Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 zdravim draci mám otázku- mám babču 207 je potřeba mět spz a technickou ? apd. abych moh na silnici jezdit beztrestně - na pincka to prej potřeba je a na babetu ne - jak to teda je správně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 8:45
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Oficiální duplikát kartičky ti za cca 300Kč udělají v Motomaxu v Hodoníně. Zbytek viz lk. Ještě dodám, že i Babetta může mít RZ, pokud si o majitel zažádal - svého času byl tlak na označkování mopedů...
Datum: 23. srpna 2016 8:45
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 aha a když kartičku od výrobce nemám ? kde ji získám ?
Datum: 22. srpna 2016 17:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne, babetta nepodléhá registraci,,, musíš mít ale zaplacený povinný ručení (tzn. mít u sebe zelenou kartu) a mít doklad od výrobce k doložení tech. způsobilosti (tzv. kartičku)... samozřejmostí je helma s ochranou zraku a ř.p. min. skupiny AM
Datum: 21. srpna 2016 20:51
Jméno: Rio
IP: uživatel18806
 Ahoj, měl bych otázku ohledně pravého krytu na J23. K čemu přesně a jak moc důležitá je ta plechová podložka, která je mezi ložiskem a krytem? Měním totiž ložisko v pravém krytu a ta podložka se mi ztratila. Nevím, jestli ji lze někde pořídit novou a vlastně jak moc je tam důležitá. Přislo mi, že tam pouze drží na správném místě ten gumový kroužek, kterým prochází spojková tyčka. Čím si nejsem jist, jestli třeba nějak nevymezuje polohu ložiska vůči výstupní hřídeli? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2018 13:36
Jméno: Dafík
IP: uživatel19510
 AHOJ, vidím že je to už starší téma, ale podařilo se ti tu podložku někde sehnat? Po sundání ložiska jsem zjistil že ta podložka je celkem zničená nebo snad ani nebyla origo neboť tam byli dvě.
Datum: 27. prosince 2018 13:36
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18789
 Zdar draci, můj pionýr nechce táhnout na dvojku na jedničku celkem pohoda, ale na dvojku to nechce vůbec táhnout, když už se to konečně dostane do otáček, tak je to celkem v pohodě a nakonec se povede i trojka. Rozpadlo se mi těsnění a tekl z toho olej, takže jsem musel udělat před technickou generálku. Vše jsem složil a zapojil tak jak před tím, žádné úpravy s převodovkou. Dočetl jsem se, že ztráta toho tahu může být předstihem, ale já už jsem ho několikrát upravoval a výsledek nic moc. Před tím vytáhl na 2 rychlostní stupěň 40km/h v celku bez problémů, teď sotva zvládá 30km/h. Tak si nevím rady, dík předem za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 23:11
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18789
 Tak teď jsi mě docela vylekal... ale myslím, že to šlo celkem v pohodě, nekladlo to žádný odpor. Ale taky jsem si všiml, že mi strašně hodně jiskří kladívka tak jsem tam dal úplně nový kondenzátor, ale není to lepší. Nemůže to mít na to vliv?
Datum: 21. srpna 2016 23:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Půlil jsi motor ? Jestli ano, jak ti šlo točit klikou při složení ? Máš ji přesně ve střdu ? Jak šla převodovka ?
Datum: 21. srpna 2016 15:29
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak mam vyndat ložisko z pravýho deklu u pio? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2016 11:10
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Péro neboli LOFAS.
Datum: 04. září 2016 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 keci v kleci , ohřej to horkovzduškou nebo na kamnech na cca 110-120 C a pak s deklem klepni o stůl a ložisko je venku
Datum: 21. srpna 2016 16:31
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Zdar Musiš vyndat pačku co vypina spojky ta je na malem čepu ten vyraziš. Pak tou dirou vyraziš ložisko.
Datum: 21. srpna 2016 11:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel18801
 Chci se zeptat draci, jak vam jede fichtl ve dvou? Mam trochu tezsi pritelkyni, takze kdyz jedeme dva, je to dost bida. Staci i mirnej kopecek o kterym sam skoro nevim, ale s pritelkyni to hned ztrati tah a za chvili musime radit. A vetsi kopce jsou jeste vetsi utrpeni, dvojka toho ve dvou taky zrovna moc neutahne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2016 19:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, ale simson je konstrukčně docela někde jinde a to jak podvozkem, tak motorem... simson jede už v sérii a pro jízdu do stoupání má obrovskou výhodu ve 4q... a nic nevyvrátíš, protože to, že tobě pojede překopanej fichtl nic neznamená, nebo budeš předělávat všechny pio v republice??  ... možná na to mám až moc skeptickej názor, ale nemůžu si pomoct,,, jet ve dvou za vesnici na houby se nechá a není moc potřeba hrotit, že to nejede, ale jet na tom třeba celodení výlet je prostě sebevražda
Datum: 20. srpna 2016 19:01
Jméno: Jarda
IP: uživatel18801
 Stando me to ve dvou brzdi snad i celkem dobre. Rozhodne to lip brzdi nez to jede, je to presne jak rikas, pritelkyne ma 180/74 a to je holt asi uz dost - zadek se zabori a je po srande, kazdej kopecek je sakra znat. Pokud vyvines nejakej tahavej valec tak by me to celkem zajimalo. Ono to ma jeste jednu nectnost totiz - ve dvou se to musi tocit a ja kdyz mam tak pulku nadrze (mustang) tak to v ni dela uplne silenou rezonanci. V urcitejch otackach to s pulkou nadrze zacne tak strasne drncet a hucet, ze to je malem nesnesitelny. A je to na tuty z nadrze, kdyz vyndam spunt jsou tam vlny jak na mori a benzin lita az ven. Staci dotankovat a je to pryc. Ale je to zrovna v otackach, ktery jsou treba k prerazeni z 1 na 2, kdyz je to trochu do kopecka a jeste navic vzadu sedi zavazi
Datum: 20. srpna 2016 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel18804
 LK : Záleží na úhlu pohledu. Simson jezditelnej ve dvou je,tak proč by pio nebyl. A to že to ve dvou nejede bych v blízký době rád vyvrátil
Datum: 20. srpna 2016 17:58
 Nic si z toho nedělej fichtl je tak pro jednoho. Kdybys ho zatižil na 160 kilo jak je psana nosnost tak to je akorat na rozbití huby. Ja mam mustanga s upravou valce co mi poradil Standa Hrbek
jede paradně ale ve dvou by se mu taky extra moc nechtělo. To viš je to padesatka a tak nemužeme čekat letadlo.
Datum: 20. srpna 2016 14:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já vim o čem mluvíš, fichtly mám 4,,, jde ale o to, že když už je někdo mermomocí posedlej a chce toho fichtla ve 2 trápit, tak prostě musí přijmout to, že nepojede,,, pokud chce ject, je potřeba změnit stroj,,, jasně, jsou tu nějaký úpravy, který to někam trochu posunou, ale stejně to prostě furt nepojede  ...
Datum: 20. srpna 2016 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel18803
 Souhlas. V obou tvrzeních. A když zajdeš ještě dál,tak rovnou mužeš jet autem. Naházíš si do kufru všechnu bagáž,sedíš pohodlně v sedačce,nedrncáš... na fichtlech jezděj totiž jen zoufalý a nebo posedlý lidi  já jsem posedlej
Datum: 20. srpna 2016 9:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to prostě malorážka, co od toho čekat? ani motor ani podvozek neni postavenej pro trvalou zátěž dvou lidí....za mě je jediná rada,,, zahoď fichtla a kup si kejvačku,,,, na tý to taky není úplně nejlepší, ale furt asi tak 1000x lepší než ten fichtl... na něm jet delší trasu ve 2 si nedovedu představit...
Datum: 20. srpna 2016 8:53
 Takle při jízdě ve dvou se mi zdá jako slabina spíš podvozek a brzdy. Konkrétně to chce funkční (tvrdší/delší) tlumiče dozadu a hlavně protahnout brzdový bubny na soustruhu a nový pakny. Mě to ve dvou víceméně nebrzdí a zadek je furt posazenej na dorazu..
Datum: 20. srpna 2016 6:54
 Zdar. Jsme na tom s manželkou taky bídně. Já jsem typickej 95kg čech a žena od porodu zůstala taková kulatější 76kg. Úplně seriový to moc s náma nejede. Ale! Válec ve vrtání 41mm (trochu popilovanej) , upravená hlava z j05 ,převod 12/55 a fichtl sice udejchanej a rozpálenej ale ve dvou jede pěkně 55-60 po rovině! Kopce zdárně za dva,něco i za 3,zcela vyjimečně (v lese mezi kořeny) za jedna. Jsem s tim spokojenej. Teď vyvíjim 70ccm motor. První se nepoved,ten se zatim jeví,že pojede rychle  EVO2 bude čistokrevnej tahoun pro podobný využití.
Datum: 20. srpna 2016 6:51
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 jen tak orientačně budou ve fichtl krámku někdy řetězové půlčlánky ? popř: kde se dají sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 16:17
 na primárním převodu se rozeta nenachází, tam je pouze 14z primární kolečko a 34 zubové lamely
Datum: 21. srpna 2016 16:17
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 právě že mě jde o primární skusím to ještě vyřešit novou rozetou protože ta co tam mám tet je už hodně jetá a má ostré zuby - třeba výměna ten řetaž trochu našponuje
Datum: 21. srpna 2016 14:18
 fuha,, jestli na normalni seundar retez tak jo,, na primat se nedela,sesa
Datum: 21. srpna 2016 12:50
 FUHA DRACI, JE TO SMUTNE ALE MUSIM NAPSAT INFO >>> V TYNCI V JAWE SE ZDRAZUJE,, MINULEJ TYDEN O 5% A TENTO OPROTI MINULEMU DOKONCE O 10%, Takze se pripravte na zdrazovani nekterych dilu s Tynce a 15% uz je moc,, mrzi me to ale co dalo cekat, kdyz fabrika nedela kvalitni motorky pro normalni lidi, tak se to musi dohnat na jinem segmentu  ( CO JSE SKOKOVE BRUTALNE ZDRAZILO JE RADICI KULISA A SPOJKOVY KOS ) LEBO DO TED TO DELALA BRAZNICE A KDYZ BREZNICE SKONCILA, TAK TO MUSI DELAT JAWA, LEBO TO POTREBUJE ABY MOHLA I NADALE SKLADAT MOTORKY NA CUBU, BEZ KTERY BY TYNEC TEZKO EXISTOVAL
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 21:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdražení ND by bylo to poslední, co by člověka štvalo, kdyby ta fabrika fungovala normálně... ale Týnecká Jawa je pro mě už dávno mrtvá... to, co posledních 20 let předváděj není ani tak k smíchu, jako k pláči,,, zdražení ND mě vůbec nepřekvapuje...
Datum: 19. srpna 2016 21:41
 Dobrý den jak bych mohl vyrazit čísla na štítek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 7:08
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 starej psaci stroj a kladivo =)
Datum: 19. srpna 2016 7:08
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 zkus raznice
Datum: 19. srpna 2016 2:43
Jméno: udo 5
IP: uživatel12351
 Přátelé neřešil někdo z vás problém s praskající zadní žárovkou na Jawa 20 ,20 ti watové zapalování díky za případnou odpověď.
Na foru se nemohu k ničemu dohledat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 11:00
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Z jaké cívky máš napájenou zadní žárovku ? Měla by to být malá cívka a od ní vede vodič do spínací skříňky na svorku č. 58 a od ní druhý vodič k zadní žárovce.
Datum: 18. srpna 2016 11:00
Jméno: Alík
IP: uživatel18795
 Čau lidi, dostal se mi do ruk výfuk hurikone a tak si bych ho tam chtěl zkusit nacpat. Výfuk nemá koncový tlumič, tak bych tam navaril vyletovou trubičku vnitřní průměr 16mm. A teď nevim jakou zvolit délku abych měl raději spodek než vršek.. v různých diskusich je délka kolem 30 cm ... co vy na to? Je lepší pro spodek delší, ne o kratší.. děkuji za odpovědi.. válec je 39.00 slícovaný a lehce rozsireny výfuk kanál, karbec Origo diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 10:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jj tahle varianta funguje, a je to právě tím malým průměrem těla, ono když to spočítáš tak to i docela vychází. Jen by to chtělo ještě maličko delší tělo aby to mělo větší rozsah.
Datum: 19. srpna 2016 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel18800
 Zatim se mi dobře jeví rezonanční výfuk vyrobený ze seriového vevařením zadního kuželu do prázdného výfuku. Ouzké tělo,velká délka a dlouhé kužely jedou i na upravených seriovkách. Sice to stratilo spodek,ale tak od 4000ot/min až do konce to tahne s tim že nárůst je plynulej ané jeden zátah od 7000ot/min do 1000ot/min. Ty ouzký vejfuky jedou docela pěkně. Teď ho budu testovat na 70ccm motoru protože se seriovym výfukem to odmítá "jet" ...
Datum: 19. srpna 2016 7:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, dělal jsme pokusy s různými typy rezonančních výfuků a ve finále pro cestování a jen mírně upravené válce je nejlepší obyčejný seriový výfuk. Hikone má totiž v základu velký objem na to aby fungovala proto ho naladíš vždycky jen na strašně úzké pásmo.
Datum: 18. srpna 2016 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel18796
 Délku kolena musíš trefit. Postupně zkracuj po centimetru. Nějak to pojede,ale radši od toho nic nečekej,na seriovce většinou nefunguje vůbec. Naopak na fichtlcupovejch válcích co jedou na lehkym převodu a točí 10000ot/min se to vcelku naladit dá a dává slušný výsledky.
Datum: 18. srpna 2016 9:32
Jméno: čz 250
IP: uživatel18794
 zdarec budu dělat go motoru čz 250/455 kde seženu na tento motor náhradní díly ? popř které díli jsou shodné s jiným motorem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 10:41
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadej si Jawa,Čz -díly a určitě najdeš .
Datum: 18. srpna 2016 10:41
Jméno: pincek
IP: uživatel18789
Posl.aktualizace: 17. srpna 2016 17:39
Jméno: pincek
IP: uživatel18789
 Díky moc pánové, válec vypadá pěkně, žádná rýha ani drážka v něm není, jaká je však vůle v zámcích, to nevím, ale zjistím, díky. Bakoune, tím slovem "kompres" jsem myslel kompresi motoru, tedy jak si... dostatečný "tlak", nevím jak to vysvětlit a přemýšlím, jestli jsem to napsal správně, jinými slovy, pokud by motor neměl kompresi, vypadalo by to tak, že by píst chodil úplně volně bez jakého koliv odporu, protože by to všude profukovalo. Doufám, že je to srozumitelné, snažil jsem se  možná se to někomu povede lépe vysvětlit.
Datum: 17. srpna 2016 17:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Co je kompres?
Datum: 17. srpna 2016 15:33
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Podle opotřebovaného kroužku bych se úplně neřídil, na 555 jsem měnil zřejmě ještě původní kroužky, vůle skoro 2mm v zámku, nové měly kolem 0,4mm, válec vypadal dobře. Po ujetých 200km se cestovní rychlost zvýšila o cca 10km. Záleží na situaci, pokud má válec hranku v místě dojezdu kroužků, pak už to nové kroužky nejspíš nespasí, ale asi tím nic nezkazíš...
Datum: 17. srpna 2016 8:53
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pístní kroužky se opotřebují a proto se mění. Záleží na tom , jaká je vůle v zámku pístního kroužku zasunutého asi do poloviny válce. U nového kroužku to je 0.2 - 0.4 mm. U opotřebovaného kroužku 0.7 - 0.8mm.Při vetší mezeře je nutný výbrus.
Datum: 17. srpna 2016 6:44
Jméno: čz 250
IP: uživatel18794
 zdarec mám čz 455 a zustávají mě dole vyset kvalty hlavně dvojka občas trojka štverka to nedělá ví někdo co s tím ? díky za odpovědi https://www.youtube.com/watch?v=1ywC_fZclt8&index=2&list=PL8Tj6mSlVw9FlSxDLyBU1iivXrc9pfpaf
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2016 6:24
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadej si GO motoru ČZ 250/455. Je tam popis go.
Datum: 17. srpna 2016 6:24
Jméno: čz 250
IP: uživatel18794
 všechno je pivodní tak bych to vyděl asi na tu pružinu musí se pulit nebo je pod víkem ?
Datum: 16. srpna 2016 20:28
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Ještě to můžou dělat unavené pružiny řadící kulisy.
Datum: 16. srpna 2016 20:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Může být ohnutý hřídel řazení , ten se potom příčí v pouzdrech . Dochází k tomu při montáži vačky samočinného vypínání spojky.
Datum: 16. srpna 2016 16:30
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel18793
 Vycentrovaná předpokládam bude,když stojí to co stojí. Jinak na tvym místě bych zkusil jít cestou nejmenšího odporu a když už tu kliku máš tak bych si nechal udělat přesný kroužky z hliníku či duralu s vůlí na zalisování za tepla s tim,že by se narvali studený kroužky do horkých bloků - to by mělo držet "nafurt" i bez dalšího zajištění. Co se týče gufer,tak jsem viděl silonové vložky a v nich gufera z j21 a chodilo to taky..... je škoda prodávat novou kliku která nejela,protože už ji stejně za původní cenu neprodáš a do repasu origo kliky se zase pěkně vysipeš a navíc budeš hledat někoho,kdo to vyfrézuje....
Datum: 16. srpna 2016 14:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ještě je možnost použít CKR ojnici pro pařeza píst na 10mm čep
Datum: 16. srpna 2016 14:27
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ještě otázka k té nové klice CKR - je nutné ji nechat vycentrovat nebo lze rovnou montovat?
Datum: 16. srpna 2016 14:13
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Šířka kliky mezi setrváky u 05 a 21 je cca stejná, naměřil jsem u jetých klik 33,5 až 33,8mm. J05 má menší průměr čepu - viz problém s ložisky. Jinak klika 05 je celkem široký pojem, montovaly se minimálně tři typy ojnic a 2 typy setrvačníků. Nedávno jsem se s tím potýkal, klika J05 s tenkou ojnicí po smrti + nová ojnice CKR. Klikař ubrousil ojnici u spodního oka, ale je to nanic, klika je skoro o 1mm širší, přitom axiální vůle na spodním oku téměř žádná. Lepší je použít novější kliku z J05 s masivní ojnicí, tam by měla jít ojnice CKR bez úprav - ale ruku do ohně za to zatím nedám
Datum: 16. srpna 2016 14:04
 Tak díky asi to klikovku teda prodám a dám na repas tu původní to bude asi jednoduší
Datum: 16. srpna 2016 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel18792
 Bohužel ne. Do motoru j05 nelze dát kliku z j21. Jediný řešení kliky u j05 je vzít origo kliku a tu repasovat. To obnáší profrézování kliky okolo čepu,aby se tam vešla ojnice z j21 na šířku a pokud jsou projeté hřídele (čepy) tak ty lze přelisovat. Bohužel. Jiný řešení neni. Lze to udělat i na prasáka a odebrat ruční frézkou trochu materiálu co o něj ojnice vysloveně zadrhává a slisovat to. Klika ovšem nabyde na šířku o cca 1mm a nevejde se do bloků (mezi ložiska) a je třeba ubrat z vnitřních ložiskových kroužků po 0,5mm. Každopádně je to pakárna na oba způsoby. Ta verze na čisto je praktičtější. I když by se možná dalo udělat vymezovací kroužky z hliníku,ty nalisovat do bloků a použít ložiska tuším 6003 C3 (je to vnější rozměr ložiska 6202 a vnitřní 6303) a nějak dovyřešit gufera,taky asi použít gufera z j21 a dát je do vymezovacího kroužku. Zkus to nějak pořešit. Ode mě si dostal maximum nápověd. Ať se daří.
Datum: 16. srpna 2016 13:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 NE
Datum: 16. srpna 2016 12:59
 Zdarec, sháním příchytky(držáky) statoru zapalování Vape na pionýra. Lze to někde koupit samostatně? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 0:02
Jméno: Mates
IP: uživatel18799
 Psal jsem jim již email, ale dosud žádná odpověď. Zkusím zavolat. Dík za radu.
Datum: 19. srpna 2016 0:02
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zeptej se na Vape. s.r.o. (Kroměříž)
Datum: 18. srpna 2016 11:33
Jméno: Jimmz147
IP: uživatel18107
 Zdar draci.\r\nPotřeboval bych novou 15W cívku pro 20W magneto, ale ať v krámku koukám, jak koukám, tak nemůžu najít. Můj dotaz tedy zní, můžu ji nahradit cívkou č.1 / č.2 pro 30W magneto, které jsou v krámku dostupné? Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 17:07
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadej si do vyhledavače světelná cívka 15w. Je tam nabídka z Nové Paky.
Datum: 16. srpna 2016 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel18793
 Tu nekoupíš. Zkusil bych zapalovací. Maximálně to muže pálit žárovky,tak dáš dozadu silnější.
Datum: 16. srpna 2016 15:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel18791
 Není zrušený, jen je přestěhovaný.
Datum: 15. srpna 2016 18:59
Jméno: Jimmz147
IP: uživatel18107
 Sakra. Zkoušel jsem hledat na netu, ale 15W cívku nikde nemají. Nemáte někdo v okolí kamenný krám, kde by se dala sehnat? V Kolíně býval krámek, ale už je zrušený.
Datum: 15. srpna 2016 14:47
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pokud máš hlavní světlo 15 w ,tak ne. Musel bys předělat zapalování na 30 w i s rotorem.
Datum: 15. srpna 2016 14:29
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 zdravim draci - mam takový problm s pinckem - za studena chetne ale jak se motor zahřeje už znovu nenastartuju a musim počkat až to zchladne do studena - prý je to moc bohatou směsý - ovšem karbec mám takový na nemž to nelze nastavit (svíčkou to není zkoušel jsem ) když motor nakloním na pravou stranu tež nechytne otazka tudíž zní co stím ? jinej karbec ? nebo co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel18117
 A svíčka má silnou jiskru? Svíčka je dostatečně skleplá? Je ulitá ? Předstih a odtrh jsou rámcově ok? V mezích? Na kterym karburátoru nejde seřídit směs? Maximálně na pařezu... j05,20-23 vše seřídit lze. Má dvě trysky.
Datum: 16. srpna 2016 16:13
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Udělej si pokus. Před chcípnutím motoru uzavři přívod paliva a po chvilce motor chcípni. Potom motor nastartuj.
Datum: 15. srpna 2016 13:58
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 jen pro doplnění pincek jezdí perfektně - já na tom moc nejezdím ale děda chce a ten to určitě tlačit nebude proto potřebuju aby to se zahřátým motorem chytlo na místě . tak jestli víte jak na to sem s tím =)
Datum: 15. srpna 2016 12:43
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 dobry den kde sezenu 5 rychlostni prevodovku na pionyra ? zaplatil bych dobře .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2016 21:53
 Mám na prodej5Q
Datum: 06. září 2016 21:53
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 hledal sem ale marne pomuze nekdo ?
Datum: 17. srpna 2016 16:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co třeba hledat....
Datum: 17. srpna 2016 9:23
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 prosím na neho kontakt ?
Datum: 16. srpna 2016 19:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 5q dělá pan Voves, příprav si 17-20 tis.
Datum: 16. srpna 2016 12:54
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
 Zdar, dělám opravu na motoru a potřebuji vědět číslo ložiska, ale nejsem schopný ho nikde zjistit, jelikož na ložisku není, na klice mám 6303 a u "výchozu" z převodovky (u řetězového kolečka) mám 6004 a poslední ložisko je "pod" spojkovým košem, nemá číslo, nevíte prosím někdo jaké tam má být? Je z nich nejmenší. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 12:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ano i na převodovku správně patří C3
Datum: 16. srpna 2016 12:57
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 16. srpna 2016 9:04
 C3 na převodovku? no nevím nevím jestli je to dobrá volba...dle stavu převodovky to bude mít tendenci vyhazovat kvalty....
Datum: 15. srpna 2016 22:39
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 15. srpna 2016 18:10
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
 Ježišmarjá, už mi to došlo... zapomněl jsem na ložisko v pravém deklu, proboha, teď jsem se koukal na obrázky na net a už mi to došlo... tak díky moc
Datum: 14. srpna 2016 21:20
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
Datum: 14. srpna 2016 21:12
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Jestli ty nebudeš tak trochu línej hledat... Každé ložisko má vnitřní + vnější průměr a šířku, podle toho správné označení lehce vyhledáš, na netu, ve strojnických tabulkách nebo to staré vezmeš s sebou do obchodu. Druhá možnost je katalog náhradních dílů, tam je to taky uvedeno. Ložiska mají být 2x6303, 2x6202 a 1x6004. Navíc ti prozradím, že všechna ložiska do tohoto motoru musí být s vůlí C3. Pokud ti prodají zakrytá ložiska, tak krytí odstranit. Gufera dáš sám?
Datum: 14. srpna 2016 20:36
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html
Datum: 13. srpna 2016 21:25
 6202 je pod spojkou a zároveň je i v deklu zapalování
Datum: 13. srpna 2016 21:24
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
 Tak díky, ale na fichtlkrámku píšou, že je 6202 pod pravý dekl motoru a tam je právě to řetězové kolečko, ale ten spojkový koš je přeci na levé straně nebo se pletu a už v tom mám zmatek?
Datum: 13. srpna 2016 21:07
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Ložiska jsou , 6303/C3 , 6004/ C3 ,6202 .
Datum: 13. srpna 2016 20:42
 Zdravim panove! Zjistil jsem u sve 21ky, ze kdyz nasadim do hornich bryly trubky prednich kluzaku a dotahnu ty ploche matice trubek, tak mam mezi tou matkou a brylema nejakou tu desetinu mm prostoru. Samozrejme je to slozeno podle katalogu nahradnich dilu, nic nechybi. Jako by by ten plech bryly byl slabsi a nebo konus na konci trubek moc dlouhy... A nebo to tak ma byt a trubku drzi na miste ten konus plus dolni bryle a ty matky jen drzi pruziny kluzaku? Jak je to spravne? Diky za odpovedi a at to jezdi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2016 19:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sory, to bylo jinam
Datum: 12. srpna 2016 19:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nasaď na startovací hřídel startpáku, vem levej karter a jednoduše zkoušej nasadit půlměsíc tak, aby byla páka vůči karteru v požadovaný pozici (v předklonu)
Datum: 12. srpna 2016 18:08
|



|