Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, v pionýra mám nataženou elektriku podle 30 W zapalování, chci tam dát ale motor, ke kterému nějak nemůžu sehnat 30W rotor. Vadilo by něčemu, kdybych tam dal normálně 20 W rotor a 30W samotný zapalování? Zapalovací cívku bych samozřejmě přešrouboval na místo, jako to má 20W
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2016 17:25
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak když jí dám do místa, jako to má 20W zápalko tak snad jo. Nebo ty držáky cívek s nápiskem 20W a 30W jsou rozdílné? I kdyby to trošičku bylo,l tak to přece nemůže vadit, protože se to stejnak sune opotřebovanou vačkou a aktuálně nastaveným předstihem
Datum: 01. září 2016 17:25
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Slabou jiskru budeš mít i když použiješ stator 20-6120 a rotor 056170. Nebude tam synchronizace mezi elektrickým a magnetickým odtrhem.
Datum: 01. září 2016 11:22
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Jak poznám že už chce nabudit? Slabá jiskra?
Datum: 31. srpna 2016 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel16349
 No pokud zůstanou světelný cívky za sebou ve stejný vzdálenosti,aby byly ve fázi,tak by to neměl bejt problém. Pokud budou světelný cívky dál a nebo blíž od sebe mohlo by to snížit jejich výsledný výkon (amplituda se naplno sčítá jen ve fázi). Ale zas takový scifi to neni,v nejhoršim to bude míň svítit. A teda bacha na 20W magneto,tim že jsou starší (výroba od r65?) tak bejvaj vyšeptaný ...aby nechtělo už "nabudit"
Datum: 30. srpna 2016 20:07
 Zdar draci, měním ložisko v rozetě za nové a potřebuji zjistit jestli tam mám koupit obyčejné otevřené ložisko a nebo zakryté ložisko (pravděpodobně C3), jde mě o to jestli ty kryty kuliček nebudou něčemu vadit. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2016 17:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 do rozet i kol dávám ložiska 2RS a vždy bez problému,,, rozhodně je to lepší, než to těsnit pouze tím filcem... jinak bez C3
Datum: 30. srpna 2016 17:02
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18821
 Zdar muže mi prosím někdo vysvětlit proč má babeta 207 dva světelné poly č2 a babeta 210 dva světelné poly č1 a zda se dá použít zapalování s cívkami z 207 na 210,je to zapalovaní 6V 20W v obou případech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2016 10:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zapalování můžeš použít. Na první 210 se používalo. Záleží na potřebě výkonu (světla, houkačka,blinkry). Osazení bylo jeden p. č.I a dva p.č. II. S narůstající potřebou elektrického výkonu se dávaly jiné světelné poly.
Datum: 04. září 2016 10:52
 Zdar draci, mám dotaz. Koupil jsem Jawu 250/592 a rozebral jsem přední kolo a zjistil jsem, že tam chybí rozpěrka kola osazená. Prodávají se 2 varianty, 8mm nebo 11mm. Která tam má být ?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2016 12:29
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Rozdíl v délce je 3mm. Když dáš kratší ,může ti kolo brzdit. Je divné ,že prodejci píší, použití na různé moto a přitom mají tyto motocykly rozpěrky různých délek (44-50-56).
Datum: 01. září 2016 12:29
 no, právě tomu jsem se chtěl vyvarovat. Přesně tímhle stylem jsem kupoval věci na fichtla když jsem ho renovoval a vyšel mě na nemalý peníze a teď se mi doma válí díly na 2 fichtly
Datum: 01. září 2016 12:01
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Cena té součástky není tak horentní .Kup obě a vzkoušej to. Poznáš to, až dotáhneš kolo .
Datum: 01. září 2016 11:27
 jo,dle kamaráda a i katalogu ND ano. Je tam vedená jako vložka...
Datum: 29. srpna 2016 13:22
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Má tam vůbec být ?
Datum: 29. srpna 2016 11:34
Jméno: Pepa
IP: uživatel17309
 Zdur draci, chci se na neco zeptat predelaval jsem motor z čz 125/476 na čz 175/477 vsechno jsem vymenil co se melo a mam takovy problem u klikovky u 125 tam co nejbliž ke stredu klivky na hrideli jsou takove dva nalisovany krouzky vyvysenina kvuli gufera noo a na klikovce u 175 tam to neni tos jak to teda je? da se to nekde dokoupit na nasadit to tam na ty hridele na klivku nebo jak to mam udelat bo jsem ten motor uz musel pulůit kvuli tomu ze to gufero tam prave neprilehalo K TE KLIKOVE HRIDELI BO TAM NEJSOU U TOHO TY VYSTUPKY PROSIM O RADU FAKT SI NEJSEM UZ RADY DIKY ZA ODPOVED
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:20
Jméno: Danny
IP: uživatel18001
 Co zkusit jiný gufera
Datum: 09. října 2016 10:20
Jméno: Honza
IP: uživatel18520
 Klikovka bez kroužků je 175/487. Pokud čepy majístejný průměr tak by tam ty kroužky ze 125/476 měly jít nalisovat. Honza
Datum: 30. srpna 2016 22:20
Jméno: Pepa
IP: uživatel17309
 http://fichtl-boys.svet-stranek.cz/fotogalerie/ tady tohle hned ten prvni obrazek ta klika
Datum: 27. srpna 2016 18:23
Jméno: Pepa
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 23:17
 s tim guferem si kupoji ty drazi co chtejí mít jistotu,, ale labros kalsik ma větší životnost
Datum: 27. srpna 2016 23:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Exemplář z druhého odkazu je kopie originálu a jde o bezkontaktní "nesmrtelné" těsnění. Výrobek z prvního odkazu je novodobé udělátko pro nahrazení labyrintu kontaktním guferem.
Datum: 27. srpna 2016 22:07
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Ahoj budu muset předělat zámek na dvoukruhu kůli upravenýmu válci. Chtěl bych se zeptat jestli je tohle správnej postup? 1: Odvrtat starej kolík. 2: Vyvrtat menší díru pro novej kolík o 0,1-0,2 mm než bude průměr drátu který tam dám. 3: Nahřát píst naklepnout kolík 4: Zabrousit
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2016 17:34
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Tak už nic, píst mám překolíkovanej. Vyvrtal sem díru vrtákem 1.9 vrták díru vyvrtal 1.94 a do díry sem kápnul vysokoteplotní lepidlo a naklep kolík 1.99 a po stranách kolíku sem klep malej důlek pístu aby to drželo.
Datum: 31. srpna 2016 17:34
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18819
 Zdar draci, už si nevím rady, mám krásně cihlovou svíčku, perfektní předstih. čistý vzduchový i palivový filtr. Startuje na první šup, jde vytočit do otáček a drží i volnoběh. Ale po několika minutách jízdy, začně vždy vynechávát a nakonec nejede vůbec, když zastavím tak jde normálně znova nastartovat, ale nejede. Už si fakt nevím rady, zkoušel jsem i kondenzátor, očistit kladívka, nic nepomáhá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 21:26
Jméno: petr
IP: uživatel18947
 Čau první věc kterou bych zkusil je vyhodit palivový filtr
Datum: 26. prosince 2016 21:26
Jméno: erino123456789
IP: uživatel18822
 bud karbec alebo nasteluj spojku
Datum: 01. září 2016 15:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ano, pokud jsi dal těsnění pod víčko je to hned náchylnější na uchlastávání. Nemusí to být jen z důvodu špatného nastavení, originální karbec má tendence se sám přeplavovat následkem vibrací motoru a teď to díky těsnění teče vše do sání. Další věc je ,že jsi vlastně hladinu o těsnění zvedl, je to sice kousek, ale i ten může udělá své. Nicméně podle popisu závady bych to spíš viděl na nedostatek benzínu než přebytek. Zkus hned jak to začne pocukávat vymačknout spojku, jestli ti stoupnou otáčky je tam málo, jestli to zdechne tak spíš moc. Pak jedině rychle svíčku ven a mrknout jestli je mokrá.
Datum: 29. srpna 2016 14:35
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18789
 To s tím přicpaným víčkem u nádrže mě nenapadlo.. Svíčka je na 1000% dobrá, zkoušel jsem jich totiž více a bez výsledku, ale teď mě napadlo, jak píšete v souvislosti s hladinou v karbecu, dával jsem těsnění kolem víčka v plovákovce, je možné že se to předtím při přeplavení samo odtékalo, kdež to teď jak je to přetěsněné, tak se to právě přechlastává? Jinak výfuk je taky čistý. Indučky jsem taky měnil a kdyby byla fajfka nebo indučka špatná, tak by to přece nešlo ani nastartovat.
Datum: 26. srpna 2016 21:50
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 spíš bych tipoval že to bude až moc přechlastany -sešteluj si karbec ,skuz snížit hladinu jestli to pujde
Datum: 26. srpna 2016 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 A nebo ucpanej vejfuk
Datum: 26. srpna 2016 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 Poloupadlej káblik ? Horší VN kabel ? Fajfka ? Svíčka? Víčko od bandy není ucpané a nebo se nedusí přisedlou sedačkou (j21) ? To že to chvíli jede a pak to najednou začne škubat a chcípne je většinou tim že tam nejde benzin,třeba kvůli tomu,že do bandy nejde vzduch. Pak třeba indučka,fajfka atd ale to by spíš nechytalo vůbec až po vychladnutí ...
Datum: 26. srpna 2016 20:15
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18819
 Teče, jsem to zkoušel samozřejmě.
Datum: 26. srpna 2016 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 A že by tam netek benzin?
Datum: 26. srpna 2016 17:33
 Zdravim na Čz 350 typ 472.5 zhanam take puzdierko ktore ide do sponovaku retaze na lavej strane, na žiadnom Eshope ho neviem najsť ,vyraba sa to ešte vobec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2016 15:52
 Nie to neje ono ale uz som to nasiel.
Datum: 26. srpna 2016 15:52
Datum: 26. srpna 2016 15:13
 Jasne to je ono ja som aj našiel take podobne puzdierko asi jawy 634 len je večšie,len Dufam že ho niekde zoženiem.
Datum: 25. srpna 2016 19:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Předpokládám, že máš ještě ocelovou kyvnou vidlici. To pouzdro je stejné jako u ČZ 175/487 a snad i 175/477 a příbuzných modelů. Tady je to vidět: https://www.sbazar.cz/maresmilan/detail/18326275-zadni-osa-kola-cela-cz-175487477-125
Datum: 25. srpna 2016 18:42
 Zdravím,
nemáte někdo vyzkoušené jestli sedí hlava válce z 356 na 355? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 22:05
 ani ord draku,, 125 ma nesi diru v hlave nez 175
Datum: 25. srpna 2016 22:05
Jméno: Martin
IP: uživatel12689
 Ahoj, poradí někdo proč se mi na pio vždy po 200 km porouchá svíčka ?? Jezdím Brisk 15 ... ostatní na ně najdou mnohem více.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:13
Jméno: Martin
IP: uživatel12689
 Né, byla to špatná indukčka.
Datum: 27. srpna 2016 7:13
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 Jakou barvu má mrtvá svíčka? Pokud je černá tak je to bohatý a nebo to žere převoďák,jestli je cihlová tak si koupil vadnej kus. To že ti hladina lícuje neznamená nic,to je orientační výchozí nastavení.
Datum: 26. srpna 2016 13:32
Jméno: Martin
IP: uživatel12689
 Díky, ale hladina mi lícuje s plovákem, tak jak je to to na jawa50.
Datum: 26. srpna 2016 9:08
Jméno: standa
IP: uživatel18816
 Protože to budeš mít bohatý.
Datum: 25. srpna 2016 16:58
 Dobrý den, mohl byste mi prosím někdo poradit jak vyleštit kanály na válci u pionýra, na internetu jsem nic ohledně leštění kanálů nenašel. Jde mi o to co na to použít. Pastu na leštění hliníku mám ale čím se to nejlíp dělá? Napadá mě akorát filcový váleček na vrtačku, ale podle mě to není ideální. Můžete prosím poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel18816
 Pocítíš rozdíl s karbonem/bez karbonu v přefukách a klikový skříni. Samozřejmě u výfuku to platí taky. ..
Datum: 25. srpna 2016 16:56
 marquee : teorie je jasná, ale jde rozdíl vyleštěný/nevyleštěný pocítit na jízdě nebo naměřit na mot. brzdě?
Datum: 25. srpna 2016 16:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 DOKONCE KONTRAPRODUKTIVNÍ
Datum: 25. srpna 2016 10:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18814
 Mažu olejem API TC, budu dělat go motoru takže bych to chtěl vyčistit případně vyleštit. Myslíš teda že leštění je zbytečný?
Datum: 25. srpna 2016 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel18815
 Neleštit. Když už to musí být,tak výfukový kanál. Ale pokud mažeš horším olejem typu M2T API TB tak nelešti ani výfuk,stejně se tam vytvoří karbon.
Datum: 25. srpna 2016 9:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Je normální, že motor po GO jede hůř jak před tím, než si vše sedne ? Na motoru NEbyl dělán výbrus, pouze klika, ložiska, futra, gurefa, píst a kroužky. Klikou šlo otáčet poměrně lehce prstem, koukal jsem i na videa od Ragnara před tím než jsem vše dělal, vše je složené dobře, díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:34
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Každopádně děkuji Standovi za tuhle odpověď, válec rantl měl, ale nic hroznýho, je pravda, že po vložení a doklepnutí gufer klika šla o něco hůř, kroužky jsou dobře a píst je šipkou k výfuku jak to má být. Odtrh jsem dal 0,4 zkusím dát 0,45 předstih dávám 1,6mm. S pionýrem jsem včera najel 100 km, dá se říct, že už to jede skoro srovnatelně. Pro příště jsem chytřejší a pohlídám si abych měl kliku 100% v ose a gufera nebudu dávat tak natěsno.
Datum: 27. srpna 2016 7:34
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 Ok. Pokud to natahuješ přes ložisko a vymezovací "mezikus" tak to beru,to by šlo,akorát pak tu kliku nacentruj na střed a vyrovnej tak,aby neměla pnutí v ložiskách. Stejně jako ji natahuješ od primáru tak ji lze i natahnout od zapalování a právě přitahováním na jednu či druhou stranu ji správně vymezíš. Na rovnym motoru to většinou jde dobře,u nepárovýho se to občas šprajcuje atd ... to protože klika nejde v ose kolmo ... ale tak snad máš párový kartery když to řikáš ... když to jelo dobře a teď hůř tak opravdu víc variant neni. Buď je blbě složenej motor a nebo blbě nastavenej ... pak už jedině blbě přelisovaná klika ... a nebo v krajní možnosti už má válec rantl a je projetej. Předtim píst dojížděl do bodu X a tam se udělal rantl a teď po "GO" třeba najíždí až za bod X a "nárazem" kroužku na vyjetej rantl to nabírá další odpor při otáčení a proto ztrácí výkon. Ale to by musel bejt kurva rantl ... a nebo si prohodil pořadí kroužků .... v dalším extrému muže být otočený píst ... nebo moc zarvaný gufera k ložiskam.... to je na věšteckou kouli,protože dobrej motor nemuže jet blbě ... fakt nemáš jen blbě seřízený zapalování a karbec a nebo ti nepodfukuje hlava?
Datum: 26. srpna 2016 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pomooooc tohle fakt nemá cenu komentovat, zkusím najít nějaký forum pro chirurgy, že bych taky zkusil operaci slepého střeva podle youtube.
Datum: 26. srpna 2016 10:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 (LOL)
Datum: 26. srpna 2016 10:42
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Ano, samozřejmě nahřátý, pak jsem to dolisoval vymezovacím kroužkem, jak on, klika šla dobře. Ale i tak by mě zajímalo, jak se to má tedy dělat, aby to bylo dle vás v pořádku. Díky
Datum: 26. srpna 2016 9:11
Jméno: standa
IP: uživatel18815
 A jsme u toho. Jak lisuješ karter na kliku??? Posadíš ho na kliku a zarveš šrouby ?
Datum: 25. srpna 2016 14:23
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 Převodovka šla opravdu lehounce. Jak při skládání docílíte toho aby klika byla uplně uprostřed ? Když kliku zmrazím, kartr nahřeji, klika padne až na doraz a druhý kartr dolisuji také dokonce, tak jsem měl za to, že je klika ve středu. Díky za odpovědi (y)
Datum: 25. srpna 2016 14:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 krom toho je mi docela jasné jak se točí převodovka
Datum: 25. srpna 2016 9:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ouuuu všechno dobře složené, a hned jen v popisu kopanec jak prase.... kdyby to bylo dobře složené tak to asi pojede
Datum: 25. srpna 2016 9:06
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli ti klika šla na doraz, pochybuji, že je ve středu.
Datum: 25. srpna 2016 6:21
Jméno: jawa 21
IP: uživatel12689
 klika zmražena, kartr nahřítý, padla tam sama na doraz, převodovka šla lhounce, v kartrech jsou centrovací trubičky, jsou oba z totožného motoru, předstih odtr je dělaný.
Datum: 24. srpna 2016 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel18812
 Neni to normální. Motor je složenej dobře? Klika na středu? Otáčí se volně? Převodovka se otáčí volně? Kartery jsou proti sobě tak jak maj bejt ? Pokud neni chyba v montáži motoru tak jedině v nastavení. Nemá si co sedat...
Datum: 24. srpna 2016 17:33
Jméno: pomoc
IP: uživatel16049
 cus dreaci proc mi na pionyru nechce drzet volnobech ? ten sroubek stelovci s prekem na volnobech mam na doraz ,a furt to ma tak male otacky ze to zdechne, karbec mam origo s origo filtrboxem a hlavni tryska je 74 a volnobezna 40 ...cim to muze bejt ? vybehany soupe ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2017 19:21
Jméno: bobo
IP: uživatel19048
 74 tryska je na válec 41,25 a volnoběžná je 38
Datum: 13. března 2017 19:21
Jméno: pomoc
IP: uživatel18820
 noje takova na hovno
Datum: 27. srpna 2016 16:12
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se na jehlu. Je dobře zajištěná v zářezu ?
Datum: 27. srpna 2016 5:26
Jméno: pomoc
IP: uživatel16049
 kurňa no vidis zktra se kuknu i kdys sem souoe vymenil za novy
Datum: 26. srpna 2016 22:06
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Nemáš od toho šroubku vymačkané šoupátko karburátoru ?
Datum: 26. srpna 2016 5:50
Jméno: pomoc
IP: uživatel16049
 potis je vtom ze to jelo i tak na tu 38 stejně , co myslis cim by jeste ..?
Datum: 25. srpna 2016 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel18812
 Je to tou volnoběžnou tryskou. Má tam bejt 38,některé motory si dokonce vyžadují 35 a nebo nižší hladinu. Trysky 40 a 74 jsou naprostej nesmysl. Proč si je tam dal????
Datum: 23. srpna 2016 20:44
Jméno: Radim
IP: uživatel18789
 Ahoj, mám problém s kladívky, stále mi mezi nimi dost jiskří, hlavně při vyšších otáčkách, po ujetí několika kilometrů to začne vynechávat až úplně přestane jet, tak že musím znova očistit kladívka... nevím jak je to možné. Mám daný nový kondenzátor, vyměnil jsem i indučku. Vše perfektně seřízeno (předstih i odtrh)  napadl mě, zda to není tím, že jsou kladívka už příliš opilované (kdysi jsem je čistil jen smirkovým papírem). Díky za rady už fakt nevím jak to jiskření vyřešit, napadlo mě už jen vyměnit kladívka. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 20:47
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak jestli je na nich obroušena ta speciální vrstva, tak je jasný , že se rychle opálej. To, že to jiskří, je normální
Datum: 23. srpna 2016 20:47
 Zdravím, zkus znova dát jiný kondenzátor.Jestli motor na malé obrátky běží v pohodě a dělá tojen ve velkých obrátkách je určitě vadný kondik.Přeji hodně úspěchu Pavel2938
Datum: 23. srpna 2016 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel18811
 A nemáš už moc sjetou vačku?
Datum: 23. srpna 2016 9:15
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18810
 Dobrý den jak zjistím rok vyroby babety 210 ze štítku
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 10:20
 Ahoj Draci můžete mi poradit jak na repasovat přední tlumiče.Zkoušel jsem to a po vystružení a osazení jdou velice ztuha prostě nefungujou jak mají.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 14:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stružil jsi to stavitelným, nebo pevným výstružníkem? jinak mírnej odpor není problém, ale po máznutí spodní trubky vazelínoou s ní musí jít rukou hejbat
Datum: 22. srpna 2016 14:43
Jméno: Standa
IP: uživatel18789
 Zdar draci, má vliv velké jiskření mezi kladívky na tah motoru? Nejde moc do otáček a mezi kladívky to opravdu hodně jiskří. Vyměnil jsem kondenzátor za nový a je to stále stejné. Může to být špatným odtrhem popř. indukční cívkou? Díky za rady ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 14:48
Jméno: Standa
IP: uživatel18789
 Tak už jsem na to přišel... Vlastní blbostí samozřejmě, jsem si to pokazil  ale už to jede. Četl jsem návod spreje a je tam napsáno, že se nemá používat na cívky a samozřejmě mi zapalovací cívka jiskřila jak ohňostroj  tak jsem jí teď vyměnil (mám doma nejaké náhradní) a ta snad vyschne a bude zase fungovat. Jinak jsem si i všiml, že jsem měl předřený kabel na kondenzátoru, což jsem už taky opravil  Zase jede jak má, díky za rady
Datum: 22. srpna 2016 14:48
 pořádně to odmasti, namaž jen filc na vačku  kdo ví kde ti to ten sprej kostří
Datum: 22. srpna 2016 13:22
 je
Datum: 22. srpna 2016 8:32
Jméno: Standa
IP: uživatel18789
 No jo, ale ono to předtím fungovalo, já jsem to totiž rozebíral. A četl jsem, že to může být i když je hodně velký odtrh. Jinak jsem po složení použil sprej na el. kontakty a mám pocit, že to blbne z toho.... Je to možné?
Datum: 22. srpna 2016 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel18808
 Tak budeš mít hodně opálená kladívka a asi i mizerný kondenzátor. Odtrhem to muže být pokud je hodně malý,měl by být alespoň 0,3mm.
Datum: 22. srpna 2016 7:54
Jméno: Standa
IP: uživatel18789
 nene mám Jawa 21 kde už je "nové" zapalování
Datum: 22. srpna 2016 7:49
Jméno: standa
IP: uživatel18808
 Ahoj. Vadí. Máš kulaté zapalování z j555/05 ? Tam to dělá prošlehlý vinutí. Nedokážu to vysvětlit,proč se to děje,ale kladívko vysloveně hoří. Od středních otáček to nejede a prská nebo střílí.
Datum: 22. srpna 2016 7:44
Jméno: whoode
IP: uživatel18807
 Ahoj draci, mám problém pincek mi škube na jedničku kolem středních otáček. 2x škubne a pak je to zase chvílu dobrý. Dělá to jen na jedničku při více něž půlce plynu. Zápalko mám VAPE. Nesetkal se s tím někdo?
Díky whoode
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 9:52
Jméno: whoode
IP: uživatel18813
 To je vse ok
Datum: 25. srpna 2016 9:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Nic nezkazíš ,když dáš novou svíčku a vyčistíš trysky a zkontroluješ hladinu v plovákové komoře.
Datum: 25. srpna 2016 6:50
Jméno: whoode
IP: uživatel18813
 Projevuje se to nezapalenim. Zadny zvuk.
Datum: 24. srpna 2016 21:50
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 To škubání se projevuje nějakým zvukem ,nebo jde o nezapálení směsi ?
Datum: 22. srpna 2016 7:07
Jméno: čztak
IP: uživatel17437
 Zdar chlapci mám problém s čz 175 450 na trojku jivytocim na 70 kmh a když tam hodím 4 tak dál nejde furt drží 70 nevíte co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 6:28
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli budeš sundavat to víko,tak si dej řadící páku do startovací polohy,jinak ti vypadne i s pružinou.
Datum: 25. srpna 2016 6:28
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Je to olej PP 7. Tento olej je hustější. Když tu spojku rozebereš, tak si to dávej tak,jak to jde po sobě.
Datum: 24. srpna 2016 19:14
Jméno: čztak
IP: uživatel17437
 A ještě jakej rozdíl mezi olejem trans 80 mogul který tam mám a nebo jak jste mi doporučoval pp70 v čem to je lepší
Datum: 24. srpna 2016 10:52
Jméno: čztak
IP: uživatel17437
 A ještě bych se chtěl zeptat kdyz bude měnit lamely jesti to je jako u pincka že se dávají k sobě vpoklima strana ma nebo to jedno jakou stranou to tam nasazim
Datum: 24. srpna 2016 10:50
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Už jsme ti radili v červenci. Dej tam PP7 a když to nepomůže ,sundej víko a podívej se , v jakém stavu jsou lamely.
Datum: 22. srpna 2016 16:39
Jméno: čzták
IP: uživatel17437
 Tak chlapi je to spojkou njevím jak ji naladit nemohli by jste mi popsat jak jí mám naladit ? lanko spojky mám ten typ kde v páčce je závit na štelování u páčky a pak mám štelovák v půlce bowdenu. mohli by jste mi říct jak moc mám zašroubovat bowden do páčky a jak na tom prostřednim štělováku díky moc.
Datum: 22. srpna 2016 16:15
Jméno: standa
IP: uživatel18808
 A nebo je to bohatý.
Datum: 22. srpna 2016 7:46
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Může být malý předstih zážehu, u tvé ČZ má mit hodnotu 4 mm. Dále zanesený čistič vzduchu a nebo klouzavá spojka.
Datum: 22. srpna 2016 7:02
|



|