slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  376  377  378  379  380  381  382  383  384  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel13546    
Zdravim. Ma tu nekdo zkusenosti se ziskanim ŘO na C+E prostrednictvim rekvalifikace na ÚP? Chtel bych vedet nejake podrobnosti, co k tomu potrebuji a kam zajit. Díky za odpovědi a omlouvam se, že to neni k tématu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no nejlepší bude, když se na to zeptáš přímo na pracáku, každopádně teď všechno zkrouhávaj, tekže to nebude jen tak... chtěl sem tak dělat profesák, ale taky to nevyšlo... mě bylo řečeno, že se ty kurzy otvírad cca jednou ročně, když je tak dost uchazečů, ale neni jistý, jestli to vubec bude... na UP ti určitě přesně řeknou co a jak (příp. tam napiš mail)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Nejedná se sice o motorky, ale chci se zeptat. Zná někdo nebo ví o webech kde jsou auta? Třeba něco jak je web o motorkách motorkáři.cz atd akorát o autech. Vím že třeba ford má ford-fans VW má fórum škodovky mají Škoda-Virt ale neznám nic kde by bylo fórum kde by uživatelé měly vloženy svoje káry byli redakční testy atd.Jestli vůbec něco takového je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba http://www.katalog-automobilu.cz nebo moje.auto.cz Jinak snad každý auto má svuj fanklub a ten má samozřejmě webowky
 
 
Datum: 28. prosince 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: vlacekjihlava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, ahoj.Jaké doklady měl MUSTANG 23? měl velkej tecničák, nebo jen ten malej, kterej se předkládal příslušníkům VB? Dík za info, já už to zapoměl. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
u stk je jedno kdo to tam přiveze ale s tou spz nevim kup si tady ten plech a nekresli si ji :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: vlacekjihlava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rnAHOJ. DÍK ZA VAŠE REAKCE. JE TO TEDY JAK JSEM SI MYSLEL, ALE CO DÁL? MÁM TU KNÍŽEČKU, JE PSANÁ NA PŮVODNÍHO MAJITELE, ALE ZNÁTE TO...ŠLA Z RUKY DO RUKY SE STROEM , ALE BEZrnPŘEPISU, POV. RUČ. JE PSANÉ NA MĚ (ZAPLACENO). JE PROPADLÁ TECHNICKÁ A ZTRATIL JSEM R.Z. MŮŽU POŽÁDAT O NOVOU R.Z. A PŘÍPADNĚ JÍT SE STROJEM NA STK ?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
dřív bylo něco takového http://aukro.cz/jawa-50-typ-20-21-puvodni-tp-knizecka-sberatel-i2891168728.html dnes už má velký a malý jakou třeba u auta
 
 
Datum: 28. prosince 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
mel takovou knizecku , ale ted uz to predelavaj na velky a maly tp
 
 
Datum: 28. prosince 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel14900    
Zdar fichtlaři chtel bych se zeptat jake mužu dat maximalni trysky na jawa 20 do karbecu? Diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
Při nejrůznějších testech origo slícovaných válců jsem dospěl k lehce přicpanému filtrboxu,trysce 65 a jelo to jak simson se spotřebou stadiona
 
 
Datum: 28. prosince 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
největší? cca 300, vemeš trysku, těsně za závitem uřežeš a namotuješ zpět, je to kvůli tomu aby ti tama zbytečně neprotíkal benzín :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D narvat tam jde i kus drátu ale jestli to potom pojede.. do originálu patří originál tryska to je 68 nebo 72.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Další ladič, co chce zvedat hustokoně větší tryskou. Zasraný filtr sání společně s větší tryskou doporučuje 11 z 10 "rychle a zběsile tuningářů"!
 
 
Datum: 28. prosince 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
pokud to nemas upravene tak tm nech origo 68ku
 
 
Datum: 27. prosince 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mam takovej problém s babetou, nechce mi chytit vždycky se uchlastá, přitom jiskru háže krásnou předstih je cca 1.5mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem nechtěl slyšet zrovna u babety se hladina šteluje totálně na dvě věci
 
 
Datum: 27. prosince 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel14900    
Zdar zdar mnel jsem tež taky problem nakonec to bylo v karbecu plovak nezaviral (duvod:spatne dany nebo ohnuty plišek)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
čau,chci se zeptat jak mam poznat že mi rotor dře o civky.A jak poznat jestli neni špatne gufero nekde jak je klika jestli si to proste nebere olej z převodovky. díky moc za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, pokud to je gufero, tak nemusíš, stačí jen sundat levý kryt motoru (ten jak je spojka) a vyměnit. jinak když sem nastavoval vzdálenost cívek od rotoru, tak sem to dělal návodem s petlahví, jaksi jsem ji tam zapoměl a přišel na to až asi za 2 týdny, když jsem tam našel jen seškvařenej zbytek a navíc skákaly jiskry mezi cívkou a rotorem...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
ok diky. a kdyby to bylo spatne gufero tak musim pulit motor? jinak dik vyskousim to
 
 
Datum: 28. prosince 2012 10:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad nejsi hluchej a poznáš po sluchu když otáčíš motorem jestli cívky dřou o rotor, ne? :-D ... a kdyby to bralo olej z převodovky tak by to do bíla kouřilo, smrdělo jak převodák a taky by se ztrácel.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel14899    
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:58
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nice
 
 
Datum: 31. prosince 2012 0:58
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel14899    
Silvestrovský závod ve TŘECH DVORECH (u Kolína) 31.12.2012 http://www.jawa50zavody.wz.cz/tridvory2.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:58
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 0:58
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://genius166.rajce.idnes.cz/jawa_21_renovace/#nyni14.JPG chytré že odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy to neni moje
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak pěknej pincek, akorát škoda, že už jsi tam nedal ty revmáče ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
řekl bych že to není štastné řešení myslím si že na 60% ten plech v tom místě praskne,už jen kvůli tomu že tam nejsou pořádné radiusy
 
 
Datum: 28. prosince 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky přemýšlím kam dám beterii, ale vzhledem k tomu, že mám pod plechem ještě blatník, tak toho opravdu nehrozí... :-(
 
 
Datum: 28. prosince 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozor na jízdu ve dvou a nějakej výmol na silnici :-) kolo si rádo škrtne a to to měl kámoš ještě menší :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
Zdar hoši myslíte že mě pomože když fichtla roztlačím když mě nechce chytit na šlapku? Nechce mě nejak chytat ani na roztlačení. Svíčku mám novů jiskra je pěkná, benzín ide. Co s tím mám ještě udělat aby to jelo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
mám benzín 11 let starej kterej byl cca 5 let smíchanej s vodou momentálně jsem ho oddělil od vody a na něj jezdím pravda je že starty jsou horší a výkon taky ale pořád to nastartuju pákou a jezdím,sešteluj si karbec a zápalko
 
 
Datum: 28. prosince 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
seštelovat zapalko, případě i karbec nebo jestli neni starej benzín
 
 
Datum: 27. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Nazdar draci. Po složení J20 mi vyskakuje jednička při vyšších otáčkách. 2ka a 3ka super. Když při rozjezdu jedničku přidržím nohou nahoru, tak občas cukne, ale jde to. Nechci to zbytečně mrvit, tak sháním radu. Když jsem to měl rozpůlený, tak mi nepřipadalo, že by byly nějak omydlený kolíky na kolečku a pružina vypadala taky dobře. Jinak by vyskakovaly i ostatní rychlosti ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10415    
Koliky omydleny byt nemusi. Jde oto, ze kdyz radis tak automat jezdi pres zuby, ktery bejvaj vycvachtany. Z dusledku toho seti prevodovka neposune do dostatecny vzdalenosti a pri vyssich otackach nebo pri delsim zarazeni rychlosti, rychlost proste spadne do neutralu. Kdyz tlacis na radicku je jasny ze rychlost nevylitne.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tětkon dělám Go motoru Čz 175/487,Výbrus+repas kliky+nová ojnice atd a před půl rokem jsem měnil gufera kupoval jsem SKF 2 břitvý a tak nevím jestli je mám nechat nebo zas vyměnit mohl jsem najezdit cca 250-400 km.Tak co myslíte????Nechat nebo zas vyměnit (jde mi hlavně o to u spojky který se mění debilně.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 4:46
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14872    
na pohodu kolecko.... to nespecha.... jedna se mi o HNO3....... neni v mem zajmu si ji objednavat (platit postovny atd.. 250 kc v pici..) no a ty jako-sto bejvalej drogovej dealer bys mi mohl prokazat laskavost .......... vim ze ji mas a ze ji pripadne muzes obstarat ....TAKZE diky ti bracho !!!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 4:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky: V praze teď měsíc a půl nebudu...budu se tam vyskytovat jenom příležitostně a na krátkou dobu, od poloviny února jsem tam celý týden kromě víkendu...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
487 má gufera přístupná už "normálně", ne jako 477... Ale u ní zase ty gufera vydrží nesmysl.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
dělej jak myslíš......
 
 
Datum: 28. prosince 2012 8:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14872    
vymejslis kravinu ................ gufera bez premejsleni ZAHODIT !!!!!! je snad valka ??? a nedostatek materialu ??? Yorkska burza padla ? cerny patek ?? nevim jak to ma 487 ale treba u kyvacky bych se zesral kdybych mel pulit motor jen kvuli spicenymu guferu mezi loziskama ... To ze vypada pekne a neni tvrdy neznamena 100%................................................. "DaCaN" ten zlutej krypl na konci tve odpovedi krasne vystihuje tvuj KRETENISMUS !!! zkus mlatit hlavou o stul nez budes psat ........................ KOLECKO kdy budes v PRAGhulu ??? potreboval bych si dat rande ......
 
 
Datum: 28. prosince 2012 3:13
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
půlrok stará gufera snad nemá cenu měnit ne?? :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ze zvyku dávam vždycky nový...
 
 
Datum: 27. prosince 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky se vám líbí víc takovéto přestavby, než ty na kros? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/683432-bobber.html Za paskvili na kros bych trhal ruce, ale před tady tím smekám :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
obyčejnej paskvil se kterým si někdo dal sice práci,ale k ničemu,je to jak házek hrášek na zed
 
 
Datum: 28. prosince 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podlě mě je to na přehlídky, stejně jako ten mustang s turbem :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda že na závody je to nepoužitelný, na silnici s tím nemůžeš pokud to nějakým způsobem nepřihlásíš a stejně už podle těch výfuků to vůbec nepojede ale za to spotřeba 100 na 100 a sousedům musej stát i chlupy na prdeli :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to líbí :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2012 11:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Paskvil jako paskvil...
 
 
Datum: 27. prosince 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Super. Je to krasavice. Jenom když koukám na ty koncovky výfuku - napadá mě, jakej má asi zvouček? Myslím, že sousedi jsou trošku vopocený :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt je to opravdový nebo to udělal z dílu a chce na tom vydělat http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/683349-23-mustang-neckermann.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už se to někde řešilo.Mám pocit že na Jawamanii, za mě to taky není origo ale na 4té fotce ten bowden určitě origo je ! :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řek bych že to originál není, nejsem žádnej znalec ale podle fotek je tam výfuk a sedátko z normálního mustanga :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK KOUKAM ZE PIO UVEZE DOCELA 350KG JAKO PRD :-) http://www.youtube.com/watch?v=HgTCxr7cnq4 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 9:35
 
 
 
 
Jméno: jarda87      IP: uživatel11501    
Co byste chtely aby to byl traktor? Ja mam 220 kilo a jezdim normalne s pionyrem mam jich nekolik a i 555 jezdi semnou rozume. ikdyz si obcas musim vybyrat kudy pojedu. Ale jede a porad.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 9:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď by se asi většina fichtlů rozpadla pod takovou váhou :-D rez je mrcha :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
Ve 14 letech sme byli cca 65kg sráčí a moje J05 jedoucí navíc na směs nafty,toluenu,ředidla a všeho co hořelo nás ve čtyřech vyvezla na jedničku do kopce,kde teď s 90kg a 12/55 jedu sotva na dvojku a nikdo tenkrát ani nemusel seskakovat....na mustangu nás jelo po rovině nejvíc 5...jeden řadil,druhej brzdil a ten na nádrži řídil,poslední skoro padal a první seděl na světle a ten navigoval....nebyla prdel to uřídit... Ve třech sme běžně jezdilii v 16 letech jak na mustangu tak na dvacítce...a to už sme byly pořízkové...jen bacha na zadní nosiče,jsou v kopcích zrádný a věřte mi že ve třech na zadnim kole dvacítku neukočíruje nikdo :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byli to slušný hovada ale jeli z kopce do kopce by to asi nedali
 
 
Datum: 27. prosince 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: timomas      IP: uživatel9499    
zdravím ,chci se zeptat na pionyru dam pul plynu tak ok ale jak dám plnej tak me to připadá jak kdyby tam šlo málo benzínu.mám novej výbrus jehlu na 2odspodu děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam stejnej problém, karbec sem dával funglovku a nic se nezměnilo
 
 
Datum: 27. prosince 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Honyfichtl      IP: uživatel14132    
Tak to budeš mít v karbecu špínu,zkus ho vyčistit a pak to zkus a kdyz to pude líp tak je to ok a kdyz ne tak zkus vyčistit nadrž a kohoutek na benzin.A kup si čistič benzínu pokud ho nemáš.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel14483    
Čau je možné abych dal motor z pařeza 555 do Jawy 20? Tím myslím aby to nevadilo orgánům, je to rozdělené nějak číselně nebo to při běžné prohlídce nemůžou zjistit? Chci je zaměnit z důvodu že se mí víc líbí projev pařeza :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel14483    
péro: Na kártru nad zapalováním mám sedmi místné číslo to je snad jen výrobní ne? Typové označení jako je třeba na Jawě 250 *353* tam nikde nevidím...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo jsou u 21 je z tá strany co je zapalování na kartru a u 555 je na kartru ze strany od spojky na zadním nebo předním držáku jinak věř tomu,většina plicajtů jsou blbci:-D a ničeho si nevšimnou
 
 
Datum: 28. prosince 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel14483    
Lada: Tam nejde o zgenerálkování motoru v tom problém nemám ale líbí se mi ten projev motoru, jiná převodovka atd.. karlos. ®: A jsou na těch motorech vyraženy typovy čísla? jsem je nikde nenašel tak proto si myslím že by to vadit nemuselo.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel9679    
myslim, že to řešit nebudou, případně tam dáš spojkový víko z 21, to pasuje (aspoň na 05 pasovalo), ale stejně nechápu proč to dělat, radči si ten motor 21 zgenerálkuj
 
 
Datum: 28. prosince 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, motor sice jako vyměnitelnej díl je, ale ikdyž necháš smazat číslo motoru z techniáku, tak ti tam typ zůstane a ten musí sedět. Jinak motor 555 od 20 rozezná na poled i uplnej blbec ;-) Nemyslíš si snad, že oni na fichtlech nejezdili ?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel14483    
No to si myslím právě taky jen bych to chtěl potvrdit :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vím, tak by to vadit nemělo, protože motor je branej jako náhradní díl. A fichtl (05,20,21,23), jako fichtl (550,555) :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čas Seso máš tady na FK silentblok na Stadiona?Jsou tam 3 jeden v hlavě a 2 v motoru.Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRAKU ZATIM NEMAM,,CEKAM NA LEPSIHO VYROBCE,,PAC TY DOSAVADNY ZA PAR KACEK JSOU GUT ZA TU CENU ALE MOC DLOUHO NEVYDRZI A TA KCEKAM NA KVALITU ZA VICE KACEK
 
 
Datum: 27. prosince 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapci, prosím osvětu. Co jsou radiační kanálky? našel jsem video a strejda gogel mi toho moc neporadil :-D http://www.youtube.com/watch?v=FKSYdqFQqeA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel4946    
Radiační kanálky umožnují přesun přebytečných plynů z výfuku do terrmodynamického usměrnovače a poté do válce motoru. V usměrnovači je malý radiáční píst který radiačně transformuje energii výfukových plynů na energii využitelnou k razantnímu zvýšení výkonu.
 
 
Datum: 05. května 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
50 000,- jen do motoru ne, ale celkově jsem už za 50kou :-D ale nemám tam ani 5 kW :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
No radiační kanály je výsměch,ovšem 11kw bych se nesmál...to není až tak nemožné...jen už by to nebyl pionýr...a pochybuju že by tady někdo z vás nasypal do pio třeba 50000,- jen do motoru... Je to tak se všim.... Vemeš blbej motor 1.9TDi 81kw koupíš pár píčovin a máš 220HP jak nic,ale furt to sou prachy za zakázkově dělaný neseriový díly bez kterejch to prostě nejde....a stejný,možná nákladnější je to u padesátky....
 
 
Datum: 27. prosince 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě napadlo, ale už se mi párkrát stalo, že strejda něco neví a já to pak někde externě dohledal... :-D jinak mi to taky přišlo jako kravina... 11kW z fichtla origo motoru... :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukal jsem na to včera taky
 
 
Datum: 27. prosince 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
větší píčovina jsem snad neviděl
 
 
Datum: 27. prosince 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadlo tě třeba že když to strejda neví, tak že to neexistuje? :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: vldo      IP: uživatel14896    
To video je pěkná kravina. :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: klimke ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat mám mustanga a jde v pohodě nastartovat 1-2 min jede krásně a pak prostě přestane mít sílu že když přidám tak chcípa a můžu jet jen na maličko plynu a to se mi nelíbí. trysky jsou vyčištěné a novej benzínovej filtr. Jo a třeba to má taky něco společnýho ty 2 min jezdím nedávám tomu kotel protože se to musí trošku proklapat a prostě za ty 2 min je ten motor rozpálenej jako plotynka .. poraďte mi prosím děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo taky velkej předstih,ucpanej výfuk
 
 
Datum: 27. prosince 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Díky moc podívám se ;-))
 
 
Datum: 27. prosince 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi chudá směs, pokud máš teda vyčištěný trysky a karburátor tak je možný že to někde saje faleš, mezi karbecem a kolínkem, a nebo - a to se mi taky stalo a trvalo mi to dlouho než sem na to přišel bylo špatný gufero pod zápalkem
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:42
 
<  376  377  378  379  380  381  382  383  384  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:07:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu