Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci nevi nekdo jak jsou dlouhe spojkove ticky na jawa 21 dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 18:38
 Čau draci. Chci se zeptat,odchazí mi svíčky.Dám novou motor šlape jak hodinky po zahřátí začne haprovat a nakonec vzdechne ůplně,dám novou a je to zase v pohodě. Prosím poraďte co s tím,díky Míra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 proveď celkové seřízen motoru
Datum: 28. února 2013 22:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 pokut je jiskra temně fialvá a výkon zapalování je dostatečný máš moc bohatou směs... pokut najedeš cca 10km a pak až exne mohlo bybt to tahnout převodák.... za mě ochut směs snížením hladiny
Datum: 28. února 2013 20:55
Jméno: toncek
IP: uživatel15142
 Zdar draci, jaká může být orientační cena S22 je to vývozní typ do německa nádrž s prolisem stadion,připrava na značku,kompletní stav,čísla motoru sedí s rámem,karburátor vajíčko špatný lak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 17:33
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, na ty klice :Klika-jehla nahoře-čep14,1 tak jestli na tom čepu nahoře jsou ty díry na mazání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 16:59
 lk: myslel jsem uložení na ten čep...
Datum: 28. února 2013 16:59
 jasne je tam dira pro mazani jehloveho loziska
Datum: 28. února 2013 16:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě jsem neviděl v pístním čepu pionýra díry pro mazání...
Datum: 28. února 2013 15:36
 Zdravím.Je možné,aby svíčka při vymontovaném stavu házela poměrně slušnou jiskru a ve válci t.j.pod tlakem ne? Pokud je to možné,co je příčinou?Jedná se o magnetové zapalko /jako Stadion/, svíčky jsem zkoušel měnit.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15170
 prostě to možný je kor když zapalování dává ružovou nebo bílou barvu jiskry.....začni vyhazovat věci od svíčky fajfku kabel cívku rotor...a ono se ti ukáže čím to bylo
Datum: 28. února 2013 8:26
 Budeme brát v úvahu že zde má zásadní vliv právě ta změna tlaku. Při tom zvýšení tlaku v místě výboje se sníží střední volná dráha částic plynu, částice mají nižší rychlost a tudíž i nižší kinetickou energii, která je potřebná k ionizaci plynu. Nižší kinetická energie zkrátka neumožňuje tak dobrou emisi vodivostních elektronů jako vyšší kinetická energie...snad jsem to popsal srozumitelně
Datum: 28. února 2013 7:07
 Zdár draci potřebuju radu.Neprolije se mi přes karbec do válcu benzín co s tím? poštelovat trysky?nebo jehlu ? Když stříknu trochu benzínu do válca a na svíčku tak chytne. musí to být karbecem. no díky za rady zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15170
 podívej se jestli ti plovák pustí benzín do karburace a kdyžtak uprav ten prevodník takaby otvíral v menším uhlu..nemužu si pomoc ale máš to asi naštelovane blbě a plovák ti nepusti benzín do plovákove komory... no schvalně když sundáš karbec teče ti zněj benzín?
Datum: 28. února 2013 8:30
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 projít to od odvzdušnění nádrže až po těsnění mezi válcem a karbecem
Datum: 28. února 2013 0:57
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jastli ti tam nejde benzin tak profoukej karbec všechny dírky a mělo by to bejt okej
Datum: 27. února 2013 21:03
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel13907
 Nejradši bych si nafackoval za to, že jsem ji pře 5 lety prodal  https://www.youtube.com/watch?v=nSjF_RewLac&list=UU9pajJjGrZS2SsSsLQ0T30g
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!No taky mě mrzí, že uš nemám JAWU 350/360 + sidecaru.Gdyž si s mojú zaspomínáme, jak sme sundali skořepinu a upevnili tam závodní motorku a tradá na závody toš je nám fajn!A furt si říkám, že to třetí kolo vedle Motorečky ešče mět snáď budu.Aspoň se mám na co těšit.Toš tak!
Datum: 28. února 2013 21:03
 Hele nejsi první ani poslední kdo lituje, že nějakej takovej stroj prodal. Taky mezi ně patřím, ale kdybych neprodal jendu motorku, nemohl bych koupit a opravit jinou. Třeba se ti tenhle model někdy vrátí
Datum: 28. února 2013 10:13
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 ja ji mam este v origo stavu sice orezla ae je hezka skodfa ze nemam papiry
Datum: 27. února 2013 21:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 no co si jí koupíš po renovaci z5 sice ě bude stát jak ojetá 500 ale budeš mít krasnou věc na vílety s přítelkiní ... jen doufán že ti peníze si neprochlastal ale aspon trošku rozumě použil na školu či aspon auták či něco domu..vše je jen o přístupu k životu motorky prodavám a kupuju běžně...ale kupovat a prodávat holki by bylo horší..zrovna tak te ženske asi bude jedno jestli jezdíš 500 či čz ale bude chtít aby to vypadalo... a potom je dobrý mýt ženskou která tě nezavraždý když si to koupíš...to asi proto sem svobodný
Datum: 27. února 2013 21:32
 Zdravím nedávno jsem dokončil Go motoru Babetty 207,mám problém s karburátorem nechce mi do něho téct benzín všechno je vyčištěno a snad i správně složeno.Trysky jsou v pohodě plovák taky nevím co dál.Má někdo s tím zkušenost?. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 22:18
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
Datum: 27. února 2013 22:18
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci čím mažete Filc v zapalování který maže Vačku??U Jawy nebo u Čz to je jedno.Čím to mažete??Já tám kapnu na to párkrát olejničkou převodový olej ponevač je hustý ale musím tak každých 500 km to namazat poněvač nechápu když v manuálu píšou že to stačí každých 3000 km.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 19:13
 Zdarec jojo taky to mažu zhruba po 1000km klasika nějakým olejem co zbyde.. když se chystám někam dál, tím myslím třeba 100 a více km zaráz tak mažu před tím než vyjedu  takže tak
Datum: 28. února 2013 19:13
 Taky dávám prevodový olej, sice nvm po kolika km to tak mazu- maznu to vzdycky, když se v tom hrabu...  ale tech 500-1000 je poměrně normální hodnota
Datum: 28. února 2013 10:07
 Zdar, osobně mažu vačku poctivě taky 500 - 1000 km, olej m6a + vazelína ... čz 175/487
Datum: 27. února 2013 20:41
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Dobry den nevite někdo nahodou jestli je horní díl prsíček obycejnych stejny jako s deluxe. když tak nevite kde koupit panty k prsickuum
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 20:33
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Ahoj schanim obyč muzes když tak dat email
Datum: 28. února 2013 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakej vršek teda scháníš? obyčejnej, nebo deluxe? Obyč bych možná měl, kdyžtak piš mail..
Datum: 28. února 2013 19:34
Jméno: q
IP: uživatel1272
 A kdy priblizne ja na ne docela chvatam. Doma je nahodou nekdo nemate?
Datum: 28. února 2013 12:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 chystá se výroba plechové repliky
Datum: 28. února 2013 11:12
Jméno: q
IP: uživatel1272
 a myslite ze by mi to někdo udelal z laminatu na zakazku?
Datum: 27. února 2013 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 pořád je máš o 3 cm kratší panty jsou myslím stejný jak na nabytku...jedině koupit original za 1500.... trochu se divim že je nikomu nestojí dělat z lamanina....
Datum: 27. února 2013 20:55
Jméno: q
IP: uživatel1272
 ale když bych jsem drzaky urizl tak co
Datum: 27. února 2013 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nejsou de lux nemá panty ale držáky se zavitama a jsou o cce 3cm nižší
Datum: 27. února 2013 19:58
Posl.aktualizace: 27. února 2013 21:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 už to nechej být nic se nestane kdyžtak jen nechavej mašinu ohřát a nehon jí .... ono si to sedne ti rozdíli a vychytávky s konickejma kroužkam jen ulehčujjí zaběh...pokud bys je dal ko dolu prd se stane těsnit to bude jen maš ostří po směru tlaku a to je take pytome toteš jsou nesražene hrany na valci akorát ti mužou pod zatěží zachrastět.....čoš je divný u motoru po go když ti chrastí kroužky.....vule si vymezil znatelně orovnáním válce kroužky vilítat taky nemužou nejni duvot to rozdělávat.... jen příště..už budeš chytřejší...
Datum: 27. února 2013 21:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prave že oni sú KO a ešte ich musím spravne poobrácať :/ sakra nemal som to srať už mi ich dali nasadené na pieste ked som kupoval vybrus na valec asi vedeli prečo to tak je ale škada že mne nedal info že s krúžkami nemám nič robiť akurat mi povedal že mám vzmiť valec od stružlín
Datum: 27. února 2013 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nevadí to ničemu oni by si po měsíci ježdění sedly máš vubec ti konicke značene KO anebo 4hranene neznačene ??ja sražím jenhrany kanalu pilníčkem...všechno si to bude na sebe zvykat po pur roce to bude zvyklí
Datum: 27. února 2013 20:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bude to teraz veľmi vadiť alebo kúpiť nové krúžky
Datum: 27. února 2013 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 No super už som ich zrazil a až teraz čítam od teba odkaz odpoveď pepa
Datum: 27. února 2013 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 jen bacha jsou take konicke kroužky jsou označeny ko tím napisem se montují nahoru a nemají čvercový pruřez a lichoběžníkový do ostří u nich je sražení hran kontraproduktivní....jsou schvalně do ostří aby se líp sedali do válce jinak krany kanalu po výbrusu sraž...
Datum: 27. února 2013 16:11
 Jo, prostě ty vnější hrany lehounce srazíš třeba brouskem na kosu...hrany kanálů srazíš stejným způsobem...
Datum: 27. února 2013 12:26
 a či treba aj jemne zraziť hrany na kanáloch a na konci časti valca čo sa zasúva do bloku robím to na motore 175/477
Datum: 27. února 2013 9:42
 čau draci , potřebuju radu nedávno sem pulil motor čz 125/453 (z duvodu netesnosti kartrů) pri prilezitosti rozpulenyho motoru jsem provedl mensi GO , ložiska,gufera ,pistni krouzky .... a nechal sem opiskovat bloky , po vlozeni do ramu motor pekne nastartoval jen se ozyva zvuk ve valci nejspis jako by se neco pridiralo ... kov na kov ... vim ze je to tezky takle rict ale zkuste poradit cim by to mohlo byt . nemuze to byt treba novyma pistnima krouzkama ? ze by si to casem treba sedlo ?
dekuju moc za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 19:00
 jo promin uz mi doslo jak to myslis 7 sroubu
Datum: 27. února 2013 19:00
 piskovany to´bylo balotinou , o vikendu to rozdelam snad se dozvim vic , jak to myslis 7 šroubu ... ? jinak dekuju za vase reakce
Datum: 27. února 2013 18:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 sundej nadrž a hlavu a raděj se podívej ... zda ti tam nepřibila rejha.... je to 7 šroubu ...takhle těško říct jestli se ti tam něco děje prostě to budeš muset risknout a jezdit....
Datum: 27. února 2013 16:17
 Čím si nechal otryskat ty kartery?
Datum: 27. února 2013 15:59
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nevim jak je na tom ten válec, ale když už je dost vylítanej, tak je měnění pístních kroužků skoro na škodu (hrozí že si kroužek nesedne, ale zlomí se)... možná by to trochu zlepšilo jemný sražení hran kroužků, těžko říct.... jo a opískovaný blokyy jsou pěkná prasárna...
Datum: 27. února 2013 9:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nemáte tušení z čeho je rozeta vyobrazená v levem dolním rohu fotografie? Už jsem se s ní několikrát setkal, ale zatím jsem nezjistil z jakého modelu pochází. Jde o rozetu z 6ti dírama
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 20:08
 cetl jsem, ze 6-derova byla druhovyroba, mam ji taky, funguje jako 8-derova
Datum: 27. února 2013 20:08
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 z pincku
Datum: 27. února 2013 16:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://aukro.cz/mix-dilu-na-jawa-50-pionyr-od-ramu-az-po-valec-i3052844194.html
sorry
Datum: 27. února 2013 7:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a obrazek mas kaj?
Datum: 27. února 2013 7:01
 Čus chtěl bych se zeptat co všechno musím mít v poviné výbavě na pionýru.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 14:13
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 lekárničku
Datum: 27. února 2013 14:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 už se to tady mockrát řešilo, stačí hledat
Datum: 27. února 2013 6:51
Jméno: mates
IP: uživatel15126
 je převodovka shodná u typu 555/05 a 20/21/23???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 22:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15165
 není hřídele jsou kratší u 555 05 co bys potřeboval repasnout?
Datum: 26. února 2013 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 ne
Datum: 26. února 2013 20:24
 čauvec draci mám problém u mustafa když ho vytočím na jedna tak to nende pořádně vytočit jako kdyby to mělo omezevač ale jenom když ho vytočím aji na dvojku to dělá šteloval sem karburátor plíšek sem sešteloval protože mi to furt přetíkalo myslíte že tam de málo benzínu do plovákové komory ??? nebo moc ?? právě nevím díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 0:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mrknul bych na karbec (jehla,vzduch), případnš trysky  pak ten lauf jak jiz nekdo psal predemnou (od vuf. kanalu ve valcu až po konec) a posl. bych zkusal ten predstih
Datum: 27. února 2013 0:01
Jméno: forist28
IP: uživatel15166
 skús sa pohrať s predstihom, aj mne to robilo
Datum: 26. února 2013 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15165
 ucpanej lauf
Datum: 26. února 2013 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 malej předstih?
Datum: 26. února 2013 19:26
 mám na babettě 207/200 utržený držák stojanu,už sem ji tak koupil,sháním nějaké detailní foto,nejlépe výkres rámu abych to měl podle čeho opravit,vlastně vyrobit nový držák,chybí toho docela kus.nabídky prosím do mailu.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2013 17:51
Jméno: filip
IP: uživatel15163
Posl.aktualizace: 01. března 2013 16:50
Jméno: filip
IP: uživatel15174
 jo diki sem slepej
Datum: 01. března 2013 16:50
Datum: 26. února 2013 19:14
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Zdarec draci- dá se nějak vyrobit nebo koupit nějakej rozlisovač skříní na babettu 210? nechcu do toho mlátit hlava nehlava. A jinak- kolik asi stojí vycentrování kliky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 23:03
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 No a co vytvořit něco jako to je na jawu 21Pásovina, dvě díry a začít to utahovat do karteru. A nebo nějakej dvoj nebo trojramenej stahovák. Ale kamarád to dělal jinak u 207. On nahřál okolí ložisek co to šlo, a pak klikovku vylisoval vlastníma rukama bez tlačení i s ložiskem a pak ložisko vylisoval zvlášť ložiska z klikovky malým stahováčkem.
Datum: 27. února 2013 23:03
 Rozhodně nic necpi mezi kartery, to je prasárna a hned bych za to fackoval...vždycky jde udělat přípravek, stačí se nad tim jenom trochu zamyslet...
Datum: 27. února 2013 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15165
 tak se bojim že budeš muset být odvážnej a nějak si poradit... a repas kliky tak 500 bez nove ojnice... jinak rozlisovávače kliky se chytaj do zavitu pro víka ..ale babeta má víka jen nacvakavací ... asi ti nezbyde než si nabrosit starý nuž špičkou do pulkulata optrně ho naklepat mezi kartery a kolem do kola to objet aby odskočili....opatrně nepořezej se....
Datum: 26. února 2013 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel15088
Posl.aktualizace: 28. února 2013 10:19
 Tak to je hodně solidní monstrum toto
Datum: 28. února 2013 10:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no by ma zaujímalo že čoho to je vyzerá to na nejaká kultivátor alebo dačo také ale je fakt že by aspoň mohol rozlíšiť motor z babetty a pio
Datum: 27. února 2013 9:10
|



|