Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: a
IP: uživatel1272
 Ahoj nevíte jaky je odstín jawy 555. Ta zelena.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 21:00
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat, jaké máte zkušenosti s dáváním drapáku o rozměrech 90/100-16 na ráfek z pionýra a zda je třeba například z důvodu většího vzorku (špalků) prodloužit řetěz, aby se dalo kolo šoupnout kousek dozadějc, nebo zda vychází vše ok? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 17:46
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 problem neni zadnej, akorat musis vyndat zadni plech  , aby ti to nedrelo a nebo orezat spalky alespon u retezu na prave strane, a pokud budes chtit mit plech tak asi i na leve bude potreba ale to jsme nezkousel ja si dal sedlo z pareza a jezdilo se na nadrzi
Datum: 26. února 2013 17:46
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 Ještě jsem zapomněl dodat, že se jedná o originál kyvnou vidlici z pionýra.
Datum: 25. února 2013 20:57
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdravím, takovej technickej, jak řešíte při pískování kostry ty gumový silentbloky na kyvce aby se neponičily??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 10:24
 nebo kobercová paska- taky tak 2-3 vrstvy
Datum: 28. února 2013 10:24
Jméno: m
IP: uživatel13882
 několik vrstev papírové krepové lepící pásky stačí
Datum: 26. února 2013 19:33
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
Posl.aktualizace: 26. února 2013 8:34
 a jaká cena??odepiš na mail díks
Datum: 26. února 2013 8:34
 draku dej to do vzkazu k objednavce,, a ja ti ho tam prihodim,,sesa
Datum: 25. února 2013 20:06
Posl.aktualizace: 26. února 2013 10:58
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Dovolil bych si otázku... kde vezmete stabilní, ale hlavně stejnosměrné napětí na pionýru? Mám takový pocit že při volnoběhu bude tak málo šťávy že to bude buď měřit blbiny, nebo to nebude měřit nic...
Datum: 26. února 2013 10:58
Jméno: Petr
IP: uživatel13554
 Zdravim draci taky přispěju troškou do mlýna. Dvoutakt pálí co otáčka to jiskra takže když vemeš třeba 350 stačí ti to na jednom válci a bude to ukazovat správně. druhý válec pálí po půl otáčce za prvním je jedno který válec si vybereš ,ale jiskra z něj ti dá impulz každou otáčku 1jiskra=1otáčka. Takže na počtu válců to není závislé!! Filip to co si psal ty platí když bys vzal otáčkoměr ze 4taktu a dal ho na 2takt. Protože 4takt jednovál pálí jednou za dvě otáčky tzn, 1jiskra=2 otáčky. Takže jak ty píšeš při 1000ot na otáčkoměru by ve skutečnosti motor měl jen 500ot
Datum: 25. února 2013 22:52
 Jestli to chceš třeba na třindu, tak by to principielně bylo uplně jedno, když to u dvouválce zapojíš pouze na jeden válec, tak to bude ukazovat správně...na počtu válců to vůbec není závislé...
Datum: 25. února 2013 18:53
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 bude to fungovat na půl tím pádem 1000ot. = na otáčkoměru 500ot.
Šlo by to vyřešit nějákým snímačem přimo na klice třeba vedle kladívek.
A nebo a nebo vyrobit násobič se dvěma vstupy a jedním výstupem
Datum: 25. února 2013 18:48
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši jaký průměr má nová vačka na pionýra 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 16:38
Posl.aktualizace: 27. února 2013 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 dle projevu motoru a kroku tachometru vůči slyšeným otáčkám tam měl převod 14/55 a nebo spíš 15/55 a točilo to zhruba 8000-8500ot/min.....počítejme že trojka dotáčí 7500ot/min.... kolik to teda mohlo jet? těch 80 minálně...... jen škoda že není vidět dopředu... na takle tvrdej převod takle nezrychluje ani moje lepší šedesátka....
Datum: 27. února 2013 15:37
 asi těch 75 no .. a taky ten tachas není náhodou ze simsona ?
Datum: 25. února 2013 15:30
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 ahoj mám na vás dotaz nevíte název klapky sání co se vejde na fichtla?? byla mi doporučena na gileru a piago ale ta je moc velká. údajně by to měla být ta nejmenší klapka co je ale nikde jsem ji nenašel. díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 6:48
Jméno: standa
IP: uživatel15167
 Samotná klapka udělá velký kulový. Ten kluk ti asi neřek o všech úpravách jeho motoru. Jinak 90km/h na klapkovou babetu je docela mazec,to asi nemuže moc vypadat jako seriovka a nebo ti kámoš kecá... Druhý variantě dávam víc nadějí... Symetrák je symetrák...ser na klapku...kup si velkej píst a pojede ti to víc....
Datum: 27. února 2013 6:48
 oskare pochopil jsem to velice dobře,totéž jsem tvrdil policajtům když mi změřili kilo v obci(autem).myslel jsem to ironicky jako 90%na tomto vlákně
Datum: 26. února 2013 21:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj postul!Smě asi nepochopil.Já myslel, že dyž pojedu do obchodu rychlosťú 45km/h tam a potom zaséj dom taky tech 45km/h toš to je dohromady 90km/hTtoš tak sem to myslel!
Datum: 26. února 2013 20:49
 babeta má ale cvrk takže dozadu šlapat nelze ne?
Datum: 26. února 2013 20:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dyť ste zapoměli, že gdyž Babeta jede 45 tam a 45 spátky, že to dohromady dává přece 90 nééé?Toš tak!
Datum: 26. února 2013 18:58
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
Datum: 26. února 2013 16:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 cely je to srandovni , klapka je jeden z vrcholu ladeni a ty ji chces nainstalovat aniz bys cely ten proces znal natoz mel adekvatni upravy . namaz retez , dofoukni kola a jezdi.
Datum: 26. února 2013 14:46
 Dneska je tu zase sranda ...
Datum: 25. února 2013 22:52
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 nu to jede skoro 90. a to tam ma klapky a jinej karbec.
Datum: 25. února 2013 22:33
 kisa: Takže když si dam na motorku klapky a ty dva 38mm karburátory vyměnim za větší, tak pak mi to pojede rychlejc?
Datum: 25. února 2013 22:32
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zapoměljsem dodat že si tam dal i lepší karburátor ale ten samotnej nezvedne rychlost o 100%. takže i ty klapky na tom mají svoji zásluhu protože nevrátí benzín zpět do karburátoru.
Datum: 25. února 2013 22:27
 postul: Jestli to takhle platí tak mi motorka po montáži klapek pojede 420km/h, jdu objednávat!!!
Datum: 25. února 2013 22:23
 takže po montáži klapky na babetu se zvedla vmax o 100%.takže po instalaci na pincka 130kmh.jdu do toho.
Datum: 25. února 2013 22:20
 tak a Stejskal je bez kšeftu.klapka za 500 a babeta jede 90.
Datum: 25. února 2013 22:07
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 Známej to má i na babetě a ta mu jede 90km. Takže tomu aji docela věřím.
Datum: 25. února 2013 21:56
 aha.. super  tak to ti gratuluju k tomu jak si z těbě udělaly prdel a tys to sežral i s navyjákem
Datum: 25. února 2013 21:51
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 přidáním klapek se mi má údajně zvednout výkon i rychlost. A to docela znatelně.Nezávisle na soběmi to potvrdily 3 chlapíci co se o to hodně zajímají.
Datum: 25. února 2013 21:49
 beru že je velká klapka z RS 125 ale z jakýhokoli skůtra je dá se říct vhodná... záleží která se ti bude líp napasovávat na válec...
Datum: 25. února 2013 21:41
 a co od toho čekáš? jinak klapka z minibiku je ta nejvíce nevhodná  ... pokud to teda nemáš jen jako machrovinu
Datum: 25. února 2013 20:44
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 díky moc hodně jsi mi pomohl
Datum: 25. února 2013 18:34
 Nebo mrkni maj tam i obyc klapky ty budou mensi=)
Datum: 25. února 2013 16:29
 Snad me nikdo za odkaz nezabije=)www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/102-dvoujazyckove-klapky.html zapustis je co nejniz do valce nebo na ne udelas domecek ale ty si poradis.
Datum: 25. února 2013 16:24
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 a nevíš náhodou název klapek? jinak diky za radu
Datum: 25. února 2013 15:52
 Kamos daval z minibike 2 jazyckovy sklolaminatovy =)
Datum: 25. února 2013 15:29
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Cus draci, nevite kolik muze mit takova hodnota zachovale klikovky na Jawu 50 typ 05?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 22:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15151
 500 pokut je bez znatelne vule a je ok na čepach
Datum: 26. února 2013 22:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele je to tak, že ať koupíš jakoukoliv kliku a chceš mít jistotu musíš jí nechat aspoň skontrolovat, případně nechat zrepasovat. Ať už koupíš jetou kliku, novou orig. uloženku, nebo novodobou náhradu (v případě 20/21/23 protože na 05ku se ani neprodává), nikdy nevíš kde to komu upadlo, jak s tím na poště praštili, jak to kdo vyndaval ze starýho motoru. Koupil jsem novou kliku od CRK byla hnutá, sehnal jsem uloženku na burze a byla hnutá taky. Řešil bych to tak, že bych koupil kliku někde na burze nebo přes inzerát a nechal jí v každém případě udělat, ale od někoho kdo to udělá fakt dobře a ne že to odflákne jen proto, že je to "jen" blbej fichtl.
Datum: 26. února 2013 8:11
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 co to je?ukazuje mi to 342 komentářů už jsem se lekl že to je další rekord
Datum: 25. února 2013 22:29
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 kolem 500Kc
Datum: 25. února 2013 20:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 to záleží kolik jsi za ní ochotný dát
Datum: 25. února 2013 19:59
Jméno: honza
IP: uživatel1272
 ahoj seso nemas prsíčka na jawu 555? Stačil by vrchní díl
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 8:57
Posl.aktualizace: 27. února 2013 19:11
 a jako hosi co jste cekali ze vam nekdo necha motor za 500 ? jako doba je zla a bude jeste hur, kazdej si to nejak musel sehnat a nebude vam to prodavat za tu cenou kterou koupit a ne-li na tom prodat, nebo snad jo ? nerikejte ze vy by jste to tak udelali, to vidim kdekoliv sroty pod 1500 nejdou tak si nestezujte
Datum: 27. února 2013 19:11
Jméno: Jarin
IP: uživatel10826
 Přesně jak píšou kluci. Není to žádná krása, ale určitě jsi neprodělal, na díly to rozprodáš vždycky a ještě vyděláš. Kubo jsem na tom stejně, motor co se ani netočil vhodnej tak akorát na celkovou GO 1000Kč.
Datum: 26. února 2013 11:54
 Ten pepa ty vole, barva mu stejká, ještě k tomu by mu stejkalo 1,5kg barvy z pionýra  , když si čtu jeho rady tak si říkám kdo to proboha může sedět za tím počítačem!
Datum: 26. února 2013 8:29
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 za 400 korun bych ja nesehnal v mojem okolí snad ani motor, kdybych chtěl nějakyho vergla co si ted koupil ty tak asi cca 1500 jak sou u nas všichni vychcani všechno musi prodat co nejdráž
Datum: 25. února 2013 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel15162
 Mohu jen souhlasit... Jestli to rozprodáš,tak ty 4 kila dostaneš nazpátek razdva jen za hlavu,válec a motor-jestli se teda točí...zbytek je neprodejnej.. A možná ten drapák prodáš,když ho zuješ z ráfku.... Zbytek by vzali v kovošrotu za cca 1,8 až 2,6kč/kg...pokud bys to chtěl dávat dohromady,tak sou to tisíce...osobně bych to nekoupil... Ale když ti bude stačit že to třeba zrovna chytlo a nějak to jede a nechceš to na cestování tak by se to asi za pár stovek dalo poslepovat dohromady...přijdeš na to sám...ale nečekej od toho žádný výkony...už z fotky vše vypadá že je to zralý na repasi/výměnu/opravu... Takže po rovině by to třeba mohlo jet....
Datum: 25. února 2013 15:58
 Vydělal...pokud to chceš rozprodat na díly...Prodělal...pokud to chceš dát do kupy.
Datum: 25. února 2013 10:30
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 řekněme že jsi ani neprodělal,ani nevidělal,když se podívám na pionýra kterého jsem koupil za 500,- tak se to nedá srovnat,ale pravda dříve jsem taky kupoval zříceniny za 400,-
Datum: 25. února 2013 7:03
 Vyfujk na foto neni
Datum: 25. února 2013 6:35
 Jestli jsi to koupil, tak jsi prodělal... to je snad ještě větší křáp než to cos měl předtím.
Datum: 24. února 2013 22:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No Vy ste temu rožli!Já mu chtěl nabídnút 500 kč!!!A Vy toto!HI!HI!Ať je nejaká sranda!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:33
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cena dobrá jestli motor jede tak ho tak za 800 prodáš
Datum: 24. února 2013 21:22
 pepo líbí se mi tvoje sedlácké uvažování  a to u každého příspěvku který vložíš... nejvíc u toho že při stříkání barva stéká
Datum: 24. února 2013 21:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 jednoznačně vidělal kor jestli si trpělivej ptž hlava 100 200 válec 300 500 polomotor 500 karburace 300 ...plus mužeš měnit za díli co potřebuješ na jiná moto.... kohoutek stojí přece 200 novej ne?
Datum: 24. února 2013 20:58
Datum: 24. února 2013 20:31
Jméno: Laus
IP: uživatel14799
 Cau draci,nedavno jsem delal GO motoru 250/353 a ted premyslim nad bezkontaktnim zapalovani,ale nechce se mne davat 4tis. za Vape,nemate nekdo nejake schéma/plán,aby to slo "po domácku" vyrobit ? jak jsem se tak dival po internetu,tak jsem videl,ze hodne lidi si delalo zapalovani ze sekacky/motorovky,ale na fechtla,myslite ze by to utahlo,nebo by bylo slabé ? díky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 22:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Datum: 24. února 2013 22:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj shrek!Šak to pšu taky!A vemte si TATRU 603!Sice štyřtakt, ale osmiválec!Kolem 5 000 točí asi taky!Toš si to spočtite!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko!No Ty abys mě nepředběhl!Ale já je ani nešteloval!!!A moc Tě zdravím!!!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:09
 škodovka má taky v rozdělovači kladívko a kolik tisíc KM to najede.... jinak kladívko zvládne k 11 tisícům otáček...
Datum: 24. února 2013 21:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Laus!Na otáčky kerý stíhajú kladivka se 250/353 nemože vytočit ani s pomocným elektromotorem s uhlíkama!V mládí mě závodní motor točil kolem 11 000 a bez problémú!JAWA 350/360 měla aj spětný chod a jezdila na jedno kladivko!!!Toš to kmitalo ešče rychlejší!Problém nebyl nigdy!A štelovat kladivka?Co to je?Na JAWĚ 250/592 sem za 30 000 km ešče s kladivkama nic nedělal!!!A gdo ví gdy gdo přede mnú?Akorát lúní sem kapnul na filc!Věřit nemusíš, ale to je holá skutečnost!!!Možeš aj na:"2beo@seznam.cz".Tam Ti povím víc! Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:06
 Kejm: Jenom aby se zde nerozšířil nějaký zcela zavádějící mýtus jako že se kladívka musí pořád štelovat, tak uvedu příklad z osobní zkušenosti. Na kladívkách jsem najezdil přes 35000km s tim, že jsem je šteloval tak jednou za sezonu a to ještě spíše preventivně. A každý, kdo dělá motorky pořádně, musí mít stejné zkušenosti  Zkrátka pokud je mašina v pořádku, tak se do kladívkového zapalování vyjma občasné preventivní kontroly nemusí vůbec hrabat...
Datum: 24. února 2013 20:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo taky si myslim že zapalovani z babetty je dobré,to bych doporučoval
Datum: 24. února 2013 20:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 haled pokut nemáš par tisíc na vape napadá mě babeta?? díly jsou dustupne a docela moderní....
Datum: 24. února 2013 20:05
 Ja bych bezkontakt taky bral nez porad stelovat kladivka jeste kdyz to moc neumim =)
Datum: 24. února 2013 19:12
 Já bych to s těma kladívkama tak černě neviděl  Když bez větších problémů stíhaji na točivějších strojích než je 250, byť upravená...podle mě zatim hledáš problém tam, kde není
Datum: 24. února 2013 18:35
Jméno: Laus
IP: uživatel14799
 Ten motor co jsem skladal,je cely prekopany..stocena klika,podkova,zvetsene sání-jiny karbec atd.. co jsem slysel a cetl,tak motor s kladivkovym zapalovanim nejde tak vytocit nez treba s Vape.
Datum: 24. února 2013 18:31
 Můžu se zeptat na důvod?
Datum: 24. února 2013 18:11
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat jestli nekdo nevite o nakym pripravku do nadrze aby nerezla dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 22:14
Datum: 26. února 2013 22:14
 vím.. měj stále plnou nebo aspon půl nádrže.
Datum: 24. února 2013 18:09
 Pokud bude nádrž odrezená a motorka bude v provozu, tak reznout nezačne...jinak se to dá vylít epoxidovou barvou...
Datum: 24. února 2013 17:05
 O tom jsem jeste neslysel leda ten vnitrek potahnout tim kaucukem
Datum: 24. února 2013 16:16
 Zdravim, mam velkou prosbu, kam je nejlepe prisroubovat kostrici drat v zapalovani na Mustangu 23?
Koupil jsem novy kabelovy svazek, a ne a ne rozsvitit svetla, pritom motorka startuje pekne. Mozna
asi taky svetelne poly, je mozno je nejak promerit? Dekuji moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 19:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine!Dyž se tazatel neozval!!!Co myslíš má tu žárovku ukostřenú nebo ani nééé?
Datum: 26. února 2013 19:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Ukaki!Máš ukostřenú žárovku?Světelné cívky proměříš nejlepčí připojením žárovky na ně a na kostru při běžícím motoru!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 18:06
Jméno: Martin
IP: uživatel15126
 Já mám kostru jednu na rámu a ještě pro jistotu mám jeden kabel kostry dám na motoru jak se spojují ksobě kartery(pod rámem) tam mám daný na šrubku druhý a z kostru nejsu žádné problémy
Datum: 24. února 2013 15:46
Jméno: Trabuk
IP: uživatel15159
 zdar jak musi byt upravenej valec na babetu 207 aby mel vyznam do neho dat ten tuningovej pist ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 neduh tědle valcu při převrtání je přece plnění směsí protože se vzduchem tam nejde jen benzín ale i olej ..ti máš karburaci na cca 50 kubíku a máš 60 motor do ktereho ti jde oleje pro 50....nevýhoda je i tenší vložka která neodvádí tolik tepla..... za mě možná neš upravenej válec uděla sve karburace but z pio či del orto....jinak sou to tve peníze a upravuj si co chceš.... ale musíš ladit třeba by to fakčilo i seriovím karburatorem natriskovaným nově
Datum: 27. února 2013 20:22
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 i upravovat babetu nemá význam
Datum: 26. února 2013 21:29
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Tak dat ho tam muzes ale lip to nepojede na serii ,valce se upravujou rozsirenim kanalu
Datum: 24. února 2013 16:05
Jméno: Libek
IP: uživatel15158
 Ahoj klucí a holky měl bych dotazy na výbrus na čem se dělá,na co se dělá a kolik jich můžu udělat na jawa 23 a jestli jich můžu udělat víc na jednou jako že mi to bude dělat chlápek a já mu řeknu UDĚLEJTE MI 3X VÝBRUS tak to nějak funguje nebo jak jsem AMATÉR diky borci napiste mi na adysek1@email.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 17:09
 Jak píše postul, válec je nejdřív nutný srovnat do kulata, to honovačka neumí...takže napřed se odvrtá cca 0,2mm na vyvrtávačce, a pak se to teprve honuje na finální průměr. Takže dělat několik výbrusů naráz neni vůbec problém...
Datum: 24. února 2013 17:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 výbrus se dělá zvětšením o cca o,2mm ale válec muže byt opotřeben o víc třeba muže mýt dražku od praskleho kroužku 0?5mm hlubokou a to je duvod proč se třeba místo výbrusu 2 dělá i patej a vrtání se navíší o milimetr... na pioníru lze běžpečně provest 8 výbrusu ale v dnešní době jde vrtat až do 42 mm coš je asi 12 brus s tím že motor nemá odpovídající karburaci ale např i mazání protože se maže směsí s benálu oleje a ta jde pres hlavní trisku určenou na menší výkon a prutok... pokut necháš válec vybrousit měl bys dost o cca 0,2mm menší píst a kroužky ktere když vložíš do valce maj mezeru mezi konci 0,2 0,3mm je třeba si hlídat at nedostaneš jine... jinak i vlastní provedení výbrusu se liší někdo nejprve obrábý nasoustruhu a pak jen dolazuje ..ale viděl sem mašinu kdejen ustil válec nastavil hlavu pustil směst a 10 minut bylo hotovo...
krasne jsou zaběry z javy kde ěli stroj na honování co obráběl 8 válcu naraz... prostě v 21 století nejni nic problem...
Datum: 24. února 2013 13:35
 válec se musí obrobit nejdříve do kulata a pak se honuje na míru
Datum: 24. února 2013 11:58
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 takže účel za jakým se dělá výbrus - když už je válec značně opotřebený, tak jediná možná oprava je udělat výbrus tzn.válec přebrousit a tím zvětšit jeho průměr a potom zase dát větší píst + větší kroužky tak,aby to těsnilo ,jestli máš 2 výbrus nebo 5 výbrus na výkonu nepřidá,pořád to bude mít +- 3,5 koně,výbrus se nedělá kvůli razantnímu zvětšení výkonu,ale pouze jako oprava válce,který už je opotřebený.Výbrusů můžeš mít na mustangu 8 ( dnes prej i víc),dělat víc výbrusů najednou je zbytečnost.Pro jakuba 236 - přesnou technologii broušení neznám,ale myslím si že kvůli 0,1 mm to do soustruhu neupínaj
Datum: 24. února 2013 11:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 max. vrtaní se uvádí 40mm, ovšem dá se vrtat až na nějakých 41,75 (myslim), a proste mu řekneš kolik chces vrtání (jde to po 0,25 mm) takže pokud mas 0.výbrus a chces udelat třeba 3.výbrus tak mu řekneš že chceš bud 3.výbrus anebo vrtání 38,75 mm a on už ti to udělá ty se už o nic nestaras (jen o keke  ), jinak výbrusy se dělaj na soustruhu a následně na honovačce (myslim)
Datum: 24. února 2013 10:42
Jméno: DRN
IP: uživatel13436
 Zdar, máte někdu zkušenost z opravama vyrezlé nádrže kaučukem? našel jsem dvě firmy a hledám reference, díky
http://moto-stop.shop1.cz/
http://www.k-race.cz/renovace-vnitrku-nadrzi/#!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 7:45
 Cau zbavi te to rezy ale nadrz musi bit ve vnitr cista a poradne odmastena jinak ti ten kaucukodlepi od sten a pak je to este horsi nali tam naftu nahas tam ruzne sroubky matisky a hrkej stim a ono se toho pomali zbavis
Datum: 24. února 2013 7:45
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, nevíte kde bych sehnal molitan sedla na pincka 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 20:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 na burze uplně běžně
Datum: 25. února 2013 20:00
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Sezen nekde molitan orezej prilep ho tam a potahni
Datum: 24. února 2013 16:09
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 po motoinzercich atd.. se dívej  nedela se myslim uz
Datum: 24. února 2013 10:43
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Mohl bych jezdit na motorce co je na véčkách jako například jí jednou za čas projet nebo musim mít nákej doklad že jedu na nákej sraz kdby mě zastavili cajti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 13:15
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 před 2 rokama to uvolnili a s veteránem tak dnes jde normálně jezdit....
Datum: 24. února 2013 13:15
Jméno: dejvid98
IP: uživatel14753
 Hele já si myslim že když budeš mit platnou TP,u sebe papíry a zaplacenou pojistku tak problém mit nebudou tohle platí že když ,,jedeš na sraz´´ pouze když to máš přihlášený jako veterána a i na to bys měl mit platnou pojistku hned co to vytáhneš na silnici (pokud to nebudeš větrat na lukách)
Datum: 24. února 2013 8:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12753
 Zdarec draci,mám takovej divnej problém.Vlastnim jawu 50 20 r.v 1969 a ta má mýt stator 20w,ale koupil jsem to s 30w.Jenže se to 30W nevejde do kartéru a tak sem sehnal 20W s jednou malinkatou cívečkou na bzučák,no a potřeboval bych vědě jaká tam patří zapalovací a světelná.Totiž ta zapalovací z toho 30W se tam nevejde.Vyměnil bych kartery,ale ten motor je origo a číslo souhlasí z rámem.
Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 7:27
Jméno: tomas
IP: uživatel12753
 Pisu z mobilu a tak bez carek.No prave ta zapalovaci civka podle el schema ma byt dole,no ale tam se nevejde.Je dost siroka i svetelna je takova napechovana a je namacknuta na rotoru a pri jizde by to udelalo rejhy a nejde serizovat predstih pootaceni statoru.Kdybych videl jak to ma bejt,toto jsem jeste neresil.Vzdy jsem mel 21 a nebo 555 a ta 555 mela jine zapalko a u21 jsem mel 30W.
Datum: 24. února 2013 7:27
 Je to jak napsal Oskar 2, malá cívka je na zadní světlo a světelná a zapalovací je stejná jako u 30W a do karteru se to 20W zapalování prostě vejít musí, nesmíš zapomět, že každý druh zapalování má ty cívky jinak poskládané!!!, takže si opravdu stáhni zapojení 20W a 30W zapalování, ať víš jaký je mezi nimi rozdíl... PS: 30W zapalování do pionýra ze 69 roku nedáš, kartery na to nejsou uzpůsobeny (musí mít taková vybraná místa v karteru na světelný cívky)
Datum: 23. února 2013 21:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Tomáši!Myslím to dobře, ale podívej se nekam na eletriku na Pionýry!Nevím gde se vzala info, že ta malá cívečka je na bzučák?Ta je přece na zadní světlo!!!No a světelná a zapalovací je tuším stejná!Bzučák se napájí ze světelnej cívky!Proto gdyž trúbíš toš to nesvítí a naopak!Toš tak!
Datum: 23. února 2013 21:36
|



|