Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, omlouvam se ze to sem nepatri, ale snad jen tady mi dokazete rozumne poradit. Jedna se o KTM 125,dvoutakt, starsi z roku 1985. KTM chytalo, sice to chtělo ještě doladit směs, ale bez problémů na roztlačení chytlo (chybí nakopávačka). Pak začla klouzat spojka. To jsem vyřešil, složil to, nalil olej, chtěl roztlačit a nic, po dlouhý době to chytlo na pár vteřin a zase zdechlo. Od tý doby ani ťuk. Jediný co to udělá, i když tlačim pomaličku, tak to doslova zasyčí do výfuku a zakouří. Zkoušel jsem hejbat s jehlou, hrát si se šroubkem bohatosti, s předstihem, vyměnil jsem už 4 svíčky, vyčistil komplet karbec a trysky ale pořád nic. Prostě jediný co, tak jen to syčení do výfuku.. Už si fakt nevim rady, lámu si nad tim hlavu už dva tejdny a pořád nic.. Poraďte mi prosím.. Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 20:35
 jojo to je jasny
Datum: 26. prosince 2012 20:35
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 tak to bude tou kompresí.
Datum: 26. prosince 2012 20:34
 Klasika  s temahle prkotinama jsem zacinal, to bych se tu ani jinak neptal  Nakonec jsem sundal valec a je zapecenej pistni krouzek, takze mi to hned vsechno litalo do vyfuku a melo to mensi kompresi nez by melo..
Datum: 26. prosince 2012 20:10
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Když vytáhneš svíčku tak je mokrá nebo suchá?
Datum: 26. prosince 2012 20:00
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Čau chlapi, dávám do kupy Pionýra a chtěl bych se zeptat jak předělat zapalovaní, abych tam mohl dát silnější žárovku. Na motorce je pouze 15w zapalování.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 9:36
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Díkes
Datum: 26. prosince 2012 9:36
 Prostě to zapojíš podle schématu pro 30w magneto...
Datum: 26. prosince 2012 9:18
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Chlapi díky moc za rady, nějak to zkusím pořešit, ještě by mně zajímalo jak musím překopat elektroinstalaci.
Datum: 26. prosince 2012 9:07
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 hoj nechcu nic říkat danekod, ale jak je mozne, že sem měl propojení cívek jako na 30W zapalku a měl sem rotor s označením 05 a běhalo to zcela uplně stejne jako origo 20W ?
Datum: 25. prosince 2012 22:18
 No zas tak jednoduchý to není, ano cívky dáš 2x 15W, ale musíš na to dát i rotor k tomu určený, označení 20. Musíš taky překopat elektroinstalaci světel a ještě bys měl mít pravý karter + víko s takovými "výstupky" tak aby ti tam ty cívky vešly (ale údajně tam origo cívky vlezou, max. opiluješ tu izolaci). Ještě rozpoložení cívek - nahoře zapalovací , nahoře vpravo a dole světelné (spojené do sebe).
Datum: 25. prosince 2012 20:53
 já jsem tam dal tu nejslabší listovou měrku 0,05mm
Datum: 25. prosince 2012 16:45
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Dobře díky moc, to jsem chtěl vědět. Ještě by mně zajímalo, když ten pól vyndám a dam tam nový, tak jestli se nějak nastavuje vzdálenost od magneta? Ještě jednou děkuji.
Datum: 25. prosince 2012 15:51
 Ahoj.Jak jsi již napsal že máš 15 Watové zapalování tak to jsi napsal kravinu  .Na pionýrech se používá zapalování 20Watové(velká 15Watová cívka+malá 5Watová cívka a 30Watové(Dvě 15Watové cívky zapojené do série.Takže pokud máš zapalování 20Watové tak si na předělání zapalování na 30Watové seženeš ještě jednu tu větší cívku a zapojíš je do série.Tím pádem budeš moci dát do předního světla 25Watovou žárovku.Kdyby jsi ještě potřeboval něco k tomu vysvětlit neboj se ozvat klidně i na email.Vladimír
Datum: 25. prosince 2012 15:29
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 20:04
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Mně to ten dlouhý závit ukazuje taky.mustaf10 radši tam dej Brisk n14c nebo n15c.Jedině pokud máš pod tu svíčku další podložky z jinejch svíček!! Ahoj draku!!
Datum: 26. prosince 2012 20:04
 Jakto že mi jí google všude ukazuje s dlouhym závitem?
Datum: 26. prosince 2012 9:22
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 můj názor je ten, že je jedno jaká je tam svíčka (myslím žnačku), vliv má snad jen tepelná hodnota
Datum: 25. prosince 2012 19:32
Jméno: mustaf10
IP: uživatel14887
 jeto s kratkym zavitem a dostal jsem ji zadarmo a fiiiik je origo stav, jen vybrus, tak co, mama to vyskouset? :t
Datum: 25. prosince 2012 18:35
 najdi si nějaký tabulky značení svíček Denso pak to zjistíš jestli tam pude  ale jestli to máš na originál tak to je trošku drahá sranda
Datum: 25. prosince 2012 16:52
 Neni to tak trochu svíčka s dlouhym závitem?
Datum: 25. prosince 2012 15:14
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 čau draci omlouvám se ale nevim kde se zeptat sice to sem nepatří ale mám ktm exc 125 (terení enduro) chtěl bych si ho nějak přizpůsobit na silnici ted je otevřené na max cca 40koní ale je to hned vytočený je tam malý kolečko chci se teda zeptat o kolik větší kolečko mám dát nebo jestli se to nedá něják spočítat a dál asi bych měl sundat drapáky a přezout na enduro vzorek a hodit blinkry - bez nich asi neudělám stk co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty blinry asi chtít budou no, já na exc dával tenkrát na stk blinkry ze simsona, vypadalo to teda dost ujetě, ale účel to splnilo... jinak s drapákama (když maj rozměr dle TP) by neměl bejt žádnej problém... spočítat by se to nechalo, ale potřebuješ vědět otáčky sekundárního kolečka (při pplnym knedlíku na 6tku) i to by se dalo dopočítat, ale to je nadlouho  ...myslim, že kolečkem o zub většim, než má bejt origo nic neskazíš..
Datum: 26. prosince 2012 19:57
Jméno: Martin
IP: uživatel14886
 Zdravim,slyšel sem že by začátkem příštího roku měl bejt řidičák do 25 kW zvýšenej na 35 kW..je to pravda nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:36
 lk: Jenom sem to slyšel, takže to nemusí být na 100%........
Datum: 26. prosince 2012 19:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 haggar: no tak pro mě by to byla jenom výhoda, profesák totiž plánuju dělat až na jaře a zapsaný Tčko v řidičáku by se mi určitě líbilo  na to se teda musim zeptat...
Datum: 26. prosince 2012 19:26
 lk: Taky mám C+E a ještě T..... Jinak jsem na školení slyšel, že kdo nemá skupinu T a má jenom C nebo C+E tak mu na DI doplní skupinu T (zpětně po novele)..... Ale zase je to na hovno, protože máš v profesáku i na Digit. kartě řidiče číslo ŘP..... Jo a řidičák už nebude mít platnost 10 let, ale jenom 5 let..... Já jsu jenom rád, že jsem dělal papíry v roce 1994, protože v tom dělají pěkné bordel, které mě už nemusí zajímat......
Datum: 26. prosince 2012 1:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no právě, je v tom nehoráznej bordel... ja sem právě zase psal na MDČR s tim, že mam papíry C+E, tzn. mužu jezdit i s traktorama (skupinu T nemam), ale v novele je úprava, že C je vozidlo nad 3,5t s vyjímkou traktorů... odpověď sem dostal, že s traktorem dál můžu jezdit, že to neplatí zpětně, takže mi zůstavaj původní podmínky... jinak jsem rád, že kolem profesáků teda zatim nevymysleli další hovadiny
Datum: 25. prosince 2012 18:57
 A jo, to je fakt. A když se zeptáš v autoškole nebo na úřadě, aby sis to ujasnil, tak si taky nemusíš moc pomoct, protože každý ti řekne něco jiného.
Datum: 25. prosince 2012 17:25
 wafel: Mno je to celé na kokot  Ale fichtla bys mohl, je tamještě nějaká ta poznámka o rozsahu oprávnění, že pod A2 spadá A1 atd
Datum: 25. prosince 2012 16:20
 kolecko: Aha, s tou Suzuki je to asi jak říkáš, i když logicky je to divné, není to napsáno úplně jednoznačně, ale asi máš pravdu. Takže ti co mají teď A do 25kW můžou řídit nadále cokoliv co má v papírech max 25kW a když to vezmeme s nadsázkou, tak ti kteří získají nově skupinu A2 nebudou moci řídit ani pionýra pokud bude mít v papírech 1kW?  Tahle skupina není formulována úplně šťastně...
Datum: 25. prosince 2012 16:12
 wafel: Ti, co mají teď do 25kw, tak jim to tak zustane a budou moci jezdit jako za starých podmínek. A pozor, pokud si nově uděláš skupinu A2, tak tu naší Suzuki SV 650 seškrcenou na 25kw řídit nesmíš. Sice je to trochu na palici ale je to tak, motocykl prostě nesmí být seškrcen z více než dvojnásobného výkonu, takže pokud z 52kw seškrtíš na 25, tak to nesplňuje podmínky pro skupinu A2. Pokud by si seškrtil z 52kw na 35kw, tak už to řídit můžeš...je to trochu kokotina, ale úředník to nedomyslel...
Datum: 25. prosince 2012 15:24
 lk: Byl jsem na školení profesáku 15.12 2012 a nic se nemění.... Jenom musíš požádat o výměnu tak 3 týdny před ukončením platnosti a musíš mít v tom roce školení..... Jinak kdo má omezenou na 25kW tak mu zůstává....
Datum: 25. prosince 2012 14:12
Jméno: David
IP: uživatel9268
 Letos jsem dělal autoškolu (B,A18) a ano je to tak.
Datum: 25. prosince 2012 14:09
 *edit: ... 2 roky potom co získali A (omezené, nově nazýváno A2) ...
Datum: 25. prosince 2012 12:50
 Ano, novela je dobrá pro ty, kteří si chtějí udělat neomezené A co nejdřív, tzn. mohou ho mít ve 20 letech, 2 roky potom co získali A1 (A2). To SV by šlo protože ten dvojnásobek výkonu bude z těch 35kW (ne z 25), tzn. maximálně motorky upravené ze 70kW na 35 nebo méně.
Datum: 25. prosince 2012 12:46
 Pro mě to třeba výhra je, protože podle novely zákona budu moct mít neomezenou už teď na jaře, a né až v půlce sezony. Jinak s tim škrcenim z dvojnásobnýho výkonu je to taky dost nejasně podaný...co když máš plácnu...SV 650 seškrcenou na 25kw...můžeš s tim teda jezdit nebo ne? Otevřená má totiž 52kw, což je více než dvojnásobek. Je to sice na palici, ale myslim že jsem někde viděl prohlášení ministerstva, že to vlastně řídit nemůžeš...
Datum: 25. prosince 2012 12:30
 Já si taky myslím, že se to těm co mají teď do 25kW automaticky přesune na 35kW. Ovšem zase taková výhra to není jelikož skupina A2 je definována takto: "Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem." To znamená že bude možno max řídit motorku, které byla zavřená z 70kW, kdežto teď bylo klidně možno řídit stroje vyráběné standardně s výkony přes 100kW, pokud byly upravené (papírově) na 25 kW. Už jsem viděl pár inzerátů kde prodávali různé R1 a podobné stroje, protože jsou upravovány z vysokých výkonů což novela nepovoluje.
Datum: 25. prosince 2012 12:19
 lk: Celej ten zákon ohledně skupiny A2 je takovej zmatenej a každej tvrdí něco jiného. Někomu poslali z ministerstva odpověď, že kdo má 25kw, tomu to i tak zustane. Já jsem volal na ministerstvo a úřednice mi řekla že se mi to automaticky přesune na 35kw, tak si vyber...
Datum: 25. prosince 2012 9:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když už je tady ten dotaz: platí to i zpětně, tzn. když mám do 25kW, budu moct jezdit na 35kW?? Nevíte, jestli se mění i něco kolem profesáků?? Nechce se mi to hledat...
Datum: 25. prosince 2012 7:49
 Jo...
Datum: 25. prosince 2012 0:01
 JAWA 555 převodovka jak jsou original ty kolečka na hlavni a předlohové hřídeli 20 a 18 můžu mejt 19 a 19 dík bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 22:50
 péro dik ja tam prave mam 19 19 a radsi se ptam delam GO 555
Datum: 24. prosince 2012 22:50
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 u 555 jsou origo 19 a 19,kolečka z 21 nepasují
Datum: 24. prosince 2012 22:41
Jméno: PIo
IP: uživatel12302
 zdravim draky a tunery  Mohl by ste mi někdo poradit jak si upravit na Pionýrovi válec,aby mi to jelo o něco líp... děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 13:19
 tak jsem ti to poslal, kdyby něco, tak se ozvi. Já to mam teď ještě rozdělané. P.S. psal mi to když jsem dával dotaz jak na motor z fichtla naroubovat 21 DellOrto karbec, takže bych se stejně radši ještě poptal. Venca
Datum: 25. prosince 2012 13:19
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 vostarek12@seznam.cz
Datum: 24. prosince 2012 23:39
Jméno: PIo
IP: uživatel12302
 pošleš mi to dyžtak na email ?
Datum: 24. prosince 2012 23:35
 čus, hele mě něco posílal standa, když sem hodil sem do eráru dotaz co se karbecu týče, takže možná on. Ale kdyby náhodou, tak ti bych ti snad mohl přeposlat věci, co mi poslal on 
Venca
Datum: 24. prosince 2012 21:34
 JAWA 555 jaká je tlouštka spojkových lamelů maximalni a minimalni dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 11:31
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 prostě to tam dej a neres to dokud ti vypíná nebo se neklouze nejak moc tak se nic nedeje ja sem lameli měl uplně zároven a taky to jelo
Datum: 26. prosince 2012 11:31
 Zdar, víte o nějaký kvalitní chromárně?, wbovky apod... díky a šťastný vánoce
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 23:03
Jméno: tomas
IP: uživatel10514
 superchrom.cz
Datum: 25. prosince 2012 23:03
Jméno: Michal
IP: uživatel14884
 čau kluci,chci se zeptat.Koupil jsem auto které je furt přihlášené na osobu od které jsem ho koupil.Slečna mě napsala Plnou moc a že si sní jen zajdu na můj úřad a tam mi to už přehlásijou na mě.Je to tak ?  Díky a vesely Vánoce !
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 11:32
 honza: Neřikam že to uměl, spíš se podivuju nad tim že to u nového drahého registru stále není možné.
Datum: 25. prosince 2012 11:32
 on to neumel ani ten starej ...
Datum: 25. prosince 2012 10:03
 Jestliže je z jiného okresu tak je to tak jak píše elent. Na jednom úřadě to udělat asi nelze, protože nový centrální registr za x desítek milionů to asi neumí...
Datum: 24. prosince 2012 18:33
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Ted jsem tohle resil. Musis zajit s plnou moci na urad pod ktery spada ta holka, tam udelat na sebe odhlasku a pak to prihlasit na sebe zas na urade pod ktery spadas ty... Nechapu proc tohle nejde na jednom urade, kdyz je dneska vsechno evidovany v kompech...
Datum: 24. prosince 2012 18:30
Jméno: Michal
IP: uživatel14884
 no slečna je z jiného okresu jak já... Mě známej řekl že to tak nejde pokud není ze stejnýho okresu.Tak teda jak to je nevím...
Datum: 24. prosince 2012 18:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 No podle mě to tak je jen když je původní majitel a nový majitel ze stejného města a okresu.Já se takto pokoušel přihlásit pionýra od 1.majitele který mi napsal plnou moc i kupní smlouvu a to byl ze stejného okresu jako já jen byl z města vedle a paní na přepážce po mě chtěla odhlášku.Jen moje zkušenost.
Datum: 24. prosince 2012 17:22
 Jo, je to tak...
Datum: 24. prosince 2012 16:33
 Ahojte, k vánocům jsem si doma vynutil barvu na mojeho fichtla, už vim i kde to nechám udělat. Můj dotaz zní: co by jste mi doporučili za druh barvy? (komaxit, atd...) a pokud možno i přihodit vaše zkušenosti. Ptám se proto, že na netu jsem třeba našel že komaxit na ráfky super, neloupe se atd... ale o pár řádků níž zase někdo nadával, tak nevím.
Díky za případné rády a Veselé Vánoce všem zdejším provozovatelům 1, 2, 3, popř. 4 kol. Přeje Venca
P.S. doma to dělat nebudu, nejsem žádnej lakýrník.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 20:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 poraď se s lakýrkou, co ti to bude dělat... jeden z nej bude asi akrylát, ale stojí prachy...
Datum: 26. prosince 2012 20:24
Jméno: Plesha
IP: uživatel14396
 čaute, dělaly se čz 175/487 s 16" kolama? na netu jsem našel jenom s 18" a moje číza má taky 18" akorát v techničáku mám 16". Ještě se chci zeptat, co by bylo potřeba na změnu rozměrů v TP právě na ty 18". díky za odpověd jestli nějaká bude
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 18:39
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Takovej problem jsem mel u fichtla,kdyz jsem ho koupil. Bylo tam napsano vzadu 14" a vepredu 21". Tak jsem ji na to upozornil pri prepisu, nechtelo se ji nic menit, ze si mam zajit na prestavby vozidel s nejakym souhlasem nebo co. Tak jsem ji rek jaky maj bejt spravny rozmery a ze tohle je uplnej nesmysl, ze souhlas na prestavbu nekde tezko sezenu na takovej starej pekac, proste jsem byl neodbytnej. Zasla nekam za kolegou a nakonec mi to napsali. Jinac kdyz narazis na vola co ty masiny nezna, na stk, evidencce tak te vyrazi. Ja trefil na rozumnyho, tak mi na to upozornil a dal mi to.
Datum: 24. prosince 2012 18:39
 Ne, s 16" určitě ne. Zašel bych na úřad a vysvětlil jim, že to kdosi blbě zapsal do TP a že bys to chtěl změnit...
Datum: 24. prosince 2012 15:31
 zdar draci přeji pjěkné svátky mám otázku kamoš chce dávat na original motor bez uprav valce vifuku karbec ze 175 čz máto víznam nezničíce motor dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 15:43
 Taky ti přejeme p(j)ěkné svátky.......
Datum: 24. prosince 2012 15:43
 já to taky nechápu, prohlížeč ti navíc ještě ty chyby podtrhne...
Datum: 24. prosince 2012 15:40
 možná že kdybys nepsal jak kokot malovanej tak by ses dozvedel i proc to nepojede
Datum: 24. prosince 2012 14:15
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Význam to nemá a neboj,nic se nerozbije protože to nepojede....je ten karbec moc velkej... Na holou seriovku je 17mm až až....
Datum: 24. prosince 2012 13:12
 Hergot dávej v té škole pozor, z tohohle pravopisu by se jeden poblil. Jinak pokud chce dávat na fichtla karbec z čízy, tak je to naprostá píčovina, předem odsouzená k neúspěchu.
Datum: 24. prosince 2012 12:58
 Chtěl bych všem popřát šťastné a veselé Vánoce, užijte si je v pohodě a ve zdraví. Do nastávající sezony přeji hodně kilometrů, pokud možno kolama dolů. Taky přeji ať pod stromečkem najdete samé pěkné věci, hlavně na motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 10:58
 kolečko tobě taky hezký svátky a ostatním taky
Datum: 25. prosince 2012 10:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj všichni!Kolecko nejenom, že umíš poradit, ale ešče máš aj takovej dobrej nápad tady popřát!Toš já se taky připojuju a ať máte enom ščestí!!!Potom bude aj to ostatní! Kolecko asi bych to ráno na spálení červa zkusil aspoň brčkem!
Datum: 24. prosince 2012 18:52
 kolecko: Hlavně to nepij z té 4 litrovky.....
Datum: 24. prosince 2012 15:50
 wafel: Asi ho dam pod stromeček  Ještě se musí ale nechat tak 6 neděl odležet...
Datum: 24. prosince 2012 13:03
 kolecko: Budeš mít ten dárek zabalený a postavený pod stromečkem?
Datum: 24. prosince 2012 12:39
 Taky přeju všem pěkné svátky a hodně dárků pod stromkem  Jinak doufám že se můj fichtl polepší a nebude se další rok srát aspoň tak jako tento
Datum: 24. prosince 2012 12:28
Datum: 24. prosince 2012 12:10
 Taky všem přeju krásné Vánoce a úspěšný příští rok.
Datum: 24. prosince 2012 12:08
 Všem přeji Šťastné a veselé vánoce 
Do Nového roku hlavně pevné zdraví,štěstí na každém kroku,optimismus do žil a hodně najetých kilometrů
Datum: 24. prosince 2012 12:06
 Admine je na fichtlkrámku boční šroubek vypouštění oleje čz 175/502 dík BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 14:06
 Stejnou funkci by splnil i šroubek s klasickou válcovou hlavou. Šroub s půlkulatou (čsn 02 1148) se už téměř nevyskytuje, tady na krámku jsem ho myslim neviděl...
Datum: 24. prosince 2012 14:06
 ano
Datum: 24. prosince 2012 14:05
 Určitě tam potřebuješ šroubek s půlkulatou hlavou?
Datum: 24. prosince 2012 11:10
 Zdar draci, potřebuju poradit dneska sem si dovez hondu cg 125 r.v.1985 jela a kdys sem ji dovez domu projel jsem ji potom mi chcipla a ani za nic nechce chitnout nevíte čím to je? benzín tam de ale zdá se mi že je slabá jiskra poradte prosím. jo a je to 4T dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 11:11
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Tak jsem to nabil a jelo to ale dusí se to a nejde do otáček strácí uplně brutálně výkon a nekdy se dusí tak že i chcípne (na neutrál s přidaným plinem napadlo mě jestli to nemůžou bejt třeba o zub hnutý rozvody ventylů ale nevím
Datum: 26. prosince 2012 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 ježkovi voči když je vše ok tak proč to nejede? najdi si nějakej systém indikace závat svíčku solejem bych vyměnil ihnet po koupi .. je to zasada snad u všeho baterku nabij anebo to skus roztáhnout ...u takto stareho motoru se ti muže ale udát vše nedávno sem tu měl hondu ktere praskla za jízdy ventilová pružina z ničeho nic a stroj měl najeto 6000 byla jeta minimalně jen pro radost ..pokut to bude něco takeho schánej někoho zdyatného kdo ti to přeskládá..... jinak ti nezbyden neš do toho vniknout a par hodin ladit nabít řádně baterii a mezitm vyměnit svíci je to starší mašina i když honda a ta tě bude zlobit ....když chceš sednout a jet nejlepší je nove byt je to drahe a za ti peníze co byla tato honda by sotva byl scooter....
Datum: 24. prosince 2012 19:35
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 je to kladívový ale je to 6V kladívka by měli být v pořátku
Datum: 24. prosince 2012 15:08
 Tohle je ještě kladívkový zapalování, ale už to je 12V, že? Tak mrkni na ty kladívka...
Datum: 24. prosince 2012 12:51
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Svíckou to na 90% není ta je poměrně nová uz do fajfky de strasně slabý proud mozná byterka ale ta je tam novátaki nevím
Datum: 24. prosince 2012 12:33
 kdys, chitnout? Já bych zkusil jinou svíčku...
Datum: 24. prosince 2012 11:34
 Zdarec draci skládál jsem motor na fichtla - nová převodovka, ložiska... bohužel to nebyly párové kartery no nic méně jsem to riskl, klikovka se točí poměrně dobře ale vývodové kolečko s nábojem jde otočit vážně z dosti z tuha rukou na to musím vynaložit všechny síly, předpokládám že se to trochu usadí protože jsem měnil i futra a dával nové hřídele. Co myslíte? no každopádně uvidím až to pojede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 11:38
Datum: 27. prosince 2012 11:38
 zrovna minule sem prohrabal dílnu a tak smutně se tam na mě díval motor z fichtla, že sem si řek že ho dám dohromady, bylato 05 ta těsně před 20, rozebral ,vyčistil, dal nový gufera, ložiska sem vyčistil tech benzínem, teď se točí jak blázen, trochu sem je máznul motorovym olejem, poskládal převodovku, dal lehkou vrstvu Paulínu papírový těsnění a znova slabou vrstvu tmelu, vyndal středící trobičku karteru, jak píše standa, složil poťukal a doladil gumovou paličkou, všechno si pěkně sedlo a nebyl roblem,klika sedla pěkně, ALE zkoušim kvalty a jak se točí převodovka a taky točila se z tuha, tak sem si řek přeci to nebudu rozebírat šel jsem po problému, a ejhle - on řadící automat - nebyly řádně dotažený šrouby co ho drží, tak sem je dotáh a bylo po problému, TAŽE ASI TAK NO
Datum: 25. prosince 2012 11:10
 Já vím, byl to jen takovej blbej pokus složit něco se zbytků. Přiznávám že to byl jen zkrat rychle něco udělat... co stejně stojí za nic.
Datum: 24. prosince 2012 15:33
 Použít nepárové kartery je první kravina a udělat motor tak že se netočí rukou je taky nesmysl. Padesátka se musí točit zlehka....na každý kvalt musím motorem bez válce otáčet je za čep zapalování...bez zapalování...je za čep se musí krásně točit...na jedna na dvě na tři a případně i na čtyři  Pak je to dobře udělaný motor. Klikovku axiálně vymezit převodovku taky tak...jinak je to mrhání prací. A nejhořší práce je ta zbytečná
Datum: 24. prosince 2012 13:31
 Už jsem sehnal párové tak to přehodím, jooo stando to stejný se mi už taky stalo - ten motor na kterej jsem jezdil předtím úplně vymlácený ložiska i futra a jezdilo to líp než zgenerálkovanej
Datum: 24. prosince 2012 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Se špatnym spodkem motoru jsem se sakra natrápil,tak neudělej stejnou chybu. Otevřel mi oči až prapůvodní vylágrovanej motor ze seriovky,kterej najednou točil 9000 a zgenerálkovanej nepárovej furt jen 7200 a víc ani z kopce i když sem z toho vyházel středící futra úchytů a postavil kartery proti sobě podle kliky....a furt nic.....prdel byla,že když sem na ten nepárovej motor dal seriovej válec s 3kr pístem tak to jelo 70 a dal sem tam cestovní úpravu a víc jak na dvojku to po rovině nejelo
Datum: 24. prosince 2012 12:05
Jméno: trubka
IP: uživatel14881
 Jak píše Standa pravda pravdoucí.V profilu máš -automechanik,ale takovou prasárnu neudělaj ani číňaňi jež je tak zavrhuješ a za týden napíšeš dotaz ono to nejede asi se to zadřelo.Ale jinak všem hezké Vánoce.
Datum: 24. prosince 2012 11:20
 Jo dle mého názoru to dělá uzavřené futro na předloze v usazení byla dost velká vůle tak jsem to musel nalepit - potom když jsem tam hřídel dal tak šla otáčet těžko - myslím že by si to mělo sednout . A navíc jak je nové ozubení tak to nedovoluje žádné vůle, já bych řekl že to sedne. No uvidím.
Datum: 24. prosince 2012 10:14
 Zkusil si složit převodovku nanečisto, bez klikovky?
Datum: 24. prosince 2012 9:19
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Nechci ti kazit radost,ale nesedne si to,chce to otevřít a zjistit co s tim je.... Muže to bejt i skřížený právě kvůli dvěma různejm karterum...
Datum: 24. prosince 2012 8:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sedne si to, to jo, ale dávat nepárový kartery je rozhodně hovadina! ... tim větší, když jde o fichtla, na kterýho se válej ND v každym druhym baráku....
Datum: 23. prosince 2012 23:12
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Já jsem měnil futra na převodovce, sehnal sem si kus bronzu, strejc mi z toho dle předlohy vytočil futra, a po složení motoru jsem sekundárním převodem otočil ,,jen přes zadní kolo,, prostě otáčením zadního kola. Ono si to sedne, ale první rozjezd sem si myslel, že budu půlit znova...
Datum: 23. prosince 2012 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ujedeš pár km a hlavně se to promaže a půjde to
Datum: 23. prosince 2012 21:43
Jméno: FAKIN
IP: uživatel14799
 Cau draci,potreboval bych poradit,kamos si koupil jawku 250,delal se tam cely motor,elektrika .. motorka pak sla krasne nakopnout,nechali jsme ji cca 10 minut bublat na volnobeh,pak jsme ji zdechli nechali nejakych 5 minut lezet a pak uz nakopnout nesla az pak po nejake pul hodine a pak zase nesla a porad dokola,nevite cim by to mohlo být ? vymenili jsme kondík,nekolik svicek,inducku,karbec vycisteny uz si stim fakt nevime rady,dík za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ještě mě napadá že jak bublala jen na volnoběh tak pořádně nedobíjela a vybila se baterie,pak je slabá jiskra a nechce chytnot,zkus dobít baterii
Datum: 23. prosince 2012 21:45
 co tepelná hodnota?
Datum: 23. prosince 2012 17:33
Jméno: FAKIN
IP: uživatel14799
 smes by mela byt v poradku,svicka cihlova,jehla je na druhym zarezu..
Datum: 23. prosince 2012 17:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 není moc dobrej nápad jí 10 minut nechat bublat na volnoběh,uleje se svíčka protože motor nemá provozní otáčky na které běžně jezdí a taky máte možná moc bohatou směs,když jezdím se svou 450 na nízký otáčky (na 4 třeba 50km/h) tak se mi po nějaké době (uleje) svíčka proto už vím že se motor nesmí podtáčet
Datum: 23. prosince 2012 17:09
 Zdar, budu si o Vánocích dělat válec (obyč. dvoukanál). Chtěl bych se zeptat pomazanějších hlav  : Od jakého rozměru pude potřeba rychlého 3Q ??? Kupeckými počty tuším, že cca 28 mm od HU ...(válec bude na silnici), chci udělat cca těch 28-28,5 - podle křivosti oka a zbrklého pilníku  + větší vrtání a hlava samozřejmost ...
Jinak všem veselé svátky a pěkný začátek roku !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 22:50
 já jedu sání 70 a dal nejaké drobnosti  .. válec je neuvěřitelně dobrý
Datum: 23. prosince 2012 22:50
 ten můj motor krom zápalka taky půjde do série na cesty
Datum: 23. prosince 2012 22:09
Datum: 23. prosince 2012 22:06
 Opravdu závodit ?  já to budu mít na nedělní výlety po okolí a abych ujížděl sériákům.....
Datum: 23. prosince 2012 21:24
 a při doladění dobrýma komponentama se stím dá aji krutě závodit
Datum: 23. prosince 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Optimální rozměry. To pěkně jede i s origo výfukem.
Datum: 23. prosince 2012 19:33
 Díky za ujištění, už jsem 2 válce dělal, ale nikdy jsem nešel pod 28,5 od Hu a sání 69, tak se raději ptám ...
Datum: 23. prosince 2012 17:11
 28,5 v klidu s origo převodovkou
Datum: 23. prosince 2012 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Nezáleží jen na výfuku,ale obecně 28,5-28 je v pohodě.
Datum: 23. prosince 2012 16:45
 Zdar draci.Nenašel jsem zatím rubriku kde by se to už řešilo-Zkoušel si někdo dát na pionýra funkční kontrolku neutrálu?Tak jako to má simson nebo naše Jawy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:42
 dííky kolečko.Já to neberu jako velkej přínos ale jen mě napadlo jestli by to nějak šlo popř.jestli už to třeba někdo nemá
Datum: 30. prosince 2012 18:42
 Nezkoušel, ale nemělo by to být až tak složité. Když už bych se do něčeho takového pouštěl, tak bych to udělal stejným způsobem jako je to na větších mašinách. Na řadící automat bych navařil a upravil nějaký výstupek, do karteru vyvrtal díru, do toho dal čidlo. Ve chvíli, kdy by byl zařazenej neutrál by výstupek zatlačil na čidlo, tim by ho ukostřil, a rozsvítila by se nějaká žárovka/dioda...princip je to jednoduchej a docela osvědčenej, dál už záleží jenom na provedení. Nevidim v tom ale nijak velkej přínos, v podstatě zbytečnost...
Datum: 23. prosince 2012 14:12
|



|