Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci za kolik je možný prodat motor na Babetu 207? Funkční. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 Maximalně 1000 ja vim ale když celej moped jde od 2500? nedávno sem viděl polomotor za 350 ...chyběl píst a válec....jedině využít toho že na 207 moc věcí nejni ..před rokem sem pracně vařil otvor pro svíčku kde byla i vloška poničená protože sem jinou hlevu nesehnal a to bych za ní dal i třeba 500 ...prostě jedině využít situace a čekat .....a prodat to počástech ono vždy dostaneš 200 300 ale mužeš se dostat na zajímavější sumu .... na 207 sem nove věci opravdu nove nenašel....je to trošku rarita ve srovnání s 1 rychloskoukde sjedu do nejblišího města a valec s hlavou mám funglovku
Datum: 20. ledna 2013 15:44
 Zdar  Ohledně VAPE.... Ted sem delal novou elektroinstalaci na mustanga. Original zapalování.... už se na to mužu vysrat. furt to svítí jak svetluska a narvat tam to debilní zapalování to ani neni možný. Prostě se mi tam nevejde At zkousim jakkoliv prendavat a vymenoovat civky nevejde se to tam stejne. už na to nemam chut ani nervy s tim neco delat.... Asi hodin práce bez výsledku. Máte někdo zkusenosti s tim VAPE ? docela bych to uvítal. V tuhle chvíli bych byl ochtonej za to ty 3 tisíce dát... :/ Nebo nemátě ho někdo třeba že by ste ho daly za míň Dík moc :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 21:36
 Pionýr/mustang vyrobený tuším do roku 1972 neměl v místě cívek udělanou přípravu pro cívky určené na 30W zapalování. Ta příprava spočívá v tom, že v kartrech je udělané prohloubení, aby se tam vlezly světelné cívky, bez toho prohloubení tam ty cívky nedáš a když se ti to podaří, tak se ti bude pravděpodobně dotýkat vinutí kostry a nebude ti to svítit. Dále aby jsi měl opravdu 30W zapalování, tak musíš mít podle toho natahaný dráty a světelné cívky musí být spojené v sérii, jinak nikdy nebudeš mít 30W zápalko u kterého se používají žárovky 25+5W!!!
Datum: 20. ledna 2013 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no tak jestli je to motor pro 20w zapalování tak se to tam fakt špatně cpe a jina ty cícky v 30w zapalování musí být zapojený do serie
Datum: 20. ledna 2013 21:00
 Myslim to tak že vždycky mi to zapalování šlo nandat v pohode. Kartery nikdy neprekazeli. a ty se hned nenasirej..
Datum: 20. ledna 2013 19:24
 vzdycky to nejak slo? takze nemas ani tucha jak to funguje co  .. no nic.. kdzy si chytrejsi než ti co ti radí tak si polib
Datum: 20. ledna 2013 19:10
 GO elektriky sem dělal už asi 15ti lidem a prostě vždycky to taknějak šlo. Ale ted to fakt nechapu ...
Datum: 20. ledna 2013 19:03
 NE takhle to neni  Mam 30W jenze civky mam zvlast. Jedna je na zad. svetlo a bzučak a druha je na predni. Jo a dávám to tam jak píšeš.. ddebil nejsem -_-
Datum: 20. ledna 2013 19:02
 huráá.. posunuly jsme se dál... takže máš verzi 20W .... tedy malá cívečka která je pouze pro zadní světlo a velká cívka která je pro přední světlo a klakson... tedy když máš vepředu žárovku 15W tak z velké světelné cívky zkus dát kabel přímo na některé vlákno přední žárovky.. musí to svíit.... jinak když píšeš že se to enchce vejít tak to špatně skládáš.... cívky mají být seřazeny takto... velká světelná civka je nahoře... vedle ní v pravo je zapalovací cívka.. a uplně dole je malá světelná (pro zadní světlo)
Datum: 20. ledna 2013 18:01
 5 + 15 w mam zarovky. ale zadek mam zapojeny ted zvlast. ne a obe vlakna dou zvlast. a kostra je s odporem nulovim . tahal sem ji od motoru
Datum: 20. ledna 2013 17:44
 do nějakých karterů se cívky na 30W zápalko opravdu blbě dávají
Datum: 20. ledna 2013 15:50
 nejedou ti obě vlákna najednou?zkus jedno odpojit.máš dobře ukostřenou parabolu?watáže žárovek?
Datum: 20. ledna 2013 15:29
 ptám se tě.. jaké watáže žárovem máš použité?
Datum: 20. ledna 2013 15:14
 Teda když sem tam to zapalování narval... tak to ensvitilo skoro
Datum: 20. ledna 2013 15:12
 Takhle sme to delal jenze ty civky tam nejdou. Proste drhnout o karter... ale i tak to na výkonu njic nemeni. Odpor k zarovce od zapalovaní an dratech je nuilovej to sem meril a proste to ensviti...
Datum: 20. ledna 2013 15:11
 vejde se to tam.. asi to tam davas spatne otočené... dej prvně stator a pak našrubuj cívky
Datum: 20. ledna 2013 14:39
 nebo ja nevim.. jak je mozny ze se to tam nevejde ?a co kdyz koupim novy svetlny civky ? Motor bezi bez chybicky s tim problem nemam. Jde mi o ty svetla. Jenze kdyz se to zapalko tam nevejde ...
Datum: 20. ledna 2013 14:18
 Cívky mám správné i správně propojené. Jde o to, že to zapalování se tam nevejde. Zkousel sem i jiné cívky... Žárovky jsou jak mají být...
Datum: 20. ledna 2013 13:27
 máš vubec použité světelné cívky? ... zapalovací a světelná je si dost podobná a dá se lehce zaměnit... a pokud máš opravdu použité dvě světelné cívky, máš je správně propojené? a máš použitou spávnou watáž žárovek?
Datum: 20. ledna 2013 13:15
Jméno: kadskej
IP: uživatel11382
 zdarec mam tu vape zapalko koupil jsem ho je pouze odzkoušené a párkrát to kluk projel ted už o to nemá zájem tak bych ho dal za 2800 včetne pošty poslal bych vám ho formou dobírky kdyžtak se ozvete s pozdravem K.S. tel. č, 777970187
Datum: 20. ledna 2013 11:50
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar draci  Chci se zeptat když mám řidičák na auto,a chci řídit nějakou tu motorku nebo mopeda,spíž toho mopeda (stadiona nebo jawettu)...Tak jak poznám že mají max. nepřevyšující konstrukční rychlost 45km/h ?  děkuju za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 10:32
Jméno: fichtlman
IP: uživatel15067
 musí to mít napsané v techničáku a ad nového roku se to zvedlo na motocykly s max. oběmem 125 a automatickou převodovkou
Datum: 01. února 2013 10:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 i ten rakouskej puch je v pohodě,na pojištovně stejně nic nevěděj a pojistěj klidně i moto bez dokladů
Datum: 20. ledna 2013 21:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 tak tak proto se k mopedum prodávají že kartičky je to potvrzení o homologaci vlastně tím máš prokazovat že to je moped a ne samodomo...jinak se spíš hledí na povine ručení ....to uzavřeš jen na vyrobní číslo .... jinak na česke mopedy se dají kartičky stahnout z netu a vitisknou a výrobní čisla jsou psaná propiskou ..trochu horší to bude např s rakouským puchem...jen doufám že si doma nebudeš motorovat kolo?
Datum: 20. ledna 2013 16:10
 je to v papírech od motorky (mopeda) nebo na netu to najdeš...
Datum: 20. ledna 2013 10:11
 Čaute draci.Jak,nebo popřípadě čím mám upevnit mobil abych mohl dělat onboard z.jízdy.Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 16:54
 znáš to přísloví? když se ti něco nepodařilo opravit izolepou, použil jsi málo izolepy...
Datum: 20. ledna 2013 16:54
 Já sem si ho izolačkou přilepil na helmu a jezdil na předek helmy
Datum: 20. ledna 2013 16:52
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 Zdravím...
Měl bych dotaz ohledně olejového čerpadla na ČZ 477. Před časem jsem si koupil 477 a je bez čerpadla. Tak jsem si nějaké sehnal.. Ale nikdo neví zda bude funkční. Přemýšlel jsem, že bych tam dal olejové čerpadlo Mikuni z 488. Ale někde jsem četl že se musí dát i klika z 488. A také by se asi muselo dát víko z 488, není to tak..? Zde na e-shopu jsem našel toto "Olejové čerpadlo-kladka 26 ČZ". Pokud by měl někdo nějakou radu ohledně čerpadla tak budu rád za každou radu.. Byl bych rád aby to vypadala věrohodně a fungovalo to.. Předem děkuji za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:05
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 Ok.. dík..
Datum: 20. ledna 2013 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 optám se
Datum: 20. ledna 2013 15:02
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 Potřebuji vyloženě jen čerpadélko.. vše ostatní mam..
Datum: 20. ledna 2013 14:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 dobrá já sám tu mám original víko na spojku na oilmaster..kulatý místo na oilmastej ne srdcovitý co je na 180.. dál tu mám i levej karter na oilmaster má vrtyný orvor se zavitem na vstup oleje obojí za 200 a pošta známý ma bizona a z čz brakoval gumičky do čerpadla tak má par čerpadel do 175..mužu se ho optat ale musíš si je přetěsnit sehnat víčko plechove na to čerpadlo má na sobě zna k čz a ne terčík to mám taky ale nedám ... jen poradím..
Datum: 20. ledna 2013 14:33
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 S tím že to bude obtížné počítám. Ale chtěl bych si jí opravdu pořádně zrenovovat. Mam totiž jeden z prvních kousků, s chromem na nádrži a s relátkem na zapalku..
Datum: 20. ledna 2013 14:13
 doufám že mě nezavraždíte on oilmaaster je věc dobrá ale něš ho pracně oživovat nebylo by lepší jen jezdit....
a jako víš o tom že některe 477 oilmaster nemaj? jinak já mám výko original na 477 s místem na čerpadlo ...nemám plechoví víčko možná i čerpadílko bych starší sehnal,,,ale rovnou ti taky povim že ti díli jsou proto že to nikdo vyházel sám mám 476 která se kousla díky zavzdušnění... jestli to víko chceš vi mail
Datum: 20. ledna 2013 13:54
Jméno: vojtěch mauer
IP: uživatel14975
 nevíte někdo jaká je délka ojnice na jawa 50/23 rv 1980??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 12:49
 rozteč mezi čepy je 100mm
Datum: 20. ledna 2013 12:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jednak na co to potrebujes a jednak nemuzes si to zmerit???
Datum: 20. ledna 2013 2:23
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdur draci, mam takovy zajimavy dotaz, jak to delate, kdyz jedete na nejaky vylet za hranice, to si sebou berete jeste nahradni motor do batoha? nebo jak???  DDDDDDDD
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já bych se toho vůbec nebál vlastně za každou sezonu jsem nějakej vážnější problém nikdy neměl
Datum: 22. ledna 2013 16:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 kompletní GO a vzít tak píst, kroužky, spojku na řetěz, svíčku, duši a nějakej vercajk a hlavně drát a izolepu  záleží jestli chceš jet 500km nebo 5000km
Datum: 20. ledna 2013 18:13
 pepo přece nepojedeš do zahraničí s ložiskama starýma 30let, ne?  .... uděláš go motoru, repasovat podvozek a mužeš jet....
Datum: 20. ledna 2013 16:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 by mě zajímaalo co bys dělal kdyby se ti rosipalala ložiska v kolech.... jinak zahraničí na fichtlovi krom slovenska musí být dobrá vražda se mi vibavuje když spolužaci jeli o prázdninách stopem do paříže a vratili se pomalu v řijnu
Datum: 20. ledna 2013 16:14
 to jako kdybys jel s autem do zahraničí tak by sis taky bral náhradní motor do kufru?
Datum: 19. ledna 2013 22:23
 kdyz ma sudělanou poctivou generalku z kvalitnich dílů tak se nic brát nemusíš
Datum: 19. ledna 2013 22:23
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci koupil jsem novej vejfuk a koleno na jawu 21 rok 68 ale koleno je moc nahoru skoro naráží na stupačky vím že jeden tip ho měl nahoru ale nevím jak ty kolena od sebe rozeznat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 17:53
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 chtěl jsem ho nechat od známího trochu přihnout dolu
Datum: 20. ledna 2013 17:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 je to zajímave ale 21 by měla mít koleno no výfuk nahoru 20 má rovně asi kvuli těm plechum ...jinak si koupil turka to koleno je univerzal a musí se upravit je schválně delší a je vidět že v turecku je teren protože mě s nim 2 krat vyšel vejfuk šíleně nahoru..pokut chceš aby ti to sedlo jedině chromovat original těch kolen je víc druhu a jen 1 nahrada..ted budeš muset být odvažný a nějak to znásilnit...koleno asi skratit a dat delší šrouby co drží vejfuk a šikovně to spasovat ..je to blby moc se to neví a snad každej to prasí tak jen zapoj hlavu....
Datum: 20. ledna 2013 16:23
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 J20 má to koleno jinak tvarovano z duvodu plechu
Datum: 20. ledna 2013 2:25
Jméno: svestkaj
IP: uživatel14999
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 16:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no a konečne je v tom jasno
Datum: 20. ledna 2013 16:48
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 http://eshop.paramo.cz/images/NapsaliONas/CeskeMotocykloveNoviny_201220.pdf
Datum: 20. ledna 2013 9:37
Jméno: vd
IP: uživatel14571
 cau nevite bude pasovat podlaha z 20 na 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 21:40
 podle mě:záleží jestli máš revmaplech s límcem ne pevno nebo ne.myslím že když máš límec napevno, je tam jiný rádius ve spojení s podlážkami.pokud máš dělený tak by snad mohlo,podlážka u brzdy má myslím jiný výřez na brzdu než 05 a 20
Datum: 19. ledna 2013 21:40
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:47
 ok
Datum: 20. ledna 2013 15:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 přesně tak dávám kámošovi každou chvilku rozbitý zrcátko at mi ho opraví účtujou si za to cca 70-80 ,-
Datum: 19. ledna 2013 22:41
 v kterémkoli sklenářství ti ho uříznou
Datum: 19. ledna 2013 21:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nepustil bys jedno do světa? klidně bez skla, hodilo by se mi na kejvačku... kdyžtak se mi ozvi na mail kadleclk@seznam.cz
Datum: 19. ledna 2013 21:09
 Zdar draci. Chci se zeptat jaký mají vliv nepárové kartery. Koupil jsem fichtla a nejezdil nic moc a já na to pořád nemohl přijít. Dneska sem motor sundal, abych dal druhý co mám po GO a zjistil jsem, že ten první má kartery co nejsou párové. Popř. důvod, proč mají být kartery párové. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 21:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 skladejte si to třeba do bedny od brambor, aneb každej svého štěstí strůjce... já bych motor, od kterýho očekávám že pojede a nějakou tisícovku vydrží, s nepárovejma karterama nedělal...
Datum: 19. ledna 2013 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel14672
 už muj táta jezdil na nepárový kartery a nikda to nic nedělalo odklony tam sou z výroby ale to máš jak dnešní repliky...taky trošku pokulhávaj s kvalitou...prostě si měl vyčoctanější motor....to víš když to má od vyroby najeto tak že to nikdo nemusel měnit tak to bude použitelnejší to je selskej rozum nee?
Datum: 19. ledna 2013 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky jsem jezdil jednu sezonu s nepárovejma kartrama a že by to jelo nějak podstatně hůř jsem nezaznamenalm,asi jsem trefil na podobný půlky
Datum: 19. ledna 2013 13:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 skládat fichtla (na kterýho je dílů mraky) do nepárovejch karterů je blbost!
Datum: 19. ledna 2013 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Na seriovku postačí i nepárový kartery,ale musíš se smířit s tím,že to nijak valně nepojede....
Datum: 19. ledna 2013 7:05
 josko kdybys měl tucha o strojařině tak nenapíšeš tak blbý dotaz
Datum: 19. ledna 2013 1:20
 Joska: Je víc způsobů jak obrobit díru za roh, nicméně to nic nemění na tom že kartery byly při svrtávání spojené...
Datum: 18. ledna 2013 21:52
Jméno: joska
IP: uživatel7456
Datum: 18. ledna 2013 21:12
 Kartery se obrábí v páru, díry na ložiska jsou svrtávané najednou, tim je zajištěná souosost těch protilehlých děr na ložiska. U nepárových tam může být rozdíl a pak se to může lehce křížit a to dělá bordel...
Datum: 18. ledna 2013 20:54
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zdravim, potrebuji poradit jakym nejlepsim zpusobem nanytovat plech místo prepazky u zapalka. ? Svarovani pry neni zrovna nejlepsi moznost, je to pravda ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 10:39
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 Vyrobit jsem z AL chybějící kousek a nalepil silikonem. jezdí už 3 roky bez problémů.
Datum: 20. ledna 2013 10:39
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 toš dik
Datum: 19. ledna 2013 22:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No vidím, že Ti nigdo moc radit nechce!Aspoň jak přesně.Já bych to snýtoval s maximálňú přesnosťúl!Toš tak!
Datum: 19. ledna 2013 18:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 bez sebemenších problémů to jde svařit
Datum: 18. ledna 2013 23:54
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 no to bych rekl taky ale jestli by mi nekdo poradil jak presne abych to jeste vic neznicil
Datum: 18. ledna 2013 20:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj lukasi!Jé bych řekl, že nejlepší zpúsob bude asi nýtama!
Datum: 18. ledna 2013 20:30
 Ahoj ahoj, jsem novej fanda do Babetty z Prostějova. Je tu někdo podobnej z okolí? Budu rád když najdu někoho na společné vyjížďky a tak. Kdyžtak mail: Petrhajek88@gmail.com
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 20:09
 PEPAS: Ozvi se mi na mail Petrhajek88@gmail.com
Datum: 19. ledna 2013 20:09
Jméno: pepas
IP: uživatel14998
 Já take mám babetto, bévám v Plomlově, kósek od Prostějova.
Datum: 19. ledna 2013 19:19
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja sem z jeseniku a mam taky babettu na pojezdy,pokud to pro tebe neni daleko mužeme se domluvit,na babettě cesta asi 4-5 hodin
Datum: 18. ledna 2013 22:59
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 zduř nevite kterej odstín RAL byla ta světlejší červená na pionýrech RAL 3024 nebo 3026? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 20:11
 origo jawácká je 3004 ale nevim zda je to ona
Datum: 18. ledna 2013 20:11
Jméno: Pavel
IP: uživatel12772
 Zdur draci, mam dotaz na STANDU, delas vybrusy valce na Jawu 50 a upravy hlavy? Jestli jo, tak mi prosim napis za kolik by to bylo. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 6:42
 Ozvi se mi na mail prosím. Díky
Datum: 19. ledna 2013 6:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pavle!No dybys byl co k čemu a přečtl si sem tam nejakej dotaz, toš o Standovi budeš vědět úplně fšecko a mohls mu napsat přímo!Toš tak.
Datum: 18. ledna 2013 20:26
 Cau draci, dneska konecne jsem dostal do ruky odhlasene papiry abych si mohl pincka prihlasit na sebe. Chci ale zeptat jestli se dela i evidencka a jestli jsou nejake terminy dokdy. Taky jeste jestli muzu jit na prepis bez STK. Cely problem je v tom ze mam pincka rozebraneho do kulicky a chci ho lakovat ale az pozdeji tak za mesic ci dva. Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 18:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak tak, oni na ten přepis dávaj asi 3 týdny nebo měsíc,ale když tě s tím nikdo nechytne tak se v podstatě nic neděje
Datum: 18. ledna 2013 18:19
 pojistku uz mam hotovou takze to nebudu nejak hrotit. Necham to v tom poloprevodu a az z neho udelam motorku tak udelam STK a pak na prepis. dik
Datum: 18. ledna 2013 15:41
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli je v polopřevodu na tebe,tak běž co nejdřív zařídit pojistku a nech ho v tom polopřevodu třeba půl roku,dokud ho nesložíš,když na to budeš platit pojistku a nikde tě na tom nechytnou tak se nic nestane.Až ho složíš tak v klidu udělej STK a přihlaš ho
Datum: 18. ledna 2013 15:28
 čauves hele schanim někoho kdo by jelo letních prázdninách na pionýrech do paříže nebo tak někam se kouknout
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 11:16
Jméno: drakodrak
IP: uživatel13572
 illi ozvi se mi na meila prosím  Díky
Datum: 20. ledna 2013 11:16
 hele na balaton bych jel dit to je kousek akorát bych potřeboval vědět termín jestli by vám nevadilo že bych se přidal
Datum: 19. ledna 2013 1:23
Jméno: illi
IP: uživatel9335
 Zdar, hele my jedem na mopedech a fíkách na Balaton .... chtěl by se někdo přidat
Datum: 19. ledna 2013 0:37
 na druhou stranu snad ne do ruska
Datum: 18. ledna 2013 18:38
 No pokud uděláme s kámošema maturitu, tak jedeme do Chorvatska. Ale jedem na třistapadesátkách, takže by jste nám asi nestačili  Jinak jedem na Krk.
Datum: 18. ledna 2013 16:26
 o něčem podobnym uvažuju, akorát teda ne do paříže, ale spíš někam na druhou stranu
Datum: 18. ledna 2013 14:42
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 No to už je pěknej válec. Dostal se mi do ruky 3K ZÚ válec staré koncepce a bylo to žalostný...kroutil jsem nad tim hlavou jak to muže fungovat...takovej válec udělá každej šmudla z horní dolní kterej má vrtačku a pilník,ovšem tenhle novej,to už je jinej level....fakt pěkný!!
Datum: 19. ledna 2013 7:01
 takový dotazy směruj přímo na stejskyho, co mi ti tady budem radit když on to má vyzkoušený a odbržděný
Datum: 18. ledna 2013 15:30
 Ne na kartery to opravdu moc nepasuje  doma to asi sám moc nedoladíš, pokud nemáš přístup k nějakým obráběcím strojům. Ten válec budeš mít přímo od Stejskala? on k tomu dává papír k montáži tak tam budeš mít i jakej karbec použít.
Datum: 18. ledna 2013 13:11
Jméno: Lolek
IP: uživatel14677
 Čaute draci! Chci se zeptat co znamená nápis TOP? třeba na odrazkách aj tak. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:37
 TOP určuje směr montáže - nahoru. Většinou tam bývá i šipka
Datum: 12. února 2013 16:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Top - vršek, bottom - spodek.
Datum: 17. ledna 2013 23:42
|



|