Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: darek
IP: uživatel14188
 caute draci. mam jawu 21 jezdim na ni denne do prace jede krasne ,jen se chci zeptat jestli je nutne odskrabavat karbon z hlavy a z pistu.A pripadne jestli staci jen z hlavy a z vrchu toho pistu...nechci prave moc habat do krouzku a tak moc se v tom nevyznam. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 18:45
Jméno: pejsek
IP: uživatel14738
 přesně.. jestli není problém tak to nerozdělávěj  pokud nemáš zkušenosti můžeš něco pokurvit třeba jako já
Datum: 31. prosince 2012 18:45
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 raděj to nerozdělavej pokut si nevěříš ono jak se povolí hlava s valcem často se poškodí i těsnění pod válcem a pak blne volnoběh a učel motoru napomoc se vytrací .... take sem zastánce čistit výfuk 2 krat za sezonu možná měmotoráři zardousí ale je uřčitě je to dostačující ...vyčistit jen výfuk ..jen jednou sem se wetkal s motorem tak zanesením karbonem že kroužky se odmítli roztahovat a motor nešel ani natočit byla to 555 a mototm měl najeto věla měl obrovskou vuli v ložiskách takovou že vačka jak hazela mi urazila petrinax na kladívkách ....vyčisti jen výfuk a mělo by to stačít....pořát lepší něš špatně nasadit krožky a pak platit a sladat motor povýbrusu
Datum: 31. prosince 2012 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel14916
 Z jakého důvodu to jdeš "škrábat"? Máš k tomu důvod a nebo jsi o tom jen někde četl? Jestli to neni tak zasraný,že do výfukovýho kanálu nestrčíš ani malíček,tak to neřeš....karbon na hlavě a na pístu či v drážkách kroužků nehraje takovou roli jako karbon ve výfukovém kanálu ... každopádně hlavu mužeš vypucovat až se bude blejskat,tím nikdy nic nezkazíš....píst mužeš taky očistit.....
Datum: 31. prosince 2012 13:33
Jméno: a
IP: uživatel14571
 Koupil jsem si novou j 550 a nehází jiskru vse jsem zkousel zapalování jsem vymenil cívku kondenzator ale porat nic. prosim o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 15:40
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 skus jiskru kabelu nebo vyměň kabel případně skus dát prst do fajfky nebo na holej kabel
Datum: 31. prosince 2012 15:40
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14914
 na vine môže byť sviečka, prepálená fajka, zlomený kábel na sviečku, skontroluj elektroinštaláciu, či to nemá niekde skrat, opálené ramienka, slabé magneto, prasknutá indučka. hľadaj chybu vo všetkom čo súvisí s elektrikou.
Datum: 31. prosince 2012 9:52
Jméno: skardas
IP: uživatel10691
 Mohl by mě někdo poradit nějaký dobrý rychlopal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 20:07
Jméno: michal13
IP: uživatel15035
 To není rychopal to je serie použij třeba z čz
Datum: 26. ledna 2013 20:07
Datum: 31. prosince 2012 9:44
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Opět všechny zdravím,, a měl bych další dotaz,, Jak fichtla co nejlevněji upravit, aby jel co nejrychleji? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 12:54
 nech si udělat čtyřkanál a sladit karbec
Datum: 02. ledna 2013 12:54
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Ahoj draku,vylešti smirkem přepouštěcí a vejfukové kanály,hlavu a vršek pístu.To je ta nejlevnější a nejrychlejší ůprava...
Datum: 01. ledna 2013 18:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 silvestrovsky ti poradím fíka prodat a sehnat simsona...250 anebo 500 japonce
pokut ti jde jen jen o max rychlost dopuručím ti větší kolečko na výstup z převodovky stojí od 60 do 150... problem je že co přidáš narychlosti ztratíš na tahu..proto sem se svími 130 kili na mustangu rychlejší s 11 zubým kolečkem na tah neš s 13 zubým ktere mi nedovolí motor vytočit... pokut máš cca 70 kilo mužeš dát 14 i víc zubu ale pokut často jezdíš teren či kopce valný přínos to mít nebude... no spočítej kolik zubu máš na kolečku ted pokut 12 mužeš si skusit 13 14 ale pořát je to pionír...ne velká motorka...či o 10 let novější simson s bezdotikem a jednim kvaltem navíc
Datum: 31. prosince 2012 20:32
 Zdravím. Možností je spousta....jen to slovo nejlevněji se k tomuto tématu moc nehodí.....co si představuješ pod pojmem nejlevněji?? A nejrychleji? Kdybys byl ochotnej do fichtla pustit nějakou korunu,tak se mi ozvi na mail,zde víc řešit nebudu. Umím relativně levně udělat válec,kterej by uspokojil tvé potřeby. Udělam ti válec,ty ho jen nasadíš a nemusíš nic řešit,maximálně vypálit vejfuk,koupit čistej vzduchovej filtr či nový kladívko a nebo nějaký těsnění a jezdíš-no to bys musel ať tak a nebo tak... Pak je taky ta cesta,že to zkusíš sám,zlikviduješ 3-4 válce špatnou úpravou,utratíš zbytečný prachy za výbrusy,písty,kroužky,hustodémonský "sportovní" filtry a výfuky a maxibrutální trysky a furt nic.... a nebo koukni sem http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html ať máš představu,co se dá a nedá a za kolik ..... říkám,možností je spousta... fichtlu zdar!
Datum: 31. prosince 2012 12:34
 Jestli nejlevněji a nejrychleji, tak jedině větší stroj, třeba čz 175, a to myslim vážně...
Datum: 31. prosince 2012 12:00
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 13zubé kolečko na motor.
Datum: 31. prosince 2012 11:51
 kopec
Datum: 31. prosince 2012 11:43
 lano a tažné od auta
Datum: 31. prosince 2012 11:38
 Zdar. Poraďte mi prosím jak je zajištěný spojkový koš na 550/555? Na žádný system zajištění jsem tam nepřišel a už se mi to dva krát povolilo, a před prvním rozebráním tam taky pod tou matkou nic nebylo... A druhá věc na čem drží, anebo jak je uchyceny ten kryt pružiny co je nad zadním blatníkem? Dík moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:37
 To z 21 tam jde napasovat tak že se ucvakne vrch toho menšího očka a následně se "zasekne" do jednoho ze tří kolíků, funguje to dobře .. jako origo tam myslim je jenom klasická tenká podložka, která se po utáhnutí jenom zahla k matici ale nevím to jistě, tak to bylo když jsem dělal GO ... možná ti pomůže katalog ND
Datum: 31. prosince 2012 20:37
 To co tady má na fichtlkrámku, je na 21, na pařeza to určo nesedí. To už jsem zkoušel. Vymyslel jsem si svoje zajištění ale zajímá mě, jak to bylo v originale, a jestli se to dá sehnat. Dík a hezký silvestr!...
Datum: 31. prosince 2012 14:20
 postul: Já jsem tady ani tuhle nenašel  Vyrábim si svoje, i na čízu atd...
Datum: 31. prosince 2012 10:03
 nechci vám kazit radost ale tohle je na 21.na 555 je jiná
Datum: 31. prosince 2012 9:58
 pod maticí na koši je plechová podložka se zoubkem který zapadne do jedné z drážky na hnací hřídeli a pak se zahne přes matici
Datum: 31. prosince 2012 9:56
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14914
Datum: 31. prosince 2012 9:54
 Plíšek s dvouma dírkama, jedna je větší a druhá menší. Tou větší se to navleče na hlavní hřídel, tou menší na kolík spojkového koše. Pak se dotáhne matka a kolem ní se naohýbá ten plech.
Datum: 31. prosince 2012 9:54
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 zdar, mam dalsi otazecku. Pulil jsem motor z dvacitky a v automatu byla pruzina ze starsiho typu z pareza nebo 05. A tak me zajima jestli neni i cely automat nahodou z tech starsich typu  Jaky je v tech automatech rozdil ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:48
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 05ky jsou uzsi tkže si myslim, ze by to ani neradilo
Datum: 31. prosince 2012 0:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1553
 Nazdar draci chtěl bych se zeptat mám jawju 350/639 a nechce prosiě když je studená startovat teplá ještě chytne ale za studena ani prd.Jiskru háže jak kráva ale prostě nanasaje asi benzín.Nevíte čím by to mohlo být,pořád něco zkouším a pořád to samý,nemohlo by to být třeba karburátorem?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:16
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1553
 Karbec sem čistil,filtr sem dával nový ještě zkusím to tovární nastavení a uvidíme protože ted po tom můžu skákat klidně půl hodiny a nezachlastá se to ani za nic.
Datum: 31. prosince 2012 0:16
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Karbecem to muze byt.Urcite zkus tovarni nastaveni,kdyz to nepomuze zkus obohatit malicko smes,to studenym startum pomuze.Ale kdyz to prezenes muze se uchlastavat.Zkouknout filtr a cistotu karbecu samozrejmost...
Datum: 30. prosince 2012 22:01
Jméno: lolek
IP: uživatel12913
 čau draci sice odlišné téma než pincek ale mám dotaz : motor Z Lifana 125cc a z 140cc na Pitbike číně je kvalitou stejný jak má honda licencované motory z číny ? nebo jak to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 14:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 mám doma stabilní motor honda 4T a už jsem když se na to podívám se to nedá porovnat čína je prostě od pohledu šmejd kámoš má 110 v mosquitu a každej rok musí něnit pístní sadu protože ty písty jsou tak měkký že se vymelou na čepu jinak výkon / spotřeba docela dobrý
Datum: 01. ledna 2013 14:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 ja myslím že čína je čína kvalitní jak honda to nebude ale ti motory sou akceschopný sem tam reznou sponky hadic a sypou seplasty ale hlavní časti sou provozuschopný a pokut si nepotrpíš na vzhled tak to i jede drha věc je aby s jejich přesností výroby neěl 140 s výkonem 125 ale to je kus od kusu jiný a musíš skusit subjektivně
Datum: 31. prosince 2012 19:38
Jméno: radek
IP: uživatel14188
 nazdarek draci.chci se zeptat čím muže být zpusobeno že za studena je volnobeh dobrej až vysokej a za tepla když třeba mam dvojku a dam spojku a držím ji tak mi fichtl skoro zdecha ale jako nezdechne ale je to taktak.a dela to aj když vyřadím že je to uplne na krajíčku a zkoušel jsem i zvětšovat volnobeh ale nezdalo se mi zeby to pomohlo.Co myslíte? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:34
 samozrejme že volnoběh se šteluje za studena! ... a že to chcípe když máš kvalt a držíš spojku je docela normál protože se převodovka stále unáší.. taky mužeš míš jen špatně seřízenou spojku a furt zabírá..
Datum: 30. prosince 2012 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 dělalomi to u každého pionýra,volnoběh sešteluj za tepla
Datum: 30. prosince 2012 20:05
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 Zdarec, mam dotaz- jdou od sebe nejak rozeznat civky( svetelne a zapalovaci ) na pio ? Popripade kdybych pridal fotky poznal by to nekdo ? A vadi kdyz se prehodi ty dve svetelne civky ? Diky za rady a veseleho silvestra !
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 11:14
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A gde máš ty fotky?
Datum: 01. ledna 2013 11:14
 nemožeš
Datum: 31. prosince 2012 19:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 taky sa chcu zeptat jestli možu přehodit světelnů za zapalovací.
Datum: 31. prosince 2012 11:58
 tak to je uplně fuk.. obě jsou stejné (ty velké samozrejme)
Datum: 30. prosince 2012 20:59
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 ze prehodim svetelne
Datum: 30. prosince 2012 20:51
 jo počkej. jak to myslíš s tím přehozením? jakože přehodíš svetělnou za zapalovací... a nebo máš 2 světelné a nevíš která má být do které zapojená?
Datum: 30. prosince 2012 20:47
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 A ty dve se daji od sebe rozeznat jak ?
Datum: 30. prosince 2012 20:22
 vadí...
Datum: 30. prosince 2012 19:46
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 Dobre a vadi kdyz ty svetelne prehodim ?
Datum: 30. prosince 2012 19:35
 svetelne maji tlustý drát a zapalovácí má tenký drát.. na vinutí samozrejme
Datum: 30. prosince 2012 19:04
 Čau lidi, renovuju jawu 550 a koupil jsem si nový rámeček na světlo do předu, a nebylo tam sklíčko tak jsem to vyndal ze starýho rámečku a to sklíčko bylo něčim přilepený, nevíte někdo co to je za lepidlo? odepište prosim Díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:16
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 To skličko asi nebylo origo necim prilepený... bylo tam podle me gumový tesneni, ktery se tema lama nejako rozpustilo a slepilo to. al to nic nemeni na tom, že dnes seto sklo lepi do bezbarveho silikonu - je to nejlepši
Datum: 31. prosince 2012 20:16
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 silikon, zajdi do železářství, domácí potřeby, mototechny nebo staveniny
Datum: 30. prosince 2012 18:44
 Zdravím Piloti. Vzpomněl jsem si na jeden problém, který mám na svojí motorce na běžné užívání. Mám Jawku 350(634). Jde o to, že mi vypadává třetí převodový stupeň. Pravděpodobně je asi zkřivená vydlička. Ale jde o to, že mi zatím vypadává málokdy a je zajímavý, že vypadává pouze za velmi vysokých otáček a POUZE, je li tam zařazená jako postupný kvalt- tedy je li zařazena po dvojce. Pokud podřazuji z 4 na 3, mohu tu trojku vytočit do maximálních otáček a nevypadne. Zatím to asi nebudu řešit, jelikož motor je složen z továrny a jede luxus( lepe jak kamaráda co, ho ma zajetý po komplet GO),ale chci se zeptat co budu pravděpodobně muset vyměnit.??? Opravdu ty trojka vypadává v opravdu vysokých otáčkách- kolem 90 km/h (otáčkoměr nemám), což jsou otáčky ve kterých jezdím malokdy- občas nějaký "zavod" sprint atd ale hlavně to vadí při předjíždění do kopce, když ta trojka prostě zradí kdy to nečekáte a potřebujete ji trochu potáhnout a to je nepříjemné. Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:33
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Hřídel +kolečko podívej se do katalogu a hned uvidíš které to jsou.To je jen strohá informace při půlení zjistíš další položky které se budou muset měnit.Jinak 350 skvělý stroj .Jediná vada je ,že tolik žere když mu osolíš.
Datum: 30. prosince 2012 20:33
 Jo díky, je mi jasný, že mě půlení nemine.. ještě to nechám chvíli uzrát a pak to povyměnuju.... hlavně abych věděl, co všechno vyměnit...
Datum: 30. prosince 2012 19:35
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Na vidličku bych moc nesázel spíš to budou fakt omleté ty kameny na kolečku a drážkovámí na hřídeli.Trojka je totiž na vypadávání nejnáchylnější.Půlení tě nemine, postupně se to bude zhoršovat.
Datum: 30. prosince 2012 18:17
 Vidlička, a taky budou omleté boční kameny na kolečkách asi...
Datum: 30. prosince 2012 17:40
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Zdravím, neví někdo kde koupit nerezavou nádrž na Pionýra v dobrém stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 6:46
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Kyselina a máš nádrž jako novou
Datum: 02. ledna 2013 6:46
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Jsem z paneláku, takže míchačku nemám, tak asi zkusím ručně.
Datum: 01. ledna 2013 20:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 no jestli máš doma mychačku skus vyčistit tu tvou ....nasypej do ní šrot a střepy a pak jí dukladně vymij vodou a ušuš ...ručo to koliktat nejde....jinak scháněj šmudlo..
Datum: 31. prosince 2012 20:56
 mám jich asi 10
Datum: 30. prosince 2012 20:12
 tak s tim ti poradím i ja. Aukro, motoinzerce, sbazar a ruzne burzy, nebo když se zeptas nekde v dedine mozna nekdo bude mít...
Datum: 30. prosince 2012 18:36
Jméno: pepa
IP: uživatel14910
 hezký den pánové nějake schéma jak na pioníra přidělat bošárnu by nebylo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 12:12
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 na kontakt 58 dej ještě jeden káblík a vyveď ho do zasdního světla
Datum: 31. prosince 2012 12:12
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Já zapojení vím. Kontakt 30 a 15 ti spíná. Takže z indučky vyvedeš dva káblíky do 30 a 15. Jeden dáš na 30 a druhý na 15. Pak světla ti spíná kontakt 58,když potočíš klíčkem na 1. Ze světelné cívky vyveď káblík do kontaktu 58. Z kontaktu 58 vyveď ještě jeden do přepínače světel na prostřední šroubek.
Datum: 31. prosince 2012 12:07
Datum: 31. prosince 2012 11:42
 neumíš pracovat s multimetrem?
Datum: 31. prosince 2012 11:31
 ale bylo to na mustangu!! to je asi podstatná informace protože přední světlo je izolované od kostry protože maska je plastová, na 21ce by to tímhle zapojením pořás svítilo prptože žárovka by byla ukostřená přes masku
Datum: 31. prosince 2012 10:36
 dříve jsem to měl, fungovalo mi to jako na čz vytáhnutím klíčku chcípnout a první poloha světla, vyřešil jsem to celkem jednoduše(pro mě), i světla jsem spínal přes kostru, takže pokud se nepletu tak by to mělo bejt 30ku ukostřit, na 15ku zapojit ukostření indučky a 54 (tím si nejsem jist prostě vývod z první polohy) na světla, ale právě na kostru, takže do zadního světla je nutné natáhnout 2 dráty a napájení ze zapalování táhnout rovnou do zadního světla a na přepínač dálková-tlumená, myslím že takhle sem to měl tenkrát zapojené
Datum: 31. prosince 2012 10:30
 no ono je to trochu složitější.. a fungovat to s ní nebude tak jak má.. takže schema na správnou funkci neni.
Datum: 30. prosince 2012 18:43
Jméno: chosee310
IP: uživatel14729
 čau hoši, prosím kde najdu návod na složení motoru na jawetu? dík.. Potřebuju za 1 zjístit jestli v tom nepořádku všechno mám ... A pak to pročíst
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:06
Jméno: chose310
IP: uživatel14729
 oukej díky
Datum: 30. prosince 2012 18:06
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE
Datum: 30. prosince 2012 16:29
 Čus Draci, rozpůlil jsem 250 kejvačku, protože tam vůbec nedržela trojka (vidličky, kolečka a hřídele sbroušený) a budu objendávat nový díly. Problém je ale v tom, že podle Dočkala je hlavní kolo II 16 zubů do předlohového kola II 20 zubů a hlavní kolo III 19 zubů do předlohového III 17 zubů. Já tu ale mam hlavní II 16z do předl. II 20z a hl. III 20z do předl. III 16z. Co mi poradíte? Mám koupit kola tak jak jsem to měl nebo je tam mam dát podle toho jak to píše Dočkal, popř. jakou změnu mi to udělá. Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 11:02
 Ahoj, ne nejsem, měl jsem na mysli knihu Seřizování a opravy motocyklů Jawa, autorem je Jiří Dočkal
Datum: 31. prosince 2012 11:02
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 Ahoj nejsi ty náhodou z vendolí a jak se jmenuješ??? protože pana dočkala znám opravoval mi kdysi pionýra...
Datum: 30. prosince 2012 20:53
Jméno: Jarin
IP: uživatel14908
 Zdar kluci. Chtěl bych se vás optat, kolik vám jede váš pionýr bez úprav? Přemýšlím, že bych v novém roce vyrazil na nějaké ty závody originálů, ale všude čtu jak dá skoro každému seriovka bez úprav přez 70km/h. Já mám momentálně na své jawě 20 motor 200km po kompletní GO a když jsem po těch 200km otestoval co umí, tacháč mi ukázal max 55km/h. Tak bych jen rát věděl jak jste na tom vy, abych případně mohl hledat problém, proč po Go motoru jede tak pomalu. Předem díky za informace
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 19:46
Jméno: Jarin
IP: uživatel14922
 Díky všem za rady a přeju hezký nový rok.
Datum: 01. ledna 2013 19:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 eště bybylo dobrý trošku najet abyse ti to v plněem plynu nekouslo a hlavu dej s ledvinkou to je těch cca 10 km v hodině co ti chybí::::
Datum: 31. prosince 2012 21:18
Jméno: trubka
IP: uživatel14915
 zdar.300 z místa a 200 po lesní cestě.
Datum: 31. prosince 2012 10:21
Jméno: standa
IP: uživatel14912
 ANO a ANO
Datum: 30. prosince 2012 21:44
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Sekundár mám origo 13 zub. Jinak zajíždím v klidu, jen jsem chtěl vyzkoušet kolik asi tak dá po rovině, tak jsem to zhruba na 500m roztočil, ale výsledek mě docela zklamal. Proto se ptám. Moto je s TP tak to asi vyzkouším na tom radaru. Jinak i po měsíci stání chytá na druhé našlápnutí a tahá docela slušně až na tu trojku ty se moc nechce, ale oproti 05 jede ohodně líp. Jinak mě ještě napadlo jestli ta rychlost není podmíněná hlavou co tam mám(bez ledvinky) a netěsností mezi kolenem a výfukem.
Datum: 30. prosince 2012 20:20
 hlavně se nech změřit někde ve městě tím jejich radarem, a schválně, co ti napiše. (jestli teda maš možnost někam zajet, jestli nemas TP
Datum: 30. prosince 2012 19:45
 s origo tachometrem umé skoro každá sériovka 70  .... skutečnost je ale nekde u 60ti
Datum: 30. prosince 2012 16:46
 V prvním případě bys to neměl do takových 1500km moc turovat,jinak byla GO zbytečná  Až budeš mít motor zajetý,ale tacháč stale nebude ukazovat dostatečnou max speed,zkus ho vyměnit(lanko,náhon)Dále potom závisí na tom zda máš dobře seštelovaný karburator a předstih.Také zavisí na tom jaký máš sekundární kolečko.Já mám Jawa 21 po go se 12.zubým sekundárním kolečkšm a max sní dám po rovince 69km/h.Do kopcu to ale tahá jako drak  1.rychlostní stupen používám jen k rozjezdu
Datum: 29. prosince 2012 23:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 origo mustang mě po rovince jezdil těch 70 ted jezdím na 05 se šusplechama a pohybuju se kolem tý 60tky
Datum: 29. prosince 2012 23:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 na seriovce J21 mam max. +- tech 60-65 a na J23 se mi podarilo na rovinnce aji 70  , jinak bych to jeste nechal dal zajizdet
Datum: 29. prosince 2012 22:09
 Ahoj, chtěl bych si koupil hliníkové ráfky určené pro tuning Simsona, o kolik jsou lehčí než origo Pionýr?A hlavně odkud je objednáváte, vím že spousta lidí je má přímo z říše, jaký je prověřený e-shop, který mi je pošle do ČR a má dobré ceny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 23:16
Datum: 29. prosince 2012 23:16
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
 Čaute. Ulomilo se mi u vložky z jawy 20 jeden ze čtyř těch kolíků.. Má to velký vliv? Popřípadě pojede to i bez toho? :-// Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 18:01
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
 noo.. kamoš řikal že ma ulomene všechny 4 a jede mu to.. ale to se mi nechce až tam věřit!!
Datum: 29. prosince 2012 18:01
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Pojede , ale ne moc dlouho.
Datum: 29. prosince 2012 17:19
Jméno: Pio
IP: uživatel12302
 Zdravim  Dělám si motor na Pionýra 21, a dělá mi problém převodovka když si ten motor složim tak jak mám tak s převodovkou nejde otočit ani na jednu stranku :/ když chci stím otočit tak si na to musím vzít kleště  Jinak rukou to vůbec nejde  ( Ložiska sou dobrý sou sice starý ale jde snima točit všechno prostě ok,převodovky sem vyskoušel taky několik  pouzdra ty už nic moc dobrém stavu nejsou ale až tak hrozný to není...děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 9:03
 to není možný.jsou tam 2 hřídele a 3 kolečka.jsou ty součástky z toho mororu?nemáš zaseklý to startovací kolečko?řehtačka funguje?segment natočený tak aby se nedotýkal dorazu v kartru?a když to sklapneš do kupy vytáhneš to ze svěráku?protože se většinou o svěrák opře výstupní hřídel
Datum: 31. prosince 2012 9:03
Jméno: jirka
IP: uživatel14913
 tak to zkus složit ty kartery k sobě postupně. Použij třeba jenom jednu hřídel z převodovky a nedávej tam startovací páku a poustupně přidávej věci a zase to dej k sobě a přijdeš na to.
Datum: 31. prosince 2012 7:39
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 to sem nezkoušel,ten motor si skládám na nečisto
Datum: 29. prosince 2012 16:13
 zkus třeba i dvě těsnění
Datum: 29. prosince 2012 16:12
 Co když použiješ mezi kartery papírové těsnění? Ani potom se to netočí?
Datum: 29. prosince 2012 15:56
|



|