slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  386  387  388  389  390  391  392  393  394  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vilimek.vilma ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci , potreboval bych nekolik rad ohledne vsazeni vymezovaci podkovi do klikoveho prostoru a to hlavne jak ji tam uchycujete , jestly ci delate celou nebo do kazde pulky karteru zvlast ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... naučit se česky.
 
 
Datum: 05. prosince 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: vilimek.vilma ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci si postavit nejakyho lehciho speciala do terenu zatim zadny extra upravy nemam , ale chci si udelat lepsi motor - rychli prevod , vymenit pouzdra v prevodovce za jehlove loziska , upravit spojkovi kos , nechat si upravit valec na Karbec Dell Orto 21 , hvezdicovou hlavu......
 
 
Datum: 04. prosince 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14801    
Jaké máš úpravy na motoru,že řešíš malou kliku (a "podkovu";-) ? Na seriovce výkon nepřidá,možná ubere... Jinak záleží na tom,jestli máš dva extra kroužky a nebo celou "podkovu" .... Každopádně přišroubovat a pozor ať jsou kartery párové a dobře na sebe lícují,jinak se to s vložkou do celýho klikovýho prostoru bude křížit
 
 
Datum: 04. prosince 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14544    
Čau, určitě je zde pár lidí kteří budou mít zkušenosti s těmito boty. Uvažuju ktarý kanady si mám koupit. Jestli 60, 90 nebo 2000? budu v nich chodit do lesa, na ryby, obcas taky na motorce. predevsim na zimu, ktere byste volili vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám už víc než rok vzor 60. Po každém použití je namažu, takže vůbec nejsou tvrdé, rozchozené jsem je měl hned. Můžu v nich chodit v lese, po asfaltu a vše OK. Nedávno jsem v nich zpracvovával několik dní po sobě dřevo v lese a v klidu. Takže za mě vzor 60 ;-)
 
 
Datum: 04. prosince 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
60tky nosívám do lesa .. protože tam je za dva tři roky úplně zničím (děláme za zimu i 60 kubíků a to už je pár hodiny s pilou na nohách v těch nejhorších podmínkách..dostávají zabrat ale když se správně udržují a mažou tak moc neztvrdnou. Ale každopádně 2000 to je jinej luxus! :-) taky si je chci na zimu koupit.
 
 
Datum: 04. prosince 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: Fa      IP: uživatel14800    
Já mám šedesátky i letní 2000 a nosím to tak střídavě. Ale ty 2000 to je úplná pohodička oproti těm 60. Třeba do lesa na těžbu nosím ty 60 a na takové chození, ježdění spíš ty 2000. A na léto mám rekreační adidasky za 2,2tis. A to je teprve pohodová obuv!
 
 
Datum: 04. prosince 2012 15:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam letní variantu těch dvoulitrů. V zimě s nima taky neni problém, nosim do nich dvoje termoponožky a dobře je impregnuju, takže v nich zima neni...
 
 
Datum: 04. prosince 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14544    
ty 2000 tyto? http://www.lovec-trebic.cz/cz/internetovy_obchod/kanady/kanady_vz.2000_zimni.html chodíte v nich i v zimě? třeba při -25?
 
 
Datum: 04. prosince 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vz.90 mám a jsem parádní i na motorku a vizualne super
 
 
Datum: 04. prosince 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dlouho jsem běhal v 60, bota je to kvalitní, ale na muj vkus až moc tvrdá, neohebná, na asfaltu hrůza...teď mam asi 4 roky ty 2000 a ty jsou parádní. Po vyšlápnutí krásně padnou, nemam problém v nich ujít přes 40km denně bez následků. Nosim je do lesa, na čundry, jako zimní boty a taky na motorku. Za mě teda ty dvoulitry...
 
 
Datum: 04. prosince 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci...Prosím nevíte, kdo bydlí v okolí Jičínska...Kde se sežene Paramo PP80..? Byl jsem už na 4 benzínách a nic nemají... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
a když nebude na pátý, tak se stav ještě na šestý! :-D ... a nebo dojeď do nejbližšího ZD a tam ti ten litr při troše dobý vůle stočej...
 
 
Datum: 05. prosince 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zkus ještě pátou benzínku, aneb, jak se řiká do pětice všeho dobrého.
 
 
Datum: 04. prosince 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
benzínky stojej za hovno já jezdím do prodejny se zemědělskou technikou a tam mi ho stáčej asi za 60,- jinak kdekolik v mototechně ho musejí mít je to běžnej olej
 
 
Datum: 03. prosince 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: Ewan      IP: uživatel14799    
Cau draci..na moji 250 kyvacku budu davat vyfuk z krosky z TM .. je ale bez koncovky,staci kdyz udelam koncovku tvaru plechovky s nejakou trubickou ?Dík za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
dávat na tehle motor vejfuk z ostrýho dvoutaktu je teda uplná blbost.... myslim, že koncovku tam už můžeš dát jakou chceš, tou to nezachráníš...
 
 
Datum: 04. prosince 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Z kyvackovyho motoru letadlo neudelas... porad to bude lemra. Jinak ta koncovka staci, derovana trubka, kolem ni vata a jako obal treba plechovka.
 
 
Datum: 04. prosince 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: Ewan      IP: uživatel12606    
nechtel jsem tam nechat ty puvodni vyfuky,protoze mam stocenou kliku a podkovu mezi setrvakama,motor po vybrusu,vetsi rozeta,tam sem chtel aby to trochu jelo
 
 
Datum: 04. prosince 2012 7:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Dávat na pomaloběžnou kývačku výfuk z ostré krosky... to dává smysl!
 
 
Datum: 03. prosince 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau lidi, viděl jsem na netu 12V zapalování na fichtla i ze čtyřmi cívkami, já bych to chtěl se třemi cívkami a potřeboval bych schéma, máte někdo? Odepište prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
S baterkou právě
 
 
Datum: 04. prosince 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepíšeš jestli bateriové nebo bez baterky.. tka budu brát že bez baterky... vymen žárovky za 12V .. tot vše
 
 
Datum: 03. prosince 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci chci se zeptat jak je možné že na jawa 21 je konstrukční ryhlost 45 km/h přitom original měl 60 jak je to mozný a jak je to s přepisim nebo co na to na stk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pouze 550 má mít legálně rychlost 45km/h... zbytek jsou administr. chyby.
 
 
Datum: 03. prosince 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
550,555 a starší 05 měly v papírech od výroby 45kmh, novější typy mají potom 65kmh a myslím že v dnešní době to nejde udělat aby měl fichtl z 65 na 45kmh
 
 
Datum: 03. prosince 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
ja mam ještě jednu a tam je normal 60 a nevýš jak by se to dalo udelat ted
 
 
Datum: 03. prosince 2012 19:08
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, přesně nevím proč, jak, za jakých okolností... ale prý je to registrační chyba, která se dříve dělala při přepisu starého velkého TP na nový... Mám jawu 05 a má taky v papírech 45... na STK ti nic říct nemůžou a s přepisem bylo všechno ok, akorát kdybys měl ještě starý TP tak by ti mohli napsat do papírů 60...
 
 
Datum: 03. prosince 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, prosím vás máte někdo nějaký typy- triky, jak kloudně zrepasovat zadni tlumiče na fíka- konkrétně na Mustanga. Vím o tom, že vyměnit ty dva o-krouzky tesníci ( musel jsem sehnat celej ten díl jinej v kterém ten tlumič chodí, pac z kulatýho otvoru se stala dosti veliká elipsa, takze by se tam ty o krouzky ani nedali dát. Dale jsem si říkal, ze tam dam prevodový olej pp80 kvuli menšímu prosaku a taky s ohledem na již vychozene vratné pruzity. Udělal jsem také nový kožený pístek (těsnění). Ještě něco? Nechci kupovat nový- bude to spíš veterán, než na běžný provoz- tak 200 km ročně. Vím- ty nový má kamarád a je to super svezení ale mě jde tedka o originalitu. Díky za typy http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010206.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 11:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já jsem z ústí nad orlicí.....
 
 
Datum: 05. prosince 2012 11:40
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej odkud si já bělá nad svitavou
 
 
Datum: 04. prosince 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrobil- normálně z kůže- vepřovice podle toho, co tam bylo. viz foto
 
 
Datum: 03. prosince 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde si sehnal to kožený těsnění?
 
 
Datum: 03. prosince 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taková divná otázka když skladám motor jawa 50 21 tak ten natahovací segment musím jakoby otočit abych natahl tu pružinu ? takže jsou nato potřeba dva lidi aby to dali do hromady nebo to jde vjednom ....? Jeden drží nataženou pružinu na startovacím segmentu aby se nevrátila a druje muže scvaknou bloky nebo to jde nějak jinak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska nejspíš ano všechny tam jsou .... a převodovka se mi smíchala s 21 s 05 :-D takže nevim jaký tam patřej pořádně ... klika se normál točí
 
 
Datum: 03. prosince 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam těsnění papírový mezi blokama? správně poskládaná převodovka? dobře usazený ložiska?
 
 
Datum: 03. prosince 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže vetší problem je že se mi po stažený a dotažený šroubu nejde točit s kolečkMA :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natáhni startpáku, upni to do svěráku a montuj
 
 
Datum: 03. prosince 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No šešrovboval jsem to vše natáhl a kolečka se mi netočí :-D a klika nevrací tak že mě z toho mrskne
 
 
Datum: 03. prosince 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zlepšovák to je ale ne vždy funguje uspěšně...co třeba si tu pružinu natáhnout a pak si jí provázkem k nečemu přivázat?
 
 
Datum: 03. prosince 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
tak to je zlepsouvak,to jsem teda jouda... :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel14798    
Zdravim, dá se to v pohodě natáhnout i po složení. Než to složíš, pořádně si prohlídni ten protikus o který se zarazí ozubená výseč nakopávačky. Je to vlastně čtvrtkruh a potřebuješ otočit pákou ve směru nakopávání o celou otáčku. V klidu si spasuj bloky a až bude motor sešroubavanej, tak stačí nasadit páku a klínek, trošku jí opatrně povytáhni k sobě jakoby ven od motoru a v klidu otoč o jednu otáčku zase do horní polohy a pak jí zase zasuň zpátky. No a je to. Když to budeš dělat na motoru v rámu, tak se musí vyšroubovat stupačka a pak to jde taky :o)
 
 
Datum: 03. prosince 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
jj,pruzinu musis natahnout...da se to delat v jednom,ja si vzdycky nakopavacku opru o hranu stolu,brichem pritlacim a nandam druhej karter,kdyz uz nakopavacka drzi tak si to v klidu dopasuju...
 
 
Datum: 03. prosince 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
Zdravím, chtěl bych se zeptat kde se dají sehnat pneu 3,00 x16 je to na jawu 125/355, nikde jsem je nenašel.. díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
nebo třeba nake stare zasoby někde sehnat... Admin: a jaká je kvalita toho pláště ??, aby taky nakej ten rok vydržel... a je to teda dezen jako tento ? http://www.megalevnepneu.cz/mitas-h07-rf-%283-00-16%29-tt-80-90-r16-48p~z8590341008831.html
 
 
Datum: 04. prosince 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je sehnat starou zachovalou- ta ještě něco vydrži, ale tale taky nemá extra šeredny design http://www.megalevnepneu.cz/mitas-h07-rf-%283-00-16%29-tt-80-90-r16-48p~z8590341008831.html
 
 
Datum: 03. prosince 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha takva silnice,,ale ne zmije,, klasika nic veteranskeho
 
 
Datum: 03. prosince 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: Fa      IP: uživatel14797    
Admin: s jakým by to bylo dezénem? Měl bych taky zájem.. Díky
 
 
Datum: 03. prosince 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku ja ti ji splasim za 480kc,, jestli je zajem napis
 
 
Datum: 03. prosince 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: Dacan      E-mail:      IP: uživatel14790    
Zdarec borci potřebuju od vás poradit jak a čím je přichycený držák výfuku ke kostře ??? Su z toho jelen dík za rady . http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz#PC010009.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: Dacan      IP: uživatel14790    
Tím pádem je můj problém vyřešen :-) Myslel jsem že to tam jde nějakým šroubem uchytit. Dík za reakce draci
 
 
Datum: 03. prosince 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tam normálně přivařený...
 
 
Datum: 03. prosince 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Dacan!A co by se stalo dyby tam byl přivařenej?
 
 
Datum: 02. prosince 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
Čau draci... začlo sněžit a proto se ptám na vaše názory na jízdu ve shněhu na motorce? :-D jezdí někdo? popřípadě jak daleko? co policie? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Co můžou policajti? Zakázáno jezdit na mašině ve sněhu není...
 
 
Datum: 04. prosince 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ja ted jezdim na babettě a da se to jenom to trochu podkluzuje dneska sem jel ze školy 5km a před barakem sem trochu podklouzl ale jinak si myslim že policajtum to muže byt jedno
 
 
Datum: 03. prosince 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Na sněhu je sranda... Dřív jsem si vždycky na louce vyhrabal takový okruh, kde jsem si udělal skokánky, zatloukl tyčky a jezdil jsem do zblbnutí na pinckovi.
 
 
Datum: 03. prosince 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj 1254!Nevím čemu říkáš sníh?Já jezdil i když napadlo přes noc tolik snihu, že než ho silničáři odklidili, toš sem ho rozhrňal revma plechama na JAWĚ 250!A nemám dúvod si vymýšlet nebo se camrat!A včera a dnes sem ujel asi 370 km.Na Vysočině to byla paráda, silnice suchý a okolo bílo!Ale nejlepčí to bylo dyž sem ešče měl saidu!A naposledy pojedu letos 31.12. ve 23:30 se podívat nad dědinu jak o púlnoci budú v okolních dědinách střílat.A dyž už budu venku toš aš to skončí se ešče nekam projedu!A už nekolik rokú nás jezdí aj víc!Toš tak!A taky si to užij!!!
 
 
Datum: 02. prosince 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na minibiku každoroční zimní zábava
 
 
Datum: 02. prosince 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Nevite někdo nahodou o nějakym seznamu šroubů do rámu, plechů, atd na jawa 50/20 aji s popiskama co je co? Asi mi reknete ze vetsina jich je v katalogu nahradnich dilu, ale tam nejsou vsechny poradne popsany... diky za odpovedi.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
bohužel pro tebe v katalogu nd jsou uvedeny všechny šrouby ! proto je to katalog nd. i ty čísla naznačujou co je to za typ šroubku, ale to už je jinak, leč rozměry seděj, jen je třeba si sám určit třeba jakou to bude mít hlavu (půlkulatou, plochou, šestihranou)
 
 
Datum: 04. prosince 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: Uhli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím vás kdy zase bude Pojist.pružina sedadla PIO-2ks. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 6:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz sem to dal vyrobyt ale nejakou dobu to bude trvat
 
 
Datum: 03. prosince 2012 6:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele já to udělal z paprsku od kola a funguje to :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci dostala sem fichtla 21 s papírama . Problém je v tom ,že mám jenom ten malej techničák vydanej v roce 99 a pojistka prej byla automaticky ukončená , protože se z něho tenkrát neplatilo poviný , tam mu pojišt'ovna zrušila smlouvu , strejda říká , že to je v pohodě , ale podle mě ne , ten fichtl je celou dobu přihlášenej od toho 99, ale nejezdil byl celou dobu ve stodole , přepíšu to na sebe normálnš bez technický , velkýho tp a pojistky . mám k němu prostě jenom malej tp z roku 99 jinak nic . draci pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 10:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
bez velkýho tp nic nepřehlásíš, obzvlášť pokud to vůbec neni přepsaný na tebe ... stejně tak bez stk, bez pojistky...
 
 
Datum: 04. prosince 2012 10:21
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Zdar draci. Chci se zeptat, stavím si fichtla na závody a nevím jaký výfuk mám použít... jestli hikone nebo tenhle http://www.motokramek.cz/vyfuk-simson-sport-chromovy-simson/ Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky všem ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výletovka - výletová trubička - trubka na konci výfuku, má vliv na otáčky a výkon motoru
 
 
Datum: 02. prosince 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky, tak pujdu teda do toho hikona... a jěšte jedna debilní otázka :-D co je to výletovka ?
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14789    
Měl jsem ho a nedoporučuju,Hikone je Hikone...i když ho komplet nepřevaříš tak jede..stačí udělat koleno a výletovku...Některý moje válce s nim jedou i 95-100...podle charakteristiky válce
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám tenhle výfuk.. nic moc popravdě! taky jsem ho měl na závodním pionýru velkou nevýhodou je že má v sobě v první komoře přepážku. Určitě bych šel do hikonu :-) ale pokud budeš dělat nějaký úpravy na motoru tak rezonák je rezonák ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14793    
Čau draci, zima sa blíži a je neviem, ako zazimovať fichtla a ochrániť ho proti nejakej korózii. Ak sa mi podarí všetko vybaviť u rodičov, možno mi ho dovolia pnechať doma v chodbe, ale možno nie. Ak by bol doma, čo by ste mi odporučili urobiť? Mám pred tým vypustiť olej a benzín? Alebo netreba? Ak by ostal v dielni, kde už je trochu zimšie a mierná vlhkosť, čo mám robiť potom? (Počul som niečo, že potrieť chrómové časti vazelínou, ale to sa mi trochu nepozdáva) Mám ho teda iba zakryť plachtou? A mám tiež vypúšťať kvapaliny? Alebo nie? Mimochodom mohol by benzín riedený s olejom zamrznúť? Alebo je to blbosť? Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče pro Mika!Benzin olejem nerozředíš ani dyby ses rozkrájel!Já to neskúšal, ale na chrom je prej dobrej silikonovej olej.Ale to netvrdím!
 
 
Datum: 02. prosince 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kriste pane to celú zimu nebudete jezdit?To bych snáď umřel!Dyť sem fčerá a dnes ujel asi 370 km!A na Vysočině to byla paráda!Silnice čistý enom okolo bílo!Ale baterku budu pro jistotu vydělávat.I když nabitej se v našich končinách nic stat nemože ani na mrazu!Toš tak!
 
 
Datum: 02. prosince 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic nezazimovávám.. zbytečnost.. stačí to dát někam kde nepadá sníh... a u motorek s baterkou baterku vyndám a dám ji do sklepa
 
 
Datum: 02. prosince 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ani mě o tom nemluvte celej vejkend jsem strávil uklízením
 
 
Datum: 02. prosince 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14795    
Čau. Všechny náplně ponechat, dát plnou nádrž benzínu aby nádrž zevnitř nekorodovala. Benzín doopravdy nezmrzne, potři fichtla mírně olejem, to musí stoprocentně stačit. Ještě bych ho nastartoval a vypnul kohoutek benzínu, ať spotřebuje všechen benzín co zůstal v karburátoru - je to lepší. Kdyby byl fakt na mrazu tak bych možná ještě uvažoval o tom naimpregnovat sedačku aby ta koženka nepopraskala. Plachtu bych nedával z toho důvodu že se v ní bude držet docela solidně vlhkost ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Ty chromy bych raději natřel nejakým konzervačným olejem, kvapaliny nemusíš vypouštet a benzín ti v žádném případe nezamrzne ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, je normální že mně na Jawě 550 klouže spojka? Prostě za studena když prokopávám tak klouže ale jak se motor zahřeje tak už tak moc neprokluzuje. Spojka je tam dána nová korková. I třeba když ji chci roztlačit tak pořád prokluzuje i když nedržím páčku spojky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel14807    
Ještě je zajímavé že když jsem ji tam dal novou fungovala úplně normálně až po 10km to začalo dělat bordel.
 
 
Datum: 06. prosince 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel14807    
Já jsem dal pod ty segerovky tlusté podložky 2mm a klouže to pořád zkusím se podívat na tu matici toho spojkového koše. Ještě dotaz čemu vadí ta matice z té Jawy 21 ona jako nějak odtlačuje ten přitlačný plech? Díky
 
 
Datum: 06. prosince 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Pozor! Když se do jednolamelový(J550/555) spojky dá matice spojkovýho koše z dvoulamelový (J05/20/21...) tak to bude klouzat i kdyby ses stavěl na hlavu,protože je vysoká.... to je často problémem....já to jednou řešil tak,že jsem ji prostě zkrátil .... pokud tam máš ovšem origo nízkou matici a stejnak klouže,tak je buď blbej olej a nebo prostě projetý lamely.... v tvém případě asi nízký korky.... ale napřed bych kouknul na tu matici,mě totiž na J555 nějak fungovali i totálně přepálený černý ouzký lamely,stačilo přidat jednu podložku pod segrovku... neříkám,že byly dobrý,,,když to nechytlo napotřetí,tak se to muselo strčit,protože už na páku prokluzovala spojka,ale normálně se na tom dalo jezdit bez prokluzu.... jen chci říct,že když je vše ok,tak to jede i na sjetou spojku s 0,5mm vysokou upálenou vrstvou.... takže u tebe bude určitě problém jinde....
 
 
Datum: 04. prosince 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14795    
Normální to určitě neni, nemělo by to tak být. Na mém 550 to vždycky fungovalo tak jak má :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
normální to není udělej spojku z korků od sampanskýho silnou at je velkej přitlak a bude fingovat jak má
 
 
Datum: 02. prosince 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
hele to je uplně normalni ja mam 555 a je to uplně stejný jak říkáš
 
 
Datum: 02. prosince 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: Bogdan      IP: uživatel14476    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, k utěsnění čeho slouží Sada těsnění Pérák/kývačka číslo výrobku: 1k0504. Domnívám se že jde o utěsnění hřídelky náhonu tachometru, ale nejsem si jistý. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
já tedaa nevim, ale čtu u toho utěsnění spojkové tyčky, tak je to podle mě k utěsnění spojkové tyčky a ne k utěsnění náhonu tachometru... tam je gufero 8x16x7 (u kejvy)
 
 
Datum: 04. prosince 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo,,je to tak
 
 
Datum: 03. prosince 2012 6:08
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: colcino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkná, pěkně drží volnoběh na babettu ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves draci, prosim Vas jak nejlepe dostat vsechen bordel z panelkoveho valce? Necim co je bezne doma(pokud vubec je) :-D diky za odpovedi at to jezdi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky za odpovedi
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Nastříkat na to rozprašovačem arvu, nechat 10 minut a pak ostříkat hadicí. Ani ten válec nemusíš sundavat. Doporučuju!
 
 
Datum: 02. prosince 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
viz kolecko...vapka...rychly jednoduchy.vyvarovat v nejakym sraci,teda nevim.mel bych strach o vlozku.taky prodavaj takovy tenky drateny kartece do vrtacky....
 
 
Datum: 02. prosince 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
Musím se přiznat ale jednou jsem to dělal na babettě NOVOU štětkou na hajzl :-D ono je to tvrdé a některé mají dlouhé štětiny samozřejmě v acetoně
 
 
Datum: 02. prosince 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ze zebrovani :-) myslel jsem treba to do nejakeho sajratu nalozit a vyvarit nevim
 
 
Datum: 02. prosince 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
myslis jako zvenku nebo zevnitr?
 
 
Datum: 02. prosince 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš ze žebrování? Úzkej štěteček a benzín, nafta nebo nějaký podobný rozpouštědlo...
 
 
Datum: 02. prosince 2012 12:39
 
<  386  387  388  389  390  391  392  393  394  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 2:25:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu