slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  350  351  352  353  354  355  356  357  358  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15135    
bude tahle rozeta pasovat na jawa 350/639 ? rozeta_ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 8:36
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15136    
praveze ju chcem do rychlosti ...motorka ma dostatexcnou silu
 
 
Datum: 19. února 2013 8:36
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pasovat samozřejmě bude, ale má málo zubů. Celkový zpřevodování bude víc do rychla, ale motorka tak zároveň dost zleniví. Dej tu co tam patří 52z a o zub menší sekundární kolečko (16z). Motor půjde líp vytáčet a jízdu si víc užiješ :-)
 
 
Datum: 19. února 2013 7:00
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15135    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozeta_46z_panelka2.html tahleta
 
 
Datum: 19. února 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: farmar      E-mail:      IP: uživatel11006    
zdar draci jsem z usteckeho kraje a prosil bych vas o radu kde mi udelaj repas kliky na jawu 350 .638 .jedna se o vymenu labyrintu a vyvazeni kliky .dik draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: farmar      E-mail:      IP: uživatel11006    
parada dik moc draku .
 
 
Datum: 18. února 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15134    
Záleží odkud jsi, ale zkus MOTO Ústí nad Labem ulice Chuderovská, mají i své stránky nebo je pak ještě jedna prodejna v Oseku, ale co já vím tam to je většinou výměnou já jezdím do toho Ústí.
 
 
Datum: 18. února 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12630    
cau hele chci se zeptat jestli když se zvětšuje např sací kanál tak se musej k tomu zvětšit i přefuky a vyfuk ? je na to nejaký vzorec ? nemyslím třeba jen pionýra ale 2T všeobecně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak jelo jim minule líp než milánkova klapková 500-ka. Takže by se tomu i dalo věřit, i ty časy jsou nesmyslný.
 
 
Datum: 19. února 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15141    
Dobře no,dost sem to nadsadil,ale nemyslím si že jsem přestřelil moc... S těma přefukama a karbonem si rozumíme ;-) Z mýho pohledu upravovače rezerv originálu je tam prostoru hrozně moc...z toho se musí vytřískat daleko víc jak serie...když to jde u seriovýho RD... Klika je opravdu tankoidní,to je hodně brzda.... Navíc jestli má TK moto 40 koní na J640 stejně jako měli 6,5koně na 4K ve fichtlu seriovce,tak tech 40koní asi moc velkejch nebude... A zase ta klapka mizerná :-D
 
 
Datum: 19. února 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Lezoucí karbon do přefuků by šel lehce odstranit, ty mi určitě rozumíš .) Mně na tom motoru nejvíc štve ta tanková klika...
 
 
Datum: 19. února 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
standa: s tou 640 opatrně. Vem si jaký má 350-ka časování přefuků... Že je to kozerva s tím by se dalo souhlasit, teďka si hraju s válcem na ČZ 250/471 a to je dost podobné časování (V 155° P108° S134°). Ale to je litnový 2K. Znám pár kluků ladících na sprinty (Socialistik dragster), kde se hraje na maxim. výkon a kdybych jim řekl, že z toho dostanu jednoduše půlku koní navrch, tak mě asi sežerou. U speciálu TK moto se mluví o 40k, ale to je komplet překopaný klapkový motor...
 
 
Datum: 19. února 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15138    
Všechno má svý meze,samotnej sací kanál se rozšířit muže,ale lidsky...neumim to vyjádřit v nějakejch číslech...no prostě na dvoukanálu neudělam sací kanál velkej jako kráva,když mam jen dva nevelký přefuky o nijak velký ploše a seriovej vejfuk... Dost napoví i šachty přefuků... Buď konkrétnější ;-) Neni válec jako válec...některý sou úmyslně uškrcený na vejfukovym a sacim kanálu a přitom přefuky by třeba jeli o 1500-2000ot/min víc....typickej příklad je J350 - 638/639/640 ...motor zavřenej jak konzerva až leze karbon do přefuků.... Po odladění to muže mít o polovičku koní víc...minimálně...
 
 
Datum: 19. února 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Jestli chces udelat valec na pionira napis standovy kontakt tu najdes=)
 
 
Datum: 18. února 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Samozřejmě kdyz to nasaje tak to musi pryc zadnej vzorec nemam staci hledat najdes kupa výkresů. ?.
 
 
Datum: 18. února 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar chci se zeptat jak je to u pionýra s bzučákem mě osobně bzučí jen bez světel žárovky tam mám jaký tam mají být dráty jsou nové bzučák je čistý a jinak funguje jak udělat to aby bzučel i se světlama ? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel10924    
Zdravím pánové- na mé 220.100vce si pamatuji že mi svítila (a vůbec né málo) a troubila zároveň- troubila se světly snad víc než svítila :-D Vím že jsem s ní za jízdy troubil na potkávající kamarády- a ti se otáčeli ne kvůli hluku motocyklu ale právě kvůli klaksonu. Nevím jak měl pův. majitle zapojenou elektriku ale takto to bylo.
 
 
Datum: 23. února 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: michal888      IP: uživatel2901    
Čau draci, mám 05 se zapalováním jako měl pařez a troubí ikdyž světla svítí. Tím nechci machrovat, chytá na první šlápnutí a věřím, že je to silným magnetem. Dále mám 21, ale tam je to horší, když svítí světla tak to taky netroubí. Jak píše danekod, nechat nabudit. Udajně se stává pokud se při opravě motoru vymontuje zapalování a rotor se nechá mimo stator tak se prý strácí ten magnetickej účinek. Já jsem našel doma ve sklepě starý zapalování z 555, které bylo skladováno s rotorem mimo stator a ten jsem namontoval..... nestartovalo to a nesvítilo...
 
 
Datum: 19. února 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako origo to nemá bzučet .. ale kámošova 05 třeba troubí i když né moc nahlas .. ale určitě pomůže zkontrolovat stav cívek a magneta! Popř. si nech magneto nabudit, na moto burzách to dělá jeden chlápek..
 
 
Datum: 18. února 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Za ty peníze rači vymyslím přepínač gdyž chcu zatrúbit aby zhaslo světlo!!!
 
 
Datum: 18. února 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Kup vape a bude to ok:-D
 
 
Datum: 18. února 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Šak v originále to nejde nikemu najednú!
 
 
Datum: 18. února 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Mě to taky nejde obojí najednou =D
 
 
Datum: 18. února 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj honzo!Jednoduše nijak!Protože nemáš dosť eletriky na oboje!Toš tak.
 
 
Datum: 18. února 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14039    
Zdravím, kondenzátor ve fichtlu je tam proto, aby se neopalovali kladívka (jako ty kontakty) ?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Franky už to svinstvo neber!
 
 
Datum: 20. února 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel15065    
primarni a sekundarni vinuti ??? spolecne jadro ??? mg pole ??? "nejaky" zmrdany silocary ??? vznikajici I vysokeho U ??? bum bac jedem ........ co je vubec ten prerusovac ???? jak je ten kondik vubec zapojenej ??? proc se nabiji ??? opravdu nam kondik zamezuje jiskreni ??? nebo ho pouze omezuje ?? co vznika pri rozepnuti prerusovace ??? jak zvysim U sek. I ??? AHA !!! no tak to jo ......................................... dekuji za vysvetleni .........................
 
 
Datum: 19. února 2013 23:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
první funkce kondenzátoru - neopalujou se kontakty - když to jiskří tak nedokážete určit ani přesný úhel rozepnutí, druhá důležitější - kondenzátor s cívkou tvoří rezonanční obvod a právě pomocí kondenzátoru dokáže cívka indukovat tak vysoké napětí
 
 
Datum: 18. února 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Bugs!Toš děkuju ešče jednú!Teď uš to sedí!A fčíl vážně!Zatím sem o tym CDI enom tady čtl a neco strašně málo vím.Aj bych to mohl vyhledat, ale esli se Ti chce, toš mě dej adresu podle čeho si to dělal.Nebo vlastní návrh?Možeš aj na:"2beo@seznam.cz".Nutný to nejni!Díky!Toš tak.
 
 
Datum: 18. února 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14039    
Dobře díky
 
 
Datum: 18. února 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu, u originál zapalování je to naopak. Kondenzátor se nabíjí v době rozpojení a tím zabraňuje jiskření/opalování kontaktů kladívka. Spletl jsem si to s Light CDI které jsem v létě vyráběl. U něj je funkce kondenzátoru odlišná.
 
 
Datum: 18. února 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Děkuju za vyčerpávající odpovědEšče by mě aj zajímalo jak se može kondenzátor nabít gdyž je zkratovanej???To ho nenabiješ ani 180Ah akumulátorem, natoš eletrikú z fichtla!!!
 
 
Datum: 18. února 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsou spojený.
 
 
Datum: 18. února 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kondík se nabíjí gdyž sú kladivka spojený nebo rozpojený?Díky!
 
 
Datum: 18. února 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondík se nabíjí a vybíjí.... aby se neopalovaly kladivka slouží postříbřený povrch kontaktů, který spolehlivě zničíš šmirglováním
 
 
Datum: 18. února 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15028    
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je možné s ČZ 175/477 jezdit od šestnáci protože jsem našel že A1 Lehký motocykl o max.objemu válců 125 ccm a nejvyšším výkonu 11kW 16 let odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15133    
jedinej zpusob je mít 125 typ 476 a v ní nabušenej motor 175 ccm ... jinak sou ty motorky upe stejný
 
 
Datum: 18. února 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš splnit obě podmínky, t.j motocykl do výkonu 11 kw a max 125 ccm.
 
 
Datum: 18. února 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
Bože, máš v hlavě piliny? 175ccm a kolik je 125ccm ?? No představ si, je to 50ccm rozdíl.
 
 
Datum: 18. února 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Chosee310      IP: uživatel14729    
Ahoj draci, prosím, našel bych někde, jak složit celý předek na jawě 21? Nevím, jak to tam s tím krček a těma ložiskama jak jsou ty misky atd..Prostě celá vidlice je sundaná od kostry. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:10
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Boože. Vždyt je tam všehovšudy 5 dílů :-D Zamysli se...
 
 
Datum: 19. února 2013 15:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
když si stáhneš katalog náhradních dílů tak tam je to docela hezky rozkreslené, podle toho by jsi to měl složit
 
 
Datum: 18. února 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
je to jako "lego" jinak vše krasne do sebe zapada, pokud to nemas zmrzaceny :-)
 
 
Datum: 17. února 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: eNGe      IP: uživatel14229    
Čau draci... Mám Jawu 50/21 a když to na 3-ce vytočím více do otáček tak tak mi vyskakuje... nějaké rady co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli moc neřadíš a nemáš na to momentálně čas, tak tu rychlost normálně drž nohou. Nebo se mě osvědčil gumycuk :-D
 
 
Datum: 19. února 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, blbě jsem to pochopil..., jinak máš pravdu :-)
 
 
Datum: 18. února 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Kony!Já sem se neptal kam vyskočí trojka!Já se ptal kam vyskočí na základě vyžvejkanejch drážek na hřídeli!!!Vyžvejkaný drážky ju možú akorát zasunút!Nemyslíš?
 
 
Datum: 18. února 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oskar 2: kam myslíš že by rychlost skočila? No přeze do neutrálu mezi 2 a 3 :-)
 
 
Datum: 18. února 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A kam to vyskočí gdyž budú vyžvejkaný drážky na hřídeli?
 
 
Datum: 17. února 2013 23:48
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel14718    
vyžvejkaný drážky na hřídeli... chce to novou!
 
 
Datum: 17. února 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív se podívej, jestli jsou dotažený ty 2 šroubky co jsou navrchu na motoru v takovém plíšku, do kterého je zaháknutý řadící páka. Pokud budou oba šroubky utažený, tak bude s největší pravděpodobností špatnej řadící automat (vidličky apod.) nebo opotřebovaná převodovka
 
 
Datum: 17. února 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
hledej, jinak automat, sjete koliky,...
 
 
Datum: 17. února 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel1272    
cau draci pude mi tento kohout i na 555http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kohoutek_pionyr2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel1272    
jo mel by
 
 
Datum: 18. února 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
měl by
 
 
Datum: 17. února 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. února 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: 50ccm      E-mail:      IP: uživatel15130    
Čau draci nevite co dělat když na pionyru nehouka houkacka pada stojan a STRAŠNĚ řve? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedrží ti péro,dioda ko a nadává ti jaká jsi trubka
 
 
Datum: 17. února 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
skákej do vzduchu třeba to pomůže
 
 
Datum: 17. února 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
No tak, když nebzučí bzučák, tak buď ti někde hapruje elektrika, nebo je bzučák v háji, nebo jen zahumusenej, když padá stojan, a nemáš žádnej svařenec, kterej váží dvě kila navrch, tak to řeší pružina, a strašně řve- to zase řeší tlumič sání, utěsněnej vejfuk, dosedající hlava a nevylágrovanej motor.
 
 
Datum: 17. února 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tři možnosti: 1) opravit ty věci, 2) zkusit fichtlovi domluvit, ať se opraví sám, 3) prodat to někomu, kdo na rozdíl od tebe umí používat hlavu
 
 
Datum: 17. února 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel12170    
prodat ho
 
 
Datum: 17. února 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel12170    
zdar draci otec pred cca 20ti lety rozebral stadiona s 11 a odletoval dorazy stojanku policajta a ted ho nemuze najit da se to nekde sehnat nebo aspon nakej nakres podle keryho by to slo vyrobit dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel12689    
čau kluci, celkem by mě zajímalo jak je to tedy s těma ráfkama na jawa 550 pařez ? myslel jsem, že originál byly stříbřenkou, ale proč tolik lidí dává v replice chromované? jen kvůli tomu, že se jim to zdá hezčí nebo se to tak i vyrábělo ?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2013 17:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15131    
Jinak Jirko nikdo tě nenapadá už jsi napadnul, že nemluvím pravdu. To že výrobní typ deluxe neexistuje a že jde pouze o výrobní provedení je fakt který tu tvrdím od začátku. Jde o to že existuje nějaké názvosloví a z tohoto hlediska je typ a výrobní provedení opravdu velký rozdíl.
 
 
Datum: 17. února 2013 17:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15058    
celochromové na 555 nikdy originál z výroby nebyly, jen částečně chromované
 
 
Datum: 17. února 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel8758    
Ale jestli se tě dotklo to ,že může mít pravdu i někdo jiný, tak se ti tu před všemi zůčastněnými omlouvám, nechci aby se téma povrchové úpravy ráfků zvrhlo na slovní přetahovanou. Jo a jen tak pro pořádek ty chromové ráfky tam jsou od prvopočátku :-)
 
 
Datum: 17. února 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel8758    
Jejda , tři příspěvky po sobě no teda ... já vím potrefená husa nejvíc ..... , Mám takový pocit ,že jsi jeden z těch všechno vím , všechno znám, od všeho mám klíče. Psal jsi ,, než začneš nekoho napadat ,, ale , jediný kdo někoho napadá jsi ty , já jen napsal co k tomuto tématu vím. Dobré jsou i tvé hlášky - to je jen výmysl sběratelů ,, ovšem v dalším příspěvku už přiznáváš ,že se jedná o obchodní označení . A o to taky jde , víš ?? Já jsem nikde nepsal že bych měl třeba v techničáku napsáno typ 555 de luxe , to teda rozhodně ne a na DI je motocykl taky veden jen pod typem 555. Ale tvrdím,že v prodejnách jawa a při koupi tohoto typu ,bylo na dokladu (faktuře) napsáno i de luxe a to u více jedinců z celé ČR. Vím to, protože jsem to s nimi řešil asi před dvěma roky na veteranforu a stejných dokladů ,,deluxe,, existovalo víc.
 
 
Datum: 17. února 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
I když na druhou stranu třeba v katalogu je typ deluxe uvedený, ale jak říkám oficiálně takový typ nikdy nebyl schválen a jde pouze o prodejní označení lépe vybavených motocyklů které šly hlavně na export
 
 
Datum: 17. února 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak že jiříku než začneš někoho napadat jen proto že máš doma nějaký papír tak si ověř oficiální zdroje.
 
 
Datum: 17. února 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Potrvzené to mám z fabriky, ani na ministersvu dopravy není oficiálně schválený typ 555 de luxe, je to pouze prodejní označení ale ne typ motocyklu. Navíc celochromové ráfky měla až 05 a ani ne od začátku výroby. Přesně takhle totiž vznikají nepravdy Jirko
 
 
Datum: 17. února 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel8758    
Jen bych chtěl zareagovat na Marquee , nevím kde jsi čerpal své vědomosti,ale já mám po tátovi jawu 555 a mám k ní i doklad od koupi z mototechny Gottwaldov a na dokladu je napsáno Jawa 555 de luxe , takže být tebou bych nikde nic netvrdil ,když to sám nemáš nejako potvrzené . Právě díky takovýmto chytrým připomínkám vznikají nepravdy. Aco se týká tématu tak rávky jsou na této 555 v chromu . Na pařezu v původním stavu jsem je nikdy neviděl. Vždy jen na strojích po renovaci. Ale to se vyskytuje i u větších obsahů ,např jawu 175 villiers taky potkáte na každém srazu aspoň v pěti variantách a každý má kola v chromu i když tam taky nepatří.
 
 
Datum: 17. února 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Jednou provždy se odnaučte slovo "stříbřenka"...jsem na něj alergickej...ráfky v chromu nebyli,ale stříbřenkou sprasený taky ne!!! Byla to taková šedo/hliníková barva...
 
 
Datum: 17. února 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
550 nikdy chromové ráfky neměla, 555 měla u některých kusů ráfky částečně chromované, typ Deluxe oficiálně vůbec neexistoval, je to jen výmysl sběratelů. Typ kterému se říká deluxe byl určen hlavně na vývoz, ikdyž jich samozřejmně nějaká část zůstala doma.
 
 
Datum: 17. února 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
podle chytreho vebu vždy stříbřenka chrom je opravdu náhrada http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-kola-a-brzdy.html kolega mluvý o typu 555
 
 
Datum: 17. února 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel12689    
ale Deluxe se dělali jen 555 ne ? na pařeza se revma plechy vůbec nedávali.
 
 
Datum: 17. února 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Nejsem si jistej ale myslím si že chrom měli jenom typy deluxe (s revma plechy) normální měli stříbřenkou stříkané ráfky =D
 
 
Datum: 17. února 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: Pionier      IP: uživatel14246    
Čau draci. Mám otázku na tých, ktorí majú nejakú veľkú jawu s vozíkom PAV, s originálnym spájacím zariadením. Mám na vás otázku: Mohla by mi nejaká dobrá duša zmerať, v akej výške od zeme je PAV pripojený k motorke? Ďakujem. Veľmi mi tým pomôžete :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Pionier!S 16kama kolama je to asi tak!Mám to změřaný, načrtnutý ale nevyfocený.Ešče vydrž!Na blog ses podíval?Toš tak!
 
 
Datum: 19. února 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14013    
Ahoj, PAV sice bohužel nevlastním, ale o jedné kývačce s připojeným vozíkem vím. Naměřil jsem od země ke spodní hraně připojení 37 cm. Snad ti to pomůže.
 
 
Datum: 19. února 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: Ppionier      IP: uživatel14932    
OK, ďakujem :-D
 
 
Datum: 18. února 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Pionier!Já na tebe dycky zapomenu.Neparkuju doma.Vydrž!Nebo napiš na:"2beo@seznam.cz"
 
 
Datum: 18. února 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci štve mě jak mě vibrují řídítka u mý Čz 175/487 - jediný místo co vibruje,jinak stoupačky a ostatní věci nic jenom ty řídítka.Nedá se to nějak udělat aby mín vibrovaly ty řídítka,mám je utáhnutý na krev.Docela mě to štve.Nějaký rady.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15137    
joo ta je zdát moc já mám 476 sice ale po laku sem krátce ladil motor bez ní a vždy mi upadly kaslíky v plem plynu :-) anebo se znatelne povolovali s ní se vibrace vytratili a kaslíky drží i s volně natočenými šrouby ...si tam provizorně něco vyroc..z paskoviny..... ps ono to i dokazalo povolit šrouby uložení motoru ..a takove šílenosti se ti pořád udávali s ní je to vše takove rozumne má to duvod že tam je
 
 
Datum: 19. února 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Tu vzpěru nemám,myslíš že by pomohla??Hodně
 
 
Datum: 19. února 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15137    
všechno po dotahuj le myslím že ti pomoužou cca 200 gramový ostružený válce do řidítek ....tzn závažíčka ...funguje to docela dost... všpěru z hlavy motoru dofám máš??
 
 
Datum: 19. února 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem kupoval čz 180 tak jsem tam měl závažíčka a měkké hefty, a problém s vibracema nebyl žádnej...
 
 
Datum: 17. února 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel11232    
1/Dotáhnout každej ! šroubek na motorce, zvlášť uložení motoru a nezapomenout na vzpěru k hlavě válce ! 2/ Nedržet křečovitě 3/ Měkčí - lepší hefty 4/ Závažíčka Zvyknout si :-D nebo čízu do depozitu a japonce ....
 
 
Datum: 16. února 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak fůrt zajíždím svoji Čz 175/487.Už mám najeto skoro 1000 km a už to valí dobře někdy jí dám ale pořádně zabrat.Po kolika km jste to měli zajetý Vy??? co jste zajížděli výbrus u svoji Čz???Ale fůrt na tu 4 to není ono podle mě nevím tyjo do kopce (nejakýho prudšího se stoupáním 10% a víc)se jí moc nechce a když už tak jí musím točit a jet třeba 80 a výš.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 13:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15137    
myslím že z tý motorky už víc nedostaneš už sem to tu psal ale 80 na 175 je až dost... a v kopci ten motor bučí je stavěnej na 80 ktera byla cestovní rychlost a ti jí rveš pomalu 100 kratce po go todle ta motorka prostě neumí daleko větší potencial davá 350 jako dvouválec který má skoro všude spíš převys výkonu 175 jen přetočíš a nejde ten výkon prostě nemá
 
 
Datum: 19. února 2013 13:50
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
nu hele ja dal na 180/480 podle tachometru 80km/h na dvojku. max. tech tachometrovejch 120. na ctyrku jsem vetsi kopce musel tocit, jak ji tak lochtas na pul plynu tak uvada. je to proste tocivy... Jinac po 1000km uz jsem ji vytacel obcas i do plnejch. uplne povolila tak ve 2500km. a v peti uz zas zacala ztracet vykon :-( tak jsem to prodal a koupil 250/590 a nemusim to tolik tocit, ale zetka byla zivejsi bych rek...
 
 
Datum: 17. února 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno taky mě napadlo koupit 15 zub a dát ho tam to je to samý jak u fekála ze 13 dát 12 zub a jak je to znát.Jinak tět na dvojku dám 75km/h.A max tak 110-120km/h.
 
 
Datum: 17. února 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
ahoj, nu ja myslim, ze to neni tak hrozny. tohle jsou točivý motory... to neni jawa 250, kde jedes ctyrku 40-110 :-D. hlavně to nedus, prostě jezdi normalně co ten motor potřebuje. akorat to nesmis pretacet a do dlohyho kopce ji nevalit co da,ale drobet motoru ulevit dat nizsi kvalt aby tah a jet treba na pul-trictvrte plynu.
 
 
Datum: 16. února 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel11232    
Jestli chceš všechny kopce jezdit na 4 jak s 250panelkou, tak sis vybral špatnou motorku, protože číza je o "radostném vytáčení kvaltů :-D, takže rada zní o jeden zub menší sekundár - dej 15z. maximum bude stejný protože motor dostane svižnost a pořádně se dotočí na max a navíc budeš moci jezdit do prakticky všech krpálů za 4 a dostaneš co chceš ...
 
 
Datum: 16. února 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14871    
já jsem dělal výbrus a kompletní generálku motoru a celé si to sedlo až po 3000 pak byl cejtit velkej rozdíl
 
 
Datum: 16. února 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
1000 by mělo v pohodě stačit, trochu laboruj sytost směsi a předstih
 
 
Datum: 16. února 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
Cus draci potrebuji poradit aby jste mi napsali nejaky postup pri prihlasovani nejake motorky. Chtel jsem si koupit pres internet na inzerci koupit jednu motorku Jawu a ma tam napsane ze je to hlaseno a ted nevim jestli to je velky TP nebo maly TP? A co dal jak mam postupovat motorku bych chtel nejak jeste renovovat a prihlasit u nas na urade az treba na zacatku leta? Prosim poradte jak mam spravne postupovat? Dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a o treba zeptat se toho co to prodává?
 
 
Datum: 16. února 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
*odhlaseno velky nebo maly TP?
 
 
Datum: 16. února 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chci se zbavit té velké značky z fichtla a od přepisu mi doma zůstala malá malováná značka od předchozího majitele, na které je platná TK.Když přepíšu čísla na ty novější 4M XX XX tak nebude to pro policajty moc podezřelý? Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5987    
Ale pokud tam bude nálepka STK, tak by teoreticky neměl nic říct, protože technik smí vylepit známku jen na schválený typ značky :-D
 
 
Datum: 16. února 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5987    
Hrotit to můžou a nemusí, záleží na koho narazíš, protože dle zákona musíš mit tu značku kterou ti přidělil uřad, a je za to i sebrání papírů, ptal jsem se na to známyho, policajta, kdybys jezdil po okreskách, nejezdil do města atd. tak OK, ale třeba já chcu pinckem sjezdit republiku,takže šance že mě zastaví je větší.
 
 
Datum: 16. února 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Policajt to asi hrotit nebude, ale určitě bys měl mít tu značku, která je k vozidlu přidělena, a když už je přidělena nová, lisovaná značka, tak už by měla mít i takovej ten hadovitej ,,vodotisk,, co vede středem a symbol EU nebo CZ, nebo co to tam vlastně je :-D
 
 
Datum: 16. února 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já taky přepisoval v dědine... a značku jsem jim taky nedal a místo malé knížečky jsem dostal velkej TP a malej TP... a čísla mám 4M XX XX a předtím tam byla značka OLA XX XX takže si myslím že když tam nakreslím to co je v TP tak to nějak hrotit nebudou..
 
 
Datum: 16. února 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to já mám furt tu malou značku. I když né uplně tu puvodní ale takovou tu střední a ta se ještě dá... Bylo to přepisováno v roce 2000 a jelikoš jsem fíka sehnal ze stejného města kde bydlím značka mi zustala.Pokud bych ji stratil tak si ji nechám na netu udělat. Je důležitý že mám v TP ještě jen 2 písmena a čísla. vy už tam máte číslo písmeno čísla např... 2M6 32 to už je na prd no :/
 
 
Datum: 16. února 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5987    
Taky to mám v plánu, v Olomouci jsou hajzli an ten starej TP mi nedali na památku a chtěli mi vzít i tu malovanou značku, ale odmítl jsem jim ju dát, takže ju mám doma na skříni :-D , a to se ten pincek přepisoval vrámci dědiny.Legál to asi nebude záleži na jakyho blbca narazíš. Jinak tu novou plachtu jsem ohl dle toho rádiusu pod světlem, a at zkusi nakej trouba ceknout, nebudu kvuli takovéto prasácké značce předělávat origo odrazku. Je to tím že ty zákony se vymyšlijou náci ministři v Praze, tam ani nevijou co to pincek je, Stydím se s takovou značkou jezdit, a ten EU proužek, vozím na Československé motorce, logo zlodějské organizace ...
 
 
Datum: 16. února 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15126    
budu na mustanga dávat píst jednokružkový(kružek šířka1,5mn)(píst je průměru 38,50mn) a chci se zeptat jestli je dobrá věc nechat snížit hlavu?popřípadě že ano tak o kolik?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Martine!Toš vynech tu mezeru mezi tečkú a cz a máš ho platnej!Taky se mě stalo, že mě tam spadla mezera.Toš tak!
 
 
Datum: 19. února 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15126    
Tak mi napište váš email...ten co tam máte je neplatný.Díky...
 
 
Datum: 19. února 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Nechat snížit hlavu + jednokroužkovej píst na origo válci = totální kravina .... kdybys měl zájem,ozvi se mi,třeba bych pro tebe něco uměl udělat.....
 
 
Datum: 17. února 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech si udělat válec... takový aby vypadal skoro jako origo a vešel ses do klasiků.... jinak v klasiku se nejvíc podvádí
 
 
Datum: 16. února 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15127    
takže bude lepší nechat origo píst a snížit hlavu??nebo co bych měl udělat do kategorie klasik..jinak v převodovce je akorát dvojka otočená do sily aby víc byla..co mám spíš upravovat?:-)
 
 
Datum: 16. února 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co an tom máš ještě udělané? jen jednokruh a chceš snížit hlavu? ... jednokruh je to ti do terénu na nic...
 
 
Datum: 16. února 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15126    
chci to do terenu...nebo tam radči nechat píst origo 2kružkový a nechat hlavu tak?
 
 
Datum: 16. února 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z jakeho duvodu to tam dáváš? co od toho čekáš?
 
 
Datum: 16. února 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Zdar draci. Mám pro vás možná jednoduchou otázku ale pro mne je to jedna veliká neznámá... mám na simsone přední světlo HS1 (novší typ) ale nevím jak mám dát do tohodle držáku: http://www.sim-ba.sk/eshop/drziak-ziarovky-h4-1412.php tudle žárovku: http://www.sim-ba.sk/eshop/ziarovka-12v-3535w-hs1-p43t-halogen-611.php. jak jí tam mám nasadit ? je na to nejaký fígl ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
děkuji :-)
 
 
Datum: 16. února 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
hen tu nastrkavací chujovina ktrou připojíš ptoud do žadovky za zadu to má skrutky na ktere je připojíš...při montáži nezapomen že žárovku nasmíš omastit a nejni dovoleno na ní šahat rukama http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svorkovnice_svetla.html
 
 
Datum: 16. února 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
hen tu nastrkavací chujovina ktrou připojíš ptoud do žadovky za zadu to má skrutky na ktere je připojíš...při montáži nezapomen že žárovku nasmíš omastit a nejni dovoleno na ní šahat rukama
 
 
Datum: 16. února 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
ten plíšek ma na sobě 1 hačky a zárovkau do něj nastrčít jakoby pootočením na bajonet aby se hačky zachytli za ti 3 plíšky na žarovce ..na kabelech musí byt patice např ze 120 škodovky či traktoru ktreou žárovku zapojíš dám sem odkaz jak najdu fotku patice....... co se držáku týče namačknout otočti do leva z pohledu skla žarovky dát do světla nacvaknout patici
 
 
Datum: 16. února 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
 
 
Datum: 15. února 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci budu kupovat 6v akumulator do čz 180 a viděl sem gelovej a normalni akumulator kterej je lepší? motorku mam hlavně na pole a na zadni cestu, ne do provozu ale mam tam světla bez blinkrů.A když už sme u toho v čem tam hraje roli to Ah a kolik te kapacity je nejlepši do te čz ? předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel14145    
Co by se asi stalo, kdyby někdo napsal do seznamu.cz "6V baterie"?
 
 
Datum: 18. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš odkaz na tu 6V gelovku tak to sem hoď , to jsem fakt zvědavý :-) Já totiž ještě neviděl ani 6V bezúdržbovou natož dokonce gelovku.
 
 
Datum: 16. února 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
mám v 350tce baterii 6v 11Ah Yuasa a musím říct že ta baterka vydržela nesnesitelný
 
 
Datum: 15. února 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
V ČZ 180/487.3 mám bateriii obyčejnou, 6V 12Ah od Varty, mám ji teda do provozu.
 
 
Datum: 15. února 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Jo jo a značka nějaka oblibena ? ja myslim že neni špatna varta a banner nebo se pletu ?
 
 
Datum: 15. února 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
gelové baterie jsou všech typů jako standardní. jsou bezúdržbové a hlavně nevytečou, ale mají své nevýhody - jsou velmi náročné na přesnost dobíjení a při hlubokém vybití do pár desítek !minut! navždy umřou. nám úplně stačí kyselinová, a ať se o ni staráme jak chceme a umíme nejlíp, tak v průměru za tři roky je po ní. takže starý verky = obyčejná baterie.
 
 
Datum: 15. února 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
aha díky moc asi koupim klasickou baterii ale musim davat pozor na tu velikost aby se mi tam vlezla no
 
 
Datum: 15. února 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14690    
cosi jako gelovku snad má bratranec v 477 jí tam dal když rupla pojiska neznatelně....ta motorka sní je bezudržbová.... jinak myslím že jinou neš 6 ah...nejlacinější do hranate zetky nenacpeš....na provoz kor nenáročný plně dostačuje...
 
 
Datum: 15. února 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych se přiznal tak 6V gelovou motobaterii jsem ještě neviděl...jinak Ah jsou ampér hodiny, zjednodušeně řečeno informace o tom, jak dlouho ti z té baterky bude svítit žárovka :-) Jinak jestli to máš na pole atd, tka ti tam v pohodě stačí nějaká malá, třeba 6Ah nebo tak něco...
 
 
Datum: 15. února 2013 18:40
 
<  350  351  352  353  354  355  356  357  358  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 11:46:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu