Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: koumak
IP: uživatel13546
 Zdravim. Ma tu nekdo zkusenosti se ziskanim ŘO na C+E prostrednictvim rekvalifikace na ÚP? Chtel bych vedet nejake podrobnosti, co k tomu potrebuji a kam zajit. Díky za odpovědi a omlouvam se, že to neni k tématu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 18:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no nejlepší bude, když se na to zeptáš přímo na pracáku, každopádně teď všechno zkrouhávaj, tekže to nebude jen tak... chtěl sem tak dělat profesák, ale taky to nevyšlo... mě bylo řečeno, že se ty kurzy otvírad cca jednou ročně, když je tak dost uchazečů, ale neni jistý, jestli to vubec bude... na UP ti určitě přesně řeknou co a jak (příp. tam napiš mail)
Datum: 28. prosince 2012 18:18
 Čau draci. Nejedná se sice o motorky, ale chci se zeptat. Zná někdo nebo ví o webech kde jsou auta? Třeba něco jak je web o motorkách motorkáři.cz atd akorát o autech. Vím že třeba ford má ford-fans VW má fórum škodovky mají Škoda-Virt ale neznám nic kde by bylo fórum kde by uživatelé měly vloženy svoje káry byli redakční testy atd.Jestli vůbec něco takového je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 21:00
Datum: 28. prosince 2012 21:00
 ahoj, ahoj.Jaké doklady měl MUSTANG 23? měl velkej tecničák, nebo jen ten malej, kterej se předkládal příslušníkům VB? Dík za info, já už to zapoměl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 11:26
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 u stk je jedno kdo to tam přiveze ale s tou spz nevim kup si tady ten plech a nekresli si ji
Datum: 29. prosince 2012 11:26
 rnAHOJ. DÍK ZA VAŠE REAKCE. JE TO TEDY JAK JSEM SI MYSLEL, ALE CO DÁL? MÁM TU KNÍŽEČKU, JE PSANÁ NA PŮVODNÍHO MAJITELE, ALE ZNÁTE TO...ŠLA Z RUKY DO RUKY SE STROEM , ALE BEZrnPŘEPISU, POV. RUČ. JE PSANÉ NA MĚ (ZAPLACENO). JE PROPADLÁ TECHNICKÁ A ZTRATIL JSEM R.Z. MŮŽU POŽÁDAT O NOVOU R.Z. A PŘÍPADNĚ JÍT SE STROJEM NA STK ?
Datum: 28. prosince 2012 14:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 28. prosince 2012 12:48
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mel takovou knizecku , ale ted uz to predelavaj na velky a maly tp
Datum: 28. prosince 2012 9:42
Jméno: Mates
IP: uživatel14900
 Zdar fichtlaři chtel bych se zeptat jake mužu dat maximalni trysky na jawa 20 do karbecu? Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Při nejrůznějších testech origo slícovaných válců jsem dospěl k lehce přicpanému filtrboxu,trysce 65 a jelo to jak simson se spotřebou stadiona
Datum: 28. prosince 2012 21:49
 největší? cca 300, vemeš trysku, těsně za závitem uřežeš a namotuješ zpět, je to kvůli tomu aby ti tama zbytečně neprotíkal benzín
Datum: 28. prosince 2012 12:35
  narvat tam jde i kus drátu ale jestli to potom pojede.. do originálu patří originál tryska to je 68 nebo 72.
Datum: 28. prosince 2012 12:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Další ladič, co chce zvedat hustokoně větší tryskou. Zasraný filtr sání společně s větší tryskou doporučuje 11 z 10 "rychle a zběsile tuningářů"!
Datum: 28. prosince 2012 8:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pokud to nemas upravene tak tm nech origo 68ku
Datum: 27. prosince 2012 23:40
 zdar draci, mam takovej problém s babetou, nechce mi chytit vždycky se uchlastá, přitom jiskru háže krásnou předstih je cca 1.5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 23:41
 to sem nechtěl slyšet zrovna u babety se hladina šteluje totálně na dvě věci
Datum: 27. prosince 2012 23:41
Jméno: Mates
IP: uživatel14900
 Zdar zdar mnel jsem tež taky problem nakonec to bylo v karbecu plovak nezaviral (duvod:spatne dany nebo ohnuty plišek)
Datum: 27. prosince 2012 23:12
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau,chci se zeptat jak mam poznat že mi rotor dře o civky.A jak poznat jestli neni špatne gufero nekde jak je klika jestli si to proste nebere olej z převodovky. díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 11:25
 ne, pokud to je gufero, tak nemusíš, stačí jen sundat levý kryt motoru (ten jak je spojka) a vyměnit. jinak když sem nastavoval vzdálenost cívek od rotoru, tak sem to dělal návodem s petlahví, jaksi jsem ji tam zapoměl a přišel na to až asi za 2 týdny, když jsem tam našel jen seškvařenej zbytek a navíc skákaly jiskry mezi cívkou a rotorem...
Datum: 28. prosince 2012 11:25
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 ok diky. a kdyby to bylo spatne gufero tak musim pulit motor? jinak dik vyskousim to
Datum: 28. prosince 2012 10:50
 snad nejsi hluchej a poznáš po sluchu když otáčíš motorem jestli cívky dřou o rotor, ne?  ... a kdyby to bralo olej z převodovky tak by to do bíla kouřilo, smrdělo jak převodák a taky by se ztrácel.
Datum: 27. prosince 2012 22:33
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:58
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nice
Datum: 31. prosince 2012 0:58
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:58
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 .
Datum: 31. prosince 2012 0:58
 http://genius166.rajce.idnes.cz/jawa_21_renovace/#nyni14.JPG chytré že
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 19:20
 chlapy to neni moje
Datum: 28. prosince 2012 19:20
 Jinak pěknej pincek, akorát škoda, že už jsi tam nedal ty revmáče
Datum: 28. prosince 2012 18:35
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řekl bych že to není štastné řešení myslím si že na 60% ten plech v tom místě praskne,už jen kvůli tomu že tam nejsou pořádné radiusy
Datum: 28. prosince 2012 15:56
 taky přemýšlím kam dám beterii, ale vzhledem k tomu, že mám pod plechem ještě blatník, tak toho opravdu nehrozí...
Datum: 28. prosince 2012 11:26
 pozor na jízdu ve dvou a nějakej výmol na silnici  kolo si rádo škrtne a to to měl kámoš ještě menší
Datum: 27. prosince 2012 21:49
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Zdar hoši myslíte že mě pomože když fichtla roztlačím když mě nechce chytit na šlapku? Nechce mě nejak chytat ani na roztlačení. Svíčku mám novů jiskra je pěkná, benzín ide. Co s tím mám ještě udělat aby to jelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 15:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 mám benzín 11 let starej kterej byl cca 5 let smíchanej s vodou momentálně jsem ho oddělil od vody a na něj jezdím pravda je že starty jsou horší a výkon taky ale pořád to nastartuju pákou a jezdím,sešteluj si karbec a zápalko
Datum: 28. prosince 2012 15:58
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 seštelovat zapalko, případě i karbec nebo jestli neni starej benzín
Datum: 27. prosince 2012 22:50
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Nazdar draci. Po složení J20 mi vyskakuje jednička při vyšších otáčkách. 2ka a 3ka super. Když při rozjezdu jedničku přidržím nohou nahoru, tak občas cukne, ale jde to. Nechci to zbytečně mrvit, tak sháním radu. Když jsem to měl rozpůlený, tak mi nepřipadalo, že by byly nějak omydlený kolíky na kolečku a pružina vypadala taky dobře. Jinak by vyskakovaly i ostatní rychlosti ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 19:49
Jméno: Daniel
IP: uživatel10415
 Koliky omydleny byt nemusi. Jde oto, ze kdyz radis tak automat jezdi pres zuby, ktery bejvaj vycvachtany. Z dusledku toho seti prevodovka neposune do dostatecny vzdalenosti a pri vyssich otackach nebo pri delsim zarazeni rychlosti, rychlost proste spadne do neutralu. Kdyz tlacis na radicku je jasny ze rychlost nevylitne.
Datum: 27. prosince 2012 19:49
 Čus draci tětkon dělám Go motoru Čz 175/487,Výbrus+repas kliky+nová ojnice atd a před půl rokem jsem měnil gufera kupoval jsem SKF 2 břitvý a tak nevím jestli je mám nechat nebo zas vyměnit mohl jsem najezdit cca 250-400 km.Tak co myslíte????Nechat nebo zas vyměnit (jde mi hlavně o to u spojky který se mění debilně.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 4:46
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 na pohodu kolecko.... to nespecha.... jedna se mi o HNO3....... neni v mem zajmu si ji objednavat (platit postovny atd.. 250 kc v pici..) no a ty jako-sto bejvalej drogovej dealer bys mi mohl prokazat laskavost .......... vim ze ji mas a ze ji pripadne muzes obstarat ....TAKZE diky ti bracho !!!
Datum: 29. prosince 2012 4:46
 franky: V praze teď měsíc a půl nebudu...budu se tam vyskytovat jenom příležitostně a na krátkou dobu, od poloviny února jsem tam celý týden kromě víkendu...
Datum: 28. prosince 2012 16:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 487 má gufera přístupná už "normálně", ne jako 477... Ale u ní zase ty gufera vydrží nesmysl.
Datum: 28. prosince 2012 10:13
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 dělej jak myslíš......
Datum: 28. prosince 2012 8:10
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 vymejslis kravinu ................ gufera bez premejsleni ZAHODIT !!!!!! je snad valka ??? a nedostatek materialu ??? Yorkska burza padla ? cerny patek ?? nevim jak to ma 487 ale treba u kyvacky bych se zesral kdybych mel pulit motor jen kvuli spicenymu guferu mezi loziskama ... To ze vypada pekne a neni tvrdy neznamena 100%................................................. "DaCaN" ten zlutej krypl na konci tve odpovedi krasne vystihuje tvuj KRETENISMUS !!! zkus mlatit hlavou o stul nez budes psat ........................ KOLECKO kdy budes v PRAGhulu ??? potreboval bych si dat rande ......
Datum: 28. prosince 2012 3:13
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 půlrok stará gufera snad nemá cenu měnit ne??
Datum: 27. prosince 2012 19:31
 Já ze zvyku dávam vždycky nový...
Datum: 27. prosince 2012 18:36
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 16:01
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 obyčejnej paskvil se kterým si někdo dal sice práci,ale k ničemu,je to jak házek hrášek na zed
Datum: 28. prosince 2012 16:01
 podlě mě je to na přehlídky, stejně jako ten mustang s turbem
Datum: 28. prosince 2012 12:37
 škoda že na závody je to nepoužitelný, na silnici s tím nemůžeš pokud to nějakým způsobem nepřihlásíš a stejně už podle těch výfuků to vůbec nepojede ale za to spotřeba 100 na 100 a sousedům musej stát i chlupy na prdeli
Datum: 28. prosince 2012 12:12
 mě se to líbí
Datum: 28. prosince 2012 11:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Paskvil jako paskvil...
Datum: 27. prosince 2012 23:21
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Super. Je to krasavice. Jenom když koukám na ty koncovky výfuku - napadá mě, jakej má asi zvouček? Myslím, že sousedi jsou trošku vopocený
Datum: 27. prosince 2012 18:41
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 18:06
 už se to někde řešilo.Mám pocit že na Jawamanii, za mě to taky není origo ale na 4té fotce ten bowden určitě origo je !
Datum: 27. prosince 2012 18:06
 Řek bych že to originál není, nejsem žádnej znalec ale podle fotek je tam výfuk a sedátko z normálního mustanga
Datum: 27. prosince 2012 17:03
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 9:35
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
 Co byste chtely aby to byl traktor? Ja mam 220 kilo a jezdim normalne s pionyrem mam jich nekolik a i 555 jezdi semnou rozume. ikdyz si obcas musim vybyrat kudy pojedu. Ale jede a porad.
Datum: 30. prosince 2012 9:35
 teď by se asi většina fichtlů rozpadla pod takovou váhou  rez je mrcha
Datum: 27. prosince 2012 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Ve 14 letech sme byli cca 65kg sráčí a moje J05 jedoucí navíc na směs nafty,toluenu,ředidla a všeho co hořelo nás ve čtyřech vyvezla na jedničku do kopce,kde teď s 90kg a 12/55 jedu sotva na dvojku a nikdo tenkrát ani nemusel seskakovat....na mustangu nás jelo po rovině nejvíc 5...jeden řadil,druhej brzdil a ten na nádrži řídil,poslední skoro padal a první seděl na světle a ten navigoval....nebyla prdel to uřídit... Ve třech sme běžně jezdilii v 16 letech jak na mustangu tak na dvacítce...a to už sme byly pořízkové...jen bacha na zadní nosiče,jsou v kopcích zrádný a věřte mi že ve třech na zadnim kole dvacítku neukočíruje nikdo
Datum: 27. prosince 2012 16:59
 byli to slušný hovada ale jeli z kopce do kopce by to asi nedali
Datum: 27. prosince 2012 16:19
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 zdravím ,chci se zeptat na pionyru dam pul plynu tak ok ale jak dám plnej tak me to připadá jak kdyby tam šlo málo benzínu.mám novej výbrus jehlu na 2odspodu děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 22:35
 mam stejnej problém, karbec sem dával funglovku a nic se nezměnilo
Datum: 27. prosince 2012 22:35
Jméno: Honyfichtl
IP: uživatel14132
 Tak to budeš mít v karbecu špínu,zkus ho vyčistit a pak to zkus a kdyz to pude líp tak je to ok a kdyz ne tak zkus vyčistit nadrž a kohoutek na benzin.A kup si čistič benzínu pokud ho nemáš.
Datum: 27. prosince 2012 16:28
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel14483
 Čau je možné abych dal motor z pařeza 555 do Jawy 20? Tím myslím aby to nevadilo orgánům, je to rozdělené nějak číselně nebo to při běžné prohlídce nemůžou zjistit? Chci je zaměnit z důvodu že se mí víc líbí projev pařeza
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 16:55
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel14483
 péro: Na kártru nad zapalováním mám sedmi místné číslo to je snad jen výrobní ne? Typové označení jako je třeba na Jawě 250 *353* tam nikde nevidím...
Datum: 28. prosince 2012 16:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo jsou u 21 je z tá strany co je zapalování na kartru a u 555 je na kartru ze strany od spojky na zadním nebo předním držáku jinak věř tomu,většina plicajtů jsou blbci  a ničeho si nevšimnou
Datum: 28. prosince 2012 16:04
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel14483
 Lada:
Tam nejde o zgenerálkování motoru v tom problém nemám ale líbí se mi ten projev motoru, jiná převodovka atd..
karlos. ®:
A jsou na těch motorech vyraženy typovy čísla? jsem je nikde nenašel tak proto si myslím že by to vadit nemuselo.
Datum: 28. prosince 2012 14:56
Jméno: Lada
IP: uživatel9679
 myslim, že to řešit nebudou, případně tam dáš spojkový víko z 21, to pasuje (aspoň na 05 pasovalo), ale stejně nechápu proč to dělat, radči si ten motor 21 zgenerálkuj
Datum: 28. prosince 2012 13:21
 no, motor sice jako vyměnitelnej díl je, ale ikdyž necháš smazat číslo motoru z techniáku, tak ti tam typ zůstane a ten musí sedět. Jinak motor 555 od 20 rozezná na poled i uplnej blbec  Nemyslíš si snad, že oni na fichtlech nejezdili ?
Datum: 28. prosince 2012 12:47
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel14483
 No to si myslím právě taky jen bych to chtěl potvrdit
Datum: 27. prosince 2012 22:16
 pokud vím, tak by to vadit nemělo, protože motor je branej jako náhradní díl. A fichtl (05,20,21,23), jako fichtl (550,555)
Datum: 27. prosince 2012 15:20
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čas Seso máš tady na FK silentblok na Stadiona?Jsou tam 3 jeden v hlavě a 2 v motoru.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 15:50
 DRAKU ZATIM NEMAM,,CEKAM NA LEPSIHO VYROBCE,,PAC TY DOSAVADNY ZA PAR KACEK JSOU GUT ZA TU CENU ALE MOC DLOUHO NEVYDRZI A TA KCEKAM NA KVALITU ZA VICE KACEK
Datum: 27. prosince 2012 15:50
Posl.aktualizace: 05. května 2013 20:51
 Radiační kanálky umožnují přesun přebytečných plynů z výfuku do terrmodynamického usměrnovače a poté do válce motoru. V usměrnovači je malý radiáční píst který radiačně transformuje energii výfukových plynů na energii využitelnou k razantnímu zvýšení výkonu.
Datum: 05. května 2013 20:51
 50 000,- jen do motoru ne, ale celkově jsem už za 50kou  ale nemám tam ani 5 kW
Datum: 27. prosince 2012 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 No radiační kanály je výsměch,ovšem 11kw bych se nesmál...to není až tak nemožné...jen už by to nebyl pionýr...a pochybuju že by tady někdo z vás nasypal do pio třeba 50000,- jen do motoru... Je to tak se všim.... Vemeš blbej motor 1.9TDi 81kw koupíš pár píčovin a máš 220HP jak nic,ale furt to sou prachy za zakázkově dělaný neseriový díly bez kterejch to prostě nejde....a stejný,možná nákladnější je to u padesátky....
Datum: 27. prosince 2012 16:28
 to mě napadlo, ale už se mi párkrát stalo, že strejda něco neví a já to pak někde externě dohledal...  jinak mi to taky přišlo jako kravina... 11kW z fichtla origo motoru...
Datum: 27. prosince 2012 15:23
 koukal jsem na to včera taky
Datum: 27. prosince 2012 15:01
 větší píčovina jsem snad neviděl
Datum: 27. prosince 2012 14:21
 napadlo tě třeba že když to strejda neví, tak že to neexistuje?
Datum: 27. prosince 2012 13:05
Jméno: vldo
IP: uživatel14896
 To video je pěkná kravina.
Datum: 27. prosince 2012 12:59
 Zdravím, chtěl bych se zeptat mám mustanga a jde v pohodě nastartovat 1-2 min jede krásně a pak prostě přestane mít sílu že když přidám tak chcípa a můžu jet jen na maličko plynu a to se mi nelíbí. trysky jsou vyčištěné a novej benzínovej filtr. Jo a třeba to má taky něco společnýho ty 2 min jezdím nedávám tomu kotel protože se to musí trošku proklapat a prostě za ty 2 min je ten motor rozpálenej jako plotynka .. poraďte mi prosím děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 13:00
 nebo taky velkej předstih,ucpanej výfuk
Datum: 27. prosince 2012 13:00
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Díky moc podívám se  )
Datum: 27. prosince 2012 12:02
 asi chudá směs, pokud máš teda vyčištěný trysky a karburátor tak je možný že to někde saje faleš, mezi karbecem a kolínkem, a nebo - a to se mi taky stalo a trvalo mi to dlouho než sem na to přišel bylo špatný gufero pod zápalkem
Datum: 27. prosince 2012 11:42
|



|