slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  374  375  376  377  378  379  380  381  382  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: darek      IP: uživatel14188    
caute draci. mam jawu 21 jezdim na ni denne do prace jede krasne ,jen se chci zeptat jestli je nutne odskrabavat karbon z hlavy a z pistu.A pripadne jestli staci jen z hlavy a z vrchu toho pistu...nechci prave moc habat do krouzku a tak moc se v tom nevyznam. dekuji:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14738    
přesně.. jestli není problém tak to nerozdělávěj :-) pokud nemáš zkušenosti můžeš něco pokurvit třeba jako já :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
raděj to nerozdělavej pokut si nevěříš ono jak se povolí hlava s valcem často se poškodí i těsnění pod válcem a pak blne volnoběh a učel motoru napomoc se vytrací .... take sem zastánce čistit výfuk 2 krat za sezonu možná měmotoráři zardousí ale je uřčitě je to dostačující ...vyčistit jen výfuk ..jen jednou sem se wetkal s motorem tak zanesením karbonem že kroužky se odmítli roztahovat a motor nešel ani natočit byla to 555 a mototm měl najeto věla měl obrovskou vuli v ložiskách takovou že vačka jak hazela mi urazila petrinax na kladívkách ....vyčisti jen výfuk a mělo by to stačít....pořát lepší něš špatně nasadit krožky a pak platit a sladat motor povýbrusu
 
 
Datum: 31. prosince 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14916    
Z jakého důvodu to jdeš "škrábat"? Máš k tomu důvod a nebo jsi o tom jen někde četl? Jestli to neni tak zasraný,že do výfukovýho kanálu nestrčíš ani malíček,tak to neřeš....karbon na hlavě a na pístu či v drážkách kroužků nehraje takovou roli jako karbon ve výfukovém kanálu ... každopádně hlavu mužeš vypucovat až se bude blejskat,tím nikdy nic nezkazíš....píst mužeš taky očistit.....
 
 
Datum: 31. prosince 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: a      IP: uživatel14571    
Koupil jsem si novou j 550 a nehází jiskru vse jsem zkousel zapalování jsem vymenil cívku kondenzator ale porat nic. prosim o radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
skus jiskru kabelu nebo vyměň kabel případně skus dát prst do fajfky nebo na holej kabel
 
 
Datum: 31. prosince 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14914    
na vine môže byť sviečka, prepálená fajka, zlomený kábel na sviečku, skontroluj elektroinštaláciu, či to nemá niekde skrat, opálené ramienka, slabé magneto, prasknutá indučka. hľadaj chybu vo všetkom čo súvisí s elektrikou.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel10691    
Mohl by mě někdo poradit nějaký dobrý rychlopal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: michal13      IP: uživatel15035    
To není rychopal to je serie použij třeba z čz:-)
 
 
Datum: 26. ledna 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Opět všechny zdravím,, a měl bych další dotaz,, Jak fichtla co nejlevněji upravit, aby jel co nejrychleji? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: ondra9024 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech si udělat čtyřkanál a sladit karbec
 
 
Datum: 02. ledna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Ahoj draku,vylešti smirkem přepouštěcí a vejfukové kanály,hlavu a vršek pístu.To je ta nejlevnější a nejrychlejší ůprava...
 
 
Datum: 01. ledna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
silvestrovsky ti poradím fíka prodat a sehnat simsona...250 anebo 500 japonce pokut ti jde jen jen o max rychlost dopuručím ti větší kolečko na výstup z převodovky stojí od 60 do 150... problem je že co přidáš narychlosti ztratíš na tahu..proto sem se svími 130 kili na mustangu rychlejší s 11 zubým kolečkem na tah neš s 13 zubým ktere mi nedovolí motor vytočit... pokut máš cca 70 kilo mužeš dát 14 i víc zubu ale pokut často jezdíš teren či kopce valný přínos to mít nebude... no spočítej kolik zubu máš na kolečku ted pokut 12 mužeš si skusit 13 14 ale pořát je to pionír...ne velká motorka...či o 10 let novější simson s bezdotikem a jednim kvaltem navíc
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14916    
Zdravím. Možností je spousta....jen to slovo nejlevněji se k tomuto tématu moc nehodí.....co si představuješ pod pojmem nejlevněji?? A nejrychleji? Kdybys byl ochotnej do fichtla pustit nějakou korunu,tak se mi ozvi na mail,zde víc řešit nebudu. Umím relativně levně udělat válec,kterej by uspokojil tvé potřeby. Udělam ti válec,ty ho jen nasadíš a nemusíš nic řešit,maximálně vypálit vejfuk,koupit čistej vzduchovej filtr či nový kladívko a nebo nějaký těsnění a jezdíš-no to bys musel ať tak a nebo tak... Pak je taky ta cesta,že to zkusíš sám,zlikviduješ 3-4 válce špatnou úpravou,utratíš zbytečný prachy za výbrusy,písty,kroužky,hustodémonský "sportovní" filtry a výfuky a maxibrutální trysky a furt nic.... a nebo koukni sem http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html ať máš představu,co se dá a nedá a za kolik ..... říkám,možností je spousta... fichtlu zdar!
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nejlevněji a nejrychleji, tak jedině větší stroj, třeba čz 175, a to myslim vážně...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
13zubé kolečko na motor.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kopec
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lano a tažné od auta
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: hlasam      E-mail:      IP: uživatel14060    
Zdar. Poraďte mi prosím jak je zajištěný spojkový koš na 550/555? Na žádný system zajištění jsem tam nepřišel a už se mi to dva krát povolilo, a před prvním rozebráním tam taky pod tou matkou nic nebylo... A druhá věc na čem drží, anebo jak je uchyceny ten kryt pružiny co je nad zadním blatníkem? Dík moc!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To z 21 tam jde napasovat tak že se ucvakne vrch toho menšího očka a následně se "zasekne" do jednoho ze tří kolíků, funguje to dobře .. jako origo tam myslim je jenom klasická tenká podložka, která se po utáhnutí jenom zahla k matici ale nevím to jistě, tak to bylo když jsem dělal GO ... možná ti pomůže katalog ND
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: hlasam      E-mail:      IP: uživatel14060    
To co tady má na fichtlkrámku, je na 21, na pařeza to určo nesedí. To už jsem zkoušel. Vymyslel jsem si svoje zajištění ale zajímá mě, jak to bylo v originale, a jestli se to dá sehnat. Dík a hezký silvestr!...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: Já jsem tady ani tuhle nenašel :-) Vyrábim si svoje, i na čízu atd...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci vám kazit radost ale tohle je na 21.na 555 je jiná
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod maticí na koši je plechová podložka se zoubkem který zapadne do jedné z drážky na hnací hřídeli a pak se zahne přes matici
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14914    
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plíšek s dvouma dírkama, jedna je větší a druhá menší. Tou větší se to navleče na hlavní hřídel, tou menší na kolík spojkového koše. Pak se dotáhne matka a kolem ní se naohýbá ten plech.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
zdar, mam dalsi otazecku. Pulil jsem motor z dvacitky a v automatu byla pruzina ze starsiho typu z pareza nebo 05. A tak me zajima jestli neni i cely automat nahodou z tech starsich typu :-D Jaky je v tech automatech rozdil ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:48
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
05ky jsou uzsi tkže si myslim, ze by to ani neradilo
 
 
Datum: 31. prosince 2012 0:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel1553    
Nazdar draci chtěl bych se zeptat mám jawju 350/639 a nechce prosiě když je studená startovat teplá ještě chytne ale za studena ani prd.Jiskru háže jak kráva ale prostě nanasaje asi benzín.Nevíte čím by to mohlo být,pořád něco zkouším a pořád to samý,nemohlo by to být třeba karburátorem?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:16
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel1553    
Karbec sem čistil,filtr sem dával nový ještě zkusím to tovární nastavení a uvidíme protože ted po tom můžu skákat klidně půl hodiny a nezachlastá se to ani za nic.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 0:16
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Karbecem to muze byt.Urcite zkus tovarni nastaveni,kdyz to nepomuze zkus obohatit malicko smes,to studenym startum pomuze.Ale kdyz to prezenes muze se uchlastavat.Zkouknout filtr a cistotu karbecu samozrejmost...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel12913    
čau draci sice odlišné téma než pincek ale mám dotaz : motor Z Lifana 125cc a z 140cc na Pitbike číně je kvalitou stejný jak má honda licencované motory z číny ? nebo jak to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
mám doma stabilní motor honda 4T a už jsem když se na to podívám se to nedá porovnat čína je prostě od pohledu šmejd kámoš má 110 v mosquitu a každej rok musí něnit pístní sadu protože ty písty jsou tak měkký že se vymelou na čepu jinak výkon / spotřeba docela dobrý
 
 
Datum: 01. ledna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
ja myslím že čína je čína kvalitní jak honda to nebude ale ti motory sou akceschopný sem tam reznou sponky hadic a sypou seplasty ale hlavní časti sou provozuschopný a pokut si nepotrpíš na vzhled tak to i jede drha věc je aby s jejich přesností výroby neěl 140 s výkonem 125 ale to je kus od kusu jiný a musíš skusit subjektivně
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel14188    
nazdarek draci.chci se zeptat čím muže být zpusobeno že za studena je volnobeh dobrej až vysokej a za tepla když třeba mam dvojku a dam spojku a držím ji tak mi fichtl skoro zdecha ale jako nezdechne ale je to taktak.a dela to aj když vyřadím že je to uplne na krajíčku a zkoušel jsem i zvětšovat volnobeh ale nezdalo se mi zeby to pomohlo.Co myslíte? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme že volnoběh se šteluje za studena! ... a že to chcípe když máš kvalt a držíš spojku je docela normál protože se převodovka stále unáší.. taky mužeš míš jen špatně seřízenou spojku a furt zabírá..
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
dělalomi to u každého pionýra,volnoběh sešteluj za tepla
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
Zdarec, mam dotaz- jdou od sebe nejak rozeznat civky( svetelne a zapalovaci ) na pio ? Popripade kdybych pridal fotky poznal by to nekdo ? A vadi kdyz se prehodi ty dve svetelne civky ? Diky za rady a veseleho silvestra ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A gde máš ty fotky?
 
 
Datum: 01. ledna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemožeš
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
taky sa chcu zeptat jestli možu přehodit světelnů za zapalovací.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je uplně fuk.. obě jsou stejné (ty velké samozrejme)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
ze prehodim svetelne :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo počkej. jak to myslíš s tím přehozením? jakože přehodíš svetělnou za zapalovací... a nebo máš 2 světelné a nevíš která má být do které zapojená?
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
A ty dve se daji od sebe rozeznat jak ? :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadí...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
Dobre a vadi kdyz ty svetelne prehodim ?
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svetelne maji tlustý drát a zapalovácí má tenký drát.. na vinutí samozrejme
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau lidi, renovuju jawu 550 a koupil jsem si nový rámeček na světlo do předu, a nebylo tam sklíčko tak jsem to vyndal ze starýho rámečku a to sklíčko bylo něčim přilepený, nevíte někdo co to je za lepidlo? odepište prosim Díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
To skličko asi nebylo origo necim prilepený... bylo tam podle me gumový tesneni, ktery se tema lama nejako rozpustilo a slepilo to. al to nic nemeni na tom, že dnes seto sklo lepi do bezbarveho silikonu - je to nejlepši :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
silikon, zajdi do železářství, domácí potřeby, mototechny nebo staveniny
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Piloti. Vzpomněl jsem si na jeden problém, který mám na svojí motorce na běžné užívání. Mám Jawku 350(634). Jde o to, že mi vypadává třetí převodový stupeň. Pravděpodobně je asi zkřivená vydlička. Ale jde o to, že mi zatím vypadává málokdy a je zajímavý, že vypadává pouze za velmi vysokých otáček a POUZE, je li tam zařazená jako postupný kvalt- tedy je li zařazena po dvojce. Pokud podřazuji z 4 na 3, mohu tu trojku vytočit do maximálních otáček a nevypadne. Zatím to asi nebudu řešit, jelikož motor je složen z továrny a jede luxus( lepe jak kamaráda co, ho ma zajetý po komplet GO),ale chci se zeptat co budu pravděpodobně muset vyměnit.??? Opravdu ty trojka vypadává v opravdu vysokých otáčkách- kolem 90 km/h (otáčkoměr nemám), což jsou otáčky ve kterých jezdím malokdy- občas nějaký "zavod" sprint atd ale hlavně to vadí při předjíždění do kopce, když ta trojka prostě zradí kdy to nečekáte a potřebujete ji trochu potáhnout a to je nepříjemné. Díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Hřídel +kolečko podívej se do katalogu a hned uvidíš které to jsou.To je jen strohá informace při půlení zjistíš další položky které se budou muset měnit.Jinak 350 skvělý stroj .Jediná vada je ,že tolik žere když mu osolíš.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky, je mi jasný, že mě půlení nemine.. ještě to nechám chvíli uzrát a pak to povyměnuju.... hlavně abych věděl, co všechno vyměnit... :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Na vidličku bych moc nesázel spíš to budou fakt omleté ty kameny na kolečku a drážkovámí na hřídeli.Trojka je totiž na vypadávání nejnáchylnější.Půlení tě nemine, postupně se to bude zhoršovat.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidlička, a taky budou omleté boční kameny na kolečkách asi...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel14442    
Zdravím, neví někdo kde koupit nerezavou nádrž na Pionýra v dobrém stavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Kyselina a máš nádrž jako novou
 
 
Datum: 02. ledna 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel14442    
Jsem z paneláku, takže míchačku nemám, tak asi zkusím ručně.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
no jestli máš doma mychačku skus vyčistit tu tvou ....nasypej do ní šrot a střepy a pak jí dukladně vymij vodou a ušuš ...ručo to koliktat nejde....jinak scháněj šmudlo..
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
mám jich asi 10
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s tim ti poradím i ja. Aukro, motoinzerce, sbazar a ruzne burzy, nebo když se zeptas nekde v dedine mozna nekdo bude mít...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14910    
hezký den pánové nějake schéma jak na pioníra přidělat bošárnu by nebylo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
na kontakt 58 dej ještě jeden káblík a vyveď ho do zasdního světla
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
Já zapojení vím. Kontakt 30 a 15 ti spíná. Takže z indučky vyvedeš dva káblíky do 30 a 15. Jeden dáš na 30 a druhý na 15. Pak světla ti spíná kontakt 58,když potočíš klíčkem na 1. Ze světelné cívky vyveď káblík do kontaktu 58. Z kontaktu 58 vyveď ještě jeden do přepínače světel na prostřední šroubek.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len nechápem pointu toho celeho,ked chces fichtla zabezpecit bosák je na nic, strcís tam srobovak alebo M5 sroub a nastartujes, a aby si dostal bosáka do masky musís masku upravit -znicit! tu más rozumnú spínaciu skrinku za rozumnu cenu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html a tu más zapojenie http://jencomoto.wbs.cz/Schemazapojenie.html
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neumíš pracovat s multimetrem?
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale bylo to na mustangu!! to je asi podstatná informace protože přední světlo je izolované od kostry protože maska je plastová, na 21ce by to tímhle zapojením pořás svítilo prptože žárovka by byla ukostřená přes masku
 
 
Datum: 31. prosince 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dříve jsem to měl, fungovalo mi to jako na čz vytáhnutím klíčku chcípnout a první poloha světla, vyřešil jsem to celkem jednoduše(pro mě), i světla jsem spínal přes kostru, takže pokud se nepletu tak by to mělo bejt 30ku ukostřit, na 15ku zapojit ukostření indučky a 54 (tím si nejsem jist prostě vývod z první polohy) na světla, ale právě na kostru, takže do zadního světla je nutné natáhnout 2 dráty a napájení ze zapalování táhnout rovnou do zadního světla a na přepínač dálková-tlumená, myslím že takhle sem to měl tenkrát zapojené
 
 
Datum: 31. prosince 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono je to trochu složitější.. a fungovat to s ní nebude tak jak má.. takže schema na správnou funkci neni.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: chosee310      IP: uživatel14729    
čau hoši, prosím kde najdu návod na složení motoru na jawetu? dík.. Potřebuju za 1 zjístit jestli v tom nepořádku všechno mám ... A pak to pročíst ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: chose310      IP: uživatel14729    
oukej díky
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE
 
 
Datum: 30. prosince 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: JohnasF ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus Draci, rozpůlil jsem 250 kejvačku, protože tam vůbec nedržela trojka (vidličky, kolečka a hřídele sbroušený) a budu objendávat nový díly. Problém je ale v tom, že podle Dočkala je hlavní kolo II 16 zubů do předlohového kola II 20 zubů a hlavní kolo III 19 zubů do předlohového III 17 zubů. Já tu ale mam hlavní II 16z do předl. II 20z a hl. III 20z do předl. III 16z. Co mi poradíte? Mám koupit kola tak jak jsem to měl nebo je tam mam dát podle toho jak to píše Dočkal, popř. jakou změnu mi to udělá. Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: JohnasF ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, ne nejsem, měl jsem na mysli knihu Seřizování a opravy motocyklů Jawa, autorem je Jiří Dočkal
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
Ahoj nejsi ty náhodou z vendolí a jak se jmenuješ??? protože pana dočkala znám opravoval mi kdysi pionýra...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel14908    
Zdar kluci. Chtěl bych se vás optat, kolik vám jede váš pionýr bez úprav? Přemýšlím, že bych v novém roce vyrazil na nějaké ty závody originálů, ale všude čtu jak dá skoro každému seriovka bez úprav přez 70km/h. Já mám momentálně na své jawě 20 motor 200km po kompletní GO a když jsem po těch 200km otestoval co umí, tacháč mi ukázal max 55km/h. Tak bych jen rát věděl jak jste na tom vy, abych případně mohl hledat problém, proč po Go motoru jede tak pomalu. Předem díky za informace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel14922    
Díky všem za rady a přeju hezký nový rok.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
eště bybylo dobrý trošku najet abyse ti to v plněem plynu nekouslo a hlavu dej s ledvinkou to je těch cca 10 km v hodině co ti chybí::::
 
 
Datum: 31. prosince 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14915    
zdar.300 z místa a 200 po lesní cestě.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 10:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14912    
ANO a ANO
 
 
Datum: 30. prosince 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Sekundár mám origo 13 zub. Jinak zajíždím v klidu, jen jsem chtěl vyzkoušet kolik asi tak dá po rovině, tak jsem to zhruba na 500m roztočil, ale výsledek mě docela zklamal. Proto se ptám. Moto je s TP tak to asi vyzkouším na tom radaru. Jinak i po měsíci stání chytá na druhé našlápnutí a tahá docela slušně až na tu trojku ty se moc nechce, ale oproti 05 jede ohodně líp. Jinak mě ještě napadlo jestli ta rychlost není podmíněná hlavou co tam mám(bez ledvinky) a netěsností mezi kolenem a výfukem.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně se nech změřit někde ve městě tím jejich radarem, a schválně, co ti napiše. (jestli teda maš možnost někam zajet, jestli nemas TP :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s origo tachometrem umé skoro každá sériovka 70 :-D .... skutečnost je ale nekde u 60ti
 
 
Datum: 30. prosince 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V prvním případě bys to neměl do takových 1500km moc turovat,jinak byla GO zbytečná :-D Až budeš mít motor zajetý,ale tacháč stale nebude ukazovat dostatečnou max speed,zkus ho vyměnit(lanko,náhon)Dále potom závisí na tom zda máš dobře seštelovaný karburator a předstih.Také zavisí na tom jaký máš sekundární kolečko.Já mám Jawa 21 po go se 12.zubým sekundárním kolečkšm a max sní dám po rovince 69km/h.Do kopcu to ale tahá jako drak:-D 1.rychlostní stupen používám jen k rozjezdu :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
origo mustang mě po rovince jezdil těch 70 ted jezdím na 05 se šusplechama a pohybuju se kolem tý 60tky
 
 
Datum: 29. prosince 2012 23:13
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
na seriovce J21 mam max. +- tech 60-65 a na J23 se mi podarilo na rovinnce aji 70 :-D, jinak bych to jeste nechal dal zajizdet
 
 
Datum: 29. prosince 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych si koupil hliníkové ráfky určené pro tuning Simsona, o kolik jsou lehčí než origo Pionýr?A hlavně odkud je objednáváte, vím že spousta lidí je má přímo z říše, jaký je prověřený e-shop, který mi je pošle do ČR a má dobré ceny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o váze nic nevím, ale závodní díly na přední tlumiče jsem bral odsud http://www.akf-shop.de/
 
 
Datum: 29. prosince 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer      IP: uživatel14709    
Čaute. Ulomilo se mi u vložky z jawy 20 jeden ze čtyř těch kolíků.. Má to velký vliv? Popřípadě pojede to i bez toho? :-// Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: tomasteuer      IP: uživatel14709    
noo.. kamoš řikal že ma ulomene všechny 4 a jede mu to.. ale to se mi nechce až tam věřit!!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
Pojede , ale ne moc dlouho.
 
 
Datum: 29. prosince 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: Pio      IP: uživatel12302    
Zdravim ;-) Dělám si motor na Pionýra 21, a dělá mi problém převodovka když si ten motor složim tak jak mám tak s převodovkou nejde otočit ani na jednu stranku :/ když chci stím otočit tak si na to musím vzít kleště ;-) Jinak rukou to vůbec nejde :-) ( Ložiska sou dobrý sou sice starý ale jde snima točit všechno prostě ok,převodovky sem vyskoušel taky několik ;-) pouzdra ty už nic moc dobrém stavu nejsou ale až tak hrozný to není...děkuju za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není možný.jsou tam 2 hřídele a 3 kolečka.jsou ty součástky z toho mororu?nemáš zaseklý to startovací kolečko?řehtačka funguje?segment natočený tak aby se nedotýkal dorazu v kartru?a když to sklapneš do kupy vytáhneš to ze svěráku?protože se většinou o svěrák opře výstupní hřídel
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel14913    
tak to zkus složit ty kartery k sobě postupně. Použij třeba jenom jednu hřídel z převodovky a nedávej tam startovací páku a poustupně přidávej věci a zase to dej k sobě a přijdeš na to.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 7:39
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
to sem nezkoušel,ten motor si skládám na nečisto :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus třeba i dvě těsnění :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2012 16:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co když použiješ mezi kartery papírové těsnění? Ani potom se to netočí?
 
 
Datum: 29. prosince 2012 15:56
 
<  374  375  376  377  378  379  380  381  382  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:32:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu