Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj vlastním jawu 175 a mám tam opravdu velkou rozetu a motor je po Go a jedete těch 80 km/h no ale kdybych sehnal malou rozetu tak by to těch 130 km/h mohlo jet no a prtoto sháním malou rozetu prosím vás kdy by ste někdo mněl tak bych jí rád odkoupil za slušnou cenu děkuju předem za odpověd´
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 20:33
 ahoj dištak mi pošli e-mail a domluvili by sme se a ještě odkud jsi ale děkuji zatím  a 100 to je moc dobrá cena
Datum: 10. ledna 2013 20:33
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 ja mam orygo rozetu na stopětasedmu ces ji prodat?? řekněmě za 100 je moc nepouživána
Datum: 10. ledna 2013 17:02
Jméno: lk
IP: uživatel14582
Datum: 09. ledna 2013 21:25
Jméno: pepa
IP: uživatel14965
 15 zubý se mi zdá dost málo .a 175 jede max 100 ono když jí dáš moc do rychla tak to motor jakobi neveme nevytočí se a nebere to otáčk ale jen podivně bučí a v kopcích na tom jezdit bude děs....navštiv burzu a skus pořídit kolečka na vývod motoru a hraj si ....ale 130 je vražda 477 jede 105 110 cca a to je o dost výkonější mašina ....
Datum: 09. ledna 2013 19:10
 Dej origo rozetu co tam má bejt a víc s tim nedělej...Na nějaký velký rychlosti zapomeň...
Datum: 09. ledna 2013 19:08
 omlouvám se néé primár ale sekundár má 15 zubů
Datum: 09. ledna 2013 19:05
 doopravdy to jede 80 a jelikoš tam je velká rozeta tak se to přetáčí netuším kolik má zubů je to větší než talíř  a primár mám 15 zubů
Datum: 09. ledna 2013 19:03
 velká rozeta?.. že bys řekl kolik má zubů?.. jestli je to nějaká přestavba na cross tak už tuplem pochybuju že to 80 jede  kolik máš na pastorku zubů?
Datum: 09. ledna 2013 18:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ani nám trochu krmíš uši 175/356 jede i s origo rozetou kolem 80
Datum: 09. ledna 2013 18:47
 Bavíme se o 175/356? Tak to na 130 rovnou zapomeneme...čim měříš rychlost, origo tachometr?
Datum: 09. ledna 2013 18:17
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 Zdravím chci se zeptat našel jsem válec chtěl bych poradit zčeho je je kulaty a jeden svod upřostřed děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 15:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 je to čz 175/505 taky ho doma mám možná že i na 502 je stejný
Datum: 10. ledna 2013 15:09
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
Datum: 09. ledna 2013 22:30
 To je dotaz formou hádanky?  Dodej foto, takhle nic nezjistíme...
Datum: 09. ledna 2013 18:21
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 22:56
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Děkuju za vaše názory, bude to moje první větší motorka, zkušenosti jenom s fichtlem  sice to je slabší, ale zase skoro bezúdržbový podle recenzí  takže to asi opravdu beru  akorát ta cesta pro to... bydlím u Náchoda a přece jenom Zlín je trochu dál
Datum: 09. ledna 2013 22:56
 Myslím že za ty peníze není vůbec špatná a jestli má fakt najeto jen 7700km tak to je paráda.. záleží na tobě co od té motorky očekáváš, ale pravdou je že 4t 125 je kolo
Datum: 09. ledna 2013 21:32
Jméno: martin
IP: uživatel14967
 Mohu jen doporučit. Kupoval jsem jí když měla najeto 18000, namotal jsem na ní 8000 bez problému... Prasklo pouze spojkové lanko, ale to se stává u všeho. Spotřeba 2,7l pecková. Není to žádný dravec, stačí kopec a vítr a jedeš 70 jinak běžně tak kolem 100. Myslím, že pro toho, kdo chce jezdit za pár korun a nejde mu o maximálku je to dobrá mašina a osobně bych do 2T ( s vyjímkou jawy) nešel, ale každý ti poví něco jiného. Jen se mi u této nezdá stav km....
Datum: 09. ledna 2013 20:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 DT je takový etalon 2T 125ccm, bohužel skoro každá dostává za uši a podle toho to vypadá. Tam musí být člověk při výběru opatrnější. Navíc papá a olej taky není zadarmo.
Datum: 09. ledna 2013 19:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně přijde, že tyhle 125ccm 4-takty prostě nejedou  Jel jsem na XT125 jednoho kamaráda a ta jízda mě docela nudila, ale to malá H CBR, K trigger, S marauder taky, takže já jsem asi zaujatý... Každopádně to prd žere, je to spolehlivý (když nekoupíš vraždu). Podle fotek tahle vypadá zachovale, ceny se takhle zhruba pohybujou, když se na ni pojedeš podívat a bude ok, proč ne.
Datum: 09. ledna 2013 19:24
 Mašina dobrá, kámoš měl DT 125 R otevřenou a jelo to výborně a překvapila mě tichost ... zkus se podívat na DT 125 X mě se líbí víc, R-ko je enduro do terénu a X-ko enduro víc na cesty (motard kola) ..
Datum: 09. ledna 2013 19:20
 ahoj no pěkná ale jediný co by mně štvalo je že je to XT jako DT rozhodně konkuruje
Datum: 09. ledna 2013 17:27
Jméno: Karel
IP: uživatel12041
 Jak je to teď od 19. ledna 2013 s řidičákem na traktor (skupina T)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně tak, slyšel jsem to už z dvou zdrojů, každopádně neřikam, že to tak určitě bude... až zjistim ofiko info od tetky za okýnkem registru řidičů, tak dám vědět....
Datum: 10. ledna 2013 17:56
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 lk: jak dopisovat T do ridicaku,jako tem co maj ted C+E(pod kterej spada T) to dopisou,nebo jak to myslis? diky
Datum: 09. ledna 2013 21:43
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 dej mi mail, mužu ti o tom něco přeposlat... udajně se prej bude Tčko dopisovat do ř.p. ale ještě to nemám ověřený, napíšu do čtrnásti dnů (budu mít cestu na úřad).... jinak na oprávnění se nic nemění, takže traktor s vlekem dál můžeš řídit (dle vyjádření z MDČR)
Datum: 09. ledna 2013 20:12
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Skupiny_%C5%99idi%C4%8Dsk%C3%BDch_opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD čti snad se něco dozvíš
Datum: 09. ledna 2013 18:13
Jméno: Karel
IP: uživatel12041
 Já jsem měl na mysli, jak to stím je ke skupině C a C+E?
Datum: 09. ledna 2013 17:40
 Kráva aspoň zabučí...jinak na Tčku samotném se nic nemění...
Datum: 09. ledna 2013 16:35
 Nazdar,
práve robím GO motora idem kúpiť nový piest + krúžky bol tam 3-krúžkač kolko kružkáč mám kupiť lebo že vraj pri 3 sa ide do straty tak neviem valec vyzerá dobre neviem či mám robiť výbrus ako to zistím ?
Ďakujem za všetky rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 18:29
Jméno: Peter
IP: uživatel14993
Datum: 17. ledna 2013 18:29
Jméno: Peter
IP: uživatel14971
 Ale aký mám kúpiť piest aj keď bude 2 aj 3kruzkac ktorý je lepší ? A čo hovoríte na olej ArnShell SX2 Advance?rnVybrus budem robiť u jedného s Banskej Bystrice vola sa Skrabsky http://www.skrabsky.sk/index.htm
Datum: 11. ledna 2013 19:04
 olej by som ti odporucal dynamax m2t super.
Datum: 11. ledna 2013 11:11
 Standardne dodáva 2 kruzkove piesty a liatinove kružky.
Datum: 11. ledna 2013 11:10
Jméno: Peter
IP: uživatel14964
 A mám teda chcieť 2kruzkac a liatinove kruzky?
Datum: 10. ledna 2013 19:35
Jméno: Peter
IP: uživatel14964
 No tak teraz to ťahá tak na jednotke max 15km  Piestne kruzky úplne vydrate až na piest vybrus dám robiť asi tej firme slovanet/murin chcem kúpiť novy karbec s tejto stránky ale neviem či sa mi to oplatí keď je tam kvalita horšia že za 2 :/ ako tam mám upraviť hlavu valca ? A čo s predstihom a aký by som mal jazdiť na tom olej a aké mazanie na zabeh nechcem tam list už madit M2T
Datum: 10. ledna 2013 19:33
Datum: 10. ledna 2013 10:08
Jméno: pepa
IP: uživatel14968
 maš to dole i s cenama 300 tě vyjde píst a kroužky ....ve voticích 500 výbrus píst kroužkyčep segrovky ale bez dopravy musíš poslad starej válec pošlou ho pa dobírkou zpěs kompletním příslušenství...určitě to někdo dělá i na slovensku jen chvalím bartunka ve slaném mi vždy dali je n píst a kroužky....to už jak natrefíš ale logika věci je že se ti výbrus vyplatí ..ale zase pokut ti fichtl líta 60 a v kopcích jezdíš za 2 víc z něho těško dostaneš a opravu provedeš moc brzy...ona 05 jede mín neš 21 23... musel bys spíš měnit karburaci a hlavu..ale i tak se těško přiblížíš k 70...
Datum: 10. ledna 2013 9:43
 Je to pincel jawa 05  teraz nemám pri sebe valec tak neviem pozriem či tam nie je ten schodek tak teda mám kúpiť 2kruzkac a pôjde v pohode ?  koľko stojí vybrus teda a novy piest+kruzky+ cap?
Inak mám ten motor rozobraty a neviem podľa čoho zistíme čo je zle čo sa často kazí robím to poprvy krat
Ďakujem
Datum: 09. ledna 2013 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel14966
 Zrovna jsem to chtěl napsat. Než dávat do starýho válce novej píst,tak rovnou udělat výbrus... Pokud není válec sotva po záběhu,tak nemá význam měnit pístní sadu,protože to pojede hůř jak s tim přejetym pístem,bude si to rok sedat a když budeš mít štěstí,tak to po 2000km začne chodit dobře....ale to jen málo kdy....to rovnou udělam výbrus,250km to ojezdim a je to....i když dalším faktem je,že když dáš na starou kliku válec s pístem co maj tlaky tak zas počase odejde klika...to si nevybereš....
Datum: 09. ledna 2013 19:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14965
 ja nvm ale než cpat noví íst s kroužky do stareho vyběhaneho válce dám rovnou výbrus....jestli se bavíme o pioníru píst a kroužky tě vijdou na 300 a výbrus na 500 korun i pístem a kroužky někde dostaneš i pístní čep a segrovky....nejde o astronomickou častku.... nevýhoda že se pak motor musí zajet....
Datum: 09. ledna 2013 18:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kup 2 kroužkový a na válec koukni jestli nemá schůdek ze shora kam dojíždějí kroužky
Datum: 09. ledna 2013 18:46
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,koupil jsem papíry na fíka,pojistku mám,štítek taky,papíry jsou v depozitu,ale schází mi evid.kontrola.Jenže v techničáku je napsaná jiná barva a jiný číslo motoru než mám(nečekaně  ).Proto se chci zeptat,jestli na evidenč.kontrolu musi sedet čisla motoru a barva?Popř. jak to udělat?Mohu jít na změnu barvy a výmaz motoru když moto ještě neni přihlášené?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 19:24
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 zapomněl jsem dodat,že předchozí majitel udělal čerstvou technickou a na listu o provedení TK je i napsáno,že motorka evidencne vyhovuje a poznamkach je uvedeno,že je to převedeno na mě.Na DI po mne ale stejně chtějí samostatnej list o provedení ev.kontroly,na kterém bude moje jméno.jak je to v tomhle případě?tak jak píše haggar?
Datum: 09. ledna 2013 19:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 šel jsem na STK a s barvou přivřeli oko ale seděli mě všechny čísla a při přepisu jsem si nechal změnit barvu za 50,-
Datum: 09. ledna 2013 18:49
 Měl jsem ten samý problém.......Zajel jsem na STK a udělal tech. kontrolu+ evidenčku.... Evidenční kontrolou jsem neprošel(barva+ č. motoru) STK na 30 dní...... Na DI jsem nechal udělat výmaz motoru a změnu barvy..... Pak znovu na STK a dostal jsem ju na 2 roky..... Nevím jestli do jde udělat líp.....
Datum: 09. ledna 2013 18:15
 Čau draci, dá se nějak rozebrat tělo řadícího automatu z 21ky? potřebuju vyměnit tu gumičku viz:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesnici_krouzek_14x2.html díky Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 14:54
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 Přetáhni ji přes, měla by to vydržet.
Datum: 09. ledna 2013 14:54
 Zdravím všechny s babettou. Zná někdo způsob předělání babetty na baterii a dobíjení? Chtěl bych tam dát blinkry jenže to se mě teď jaksi nedaří bez baterie- při nízkých otáčkách to blbne při vysokých praskají žárovky a vůbec jenom problémy. Tak mě napadlo to předělat na dobíjení- startovací okruhnechat tak jak je a na světelnej udělat baterku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 15:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ešte ak môže dodať na babette tie tri cievky tvoria ako keby jedno vinutie takže ne takže nemusíš ASI hovorim ASI davať usmerňovač na každú jednu ale stačí jedn mosrik min 5A ja by som dal 10A na celé vynutie na jednú svorku usmerňovača ~ privedeš kablik ktorý ide na svetla a a na druhu svorku ~ privedieš kablik od kanca vinutia cievky ktorý je normálne prispajkovaný na samotne jadro cievky a potom +a- z usmerňovača buchneš na baterkua z baterky napájaš celé svetelnú sústavu babetty dá sa použiť ako 6 tak aj 12 baterka neviem ako si mal do teraz žiarovky na babette ale 6V sa mne osobne veľmi neosvedčili
Datum: 09. ledna 2013 15:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. ledna 2013 15:22
 Zdravím,chci se zeptat,jestli je možné z vidlice na 638 nějak vytáhnout stará gufera(i za cenu destrukce) a nasadit nová tak,že nahoře vytáhnu trubky z brýlí?Díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 14:46
 Právě,že tlumiče jsou v pohodě,akorát ty gufera prosakujou.Tak je zkusím nějak vylousknout,díky za odpovědi
Datum: 09. ledna 2013 14:46
 Možná bybylo lepší ty tlumiče rozdělat, vycistit a dat new olej, ale jestli ty tlumiče fungujou a jen prosakuje olej a nechce se ti to rozdělávat, tak mužeš zkusit vrtackou do toho gufera udelat malou dírku ( tak vrták 2mm) a ne moc luboko tam zašroubovat samořeznej vrut a kleštěma vytáhnout- taky jsem se s tím mořil
Datum: 09. ledna 2013 12:23
 mělo by to jít, na takové vytahávání gufer já používám takový ten ocelová pásek ze starého stěrače na konci je jakoby háček jde to s tím dobře, ale já bych možná radši vyndal kolo a sundal spodkypři té příležitosti můžeš i vyčistit vnitřky a dát nový olej
Datum: 09. ledna 2013 9:59
Jméno: Miri
IP: uživatel11260
 Zdravím...začal jsem makat na tyristorovým zapalování, ale zůstalo to nějak váznaut kvůli snímači... jelikož mi už dříve odešlo VAPE, rozhodl jsem se použít magnetku z něj kterou jsem ještě více odlehčil...na čelo magnetky bych připevnil zobáček ....potřebuji indukční čidlo které bude snímat zobáček...původně jsem chtěl použít snímač z motorové pily ale nejsem si jist zda to bude fungovat jelikož u pily to čidlo je docela blízko u rotoru a navíc snímá zapuštěný magnet...jaký snímač by by povahou byl schopen snímat tento ocelový zobáček?..kde se takové čidlo dá sehnat, popř z jakého motocyklu použít? poraďte kdo už toto rešil, nechci v tom utopit moc peněz že koupim něco zbytečně...děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 13:30
Jméno: Miri
IP: uživatel11260
 jenco a jakou citlivost tyristoru a předřadný odpor jsi použil s tímto snímačem? našel jsem návod na výrobu podobného zapalování kde ale ten snímač je buzen magnetem čili ty výstupní hodnoty nemusej bejt shodný jako u tohohle snímače byl tam tyristor TIC106N, bude dostatečně citlivej i s použitím toho snímače z vape? mrkni se prosím co tam máš, dík....
Datum: 09. ledna 2013 13:30
Jméno: Miri
IP: uživatel11260
 bezva to je přesně to co hledám a dokonce za hubičku...díky moc
Datum: 09. ledna 2013 11:18
Jméno: jenco
IP: uživatel13047
Datum: 09. ledna 2013 7:34
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Posl.aktualizace: 15. ledna 2013 19:09
 Oba jsou takovy mizerny
Datum: 15. ledna 2013 19:09
Jméno: Piter
IP: uživatel14960
 Jak už psal Chong, na nastartované motorce s takovým multimetrem nic nezměříš, neumí číst dynamický výchylky a je frekvenčně závislý ! ..... Takže pokud chceš měřit napětí/proud na nějaké jawce/čz sežeň si ručičkový měřicí přístroj.
Datum: 09. ledna 2013 16:58
 Zdar jeden jako druhý, ten žlutý alespoň změří nějaký proud, jinak je to jedno.
Datum: 09. ledna 2013 14:50
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Já bych to zas tak vážně nebral. Jestli to chceš používat nějak často tak tam je potom lepší určitě nějakej dražší no, ale třebá já jsem si koupil nějakej digi multimetr u nás v elektře za 2 kila a na to jak ho používám stačí. Akorát s nim občas změřim napětí baterky, dobíjení, odpor jsem s nim měřil, občas něco při opravě kabeláže atd. Na to mi maximálně postačuje a z daleka nevyužiju ani všechny funkce. Ani to že si nepamatuje naměřenou hodnotu mi nevadí. Ale jasně že třeba pro Chonga a další, který jsou na elektro experti, je takovej multimetr naprosto nedostačující. Mě ale na takový to domací sraní v garáži stačí ten základní
Datum: 09. ledna 2013 13:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pripájam sa k Chongovi a ešte ak máš na motorke neodrušenú fajku tak s digitalom to je merať potom jedna radosť
Datum: 09. ledna 2013 10:57
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No tak protože jsem zasvěcenej, tak bych měl na Tebe takovou otázečku.... vím že budeš potřebovat změřit maximální napětí, ketré bude trvat velmi krátkou dobu.. řekněme 1/2 sec maximálně.... tak mi řekni jak odečteš údaj, který se zobrazí digitálně a bude poskakovat jako když pes chčije? No odpovím Ti sám, budeš na ty skákající čísla koukat jak puk... takže když digitál, tak potřebuješ takový, který umí udržet maximální hodnotu, musí tedy obsahovat tlačítko "PEAK". To ani jedne z uvedených nemá. Nebo musíš koukat po ručkových multimetrech, páč kam doskočila ručka se dá spíš zachytit, než hromada poskakujících čísel. Takže doporučím Ti nějakej velmi levnej ručkovej multimetr z nějakýho multimarketu... ideální kompromis cena-výkon, protože digitál s "peak" nebude zrovna levnej, na to že si jednou v životě zabastlíš a pak ho hodíš do kouta...
Datum: 09. ledna 2013 8:04
Jméno: miri
IP: uživatel11260
 záleží na co to chceš používat...stačí uplně obyč z lídlu...až ho odpálíš koupíš za 100 novej a jedeš dál...ze zkušenosti bych vzal ten co má nacvakávání kabelů ze předu...mě slouží už 4 roky a krom utrženýho hrotu na tom kabelu nebyl žádnej problém...
Datum: 08. ledna 2013 23:14
 dotaz pro Sesu:jaký je vnější průměr horního oka ojnice Stadion sada 1s0101?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 7:16
 13,95
Datum: 22. ledna 2013 7:16
 http://www.elektrolukis.estranky.cz/clanky/led-dioda-na-230v.html Bude to fungovat??(ty odpory mi nesedí)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 20:45
 Cau mas to tam
Datum: 10. ledna 2013 20:45
 mužeš poslat to schema na to dvoucestny usmerneni dragoun.filip@seznam.cz
Datum: 08. ledna 2013 20:25
 Fungovat by to melo ale nejsu si jistej jestli ledka nebude problikavat kvuli jednocestnemu usmernovaci ja osobne bych tam dal dvoucestny
Datum: 08. ledna 2013 20:13
 bude to fungovat, odpory jsou tak velké jelikož je to napájené 230v a led dioda je použitá nízkoodběrová 2mA, tohle se i prodává jako stavebnice na malém plošňáku za asi 20kč
Datum: 08. ledna 2013 19:38
Jméno: jaweta
IP: uživatel13232
 zdavím vás draci mám takový dotaz kupuji auto a jelikoz jsem mlady tak mam drahou pojistku a tak se ptam jestli by šlo udelat pojisteni na meho otce a auto prihlasit na me dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 20:50
 kdyz sem mel opla omegu (3 litr, 155kw) tak diky obsahu a vykonu mi vychazelo pojisteni na 12tis za rok.... na otce to bylo za 4tis
Datum: 09. ledna 2013 20:50
Jméno: jastin
IP: uživatel11677
 Já mam taky auto pojištěný na někoho v rodině.. Děda je pojistník a já sem vlastník vozidla... Mám to na dědovo bonusy. Ale některý pojišťovny počítaj s tvím věkem, v mím případě mě vyšlo na cca 3 500, ale uniqua nebo jak se to píše nepočítá s tvím věkem, takže mě to vyšlo na pouhých 1 800, což je dobrý na focuse 1,6.  Bez bonusů by to bylo cca 7 000.
Datum: 09. ledna 2013 14:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přesně tak i na pitomou 120tku by vycházela pojistka třeba mě na dobrejch 3500 ročně možná i víc a když to mám na mámu tak by to bylo za cca 1400,- a to je docela rozdíl
Datum: 08. ledna 2013 21:31
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zdarec, ono to ani nemusí být vysoký obsah, pojišťoval sem hranatou 125/488 r.v. 1992 na sebe - 17let, a spočítal mi to u ČPPčka na nějakých 850Kč, pak mě tam zašel táta, a platím krásnejch 366 Kč (Bylo to první pojištění na mě). Táta rok 58, nikdy žádná nehoda, nebo pojistná událost
Datum: 08. ledna 2013 21:16
 jaky kupuješ obsah když budeš mít tak hrozně drahou pojistku?
Datum: 08. ledna 2013 20:40
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jojo v poho ty jdi s ním na pojištovnu a řekni že ty budeš držitel auta a on pojistník takhle mám skoro všechny stroje
Datum: 08. ledna 2013 18:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ano bez problému
Datum: 08. ledna 2013 18:22
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 18:09
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dík
Datum: 08. ledna 2013 18:09
Jméno: Piter
IP: uživatel14960
Datum: 08. ledna 2013 17:59
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 Čus, koukal jsem že unás na benzíně začali prodávat ETHANOL 85 jel by stim dachl líp, nebo jak by se choval?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 21:20
 v závodním motoru po úpravách na toto palivo to pojede líp, bohužel komu nic neříká palivo na alkoholové bázi, tak si originální motor leda tak zadře
Datum: 08. ledna 2013 21:20
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 pardon tak sem se přepsal no
Datum: 08. ledna 2013 21:15
 methanol a ethanol je trochu rozdíl, nemyslíš?
Datum: 08. ledna 2013 20:43
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 strela: zas se uklidni na benzín mam  , mě šlo jen oto že sem zaslech něco otom že se míchá závodní palivo da dachlu a stadionu a jednou složkou je methanol tak sem nevěděl jestli tenhle
Datum: 08. ledna 2013 17:23
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 tak já nevim kámoš má 555ku a leje do toho e85 + benz asi tak 1:2 + volej tak to je asi jasny a zajel ho na to a nedře se mu to nikdy jen to nehorázně smrdí
Datum: 08. ledna 2013 17:21
Datum: 08. ledna 2013 16:27
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 tak sor no
Datum: 08. ledna 2013 16:07
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 Není  je tu toho plná prd.el tak se podívej a ne nepojede to
Datum: 08. ledna 2013 16:03
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Je to tu každej den. Tak hlodej. Ethanol je na nic.
Datum: 08. ledna 2013 16:02
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 ne ne ne, řekněte mi že to už neni možný
Datum: 08. ledna 2013 16:01
 Nová vačka zapalování na fichtla měla tak příšerný tvar (asi Čína), že jsem ji musel celou přebrousit. Nyní nemohu zjistit, jaký má být úhel spínání, rozpínání, kontaktů přerušovače, tedy jak dlouho musí být kontakty sepnuty, aby došlo k optimálnímu nabytí kondenzátoru a k nejsilnějšímu výboji na svíčce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 22:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku!Tobě asi nigdo nevysvětlil rozdíl mezi kanalizací a mobilizací!Obojí je na hovno, ale rozdíl tam přece enom je!A major nebo magor je skoro to samý, ale je tam taky rozdíl!No a mě by moc zajímalo jak se dokáže skratovaný kondenzátor nabít!To mě prosím vysvětli!Budu Ti opravdu vděčný!A potom si najdi neco o zapalování a dobře si to přečti a hlavně zapamatuj!!!Toš tak!
Datum: 12. ledna 2013 22:54
Jméno: Radek
IP: uživatel14959
 Mám dvě nové, obě děsné - ovalita je 0,9 mm, s úhlem spínání 180-355° (při odtrhu 0,4 mm), měla by být max. 0,6 mm, s úhlem cca 225-355°. Pokud je přerušovač sepnutý téměř 180° (skoro polovinu dráhy vačky), pak dochází k přebytí kondenzátoru, který se v okamžiku rozepnutí kontaktů nestačí vybít a přebytečné napětí se dovybíjí přes kontakty přerušovače (jiskření mezi kontakty). Zkouškami (v dílně) jsem dospěl k tomu, že by kontakty přerušovače měly být sepnuty asi třetinu dráhy (při odtrhu 0,4 mm), jen nemám odzkoušeno provozem jak to bude fungovat při max. výkonu a max. otáčkách.
Datum: 10. ledna 2013 8:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14965
 co radej sehnat original vačku ?přec jenom to je docela bezporuchová součastka ....vyrábět jí doma je šílenost ne?
Datum: 09. ledna 2013 19:04
Jméno: Dominik
IP: uživatel12485
 Dobrý den, sháním někoho, kdo upravuje válce jawa 05. Je tu někdo takový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 12:38
 Mám teď zrovna ve vývoji jeden upravenej válec z J05,žádnej závoďák,spíš cestovní tahoun. No sám jsem zvědavej na výsledky. Až podle výsledků se rozhodnu jestli v tom pokračovat a nebo ne. Kdybys počkal,tak mužu slíbit víc. Upravit válec z J21 není problém,na něčem by sme se určitě domluvili. Ozvi se mi na mail.Díky.
Datum: 08. ledna 2013 12:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 možná by si s tím poradil Standa Hrbek (Standa.Hrbek@seznam.cz) dělá to za hodně rozumnou cenu a k moc dobře, ale nwm jestli ti udělá 05kový válec, jinak není pro něj problém udělat válec J21,atd., ale 05ky má spíš pro svůj účel  určo se mu ozvi, a taky ví co a jak vždy poradí
Datum: 08. ledna 2013 11:40
Jméno: Dominik
IP: uživatel12485
 Tak stejsky by byla volba nejlepší, ale sháním někoho, kdo mě nezrujnuje
Datum: 08. ledna 2013 11:18
Jméno: CZman
IP: uživatel14642
Datum: 08. ledna 2013 11:15
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,nenapsal by jste mi nekdo podrobne jak slisovat kliku na fíka?  Díky moc,
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 16:09
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Dobrá,díky.
Datum: 08. ledna 2013 16:09
 Vlisuješ čep nasadíš ojnici a pak přilisuješ druhý setrvačník  Je k tomu potřeba lis soustruh hodinky hroty atd......prostě tak nějak normální vybavení.
Datum: 08. ledna 2013 15:16
 Mám tady spíše dotaz pro chonga, ale kdo bude vědět ať napíše dík. Chongu bylo by možné zaslat nějaké rozměrové info k zapalování Light bezkontaktní CDI v.1.0 ? dík, anebo to vyčte ten technik z toho souboru .brd? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No je to tak že Light ver 1.0 byl vývojový vzorek, tedy nikdy jsem jej neprovozoval na motorce, ale ke konstrukci... největším problémem konstrukce je výroba dostatečně mechanicky odolného unašeče magnetu, aby se vlivem únavy neroztrhnul. Dalším problémem je rušení od rotoru, jehož magnetické pole zasahuje do snímače (cívky) otáček. A další, ikdyž ne až tak veliký problém je příliš slabý tyristor. TIC106 není až tak moc vhodný, osobně bych začal rovnou s BT152-800. Odpor R2 je útlumový odpor, tedy zatlumuje rušení (po vašem "bordel"  naindukovaný na snímač otáček, a to rušení by mohlo způsobt zážeh v nevhodnou dobu. Takže odpor R2 není ve všech případech stejný, protože jeho hodnota se nedá spočítat (záleží na citlivosti tyristoru, síle rušení, síle budícího magnetu unašeče atd) tak se prostě experimentálně musí zjistit.. a to tak aby ještě nebránil vzniku jiskry při nakopávání a zároveň aby nebyl tak slabý aby rušení ve vysokých otáčkách spínalo jiskru 3x za otáčku... Může být zkrátka v hodnotách od 10 ohmů do 10kiloohmů. Takže můj verdikt je takový, upustil bych od snímání pomocí cívky a nahradil jej hallem, nebo optozávorou. To ale znamená že se ze světelného okruhu musí vzít napětí na buzení LED optozávory a GATE tyristoru, nebo hallu a tyristoru...
Datum: 09. ledna 2013 7:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 08. ledna 2013 18:56
 Abych ti pravdu řekl, zapalování jsem vyrobil, zapojil, odzkoušel a vyhodil.  Zapalování jsem vyrobil a celý natěšený jsem ho na Mustanga zapojil (měl jsem verzi s trafíčkem). Mustang mi s ním chytl na první kick, šel krásně do otáček a krásně to fungovalo, tak jsem to projel kolem baráku a spokojeně chcípl. Po pár minutách jsem ho chtěl znovu nakopnout, ale to zapalování už nikdy víc nehodilo jiskru. Neříkám že je to tím zapalováním, spíš levýma rukama který ho vyráběly, ale už jsem na to neměl nervy a koupil jsem VAPE.
Datum: 08. ledna 2013 18:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a jak jsi s tím zapalováním spokojen? nějký problém v průběhu provozování nebo tak?
Datum: 08. ledna 2013 17:51
 V tom EAGLE je to 1:1 vyráběl jsem to podle toho.
Datum: 08. ledna 2013 16:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no práve si to chcu nechat dělat u jednoho chlapka co to vyrabi, takže napsal, že by to udělal, ale potřebuje rozměry, a pk mi řekne na kolik by to tak vyšlo (samotny spoj), a nevite nekdo, na kolik to tak muze vyjit? nejake info jsem nasel, ale i tak
Datum: 08. ledna 2013 14:19
 jestli se tu ukáže chong nevím, ale když si stahneš ty podklady a otevřeš ten soubor s koncovkou .brd (v EAGLE) a dáš tisk, tak by ti měla vyskočit reálná velikost pro tisk. myslím teda že to tak je. zkus to vytisknout, a když nevyjde něco, co by bylo moc velký, nebo moc malý a vejde se to tam, tak máš rozměr
Datum: 08. ledna 2013 14:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to nevím, právě proto se ptám, jestli to někdo dělá, nebo jestli se tu ukaze chong a pomuze
Datum: 08. ledna 2013 13:28
 myslím, že by to mělo být dle velikosti toho tištěného spoje ne?
Datum: 08. ledna 2013 13:11
|



|