slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  364  365  366  367  368  369  370  371  372  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lolek      IP: uživatel14677    
Čaute draci! Chci se zeptat co znamená nápis TOP? třeba na odrazkách aj tak. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TOP určuje směr montáže - nahoru. Většinou tam bývá i šipka
 
 
Datum: 12. února 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Top - vršek, bottom - spodek.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevznáte někdo prosímvás náhodou někoho, kdo provádí výbrusy a repase klikovek v jižních Čechách? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc..:-)
 
 
Datum: 18. ledna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Vlado sofer      IP: uživatel14996    
Zdary výbrusy i repase klikovek dělá pan Pavel Herda ze Strakonic 605140726 zkus mu zavolat...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
caute draci. mam jawu 21 ale valec z 05 chci se zeptata kdybych si koupil takovej ten kuzelovy vyfuk s tou vyletovou trubickou pomaha to trochu na vykonu na seriovem motoru? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
Zbytečný. Origo výfuk v čistym a komoletnim stavu je na seriovku dobrej a dokonce lepší jak tyhle "laďáky" .... Určitě by šel vyvinout rezonanční výfuk na seriovku,ale to by obnášelo dost práce a taky peněz a chtělo by to změřit na brzdě aby byl jasnej ortel lepší/horší oproti origo výfuku a co vím,tak se tím zatím nikdo nezabýval. V 80.letech zkoušeli Goldensporta s dobovým "laďákem" a ortel bylo konstatování,že je to horší jak serie..... Tak asi tak ....ale nikdo ti nebrání v tom,abys takový výfuk zkonstruoval,odladil a případně odbrzdil a dal třeba návod na web http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 19. ledna 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na originál neprosto bezvýznamný a zbytečný :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyser se na to. Radši si udelej vybrus pořadne ho zajed, serid to jak nejlip to pujde, vycisti vyfuk origo a žadnej novej vyfuk nepotrebujes :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2013 7:31
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
dobrý den. chci se zeptat jak se dá rozebrat zadní kyvná vydlice na j. 555 (jak vytáhnout ten čep aby mi zústal rám na dvě části) děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky :-)
 
 
Datum: 19. ledna 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
s tou závitovkou možná kecam, byla to asi M8 max M10 šak vyzkůšaj...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
"vylisoval" jsem ten čep pomocí závitovky, trubičky a poklepem kladivem.... tzn. závitovka tušim M12, pořádně natáhnout a poklepat... jinak lis by byl samo lepší....
 
 
Datum: 18. ledna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jsem se dozvěděl, tak jen dvě možnosti (možná 3) 1) vytlačit pomocí lisu (na to navazuje dvojka: vytlouci ven kladivem), nebo 3) flexa...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
čus chtěl byhc se zeptat jaký používáte vnitřní průměry vejfukovích kolen u těréních speciálů a jakou volíte jejich délku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14986    
Počet kanálů je nicneříkající parametr...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
já mam 3k válec
 
 
Datum: 17. ledna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prece podle rozsahu úprav válce
 
 
Datum: 17. ledna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar bobani :-D Chtěl bych se zeptat, zda je nějaká možnost dostat z fichtla zvuk o něco méně otravnější než jaký je origo :-D Je to hrozný když vám to řve 2 hodiny denně za hlavou :-D Já nevim jestli pomáhaj ty legendární drátěnky nebo co s tím... A vůbec, zda jde ještě nějak eliminovat celoej ten rámus co fík vydává... Dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
Přidat přepážku do středového dílu a předělat středový díl a pak zatěsnit jak středový díl tak koncovku azbestovou šňůrou. Máš to tak? Řešení č.2-vyhrabat výfuk,vevařit kužel s výletovkou o vnitřnim průměru 18mm a po celé délce ji naděrovat a obalit výfukovou vatou. Nakonci zavařit pukličku z které bude čumět malinkej kousek tý 18mm trubičky....mělo by to bejt tišší,ale ve vysokých otáčkách to bude pištět...vedlejšim efektem bude trochu jinej průběh motoru a pravděpodobně malý nárůst výkonu od otáček maximálního krouťáku...
 
 
Datum: 19. ledna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no osobně se mi zdá ze doutník má otravnější zvuk kdyz už jsme u toho :-D víc to jako tak prdí, ale mam ho rači, mě se víc líbí :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale mě nejde o výkon. Toho mám až až! Jde mi o ten kravál. Je to mustang... A prostě se mi zdá že je to strasně uřvaný. Výjkon neresim. Jede to nehorazně skvěle...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
potom nevim, co by si s tim chtěl vymejšlet... mužeš si udělat tlumič typu koncovek laďáků, ale rozhodíš tim výkon... hodně udělá pořádná helma!!
 
 
Datum: 18. ledna 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo doutník bude mít trochu jiný zvuk né asi tak sěží jak dkyž se jezdí stím mustangovím.Ale moc to neporadím já na 05tce měl ten mustangovej a na jawě 21 rv 67 kde má být doutník mám taky mustangovej nechápu proč to lidi rvaly všude... výkon se podle mě nezmění asi jen trochu ten zvuk no.
 
 
Datum: 18. ledna 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš seřízlej výfuk tak ten bude řvát furt, na fichla bych to nikdy nedal :-D Sežeň si doutníká, má trošku hlubší a utlumenější zvuk..
 
 
Datum: 18. ledna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mrkni, jestli nekdo nevrtal ve vyfuku nebo v nejhorsim sezen vyfuk-doutnik.
 
 
Datum: 18. ledna 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No takže.... Airbox je uplně origo. Všechno. Celý je to bez uprav, Airbox je OK, hadice je origo . Klika je v nejlepšich letech... Tesnění mezi výfukem a válcem nepropustí ani atom :-D Koleno a výfuk jsou svařené a střve ve výfuku jsou přesně jako original. Neni možnost kde by to mohlo foukat. Ale furt se mi zdá že když jedu nějakou tu hodinku, tak už mě to začíná srát ten zvuk :/ Já nevim je to takový moc uřvaný furt... Jasný tak zazraky po nem nemuzu chtit :-D Ale něco kdyby slo...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 7:29
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ja scem robit 50cc choppera a chcel by som aby to malo aspon trosku hlbsi hlas :-) Lebo rin-titi-tin je na prd :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
ja mam origo vyfuk ten seřiznutej, zadny zvetseny diry atd, mam poradne utesnenej spoj mezi kolenem a vyfukem a přijde mi že je tižší než simson.Dost kravalu taky děla airbox,když neni jako v originale(trubka,vypadany gumovy dorazi,nedotěsněny vičko...
 
 
Datum: 17. ledna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
robo: z motoru který nemá obsah chopper zvuk nikdy nebude..... jubko pokud nemas diravy vyfuk a nebo ti to nekde nefouka ven tak pio vubec nema otravny zvuk
 
 
Datum: 17. ledna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
A jaky vyfuk by bol dobry aby mal fichl taky trosku "choppr" zvuk
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To ne, jen že jsem to někde zaslechl... :-D A co ta vata co se dává do těch dvoukomoráču atd... Nebo jiný nápad ? Jak to jede s výfukem ze simsona?
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já měl drátěnky v jednom výfuku a řvalo to ještě víc
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty dratenky, nerve to s nima prave ze jeste vic?
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
Zdarec dtaci, mam takovy dotaz jaky je nejlepsi postup pri lakovani plechu na Fichtla myslim treba jestli opiskovat nebo smirek to vzit nebo kolik vrstev zakladu nez se da na posledni barva atd. Dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 0:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to opískuju, pak kit, několik vrstev plniče, a pak vrchní barva ve dvou až třech vrstvách...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 0:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
ok a jake si pouzival barvy? a co kvalita barvy jeste drzi ?
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja to bral pekně ručo :-D Koupil sem "odstraňovač starých nátěrů" , natřel, musel sem 2krát přibližně, seškrabal špachtlí barvu a pak vzal smirgl a brousil a brousil... Potom sem, tam kde to bylo potreba, zakytoval. Po zaschnutí znova brousil do dokonalosti!! :-) :-D No pak sem to stříkal plničem, a jelikož to bylo ok tak sem na to napral rovnou barvu. Delam sem to kompresorem.. Taknak :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
čůůs draci jakej je rozdíl mezi tryskou hlavní 72 a tryskou hlavní 72 profy ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by to být jen z trochu odlišného materiálu.. ale nevidím v tom až tak velký rozdíl :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel2149    
zdarec,rozdíl pouze to Y.(profy)
 
 
Datum: 17. ledna 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci. je možné udělat výmaz čísla motoru a změnu barvy když je značka v depozitu ? Popř. jestli jde udělat STK, když je jiné číslo motoru. Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: vlacekjihlava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na č. motoru už se nebere ohled. už delší dobu se na STK o něj nezajimaj.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nemáte někdo zkušenost se střešním nosičem na Octavii? Potřeboval bych vědět, jestli se dá na druhou řadu použít nosič z první řady. Díky za odpovědi a omlouvám se za tento nemístnej dotaz..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jooo tak nedá..:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso, dokázal by jsi prosimtě sehnat tyto kontrolky na jawu 500 OHC? Takový ty s tim širokym sklíčkem. Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden perfektní originál a funkční na pětistovku mám. Kdybys chtěl, ozvi se s cenovou nabídkou.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je v pohodě..:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku sorac ale nemam sanci,,
 
 
Datum: 17. ledna 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: pindour      IP: uživatel14992    
Caute,nemate někdo zkušenost s vylisovanim vložky z vaLce MZ 150? Jestli se to dělá dobře Nebo to nejde.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
kvuli zadnimu kanalu sani do kliky pres klapku,motor neni urcen na motorku
 
 
Datum: 18. ledna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14678    
technicky sem to nezkoušel ale východní němci často používali zalití vlošky společne s al valcem má to lepší odvod tepla ... proč to potřebuješ rozdělat?
 
 
Datum: 17. ledna 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
mám ten válec na likvidaci protože je vložka v prdeli a ani palicí jsem to nemohl dostat ven
 
 
Datum: 17. ledna 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí jít ven, na 251 se dávali vložky z trabanta, takže vznikali 301 MZ ETZ...
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
mám doma válec na mz 250 a v tom je vložka zalitá pokud dobře vidím
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14986    
Podle mě je to pořád stejný. Označit vzájemnou polohu,přípravek na vylisování,ohřát až se bude vložka ve válci točit rukou a vytlačit přípravkem. PS..Co chceš vyvádět MZ-etě? To se ti zdá že to málo jede?
 
 
Datum: 17. ledna 2013 11:05
 
 
 
 
Jméno: kipr31 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, mate nikdo uz to nove zapalko na fika??? Vape-Cross , zajimaji me vyhody... (jestli nejake oproti starsimu Vapecku jsou) , je to CDI ??? umi menit nekolik predstihu dle otacek??? Seso muzes o tom rict vic ??? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: kipr31 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky SESO
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odola extreni zatezi jak na otacky tak na teplotu, pac nema svetelnou civku a haze jednu jiskru za otacku,,coz se tolik neporehriva. Da se vitoct o dva ticise otacek vice, ma ostrejsi krivku ale neda se menit
 
 
Datum: 16. ledna 2013 23:33
 
 
 
 
Jméno: kvitek      IP: uživatel13635    
Zdravím draci!Prosím někoho o radu?Mám babču 210 a pomalu ji chystám na sezonu a přemíšlím jak zlepšit sání do karborátoru,aby nešel vzduch přes kostru.rnPrý na ten Jikov jde připasovat boční sání z Dell orto?Nemáte s tím někdo zkušenosti?Pokud ano.Pošlete mi prosím odkaz kde se dá nato mrknout.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: Emilio      IP: uživatel12898    
Skus toto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kryt_sani_dell_orto.html Malo by to pasovať ale nemám to overené.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: Eda      IP: uživatel14989    
Mám dota mám jawu 350/354 a špatně dobíjí.Dynamo má tuším 65W.můžu použít relé na 75W? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
regulátor použít můžeš, ale z dynama nesmíš odebírat víc, než je jeho výkon... a pozor na ukostření +-
 
 
Datum: 16. ledna 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: speedmaster      IP: uživatel14988    
zdarec, mam babetu 207 , studená chytne celkem dobře a drží, po pár minutách ale zdechne a už jí nemůžu nastartovat. jiskru přitom hází. nevíte někdo v čem je chyba ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
nemáš možnost prohodit indučku a tiristor z funkční ? se mi zasá že jak se to ohřeje stoupne někde přechodák a exne elektrika jinak dojeká ti benzín? třičvrtě male flašky od m 2 t za 30 sekund?pokud mín sežere to banzín z karbece a hdice a nestíhá ti dotect aby se to utáhlo
 
 
Datum: 17. ledna 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14557    
zdar zkus si pohrát s karbecem+mrkni na elektriku jestli ti to nekde nedrbe mne se to taky stavalo..., a po seštelováni karbecu jede nadherně
 
 
Datum: 16. ledna 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec našel jsem doma kammářský tmel a chtěl bych se zeptat,jestli můžu tmel použít i na motorý díkec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
bože!! vy furt budete vymejšlet hovadiny , jak s tim vyjebat nějakejma podělanejma silikonama u kterejch vám napíšou kdejakej blábol jen abyste si ho koupily... každej tady furt obhajuje něco jinýho, místo nejjednoduššího řešení dát tam normálně papírový těsnění, který si vystřihnete třeba z kancelářskejch složek z tvrdýho papíru, když nemáte pár drobnejch na originál. přitom je to tak krásná práce - nezasereš s tim až za ušima, máš motor čistej, no prostě paráda... a funkčně je to nemlich to samý, pokud ovšem nemáte ty motory zprcaný pajsrama, sekerama a podobnejma prasárnama.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Tak jsem hledal ve skříní,kde mám aspoň 30 silikonových tmel a našel jsem i silikony přímo na motory http://www.lucebni.cz/Produkty/Lukopren%20S%209780
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
je to na způsob sádry
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: Emilio      IP: uživatel14994    
Určite nie, lebo kamnárský tmel stvrdne na kameň a na motore by ti vplyvom vibrácií popraskal.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
viděl jsem týpka co dával celej motor na barvu
 
 
Datum: 17. ledna 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je vůl :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že to někdo ještě nezkusil dát na pěnu
 
 
Datum: 16. ledna 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, to fungovat nebude.
 
 
Datum: 16. ledna 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
 
 
Datum: 16. ledna 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
některý kamnářský tmeli se vytvrdí až při x stupňů °
 
 
Datum: 16. ledna 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
a kde vlastně má bejt na motorech ten tmel aplikovanej??
 
 
Datum: 16. ledna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jestli je to silikonový tmel tak se akorát koukni jestli je odolný proti ropným produktům a jinak bych neviděl problém
 
 
Datum: 16. ledna 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: mustanger      IP: uživatel14987    
Takhle, já jsem koupil silikon na motor (červený) a na obalu je napsáno že se používá na kamna, komíny, kotle, motory a vše od -60 do 700 stupňů. Mám ho tam od léta a je stále pružný ;-)
 
 
Datum: 16. ledna 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
Děláš si srandu? pokud vím tak kanařský tmel když uschne je tvrdý a drolí se takže určitě ne :-D lepí se s ním kachličky :-D :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel13393    
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
pokut nemáš svářečku co tak dost blbě jabych začal ladit delku toho válce na konci ale to chce zdatneho svářeče svářečku a kousky vlny co se dávaj do laděných výfuku... jinak jedinej spusob jak zjistit přínost je poctivá jízdní skouška.....a pokut to pojede mín vše převařit jak to bylo.. pokut si najdeš dobový test mustanga ze světa motoru tak tam je zajímavá poznámka že po montáži tehdejšího doma vyráběneho sportovního výfuku jim klesl výkon ze 4koní na 3 u noveho stroje......to je vysledek co hovoří z vše....a pokut nemáš zasadně postavený motor krom ječiveho zvuku asi ničeho nedosáhneš.... osobně se mi osvědčila jednoduší upava seriovky prodloužení kolena výfuku kvuli dosažení větší rychlosti plynu .. a provrtaní spojených plechovek 6 dirkou a 8 v te od konce to kvuli nachylnosti na zanášení v níských otáčkách to funguježe se směs neobohacuje a při přidání plynu funguje puvodní fabrická uvaha... tot asi vše co s k tomu dá říct o vesnici dál má kluk 21 upravenou uřezané plechy a ladáček tak jak byl nejika neupraven ale má přidane žebra na válec a hlavu kvuli hlazení a to mo umožnuje fichla víc drtit aniš by to přehřál a vadlo to ....to se mi jako uvaha líbí sportovní upravy sou téma na dlouho ale snad sem tě inspiroval kudy jít....ladák dát mužeš ale asi to bude ít opravdu jen estetickej dojem a možnost to víc klopit do zatáčky
 
 
Datum: 17. ledna 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel13393    
zdarec draci myslíte že přidá něco na výkonu nebo na síle tento výfuk na jawe21 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14986    
Celej ho rozřežeš,vyrabuješ z něj přepážku,dáš jinej středovej díl,jinej zadní díl,jinou výletovou trubičku a jinej tlumič a je to... Asi stejný jako když ho nekoupíš a uděláš si sám výfuk z 0,8mm plechu... Líp se předělává Hikone,,,
 
 
Datum: 17. ledna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel13393    
prosim tě stando a jak se ládí tentp výfuk?
 
 
Datum: 16. ledna 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14986    
Na výkonu nepřidá,musel by se předělat. K tomu potřebuješ flexu a svářečku. Pokud nevíš co a jak tak ti lépe poslouží výfuk z mustanga. Seřízený stroj s ním má +/- 3,5koně.
 
 
Datum: 16. ledna 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: hhuml      IP: uživatel14749    
Jak se vám líbí moje video? http://www.youtube.com/watch?v=BUU4CSzcUdY Na videu bohužel nejsou moje všechny stroje ještě jsem měl bsbettu, a kozího decha .-D :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechces abi sme to vsetci zdilali na facebooku????tvl takove video sem jeste nevidel,ses borec nad vsech borcu,a kvalita videa ani nemluvim ty musis mnet nejaku univerzalnu kameru ale za 100 000 Kč.
 
 
Datum: 16. ledna 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nelíbí :-D ... podobnejch bezpředmětnejch videí o ničem je na netu milion a nikoho to nezajímá... skoro nemá cenu, zasírat tim pokec...
 
 
Datum: 16. ledna 2013 14:08
 
<  364  365  366  367  368  369  370  371  372  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:11:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu