Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, sháním špice na kývačku na půlbubny na 16"kola, nevíte kde se dají sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 6:55
 drak ukdyz to napiss do vzkazu pro sesu ze potrebujes na pul buben,,tak neni problem ti je splasit,,sesa
Datum: 30. prosince 2012 6:55
Datum: 29. prosince 2012 19:59
Jméno: pionýr
IP: uživatel12689
 čus, chci si nechat snížit hlavu aby byl kompresní poměr asi 11 ale nevím o kolik mm..... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:45
 bakoune prece aby mel větší výkon ne?
Datum: 30. prosince 2012 18:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 K čemu ti to je, když si to ani spočítat nedokážeš...
Datum: 29. prosince 2012 15:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pionýre!Toš si najdi na pokecu výpočet a spočítej si to!Budeš mět jistotu, že to máš dobrý!
Datum: 29. prosince 2012 12:34
Jméno: kaja
IP: uživatel14188
 nazdar draci.
chci se zeptat z kterych mist se ma odskrabavat karbon?(hlava,vyfuk)a jeste nekde? a jak poznam ze uz to mam odskrabat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 9:42
 Koleno čistim tak, že vemu staré lanko, chytnu ho do vrtačky, a tim to koleno vyčistim. Výfuk pak vyškrábu zahnutým drátem z autogenu. Vložky vyndam, poleju benzínem a zapálim, poté dočistim dráťákem. Pak sundam hlavu, válec a kroužky, proleju to konkorem (dobře rozpouští karbon), necham to působit a pak to celkem snadno sundam. Nezapoměň vyškrábat karbon z drážek pístních kroužků...a bacha na pořadí kroužků...
Datum: 29. prosince 2012 9:42
 Ahoj. Když čistíš hlavu tak snad vidíš ,že je bez karbonu a nebo tam ještě je  . Určitě výfukový kanál válce. Výfukové koleno (pokud už nemá moc chromu rovnou ho hážu do peca. Tak jak každý popisuje ,že stačí do výfuku nebo do kolena nalít benzín a zapálit ,že to vyhoří je podle mě cipovina výfuk se nikdy nikdy nezahřeje tak abys karbon to spálil) pokud to hážeš do pecka krásně ti to spálí karbon a pak s ním jen trochu poklepeš a karbon vypadá nebo spíš se vysype. Pro co nejlepší čistotu ještě kolenem protáhuju obyčejnou drátěnku na mytí nadobí a luxus. A ten výfuk pokud jej nevypaluji čistím tak ,že jej rozeberu vyčistím to kde se normálně dostanu a zbytek kde se nedostanu čistím tak ,že na kus kulatiny požadované délky připevním drátěnku a vrtám se tím ve výfuku a když už je drátěnka příliš od karbonu dám čistou a tak furt dokola. Možná má někdo lepší verzi at' pisne ,ale dle mě je to dobré  ....Ps čistou výfukovou soustavu poznáš jak na zvuku tak na výkonu.
Datum: 29. prosince 2012 1:37
 Čautre draci,muže se řidičák na pionýra udělat už v 15.letech? Vím že řidičak na pionýra je platný od 16.let,tak se ptám jestli by nešel udělat už v 15 letech abych hned první den v 16.letech mohl vyjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 23:38
 Už to mám skoro za pár pane RADO !
Datum: 29. prosince 2012 23:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Asi napíše!Ach jo!To se mám ešče načekat!A mě se čekat nechce!
Datum: 29. prosince 2012 12:38
 Ano, kurz můžeš absolvovat už v 15 letech, závěrečky můžeš dělat ale až po 16. narozeninách. Pak ještě ze zákona 3 týdny na vystavení ŘP...
Datum: 29. prosince 2012 0:46
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci,
chtěl bych se Vás zeptat koupil jsem si nové papíry na Jawu 20 chci na ně přihlásit moji jawu 20 ale v techničáku je napsaná modrá barva a můj pincek je červený. Můžu tu barvu v tom techničáku změnit když mám plnou moc? A až po změnění barvy vTP jít na technickou a přepis? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 11:20
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zajdi na dopravák vem papíry a řekni že je motorka po renovaci a přestříkána na jinou baru stojí to asi 50kč teda aspon co já vim tak to tak funguje
Datum: 29. prosince 2012 11:20
 Cau
nevíte jestli u této ojnice (Klika-jehla nahoře-čep14,1) jsou obě ložiska jehlová.
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 13:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ano...
Datum: 30. prosince 2012 13:13
 jo jo ale jestli obě ložiska jsou jehlove
Datum: 30. prosince 2012 11:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud myslíš tu CKR kliku, co tu prodává SESA, tak ta je na čep 14.1
Datum: 30. prosince 2012 0:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 j
Datum: 29. prosince 2012 0:46
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Dal by se vzít proud ze zapalovací cívky alternátoru a napojit ho k cívkám světelným? aby víc svítilo přední světlo?? Díky,,ale asi blbý dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:19
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Díky moc Stando.
Datum: 31. prosince 2012 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel14916
 Zdravím tě. Chong tě vede správnou cestou. Chongu tobě poklona za to cos fichtlařskýmu světu věnoval !! Je to způsob jak z "alternátoru" fichtla vymačkat úplně nejvíc,ale pro nás laiky je to opravdu složité. Sám jednu tuto regulovanou soupravu mám,včetně CDI a Hall bezkontaktu. Vše funguje perfektně,jenže... já elektronik nejsem,maximálně tak poznam upadlou součástku....skládal mi to kamarád elektronik,jehož živobitím je elektronika a já tak maximálně vím co a jak má být pospojováno aby to fungovalo.... a tak to bylo i v praxi....týden-dva jsem jezdil,vše super,člověk večer konečně viděl na cestu,,,,pak se někde v elektronice něco posralo,byl jsem v prdeli a dokud kamarád nepřijel na víkend k nám na dědinu,tak jsem nejezdil... někdy jsem dojezdil i na dva týdny,protože si celou soustavu musel odvezt domů do práglu aby zjistil co tomu je... no a tak jsem se zase musel napasovat starý kladívkový zapalování a překopat dráty a později jsem i zdvojil "zapojovací konektory" tak že jsem jen přehodil pár drátů a moh sem hned startovat na origo zápalko...protože moje CDI soustava byla víc na stole než ve fichtlu...holt to nemělo rádo vibrace a nárazy...měl jsem to totiž v masce J21 a rázy přední vidlice neustále něco likvidovaly...časem jsem si i sám přiletoval odpadlej kondenzátor,ale propálenej tyristor jsem nepoznal....a tak jsem to vzdal...a tak dnes tato soustava leží v dílně ve skříni a čeká na repasi mojí J555 do které půjde,bude to můj pivní přeslesní a přespolní stroj... v motoru J21 mi jezdí VAPE.... Kdybys chtěl něco opravdu triviálního,tak si na netu dohledej zapojení mustanga Goldensport.....tam se zapalovací cívka vůbec neřeší,dvě světelné jsou usměrněné v gretzu,pak je tam nějaká primitivní regulace(alá http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_12v2.html ) a baterka 12V a to je vše....pokud by se tam implantovalo zadní světlo LED,tak by se daly nějaký watty ušetřit a předek osadit třeba něčim svítivějším (12V/35W halogen?)....a pak je ještě jedna verze - úplně humpolácká....alá čz 125C.....jedna selenová dioda,nějakej odpor či cívka(dohledáš) a baterka,nic víc,nic míň...asi to nebylo úplně nejlepší,ale taky to nějak chodilo.... Tak asi tak..... fichtlu zdar a šťastnej novej rok !! Standa
Datum: 31. prosince 2012 12:16
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Aha,, no, je vidět, že se v tom to dost vyznáš,, tak bych měl ještě jednu otázku,, co všechno bych potřeboval k tomu abych si udělal vlastní dobíjení 12V akumulátoru? Jako součástky a vše co bych k tomu potřeboval. Ale pokud by to šlo udělat, co nejjednodušeji.  Díky
Datum: 31. prosince 2012 1:06
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ale k Tvému dotazu Jindro... nápad je to Jindro dobrý, koneckonců 2/3 otáčky zapalovací pól jen výsledek své práce promrhá ve zkratu (nebudu tu rozebírat proč, ale souvisí to s třípolovým magnetem rototru a výsledým střídavým napětím). Teoreticky se přímo nabízí ty 2/3 výkonu zapalovacího pólu si půjčit pro světelný okruh, ale popravdě jednoduché řešení to není. Tak zaprvé, magneto, tak jak je konstruované pro pionýra není regulované a tedy je jakžtakž vyvážený výkon a přetěžování spotřebičů s ohledem na jejich životnost. Krásným příkladem že je celá soustava vyvážená, je to, že když praskne zadní vlákno (30W verze) tak s sebou vezme do věčných lovišť i přední a naopak. Zkrátka odebráním spotřebiče vystoupá napětí tak vysoko, že to nevydrží spotřebič druhý, nebo jiný příklad... stačí zatroubit, aby se to poznalo na světle motorky, jestli vůbec při rozsvícených světlech se zatroubit dá.... No a teď si představ že odněkud přidáš dalších cca 10W.. co se nestane, napětí ti vystoupá. Ono hypoteticky když přidáš 10W, tak když dopředu dáš místo 25W žárovku o příkonu 35W, takse taky dostaneš do vyvážené soustavy, ale problém s přičtením výkonu zapalovacího pólu je v tom, že jeho proud není ve fázi s fází dvojpólu světelného okruhu. Předpokládám že geometrie není většiny Vás silný obor... takže si nakreslete sinusovku o amplitudě 6cm (1cm =1V) nad ní druhou, ale tak aby byla o kousek posunutá. V libovolném místě je obě komo přetněte čarou, odečtěte pravítkem v tomto bodě centimetry a sečtěte je... nikdy nedostanete 12cm.. a proč? Protože nejsou ve fázi, tedy jejich vrcholy nenastávají ve stejnou dobu. Tak snad z obrázku je jasné co je to "být ve fázi". úplně nejhorší je stav, kdy jsou obě sinusoidy v protifázi.. to je na výstupu vždy 0cm, tj 0V. A z tohot důvode nlze nijak zapalovací pól spojit s pólem světelným. Tedy musí se na to jinak... když se napětí usměrní, tak pak už jejich výstup lze sečíst. takže cesta vede přes usměrnění. Takže dobrá dva graetze jejich výstupy spojit a máme to. Ne tak úplně... potíže začne dělat zapalovací cívka.... dokud byla živená ze samostatného pólu, tak dostala jen co jí ten pól dovolil, jakmile jí ale pustíte k proudu i z dalšího pólu, stane se v praxi dosti nenažranou a obvykle to co získáš, jejím přičiněním ztratíš... Tedy řešení existuje, ale není úplně triviální. Veš finále to zanmená dát tam akumulátor, jenže v tu chvíli tam musíš dát i rego, abys zabránil případnému přebíjení a zničení akumulátoru a pak jedině cestou snížení spotřeby... snížit lze jen na zadní lampě, takže jí dát do LED verze a pak i na zapalku a to tím že se nahradí DC-CDI, které má nižší spotřebu než původní indukční zapalování. Ale to vyrobit už je trochu vyšší dívčí a ne každej to vyrobí. Příjemným druhotním produktem takových úprav je možnost zapojit bezkontaktní zapojení snímání polohy kliky, takže se člověk zbaví otravných kladívek. Nevýhodou takového řešení je to že složitost konstrukce zvyšuje pravděpodobnost závady... tím spíš když je úprava udělaná ledabyle a nekvalitně...
Datum: 30. prosince 2012 15:05
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Nevím kde tu jakej chytrák přišel na to že když použije 12V žárovky že se nebudou pálit.... se normálně zamysli a i ti co to hle budou číst... Jistě se mnou každej bude souhlasit že napětí altíku pionýra je zavislé na odběru... jinými slovy, když do přední lampy dáte 15W žárovku, ačkoli tam patří 25W, tak sice svítí jako ďas, ale spálíse než by řekl švec. Otázkou je proč... Odpověď? Protože 15W žárovka žere míň proudu než 25W a proto vystoupá napětí na altíku víc než 6V atak se vlákno přehřeje a přepálí.. prostě se tak rozžhaví vlákno že se jeho skupenství změní z pevného na kapalné a vlákno odkápně. Ale vraťme se k vlastnosti altíku. S menším proudem se zvýší napětí. Snad se mnou bude každý souhlasit a to je ta základní vlastnost altíku pionýra. Takže nyní si pohovořme o tom, čím se liší žárovky o stejném příkonu a rozdílného napětí. Pro ty, co nehnípou o hodinách fyziky jako můj syn, tak Ti znají vzorec P=U x I, zčehož těm hloubavějším dojde že 15W=6V x 2.5A a nebo 15W=12V x 1.25A ... ano, je to zajímavé ale je to tak, 12V žárovka žere poloviční proud oproti 6V... takže si položme otázku co se stane s palubním napětím pionýra, když fláknu místo 6V žárovky žárovku 12V... nejprve se tedy zmenší proud odebíraný spotřebičem a v se zmenšením proudu vystoupá napětí... Takže, světe div se... je najednou na žárovce 12V. Kdo nevěří ať si to vyzkouší v praxi... Tedy prostá záměna žárovky o stejném příkonu za stejnou ale na vyšší napětí nic neřeší!
Datum: 30. prosince 2012 14:46
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 ale když sem tam měl 12V 25W tak se mi při větších točkách spálila
Datum: 29. prosince 2012 20:00
 se nediv že to nesvítí když máš zárovku 35W a výkon zapalování je jen 30W .... do předu patří i silnější verze zapalování zárovka 25W
Datum: 29. prosince 2012 19:35
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 aha,,,, no a šlo by udělat něco, aby mi to přední světlo svítilo víc? svítí to málo, večer skoro nic nevidim  ,, Světelné cívky mám propojené a žárovku tam mám 12V 35W..
Datum: 29. prosince 2012 17:22
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ano... ale... nejprve bys musel každej pól samostatně usměrnit, potom je lze spojit. Ale.... v tu chvíli ti začne kolísat napětí, respektive tu a tam budeš mít přepětí, takže abys furt neměnil žárovky musíš k tomu zapojit i regulaci.... Ale... při nízkých otáčkách by ti klesalo napětí i pro zapalování, takže aby ti to na volnoběh nechcípalo při rozsvícených světlech, tak bys tam musel dát akumulátor.... a takže abych to shrnul, jde to ale pak už to nejni nijak triviální řešení jako spojit pár drátů, maximálně nějakej ten odpor či dioda... ne to rozhodně ne. V tom případě je odpověď je vlastně NE...
Datum: 29. prosince 2012 16:34
 Ne...
Datum: 29. prosince 2012 9:35
 Zdravím, mám dotaz ohledně Veteránských papírů. Byly by na Jawu 90. Vím už pár podmínek, jako že musí být kompletní krásný stav, plná funkčnost, pak prohlídka u nějakého veteránského klubu, pak úředničina atd atd. Ale na to poslední se chci zeptat. Jak na tom budu moct jezdit ? Píše se, že nesmí být použita na podnikatelské účely nebo každodenní provoz. Jak na tom teda budu moct jezdit ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 14:20
 Zjednodušeně řečeno, pro radost kdykoliv chceš, pokud máš nějaké další nejastnosti, klidně mi napiš e-mail, jsem předseda jedné klubové testační komise, takže se v tom pohybuji.
Datum: 29. prosince 2012 14:20
 každodenní provoz jak by to zjistily
Datum: 28. prosince 2012 20:26
 Pokud s tim nebudeš podnikat tak v podstatě jak chceš...
Datum: 28. prosince 2012 19:57
 zdarec draci mam problem dělal jsem GO motoru jawy 05 a mam problem se složenim skladal jsem ho podle videa skladani motoru jawa 21 myslite že je rozdil mezo motorem u 05 a 21? popřipadě nějaké odkazy na složení motoru jawy 05 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:49
 jak píše kolečko, a pak si taky dát pozor a neprohodit kolečka - pak by byla 2ka silnější, a 3ka by ti to nebrala- a když už by se rohejbala, tak by to byla raketa
Datum: 30. prosince 2012 18:49
 Princip skládání je u obou motorů stejnej, chyba bude zřejmě někde jinde...
Datum: 30. prosince 2012 10:49
 ne o to nejde jde o to že sem skladalal motor podle videa skladani motoru 21 a a když to složim podle toho tk mi to neřadí a nestartuje i když mám segment natahlej na jednu otačku chtěl bych vědět čim to je jak ma bejt nastavenej ten řadici poloautomat jak jsou tam ty zuby už mě nabevi to skladat a rozdělavat 20krat
Datum: 29. prosince 2012 22:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14907
 to je divne ti motory sou stejneliší se jen nezáměnými díli ale princip je je stejnej ..mužeš mi popsat co přesněji ti nejde?doklapnout kartery? či co ti vadí?
Datum: 29. prosince 2012 14:42
 určitě ne 125
Datum: 29. prosince 2012 0:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14860
 skládá se to stejně jen pozor dost dílu je jiných hřídele převodovky má 05 jine kratší automat řazený je jiný setrváky ....nezaměnil jsi něco z modelu 20? jina hřídel v převodovce či tak?
Datum: 28. prosince 2012 19:59
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Jak to je s tím řidičákem od 19. ledna 2013? K řidičáku na auto můžu teda řídit motorku 125 s automatickou převodovkou. A to se počítá, až když začnu dělat řidičák na auto po 19. lednu 2013? Nebo když dělám řidičák na auto od září 2012 a budu ho mít hotovej třeba až v únoru 2013, tak můžu řídit motorku s automatickou převodovkou nebo s manuální převodovkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 17:19
Jméno: Michal
IP: uživatel12041
 Takže se mi to rozšířá na skupinu A1 s automatickou převodovkou. A ptal jsem se ještě na to-od kdy se počítá, až když začnu dělat řidičák na auto po 19. lednu 2013? Nebo když dělám řidičák na auto od září 2012 a budu ho mít hotovej třeba až v únoru 2013
Datum: 05. ledna 2013 17:19
 Rozšíří se ti to i na tu skupinu A1 s automatickou převodovkou...
Datum: 28. prosince 2012 19:43
 Cau ,rnpotřeboval bych poslat nákres jak napasovat do fichtla přední vidlicu ze simsona.rn|Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 20:19
 http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html hledej draku
Datum: 28. prosince 2012 20:19
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Ahoj,, tak jsem tu zas,, a chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá nějaký návod, jak usměrnit proud z fichtla na proud stejnosměrný. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 18:34
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 Šla.
Datum: 29. prosince 2012 18:34
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 a šla by udělat z těch světelných cívek něco jakoby nabíječka?? kdybych ten proud usměrnil??
Datum: 28. prosince 2012 21:22
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-usmernovac-graetzuv-mustek.html snad ti to pomuze
Datum: 28. prosince 2012 19:13
Jméno: .
IP: uživatel14872
 proletáři všech zemí - VYLIŽTE SI PRDEL
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 17:06
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Omlouvám se za gramatické chyby , byl jsem lehce mimo. Přeji všem to nejlepší do Nového roku.
Datum: 29. prosince 2012 17:06
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No tipnul bych si na nějakého demokrata z řad českobudějovických študáků... něco jako ve smyslu "demokracie ano, ale jen když vyhrává ve volbách náš tým"  V tom případě jsem v klidu, to tu asi něco plácá z hladu
Datum: 29. prosince 2012 16:37
 uzavru tuto debatu o necem,, dany ucastnik co to sem dal at si da radsi facku,, usetril by si cas sam sobe
Datum: 29. prosince 2012 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Jdi doprdele s politikou,stejně tady je 80% dětí,který tomu nerozuměj a je jim to jedno,takže zbytečně mrháš slovy...
Datum: 29. prosince 2012 7:39
Jméno: klidek
IP: uživatel14905
 http://www.youtube.com/watch?v=iExcBNCaXac
Datum: 29. prosince 2012 6:03
Jméno: .
IP: uživatel14872
 no jasny .... zasrany komanc.... za komara jsi mel vse ale ted ??? sere te ze ted hrnes hubou snich a sracky ...... po revoluci ti meli venovat gulku - bylo by o komara mene .... muj vek ??? typni komare !!!
Datum: 29. prosince 2012 2:33
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 omlouvá tě s největší pravděpodobností tvůj věk. tak jako do hospody a ani sem nepatří polytika. tvůj příspěvek to jen dokládá. věř, že je to hodně povrchní. svůj telefon jsem zveřejnil
Datum: 29. prosince 2012 2:22
Jméno: .
IP: uživatel14872
 Jo tak to jo !! pán je starý dobrý KOMÁR !!!! a sere tě že buržoální západ ti nasral do bot.
Datum: 28. prosince 2012 22:43
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 nejsem zaregistrovanej, stačí jen prozvonit , tel. 777275568 nebo sype ?
Datum: 28. prosince 2012 19:51
 Poď na chat, hodíme řeč
Datum: 28. prosince 2012 19:45
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 kousek od Čistý
Datum: 28. prosince 2012 19:42
 Jo? Kdepak?
Datum: 28. prosince 2012 19:39
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 už tu pár let nedaleko rakovníka bydlím.
Datum: 28. prosince 2012 19:34
 pohoda: Copak si dělal u nás v Rakovníku?
Datum: 28. prosince 2012 19:26
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Asi před hodinou jsem se vrátil z nemocnice v Rakovníku. ženská na první pohled dost mimo a bojí se marodit, aby jí nevyhodili z práce. chodila asi na poloviční úvazek za 5000
kdyby jste byli na jejím místě , ještě byste křičeli ---proletáři všech zemí - VYLIŽTE SI PRDEL ---- ? jako ten ubohej anonym se svým výkřikem ?
Datum: 28. prosince 2012 19:15
Jméno: LIKE A BOSS
IP: uživatel12772
Datum: 28. prosince 2012 19:09
Jméno: .
IP: uživatel14872
 Rozkaz zněl jasně. Nikdo nesmí projít !!! Soudruhu ty jsi ho? No dvě dávky.
Datum: 28. prosince 2012 18:44
Jméno: LIKE A BOSS
IP: uživatel12772
 Tady se nekdo dival na Pelišky
Datum: 28. prosince 2012 18:38
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 cau potreboval bych poradit jak zmacknout ty zasrne pruziny na spojce u pareza dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 23:11
 kombinačky,přizvat kamaráda... až to budeš dělat po druhé, zvládneš to sám
Datum: 28. prosince 2012 23:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14860
 podívej se na java 50 cz na članek o renovaci 555 a tam má take kleště pant co se zatočí místo víka spojky ma pul metru naš velkou paku ..a ten přípravek je šikovnej a s nim je to dost jednoduší musíš to vě ale nějak posvářet.....njlíp
Datum: 28. prosince 2012 20:08
 Kombinačkama...
Datum: 28. prosince 2012 17:01
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci potřeboval bych poradit jak zvednout výkon u svého mustanga všechno je na motoru za tím origo co upravit pro vetší výkon jestli vetší trisku a jiné sání dík za rady předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 21:43
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 A kolik za to?
Datum: 29. prosince 2012 21:43
Jméno: FK Racing
IP: uživatel13006
 Hele, ty okýnko, semelu tě tím mlejnkem co je vzadu vpravo .)
http://valec823.rajce.idnes.cz/5K/#P1010486.jpg
Datum: 29. prosince 2012 18:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To je ale krásný válec a kolik má okýnek .)
Datum: 29. prosince 2012 15:45
 Ahoj, mohl bys mi taky poslat Nákres jak upravit ten válec ???
"pouze sem nekde četl když se dá velká triska" Pouze jsem někde četl, že když je velkej vítr tak lítaj i vrata od stodoly.
Ale teď vážně, v případě zájmu se ozvi dříve než to namršíš, nehodlám to po nikom předělávat.
http://valec823.rajce.idnes.cz/4-kanal/#
Datum: 29. prosince 2012 12:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj draku23!Fšecko co Ti kluci radili tak se Ti moc nezdá!Toš tady máš osvědčenú radu!Vezni pilnik a piluj sání ,výfuk snižuj hlavu zvětšuj karburátor přeďelávej výfuky!A zkúšej a zkúšej pořád dokola!Taky si o fšeckým dělej podrobný poznámky a časem budeš moct radit ostatním to co tady radili Tobě a nebudeš moct pochopit proč se jim to nezdá dyž Ty si to už dávno vyskúšal!Toš tak!
Datum: 29. prosince 2012 12:30
 trYYYYYYYYYYYYYYYYYska...máš v motoru zgenerálkovanou kliku, nový ložiska, primár, spojku atd?
Datum: 29. prosince 2012 12:10
 pouze sem nekde četl když se dá velká triska do válce s výbrusem že to líp jede a do válce bez výbrus je zas lepší malá triska nejsem jeden z těch co by zvedali hustotu koní věčí triskou !!! pouze sem je šte neupravoval válec tak si chci nechat poradit od zkušenejších
Datum: 29. prosince 2012 11:56
 nákres ti bude k ničemu, nevíš jak to udělat když chceš ladit výkon velkou tryskou...
Datum: 29. prosince 2012 11:48
 zdar mohl bys mně prosím poslat nákres jak upravit ten válec
Datum: 28. prosince 2012 23:04
 U seriovky je nejsnazší cestou zvýšení objemu válce a lehká úprava kanálů. Pokud bys chtěl v tomto směru pomoci,není problém,mohu ti válec udělat. Druhou nejlevnější variantou je namalovat rychlé pruhy,koupit hustokrutě velkou trysku a nandat maxibrutální tjůninkovej "sportovní" filtr a nalepit samolepky No-Fear,ovšem to výkon nepřidá... A nebo hodit seriovku do pucu a poznáš jak jezdí 3,5 koně. Generálka motoru je základem,,,,až když vše funguje jak má,tak se dá uvažovat o zvyšování výkonu... Ber to jako realitu
Datum: 28. prosince 2012 21:45
 zdar já chci upravit fichtla na fichtlcupy
Datum: 28. prosince 2012 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14860
 ono toho moc udělat nemužeš nechat nalepit brzdový pakný skusit zda je ok výbrus dát 72 trisku víc to nebere a jediné koupit par koleček na výstup převodovky většinou paradoxně pomáhají ti do tahu a jede to víc protože se víc překrývají kvalty....nej tuningem je mustafa bud nechat či prodat a koupit 5 kvalta simsona ..ten jde přestavět na 60 a dokonce 70 je vysokej má drapaky a vejfuk kterej nehobluješ o silnici a daj se sehnat za 3000 pěkný ....
Datum: 28. prosince 2012 20:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Řeknu jen tohle: zkus to, narvi tam místo 68 78 a uvidíš, jak to pojede, pak ti třeba docvakne, že dávat zbytečně velkou trysku je hovadina. A pokud nechápeš takový základy, tak s edo žádnýho "tuningu" prosímtě nepouštěj!
Datum: 28. prosince 2012 16:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 28. prosince 2012 15:53
 Cuss draci.
Prosímvás mám jawu dandy 50 motor sachs...Motorka mi suprově jezdila ale pak z ničeho nic mi začaly vypadávat kvalty-nejdřiv 1 pak začla i 3 a pak všechny.Tak sem rozhodil motor a jedivý co jsem našel byl klínek v převodovce byl trochu odrbanej..A tak se chci zeptat a porpsit nemá někdo tenhle řadící klínek že bych ho odkoupil?nebo klidně celou převodovku...Moc prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:52
 hele v těhle motorech se moc neorientuju, ale jakmile se něco vysere v motoru, tak bejvá obvykle hotovo, a je lepší sehnat jinej motor v dobrym stavu, kamarád měl taky dandynu a taky se na ni vysral kvůli motoru
Datum: 30. prosince 2012 18:52
Jméno: honza
IP: uživatel14188
 zdar fichtlaři...chci se zeptat taky va trápí chlazení fichtla? mam 21 a jezdím tak 20minut a potom začne trojka hur tahnout jako rozjedese ale trva to..ostatni kvalty jsou ok..proto se ptam jestli nejde nejak vylepšit chlazení.Nemate nejakej napad? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 19:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kolecko dime pryč zavčas!!!Nebo se nám neco stane!Esli kvúli oleji, toš tam nedat žádnej nééé?A nebo válec polívat vodú???
Datum: 28. prosince 2012 19:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Míň oleje kvůli chlazení... na to si počkám, třeba se ještě něco přiučím.
Datum: 28. prosince 2012 19:14
 Můžeš mi to nějak blíže vysvětlit?
Datum: 28. prosince 2012 18:31
Jméno: .
IP: uživatel14872
 Ja ne znaju, ja ne panimaju ............ grebanyj čuvak.....................
Datum: 28. prosince 2012 18:30
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 dávat ho o něco míň to se hřeje i kvůli oleji. Ředit normálně 1:40
Datum: 28. prosince 2012 17:50
 Dávat méně oleje, aby se to lépe chladilo?
Datum: 28. prosince 2012 17:31
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Dávat míň oleja a odstranit karbon,taky to može byt velký předstih. teďka v zimě to mosí chladit perfektně
Datum: 28. prosince 2012 17:30
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci chci si koupit jawu 555 ale nemá doklady myslíte že by to klaplo s papíra z 20 ?? mám jí doma takže z stk problém není jen bych udělal štítek ten dal na 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 3:22
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Když budeš mít štěstí, může se povést. No já bych to osobně ale ani nezkoušel.
Datum: 30. prosince 2012 3:22
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 asi bude lepší zkusit veteránský
Datum: 29. prosince 2012 11:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslíš, že jde postavit šade 120 na noty z favorita? asi by to neklaplo co? takže asi tak... každopádně se říká, že každej je sveho štěstí strůjce, dělej si co chceš ...
Datum: 28. prosince 2012 21:29
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tak červený je oboje a je to taky motorka  myslim že dneska moc lidí ani neví co je fichtl
Datum: 28. prosince 2012 19:56
Jméno: Patrik
IP: uživatel10307
 tak to asi neklapne :/
Datum: 28. prosince 2012 19:27
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 zdar hoši pasuje zapalování z pařeza na pionýra typ 21, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 21:49
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Mám doma asi deset zbylých zapalování na Pionýra i s rotorem a vačkou, jen bych se musel podívat na výkon.
Zbytky z přestaveb a výměn za Vape.
Datum: 29. prosince 2012 21:49
 Ne...
Datum: 28. prosince 2012 17:56
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Aj vačku tam možu dat z 21?
Datum: 28. prosince 2012 17:53
 Jo...
Datum: 28. prosince 2012 17:26
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Možu tam dát aj úchytky statoru z typu 21?
Datum: 28. prosince 2012 17:26
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo musíš tam dát magnet,vačku,stator a úchyty statoru z pařeza pak to tam jde
Datum: 28. prosince 2012 15:49
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo mělo by ale musí se tam dát i s magnetem a večkou
Datum: 28. prosince 2012 13:30
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 zdravim, chtěl bych se zeptat, proč nebo kvůli čemu se tvoří na pístu a pod pístními kroužky karbon,, jestli je to kvůli špatně namíchanému benzínu,, nebo kvůli čemu?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 14:44
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 dobře díky
Datum: 28. prosince 2012 14:44
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 karbon je usazenina ze spálené směsi benzínu s olejem. To je úplně normální mosí sa to odstraňovat oškrábáním a benzín s olejem míchAJ V POMĚRU 1:40 STAČÍ.
Datum: 28. prosince 2012 13:19
 Zdar to bude špatný spalování budto moc oleje nebo nekvalitní olej kdyštak to míchej 1:30 (u fíka)
Datum: 28. prosince 2012 13:06
|



|