slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  361  362  363  364  365  366  367  368  369  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15028    
Dobrý den potřebuju poradit ohledně ČZ 175/477 chystám se na výměnu lamel ale nevím kolik je tam korkovejch a kolik mezi lamel? popř. je to těžké vyměnit a namontovat zpátky? A ještě jeden dotaz jak je kolo s nábojem ( s hlavou) okolo něho mi teče olej ale gufero jsem už jednou měnil a furt to teče nevíte někdo co stim Předem děkuji za odpovědí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře se podívej odkud to teče. Pěkně to otři do čista hadrem nech to běžet aby se to řádně prohřálo, podívej se pak jestli ti to neteče třeba ze snímače neutrálu, taky to dost často teče okolo hřídele startpáky. :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15028    
A když to poteče přes tu tyčku tak se tam dá tohle ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_tesneni22.html
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, psal jsem že olej může téct i okolo spojkové tyčky, je tam takové těsnění. Jinak než sundáš víko spojky, tak přetoč páku do startovací polohy a pak teprve jí sundej...
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15028    
Děkuji za opověd ale olej mi opravdu teče protože stéká po stojánku a když po pár jízdách odšroubuju vypouštěcí šroub tak olej neteče jen po naklonění motorky takže benzínem to nebude. A mohl by ten olej téct přes spojkovou tyčku??
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5 lamel a 5 mezilamel. Výměna je otázkou chviličky, když si motorku šikovně naklopíš tak nemusíš ani vypouštět olej. A únik oleje může být třeba kolem spojkové tyčky...nebo častej problém je že benzín co přeteče z karburátoru má odtok skrz prostor sekundárního kolečka, kde vypláchne bordel a pak to vypadá jako kdyby odsud kapal olej...
 
 
Datum: 25. ledna 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15027    
cau hele chtel bych se zeptat bude pasovat převodovka z pařeza do motoru J.21 ? mam to na fichtl cupy a pařezová převodovka je více do síly nebo se pletu ? a ještě považuje se leštění kanálů za upravu ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
souhalsim ze standou, i spojkovy koš je jiny neš na 20! ma jen tri koliky ...a dvacitka ma 5!
 
 
Datum: 26. ledna 2013 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15031    
Převodovka z pařeza do dvacítky prostě NEJDE! Kdo to kdy měl v ruce tak chápe...
 
 
Datum: 26. ledna 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vy tady mluvíte o převodovce jako by měla 500 dílů :-D Co jinýho bys tam chtěl menit než celou převodovku...
 
 
Datum: 25. ledna 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no jestli vono nebude lepčí tam dát rovnou celej motor z toho pařeza, případně z 05 ta je taky silná a k tomu dát válec, karbec, lauf atd. z 21.
 
 
Datum: 25. ledna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Ta převodovku z pařeza se tam vejde protože má stejnou osovou vzdálenost jako převodovka z 21 to jo, jenom je problém s tím, že je asi o 6mm užší takže bys tam musel dát nějaký vymezovací podložky. Taky by si tam musel dát řadící automat z pařeza a ta převodovka je proste úzká takže po smontování motoru tam asi nenarveš spojku protože ta osa z převodovky bude málo koukat z ložiska a stejnej problém možná bude u sekundárního kolečka. Takže se na to vykašli a nebo prohoď jenom dvojkový kolečka.
 
 
Datum: 25. ledna 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12630    
zero: jak celou komplet ? myslis jako i s hřídelema nebo jak ?
 
 
Datum: 25. ledna 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: ZeroCZ      IP: uživatel1723    
pasuje ja ji tam taky mam a doporucuju dej ji tam ale musis ji vymenit celou komplet
 
 
Datum: 25. ledna 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ale do 21 nepasuje
 
 
Datum: 25. ledna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
pleteš se pařezová převodovka je stejná až na to,že druhý převodový stupěň tam je jak říkáš víc do síly
 
 
Datum: 25. ledna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12630    
ja nikdy pařeza nevlastnil ani motor sem rozdělaný neviděl tak proto se asi ptám .. s fichtlama už nejakej ten patek dělám a vendliss: přiznavam že nevim vše ale asi tě zklamu kámo ;-) už sem začal ..
 
 
Datum: 25. ledna 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši s ficht cupem ani nezačínej, při tvejch znalostech.
 
 
Datum: 25. ledna 2013 13:43
 
 
 
 
Jméno: racer      IP: uživatel14812    
uvazuj rozumně, myslís že se tm vleze převodovka? když jsou bloky jiné?
 
 
Datum: 25. ledna 2013 12:12
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
Ahoj mam takovy dotaz ohledne karavanu,chtel bych se zeptat jak to je tedka s rizenim zavesnych voziku a karavanu za autem s ridicakem skupiny B. Do jake hmotnosti (popripadne velikosti) muzu tyhle monstra tahat. :-) diky a sorry za nevhodny dotaz :-) treba mate nekdo zkusenost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když nevíš, udělej si C+E a pak si fakt nemusíš pamatovat co jseš oprávněnej tahat :-D ... nikdo si nepamatuje z autoškoly všechno (dělal jsem autoškolu (v 16ti, a 3x v 18ti a stejně člověk dost věcí zapomene, ale důležitý je si to umět dohledat!!! První, co by mě napadlo bejt na tvym místě by bylo podívat se do knížky autoškoly!! a když jí nemáš, je zákon o silničnim provozu v elektronický podobě! (viz muj odkaz nížeji). Zákonu a vyhlášce se dá přece víc věřit než žvástalum na pokecu jako jsem já, který ti můžou nakecat co je napade, ale pruser z toho pak budeš mít jenom a jenom ty!! toť muj názor a rozhodně se tě nechci nijak dotknout ;-)
 
 
Datum: 26. ledna 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
pletes jablka s hruskama,takze si pamatujes vsechny vyhlasky do slova jak jsou a vsechno co ses ucil pred nekolika lety? pochybuju. Myslis ze te zastavi policajt a rekne ti ,,pane ridici nepotrebuju videt doklady ale chci vedet kolik muzete vozit za autem Kg ? '' moc to prozivas......myslim ze krizovatky jsou kazdodenni zalezitost za volantem,ja sem treba v zivote nic netahal za autem tak sem se tu zeptal jestli to nekdo nevi,probiraji se tu ruzny kravoviny....tak proc ne tohle.....sorry ale neberu to jako velkou chybu nevedet co muzu tahat za autem
 
 
Datum: 26. ledna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Tady nejde o to jaký si řidič, ale o to, že ani nevíš s čím možeš nebo nemožeš jezdit!Šak s řidičákem skupiny B možeš řídit aj kamion nebo autobus!!!Nééé???A ten řidičák Ti dal gdo?Já sem se nigdy nezajímal o to esli musím dávat přednost na hlavní silnici!??A musím???Jak to mám vědět???
 
 
Datum: 26. ledna 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
ja sem nikdy nic za autem netahal nikdy sem se o to nezajimal tak jak to mam vedet jak velky veci muzu tahat za autem....taky kdyz se o neco nezajimas tak si to nepamatujes ne? Nebo si pamatujes vsechno z autoskoly? Myslim ze vraet ridicaky by se meli za neco uplne jineho nez za toto,nemyslim si ze bych mel vratit ridicak sam sem toho najzdil s autama uz neco pres 300000km konkretne na svym 120000 za tri roky a nemyslim si ze jsem spatny ridic.
 
 
Datum: 26. ledna 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj lolek!Tady přece nejde o zkušenosti!Ale o neznalosti!A to bych doporučoval vrátit řidičák!!!A promiň za nepříjemnú odpověď!Toš tak!
 
 
Datum: 25. ledna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
 
 
Datum: 25. ledna 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel15025    
čau lidi potřebuji poradit dělam fichtla na fichtl kapy a potřebuji poradit jak mu zvíšit výkon aniž bych delal valec a jestli pomůže dát do zadu větší rozetu že víc ujede v terénu sem myslel tak jak ? odepište a poraďte dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petr: ovšem za studena a je situace zcela opačná.Ale musím přiznat že jsem taky nedopatřením nalil směs benzínu a nafty a byl jsem překvapen jak to jde na volnoběh a je to startuje.Ovšem po vychladnutí konec
 
 
Datum: 26. ledna 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si někdo myslí že s naftou nebo nějakým tím koktejlem to jede líp,... kdybych napsal osobní názor tak poruším pravidla :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No ešče, že sem se sem podíval jak to dopadlo s tú rozetú!To fčíl uš do dízlu nebudu potřebovat motorovej ani převodovej olej!!Ešče to musím poradit aj tem co neuznávajú M2T!Pořád jakúsi syntetiku dyž stačí trocha nafty!A uš sem aj poslal přihlášku na patentovej úřad!!!Krúci, toš ešče aj zbohatnu!!!
 
 
Datum: 26. ledna 2013 0:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
bakoune budeš muset ty dvoutakty ještě víc dostudovat, takhle byto nešlo. :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... že já to s tou naftou nevěděl dřív, mohl jsem ušetřit na oleji!
 
 
Datum: 25. ledna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hm, to že se to někomu hřeje a jinému zas nikoliv, nebo jednomu to chytá, jinému ne, nebo jednomu to jede jak drak, jinému ne, naftou, a to si buďte jisti rozhodně nebude. ámen
 
 
Datum: 25. ledna 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: ZeroCZ      IP: uživatel1723    
Nafta je super ja ji tam taky pridavam aspon se to lip promaze
 
 
Datum: 25. ledna 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12630    
ja nevim proc kdyz napisu NAFTA se do mě všichni pustěj, z vlastní zkušenosti to vím kdyz sem jezdil s kamosema po lese tak kdyz ho chcipnu a je rozpalenej = oni roztláčej ja na první šlápnutí .. sice se občas zanese svíce a trochu víc to hulí ale já to tak dělám a nikdo mě to nevymluví .. nafta maže a nikdy sem tim nic nepos*al a to na to jezdím už cca 3-4 roky
 
 
Datum: 25. ledna 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46: hele, s tou naftou se mu nesměj... ;-) kamarádův otec do motorů hodně dělá a taky řikal, že dřív když nic nebylo, tak se udělal vražednej koktejl z benálu, nafty, ředidla... a pak to jelo jak drak, ale nesměl jsi tam dát moc nafty, jinak to prej nešlo zdechnout :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pepek!S tú naftú skušenosti nemám, ale fšecko ostatní platí!Já bych zvětšil rozetu!To určitě prospěje!Start bude živější a trojka se víc vytočí!!!Toš tak!
 
 
Datum: 25. ledna 2013 16:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Petr... to je zajímavý lít to 2t zážohového naftu :-D to je asi jinej gang, to máš pak přímo raketovou rychlost ne? prosímtě zamysli se než jsem napíšeš takovou chujovinu. Jinak pepek chce to vyšistit hlavu, výfuk karbec, seřídit zapalování, mít dobrý píst a kroužky, ložiska na klice, dobrou řetězovku a slušný ložiska v kolech. Jinak není špatný změnit primární převod - nejde o výkon ale o sílu. Co dál poradit nevím záleží v jakém stavu máš stroj a jak to umíš seřídit.
 
 
Datum: 25. ledna 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15027    
cuss hele jezdim taky zavody a nejlipsi co se da udelat je poradnej pist s krouzkama aby to pekne sedelo ve valci dobra klika a serizeny zapalko.. a poradne nafoukaný kola a aby nepřibrzdovaly pakny .. ja dycky do nadrze přileju nakou naftu.. delam to uz dlouho kamosi co jezdily na benzin mely pridreny pisty .. ja ne .. hodně zdaru
 
 
Datum: 25. ledna 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus chci dělat go motoru u pionýra ale nevím jak s tou pružinou nakopávačky aby se správně vracela dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jirko!A uš si skúšal co Ti radí hlasam?Ale péro má taky pravdu!Aj to se mě stalo!Toš tak.
 
 
Datum: 25. ledna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
chci to půlit hlavně protože se ta nakopávačka nevrací
 
 
Datum: 25. ledna 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
moc bych na to nespolíhal u některých motorl to tak dobře nefuguje,natáhnu tu pružinu a potom si provázkem za něco přivaž startpáku a můžeš skládat bez problémů
 
 
Datum: 24. ledna 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo udělej to jak hlasam, taky sem to tak dělal a funguje to v pohodě
 
 
Datum: 24. ledna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: hlasam      IP: uživatel14060    
Stačí když si to poskládáš bez jakékoliv napinaní pružiny, a až budeš mít motor poskládaný tak nakopávačkou sjedeš úplně dolů, potáhneš ji k sobě tak až Tě to pustí udělat otáčku ve směru hodinových ručiček až nahoru a máš to. Jednoduché a funguje to...
 
 
Datum: 24. ledna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: avb      IP: uživatel6631    
Normálka jen ji vemeš a otočíš jednou a ucítíš jak ti pružina bude dělat odpor otoč ji o jednu otáčku zajisti a přitlač kartery k sobě hotovson ;-)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi jaká je spotřeba ČZ 125/476 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše cezeta22 pode mnou záleží na stavu a opotřebení motoru, ložisek, pneu atd.. ale hlavní podíl na tom má ten článek mezi sedátkem a řidítky ;-)
 
 
Datum: 25. ledna 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ! dle stylu jízdy, stavu motoru, ložisek, tlaku pneu a velikosti jezdce cca 3,5 ....extrémy 2,7 - 5,5 l na 100 km, Pepek - nedá se to srovnávat s kroskou :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel15025    
čau mam čz 125/516 a žere mi to zhruba 1.5až2.5 l na hodinurn
 
 
Datum: 24. ledna 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: avb      IP: uživatel6631    
Dobrý večír.. chcu se zeptat kdybych si nechal udělat u stejskyho ten 4K válec na fichtla s výkonem 10PS narval rychlou převodovku kliku ckr s jehlama výfuk podle stejskyho, dellorto, vape a další srajdy.. jaké rychlosti by bylo možné dosáhnout ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15034    
Ok,ok.... Chápu...myslel jsem že si nějakej zdejší "tjuner"... Hele závodní úprava jela v laboratorních podmínkách na brzdě skoro 130,ale na silnici něco přes 100...takže u toho 4K to čekej obdobný....možná trochu lepší...
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: avb      IP: uživatel6631    
já to tak samozřejmě myslelže u steskyho nechat dělat vše
 
 
Datum: 26. ledna 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15031    
Ještě bych tě uved do reálu. Ten válec měl 10HP na Stejskyho motoru se Stejskyho komponentama. Takže pokud tam dáš nějakej cca vejfuk,nějaký sací koleno,nějakej karburátor s nějakym filtrem,nějaký zapalování a nějak to "naladíš" tak se muže stát že nebudeš mít ani 2/3 té udávané hodnoty výkonu....a pak to muže jet 80-85 jak upravená seriovka.... Fakt do toho chceš jít? Aby ten válec fungoval,tak je potřeba motor osadit Stejskyho hlavou 1300,- Stejskyho výfukem 1900,- Stejskyho sacim kolenem 300,- ... A nebo zajistit přesnou výrobu...a jseš na stejnejch penězích..... Pak je můj odhad 100km/h na převod 13/55
 
 
Datum: 26. ledna 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: kenny      IP: uživatel12983    
tak skus napsat přímo stejskymu
 
 
Datum: 25. ledna 2013 6:30
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Čus draci nevíte náhoodou kde bych mohl sehnat svíčku pal 7-8??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15006    
Nějak tak Masokz :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takove svičky se snad valeji pozemi ne? našel sem jich u dedy v garazi asi 20
 
 
Datum: 24. ledna 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Oooops :-P *vydělal
 
 
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
už jsem to všecko rozprodal :/ mam 3 posledni. Kupovali je za 60 jednu tak si tim viděla na vybrus a jestě nový plašt :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisky N15 ti nestačí? dyť je to nemlich to samé
 
 
Datum: 24. ledna 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
A nepordal by si jednu nebo dvě ?
 
 
Datum: 24. ledna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na burse sem jich koupil 30 v origo baleni za 300. Prej že byly potopený... všechny fungujou :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: miris840 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci potrebuju helfnout,nemuzu nastartovat ani roztlacit stroj,zkousel jsem do valce vstriknout benzin a ani to nebaflo ale kdyz vytahnu svicku jiskri perfektne. dik za radu je to pincek 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15039    
Může to být i vadnou cívkou. Ve válci pod tlakem to jiskru nehodí.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přečti si těch tisíc návodů, který na internetu jsou a seřiď se předstih! (nejlíp podle žárovky a s posuvkou v ruce)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: miris840 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s odrhem jsem nemel problem nastavil jsem na kladivku 0,5 pri HU,ale u predstihu kdyz povolim ty dva sroubky tak s tim muzu otacet zhruba 2cm vic me to ty drazky neumozni ale nevim kam strcit ten cigaretovy papirek,zase mezi kladivko? jinak s tim nemam problem jen se me zda ze je to u 05 jiny nez u 20nebo21
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl bych to na předstih
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: renepolach      IP: uživatel15023    
ma to kompres
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Čus draci chci se zeptat jáká je nejlepší svíčka pro mého mustanga aby šel na nákop??? i za studena kámoš má n15yc a při -3F mu to šlo na nákop já jí mám taky a eště ji musím ráno ohřejvat na plotně jinak mám pařezové zapalování a vyštelovaný by to mělo bejt taky tobřš díkyza odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
v motoru je generálka půl roku v plovákovce nová oska+závěska je to stopro svíčkou to vim a karbec je víc danej nahoru že tam nedotíká benzín a nebo až moc tím to ení
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
ja používám N15c, ale taky zalezi v jakym stavu je motor, předstih a musi být dobře nastavený karburátor, ja když dělám nějaký motor tak slćuju všechny kanály a přechody, musi být dobrá ložiska a gufera, a pořádně utěsněný motor, a hlavně karburátor a sací hrdlo,
 
 
Datum: 25. ledna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jedině pal 7 nebo 8 nikdy nebyl problém ani při - 20
 
 
Datum: 24. ledna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: renepolach      IP: uživatel15023    
ze škodovky 120
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale abych poradil :-D Každej fík chce neco jinýho. Mě ten jeden mustang nejede na nic jinýho než na 15... ten druhej zas žere radši 17 :-D Prostě to musíš odzkoušet ;-) A nejlíp se vyvarovat novejm svíčkám.. To je spis tak na dojetí -_- :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dokud to startuje tak to neres :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
nn tim to bytt asi nemůže dřív když sem tam měl origoš zapálko tak sem tam měl takovou hlavu s douhým závitem sehnal sem si nějakou svíčku s dlouhím závítem méno asi ittrilium asi nějak tak a to šlo furt na nákop za tepla i za studena ale teď tak na osmí až desátý nákop za tepla a za vlažna tak na 2 až třetí....
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no ovplyvňuje to veľa vecí či už je to dobre naštelovaný karburátor v akom stave je elektrosústava a tak no napadá ma jedna špecifická vec ty máš mustanga a novšie jawy mali 8V indučku a parezy až po jawu 05 mali 6V indučku aj toto môže veľa robiť
 
 
Datum: 24. ledna 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: jawa special      IP: uživatel15021    
čaute draci mám dotaz tedka mám rozebraný motor a slyšel jsem něco že když vyměním ty 2 převodové kolečka (to menší stím vetším) určitě víte co myslím tak prý bude jednička s dvojkou rychlejší ale aby se chytla 3ka musím zas vytáčet hodně 2ku že? chlapi prosím poradte at to potom neskládám znova díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
NE!
 
 
Datum: 26. ledna 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: jawa special      IP: uživatel15021    
takže má to cenu přehazovat ty kolca nebo ne?
 
 
Datum: 26. ledna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
elent: z kopce fest fofr? :-D až na to že trojka zůstává stejná, tzn i3=1, takže z kopce uplně stejnej fofr tak s nepřehozenejma kolečkama :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
větší kolečko na delší hřídel ne? :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
můžu ti asi ještě doporučit tohle video je fakt dobře udělaný a je tam vydět rozdíl mezi těmi kolečky - jak je tam drží v ruce http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 24. ledna 2013 8:58
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
ja jednou blbe poskladal prevodovku na 21 a jednotka,dvojka hned za sebou a trojku sem moch dat jenom z kopce,jinak to motor neutah. bylo to k nicemu akorat z kopce fest fofr,jinak vsade krokem
 
 
Datum: 23. ledna 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to je nejlepší návod na to že se ti trojka takřka vůbec nechytne, už vůbec ne na cupu v terénu. Lepší je změnit primár či seknudár.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
úprava k ničemu.. snadněji lze měnit sek. převod
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednička a trojka se nemění, pouze je kratší dvojka...proto musíš víc vytočit dvojku aby se chytla trojka...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: ales      IP: uživatel1272    
ahoj potrebuji k revma plechum na 555 i prsíčka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo jo potřebuješ ty dvířka jsou trošku menší
 
 
Datum: 23. ledna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
koukni na fotky nebo do katalogu ND ne? Potřebuješ, ale jsou jiný, než klasický (nemaj otvírací dvířka)
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Zdravím, chci se zeptat, jestli je jedno jak dám pístní kroužky na píst. Mám totiž jeden píst. kroužek o kousek větší než ten druhý. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
aha :-D ok díky
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nemůžeš tam dát kroužek, kterej zrovna najdeš! Kroužky musíš mít dle výbrusu a šířky drážky pro kroužek
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jeden o kousek větší než druhý? Maji být stejné...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: Koleno      IP: uživatel11608    
Zdar ,když sem v létě dělal světlo na jawa 20 tak se mi to povedlo a tak se šel na oběd. Když se to jel project tak to chvilku svítilo ,ale málo .Když to ukostřim tak to svítí pořád ,i když vypnu světla a nejde to přepínat nevíte co je s tim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: Koleno      IP: uživatel11608    
Oskare je to možný ,ale když sem to zapojil tak sem to protůroval se světlem a svítilo tak sem šel na oběd a pak sem to chtěl projet a nesvítilo :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Koleno!Vím.Máš to špatně zapojený!
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci mám doma válec , ale je vněm zarzlej píst , , wdčko nepomohlo brzdovka ani nic jinýho , už sem na něj vzteky vzal i kladivo se sekáčem :-D nepomohlo , horkovzduška nepomohla :-D :-D :-D Už nevim jak to sundat , dokážou to v brusírně odvrtat nebo je ten válec na výhoz , je to nultej výbrus takže je to škoda ho vyhodit :/ ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: stno      IP: uživatel1946    
coca cola nebo kofola a pak to vyťuknout...
 
 
Datum: 25. ledna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Kamarád jednou zkusil hezky přirezlej píst na Pinckovi vylisovat na 160T lisu a nevěřili by ste, jak jde lehce vytlačit vložka opačnym směrem :-) Samozřejmě ten píst byl v tý vložce pořád :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si ten traktor chceš zničit :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: žigul      IP: uživatel14689    
co to přejet traktorem?
 
 
Datum: 24. ledna 2013 2:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nejde kladivem tak to pujde ještě větším kladivem
 
 
Datum: 23. ledna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
přesně tak jak říká kolečko pořádny rany kladivem přes nějake tvrde dřevo a vyraziš to ven a ani to nepoškodiš
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opřít o dřeva aby se nezničila vložka, urazit "packy" skrz kanály jestli to jde a mlátit a mlátit.... na 99% ten válec nepoškodíš pokud do něj nedáš ránu tím kladivem či sekáčem.... po mém vytloukání zůstaly v pístu 7mm rýhy od sekáče, ani nevím kde se tam tolik materiálu vzalo... po dnešním pístu bouchneš sekáčem bez kladiva a rozpadne se na sračky jak je pórovitej...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
důlek jak sem do něj zběsile mlátil ale jo navrtám to vymlátím , s něčím si už poradí v brusárně :-D a bude pokoj :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tys udělal důlek do pístu :-D ... to je celkem málo... navrtej to, vem palici a nasaď tomu
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ani se nehnul dokonce už sem udělal i důlek do pístu :-D :-D :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už si to zkusil jak jsem ti radil?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dlouho asi 2 dny a pěkně pravidelně prostříkával , ale asi jo rozvrtat a dostat to co nejvíc ven a zbytek si poraděj v brusírně snad :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15019    
Rozvrtat a vymlátit. Jak dlouho si nechával působit odrezovače a brzdovku? Přes noc? A nebo krátkodobě?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a co coca cola ?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně zamlátit kladivem přes dřevo...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12894    
WD nepomohlo , petrlej taky , tu už sem zkoušel červená brzdovka taky ne , já už nevím :/
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já jednou takhle odrezoval motor u simsona a pomoh petrolej nalejt nad píst a nechat působit
 
 
Datum: 23. ledna 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli už je to dost prolitý odrezovačema, tak bych to šikovně vypodložil dřevama, a ten píst vymlátil velkym kladivem přes kus tvrdýho dřeva, už jsem takhle uvolnil několik motorů, zpravidla větších než u pionýra :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naštěstí není :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten válec je na motoru nebo ne?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: korys      IP: uživatel15018    
Zdarec draci, nevíte náhodou někdo jakou má fichtl spodní kompresi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žigul?a do jaké formule?
 
 
Datum: 26. ledna 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15030    
žigul-LD Vršovice většinou na T 679
 
 
Datum: 26. ledna 2013 1:22
 
 
 
 
Jméno: žigul      IP: uživatel14689    
pro trubka. a já opravuju a vymýšlim motory do formule. kde jsi se učil ?
 
 
Datum: 25. ledna 2013 1:24
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15026    
pro jawa 46. No já tě nevím,ale v réce 1978 jsem se vyučil opravářem motorových lokomotiv a po vojně dodělal školu se zaměřením na spalovací motory.Takže až budeš nějaké bludy psát tak alespoň pravdivé.
 
 
Datum: 24. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Juknu doma do poznámek, měl jsem tam spodní kompresi origo motoru a jak se změní po vložení podkovy...
 
 
Datum: 24. ledna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel7456    
Přesné měření dělal Ing. Stejskal http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 24. ledna 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: korys      IP: uživatel15018    
měl sem takový pocit že se ta spodní komprese neboli přetlak, počítá právě z objemu pod pístem. pokud se mýlím tak mě opravte.
 
 
Datum: 24. ledna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tome,nejsem zas takovej odborník, ale ani laik abych si troufl s tebou o tom diskutovat. reagoval jsem na trubku, neb sem se zprvu domníval že píše něco v tom smyslu že slova spodní komprese nejsou.. leč řekl bych že jsme se nakonec zřejmě pochopily.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
dwein: spodní komprese má na výplach hodně malí vliv. Například mam válec se sáním 166° a přepouštěním 128° na stlačení směsi zbývá 33° otočení kliky, takže moje komprese odhadem 1,06:1 a to mi směs nepřepustí, tak jak to že to jezdí?? Objem prostoru pod pístem na výplach má velký vliv, ale komprese, tedy o kolik se směs stlačí vliv nemá
 
 
Datum: 23. ledna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka.. asi moc odborných knih si nečetl co? :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
ano, neb též spodní komprese
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15020    
no trochu přemýšlej......co třeba přetlak.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
trubko a jak myslíš že se směs dostává z klikového prostoru přes přepoštěcí kanály nad píst ?? kolik je ta hodnota bohužel nevím.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15020    
no nazdar.Co to je spodní komprese ?Odborné knihy hovoří o podtlaku,přetlaku,kompresi ale o spodní kompresi NIC.Tak tady nikdo neblbněte nikomu hlavu.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čago draci... Dnes jsem po 18 letech vyhrabal doklady na Jawa 350/354 1957(TP+ORV), které nejsou psané na mě.... Kdybych se domluvil s posledním majitelem v TP na přepisu na mě, je mi jasné , že se ozve ČKP..... Stačilo by čestné prohlášení, že motocykl nebyl provozován na pozemní komunikaci (v TP není žádný záznam o STK) nebo přijde tučná pokuta? Máte stím nějaké zkušenosti..... Díky za rady.......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řiká se, že když nebylo placeno už před vstoupením tý novely v platnost, tak by to neměl bejt problém, ale čkp to stejně na 90% bude zkoušet, s tim počítej... ale určitě se to nechě nějak obejít (čestný prohlášení apod.)... projdi si jawamanii, tam je o tom dost psáno, nebo koukni sem http://www.antickp.cz/index/
 
 
Datum: 23. ledna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdo to ví, odpoví. Náš z**rvenej stát z nás dře peníze a hledá si k tomu čím dál stupidnější cesty. Tahle je jedna z nejstupidnějších. Já jsem slyšel, že stačí prohlášení že v tu dobu byla motorka mimo ČR a tudíš tady nemohla platit pojistku ani plnit STK. To že v zahraničí to taky nikdo neudělal tě nezajímá. Tys ji koupil v zahraničí a dohledal si posledního majitele v Čr...náhoda že? No ale ani ty ani bývalý majitel bohužel nemohou za německého spoluobyvatele Evropy, že si už nedokončil přepis a že ji nechal ležet ladem...(neber to jako tutový návod, ale slyšel jsem to už...)
 
 
Datum: 23. ledna 2013 6:14
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel12770    
zdarec, nemate nekdo nahodou navod ( odkaz ) na slozeni automatu na pio ? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
když jsem začínal tak jsem s kámošem vyměnil za pár dílu ze škodovky kompletne rozebranej motor na fíka automat byl taky totálně rozsypanej a já jsem to naprosto bez problému do 10ti minut složil a nepotřeboval žádný návody...podle mě kdybys sis k tomu sednul behem chvilky to máš v kupě...navíc tak mnohem lépe pochopíš jak to všechno funguje..
 
 
Datum: 24. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm 20 vteřin na gůglu čečé... nicméně úplně dokonale to asi nikde popsaný nebude, poněvač na tom celkem fakt nic neni. mnoho zdaru
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel12770    
kdyz mi se to rozsypalo v ruce. ono je vzdycky jednodussi neco rozebrat nez slozit :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsi to rozebral, tak to slož ne :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: karlson      IP: uživatel15016    
zdravim dotaz pro sesu bude ještě někdy k mání zapalování komplet 6v 20w na babettu 210? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15017    
mám tu jedno nový nenamontovaný mail jestli máš zajem...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neee,,vyrobce kleknul a je smitec,,jedine samostatne,,sesa
 
 
Datum: 23. ledna 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: Kača      IP: uživatel10425    
čauky Potřebuju poradit od Vás chytřejších,chtěla bych sehnat Laděný výfuk na mustanga s 29 mm vnitřním průměrem...Prej to není lehký sehnat!Prosím dejte mi vědět na email.Budu Vám vděčná!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: Kača      IP: uživatel10425    
Pro panenky :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
okap průměr 29mm? nechci bejt rejpal ale to tak na baráčku pro panenky...
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
myslím že jsem někde četl že 29 má i koleno od okapu a prý to i funguje :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: Kača      IP: uživatel10425    
No dobře :-) Tak děkuju za radu ale já právě nevím kde hledat ale to je jedno,něco seženu snad.. :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakub: sorry ale ona se ptá na koleno a ne na středovou část... jinak 29mm koleno, buď shánět v nějakých ferocentrech atd.. a nebo vím že pitbike 250 má 30mm kolena... záleží na mnoha věcech jaký koleno, pokud nemáš přístup k motorové brzdě tak to horko těžko budeš zjištovat který je lepší :-/ já na ne moc upraveným ale přesto dobře jedoucím motoru mám 28mm (někdy méně znamená více, to mluvím hlavně o válci :-D ) nicméně 29mm koleno jezdí hodně lidí, takže někde splašit jít musí :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
jám mám doma 12 216 ale origo koleno z fíka navařený
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hele a co vlastně sháníš ? výfuk, nebo jen samotné koleno? .. poněvač výfuky sou bez kolena a jako takový si ho můžeš upravit zkrácením kuželu na požadovaný průměr. kolik má např. ten hikone origo průměr ale nevím a i kdyby, tak 2-3 mm,tam nebude problém vyřešit.... koleno jako takové s průměrem 29 si musíš buď vyrobit, nebo jeho výrobu zadat subdodavateli, jakým je například člověk v odkazu standy v tvém stejném předchozím dotazu.
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Kača      IP: uživatel10425    
http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 a kterej je lepší? :-) s této stránky?
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
to nevim k čmu ti to pomůže ale výkon je stejný a rychlost tak a nedusí se to je to asi něco přes dva cenťáky
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: Kača      IP: uživatel10425    
Jo tak hikone to je jasný ale chci aby to byl ten průměr,jinak tam nedám nic dokud to neseženu!
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
hikon je nejlepší dej si ho tam taky je to super vejfuk laďák
 
 
Datum: 22. ledna 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: Kača      IP: uživatel10425    
Aha :-D No je mi 21 :-) a právě dělám tuning :-D pomáhá mi přítel ale teď na mě nemá tolik času,potřebuju výfuk aby měl 29mm vnitřní průměr koleno... :-) :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
to nevadí ale já ho mám na mustafoví taky a jezdí super jinak kolik vám vůbec je??? mě je 12 a rozumím tomu nejvíc okolo motoru :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Kača      IP: uživatel10425    
No a to je 29mm vnitřní průměr? :-D Já začínám tak se nezlobte :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
první holka na fichtl pokecu :-D no dvoukomoráč je tady: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_lak222.html a hikone tady http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 ale u něj musíš uříznout to koleno co tam je a navařit tam to z mustafa..
 
 
Datum: 22. ledna 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jawa50speed.wz.cz stejskal dela na zakazku, jinak si to nekteri delaj doma, zalezi na char. valce jo a jinak to muzes mit rovnou jenom trubku a klasa pio koleno ma 28 mm myslim
 
 
Datum: 22. ledna 2013 19:38
 
<  361  362  363  364  365  366  367  368  369  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 17:33:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu