Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Zdar draci dělám GO motoru jawy pionýra a chci mít všechno nové a ťip ťop prostě generálku ne jen opravu a zasekl jsem se nad ložiskem v krytu zapalování jak je ovládání spojky. Neví někdo jak jej vylisovat? z druhé strany není otvor takže vyklepat nejde je tam uprostřed jen dírka pro tyčinku. jestli někdo ví a porádí tak předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:32
 ohřát víko a klepnout o dřevěnej špalek, jak píší níže. Ložisko vypadne samo. Předtím pochopitelně vydloubni gufero
Datum: 12. února 2013 16:32
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
Datum: 10. února 2013 22:20
 já sem to udělal, že jsem to nahřál na vařici a vzal jsem 2 špalky a klep sem o ně karterem a vypadlo to
Datum: 10. února 2013 21:44
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 krtek díky za radu ale tohle máš už zasebou ptal jsem se jen jak vylisovat ložisko jinač díky za radu
Datum: 10. února 2013 20:47
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 ohřát na 120 stupnů a ložisko vypadne samo,dělej to se všema ložiskama jak na klice tak pod spojkou
Datum: 10. února 2013 20:45
Jméno: krtek
IP: uživatel15046
 vytahni segrovky z osicky packy, vytlac a vytahni osicku, potom vyndej vypinaci packu spojky a dioy po stavecim sroubu vylisuj lozisku i s podlozkami a tesnenim
Datum: 10. února 2013 20:42
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nahrat na elektr. varici a pk klepnout s víkem, ono to vypadne samo  jinak by se to tak mělo dělat u kazdeho ložiska
Datum: 10. února 2013 20:39
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:30
 co se týče pionýra, tak rozměrově do levýho karteru převodovky (pod spojku), nebo do pravýho víka motoru. No ložisku je označení na vnějším kroužku jen z jedné strany
Datum: 12. února 2013 16:30
 velký průměr,malý průměr strojnické tabulky a je to doma.nebo internet.
Datum: 10. února 2013 21:29
 jo pod spojkovým košem promiňte jen nějaký jeliman přede mnou tam dal ložisko zakryté a na něm neni číslo tak sem to zapomněl díky
Datum: 10. února 2013 21:00
 jawasaki víš vubec pod kterým deklem je spojka?
Datum: 10. února 2013 20:45
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15107
 ano je
Datum: 10. února 2013 20:40
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako jak pod spojkou, pod spojkovým košem? anebo v miste kde zacina tycinka?
Datum: 10. února 2013 20:40
Jméno: Vaclav
IP: uživatel15106
 Neví někdo jesti se může jet ne stadionu S11 od patnácti a bez řidičáků.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:34
 řidičák mít musíš
Datum: 12. února 2013 16:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 řidičák mít musíš stačí ten od 15 ale platíš jen povine ručení nemusíš na technickou
Datum: 10. února 2013 19:59
 tvl to je otázka  .. jasně že nesmíš. bejvávalo pred 60ti lety
Datum: 10. února 2013 19:50
 Dobrej ví někdo číslo barvi modré světlé na stadiona s11
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 23:00
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 14. února 2013 23:00
 draci čim se liší prsíčka z jawy 20 a 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 19:17
 ok dík
Datum: 10. února 2013 19:17
 21 má mělčí, když je chceš dát na 20ku, tak je tam mezi prsama a revmaplechem obří díra (aspoň u mě byla)
Datum: 10. února 2013 18:50
 šířka
Datum: 10. února 2013 18:50
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci nevite kde sehnat čep rozety na čz 180/487 ?? musi byt dlouhy 9 cm, nikde na internetu sem ho nenašel ani ve šrotě u nas ve městě sem ho nesehnal a už sem z toho docela špatnej ten co tam byl původně je zlomenej nevim co byla příčina
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 17:11
Jméno: cezeta22
IP: uživatel15108
 Jenze pokud dobře vím tak čz 180/487 má už hlíkovou kyvku tzn. je potřeba delší čep ...
Datum: 11. února 2013 17:11
 Tak sem hoď foto jak to má vypadat, nebo jim napiš jaký to má rozměr když uvadí že to pasuje i na 487.
Datum: 11. února 2013 9:00
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 no pravě tohle je ten kratkej čep cen co potřebuju je o 3cm delší
Datum: 10. února 2013 23:17
Datum: 10. února 2013 22:07
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 1000 kč je docela dost peněz,ale i tak díky zkusim mu napsat a uvidime co za to bude chtít
ale tolik peněz do toho nedám to mam pomalu celou čz bez papiru od někoho
Datum: 10. února 2013 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 1000????to je strašná cena radši najdi někoho šikovnýho kdo ti ho doma udělá
Datum: 10. února 2013 18:50
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 Zdar, tyhle díly na novější ČZ se blbě shání a když už jsou tak za pálky, jdi na web jawamania.info a kontaktuj uživatele MONTY měl by je mít na skladě funglovky, popřípadě věřím že je sežene ... myslím že za čep chněl rok zpátky cca tisícovku .....
Datum: 10. února 2013 18:45
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdarec draci, mam takovy dotaz na co si muzu udelat ridicak na motorku v 16-ti, myslim do jakeho objemu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 17:13
 Na internetu je o tom asi málo informací co?  Jinak od 16 je skupina A1, tzn 125ccm a 11kw
Datum: 10. února 2013 17:13
 cau draci chci se zeptat kolik by stál výbrus na čezetu 125 B.
dik za odpoved....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Neznám Padalíka,mě brousí jeden starší pán tady u nás....
Datum: 12. února 2013 12:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 pro standu...co Padalík???
Datum: 12. února 2013 6:16
 na papíry ji nemám dostal jsem ji od dědy k narozeninám, nemosís met strach vůbec se nechystám ju rozdělat a zničit, chci zní udělat opět originál ale tak cena je celkem velká,ale tak co no mosím šetřit,ona stála 25let v garáži a předtím se na ní dost jezdilo takže píst uplně proletí válcem že to ani nestihneš zareagovat a už je venku.....
Datum: 11. února 2013 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kolik by stál píst a kde ho maj??
Datum: 11. února 2013 16:22
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Kéž bych měl taky tu starost s výbrusem Bčka, cena by mě vůbec nevadila... Máš ji na papírech ? Doufám že to nemáš do nějaké krosky, nebo traktůrku či motokáry...
Datum: 10. února 2013 20:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 na tyto čz jsou dost drahá písty cca 700 za píst a 700 za výbrus.... ale poptej se a uvidíš sám
Datum: 10. února 2013 16:40
Jméno: honza
IP: uživatel12129
 Čau,mam Pařeza a když ho nastartuju tak behem cca 5sekund motor chcipne takto se to opakuje jeste nekolik minut poté šlape jak ma,ale po zahrati se motor zacne dusit a nechce do otáček,uz nevim co s tim.Za rady předem dík,.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 14:43
Jméno: honza
IP: uživatel12129
 Ted jsem to zkousel a z kouhotku tece benzin proudem.
Datum: 11. února 2013 14:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 možná bych to viděl na přicpanej kohout ono ti tam beno teče ale mín jak je potřeba....
Datum: 10. února 2013 20:03
Jméno: honza
IP: uživatel12129
 Jo
Datum: 10. února 2013 17:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ee jinak na stojanu to bez zatěže vytočíš nebo ne?
Datum: 10. února 2013 16:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 na volnoběh to vytočíš nebo ne?
Datum: 10. února 2013 16:42
Jméno: Loby
IP: uživatel15103
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenost s vidlicemi které se zde prodavaji? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 20:07
 draku ja jen za sebe,, prodal sem jich hafo a nikdo nic nenapsal,,takze bych rekl ze jsou za tu cenu super,,sesa
Datum: 14. února 2013 20:07
Jméno: Pavel
IP: uživatel11563
 Když chci snížit hlavu na JAWA 250 kyv. co všechno mám snížit jen ten rantl na hlavě nebo na válci a o kolik. rndík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 11:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 bud ale válec bych nesnižoval nechal bych to za 300 sject na freze či cnc protože potřebujes sínžit plochu kam dosedá válec u soutěžních uprav se doporučovalo až 3mm jedna vychytávka je použít víc těsnění pod hlavu jedno ma 0,5mm cca a tím kompresy doladit 1 těsnění stojí 20 .. doma si hlavu snížíš jen obtížně je duležite poctivě srazit hrany a spravně namontovat těsnění ve velkých kompresích je motor nachýlný na samozápal kor 250... jen se optám jak je na tom klika? pokut je starší tak ti to vydrží tak sezonu...a rosype se spodní ložisko .... osobně neš takhle tunit bych za 1000 sehnal motor z panelky ta je živější když je v rozumnom stavu.... a konec koncu nej řešení je nacpat tam 350 byt tech motoru moc nejni....
Datum: 10. února 2013 11:21
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Ani rantl na hlavě ani rantl na válcu. Nevyméšlé chujoviny,ze snižováním hlavy protože stejně nic nepoznáš. Rači dej novy těsnění pod válec,a zkus zabrousit hlavu na válec lapovací pastou. Nech to origo a budeš spokojenej. Dobře seřiď karb a zápalko a poletíš aji bez těch vašich rádoby tuningůůůů. Ať se daří.
Datum: 10. února 2013 11:01
 Ahoj draci, nevíte kod modre a bíle barvy na fichtla rok 76, četl sem že už tam neni ta slonova kost ale nejaka šedá, a barva nadrže a cela kostra je v barvě plechů, je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 20:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdar, já modrá barva je na nádrži a celé kostře a tlumiče jsou jenom z poloviny modrý spodní uchycení je bílý já jsem to stříkal RAL 5012 a mám to ze 77 a bílou jsem míchal ze šedou.. takže odstín newm :/
Datum: 14. února 2013 20:27
 Zdarec chlapy potřeboval bych nějaky vykres na rezonanční výfuk mém silniční upravu valce od stejskyho ale nedokážu si spočítat vyfuk otáčky kolem 8500 , objem klasika . Ps. sry za diakritiku píšu na mobilu . Díky za vše s pozdravem Kejm
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 10:45
 Ozvi se mi na mail,něco bych natipoval....jen tak z dobré vůle
Datum: 11. února 2013 10:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 No tak za 1000 je to dobrá cena teď jde jen o tojestli je to fakt od stejskyho a nebo to udělal sám a říká že je to od stesjkyho
Datum: 11. února 2013 9:26
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Valec neni primo od stejskyho koupil jsem ho od jednoho capka nebyl jeste pouzitej za 1000 neber to ...
Datum: 10. února 2013 20:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdarec a stejsky zi k tomu nedal výkres výfuku?
Datum: 10. února 2013 14:27
 to by mě nepřekvapilo
Datum: 10. února 2013 12:37
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 10. února 2013 12:11
 Co třeba napsat stejskymu?
Datum: 10. února 2013 10:46
Posl.aktualizace: 10. února 2013 19:13
 ještě doskladat a palec hore
Datum: 10. února 2013 19:13
 Seso nemohl jsem to najít tak promin ze otravuju.Pojistný kroužek 10 na řadící páku PAŘEZ a pruzina přední brzdy a jeste ty 2 mensi pruzinky do brzdy
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2013 23:25
 draku 10 spalsim,,,pruzinky bych rad udelal ale nema vzor pro vyrobu,,sorac
Datum: 15. února 2013 23:25
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Zduř draci mam doma jawu 20 po renovaci dostal sem ji od souseda a on mě dal jen takuvu knížečku asi mali tp pry nic víc nikdy neměl , čisla na štitku a v tom malim tp sedi projDE to technickou, uznajto? DIKY ZA ODPOVĚD
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 11:53
 pokud se pojištění neplatilo 20 let a máš k romu malou knížečku tak je všechno v suchu... ČKP má udaje z registru a pojistoven pouze od roku 2009 a pouze u tech které mají klasický velký techničák.... tobě tu knížečku možná zamění za velký TP... čkp to uvidí tedy jako první registraci vozidla a od té dobry teprv začneš platit poviné a oni to už budou sledovat.
Datum: 10. února 2013 11:53
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 dát do polopřevodu na tebe - bezplatné,zařídit pojistku cca 300,- zajet na STK cca 250,- a pak přihlásit na tebe cca 400,- jestli někdo před tebou neplatil pojistku tak tě to nemusí zajímat to nění tvůj problém
Datum: 10. února 2013 2:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 kolečko znamená uzavřít povine ručení odvest stroj na evidenčku a rovnou udělat technickou cca 400 a pak na odboru dopravy přepsat papíry možná vyměnit spz...500kč
ale začal bych informací zda to přec jenom nejni zrušene odbor dopravy..
Datum: 09. února 2013 21:13
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 paradoxně nej řešení.... poptal bych se na odboru dopravy zda to nejni zručene ..a pak klasika kolečko pojištovna stk a zas odbor dopravy den práce ...
Datum: 09. února 2013 21:09
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 neplatil asi 20 let tak co mam přesně dělat moc bych chtěl jezdit
Datum: 09. února 2013 20:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 zajdi na odbor dopravy a zjisti zda sou papíri žive ..ono to muže mít číslo i techničák a muže to být zrušené....musíš se optat taky se zajímej jestli tam nejni penále za neplacene povine ručení ono dnes dát někomu fichtla za dara je hezký ale pokut ten dotyčnej měl na něm 12000 dluh za poviný je to dobrej zpusob jak ho odpálit... kupní smlouvu s datumem nabytí nemáš a on muže tvrdit že to máš rok či 2 či 4 a pokut to budou mit v registru zaplatíš jak za 125 motorku ....jinak myslím že pokut to nemělo povine před rokem 2009 neplatí se nic ale jestli to neplatil někdo jen poslední rok či 2 jeje chlapci ...si asi dáte do čenichu
Datum: 09. února 2013 20:31
 Zdarec,vysvětlíte mi prosím,jaký je rozdíl mezi větším a menším časováním daného kanálu?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 18:51
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Dobrá díky.
Datum: 10. února 2013 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel15102
 Vyšší časování =vyšší otáčky a výkon vejš...výkon udává časování,plocha a odladění....ale musí se znát nějakej poměr všeho ke všemu..... Nemužeš udělat sání 160°,vejfuk 180° a přefuky nechat 108°....a jen dva... Povídání na dlouho...je toho dost....čti...
Datum: 09. února 2013 23:24
 ahoj neví někdo jak zistím jestli valec na fichtla je původní vyroba z CSSR nebo je to replika podle ceho???diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2013 23:28
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Původní a novodobé válce se dají rozpoznat pouhým oka pohledem. Povrch žeber novodobých napodobenin se zdá být nějak upraven, snad chemicky pasivován (chromátován). Takovýto povrch je poměrně lesklý, příliš neoxiduje a dobře se čistí. Povrch žeber válců vyrobených za ČSSR bývá vzhledově zašlý, tmavě šedý a letité nečistoty a oleje zapečené do zoxidovaného povrchu žeber je obtížné vyčistit. Na původních válcích jsou vyraženy znaky odborné technické kontroly (OTK) a přesnost výbrusu (písmena A,B nebo C). Na novodobých válcích žádné takovéto znaky vyraženy nejsou. Napodobeninu je třeba chápat jako polotovar k domácímu dodělání, odchylky v rozměrech a umístění kanálů jsou až několik milimetrů, také výbrus nemívá kruhový průřez a bývá kuželový. U původního válce stačí nechat zhotovit nový výbrus a může se zajíždět. Souhlasím se Standovým komentářem, až na jednu maličkost: vložka není ve válci zalita, ale je zalisována až po odlití válce.
Datum: 09. února 2013 23:28
Jméno: standa
IP: uživatel15096
 Soráč,psal jsem o replice (Polsko)...
Datum: 09. února 2013 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel15096
 Malej sací kanál ve tvaru obdélníku,malej vejfukovej kanál ve tvaru obdélníku,přefuky nepasující na motor,macatá žebra,zalitá vložka ve válci,zezadu je vidět,že to bylo obráběno spolu...někdy je vložka ve válci "trochu šikmo" a to buď nahoru a nebo do strany...někdy to nejde nasadit na motor. Jinak Jenco to má na svejch stránkách nafocený... http://www.jencomoto.wbs.cz .... Upřímně nedoporučuji kupovat.
Datum: 09. února 2013 13:26
Jméno: adam
IP: uživatel15090
Posl.aktualizace: 10. února 2013 19:31
 nn tjmeno ti sem nenapíšu ale jiroví nejsem.....
Datum: 10. února 2013 19:31
Jméno: adam
IP: uživatel15105
 Jak se menujes celim jmenem jejsi nahodou jiroví
Datum: 10. února 2013 17:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ps si psal že to má výbrus dobrej tak proč měníš píst? pokut to jede raděj bych sedo toho něstval .. zkrátil bych převody do síly udělal brzdy a dlabal na to opravy polomotru chtěj určitej fortel a zázemí a i s ním se to občas nepovede.... vím že na to možná nemáš ani věk protože todle je látka technologie 2 ročníku učnáku ale zrovna tak vybavení ktere je na to potřeba už jenom ta blbá trouba ....protože když to tam nabušíš kladivem už se ti točí čep v pístu a novej píst je ti na nic mužeš dát starej nedej bože abys ohnul ojnici.... její repas stojí jak celej fík...
Datum: 09. února 2013 15:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 nejlíp když ten píst ohřeješ např v troubě anebo na vařiči přes kterej dáš plech ..na vařiči je blbý že když ten plech tam nedáš skroutí se ti píst... anebo horkovzduška .... pracuješ pochopitelně aspon v pracovních rukavicích anebo svařečskejch ... ti asi nemáš vytlačovák písního čepu že? protože on nejčastěji čep zajede tak do 3 čvrtin a pak je dobre ho tim vytlačovákem dostrčit... ..
nezapomen šipka na pístu k výfuku .. a pokut máš jehli at tam máš celou sestavu co tam patří..
ta díra v pístu je schválně menší neš čep protože jinak se ti čep netocí v ložisku ale v v pístu který je z hliníku a nejni to moc dobre takto je čep napevno aretován a otáčí se jen v ložisku...
Datum: 09. února 2013 14:55
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, v naší mototechně mi byla doporučena na pincka zapalovací svíčka Brisk Silver NR15S, jako kvalitnější alternativa. Myslíte, že víc vydrží? Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2013 22:27
 pal 14-7 chytá v zimně i v létě, no ja léto spis 14-8 a na zimu 14-5 ale 14-7 jede pořád  a to je fakt stará, a jak jiskří
Datum: 09. února 2013 22:27
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 O NGK je známý že se uchlastávají, do pincka Brisk NR14 až 17R, viděl sem i s předsunutým jiskřištěm na pinckovi, to by se taky dalo polemizovat jestli Y ano nebo ne. Osvědčily se mi i některý Bosch, startovaly jak v létě tak v zimě jedna svíčka.
Datum: 09. února 2013 21:34
 a mě odcházely ngk pravidelně a brisk nic
Datum: 09. února 2013 20:55
 Jezdím densa v mopedech a spokojenost, nikdy jsem neměl problém, jiskřiště mají suprově udělaný.. a nikdy se mi nestalo že když jsem to přechlastal že by pak svíčka nefungovala.. to je dobrej blábol
Datum: 09. února 2013 19:11
 svíčky ngk a denso jsou super ale nesmíš ji ulít,jinak ko.což je u pincka běžné.
Datum: 09. února 2013 17:41
 do originálu stačí originál
Datum: 09. února 2013 16:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 no bakounovi snad jen na obhajbu autora je že rozdíl mezi ngk v motoschopu a předraženou benzinkou je 20kč co je snesitelne ...nebo ne?
Datum: 09. února 2013 16:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Další oblíbené téma... Takže svíčka ti výkon nepřidá, prémiové svíčky jsou do fekála k ničemu... "pokud chces neco lepsiho" - nesmysl, jediny rozdil je v cene. Neni zadny racionalni duvod davat tam svicku za kilo. Rozdíl mezi Brisk n15c za 30kč a superhustokrutodémonskou NGK s platinovým 50-jiskřištěm nepoznáš!
Datum: 09. února 2013 15:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 tak situaci s pal svíčkama vnímám tak že už je třeba najít nahradu přec jenom jde o 30 let starou záležitost a veteránisti se o ně budou prát 60 korun je snesytelný 45 stojí u mě na benzíně ..ngk snad 80 ... tak už jen doufat že zahadně neskolabuje... ps je to vesnická benzíne a sortiment dílu má napalený protože to pořád vychází laciněji neš jet 30 km do nejbližšího města....
Datum: 09. února 2013 12:32
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Brisk Silver NR15S stojí okolo 60Kč, mě se osvědčily Brisky NR14C, ale mám upravený silniční válec, tak asi zkusím i tu Brisk Silver NR15S. Jinak se starýma PALkama mám taky jen ty nejlepší zkušenosti. Jen už doma žádný nemám.
Datum: 09. února 2013 11:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 skus a uvidíš ale jestli stojí jak ngk dal bych ngk .....ten brisk byt je to mí krajský výrobek je nějakej divnej měl sem kupu nových pal.. montoval sem obojí jak brisk tak pal i pár zavodních ngk a bosch .. a mašiny s briskem se rády uchcávali davali ružuvou jiskru ..ale jezdit se na tom dalo palka byla nějaká blbuvzdorná jezdila furt ...na pohled jsou stejný brisk se snaží inovovat měděnou elktrodou ale prostě nějak to chlapcum nejede.....
Datum: 09. února 2013 11:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 do pincka stačí uplne obyčejná briska  N15C; N14C, anebo pokud neco lepšího tak densa a pak NGK
Datum: 09. února 2013 11:34
|



|