 týdny  .. do ní bych šel jen kdyby tam byl 175 válec ale i tak... Pokud se chceš naučit opravovat tak si kup ČZ  věř mi vlastní zkušenost.. je to dobrý ji mít jako takovou sekundární motorku ale jako tu se kterou budeš jezdit často, daleko atd.. je určitě lepší MZ .. amen
Datum: 30. listopadu 2012 15:33
 Jsou to dvě naprosto rozdílné motorky. Jestli ti jde o pořizovací cenu, cenu oprav, náročnost oprav atd tak jdi do ČZty. Je to klasika, která neztrácí na hodnotě, opravíš to na koleně. Ta MZ je zase technicky o několik tříd výše...
Datum: 30. listopadu 2012 11:17
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 zdar draci chtěl bych se zeptat jestli je možný jak mě blbne ten motor tak ,že před tím jel jak má a měnil jsem pouze kolečko 11z a zapalovací cívku a mám dojem ,že od té doby to takhle blbne chtěl bych se zeptat jestli předchozí cívku jsem měnil z důvodu že se my tam konektor klepal jak vocas no a v krabičce sem měl všelijaké cívky tak sem jí vyměnil a od té doby to myslím takhle blbne chci se zeptat jaký má vlastně vliv zapalovací cívka na chod motoru a co by se stalo kdybych dal místo zapalovací světelnou dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 17:58
 se svetelnou to bud nepojede a nebo pojede mizerně.. taky je důležitá poloha zapalovací cívky... u zapalování které má rotor s číselm 05 musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed... u rotoru s číslem 20 musí být zapalovací cívka uplne nahoře.... číslo rotoru je na něm zezadu.. jinak to s tou polohou cívky je dáno kvuli poloze a natočení magnetů na rotoru
Datum: 01. prosince 2012 17:58
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 zdar no ono to nejspise bude tou zapalovaci civkou...ja jsem mel ten stejny problem s nou civkou kterou jsem koupil..... takze bych zkusil vymenit civku.
a jestli nehces kupovat novou tak zkus tu svetelnou i kdyz nevim jak to pujde ale myslim ze by to melo byt OK. zapalovaci civka ti dava jiskru
a preposila do inducky kde to pak jde do faje a haze jiskru na svicce.bez zapalovaci civky ti motor nepojede. zkus tu svetelnou a uvidis co to udela
Datum: 29. listopadu 2012 18:10
 Zdar, jak na repas kyvky? A jaký na to máte názor? Díky za příspěvky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 19:04
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Sehnat jinej rám  Ty kyvky jsou na 95% pionýrů v cajku, jen někdo si prostě potřebuje něco dokazovat a repasuje to, ve výsledku něco lisováním pokřivý nebo jinak mechanicky poškodí a musí shánět jiný rám + ty peníze a čas s tou starou kyvkou
Datum: 07. prosince 2012 19:04
 Zdravim draci mam dotaz jak je karter a vnem je ulozena klika mam jak kdyby v tom kartru korozi jako ze ulomky otrepi a dulky vadi to ? potom mam jeste jedny kartry ale tam zas jsou strasne lehne vsunout loziska na kliku bez zakrivani nebo vtloukani proste jak jsou loziska v kartrech na kliku tak tam dam loziska bez problemu to jsou asi kartry uz k nicemu ze nebo poradte jak by sli opravit diky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 19:49
 Zdravim uz to mam vyresenou akorat nevite kde sehnat prevodovku rychlou do fichtla diky .
Datum: 29. listopadu 2012 19:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak ty ložiska pocínuj!
Datum: 29. listopadu 2012 19:29
 to nevým kde by jsi koupil nový kartery- občas se nekde objevý na inzerci nepoužitý original kartery z uloženky, ale jsou pekelně drahy... lepsi koupit nejakej kloudnej motor, kterej jezdil a risknout, že bude mit ty kartery aj zevnitr dobrý kdyz jsou i z venku... Nejlip sehnat přes známý, ale jinak aukro, motoinzerce- sekce nahr díly atd...
Datum: 29. listopadu 2012 12:52
 Je to prave hodne z oxidovane skusim to stim dulcikem. jo a kde bych zakoupil nove kartry muzes mi poradit a poslad kdyztak odkaz diky .
Datum: 29. listopadu 2012 12:46
 o tehc prvních karteru. zalezi jak moc to tam je znicene. rozpulit motor, vycistit vsechno , vymenit loziska- když ten prostor bude jenom jakoby dulkovatej, tak to extra nicemu nevadi. Hlavne vymíst ulomky atd... A ty druhy kartery- s tím bch se taky neprdel- kup NOVÝ LOŽISKO a zkus to tam dát a když to pujde bez nahrejvani taky, tak vem dulcik a jemne kolem toho loziska udelej rovnomerne nekolik dolicku, aby tam to lozisko pekne zvostalo- enni to ideální řešení ale taky to funguje...  a nebo lepidlo- LOCTIDE ATD...
Datum: 29. listopadu 2012 12:43
Jméno: Jawik555
IP: uživatel14541
 Čau draci potřebuji se zeptat nevíte kde bych sehnal tlumivku na Jawu 555? Jestli jí někdo máte doma tak se prosím ozvěte na email. Díky Jawik555
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 co koupit ten plastový na babetu u mě to maj v mototechně za 200
Datum: 02. prosince 2012 20:54
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdravím všechny, potřebuju poradit s elektrikou u mustanga. jedná se zapojení spínací skřínky, zapojeno to mám podle plánku dobře, ale pokud je spínačkave svislé poloze tak by to mělo háset jiskru,ale mě né, a když je spínačka přepnutá vlevo tak by to mělo chcípnout, ale mě tam jde proud.prosím o radu, už nevím co stím. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 16:31
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 a je možny, ze kdyz ukostrim civku a odpojim všechny kabely od spínačky tak že to házi jiskru, nebo jenom mě?
Datum: 29. listopadu 2012 16:31
 pole me taky spatná kostra, jestli se dušuješ, že to mas zapojený dobře
Datum: 29. listopadu 2012 12:38
 Možná blbě ukostřenej plastovej hrnec světla?
Datum: 29. listopadu 2012 11:49
 tak to máš očividně zapojený špatně
Datum: 29. listopadu 2012 11:21
Jméno: Jirka21
IP: uživatel14782
 no to určitě né... už nevím co stím
Datum: 29. listopadu 2012 10:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a nezapojil jsi tu spínačku zrcadlově?mě se to ted taky povedlo ale u zasuvky na vozejk
Datum: 28. listopadu 2012 21:41
|



|