Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 zdravim draci neskoušel ste si někdo pohrát s babettou 210,konkrétně s tima rozjezdovýma pružinkama ??  Dát tam tužší silnější aby třeba při rozjezdu se motor vytočil na 3000 ot. a potom by se teprve začala rozjíždět.  nevíte popřípadě kde je sehnat ?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 23:21
Datum: 21. února 2013 23:21
Jméno: milhauz
IP: uživatel14907
 čus draci mam mustanga a je na něm propadla technicka od roku 73 šlo by to ještě přihlasit dík za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 20:02
 V 73 roku se žádná technická na pionýry nedělala, povinná začala být o hodně později a jak už tu bylo napsáno, propadlá technická nemá na přihlášení žádný vliv
Datum: 21. února 2013 20:02
 TK neurčije zda je storj možno přihlásit....
Datum: 21. února 2013 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 zdravím Seso budou na skladě silentbloky na stadiona?Docela by mě bodli
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 dík
Datum: 22. února 2013 20:54
Datum: 22. února 2013 19:09
 az se udelaji kvalitni,, zatim nic takoveho nemam moznost drakum dodat,,sorac
Datum: 21. února 2013 5:50
 cus draci kde mi udelaji renovaci 21 jsem z uničova takze nekdo z olmika nebo šuperka dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 20:47
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec ta lakovna v litovli odvádí perfektní práci a máš pravdu linkují tam osobní zkušenost nemám ale podle toho co jsme viděl a slyšel tak umijou.
Datum: 21. února 2013 20:47
 a co vím tak lokovna je v litovli u kruháče jeho manželka prý i linkuje ale nevím... vlastní zkušenost nemám
Datum: 21. února 2013 18:37
 zrenovuj to sam uz jenom kvuli dobremu pocitu na konci
Datum: 20. února 2013 22:02
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 proto sem ti poradil skus aspon celkovou kompletaci udělat sám motořařu je nadbytek da se ušetřit výběrem někoho zdatneho lakýra u mě jeden soukromník stříká kejvu za 3000 to je dobra cena profi ale je i 10 000 kola jdou okolo 1300 1500 za výplet jednoho machrovina je nerez ale to vyjde na 5000 dál co chromy bejt tebou číhnu na aukro a koupím starší zachovale řidítka a výfuky ... protože hrazdáky stojej nový 1100
Datum: 20. února 2013 22:01
 renovace nestojí pár stovek ale pár tisíc.. a nemyslím 2 tisíce ale bežně pokud máš všechny díly ty kolem 12tis.
Datum: 20. února 2013 21:50
 to asi bude nejlepší
Datum: 20. února 2013 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 radej si to udělej sám aspon konečnou montáž motor kola apod pošleš i poštou a lakýra se vždy najde...
Datum: 20. února 2013 21:39
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 zdravím draci potřeboval bych poradit nějaký online testy zdarma na ŘO sk. A1 za odpovědi moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 18:41
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 moc děkuji
Datum: 21. února 2013 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 20. února 2013 21:25
Jméno: Jarin
IP: uživatel14456
 Ahoj fichtlaři. Mám dotaz ohledně nové polské hlavy na pionýra, Jsou ty hlavy v pohodě nebo jsou špatné jako ty jejich vílce. Má s nimy někdo zkušenost? Dík za informace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 12:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 dacan hlava na fíka na burze jde koupit i za cenu vložky vyjde to na stějno sam sem koupil hlavu na 05 za 100 a vložku za 70... byl to je navrh pokut by mermomoci stal o zachování dílu... a ono občas se nevede sehnat co potřebuješ..
Datum: 23. února 2013 12:58
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak díky všem za rady, koupím tu origo hlavu, už se mi něco rýsuje.
Datum: 22. února 2013 20:37
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 osobně bych koupil za tech pár korun opravnou závitovou vložku nebo jak se to jmenuje udělal tam větší závit a potom kupoval akorát delší svíčky...o dost levnější než kupovat novou nebo použitou...
Datum: 22. února 2013 15:15
 jinak mail je vbeck@seznam.cz
Datum: 21. února 2013 19:48
 já mám doma dvě hlavy navíc... jedna origo a druhá snížená (nevim o kolik, už jsem to tak vyfasoval) tak mi hoď mejl a můžem se domluvit...
Datum: 21. února 2013 15:32
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 21. února 2013 12:47
Jméno: Jarin
IP: uživatel15145
 Pepo díky, ale raději hlavu, která je ok než zpravovat. Tak budu tedy čekat až se nějaká oběví.
Datum: 21. února 2013 10:57
 nemá cenu spravovat, sháněj po inzercích... za kilčo musíš hlavu sehnat
Datum: 21. února 2013 8:50
 nějak sprav vlošku anebo ti jí skusím opravit za 100 a poštu...vi mail
Datum: 21. února 2013 0:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel14456
 Stará je v pořádku, ale bez ledvinky. A pak mám jednu, ale ta má stržený závit. Starší bych koupil hned jenže nemužu sehnat a když už tak za cenu větší než nová.
Datum: 20. února 2013 22:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 maj děsně hrubý povrch spalováku ....takoví nemá ani origo hlava na motoru co sežral kroužek.... za mě kup starší vvyjde to i laciněji co se ti stalo s puvodní??
Datum: 20. února 2013 21:45
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
Posl.aktualizace: 21. února 2013 18:40
 dobrý.. také tak startuju dvakrát /třikrát prošlápnout pak přepnout přepínač a chytne
Datum: 21. února 2013 18:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pekný a spoľahlivý fik
Datum: 21. února 2013 16:34
Jméno: roboj
IP: uživatel15146
 Mne sa to paci.
Datum: 21. února 2013 11:18
 ježiš marjá tak ho nechte, má z toho radost, ono když vidíte dnešní mládež tak se divim že k těm strojum má ještě někdo vztah a neničí je, PS: já startuju stejnym stylem a pokaždý taky chytne
Datum: 21. února 2013 10:59
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 zajímavý,jezdím na něm celou zimu asi mám vyjměčnýho pionýra
Datum: 20. února 2013 21:48
 asi se z toho máme všeci udělat
Datum: 20. února 2013 21:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co je na tom??
Datum: 20. února 2013 21:23
Jméno: Michal
IP: uživatel15108
 Zdar, používáte někdo na lehce upraveným dvoukanálu hlavu z babety ??? Jak se to s tím chová, je tam nějaký podstatný rozdíl, spalovák ???
Mám takovýho přespolního mustanga a dělám motor, bude mít vrtání 40,75 Výf. od Hu mám 28,2.. hlava je prý dělaná na vrt. 41 mm, tak bych nemusel upravovat origo a navařovat/šroubovat žebra ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 22:04
Jméno: Michal
IP: uživatel11232
 Takže jak teda ??
Datum: 21. února 2013 22:04
Jméno: Nic
IP: uživatel9389
 hlava z babetty 210 je na vrtání 40mm, objem je stejný jako u pionýra
Datum: 20. února 2013 20:13
 origo hlava z babety ma velký spalovák.. tedy malá komprese.. čili na nic.. musel bys ji snížit.
Datum: 20. února 2013 20:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
http://www.offroad-lm.szm.com/ostatne/zelezo/P1010017.jpg
ja si myslím že akýkoľvek tuning na 356 to jesť na jawe 175 je mimo hru ten motor je 2T stabilák s prevodovkou s ktorého sa dá vytĺcť max 70km/hodinu a je škoda pizdiť takú peknú mašinku na tunnigy a kadejaké crosky lebo posledný časť dosť registrujme príspevkov okolo toho
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 18:53
 Jenom tak pro úplnost, v tomhle případě motorky nelze dělit na Jawa a ČZ...356 je taky číza, fabriku Jawa to v životě nevidělo, dělalo se to ve Strakonicích...
Datum: 21. února 2013 18:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dacan: súhlasím ale tam bola čezeta motor rovnaký ale valce niesu rovnaké a čo som sa rozprával s jedným veteranistom tak on mál 175/356 a aj 175/450 a sám mi povedal že je to citelný rozdiel že jawa nieje tak točivejšia a svižnejšia ako čazeta a sám to odvodnil že motory sú síce veľmi podobné ale rozdiel valcou robí svoje asi tu bude kanálamy takže nieje 175 ako 175
Datum: 21. února 2013 17:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14657
 ikdyž nejsem zastánce tuningu tak to moto na fotografiji se mi líbí spíš bych to viděl jak dobovou stavbu co respektuje rysy te doby kapkovitý vzhled a snahu mít to aspon červene a ne kanarkovite sám si asi nějaký zdařilí home cross pořídím ale zdařilí nikoliv zběsilí moc se mi líbí tato petrovka puvodně trial ale bezpochyb kvalitně udělaná http://motorky.bazos.cz/inzerat/21584049/Trialovy-motocykl.php
Datum: 20. února 2013 23:48
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 já radši originál,výkon řeším změnou motorky nebo max dám jinej karbec
Datum: 20. února 2013 21:49
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 dle mě když tu motorku dostane do ruk nějaký zkušený pán, který ví co dělat tak nevidím důvod proč by to nešlo upravit... vem si třeba 175/957 na šestidenní to sice byla čezeta ale myslím, že v těch motorech není až zas tak zásadní rozdíl....ne že bych nebyl zastánce originálního stavu...ale na druhou stranu se rád na své motorce nějako podepíšu něčím čím se odliším...
Datum: 20. února 2013 21:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 inak ja sa nehádam ak ti ide viac ako 70 ale pokiaľ je v neprerábanom stave moja úcta, ja som len týmto príspevkom chcel podotknúť že robiť z nej paskvile je trochu na škodu
Datum: 20. února 2013 21:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a jaké maš sekundarné koliesko ? merané podľa origo tachača ?
Datum: 20. února 2013 21:19
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Kámo musím, tě bohužel opravit moje 175/356 jede v klidu 90Km/h..takže 70 km/h možná vytáhne tak nějaká přidřená,.. maximálku jsem z toho vyfoukl 99,8 km/h z kopce
Datum: 20. února 2013 19:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 21. února 2013 17:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pěkně dementní reklama!
Datum: 21. února 2013 17:54
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 Zdarec draci,potřeboval bych poradit jak nasadit pružinu stojanku u S22 nebo fotečka by taky nebyla špatná.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 22:23
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 To by bylo super dík
Datum: 22. února 2013 22:23
 když si na to spomenu do neděle jí tam máš
Datum: 22. února 2013 18:00
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 pratonda27@seznam.cz díky
Datum: 21. února 2013 21:28
 tak dej mejl já ti to vyfotim a pošlu
Datum: 21. února 2013 20:15
Jméno: roman
IP: uživatel15142
 No jak je to nandaný dík
Datum: 21. února 2013 17:52
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jak je to nandany lebo když e to tam dává?
Datum: 20. února 2013 22:39
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 Tak dirku jsem v rámu našel byla nějaká zarostlá,ale při zkoušce nandání mě ta pružina tlačí stojan dopředu misto dozadu a nezdá se mě že bych jí musel celou jednu otáčku přetočit asi je něco napikaču.Neudělal by jsi mě chlape fotku bylo by to nejlepší.Díky
Datum: 20. února 2013 20:28
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 je to hrozná pakárna já to dělal dva dny teda jen tehdy když mě přešel vstek  takovou tu kratčí tyčku nebo jak to nazvat dáš do tej dírky v rámu a tu dlouhou zachytíš za stojánek pak tam hned nejde dát ten čep tak sem tam dal šroubovák a kousek ho vytáhneš tak aby si čep dal do díry v rámu a i v stojánku pak posuneš dál vyndáš šroubovák a musíš si něším pmoc u mě to byl pilník (jediná věc po ruce) a tlačil na tu pružinu aby se dostala co nejvíce do středu tej díry a pak gumovou paličkou proklep skrz a pak už klasicky podložku a závlačku  snad pomůže
Datum: 20. února 2013 19:08
 Cau motorkari, nematenekdo prosim zkusenosti nekdo nebo i neodzkousene navrhy na zlepseni vykonu u jawa 175/356?? diky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 9:58
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Libčo zdar chlape,proč ses nepřihlásil normálně? Proč anonymuješ? Čízu neupravuj,je jí škoda
Datum: 21. února 2013 9:58
 Zvyšování výkonu u dvouvýfukové čizy je podle mě blbost, ten traktorovej motor bys jen těžko přemlouval k nějakýmu výkonu...nech si to jako veterána a pokud toužíš po výkonu, tak si kup silnější stroj...
Datum: 20. února 2013 17:11
Datum: 20. února 2013 16:41
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci chybí mě vzpěra motoru mezi hlavou motoru a rámem u mí Mašiny Čz 175/487.Nevito z čeho to je udělaný já to na svý mašině nemám a ani jsem jí nikdy neviděl.Tak by mě zajímalo z jakýho matroše to je originálně a jestli to je trubka a nebo něco jinýho nebo jestli by to šlo udělat ještě z lepšího materiílu popříklad z jakýho.????Díky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 12:44
Datum: 24. února 2013 12:44
 http://www.jawa50speed.wz.cz/cz.html
Datum: 20. února 2013 16:15
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Ta vzpěra je fakt základ, spolu s utažením motoru na všech čtyřech šroubech, nejlíp vyměnit, u mě byly dva závity úplně ojeté, jinak vzpěra se dá koupit, ale nevím jestli sem můžu vložit odkaz...
Datum: 19. února 2013 21:43
Jméno: cezeta22
IP: uživatel14525
 sorry, odkaz nejede je to prostě u stejskyho na webu - a jeho udělaná čz 180
Datum: 19. února 2013 21:09
Jméno: cezeta22
IP: uživatel14525
 A pak se divíš, že ti vybruje jako kráva ,original matroš je řekl bych bláto, ale to "bláto je sakra poznat jestli tam je a nebo není  , je to v podstatě hrané U zakončené ploškou s dírou na šroub ( je postřehnutelná na těchto obrázcích http://www.jawa50speed.wz.cz/cz.html), buď sehnat, nebo vyrobit z obyčejné pásoviny ...
ostatní mě doplní...
Datum: 19. února 2013 21:08
 Dobrý večer přeji Všem. Draci potřebuju pomoct. Já osobně si už nevím rady. Mám mustanga složeného na rámu z 20 nevím 21. (v tomto by neměl byt problém). Při napínání řetězu nejde našponovat. Pokusím se vysvětlit. Když řatěz pomocí napínáku napnu tak, aby byl "přijatelně" napnutý, tak záchyt reakce je mimo ten kolíček v kyvné vidlici. Když řetěz povolím, aby byl ve vymezení se záchytem tak řetěz velice moc plandá. Na řetěz nenajeta ani sezóna. Myslím si, že je velmi velká blbost, aby se vytahal o tolik číslel  Jediná kolize s řatězem v minulosti byla, když se během jízdy povolil levý šponovák a přetočil se i s bubnem do "vrtule", šponovák vyměnen. Snad tohle by nemělo mít vliv. Jiné vady jsem nenašel. Nevíte čím by to mohlo být? Prosím co nejméně " kritických" odpovědí. Zdá se to jakostupidní dotaz, ale já už si opravdu nevim rady. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2013 14:52
 tak zkráceno a nemá to chybu... musel jsem zkrátit o dva články.. ted to jde vyštelovat bez problému. Jen mě zaráželo, že jsem to musel krátit, když ten řetěz neměl moc najeto. Nevadí už to je jak to má byt. Všem děkuju za rady.
Datum: 20. února 2013 14:52
 já mám právě taky tu placatou kyvnou vidlici.. také převod 12/55 jak je již psano níže.. tak zítra zkrátím.. doufám, že bude po problému. zatím děkuju všem
Datum: 19. února 2013 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 když jsem jezdil na 05 (stará placatá kyvná vidlice) a měl jsem převod 12/55 tak jsem musel vždy zkrátit řetěz o jeden článek
Datum: 19. února 2013 22:30
 nene záchyt je dán dobře, tak to zkusím zkrátit...
Datum: 19. února 2013 20:57
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 nemáš ten záchyt obráceně? jinak teda ten řetěz zkrátit
Datum: 19. února 2013 20:55
 mám 12/55
Datum: 19. února 2013 20:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkrátit řetěz nejde? origo řetěz je na převod 13/55 zubů.. kolik máš ty?
Datum: 19. února 2013 20:18
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravím, má z vás někdo zkušenosti s novou klikou na stadiona co se zde prodává? slyšel jsem že má velký přesahy na čepech. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2013 14:11
 Zdarec jo slyšel jsi dobře, nacpat ji do ložisek je celem fuška, ikdyž ji ochladíš a ložiska nahřeješ..
Datum: 20. února 2013 14:11
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdravim, mám dotaz, mám mustanga a dal sem nové kroužky, při nastartování začal s výfuku kapat benzín. Žere to moc benzínu a nestačí to spalovat, Je to tima kroužkama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 17:48
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 podle mýho vykape dost benzínu, uvidim...
Datum: 19. února 2013 17:48
 je to 2T ... ten bude vdycky prskat i čerstvou směs do výfuku.. nenaděláš nic
Datum: 19. února 2013 17:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 neřek bych spíš se ti při nasazování valce událo něco s karburací kolem plováku možná jen zaek ventilek či plíšek
Datum: 19. února 2013 17:41
Jméno: Pepík
IP: uživatel3169
 Cau draci, sla by nejak prihlasit moje motorka, ktera byla odhlasena v roce 24.11.1999 ??? Nejak nutne Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 23:29
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Spíš bych to viděl na koupi dokladů, nebo ideálně i s ČZ 175/450 a nechat si od ČZty povolit zástavbu motoru ČZ 125/453 a rám se štítkem doladit, a nebo jen přehodit motor 125/453 do té 175/450
Datum: 19. února 2013 23:29
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 jo, to je zrovna motorka, nakterou budeš schánět papíry dost těžko a za dost peněz... i celý motorky 453 jsou poměrně v ceně a to hlavně kvuli řidičáku A1 ... jestli máš papíry alespon A18, možná že tě vyjde líp, sehnat si celou čz 450, cenově na tom budeš srovnatelně jako s papírama na 453 ...
Datum: 19. února 2013 21:46
Jméno: Pepík
IP: uživatel12772
 tak co ??
Datum: 19. února 2013 20:27
Jméno: Pepík
IP: uživatel12772
 Jawa CZ 125 typ 453
Datum: 19. února 2013 17:00
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 sleduj inzerce jako je motoinzerce.cz, bazos.cz atd. ... vyloženě stránky s TP seženeš těžko, kor když je to nelegální, stavět vozidlo na jiný TP  ... na jakou motorku to scháníš??
Datum: 19. února 2013 16:59
Jméno: Pepík
IP: uživatel12772
 A nevis kde se daji sehnat nejaka stranka??
Datum: 19. února 2013 16:44
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 ne... jedině je li to veterán tak veteránský doklady, ale s tim zkušenosti nemám... pak jedině koupit jiný doklady...
Datum: 19. února 2013 16:03
Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:21
 děkuju
Datum: 19. února 2013 15:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 jsou 2 typy rozet na pioníra 1 typ má v rozetě pouze 1 ložisko v takove te trubce po náhonem tachometru a 2 typ tam má 1 nabušene za sebou.... nato 1 ložisko je vyrobní ulechčení myslím že mustaf by 2 mít neměl ale musíš se podívat sám....schodit kolo a rozetu no problem... jinak to vidíš už na tech čepech čep pro 1 ložisko je znatelně zesílen na fotce z leva na tom zesílení je u 2 ložisko u druheho provedení na fotkách to je jasně vidět čepy zaměnit nejdou sice to do sebe zapadne ale bude se to klátit a nadměrně zatěžovat řetězovku ... musí se to opřít o to sazení čepu...
jinak rozetu pro 2 ložiska bez naontovaných ložisek opznáš podle drážek pro segrovky pokut je pro 1 ložisko je cca 15mm ze strany od kola drážka na segrovku u 2 ložiskove verze je hned z kraje ....od kola
Datum: 19. února 2013 13:17
 zapomněl jsem podotkou, že se jedná o mustanga
Datum: 19. února 2013 12:58
 zdar mám bab. 207 a nevím jak sundat unašeč spojky bez stahovaku pls poradíte mi?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2013 14:07
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 kup si stahovak jakej ma byt nevyplati se to nějak něčim páčit
Datum: 20. února 2013 14:07
 Dachan: Na co se má jít hlavou, jde se kladivem...takhle se motorky neopravujou...
Datum: 19. února 2013 21:21
 Hele velkej srubovak pac to ven a v tom par2-3 rany kladivem a je venku richlej jak stahovakem
Datum: 19. února 2013 21:06
 Hlavně pak nikdo neplačte že jsou ty bubny šišatý a házeji
Datum: 19. února 2013 14:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 jinak standovi davam za pravdu 2 ramený stahovák stačí .... u větnamcu stojí 100  ja sem na toto zvyklí použít 3 ramený ...ale nic to neřeší na tom že ho mít musíš at již 2 či 3 ramený či origo přípravek
Datum: 19. února 2013 13:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 osazenstvo mě zabije ale aspon 3 ramenej stahovák mít musíš protože je to nalisovane na kužel a ja to dělám tak že vytočím ten šroub na 22 24 klíč uprostěd spojky ty 3 na šroubovák ponechám a 3 rameným stahovákem stahnu celý tan kryt s čelistmy vlastně celou spojku komplet a pak npovolim ti 3 šrouby z dražkou a spojka se rozsype ....
Datum: 19. února 2013 13:23
 ??
Datum: 19. února 2013 12:45
 a neposlal bys me pls fotku stando ????na E-mail
Datum: 19. února 2013 11:50
 ja to sundavam normalnim stahovakem s 2pakama
Datum: 19. února 2013 11:46
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Jentak pro zajímavost...nezkoušel jste někdo narvat do fichtla výkonější motor z něčeho jinýho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 22:54
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 jeden cas jsem tam daval reaktory z ruskejch ponorek !!! ale ty kurvy bolsevicky mi to zatrhly ... prej ztrapnuju CYčka....................
Datum: 19. února 2013 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel15141
 Když sem na fichtlu asi v 85-90 v lehkym houpáku předjížděl feldu tak chlap nevěděl co se děje až z toho zastavil.... Tenhle pocit je nezapomenutelnej a chápu o co ti jde
Datum: 19. února 2013 22:04
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Martin: Já fichtla občas možná nešetřim, ale mám jednoho 6 let, za tu dobu několikrát rozebranej a znova složenej, origo dílama na který se nedělaj pěkný repliky se snažim šetřit, i když by se mi vyplatilo časově a finančně koupit díl použitej a zachovalej, radši se snažím dát do kupy starej pokud to jde..třeba revma plechy, mám na chalupě jedny pěkný, ale stejně tam mám ty co už sem několikrát rovnal, jelikož by mi bylo líto je někde zmuchlat až se zas budu někde válet.. to jen tak na okraj.. Motor co mám je bez úprav, hraju si defakto jen se zapalováním, karburátorem, vejfukem a občas řeším sání, i tak jede na fichtla dobře, po rovince +- 70 podle nálady a větru je OK, mohl bych snížit hlavu, nechat si upravit válec., atd, ale potřebuju aby to vydrželo víc jak 1000 km  Je jasný, že policajtům bych jinej motor neobhájil, kdežto trochu upravenej seriovej motor už nikdo neřeší..Líbilo by se mi poskládat nějákou nenápadnou střelu a občas jet provokativní rychlostí na fichtlovi, i když vím že se k tomu v dohledný době nedostanu, jednak neni čas, druhak neni tolik zkušeností..Někde sem na inzerci viděl fichtla s motorem tuším 250 z nějáký Jawy, ale bylo to pro to moc obrovský, chce to něco menšího.. Je mi jasný že ten fichtl je na nějákou rychlost stavěnej a neni dobrý to přehánět, kámoš co dal do Škodovky motor 1.8 a zbytek nechal origo by mohl vyprávět jak je to blbej nápad..Já už si nabil hubu jednou když sem předjížděl Octávu a zrovna na poslední chvíli začla odbočovat v levo, i svíčka byla zlomená jak se o ni opřelo kolo, nestojím o to zas..Pokusím se ještě něco vygooglit jak by to vypadalo a co to obnáší, stejně si o tom něco rád přečtu, i když ani nevím jestli bych se do toho někdy pustil, díky za reakce
Datum: 19. února 2013 21:50
 do fichtla ? tak to jsem vyděl že tam někdo napasoval motor z pitbiku 70 ccm a mělo to i technickou.. nejspíš to předělal až po technické.Bylo to na Motoinzerci
Datum: 19. února 2013 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel15140
 Když převaříš rám,tak tam jde nacpat v podstatě cokoliv...teda co rám unese...proslavená je z netu 477 v rámu j21...pokud nechceš moc předělávat rám a další tak jedině nějakej ležatej motor se sekundárnim kolečkem na pravý straně...zde je známej z netu pitbike v rámu fichtla... Jen ty brzdy...a podvozek...ono normálně udržet holou seriovku v jedný stopě v zatáčce je nadlidskej výkon...o brzdách a přední vidlici je marný mluvit...
Datum: 19. února 2013 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 pepa: tak takovej stroj potom taky nnei určenej na každodenní použití, ale je to podle mě spíš taková raritka... na normální ježdění bude lepší každá normální motorka srovnatelnýho továrního výkonu, to je jasný...
Datum: 19. února 2013 16:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 nedávno sem sedlal naladěneho mustanga který měl vodou chlazený válec a objem cca 80ccm karbujŕace z velke jawyy cele to bylo navařene na puvodní kartery a převodovku výkon stroje byl že cestovka byla tachometrový doraz a na 2 stupen se zvedalo přední kolo pouze přidáním plynu ...
a popravdě je to hrozný protože to nebrzdilo brzdy v takovem zatížení šíleně vadly při takovích silach daleko víc properovallo tlumení a ja pořát rval výfukem o cosi stroj nešlo bezpečně naklopit do zatačky a projet jí ..ykdyž majitelova slova o maximalní rychlosti 100km v hodině byla pusobivá zlatá jawa 250 za vše hovoří že syn majitele zpusobyl nehodu při niš otisknu přední teleskopy každy z jedne strany do nadrže ...prostě jet kilo na fichtlu nejni dobrý napad....a at použiješ jakejkoliv motor či upravu stavajícího vznikne opravdu pekelnej stroj boužel tě jízda na něm po par kilometrech tak odradí že bys to raděj hodil do křoví....kor dnes když jde 125 řídit od 16 a čz 476 se prodává jak fík s papírama
Datum: 19. února 2013 13:38
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Zetor 7211. Nechte fichtle být takové jaké jsou,a nekurviteje.
Datum: 19. února 2013 8:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nevyslej ptakoviny
Datum: 19. února 2013 6:01
|



|