slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  375  376  377  378  379  380  381  382  383  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, sháním špice na kývačku na půlbubny na 16"kola, nevíte kde se dají sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 6:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak ukdyz to napiss do vzkazu pro sesu ze potrebujes na pul buben,,tak neni problem ti je splasit,,sesa
 
 
Datum: 30. prosince 2012 6:55
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. prosince 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel12689    
čus, chci si nechat snížit hlavu aby byl kompresní poměr asi 11 ale nevím o kolik mm..... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune prece aby mel větší výkon ne? :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
K čemu ti to je, když si to ani spočítat nedokážeš...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pionýre!Toš si najdi na pokecu výpočet a spočítej si to!Budeš mět jistotu, že to máš dobrý!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: kaja      IP: uživatel14188    
nazdar draci. chci se zeptat z kterych mist se ma odskrabavat karbon?(hlava,vyfuk)a jeste nekde? a jak poznam ze uz to mam odskrabat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koleno čistim tak, že vemu staré lanko, chytnu ho do vrtačky, a tim to koleno vyčistim. Výfuk pak vyškrábu zahnutým drátem z autogenu. Vložky vyndam, poleju benzínem a zapálim, poté dočistim dráťákem. Pak sundam hlavu, válec a kroužky, proleju to konkorem (dobře rozpouští karbon), necham to působit a pak to celkem snadno sundam. Nezapoměň vyškrábat karbon z drážek pístních kroužků...a bacha na pořadí kroužků...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Když čistíš hlavu tak snad vidíš ,že je bez karbonu a nebo tam ještě je:-). Určitě výfukový kanál válce. Výfukové koleno (pokud už nemá moc chromu rovnou ho hážu do peca. Tak jak každý popisuje ,že stačí do výfuku nebo do kolena nalít benzín a zapálit ,že to vyhoří je podle mě cipovina výfuk se nikdy nikdy nezahřeje tak abys karbon to spálil) pokud to hážeš do pecka krásně ti to spálí karbon a pak s ním jen trochu poklepeš a karbon vypadá nebo spíš se vysype. Pro co nejlepší čistotu ještě kolenem protáhuju obyčejnou drátěnku na mytí nadobí a luxus. A ten výfuk pokud jej nevypaluji čistím tak ,že jej rozeberu vyčistím to kde se normálně dostanu a zbytek kde se nedostanu čistím tak ,že na kus kulatiny požadované délky připevním drátěnku a vrtám se tím ve výfuku a když už je drátěnka příliš od karbonu dám čistou a tak furt dokola. Možná má někdo lepší verzi at' pisne ,ale dle mě je to dobré :-P....Ps čistou výfukovou soustavu poznáš jak na zvuku tak na výkonu.:-)
 
 
Datum: 29. prosince 2012 1:37
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čautre draci,muže se řidičák na pionýra udělat už v 15.letech? Vím že řidičak na pionýra je platný od 16.let,tak se ptám jestli by nešel udělat už v 15 letech abych hned první den v 16.letech mohl vyjet :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už to mám skoro za pár pane RADO !
 
 
Datum: 29. prosince 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Asi napíše!Ach jo!To se mám ešče načekat!A mě se čekat nechce!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 12:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, kurz můžeš absolvovat už v 15 letech, závěrečky můžeš dělat ale až po 16. narozeninách. Pak ještě ze zákona 3 týdny na vystavení ŘP...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, chtěl bych se Vás zeptat koupil jsem si nové papíry na Jawu 20 chci na ně přihlásit moji jawu 20 ale v techničáku je napsaná modrá barva a můj pincek je červený. Můžu tu barvu v tom techničáku změnit když mám plnou moc? A až po změnění barvy vTP jít na technickou a přepis? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zajdi na dopravák vem papíry a řekni že je motorka po renovaci a přestříkána na jinou baru stojí to asi 50kč teda aspon co já vim tak to tak funguje
 
 
Datum: 29. prosince 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel14904    
Cau nevíte jestli u této ojnice (Klika-jehla nahoře-čep14,1) jsou obě ložiska jehlová. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
ano...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel14904    
jo jo ale jestli obě ložiska jsou jehlove
 
 
Datum: 30. prosince 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud myslíš tu CKR kliku, co tu prodává SESA, tak ta je na čep 14.1
 
 
Datum: 30. prosince 2012 0:38
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
j
 
 
Datum: 29. prosince 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Dal by se vzít proud ze zapalovací cívky alternátoru a napojit ho k cívkám světelným? aby víc svítilo přední světlo?? Díky,,ale asi blbý dotaz :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Díky moc Stando. :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14916    
Zdravím tě. Chong tě vede správnou cestou. Chongu tobě poklona za to cos fichtlařskýmu světu věnoval !! Je to způsob jak z "alternátoru" fichtla vymačkat úplně nejvíc,ale pro nás laiky je to opravdu složité. Sám jednu tuto regulovanou soupravu mám,včetně CDI a Hall bezkontaktu. Vše funguje perfektně,jenže... já elektronik nejsem,maximálně tak poznam upadlou součástku....skládal mi to kamarád elektronik,jehož živobitím je elektronika a já tak maximálně vím co a jak má být pospojováno aby to fungovalo.... a tak to bylo i v praxi....týden-dva jsem jezdil,vše super,člověk večer konečně viděl na cestu,,,,pak se někde v elektronice něco posralo,byl jsem v prdeli a dokud kamarád nepřijel na víkend k nám na dědinu,tak jsem nejezdil... někdy jsem dojezdil i na dva týdny,protože si celou soustavu musel odvezt domů do práglu aby zjistil co tomu je... no a tak jsem se zase musel napasovat starý kladívkový zapalování a překopat dráty a později jsem i zdvojil "zapojovací konektory" tak že jsem jen přehodil pár drátů a moh sem hned startovat na origo zápalko...protože moje CDI soustava byla víc na stole než ve fichtlu...holt to nemělo rádo vibrace a nárazy...měl jsem to totiž v masce J21 a rázy přední vidlice neustále něco likvidovaly...časem jsem si i sám přiletoval odpadlej kondenzátor,ale propálenej tyristor jsem nepoznal....a tak jsem to vzdal...a tak dnes tato soustava leží v dílně ve skříni a čeká na repasi mojí J555 do které půjde,bude to můj pivní přeslesní a přespolní stroj... v motoru J21 mi jezdí VAPE.... Kdybys chtěl něco opravdu triviálního,tak si na netu dohledej zapojení mustanga Goldensport.....tam se zapalovací cívka vůbec neřeší,dvě světelné jsou usměrněné v gretzu,pak je tam nějaká primitivní regulace(alá http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_12v2.html ) a baterka 12V a to je vše....pokud by se tam implantovalo zadní světlo LED,tak by se daly nějaký watty ušetřit a předek osadit třeba něčim svítivějším (12V/35W halogen?)....a pak je ještě jedna verze - úplně humpolácká....alá čz 125C.....jedna selenová dioda,nějakej odpor či cívka(dohledáš) a baterka,nic víc,nic míň...asi to nebylo úplně nejlepší,ale taky to nějak chodilo.... Tak asi tak..... fichtlu zdar a šťastnej novej rok !! Standa
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Aha,, no, je vidět, že se v tom to dost vyznáš,, tak bych měl ještě jednu otázku,, co všechno bych potřeboval k tomu abych si udělal vlastní dobíjení 12V akumulátoru? Jako součástky a vše co bych k tomu potřeboval. Ale pokud by to šlo udělat, co nejjednodušeji. :-) Díky
 
 
Datum: 31. prosince 2012 1:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Ale k Tvému dotazu Jindro... nápad je to Jindro dobrý, koneckonců 2/3 otáčky zapalovací pól jen výsledek své práce promrhá ve zkratu (nebudu tu rozebírat proč, ale souvisí to s třípolovým magnetem rototru a výsledým střídavým napětím). Teoreticky se přímo nabízí ty 2/3 výkonu zapalovacího pólu si půjčit pro světelný okruh, ale popravdě jednoduché řešení to není. Tak zaprvé, magneto, tak jak je konstruované pro pionýra není regulované a tedy je jakžtakž vyvážený výkon a přetěžování spotřebičů s ohledem na jejich životnost. Krásným příkladem že je celá soustava vyvážená, je to, že když praskne zadní vlákno (30W verze) tak s sebou vezme do věčných lovišť i přední a naopak. Zkrátka odebráním spotřebiče vystoupá napětí tak vysoko, že to nevydrží spotřebič druhý, nebo jiný příklad... stačí zatroubit, aby se to poznalo na světle motorky, jestli vůbec při rozsvícených světlech se zatroubit dá.... No a teď si představ že odněkud přidáš dalších cca 10W.. co se nestane, napětí ti vystoupá. Ono hypoteticky když přidáš 10W, tak když dopředu dáš místo 25W žárovku o příkonu 35W, takse taky dostaneš do vyvážené soustavy, ale problém s přičtením výkonu zapalovacího pólu je v tom, že jeho proud není ve fázi s fází dvojpólu světelného okruhu. Předpokládám že geometrie není většiny Vás silný obor... takže si nakreslete sinusovku o amplitudě 6cm (1cm =1V) nad ní druhou, ale tak aby byla o kousek posunutá. V libovolném místě je obě komo přetněte čarou, odečtěte pravítkem v tomto bodě centimetry a sečtěte je... nikdy nedostanete 12cm.. a proč? Protože nejsou ve fázi, tedy jejich vrcholy nenastávají ve stejnou dobu. Tak snad z obrázku je jasné co je to "být ve fázi". úplně nejhorší je stav, kdy jsou obě sinusoidy v protifázi.. to je na výstupu vždy 0cm, tj 0V. A z tohot důvode nlze nijak zapalovací pól spojit s pólem světelným. Tedy musí se na to jinak... když se napětí usměrní, tak pak už jejich výstup lze sečíst. takže cesta vede přes usměrnění. Takže dobrá dva graetze jejich výstupy spojit a máme to. Ne tak úplně... potíže začne dělat zapalovací cívka.... dokud byla živená ze samostatného pólu, tak dostala jen co jí ten pól dovolil, jakmile jí ale pustíte k proudu i z dalšího pólu, stane se v praxi dosti nenažranou a obvykle to co získáš, jejím přičiněním ztratíš... Tedy řešení existuje, ale není úplně triviální. Veš finále to zanmená dát tam akumulátor, jenže v tu chvíli tam musíš dát i rego, abys zabránil případnému přebíjení a zničení akumulátoru a pak jedině cestou snížení spotřeby... snížit lze jen na zadní lampě, takže jí dát do LED verze a pak i na zapalku a to tím že se nahradí DC-CDI, které má nižší spotřebu než původní indukční zapalování. Ale to vyrobit už je trochu vyšší dívčí a ne každej to vyrobí. Příjemným druhotním produktem takových úprav je možnost zapojit bezkontaktní zapojení snímání polohy kliky, takže se člověk zbaví otravných kladívek. Nevýhodou takového řešení je to že složitost konstrukce zvyšuje pravděpodobnost závady... tím spíš když je úprava udělaná ledabyle a nekvalitně...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Nevím kde tu jakej chytrák přišel na to že když použije 12V žárovky že se nebudou pálit.... se normálně zamysli a i ti co to hle budou číst... Jistě se mnou každej bude souhlasit že napětí altíku pionýra je zavislé na odběru... jinými slovy, když do přední lampy dáte 15W žárovku, ačkoli tam patří 25W, tak sice svítí jako ďas, ale spálíse než by řekl švec. Otázkou je proč... Odpověď? Protože 15W žárovka žere míň proudu než 25W a proto vystoupá napětí na altíku víc než 6V atak se vlákno přehřeje a přepálí.. prostě se tak rozžhaví vlákno že se jeho skupenství změní z pevného na kapalné a vlákno odkápně. Ale vraťme se k vlastnosti altíku. S menším proudem se zvýší napětí. Snad se mnou bude každý souhlasit a to je ta základní vlastnost altíku pionýra. Takže nyní si pohovořme o tom, čím se liší žárovky o stejném příkonu a rozdílného napětí. Pro ty, co nehnípou o hodinách fyziky jako můj syn, tak Ti znají vzorec P=U x I, zčehož těm hloubavějším dojde že 15W=6V x 2.5A a nebo 15W=12V x 1.25A ... ano, je to zajímavé ale je to tak, 12V žárovka žere poloviční proud oproti 6V... takže si položme otázku co se stane s palubním napětím pionýra, když fláknu místo 6V žárovky žárovku 12V... nejprve se tedy zmenší proud odebíraný spotřebičem a v se zmenšením proudu vystoupá napětí... Takže, světe div se... je najednou na žárovce 12V. Kdo nevěří ať si to vyzkouší v praxi... Tedy prostá záměna žárovky o stejném příkonu za stejnou ale na vyšší napětí nic neřeší!
 
 
Datum: 30. prosince 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
ale když sem tam měl 12V 25W tak se mi při větších točkách spálila
 
 
Datum: 29. prosince 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se nediv že to nesvítí když máš zárovku 35W a výkon zapalování je jen 30W .... do předu patří i silnější verze zapalování zárovka 25W
 
 
Datum: 29. prosince 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
aha,,,, no a šlo by udělat něco, aby mi to přední světlo svítilo víc? svítí to málo, večer skoro nic nevidim :-D ,, Světelné cívky mám propojené a žárovku tam mám 12V 35W..
 
 
Datum: 29. prosince 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Ano... ale... nejprve bys musel každej pól samostatně usměrnit, potom je lze spojit. Ale.... v tu chvíli ti začne kolísat napětí, respektive tu a tam budeš mít přepětí, takže abys furt neměnil žárovky musíš k tomu zapojit i regulaci.... Ale... při nízkých otáčkách by ti klesalo napětí i pro zapalování, takže aby ti to na volnoběh nechcípalo při rozsvícených světlech, tak bys tam musel dát akumulátor.... a takže abych to shrnul, jde to ale pak už to nejni nijak triviální řešení jako spojit pár drátů, maximálně nějakej ten odpor či dioda... ne to rozhodně ne. V tom případě je odpověď je vlastně NE...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 9:35
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám dotaz ohledně Veteránských papírů. Byly by na Jawu 90. Vím už pár podmínek, jako že musí být kompletní krásný stav, plná funkčnost, pak prohlídka u nějakého veteránského klubu, pak úředničina atd atd. Ale na to poslední se chci zeptat. Jak na tom budu moct jezdit ? Píše se, že nesmí být použita na podnikatelské účely nebo každodenní provoz. Jak na tom teda budu moct jezdit ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zjednodušeně řečeno, pro radost kdykoliv chceš, pokud máš nějaké další nejastnosti, klidně mi napiš e-mail, jsem předseda jedné klubové testační komise, takže se v tom pohybuji.
 
 
Datum: 29. prosince 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každodenní provoz jak by to zjistily
 
 
Datum: 28. prosince 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud s tim nebudeš podnikat tak v podstatě jak chceš...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel10307    
zdarec draci mam problem dělal jsem GO motoru jawy 05 a mam problem se složenim skladal jsem ho podle videa skladani motoru jawa 21 myslite že je rozdil mezo motorem u 05 a 21? popřipadě nějaké odkazy na složení motoru jawy 05 diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše kolečko, a pak si taky dát pozor a neprohodit kolečka - pak by byla 2ka silnější, a 3ka by ti to nebrala- a když už by se rohejbala, tak by to byla raketa :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Princip skládání je u obou motorů stejnej, chyba bude zřejmě někde jinde...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel10307    
ne o to nejde jde o to že sem skladalal motor podle videa skladani motoru 21 a a když to složim podle toho tk mi to neřadí a nestartuje i když mám segment natahlej na jednu otačku chtěl bych vědět čim to je jak ma bejt nastavenej ten řadici poloautomat jak jsou tam ty zuby už mě nabevi to skladat a rozdělavat 20krat :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14907    
to je divne ti motory sou stejneliší se jen nezáměnými díli ale princip je je stejnej ..mužeš mi popsat co přesněji ti nejde?doklapnout kartery? či co ti vadí?
 
 
Datum: 29. prosince 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel10307    
určitě ne 125
 
 
Datum: 29. prosince 2012 0:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14860    
skládá se to stejně jen pozor dost dílu je jiných hřídele převodovky má 05 jine kratší automat řazený je jiný setrváky ....nezaměnil jsi něco z modelu 20? jina hřídel v převodovce či tak?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12041    
Jak to je s tím řidičákem od 19. ledna 2013? K řidičáku na auto můžu teda řídit motorku 125 s automatickou převodovkou. A to se počítá, až když začnu dělat řidičák na auto po 19. lednu 2013? Nebo když dělám řidičák na auto od září 2012 a budu ho mít hotovej třeba až v únoru 2013, tak můžu řídit motorku s automatickou převodovkou nebo s manuální převodovkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 17:19
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12041    
Takže se mi to rozšířá na skupinu A1 s automatickou převodovkou. A ptal jsem se ještě na to-od kdy se počítá, až když začnu dělat řidičák na auto po 19. lednu 2013? Nebo když dělám řidičák na auto od září 2012 a budu ho mít hotovej třeba až v únoru 2013
 
 
Datum: 05. ledna 2013 17:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozšíří se ti to i na tu skupinu A1 s automatickou převodovkou...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel14904    
Cau ,rnpotřeboval bych poslat nákres jak napasovat do fichtla přední vidlicu ze simsona.rn|Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html hledej draku
 
 
Datum: 28. prosince 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Ahoj,, tak jsem tu zas,, a chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá nějaký návod, jak usměrnit proud z fichtla na proud stejnosměrný. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel14145    
Šla.
 
 
Datum: 29. prosince 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
a šla by udělat z těch světelných cívek něco jakoby nabíječka?? kdybych ten proud usměrnil??
 
 
Datum: 28. prosince 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-usmernovac-graetzuv-mustek.html snad ti to pomuze :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel14872    
proletáři všech zemí - VYLIŽTE SI PRDEL odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Omlouvám se za gramatické chyby , byl jsem lehce mimo. Přeji všem to nejlepší do Nového roku.
 
 
Datum: 29. prosince 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No tipnul bych si na nějakého demokrata z řad českobudějovických študáků... něco jako ve smyslu "demokracie ano, ale jen když vyhrává ve volbách náš tým" :-D V tom případě jsem v klidu, to tu asi něco plácá z hladu :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uzavru tuto debatu o necem,, dany ucastnik co to sem dal at si da radsi facku,, usetril by si cas sam sobe :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2012 11:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
Jdi doprdele s politikou,stejně tady je 80% dětí,který tomu nerozuměj a je jim to jedno,takže zbytečně mrháš slovy...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 7:39
 
 
 
 
Jméno: klidek      IP: uživatel14905    
http://www.youtube.com/watch?v=iExcBNCaXac
 
 
Datum: 29. prosince 2012 6:03
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel14872    
no jasny .... zasrany komanc.... za komara jsi mel vse ale ted ??? sere te ze ted hrnes hubou snich a sracky ...... po revoluci ti meli venovat gulku - bylo by o komara mene .... muj vek ??? typni komare !!!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 2:33
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
omlouvá tě s největší pravděpodobností tvůj věk. tak jako do hospody a ani sem nepatří polytika. tvůj příspěvek to jen dokládá. věř, že je to hodně povrchní. svůj telefon jsem zveřejnil
 
 
Datum: 29. prosince 2012 2:22
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel14872    
Jo tak to jo !! pán je starý dobrý KOMÁR !!!! a sere tě že buržoální západ ti nasral do bot.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
nejsem zaregistrovanej, stačí jen prozvonit , tel. 777275568 nebo sype ?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poď na chat, hodíme řeč :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
kousek od Čistý
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo? Kdepak?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
už tu pár let nedaleko rakovníka bydlím.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pohoda: Copak si dělal u nás v Rakovníku? :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Asi před hodinou jsem se vrátil z nemocnice v Rakovníku. ženská na první pohled dost mimo a bojí se marodit, aby jí nevyhodili z práce. chodila asi na poloviční úvazek za 5000 kdyby jste byli na jejím místě , ještě byste křičeli ---proletáři všech zemí - VYLIŽTE SI PRDEL ---- ? jako ten ubohej anonym se svým výkřikem ?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: LIKE A BOSS      IP: uživatel12772    
:-D : :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel14872    
Rozkaz zněl jasně. Nikdo nesmí projít !!! Soudruhu ty jsi ho? No dvě dávky.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: LIKE A BOSS      IP: uživatel12772    
Tady se nekdo dival na Pelišky :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
cau potreboval bych poradit jak zmacknout ty zasrne pruziny na spojce u pareza dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinačky,přizvat kamaráda... až to budeš dělat po druhé, zvládneš to sám :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14860    
podívej se na java 50 cz na članek o renovaci 555 a tam má take kleště pant co se zatočí místo víka spojky ma pul metru naš velkou paku ..a ten přípravek je šikovnej a s nim je to dost jednoduší musíš to vě ale nějak posvářet.....njlíp
 
 
Datum: 28. prosince 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kombinačkama...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci potřeboval bych poradit jak zvednout výkon u svého mustanga všechno je na motoru za tím origo co upravit pro vetší výkon jestli vetší trisku a jiné sání dík za rady předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
A kolik za to?
 
 
Datum: 29. prosince 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel13006    
Hele, ty okýnko, semelu tě tím mlejnkem co je vzadu vpravo .) http://valec823.rajce.idnes.cz/5K/#P1010486.jpg
 
 
Datum: 29. prosince 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To je ale krásný válec a kolik má okýnek .)
 
 
Datum: 29. prosince 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel13006    
Ahoj, mohl bys mi taky poslat Nákres jak upravit ten válec ??? "pouze sem nekde četl když se dá velká triska" Pouze jsem někde četl, že když je velkej vítr tak lítaj i vrata od stodoly. Ale teď vážně, v případě zájmu se ozvi dříve než to namršíš, nehodlám to po nikom předělávat. http://valec823.rajce.idnes.cz/4-kanal/#
 
 
Datum: 29. prosince 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj draku23!Fšecko co Ti kluci radili tak se Ti moc nezdá!Toš tady máš osvědčenú radu!Vezni pilnik a piluj sání ,výfuk snižuj hlavu zvětšuj karburátor přeďelávej výfuky!A zkúšej a zkúšej pořád dokola!Taky si o fšeckým dělej podrobný poznámky a časem budeš moct radit ostatním to co tady radili Tobě a nebudeš moct pochopit proč se jim to nezdá dyž Ty si to už dávno vyskúšal!Toš tak!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 12:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trYYYYYYYYYYYYYYYYYska...máš v motoru zgenerálkovanou kliku, nový ložiska, primár, spojku atd?
 
 
Datum: 29. prosince 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
pouze sem nekde četl když se dá velká triska do válce s výbrusem že to líp jede a do válce bez výbrus je zas lepší malá triska nejsem jeden z těch co by zvedali hustotu koní věčí triskou !!! pouze sem je šte neupravoval válec tak si chci nechat poradit od zkušenejších
 
 
Datum: 29. prosince 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nákres ti bude k ničemu, nevíš jak to udělat když chceš ladit výkon velkou tryskou...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar mohl bys mně prosím poslat nákres jak upravit ten válec
 
 
Datum: 28. prosince 2012 23:04
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14897    
U seriovky je nejsnazší cestou zvýšení objemu válce a lehká úprava kanálů. Pokud bys chtěl v tomto směru pomoci,není problém,mohu ti válec udělat. Druhou nejlevnější variantou je namalovat rychlé pruhy,koupit hustokrutě velkou trysku a nandat maxibrutální tjůninkovej "sportovní" filtr a nalepit samolepky No-Fear,ovšem to výkon nepřidá... A nebo hodit seriovku do pucu a poznáš jak jezdí 3,5 koně. Generálka motoru je základem,,,,až když vše funguje jak má,tak se dá uvažovat o zvyšování výkonu... Ber to jako realitu :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar já chci upravit fichtla na fichtlcupy
 
 
Datum: 28. prosince 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14860    
ono toho moc udělat nemužeš nechat nalepit brzdový pakný skusit zda je ok výbrus dát 72 trisku víc to nebere a jediné koupit par koleček na výstup převodovky většinou paradoxně pomáhají ti do tahu a jede to víc protože se víc překrývají kvalty....nej tuningem je mustafa bud nechat či prodat a koupit 5 kvalta simsona ..ten jde přestavět na 60 a dokonce 70 je vysokej má drapaky a vejfuk kterej nehobluješ o silnici a daj se sehnat za 3000 pěkný ....
 
 
Datum: 28. prosince 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Řeknu jen tohle: zkus to, narvi tam místo 68 78 a uvidíš, jak to pojede, pak ti třeba docvakne, že dávat zbytečně velkou trysku je hovadina. A pokud nechápeš takový základy, tak s edo žádnýho "tuningu" prosímtě nepouštěj!
 
 
Datum: 28. prosince 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
pokud jsi to jeste neudelal, tak si neco procti zde: http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html jinak je tady ve foru XXXXXXX vlaken
 
 
Datum: 28. prosince 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: petrhajek123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuss draci. Prosímvás mám jawu dandy 50 motor sachs...Motorka mi suprově jezdila ale pak z ničeho nic mi začaly vypadávat kvalty-nejdřiv 1 pak začla i 3 a pak všechny.Tak sem rozhodil motor a jedivý co jsem našel byl klínek v převodovce byl trochu odrbanej..A tak se chci zeptat a porpsit nemá někdo tenhle řadící klínek že bych ho odkoupil?nebo klidně celou převodovku...Moc prosím:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele v těhle motorech se moc neorientuju, ale jakmile se něco vysere v motoru, tak bejvá obvykle hotovo, a je lepší sehnat jinej motor v dobrym stavu, kamarád měl taky dandynu a taky se na ni vysral kvůli motoru
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14188    
zdar fichtlaři...chci se zeptat taky va trápí chlazení fichtla? mam 21 a jezdím tak 20minut a potom začne trojka hur tahnout jako rozjedese ale trva to..ostatni kvalty jsou ok..proto se ptam jestli nejde nejak vylepšit chlazení.Nemate nejakej napad? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kolecko dime pryč zavčas!!!Nebo se nám neco stane!Esli kvúli oleji, toš tam nedat žádnej nééé?A nebo válec polívat vodú???
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Míň oleje kvůli chlazení... na to si počkám, třeba se ještě něco přiučím.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš mi to nějak blíže vysvětlit?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel14872    
Ja ne znaju, ja ne panimaju ............ grebanyj čuvak.....................
 
 
Datum: 28. prosince 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
dávat ho o něco míň to se hřeje i kvůli oleji. Ředit normálně 1:40
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávat méně oleje, aby se to lépe chladilo?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
Dávat míň oleja a odstranit karbon,taky to može byt velký předstih. teďka v zimě to mosí chladit perfektně
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci chci si koupit jawu 555 ale nemá doklady myslíte že by to klaplo s papíra z 20 ?? mám jí doma takže z stk problém není jen bych udělal štítek ten dal na 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 3:22
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Když budeš mít štěstí, může se povést. No já bych to osobně ale ani nezkoušel.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 3:22
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
asi bude lepší zkusit veteránský
 
 
Datum: 29. prosince 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslíš, že jde postavit šade 120 na noty z favorita? asi by to neklaplo co? takže asi tak... každopádně se říká, že každej je sveho štěstí strůjce, dělej si co chceš ...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak červený je oboje a je to taky motorka :-D myslim že dneska moc lidí ani neví co je fichtl
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel10307    
tak to asi neklapne :/
 
 
Datum: 28. prosince 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
zdar hoši pasuje zapalování z pařeza na pionýra typ 21, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Mám doma asi deset zbylých zapalování na Pionýra i s rotorem a vačkou, jen bych se musel podívat na výkon. Zbytky z přestaveb a výměn za Vape.
 
 
Datum: 29. prosince 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
Aj vačku tam možu dat z 21?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
Možu tam dát aj úchytky statoru z typu 21?
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo musíš tam dát magnet,vačku,stator a úchyty statoru z pařeza pak to tam jde
 
 
Datum: 28. prosince 2012 15:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jo mělo by ale musí se tam dát i s magnetem a večkou
 
 
Datum: 28. prosince 2012 13:30
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
zdravim, chtěl bych se zeptat, proč nebo kvůli čemu se tvoří na pístu a pod pístními kroužky karbon,, jestli je to kvůli špatně namíchanému benzínu,, nebo kvůli čemu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
dobře díky
 
 
Datum: 28. prosince 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
karbon je usazenina ze spálené směsi benzínu s olejem. To je úplně normální mosí sa to odstraňovat oškrábáním a benzín s olejem míchAJ V POMĚRU 1:40 STAČÍ.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 13:19
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar to bude špatný spalování budto moc oleje nebo nekvalitní olej kdyštak to míchej 1:30 (u fíka)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 13:06
 
<  375  376  377  378  379  380  381  382  383  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 17:44:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu