slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  387  388  389  390  391  392  393  394  395  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
Zdravím, zná někdo způsob nastavení hladiny karburátoru na Babettě pomocí toho plexiskla? Karburátor se pořád přechlastává a hladinu jsem ještě neměřil. To hrubé mám podle vrcholu emulzní trubice ale pořád to občas prokápne tak bych to chtěl donastavit pečlivěji. Předem říkám že jehlovej ventil je novej odsud, plováky původní ale nejsou děravé za to dám ruku do ohně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
hele to vubec neřeš ja sem to nastavil od oka,jenom sem to nějak vyhl a pak nasadil ten spodek karburatoru, v rukach sem to jenom stiskl a zkusil fouknout do připojky benzinu a musi to jít profouknout a pak to otočiš a nesmi to jit profouknout, ale zas to zkoukni at je to trochu kolmo ten plovak at se to nezasekává tak sem to udělal a jede to v klidu
 
 
Datum: 15. prosince 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šel by na fichtla válec s hlavou ze simsona či jiné motorky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mas pravdu nevidel
 
 
Datum: 02. prosince 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
Už jsi viděl nějakej polskej válec kterej by měl výkon??
 
 
Datum: 02. prosince 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl sem ti to napsat
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to na tom videu se bude hřát jak prase :-D ... jinak opravdu to neni 8 kanal!!! ... prekupnici to neumi pocitat.. jsou tam 3 vyfokove kanaly... a 5 přefuků .. čily je to 5ti kanál ... to by pak každý sériový pionýr byl 4 kanál :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ty zebra jdou upravit a zvětšit někde sem viděl že to tam navařili
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak mas pravdu sorry ma jinak zebra http://www.youtube.com/watch?v=_vfdDgvWeI4 a na netu byl 70 cc 8 kanal tuning proto me to zajimalo ale asi byl polskej
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a an tech simsonech jsou to 5ti kanály.. ale to nevadí. to se časem naučíš počítat ;-) .. kdyz mi bylo 13 taky sem vymejšlel takové bejkoviny jak ty :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys nebyl tele tak by sis take precetl ze se musi prefrezovat bloky aby tam ten valec vubec šel.. a jak bys vyřešil chlazení? simson má žebra jinak než pionýr.. takže bys pořád vařil
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu je 70 cc válec 8 kanál simson
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od kdy má simson větší výkon než fichtl?
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyšší výkon
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a duvod tohoto?
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo babetta 207
 
 
Datum: 03. prosince 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díkec
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa5020      IP: uživatel13567    
Babetta 207
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čeho se docílí a kam se dává podkova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík péro
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
podkova se dává tuším na koně přesně asi někde na kopyto a důvod?asi aby si neodíral kopyta
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvýšení spodní komprese...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikovka ale chci vědět důvod
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ani nevíš kam se dává tak je ti uplně k ničemu ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: Dacan      E-mail:      IP: uživatel14790    
Zdravím borci, potřeboval bych poradit jak upevnit výfuk na čz 175/ 450 delux. Pod zadními stupačkami mi je to jasný, ale lámu si hlavu s druhým úchytem na výfuku směrem k motoru. Dík za rady, popřípadě foto... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dacan: Ten držáček je tam navařený! :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Dacan      IP: uživatel14790    
Dik za foto ale ještě jednu věc nechápu. Jak je uchycený ten držaček na kostru když v te trubce na kostře neni žádný závit?
 
 
Datum: 02. prosince 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 01. prosince 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Čau draci, mám problém. Normálne som sa vozil na fichtli a zrazu ked som išiel z normálnej jazdy na volnobeh, tak mi to skapalo, a potom, ked som pustil spojku, znovu to naskočilo. A takto mi to robilo počas celej jazdy, nakoniec sa aj začal strácať trochu výkon a mal som šťastie, že som na to vôbec došiel domov. Neviete mi poradiť, v čom by mohla byť Chyba? Benzínu je dosť a ťečie cez hadičku a sviečku mám novú, zapalovanie je bezkontaktné VAPE, takže v tom to asi nebude. Myslíte, že to bude karburátorom? Otáčky sú v norme a jediene, že by bol asi špinavý karburátor, alebo čo. Vedeli by ste mi poradiť, čo s tým mám robiť? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14793    
filter som tam mal aj pred tym, 1 na ventile od nadrže a 2 na hadičke a aj tak cez nich prechádzal bordel, ale karbec som vyčistil a potom už to išlo
 
 
Datum: 02. prosince 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14791    
Tohle mi delava pri ucpanem karburatoru, vycisti ho a na hadicku dej nejaky filtr.
 
 
Datum: 02. prosince 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mam problem s mojim naftakem omilem sem ho zadřel a novy valce (i pisty) stoji kolem 18 tisic. Nevi nekdo kde kdo v Brně dělá vybrusy? Ještě otazka jestli je tady nakej exper přes naftovy motory? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-)... pulku motoru možu mět okolo 7 tisic ale budu mět určitě dost nalitany.. do patku by sem měl vědět jaky to tlaky a potom se domluvim na ceně jinyho motoru jestli budu chcet
 
 
Datum: 02. prosince 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14789    
Prodej to dokud je motor vcelku ať se trápí někdo jinej.... To nebude jen o výbrusu....
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14789    
Dvoutaktní Ligier-motor nezjistitelný,papírově sachs 50,realita??
 
 
Datum: 01. prosince 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle prditka sem videl kolem 60tis... takže za 20tis ses na to mel vykaslat.. dalo se cekat ze to bude srot za ty prachy.... je pravda ze nekdy se da slusny stav koupit za levno.. ale to je jen pripad kdyz uz to nekomu jen prekazi a nevyuziva to.. jinak ne.
 
 
Datum: 01. prosince 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando co to měl za mopedauto? značku typ?
 
 
Datum: 01. prosince 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no čekam jstli nakej blbec jako ja to koupi a bude si s tim hrat kupoval sem to jenom kvuli temu aby sem si mohl hrat ale toto je moc!
 
 
Datum: 01. prosince 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha...prodat...a říct si, že za ty prachy je to dobrá zkušenost...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už je na prodej 2 zajemci byli no ale jak četli cenu tak už sem nic od nich nečet :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil sem to za 20 s rozmalcenym čelnim sklem a bez zrcatka jak sem s tim dolej dom tak sem litoval teho že sem to kupoval brzdily jenom předni kola zadni občas jedno, ručka nejela zadni naprava no to byla hruza v jakym byla stavu ram motoru o tom ani nemluvim ten byl natřenej aby se neřeklo že je to ve špatnym stavu... vele na ložiskach v zadnich kolech ve předu na prave straně vule na řizeni zasrana brzdici pumpa baterka v kufru litala tam v zatačkach jako špina v hrnci špatny koleno děravej vyfuk na chladiči.. tekl olej z motoru z převodovky když sem přejel přes diru ve 40 myslel sem že sem tam nechal pul auta ale na rychlost sem si nestěžoval kolem tech 75-85 to jelo ještě byl dopi*enej zadni variator no neco s toho sem musel koupit neco s toho sem dělal sam no jestli bude chcet muj syn mopedauto tak mu rači budu platit pokuty za řizeni osobaku v 15 neš do toho cpat měsične přes 10 tisic
 
 
Datum: 01. prosince 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukal jsem na inzerci co ty moped auta stojí... a to jsou teda pálky.. za tu cenu seženeš normální jeté auto
 
 
Datum: 01. prosince 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14789    
Prodat nepojízdné... Nic neopravovat....utopíš v to pade....Mluvim z vlastní zkušenosti... Brácha taky v 15 letech blbnul s koupí moped auta...dohromady to najelo tak 300km,opravy a přestavby cca 30 tisíc(výroba nových hřídelí do převodovky-origo nesehnatelné,přestavba elektroniky na dostupný součástky,výměna shnilého rámu,výměna variátoru...) ,pak ještě mrda na papírech a po "vyčištění papírů" tu mrdku prodal za 15000,- a byl rád protože už to zase začalo bejt rozesraný....prvotně koupil dvě za cenu jednoho-druhý na díly....a to shořelo....
 
 
Datum: 01. prosince 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podíval bych se co s tim je...jestli to jde na jeden válec a na druhej to hulí tak to asi bude zapečený...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve vašim připadě jak byste pokračovali vy?
 
 
Datum: 01. prosince 2012 14:10
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono to má snahu ale jenom na jeden valec kouři to bilo/šedě shodil by sem hlavu a by sem se podival ale musel by sem koupit novy těsněni ktery stoji 2000,-
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo tu motorku prodat a koupit auto...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no trubo asi je problém někde jinde než v množství oleje.pokud jsi tam dal to co tam má být.mohl zůstat viset redukční ventil na olejovém čerpadle.každopádně najít příčinu,vyřešit a potom dělat go motoru
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no asi sundam motor auto hodim ven a rozdělam to naštěsti to trubo nema :-D oleje tam ma byt podle manualu 1,5l
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak říká kolečko,nejdřív jde do kopru to co je na kluzných ložiskách,tj klika,vačka a turbo.kolik tam má být oleje?
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takova mala KU*VA Lombardini pos*any mopedauto koupil sem to před letnima prazdninama a najel sem s tim 100km lituju teho že sem to koupil!
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skoro bych se bál jak na tom bude klika a vačky...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na čem
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oleje*
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v navodu je napsany 1,5L tak sem tam nalil jednu a pul flašky a ja magor sem věřil knišce tak sem se nedival jestli je tam dost oleje kontrolka asi nejela nebo je rozbita a po 5 minutach bubac začelo to ječet jako kdyby sem sundal koleno a zhdechlo
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsi mohl omylem zadřít nafťáka?
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau montuju spojku a chci se zeptat...Co je ten meziplech mezi lamelami...?Dělám to podle tohoto návodu..http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html?framebreaker ....Protože já tam žádný meziplech nemám....A vadí když vodící kolíky mam cca 3 kolíky 0.25-0.75 mm uvolněné? Díky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 01. prosince 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: jawik      IP: uživatel12770    
zdarec mam dva dotazy. 1.muzu misto sroubu, ktere drzi rad. automat pouzit jakekoli ? a za 2. pulim motor a nejde mi povolit jeden sroub co drzi oba kartery pohromade. Je to sroub na sroubovak a navic je ta drazka uz poradne ztrhana :-( Nemate nekdo radu jak ho dostat ven ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jawik!Všecky rady sú dobrý!Mě se ešče osvědčilo, dyž už nic nepomohlo ten šroubek přesně v ose malým vtáčkem provrtat!Tím vznikne menší pnutí toho šroubu do závitu!Ale taky to chce u takových šroubkú hodinářskú přesnost!A dyž se trefíš, toš ešče zvětšit a třeba aj vytahovákem pújde.Prolistuj pokec aj kyselinú se to dá uvolnit!Ať se Ti to podaří k úplnej spokojenosti!Toš tak.
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
nebo šroubovák kladivo a ze šikma vyseknout drážku a o tu povolovat jestli není zapuštěný
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: jawik      IP: uživatel12770    
diky zkusim to
 
 
Datum: 01. prosince 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
ještě mě napadlo nahřát to okolo šroubu
 
 
Datum: 01. prosince 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
ještě ho můžeš zkusit nahřát
 
 
Datum: 01. prosince 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, šroub který drží automat má menší průměr hlavičky, aby byl možný větší pohyb té páčky. A k tomu šroubu...než začneš vůbec povolovat, tak vem šroubovák s protaženým dříkem skrz rukojeť, a na přes tenhle šroubovák do toho šroubu pořádně jebni kladivem, hodně to usnadní povolování, ale to asi pro příště. Jestli se tenhle tvuj šroub ani po úderu nechce vzdát, tak odvrtat hlavičku šroubu...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14788    
Zdar draci. Mám otázku. Na akom záreze má byť ihla na karburátore na Babette 207 ? Za odpovede dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
Druhý od vrchu dle příručky.
 
 
Datum: 01. prosince 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: Antoan      IP: uživatel14787    
Čus draci natočili sme s kámošem mího fichtla mrkněte je to dcl prča . http://www.youtube.com/watch?v=Zy-0p0eQvXQ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: umez pičo      E-mail:      IP: uživatel12836    
no jo tondo ty to vždycky umíš vokecat :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Antoan      IP: uživatel12067    
Tak alespon že je to prdel ono to tak bylo myšlený , aby se člověk zasmál ..... mělo to bejt vtipný něco jako parodie na kaskadéry !
 
 
Datum: 03. prosince 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: amonyak      IP: uživatel14689    
strasny,jste amateri no proste hruza !!!!!!!!!!!! jdete se zahrabat do listi. jste trapaci nejlepsi co na tom je je ta hudba a vubec nevim co sem takovej nesmysl vubec davas.
 
 
Datum: 01. prosince 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale prdel je to velká! :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělal sem 3 roky freestyle BMX a s mustošem sem si to daval na asvaltu :-D bohužel už sem s tim skončil před rokem
 
 
Datum: 01. prosince 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau lidi, mam dotaz, na babettě 207 v převodovce jak je to kolečko na klice tak tam jsou takový valečky, kolik jich tam prosím je? nebo dají se někde koupit? nebo nahradit nějakým ložiskem? pošlete prosím odkazy nebo poraďte, Děkuji Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. listopadu 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel14785    
Ahoj lidi, chci si koupit od kamose CZ 150C je udelana trochu do krosu - paradni vidlice, drapaky kola sedadlo riditka :-) proste echtung :-D Ale porad nevim jestli to je dobre na kroseni. Je lehka ale prijde mi ze razeni je takovy dlouhy ze rychle radit je pro tu motorku problem. Mate s tim nekdo zkusenosti.? Popr co si myslite o tom jak se na ni bude jezdit v krosu pomer rychlost-sila. Diky za vsechny rady ktere mi ohledne toho date :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 10:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14792    
nejni to 351 352 rám z kejvačky? jinak ten motor na kros moc nejni je to velký tahoun lidi si z toho dělali traktory a samohyby a na to bylo vhodne na kros by pomohlo skontrovat jestli nemáš 125 motor ten je o poznání slapší .. a to je asi maximum tadle zetka je známý tahoun a pokut máš opravcu C je snad lepší to prodat a koupit překopanou 476 477 ta je do terenu super motor vyhnanej obrátka točí rám u techto stroju je inspirován kroskama ma široke uložení zadní vidlice velká kola ...no nic C do krosu nebrat je to čistokrevný veterán a ma hodnotu pokut to je kývačka ti většinou byli 125 150 bylo malo skusit sehnat 150 vech motoru motor..
 
 
Datum: 02. prosince 2012 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14789    
ČZ 150 C,pevný rám? S kluzáky? Každopádně to není moc kroska....skoro žádné odpružení,nízký posez,3kvalty....
 
 
Datum: 01. prosince 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Toš to Ti nikdo ani nic neporadí?No tech informací moc néni.Já bych Ti radil, aby sis to vzal.Ale dyž Ti nigdo tady neradí, toš esli chceš, zkus napsat na: "2beo@seznam.cz" a tam to možem probrat víc do podrobna.Toš tak!
 
 
Datum: 01. prosince 2012 0:50
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci mám dotaz kdybych sehnal jawu 125/150 nebo jak to je bez papírů tak daj se ty papíry koupit a sehnat štítek a přepsat nebo hodit na veteránský papíry ale za jakého předpokladu dik zduř odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
no ono to má sve uskalí tedle motorek je s papíry po skromnu a sou dražší neš vrak mašiny a na veteráske testace musí být špičkový stav a vše originalní a třeba na tuto čz sehnat kryt řetězu jsou 2000 ze 175 použít nejde ... pokut jde o vijmešně zachovalý stroj skusit mužeš ale pokut se ti líbí a chtěl bys ji raděj připlat a kup jí i s papíry jedna je na bazoši kus od písku za 10 ...protože koupit šrot za 3000 a renovovat se u tohoto modelu nevyplácí chce to vrlke usilí uvest to do stavu aby to prošlo testaci...a tato motorka ma sve uskalí jako plechařina která je atipická vše je j ine ja ostatní jawy čz kaslíky kryty maska elektrika se da obnovit ale je z modelu c ve verzi s pulbubny sou problemi sehnat pakny do btzd kryt řetězu byla věc ..prostě si dovolím poznámku že tato čz nejni pro zelenáče je krasná jedinečná 1 vyráběná kývačka ale na provoz kor ten dení ne moc vhodná mnohem lepší je 476 jede 2 krat víc brzdí laciná na dily ...
 
 
Datum: 07. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14281    
Ahojte Vybírám si mezi dvouma motorkama Jedna je ČZ 125/476 Drujá je MZ 125 SM Na Mzetu se težko shání díly Na ČZ asi dobře když je vyrobena tady Otázka zní jaká s těchto dvou motorek je méně poruchová ? A Která z nich je lehčí na opravu ? Je mi 16 nechci nic drahého. Na rychlosti nesejde rád se kochám krajinou a jezdím pomalu. Zatím jsem mněl Babettu 210 která mně nezklamala a nerad bych kdyby mně sklamala velká 130 kg motorka a musel bych ji tlačit domů :-) Můj favorit je zatím asi ta ČZ líbí se mi i vzhledově více. Druhá se mi líbí taky ale né tak moc jak ČZ. Mzeta se mi líbí nejvíce s těch modernějších motorek ostatní jsou nějak moc přeplácané tato je docela hezká a podle videií i dobře jede. Předem vám všem děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
*se svézt na každé z nich*
 
 
Datum: 01. prosince 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Doporučil bych ti se svézt. Za mě bylo vždycky svezení na jakékoliv 4T 125-ce velkým zklamáním...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Ptát se na foru přes pionýry - staré dvoutakty, tak je pochopitelné, že ti skoro každý doporučí starší ,,hranatý,, zetky radši než novější MZ, skus se zeptat na MZ foru, taky budou mít volbu jasnou. Je to jen na tobě.
 
 
Datum: 01. prosince 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
2T vs. 4T... má volba je jasná - ČZ!
 
 
Datum: 30. listopadu 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jako kdyby jsi srovnával octavii ze škodovkou 120 :-) ČZ -ND seženeš všude NA MZ taky ale pouze v německu kdo se naučí nakupovat přes paypal nebo jak to je tak no problém.ČZ je jednoduší na opravy taky je starší a je tam všechno řešeno mechanicky mínus je že někomu se stalo že brzdový spínač se nevrátil uplně do stejné polohy a pak to vychcávalo baterku a někdy zlobylo dobijení no je to 6V tak nečekej že to bude svítit jak osobák.MZ co 12000km měnit rozvodák a seřídit ventily ten rozvodák pak už je volnej a může poškodit mazací kanálek.Často odchází volnoběžka stertéru(nejde nastartovat musíš roztlačit kolik stojí nová + montáž netuším)Svítit bude určitě líp než ČZ je to přece jenom 12V svezení na tom taky nebude špatný.Je tam více elektroniky CDI atd takže tam už se muže něco vysrat.Ale může a nemusím rozhodnutí je na tobě. :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych radši šel do MZ.. výkonově je to zhruba nastejno, je to přece jen dražší ale závad typu zapalování nebo že ti teče olej z převodovky, ojnice a podobný nemoci ČZ na ní bude minimum. Díly? není problém musíš vědět kde hledat... Jinak ČZ 125 v základu jede něco kolem 85km/h to tě bude bavit tak 2 týdny :-D .. do ní bych šel jen kdyby tam byl 175 válec ale i tak... Pokud se chceš naučit opravovat tak si kup ČZ :-D věř mi vlastní zkušenost.. je to dobrý ji mít jako takovou sekundární motorku ale jako tu se kterou budeš jezdit často, daleko atd.. je určitě lepší MZ .. amen :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou to dvě naprosto rozdílné motorky. Jestli ti jde o pořizovací cenu, cenu oprav, náročnost oprav atd tak jdi do ČZty. Je to klasika, která neztrácí na hodnotě, opravíš to na koleně. Ta MZ je zase technicky o několik tříd výše...
 
 
Datum: 30. listopadu 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel14747    
zdar draci chtěl bych se zeptat jestli je možný jak mě blbne ten motor tak ,že před tím jel jak má a měnil jsem pouze kolečko 11z a zapalovací cívku a mám dojem ,že od té doby to takhle blbne chtěl bych se zeptat jestli předchozí cívku jsem měnil z důvodu že se my tam konektor klepal jak vocas no a v krabičce sem měl všelijaké cívky tak sem jí vyměnil a od té doby to myslím takhle blbne chci se zeptat jaký má vlastně vliv zapalovací cívka na chod motoru a co by se stalo kdybych dal místo zapalovací světelnou dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se svetelnou to bud nepojede a nebo pojede mizerně.. taky je důležitá poloha zapalovací cívky... u zapalování které má rotor s číselm 05 musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed... u rotoru s číslem 20 musí být zapalovací cívka uplne nahoře.... číslo rotoru je na něm zezadu.. jinak to s tou polohou cívky je dáno kvuli poloze a natočení magnetů na rotoru
 
 
Datum: 01. prosince 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14557    
zdar no ono to nejspise bude tou zapalovaci civkou...ja jsem mel ten stejny problem s nou civkou kterou jsem koupil..... takze bych zkusil vymenit civku. a jestli nehces kupovat novou tak zkus tu svetelnou i kdyz nevim jak to pujde ale myslim ze by to melo byt OK. zapalovaci civka ti dava jiskru a preposila do inducky kde to pak jde do faje a haze jiskru na svicce.bez zapalovaci civky ti motor nepojede. zkus tu svetelnou a uvidis co to udela
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jak na repas kyvky? A jaký na to máte názor? Díky za příspěvky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Sehnat jinej rám :-D Ty kyvky jsou na 95% pionýrů v cajku, jen někdo si prostě potřebuje něco dokazovat a repasuje to, ve výsledku něco lisováním pokřivý nebo jinak mechanicky poškodí a musí shánět jiný rám + ty peníze a čas s tou starou kyvkou :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdravim draci mam dotaz jak je karter a vnem je ulozena klika mam jak kdyby v tom kartru korozi jako ze ulomky otrepi a dulky vadi to ? potom mam jeste jedny kartry ale tam zas jsou strasne lehne vsunout loziska na kliku bez zakrivani nebo vtloukani proste jak jsou loziska v kartrech na kliku tak tam dam loziska bez problemu to jsou asi kartry uz k nicemu ze nebo poradte jak by sli opravit diky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdravim uz to mam vyresenou akorat nevite kde sehnat prevodovku rychlou do fichtla diky .
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Šak ty ložiska pocínuj!
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevým kde by jsi koupil nový kartery- občas se nekde objevý na inzerci nepoužitý original kartery z uloženky, ale jsou pekelně drahy... lepsi koupit nejakej kloudnej motor, kterej jezdil a risknout, že bude mit ty kartery aj zevnitr dobrý kdyz jsou i z venku... Nejlip sehnat přes známý, ale jinak aukro, motoinzerce- sekce nahr díly atd...
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Je to prave hodne z oxidovane skusim to stim dulcikem. jo a kde bych zakoupil nove kartry muzes mi poradit a poslad kdyztak odkaz diky .
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o tehc prvních karteru. zalezi jak moc to tam je znicene. rozpulit motor, vycistit vsechno , vymenit loziska- když ten prostor bude jenom jakoby dulkovatej, tak to extra nicemu nevadi. Hlavne vymíst ulomky atd... A ty druhy kartery- s tím bch se taky neprdel- kup NOVÝ LOŽISKO a zkus to tam dát a když to pujde bez nahrejvani taky, tak vem dulcik a jemne kolem toho loziska udelej rovnomerne nekolik dolicku, aby tam to lozisko pekne zvostalo- enni to ideální řešení ale taky to funguje... :-) a nebo lepidlo- LOCTIDE ATD...
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:43
 
 
 
 
Jméno: Jawik555      IP: uživatel14541    
Čau draci potřebuji se zeptat nevíte kde bych sehnal tlumivku na Jawu 555? Jestli jí někdo máte doma tak se prosím ozvěte na email. Díky Jawik555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
co koupit ten plastový na babetu u mě to maj v mototechně za 200
 
 
Datum: 02. prosince 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zdravím všechny, potřebuju poradit s elektrikou u mustanga. jedná se zapojení spínací skřínky, zapojeno to mám podle plánku dobře, ale pokud je spínačkave svislé poloze tak by to mělo háset jiskru,ale mě né, a když je spínačka přepnutá vlevo tak by to mělo chcípnout, ale mě tam jde proud.prosím o radu, už nevím co stím. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
a je možny, ze kdyz ukostrim civku a odpojim všechny kabely od spínačky tak že to házi jiskru, nebo jenom mě?
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pole me taky spatná kostra, jestli se dušuješ, že to mas zapojený dobře
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná blbě ukostřenej plastovej hrnec světla? :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 11:49
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to máš očividně zapojený špatně
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel14782    
no to určitě né... už nevím co stím
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 10:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
a nezapojil jsi tu spínačku zrcadlově?mě se to ted taky povedlo ale u zasuvky na vozejk
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 21:41
 
<  387  388  389  390  391  392  393  394  395  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 3:59:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu