Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal
IP: uživatel15028
 Dobrý den potřebuju poradit ohledně ČZ 175/477 chystám se na výměnu lamel ale nevím kolik je tam korkovejch a kolik mezi lamel? popř. je to těžké vyměnit a namontovat zpátky? A ještě jeden dotaz jak je kolo s nábojem ( s hlavou) okolo něho mi teče olej ale gufero jsem už jednou měnil a furt to teče nevíte někdo co stim
Předem děkuji za odpovědí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:39
 Dobře se podívej odkud to teče. Pěkně to otři do čista hadrem nech to běžet aby se to řádně prohřálo, podívej se pak jestli ti to neteče třeba ze snímače neutrálu, taky to dost často teče okolo hřídele startpáky.
Datum: 25. ledna 2013 19:39
Jméno: Michal
IP: uživatel15028
Datum: 25. ledna 2013 18:16
 Ano, psal jsem že olej může téct i okolo spojkové tyčky, je tam takové těsnění. Jinak než sundáš víko spojky, tak přetoč páku do startovací polohy a pak teprve jí sundej...
Datum: 25. ledna 2013 18:07
Jméno: Michal
IP: uživatel15028
 Děkuji za opověd ale olej mi opravdu teče protože stéká po stojánku a když po pár jízdách odšroubuju vypouštěcí šroub tak olej neteče jen po naklonění motorky takže benzínem to nebude.
A mohl by ten olej téct přes spojkovou tyčku??
Datum: 25. ledna 2013 18:05
 5 lamel a 5 mezilamel. Výměna je otázkou chviličky, když si motorku šikovně naklopíš tak nemusíš ani vypouštět olej. A únik oleje může být třeba kolem spojkové tyčky...nebo častej problém je že benzín co přeteče z karburátoru má odtok skrz prostor sekundárního kolečka, kde vypláchne bordel a pak to vypadá jako kdyby odsud kapal olej...
Datum: 25. ledna 2013 17:23
Jméno: petr
IP: uživatel15027
 cau hele chtel bych se zeptat bude pasovat převodovka z pařeza do motoru J.21 ? mam to na fichtl cupy a pařezová převodovka je více do síly nebo se pletu ? a ještě považuje se leštění kanálů za upravu ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:20
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 souhalsim ze standou, i spojkovy koš je jiny neš na 20! ma jen tri koliky ...a dvacitka ma 5!
Datum: 26. ledna 2013 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel15031
 Převodovka z pařeza do dvacítky prostě NEJDE! Kdo to kdy měl v ruce tak chápe...
Datum: 26. ledna 2013 6:50
 Vy tady mluvíte o převodovce jako by měla 500 dílů  Co jinýho bys tam chtěl menit než celou převodovku...
Datum: 25. ledna 2013 22:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no jestli vono nebude lepčí tam dát rovnou celej motor z toho pařeza, případně z 05 ta je taky silná a k tomu dát válec, karbec, lauf atd. z 21.
Datum: 25. ledna 2013 21:00
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Ta převodovku z pařeza se tam vejde protože má stejnou osovou vzdálenost jako převodovka z 21 to jo, jenom je problém s tím, že je asi o 6mm užší takže bys tam musel dát nějaký vymezovací podložky. Taky by si tam musel dát řadící automat z pařeza a ta převodovka je proste úzká takže po smontování motoru tam asi nenarveš spojku protože ta osa z převodovky bude málo koukat z ložiska a stejnej problém možná bude u sekundárního kolečka. Takže se na to vykašli a nebo prohoď jenom dvojkový kolečka.
Datum: 25. ledna 2013 20:50
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 zero: jak celou komplet ? myslis jako i s hřídelema nebo jak ?
Datum: 25. ledna 2013 20:38
Jméno: ZeroCZ
IP: uživatel1723
 pasuje ja ji tam taky mam a doporucuju dej ji tam ale musis ji vymenit celou komplet
Datum: 25. ledna 2013 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ale do 21 nepasuje
Datum: 25. ledna 2013 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 pleteš se pařezová převodovka je stejná až na to,že druhý převodový stupěň tam je jak říkáš víc do síly
Datum: 25. ledna 2013 20:14
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 ja nikdy pařeza nevlastnil ani motor sem rozdělaný neviděl tak proto se asi ptám .. s fichtlama už nejakej ten patek dělám a vendliss: přiznavam že nevim vše ale asi tě zklamu kámo  už sem začal ..
Datum: 25. ledna 2013 19:34
 Radši s ficht cupem ani nezačínej, při tvejch znalostech.
Datum: 25. ledna 2013 13:43
Jméno: racer
IP: uživatel14812
 uvazuj rozumně, myslís že se tm vleze převodovka? když jsou bloky jiné?
Datum: 25. ledna 2013 12:12
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 Ahoj mam takovy dotaz ohledne karavanu,chtel bych se zeptat jak to je tedka s rizenim zavesnych voziku a karavanu za autem s ridicakem skupiny B. Do jake hmotnosti (popripadne velikosti) muzu tyhle monstra tahat.  diky a sorry za nevhodny dotaz  treba mate nekdo zkusenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když nevíš, udělej si C+E a pak si fakt nemusíš pamatovat co jseš oprávněnej tahat  ... nikdo si nepamatuje z autoškoly všechno (dělal jsem autoškolu (v 16ti, a 3x v 18ti a stejně člověk dost věcí zapomene, ale důležitý je si to umět dohledat!!! První, co by mě napadlo bejt na tvym místě by bylo podívat se do knížky autoškoly!! a když jí nemáš, je zákon o silničnim provozu v elektronický podobě! (viz muj odkaz nížeji). Zákonu a vyhlášce se dá přece víc věřit než žvástalum na pokecu jako jsem já, který ti můžou nakecat co je napade, ale pruser z toho pak budeš mít jenom a jenom ty!! toť muj názor a rozhodně se tě nechci nijak dotknout
Datum: 26. ledna 2013 23:00
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 pletes jablka s hruskama,takze si pamatujes vsechny vyhlasky do slova jak jsou a vsechno co ses ucil pred nekolika lety? pochybuju. Myslis ze te zastavi policajt a rekne ti ,,pane ridici nepotrebuju videt doklady ale chci vedet kolik muzete vozit za autem Kg ? '' moc to prozivas......myslim ze krizovatky jsou kazdodenni zalezitost za volantem,ja sem treba v zivote nic netahal za autem tak sem se tu zeptal jestli to nekdo nevi,probiraji se tu ruzny kravoviny....tak proc ne tohle.....sorry ale neberu to jako velkou chybu nevedet co muzu tahat za autem
Datum: 26. ledna 2013 22:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Tady nejde o to jaký si řidič, ale o to, že ani nevíš s čím možeš nebo nemožeš jezdit!Šak s řidičákem skupiny B možeš řídit aj kamion nebo autobus!!!Nééé???A ten řidičák Ti dal gdo?Já sem se nigdy nezajímal o to esli musím dávat přednost na hlavní silnici!??A musím???Jak to mám vědět???
Datum: 26. ledna 2013 21:02
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 ja sem nikdy nic za autem netahal nikdy sem se o to nezajimal tak jak to mam vedet jak velky veci muzu tahat za autem....taky kdyz se o neco nezajimas tak si to nepamatujes ne? Nebo si pamatujes vsechno z autoskoly? Myslim ze vraet ridicaky by se meli za neco uplne jineho nez za toto,nemyslim si ze bych mel vratit ridicak sam sem toho najzdil s autama uz neco pres 300000km konkretne na svym 120000 za tri roky a nemyslim si ze jsem spatny ridic.
Datum: 26. ledna 2013 17:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj lolek!Tady přece nejde o zkušenosti!Ale o neznalosti!A to bych doporučoval vrátit řidičák!!!A promiň za nepříjemnú odpověď!Toš tak!
Datum: 25. ledna 2013 16:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 25. ledna 2013 13:07
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau lidi potřebuji poradit dělam fichtla na fichtl kapy a potřebuji poradit jak mu zvíšit výkon aniž bych delal valec
a jestli pomůže dát do zadu větší rozetu že víc ujede v terénu sem myslel tak jak ?
odepište a poraďte dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:28
 petr: ovšem za studena a je situace zcela opačná.Ale musím přiznat že jsem taky nedopatřením nalil směs benzínu a nafty a byl jsem překvapen jak to jde na volnoběh a je to startuje.Ovšem po vychladnutí konec
Datum: 26. ledna 2013 9:28
 Jestli si někdo myslí že s naftou nebo nějakým tím koktejlem to jede líp,... kdybych napsal osobní názor tak poruším pravidla
Datum: 26. ledna 2013 8:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ešče, že sem se sem podíval jak to dopadlo s tú rozetú!To fčíl uš do dízlu nebudu potřebovat motorovej ani převodovej olej!!Ešče to musím poradit aj tem co neuznávajú M2T!Pořád jakúsi syntetiku dyž stačí trocha nafty!A uš sem aj poslal přihlášku na patentovej úřad!!!Krúci, toš ešče aj zbohatnu!!!
Datum: 26. ledna 2013 0:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bakoune budeš muset ty dvoutakty ještě víc dostudovat, takhle byto nešlo.
Datum: 25. ledna 2013 21:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... že já to s tou naftou nevěděl dřív, mohl jsem ušetřit na oleji!
Datum: 25. ledna 2013 21:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm, to že se to někomu hřeje a jinému zas nikoliv, nebo jednomu to chytá, jinému ne, nebo jednomu to jede jak drak, jinému ne, naftou, a to si buďte jisti rozhodně nebude. ámen
Datum: 25. ledna 2013 21:04
Jméno: ZeroCZ
IP: uživatel1723
 Nafta je super ja ji tam taky pridavam aspon se to lip promaze
Datum: 25. ledna 2013 20:27
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 ja nevim proc kdyz napisu NAFTA se do mě všichni pustěj, z vlastní zkušenosti to vím kdyz sem jezdil s kamosema po lese tak kdyz ho chcipnu a je rozpalenej = oni roztláčej ja na první šlápnutí .. sice se občas zanese svíce a trochu víc to hulí ale já to tak dělám a nikdo mě to nevymluví .. nafta maže a nikdy sem tim nic nepos*al a to na to jezdím už cca 3-4 roky
Datum: 25. ledna 2013 19:29
 jawa46: hele, s tou naftou se mu nesměj...  kamarádův otec do motorů hodně dělá a taky řikal, že dřív když nic nebylo, tak se udělal vražednej koktejl z benálu, nafty, ředidla... a pak to jelo jak drak, ale nesměl jsi tam dát moc nafty, jinak to prej nešlo zdechnout
Datum: 25. ledna 2013 18:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pepek!S tú naftú skušenosti nemám, ale fšecko ostatní platí!Já bych zvětšil rozetu!To určitě prospěje!Start bude živější a trojka se víc vytočí!!!Toš tak!
Datum: 25. ledna 2013 16:41
 Petr... to je zajímavý lít to 2t zážohového naftu  to je asi jinej gang, to máš pak přímo raketovou rychlost ne? prosímtě zamysli se než jsem napíšeš takovou chujovinu. Jinak pepek chce to vyšistit hlavu, výfuk karbec, seřídit zapalování, mít dobrý píst a kroužky, ložiska na klice, dobrou řetězovku a slušný ložiska v kolech. Jinak není špatný změnit primární převod - nejde o výkon ale o sílu. Co dál poradit nevím záleží v jakém stavu máš stroj a jak to umíš seřídit.
Datum: 25. ledna 2013 12:06
Jméno: petr
IP: uživatel15027
 cuss hele jezdim taky zavody a nejlipsi co se da udelat je poradnej pist s krouzkama aby to pekne sedelo ve valci dobra klika a serizeny zapalko.. a poradne nafoukaný kola a aby nepřibrzdovaly pakny .. ja dycky do nadrze přileju nakou naftu.. delam to uz dlouho kamosi co jezdily na benzin mely pridreny pisty .. ja ne .. hodně zdaru
Datum: 25. ledna 2013 11:23
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus chci dělat go motoru u pionýra ale nevím jak s tou pružinou nakopávačky aby se správně vracela dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 16:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jirko!A uš si skúšal co Ti radí hlasam?Ale péro má taky pravdu!Aj to se mě stalo!Toš tak.
Datum: 25. ledna 2013 16:48
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 chci to půlit hlavně protože se ta nakopávačka nevrací
Datum: 25. ledna 2013 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 moc bych na to nespolíhal u některých motorl to tak dobře nefuguje,natáhnu tu pružinu a potom si provázkem za něco přivaž startpáku a můžeš skládat bez problémů
Datum: 24. ledna 2013 23:24
 jo udělej to jak hlasam, taky sem to tak dělal a funguje to v pohodě
Datum: 24. ledna 2013 21:09
Jméno: hlasam
IP: uživatel14060
 Stačí když si to poskládáš bez jakékoliv napinaní pružiny, a až budeš mít motor poskládaný tak nakopávačkou sjedeš úplně dolů, potáhneš ji k sobě tak až Tě to pustí udělat otáčku ve směru hodinových ručiček až nahoru a máš to. Jednoduché a funguje to...
Datum: 24. ledna 2013 20:59
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 Normálka jen ji vemeš a otočíš jednou a ucítíš jak ti pružina bude dělat odpor otoč ji o jednu otáčku zajisti a přitlač kartery k sobě hotovson
Datum: 24. ledna 2013 20:37
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 12:09
 Přesně jak píše cezeta22 pode mnou záleží na stavu a opotřebení motoru, ložisek, pneu atd.. ale hlavní podíl na tom má ten článek mezi sedátkem a řidítky
Datum: 25. ledna 2013 12:09
 Zdar ! dle stylu jízdy, stavu motoru, ložisek, tlaku pneu a velikosti jezdce cca 3,5 ....extrémy 2,7 - 5,5 l na 100 km,
Pepek - nedá se to srovnávat s kroskou
Datum: 24. ledna 2013 21:25
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau mam čz 125/516 a žere mi to zhruba 1.5až2.5 l na hodinurn
Datum: 24. ledna 2013 20:38
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 Dobrý večír.. chcu se zeptat kdybych si nechal udělat u stejskyho ten 4K válec na fichtla s výkonem 10PS narval rychlou převodovku kliku ckr s jehlama výfuk podle stejskyho, dellorto, vape a další srajdy.. jaké rychlosti by bylo možné dosáhnout ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel15034
 Ok,ok.... Chápu...myslel jsem že si nějakej zdejší "tjuner"... Hele závodní úprava jela v laboratorních podmínkách na brzdě skoro 130,ale na silnici něco přes 100...takže u toho 4K to čekej obdobný....možná trochu lepší...
Datum: 26. ledna 2013 19:30
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 já to tak samozřejmě myslelže u steskyho nechat dělat vše
Datum: 26. ledna 2013 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel15031
 Ještě bych tě uved do reálu. Ten válec měl 10HP na Stejskyho motoru se Stejskyho komponentama. Takže pokud tam dáš nějakej cca vejfuk,nějaký sací koleno,nějakej karburátor s nějakym filtrem,nějaký zapalování a nějak to "naladíš" tak se muže stát že nebudeš mít ani 2/3 té udávané hodnoty výkonu....a pak to muže jet 80-85 jak upravená seriovka.... Fakt do toho chceš jít? Aby ten válec fungoval,tak je potřeba motor osadit Stejskyho hlavou 1300,- Stejskyho výfukem 1900,- Stejskyho sacim kolenem 300,- ... A nebo zajistit přesnou výrobu...a jseš na stejnejch penězích..... Pak je můj odhad 100km/h na převod 13/55
Datum: 26. ledna 2013 8:59
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 tak skus napsat přímo stejskymu
Datum: 25. ledna 2013 6:30
 Čus draci nevíte náhoodou kde bych mohl sehnat svíčku pal 7-8???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 23:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel15006
 Nějak tak Masokz
Datum: 24. ledna 2013 23:00
 takove svičky se snad valeji pozemi ne? našel sem jich u dedy v garazi asi 20
Datum: 24. ledna 2013 19:53
 Oooops  *vydělal
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 už jsem to všecko rozprodal :/ mam 3 posledni. Kupovali je za 60 jednu tak si tim viděla na vybrus a jestě nový plašt
Datum: 24. ledna 2013 19:03
 brisky N15 ti nestačí? dyť je to nemlich to samé
Datum: 24. ledna 2013 18:51
 A nepordal by si jednu nebo dvě ?
Datum: 24. ledna 2013 18:43
 na burse sem jich koupil 30 v origo baleni za 300. Prej že byly potopený... všechny fungujou
Datum: 24. ledna 2013 18:35
 Zdar borci potrebuju helfnout,nemuzu nastartovat ani roztlacit stroj,zkousel jsem do valce vstriknout benzin a ani to nebaflo ale kdyz vytahnu svicku jiskri perfektne. dik za radu je to pincek 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 10:55
Jméno: Honza
IP: uživatel15039
 Může to být i vadnou cívkou. Ve válci pod tlakem to jiskru nehodí.
Datum: 27. ledna 2013 10:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přečti si těch tisíc návodů, který na internetu jsou a seřiď se předstih! (nejlíp podle žárovky a s posuvkou v ruce)
Datum: 24. ledna 2013 17:21
 s odrhem jsem nemel problem nastavil jsem na kladivku 0,5 pri HU,ale u predstihu kdyz povolim ty dva sroubky tak s tim muzu otacet zhruba 2cm vic me to ty drazky neumozni ale nevim kam strcit ten cigaretovy papirek,zase mezi kladivko? jinak s tim nemam problem jen se me zda ze je to u 05 jiny nez u 20nebo21
Datum: 24. ledna 2013 16:53
 Viděl bych to na předstih
Datum: 24. ledna 2013 16:38
Jméno: renepolach
IP: uživatel15023
 ma to kompres
Datum: 24. ledna 2013 16:36
 Čus draci chci se zeptat jáká je nejlepší svíčka pro mého mustanga aby šel na nákop??? i za studena kámoš má n15yc a při -3F mu to šlo na nákop já jí mám taky a eště ji musím ráno ohřejvat na plotně jinak mám pařezové zapalování a vyštelovaný by to mělo bejt taky tobřš díkyza odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:52
 v motoru je generálka půl roku v plovákovce nová oska+závěska je to stopro svíčkou to vim a karbec je víc danej nahoru že tam nedotíká benzín a nebo až moc tím to ení
Datum: 26. ledna 2013 19:52
 ja používám N15c, ale taky zalezi v jakym stavu je motor, předstih a musi být dobře nastavený karburátor, ja když dělám nějaký motor tak slćuju všechny kanály a přechody, musi být dobrá ložiska a gufera, a pořádně utěsněný motor, a hlavně karburátor a sací hrdlo,
Datum: 25. ledna 2013 22:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jedině pal 7 nebo 8 nikdy nebyl problém ani při - 20
Datum: 24. ledna 2013 17:31
Jméno: renepolach
IP: uživatel15023
 ze škodovky 120
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 Ale abych poradil  Každej fík chce neco jinýho. Mě ten jeden mustang nejede na nic jinýho než na 15... ten druhej zas žere radši 17  Prostě to musíš odzkoušet  A nejlíp se vyvarovat novejm svíčkám.. To je spis tak na dojetí -_-
Datum: 24. ledna 2013 14:12
 Dokud to startuje tak to neres
Datum: 24. ledna 2013 14:09
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 nn tim to bytt asi nemůže dřív když sem tam měl origoš zapálko tak sem tam měl takovou hlavu s douhým závitem sehnal sem si nějakou svíčku s dlouhím závítem méno asi ittrilium asi nějak tak a to šlo furt na nákop za tepla i za studena ale teď tak na osmí až desátý nákop za tepla a za vlažna tak na 2 až třetí....
Datum: 24. ledna 2013 14:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no ovplyvňuje to veľa vecí či už je to dobre naštelovaný karburátor v akom stave je elektrosústava a tak no napadá ma jedna špecifická vec ty máš mustanga a novšie jawy mali 8V indučku a parezy až po jawu 05 mali 6V indučku aj toto môže veľa robiť
Datum: 24. ledna 2013 13:40
Jméno: jawa special
IP: uživatel15021
 čaute draci mám dotaz tedka mám rozebraný motor a slyšel jsem něco že když vyměním ty 2 převodové kolečka (to menší stím vetším) určitě víte co myslím tak prý bude jednička s dvojkou rychlejší ale aby se chytla 3ka musím zas vytáčet hodně 2ku že? chlapi prosím poradte at to potom neskládám znova díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 NE!
Datum: 26. ledna 2013 23:07
Jméno: jawa special
IP: uživatel15021
 takže má to cenu přehazovat ty kolca nebo ne?
Datum: 26. ledna 2013 21:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 elent: z kopce fest fofr?  až na to že trojka zůstává stejná, tzn i3=1, takže z kopce uplně stejnej fofr tak s nepřehozenejma kolečkama
Datum: 25. ledna 2013 18:44
 větší kolečko na delší hřídel ne?
Datum: 24. ledna 2013 9:34
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 24. ledna 2013 8:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ja jednou blbe poskladal prevodovku na 21 a jednotka,dvojka hned za sebou a trojku sem moch dat jenom z kopce,jinak to motor neutah. bylo to k nicemu akorat z kopce fest fofr,jinak vsade krokem
Datum: 23. ledna 2013 23:02
 Přesně to je nejlepší návod na to že se ti trojka takřka vůbec nechytne, už vůbec ne na cupu v terénu. Lepší je změnit primár či seknudár.
Datum: 23. ledna 2013 21:32
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 úprava k ničemu.. snadněji lze měnit sek. převod
Datum: 23. ledna 2013 20:35
 jednička a trojka se nemění, pouze je kratší dvojka...proto musíš víc vytočit dvojku aby se chytla trojka...
Datum: 23. ledna 2013 20:32
Jméno: ales
IP: uživatel1272
 ahoj potrebuji k revma plechum na 555 i prsíčka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo jo potřebuješ ty dvířka jsou trošku menší
Datum: 23. ledna 2013 22:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 koukni na fotky nebo do katalogu ND ne? Potřebuješ, ale jsou jiný, než klasický (nemaj otvírací dvířka)
Datum: 23. ledna 2013 19:30
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Zdravím, chci se zeptat, jestli je jedno jak dám pístní kroužky na píst. Mám totiž jeden píst. kroužek o kousek větší než ten druhý. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 19:45
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 aha  ok díky
Datum: 23. ledna 2013 19:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemůžeš tam dát kroužek, kterej zrovna najdeš! Kroužky musíš mít dle výbrusu a šířky drážky pro kroužek
Datum: 23. ledna 2013 19:28
 Jak jeden o kousek větší než druhý? Maji být stejné...
Datum: 23. ledna 2013 17:10
Jméno: Koleno
IP: uživatel11608
 Zdar ,když sem v létě dělal světlo na jawa 20 tak se mi to povedlo a tak se šel na oběd. Když se to jel project tak to chvilku svítilo ,ale málo .Když to ukostřim tak to svítí pořád ,i když vypnu světla a nejde to přepínat nevíte co je s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 10:19
Jméno: Koleno
IP: uživatel11608
 Oskare je to možný ,ale když sem to zapojil tak sem to protůroval se světlem a svítilo tak sem šel na oběd a pak sem to chtěl projet a nesvítilo
Datum: 24. ledna 2013 10:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Koleno!Vím.Máš to špatně zapojený!
Datum: 23. ledna 2013 21:20
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:10
Jméno: stno
IP: uživatel1946
 coca cola nebo kofola a pak to vyťuknout...
Datum: 25. ledna 2013 19:10
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Kamarád jednou zkusil hezky přirezlej píst na Pinckovi vylisovat na 160T lisu a nevěřili by ste, jak jde lehce vytlačit vložka opačnym směrem 
Samozřejmě ten píst byl v tý vložce pořád
Datum: 25. ledna 2013 9:01
 když si ten traktor chceš zničit
Datum: 24. ledna 2013 17:39
Jméno: žigul
IP: uživatel14689
 co to přejet traktorem?
Datum: 24. ledna 2013 2:50
 když to nejde kladivem tak to pujde ještě větším kladivem
Datum: 23. ledna 2013 22:05
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 přesně tak jak říká kolečko pořádny rany kladivem přes nějake tvrde dřevo a vyraziš to ven a ani to nepoškodiš
Datum: 23. ledna 2013 21:31
 opřít o dřeva aby se nezničila vložka, urazit "packy" skrz kanály jestli to jde a mlátit a mlátit.... na 99% ten válec nepoškodíš pokud do něj nedáš ránu tím kladivem či sekáčem.... po mém vytloukání zůstaly v pístu 7mm rýhy od sekáče, ani nevím kde se tam tolik materiálu vzalo... po dnešním pístu bouchneš sekáčem bez kladiva a rozpadne se na sračky jak je pórovitej...
Datum: 23. ledna 2013 21:12
 důlek jak sem do něj zběsile mlátil ale jo navrtám to vymlátím , s něčím si už poradí v brusárně  a bude pokoj
Datum: 23. ledna 2013 20:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tys udělal důlek do pístu  ... to je celkem málo... navrtej to, vem palici a nasaď tomu
Datum: 23. ledna 2013 19:55
Datum: 23. ledna 2013 19:51
 Už si to zkusil jak jsem ti radil?
Datum: 23. ledna 2013 19:37
 dlouho asi 2 dny a pěkně pravidelně prostříkával , ale asi jo rozvrtat a dostat to co nejvíc ven a zbytek si poraděj v brusírně snad
Datum: 23. ledna 2013 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel15019
 Rozvrtat a vymlátit. Jak dlouho si nechával působit odrezovače a brzdovku? Přes noc? A nebo krátkodobě?
Datum: 23. ledna 2013 18:57
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a co coca cola ?
Datum: 23. ledna 2013 18:32
 Pořádně zamlátit kladivem přes dřevo...
Datum: 23. ledna 2013 18:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12894
 WD nepomohlo , petrlej taky , tu už sem zkoušel červená brzdovka taky ne , já už nevím :/
Datum: 23. ledna 2013 18:17
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já jednou takhle odrezoval motor u simsona a pomoh petrolej nalejt nad píst a nechat působit
Datum: 23. ledna 2013 17:26
 Jestli už je to dost prolitý odrezovačema, tak bych to šikovně vypodložil dřevama, a ten píst vymlátil velkym kladivem přes kus tvrdýho dřeva, už jsem takhle uvolnil několik motorů, zpravidla větších než u pionýra
Datum: 23. ledna 2013 17:07
 Naštěstí není
Datum: 23. ledna 2013 16:45
 Ten válec je na motoru nebo ne?
Datum: 23. ledna 2013 16:32
Jméno: korys
IP: uživatel15018
 Zdarec draci, nevíte náhodou někdo jakou má fichtl spodní kompresi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:33
 žigul?a do jaké formule?
Datum: 26. ledna 2013 9:33
Jméno: trubka
IP: uživatel15030
 žigul-LD Vršovice většinou na T 679
Datum: 26. ledna 2013 1:22
Jméno: žigul
IP: uživatel14689
 pro trubka. a já opravuju a vymýšlim motory do formule. kde jsi se učil ?
Datum: 25. ledna 2013 1:24
Jméno: trubka
IP: uživatel15026
 pro jawa 46. No já tě nevím,ale v réce 1978 jsem se vyučil opravářem motorových lokomotiv a po vojně dodělal školu se zaměřením na spalovací motory.Takže až budeš nějaké bludy psát tak alespoň pravdivé.
Datum: 24. ledna 2013 21:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Juknu doma do poznámek, měl jsem tam spodní kompresi origo motoru a jak se změní po vložení podkovy...
Datum: 24. ledna 2013 13:54
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
Datum: 24. ledna 2013 12:23
Jméno: korys
IP: uživatel15018
 měl sem takový pocit že se ta spodní komprese neboli přetlak, počítá právě z objemu pod pístem. pokud se mýlím tak mě opravte.
Datum: 24. ledna 2013 11:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tome,nejsem zas takovej odborník, ale ani laik abych si troufl s tebou o tom diskutovat. reagoval jsem na trubku, neb sem se zprvu domníval že píše něco v tom smyslu že slova spodní komprese nejsou.. leč řekl bych že jsme se nakonec zřejmě pochopily.
Datum: 23. ledna 2013 22:37
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 dwein: spodní komprese má na výplach hodně malí vliv. Například mam válec se sáním 166° a přepouštěním 128° na stlačení směsi zbývá 33° otočení kliky, takže moje komprese odhadem 1,06:1 a to mi směs nepřepustí, tak jak to že to jezdí??
Objem prostoru pod pístem na výplach má velký vliv, ale komprese, tedy o kolik se směs stlačí vliv nemá
Datum: 23. ledna 2013 22:11
 trubka.. asi moc odborných knih si nečetl co?
Datum: 23. ledna 2013 21:34
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 ano, neb též spodní komprese
Datum: 23. ledna 2013 20:33
Jméno: trubka
IP: uživatel15020
 no trochu přemýšlej......co třeba přetlak.
Datum: 23. ledna 2013 20:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 trubko a jak myslíš že se směs dostává z klikového prostoru přes přepoštěcí kanály nad píst ?? kolik je ta hodnota bohužel nevím.
Datum: 23. ledna 2013 20:10
Jméno: trubka
IP: uživatel15020
 no nazdar.Co to je spodní komprese ?Odborné knihy hovoří o podtlaku,přetlaku,kompresi ale o spodní kompresi NIC.Tak tady nikdo neblbněte nikomu hlavu.
Datum: 23. ledna 2013 20:06
 Čago draci... Dnes jsem po 18 letech vyhrabal doklady na Jawa 350/354 1957(TP+ORV), které nejsou psané na mě.... Kdybych se domluvil s posledním majitelem v TP na přepisu na mě, je mi jasné , že se ozve ČKP..... Stačilo by čestné prohlášení, že motocykl nebyl provozován na pozemní komunikaci (v TP není žádný záznam o STK) nebo přijde tučná pokuta? Máte stím nějaké zkušenosti..... Díky za rady..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 10:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 řiká se, že když nebylo placeno už před vstoupením tý novely v platnost, tak by to neměl bejt problém, ale čkp to stejně na 90% bude zkoušet, s tim počítej... ale určitě se to nechě nějak obejít (čestný prohlášení apod.)... projdi si jawamanii, tam je o tom dost psáno, nebo koukni sem http://www.antickp.cz/index/
Datum: 23. ledna 2013 10:46
 Kdo to ví, odpoví. Náš z**rvenej stát z nás dře peníze a hledá si k tomu čím dál stupidnější cesty. Tahle je jedna z nejstupidnějších. Já jsem slyšel, že stačí prohlášení že v tu dobu byla motorka mimo ČR a tudíš tady nemohla platit pojistku ani plnit STK. To že v zahraničí to taky nikdo neudělal tě nezajímá. Tys ji koupil v zahraničí a dohledal si posledního majitele v Čr...náhoda že? No ale ani ty ani bývalý majitel bohužel nemohou za německého spoluobyvatele Evropy, že si už nedokončil přepis a že ji nechal ležet ladem...(neber to jako tutový návod, ale slyšel jsem to už...)
Datum: 23. ledna 2013 6:14
Jméno: jawas
IP: uživatel12770
 zdarec, nemate nekdo nahodou navod ( odkaz ) na slozeni automatu na pio ? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 21:21
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 když jsem začínal tak jsem s kámošem vyměnil za pár dílu ze škodovky kompletne rozebranej motor na fíka automat byl taky totálně rozsypanej a já jsem to naprosto bez problému do 10ti minut složil a nepotřeboval žádný návody...podle mě kdybys sis k tomu sednul behem chvilky to máš v kupě...navíc tak mnohem lépe pochopíš jak to všechno funguje..
Datum: 24. ledna 2013 21:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm 20 vteřin na gůglu čečé... nicméně úplně dokonale to asi nikde popsaný nebude, poněvač na tom celkem fakt nic neni. mnoho zdaru
Datum: 23. ledna 2013 19:36
Jméno: jawas
IP: uživatel12770
 kdyz mi se to rozsypalo v ruce. ono je vzdycky jednodussi neco rozebrat nez slozit
Datum: 23. ledna 2013 19:31
 jak jsi to rozebral, tak to slož ne
Datum: 23. ledna 2013 16:25
Jméno: karlson
IP: uživatel15016
 zdravim dotaz pro sesu bude ještě někdy k mání zapalování komplet 6v 20w na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 12:00
 mám tu jedno nový nenamontovaný mail jestli máš zajem...
Datum: 23. ledna 2013 12:00
 neee,,vyrobce kleknul a je smitec,,jedine samostatne,,sesa
Datum: 23. ledna 2013 11:34
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 čauky Potřebuju poradit od Vás chytřejších,chtěla bych sehnat Laděný výfuk na mustanga s 29 mm vnitřním průměrem...Prej to není lehký sehnat!Prosím dejte mi vědět na email.Budu Vám vděčná!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 20:48
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 Pro panenky
Datum: 22. ledna 2013 20:48
 okap průměr 29mm? nechci bejt rejpal ale to tak na baráčku pro panenky...
Datum: 22. ledna 2013 20:37
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 myslím že jsem někde četl že 29 má i koleno od okapu a prý to i funguje
Datum: 22. ledna 2013 20:29
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 No dobře  Tak děkuju za radu ale já právě nevím kde hledat ale to je jedno,něco seženu snad..
Datum: 22. ledna 2013 20:20
 Jakub: sorry ale ona se ptá na koleno a ne na středovou část... jinak 29mm koleno, buď shánět v nějakých ferocentrech atd.. a nebo vím že pitbike 250 má 30mm kolena... záleží na mnoha věcech jaký koleno, pokud nemáš přístup k motorové brzdě tak to horko těžko budeš zjištovat který je lepší :-/ já na ne moc upraveným ale přesto dobře jedoucím motoru mám 28mm (někdy méně znamená více, to mluvím hlavně o válci  ) nicméně 29mm koleno jezdí hodně lidí, takže někde splašit jít musí
Datum: 22. ledna 2013 20:15
 jám mám doma 12 216 ale origo koleno z fíka navařený
Datum: 22. ledna 2013 20:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hele a co vlastně sháníš ? výfuk, nebo jen samotné koleno? .. poněvač výfuky sou bez kolena a jako takový si ho můžeš upravit zkrácením kuželu na požadovaný průměr. kolik má např. ten hikone origo průměr ale nevím a i kdyby, tak 2-3 mm,tam nebude problém vyřešit.... koleno jako takové s průměrem 29 si musíš buď vyrobit, nebo jeho výrobu zadat subdodavateli, jakým je například člověk v odkazu standy v tvém stejném předchozím dotazu.
Datum: 22. ledna 2013 20:11
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 a kterej je lepší?  s této stránky?
Datum: 22. ledna 2013 20:08
 to nevim k čmu ti to pomůže ale výkon je stejný a rychlost tak a nedusí se to je to asi něco přes dva cenťáky
Datum: 22. ledna 2013 20:03
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 Jo tak hikone to je jasný ale chci aby to byl ten průměr,jinak tam nedám nic dokud to neseženu!
Datum: 22. ledna 2013 20:01
 hikon je nejlepší dej si ho tam taky je to super vejfuk laďák
Datum: 22. ledna 2013 19:59
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 Aha  No je mi 21  a právě dělám tuning  pomáhá mi přítel ale teď na mě nemá tolik času,potřebuju výfuk aby měl 29mm vnitřní průměr koleno...
Datum: 22. ledna 2013 19:57
 to nevadí ale já ho mám na mustafoví taky a jezdí super jinak kolik vám vůbec je??? mě je 12 a rozumím tomu nejvíc okolo motoru
Datum: 22. ledna 2013 19:48
Jméno: Kača
IP: uživatel10425
 No a to je 29mm vnitřní průměr?  Já začínám tak se nezlobte
Datum: 22. ledna 2013 19:45
Datum: 22. ledna 2013 19:41
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jawa50speed.wz.cz stejskal dela na zakazku, jinak si to nekteri delaj doma, zalezi na char. valce jo a jinak to muzes mit rovnou jenom trubku a klasa pio koleno ma 28 mm myslim
Datum: 22. ledna 2013 19:38
|



|