slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  344  345  346  347  348  349  350  351  352  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny příznivce Babetty. Přes zimu jsem na své Babettě 207/500 dělal generálku motoru a někdy minulej týden se pokusil o nastartování. Od šlapátek do motoru nešel přenést žádnej moment, ale když jsem otáčel setrvačníkem, tak se motor točil a přenášel moment na zadní kolo. Dnes jsem rozebral spojky a zjistil, že unašeč rozběhový spojky se dotýká bubnu startovací spojky na konusu kliky nebo nevím, jestli přímo tam, ale když unašeč se setrvačníkem utáhnu, nenašlápnu to. Unašeč je novej z fichtl krámku a oproti starýmu se liší zadní částí, která nemá konus jako u starýho unašeče a chybí i vybrání na filcový těsnění. Zkoušel jsem nasadit i starej unašeč a ten se opírá taky. Buben startovací spojky je nasazenej správně, segrovka tam drží. Nevím, kde je krpa. Leda, že by nová klika, kterou jsem dával do motoru má užší konus, jinak si to nedokážu vysvětlit. Nemá někdo s něčím podobným zkušenost? Díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 5:32
 
 
 
 
Jméno: srsnomut      IP: uživatel15799    
Jeste neco nezapomel jsi tam dat tu ocelovou vymezovaci podlozku bez te ti to chodit nebude.
 
 
Datum: 10. července 2013 5:32
 
 
 
 
Jméno: srsnomut      IP: uživatel15799    
To vybrani na ten filc se zrejme nedela z duvodu ze se uz v dnesni dobe nedavaj otevrena loziska ale uzavrena ja jsem je tam dal taky odpada mazani.
 
 
Datum: 10. července 2013 5:28
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, akosi mi na musafovi prestal ísť tachometer, najprv som si myslel že to je len tým že tá matička čo to drží na tachometri sa zlomila, vymenil som lanko ale nepomohlo, teraz som rozobral koleso, ale neviem kde môže byť chyba myslím že bude asi vhodné toto (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hnaci_kolo_snek_tachometru2.html) vymeniť, ale neviem presne ako to mám vybrať, vie mi niekto poslať nejaký návod kde je k tomu nákres, resp. niekto niečo načmára, bol by som vďačný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15198    
Tak ti poviem, že som mal ten istý problém čo ty. Zo šnekom by nemalo byť nič. U mňa stačilo len !nové! lanko trochu rozklepať a už išiel. Takže skús všetky možnosti a zváž, či budeš míňať peniaze na to, čo je dobré.
 
 
Datum: 06. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej kolíky mám, vyskúšam to vyčistiť, a asi to aj objednám, keď už budem brať nejaké veci od sesu, nejako to hádam dám do kopy, nech viem koľko idem hehe :-D ďakujem za rady :-)
 
 
Datum: 04. března 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš v rozetě t ykolíčky které otáčí kolem c mechanismu tachometru?
 
 
Datum: 04. března 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
no já sem už to soukolí menil, a těžký to neni, teda pokud má člověk nářadí a trochu technické zručnosti, koupil sem přesně tuhle sadu, když sem vyndal svoje soukolí tak to větší kolo melo od šmíru a prachudost vyjet žlábek v ozubení, rozebral sem to tak že sem začal tim, že sem vyndal plechový kroužek který je na tý straně co se šnek nasazuje na rozetu, pod ním by měl bejt filcovek kroužek, dále když se podíváš na šneka ze strany jako když je namontovanej na motorce, tak je tam vidět dírka - přesněji je to nejtek co - trubička co drří to menší kolečko na svym místě, to musíš vyndat, uvolnit a pak by si měl to menší kolečko vyvyklat, uvidíš podle okolností,jo a pak na šneku tam kam se šroubuje lanko- náhon jsou pod to přírubou se zavitem dvě hrany měl by naně pasovat plochý klíč snad 12 - 13ka,a tim pak vyklavímy pohyby vyndáš náboj s malym kolečkem, jinak nevim jak ti to stručně popsat, takhle sem to vymontoval a opět složil- na tenhle postup sem přišel sám tak snad ti to pomůže Hodně zdaru
 
 
Datum: 04. března 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
to měnit nemusíš, bude stačit jak to vypucujes a složíš zpět, teda mi to pomohlo, jinak zkus správně natahnout lanko, bo to je hodně vada u new lanek na tacho
 
 
Datum: 04. března 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Čau draci potřebuju radu mám doma velký TP od motorky, motorka samozřejmě neexistuje ale TP není zrušený ani odhlášený je psán pořád na mého strejdu a chcu se zeptat jestli by šel přepsat na jineho držitele. Pojistka se neplatila více jak 25let to znamená budu platit nějákou pokutu za neplacení? četl jsem někde že se evidence neplacených pojistek vede od roku 2005 je tomu vážně tak nebo ne? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
čeče maš před sebou výzvu protože malokomu zbyde živí doklad a ne stroj bez papíru... šikovným fíglem by na tom šlo i vydělat jen zaleží co je to za stroj.... jestli kejva ..tak je to docela lukrativní ..možná by jim stačilo dokazat fotky že vozidlo ma jiný učel...skos jawamanii sou tam skušení borci co poradí ...mám zato že pokut to nebylo ani v registru ...nebylo na to nikda uzavřene povine tak to ani po tobě chtít nemužou ..ale tidle vychytávky se rok od roku mění skus manii a uvidíš ale rušit je to škoda pokutu by to možná ani nevyřešilo....
 
 
Datum: 05. března 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
strýc by musel na úřad aby mu vystavili malej TP a pak by musel jít zaplatit pojistku a potom může papíry prodat
 
 
Datum: 04. března 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
motorka nemá samozřejmě stk musel bych ho udělat?
 
 
Datum: 04. března 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
a jak si to udělal ? udělal jsi novou pojistku a zašel na úřad? přihlásit to? mám totiž jen velkej TP malý tp a spz už nejsou.. ani štítek to bych nahlásil jako ztrátu.
 
 
Datum: 04. března 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
já osobně bych se toho nebál,když jsem kupoval 350 tak minulej majitel na ní 10 let neplatil pojistku asi od roku 99 a nikdo se po tom nesháněl
 
 
Datum: 04. března 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat jestli se dává do oka teto brzdy http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paka_brzdy_mustang.html jak se to nasunuje na kříž neaké ložisko nebo jestli me tam stačí dat jen trochu vazelíny? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak, dává se to jen na namazaný držák stupačky :-)
 
 
Datum: 04. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to dík
 
 
Datum: 04. března 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam mám myslím že len vazelínu.
 
 
Datum: 04. března 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
draci, chci postavit stadiona na silnici s cilem maximalni rychlosti. Videl jsem videa, kdy jedou vic jak stovkou. Co je mozne udelat nejvice s motorem? Kdo by s tim mohl pomoci? Kdo tuni mopedy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 5:55
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
Diky, docela koukam, že jde z mopedu udělat 80ccm motor, to je mazec!!!
 
 
Datum: 07. března 2013 5:55
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
sorry za odkaz, stačí hledat a googlit - http://www.ms50.cz/_stu.html
 
 
Datum: 05. března 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: tuner      IP: uživatel14642    
stejsky je někdo, kdo tuní motory ze stadionu?
 
 
Datum: 05. března 2013 9:31
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kerosin, první věc, co mě napadla :-D.
 
 
Datum: 04. března 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vím o 156km/h na mopedu... jinak odpadá ježdění na benzínku, na benzín takovej moped už nejezdí...
 
 
Datum: 04. března 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak asi takhle stručně: chce to upravit válec (jestli chceš jet co nejrychleji tak ideál 4K nebo 5K), chce to plnou klikovku s ostrou broušenou ojnicí, závodní spojku s axiální vypínacím ložiskem, rychlou převodovku, nejlépe pořádný ložiska (i SKF někdy nestačí :-D ) Odlehčit kolo primárního převodu, je taky dost možný že se ti budou trhat tisícihrany na hřídelích.. pak určitě karbec 21mm nebo podle válce i větší. Válec dělá stejsky i 70ccm ale to už je extrém. Flákneš dopředu sekundát 15z a dozadu malou rozetku, odlehčíš z mopedu všechno co tam nemusí být a jedeš! :-D a představ si že tohle tě bude stát minimálně 40 000 :-D což je paráda =) představuješ si to tak trochu jak hurvínek válku...
 
 
Datum: 04. března 2013 18:38
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
já se ptal stejskyho a cela uprava by vyšla asi na 14-15k to je valec klika s jiným zdvihem kvůli válci, samozřejmě převodovka a motor po GO v tip top stavu. nepočítá se do toho vape, karbec a podobne pičárny. Výfuk muže být origo
 
 
Datum: 04. března 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukas: ano upravený stadiony dokážou jet víc jak stovkou (110-120?), ale tyto stadiony už nemají z originálního motoru skoro nic. Nevím přesně co všechno se musí upravit, ale předpokládám válec, převodovka, spojka, zapalování a karbec, takže nic levnýho...
 
 
Datum: 04. března 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: cige      IP: uživatel13350    
Me vytahl stadak 80 bez upravenych prepooustecich kanalu a 12zubem a 35z rozetou. Momentalne nejede pac delam na nem pokrocilejsi upravy :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
stadion stovkou ? :-D tak mozna volnym padem z macochy :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: stárek      E-mail:      IP: uživatel15188    
Čus draci nevíte jestli by šel přivařit kohoutek od nádrže z 21 na mustangovou nádrž(mám tam zničený závit) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Vytočit závit dovnitř a dát kohoutek z J21 normálně na vnitřní závit......nic bych nevařil......a když už tak mosazí...
 
 
Datum: 04. března 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel13743    
to ne to sem skoušel milionkrát ale nešlo to jediná možnost je to tam navařit a chci se zeptat jestli by to tam chytlo
 
 
Datum: 04. března 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, nevar si to tam! bud si to projet zavitnici a udelej si novej zavit, nebo si kup matku na ten zavit co je na kohoutku a tu matku si tam navař.. ;-) at ti to jezdí!
 
 
Datum: 04. března 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Čau draci, můžete mi prosím napsat z jakého materiálu jsou kolečka v převodovce - Pionýr ? Díky za ochotu M. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 0:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Děkuji za odpovědi. Ještě jsem teda čekal od místních srandistů, že jsou dřevěná natřená stříbřenkou :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 0:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ocel, nejdřív se cementuje a pak kalí, zkušenej metalurg zakalí do správné hloubky
 
 
Datum: 04. března 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
myslim,že je to ještě cementovaný
 
 
Datum: 04. března 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Bude to kalená ocel
 
 
Datum: 04. března 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
železo bych řek :-D příp. ocel :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 6:13
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi      E-mail:      IP: uživatel15185    
Nazdár draci :-) prosím Vás o radu. Koupil jsem ČZ 175/487 parádní stroj, nicméně vada špatnýho relé dobíjení. Dal jsem druhý co mi doma zůstalo po Jawě, na volnoběžku na mě pomrkává kontrolka dobíjení, to je cajk to vím že dynama dělaj ale co mě trápí je že když jedu a chci čezetku pořádně vytočit tak se mi ta proklatá kontrolka rozsvítí znovu. A jelikož musíme svítit i přez den tak se mi často stává že když se snažím motor vytočit tak se milá kontrolka opět rozsvítí a motor zdechá a to do doby než vypnu světla, pak se to zase chytí. Co byste mi poradily, jaké máte zkušenosti se svícením přez den? Relátko je typově to samé co tam bylo 6V 75W a ukostřené minus. A žárovka kontrolky dobíjení je 6V 2W. Předem děkuji za rady a tipy mějte pěknej den. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Vás draci. Tak záhada nejspíš vyřešena. Šel jsem po věcech jak jste mi radily a ejhle držák uhlíku rozbitej. Uhlíky jsou na tom dobře mají ke dvoum centimetrům ale majitel který to měl přede mnou nejspíš věděl o vadě držáku uhlíků a snažil se uzávěr uhlíku zajistit jakýmsi rádoby izolovaným plíškem. To by ještě nebylo tak hrozný jen kdyby ten plíšek nepoškodil rotor... Takže další otázka zní: Seženu někde novej nebo aspoň funkční 75W rotor? Má ho Sesa zde na shopu? Jo a draci chtěl jsem Vám mockrát poděkovat za pohotové odpovědi. Jsem rád že se mezi námi najdou lidi kteří maj rozum na správném místě a jsou tak hodní že si nenechávaj zkušenosti pro sebe ;-)
 
 
Datum: 05. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Kamaráde já to vyřešil regulátorem od firmy AEV kroměříž a 100% spokojenost světlá při zvyšování otáček blikají minimálně. Dynamo mám 45w ale koupil jsem si regulátor 75w protože chcu sehnat 75W rotor pro silnější výkon dynama. Závěr je takový že těch zhruba 550kč se vyplatí investovat já měl starý regulátor už přepálený (kontakty) a nedobíjelo to jak se tomu chtělo
 
 
Datum: 04. března 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
To jsem měl stando původně v plánu na 175/470.Chtěl jsem si to relé opravit doma sám ale asi po dvou týdnech snažení a laborování jsem ho radči odvezl jednomu mooc šikovnýmu pánovi který to relé zrepasoval a seřídil i se zapalkem,od té doby jsem spokojeným uživatelem:-)
 
 
Datum: 04. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Hm....na péráku mam vyměklý pružinky z období sovětské invaze a uhlíky o délce cca 7-8mm a jede plnej na všechny kvalty....volnoběh drží se světlama cca nulu(klasicky se ručička mrská zleva doprava okolo nuly),bez světel jsem na volnoběh cca 0,25-0,50A v plusu....sory,ale podle mě je to rozhašený relé ...no je pravda že 477 jsem ještě nedělal....a jestli je podle vás relé na 477/487 peklo,tak si složte ze tří pokaženejch jedno zdravý jednocívkový relé 45W na stator a donuťte ho dobíjet ;-) a nepřebíjet :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jo tohle mi to taky dělalo u 350 a bylo to uhlíkama s pružinkama
 
 
Datum: 04. března 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Jsou to uhliky,odskakují při vyšších otáčkách od komutátoru,vyměnit pružinky.Relé pokud máš nový,tak bych to asi neřešil-neseřizoval.
 
 
Datum: 04. března 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mě přesně todle dělal kondenzátor.
 
 
Datum: 03. března 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tohle jsem řešil na svojí 487 taky dost dlouho.. chce to koupit nové uhlíky i pružinky nebo dát o něco silnější, očistit řádně komutátor a vyškrábat díry mezi lamelami. Určitě pak seřídit relátko.. podívej se do nějaké dílenské příručky kterou běžně stáhneš třeba i na 477 to je stejné. Pak dej klidně vyšší volnoběh aby to dobíjelo i na něm běžně se mi stávalo že jsem stál na křižovatce a najednou to zdechlo. Takže takhle přeju hodně štěstí protože zápalko na tomhle stroji je boj! :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdar draci, měl bych prosbu. Jaký byste mě doporučili endurko 125ccm do 30 000 kč? Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Dík lidi :-)
 
 
Datum: 04. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
4T-nízká spotřeba,nízkej výkon,drahej servis....2T jede,ale musíš se o něj starat,víc žere.....opravy za kačku,pokud neděláš nicasil...
 
 
Datum: 04. března 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
125 4t?? jen to ne vždyť to si i moje 487 dá k večeři :-D to je pomsta.. za mě DT :-) ale rozhodni se sám. Aby zas pak někdo na mě nekydal že někomu něco vymlouvám apod..
 
 
Datum: 03. března 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak za mě uurčitě 2t... protože sem měl exc, tak muj názor neni objektivní, protože jakýkoliv jiný dvácový enduro se mi zdálo strašně líný :-D ... ale ideální by pro tebe bylo asi fakt to dt... je jich plno, na to že je to 2t tak to zas tak strašnou spotřebu nemá a otevřený to docela i jede, nemusíš to tlačit :-D ....
 
 
Datum: 03. března 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Takový endurko, na kterym budu moct lítat do školy, ale i taky se proletět na polňačkách a trochu si s tim zařádit.. :-) a právě nevim jestli 2T nebo 4T..
 
 
Datum: 03. března 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napiš jestli to má být spíš cestovní endurko nebo klasický...
 
 
Datum: 03. března 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych šel do DTéčka dobrá cena, dobrá motorka, kvalita!
 
 
Datum: 03. března 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a o čínskejch rádobymotorkách ani nemluvim... na ty zapomeň rovnou...
 
 
Datum: 03. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
pane bože jen ne Varadero :-D:-D
 
 
Datum: 03. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
enduro jje hrozně širokej pojem, musíš upřesnit co od toho čekáš... xt 125ccm 4t je enduro stejně jako ktm exc 125ccm 2t nebo wrko a přesto to jsou zcela odlišný motorky s uplně jinym výkonem a vlastnostma...
 
 
Datum: 03. března 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
DéTéčko 125 X ;-) Alebo iXTéčko 125 ale to je už trchu vácej penazí :-D :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Honda Varadero 125
 
 
Datum: 03. března 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: locoroco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, někde jsem slyšel že mi na STK můžou za 500,- vystavit tecničák na fichtla když od toho nemám žádný papíry ani nic podobného. Co je na tom pravdy? Dík. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to tak bylo tak by mely vsichni motorky i starsí auta na papírech, nemyslís? :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Tak to je pekná kravina :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic takovyho nejde
 
 
Datum: 03. března 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Jawista      E-mail:      IP: uživatel14650    
Ahoj, prosím jak se dá nejlépe udělat fichtl na sílu a ne na rychlost? Vím jen že se má dát větší rozeta a menší mototrové kolečko. Předem děkuju :-D. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: bohumil      IP: uživatel15094    
1975 )) a nespadls aj na hlavu nekdy? kolikrát sem četl tvoje připomínky, a myslel jsem, že máš tak 14 roku ))) , tož tak asi
 
 
Datum: 06. března 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj RoboSK!Toš dobre!Hranatý světlo je mimo hru!Ty tři zbývající to určitě nevyjedú!!!A pro úplnosť!Na nečem podobným jak s tým hranatým světlem akorát tam bylo startovní číslo 22 a pro MR 51,v předním kole ešče buben, sem si 21.září 1975 kolem 16:00 (při tréninku na MR v Dačicích) zlomil obě kosti nad kotnikem pravej nohy a bylo po závodění!!!Toš tak!A možeš radit dál!Samozřejmě pro teho fichtla (i gdyž mě se víc líbí Pionýr)!
 
 
Datum: 04. března 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No tak aj to ;-) Ale myslim ze hore je písané fichtl :-D :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
RoboSK!Myslíš to pravé s tým hranatým světlem?
 
 
Datum: 03. března 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Toš Oskare ! Uďelé si takovéto héblátko http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/532317_512854078739046_757520244_n.jpg jak mám já a problem nebude :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawa46!Toš na primáru se mě to líbí uš věc!Tam to neco donese!Děkuju!
 
 
Datum: 03. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primár* :-D překlep
 
 
Datum: 03. března 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle primář.. nedávno jsem dával 11z a je to fakt dost dobrý pokud ti to udrží spojka :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj RoboSK!No uš tam mám enom 10 zubú!Motor točí skoro 10 000 a pořád ten kopec nemožu vyjet!!!Co fčíl???
 
 
Datum: 03. března 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Maličkost ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: Jawista      E-mail:      IP: uživatel14650    
Díky za radu.
 
 
Datum: 03. března 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Daj si tam 11z. sekundár a viac to nerieš ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: Jirka.L      IP: uživatel13349    
Ahoj, nevíte někdo jak se dá zjistit, jestli se mi do motor. oleje dostává benzin ? nejedná se o motorku ale o starou škodu 120 s mech. pumpu právě přes ní se mi tam asi dostává benál pač se pomaličku zvyšuje hladina oleje a voda to není. Nevíte jak to zjistit jestli je to opravdu benzin vím že se to dá podle čuchu ale jestli znáte někdo lepší způsoby sem s nimi, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 6:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud ti vyditelně přibývá olej takpodle čuchu by jsi to měl poznat, ale dost záleží kolik ti tam toho teče. Buď sežeň jinou pumpu nebo si vyměň membránu a bude to ok. Pokud to nezabere tak to benzín nebude, protože není jiná cesta kudy by se do oleje ve větším množství dostal.
 
 
Datum: 05. března 2013 6:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud j evetsi spotreba nez byla a pribývá olej tak nejspis propousti pumpa... nic neobvykleho.
 
 
Datum: 03. března 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vzapálit měrku s olejem,pokud to chytne je to jasný.jinak rozbor
 
 
Datum: 03. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
znám jeden účinnej způsob a to zajít do kovoštoru za 3 minuty odšroubovat pumpu ze škodovky nebo favorita a dát jí tam a sledovat
 
 
Datum: 03. března 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13349    
Ahoj, když už mám více než rok řidičák na auto (B), můžu tedka řídit i moto 125ccm s aut. převodovkou nebo ro platí jen pro ty co maj řidičák na B až od ledna ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už ses tu na to ptal a bylo ti odpovezeno.. je to dokonce na této stránce.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
jde to mužeš to řídit ;-) třeba skutr 125
 
 
Datum: 03. března 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: Nemáme      IP: uživatel5626    
Zdar borci mám takovej dotaz :-D nevíte jak by se choval karburátor z motoračky na jawě 21? díky za info .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se jak velký difuor má ten karbec z pily a jak velký ma pionýr... pak zjistíš že by to s ním jelo uplně nahovno ;-)
 
 
Datum: 03. března 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14559    
Zdar draci měl bych dotaz měli všechny panelky 559/04 karburátor se sytičem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jane!Tvrdit to nebudu!Ja to strašně dávno, ale řekl bych, že ano!Sportky a aj 360ky měli klapku!Rychlopal sme si předělávali dodatečně!Toš tak!
 
 
Datum: 03. března 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci, mam problem mam pionýra O5. a koupil jsem kolečka do převodovky ale sehnal jsem jen na 20,21. Oni tam ale nejdou sou totiž větší.. Nevíte kde sehnat ty na 05? Nebo po případě jak to vyřešit ať nemusim kupovat celej novej motor. :-( Dík a ať vám to frčí :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je stando sorry, nevšiml jsem si autora příspěvku, ty to asi určitě víš, já jen, že mám kus z půlky roku 1963 a ten už má novější provedení (oválnou díru)
 
 
Datum: 05. března 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a víš v čem se zadní blatník lišil, že tvrdíš že model 1964 ho má stejný jako 1962???
 
 
Datum: 05. března 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15192    
Změna na zadním plechu byla rozhodně později. Měl jsem model 63/64 a vše tam bylo jako na modelu 63/62 pouze to mělo přední blatník z dvacítky.... pro Michala - Mototechna N.P.
 
 
Datum: 05. března 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jsou dvě možnosti. 05 měla číslo na zadním horním držáku z levé strany. Tam se to dá docela hezky vybrousit a když si dáš záležet tak to bez bližšího zkoumání nikdo nepozná a nebo to můžou být náhradní nové kartery z mototechny, ty čísla neměly. A nebo možnost číslo tři, další záhada kolem 05 :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 6:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Já mám doma motor J 05 a není na něm výrobní číslo... né že je vybroušené, ale není ani vyražené ... Co to teda JE ? :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 0:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
stando v tom s tebou souhlasím... docela bych navrhoval vytvořit nejde na webu kolekci motorů podle výrobních čísel s přesnými údaji co bylo uvnitř, stejně tak třeba i celých strojů a fotit abnormality kterých je fakt mraky. Například se mi nepodařilo dodnes zjistit jestli změna na zadním plechu proběhla společně s předním blatníkem tj. přelom březen/duben 1963 nebo už dříve
 
 
Datum: 04. března 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15191    
No vidíš a já měl skoro samý tříkolíky a to i v provedení 20/18...něco byly taky úplný továrky...jeden čas jsem sbíral dlouho nejetý střepy a posílal je do světa v pěknejch funkčních stavech,takže mi toho tenkrát prošlo rukama dost...a nejenom J05....nechci se dohadovat,jen ti řikam že je to tak prapodivnej stroj,že se tam furt vše měnilo...tvůj argument o 3 a 6 kolíkových kolech je dobrý,ale ještě sem se nesetkal s 05 aby měla takle hybridní převodovku...asi náhoda...katalogů a příruček existují asi 3 verze jen pro CSSR....
 
 
Datum: 04. března 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Stando asi tě zklamu, u 05 je naprosto běžné že 18z kolečko má tři kolíky a 20z kolečka 6 kolíků. Je to tak uvedené i v katalogu a všech 5 motorů které jsem dělal za posledních 14 dní to tak mělo a 4 z nich nebyly evidentně nikdy rozebírané. Stejně jako tebe mě zajímají 05ky a mám jich kromě několika hybridů 6 v naprosto originálním stavu (tj, nikdy nerozebírané) rv. 12/1962, 1/1963, 7/1963, 1965 a 1966. Kolečka 19z s třemi kolíky nebyly ani v jednom motoru, setkal jsem se jen s kolečky 19z ale 6 kolíků. Je možné že některý z uplně prvních modelů měl střeva z 555, ale nesetkal jsem se s tím.
 
 
Datum: 04. března 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Tak to co napsal Standa si stahnite a negde dobře uložte, ale tak abyste to dycky našli a měli po ruce!!! Příště se zas nebudete muset dohadovat!A tentokrát je nejlepčí rada od pepy!Toš tak!
 
 
Datum: 04. března 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14532    
to cvičně poskládej a uvidíš..
 
 
Datum: 04. března 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mém namysli kolečka :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14532    
ted nvm zda myslí hřídele či kolečka 2 stupně alogicky asi nemužou když to je všechno o pul centáku blíž u sebe
 
 
Datum: 04. března 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim ste mi moc nepomohly jenom se tu hádáte. řekne mi někdo jestli tam můžu dát ty širší? Dík :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Nechci vás tu kluci prudit ještě víc,ale od svejch 12 let jsem zatim měl v ruce rozebranejch nejvíc motorů z J05 a až na jeden to byly tříkolíky na obou stranách jen s rozdílem,že první model měl ještě blbou převodovku 19/19 a TŘÍKOLÍKY na VŠEM!! Model 62/63 ... pak sem dělal hodně modelů 63/64 a to je mišmaš...někdy je to tříkolík,někdy šestikolík,někdy 19/19 někdy 20/18.....jen malej poznatek-každej motor kterej jsem otevřel,tak měl buď všechny kolečka tříkolíková a nebo šestikolíková!! Četl jsem někde nějaký moudra o tom,že výstup 3 kolíky a vstup 6 kolíků....blbost....vždy co je vepředu,to je i vzadu.... krom dvojky v převodovkách j05/21 nejde nic přehodit.... od modelu konec roku 64/r.65 bylo všechno šestikolík a dvojka 20/18...výstupní kolečko jsem nejednou poměřoval,má stejnej počet zubů,jen je užší.....Co byste chtěli stejnýho od nulapětky? 3 druhy karterů? 4 druhy klik? Před cca 4 lety jsem se spolupodílel na článcích o j05 na webu http://www.jawa-50.cz a s adminem jsme vedli rozsáhlé dialogy o rocích,modelech,rozdílech,archivní literatuře,původních kouskách,atypech a podobně.....mužu vás ujistit,že je to nejzajínmavější a nejrozmanitější typ Jawa 50,protože nebyl jedinej ročník,aby měl všechno stejný....byl to takovej vývojovej mezityp mezi J555 deluxe a J20(ona J20 totiž v roce 67 následovala konec vývoje J05 a prdel je,že na konci roku 66 byla vlastně nulapětka dvacítkou v užších blocích) a vše se od roku 62 vyvíjelo po krůčkách dopředu... a mišmaš v mezidobí 64/65 je neskutečnej.... ale v roce 1962 to byl větší fofr....první motor(nikdo koho znam ho nikdy neviděl,jen se o něm píše) měl tolik vad,že ho upgradovali snad v prvních dvou měsících....slabá ojnice (10mm čep),odlitek motoru j555 s vyustěním přefuků v karterech alá j21,ale dosedací plocha pro válec byla stejných rozměrů jako j555(neboli na to šel bez problému narvat válec z j555),údajně to mělo na karterech ještě žebra,ale to jsem nikdy neviděl.... tento blok jsem měl v ročníku 62 jen byl bez žeber,ojnice byla furt mizerná,ale už na silnej čep 14,1mm,kolečka 19/19 tříkolík,výstup 23z,nakopávací mechanismus z j555(vícehran-po zubu šla přesadit nakopávačka dozadu či dopředu),samotný klikový mechanismus byl z másla-za pomoci svěráku a delšího hasáku šla klika "rozebrat",spodní čep byl rozměru ojnice j555...pak sem kuchal model 63/64 a kurva ono bylo zase něco jinak....pak 64/65 a všechno bylo jinak :-D a když se mi dostala do ruky klika z konce výroby,tak sem na to čuměl jak tele na nový vrata,protože to byla užší klika z dvacítky na ouzkejch hřídelích/čepech....a pak chtěj renovovat nulapětku :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
tak ty blbí keci o zedníkách dělám, že nevidím.......... až budeš 15 let stavět závodní motory tak mi můžeš začít něco vykládat o desetinkách
 
 
Datum: 03. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
doma mám několik nulapětek a motor jsem měl už taky parkrát rozebranej a vím že cpát tak kolečka z 21 stojí úplně za hovno už jen proto že se kvalty kloudně nedořadí a pak se každej diví že mu vyskakuje rychlost a co s tím má dělat????? jinak mám doma nulapětkový motory 19/19z a taky 18/20z a ty nulapětkový kolečka jsou znatelně uzší,ale jestli je někdo vyučenej zedník centimetr tam centimetr sem tak mu to divný nepřijde
 
 
Datum: 03. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Ještě doplnění, výstupní hřídele 24z jsem na 05 nikdy neviděl ani nejsou v katalogu, to ostatně 19z dvojka taky ne, ale těhlech motorů už jsem dělal fakt hodně, ale 24z na výstupu nebyl ještě ani v jednom motoru, 24z je jen na jedničce. Tím netvrdím, že to tak nikdy nebylo a pokud to někdo viděl a motor byl 100% originál rád se přiučím. Taky vím, že to ty silnější kolečka v poho dořadí a není třeba je upravovat, jen je potřeba mít OK řadící automat aby šly dobře řadit neutrály. Ideální je to vyzkoušet než to zaklapneš.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
sorry-splynulo mi necpeš a nacpeš. Ty kola 13,5 mm tlusté oproti 12 mm tam zřejmě vejdou díky provozním vůlím ,které pio vykazuje.Po pravdě zkusil jsem už toho hodně,třeba 4Q ,ale tohle jsem ještě nebyl nucen udělat.Nic méně alespoň ubrousit kolíčky na 20zubu jsi musel. ps rozumama neházím,jen to trošku doplňuju.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a zadruhé to že tam jdou novější kolečka mám odzkoušený na několika motorech, tak tu neházej rozumama že to nejde když jsi to nikdy nezkusil, a modul na kolečkách 24 a 23 na jedničce je udělaný tak že do protější hřídele bez problémů zapadají obě, taktéž odzkoušeno na několika motorech tak, že klídek..
 
 
Datum: 03. března 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
kdo tady mluvil o dvou 20 kolečkách proti sobě?? Nauč se číst
 
 
Datum: 03. března 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
to marquee:To by mě fakt zajímalo,jak dostaneš osově dvě 20z kolečka do převodovky proti sobě?Převodovka 05 má několik modifikací.výstup 24zubů,výstup 23 zubů,dvojkový pár 19/19zubů,dvojkový pár 18/20zubů.Segment startovací a protikolo na jedničce je jiné než model 21.Kolečka tl.12 mm.To by mě taky zajímalo,jak donutíš automat ,který je také jiný než 21,aby správně krokoval,když ty kolečka jsou o 1,5 mm širší.Jedničkové kolo 23 a 24 zubů možná má stejný průměr,ale určitě nemá stejný modul. to kike:nějaké hřídele pro model 555 a 05 mám docela zánovní,případně vyměním za model 21.
 
 
Datum: 03. března 2013 17:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Ještě pro doplnění, to jedničkové kolečko se zubatkou má u 05 24z zatím co 20/21/23 má 23z, obě ale mají stejný průměr a dají se zaměnit.
 
 
Datum: 03. března 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
v pohodě, já se zas omlouvám za trošku prudší reakci, v posledních 14 dnech jsem dělal těch motorů 5 :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, asi máš pravdu...ten motor jsem měl rozebranej naposledy tak před 6-7 rokama, omlouvam se za mystifikaci :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
kdyby jsi ten motor znal tak víš že 05 má děr 6 a ne 3 jako 555, tak tu nemachruj a než plácnež hovadinu tak si to rozmysli
 
 
Datum: 03. března 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: Nevadí? A jak se těch 6 kolíčků dostane do toho protikusu se třema dírama? :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nevadí
 
 
Datum: 03. března 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak já to skusim dát dohromady s tima většíma kolečkama ale to 18zubí ma 6 količků a to origo 3 nevadít?
 
 
Datum: 03. března 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
kratke hřídele do starších motru do 05 550 555 sem viděl ve voticích u bartunku posílaj i dobírkou dej do vyhledávače motodíli votice a zavolej tam ....měli tam repliky ....anebo sehnat jinej motor
 
 
Datum: 03. března 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
co blbneš, jiný jsou jen hřídele, a výstupní hřídel, kolečka jsou na průměr stejný jen jsou o maličko silnější, ale normálně se dají použít, necpeš tam dvě 20z
 
 
Datum: 03. března 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ještě nevíš kde najít kde a kdy se ty burzy konaj? A včera jsem prohledáva así 5 hodin internet a nic sem nenašel :-D Dík
 
 
Datum: 03. března 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 03. března 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
jestli se daj sehnat na netu nevim přecejenom to neni tak rozšířenej typ skus na burze třeba seženeš :-) jinak třeba mě ještě někdo doplní :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
Ahoj mam takovy dotaz je na 555 odkapova miska u karbece? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
no jo ale to je 550 a ja to chci na 555 a tam je pravostrany karburator
 
 
Datum: 03. března 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
 
 
Datum: 03. března 2013 10:29
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toho fichtla co sem koupil za 400 sem koupil jako nepojizdnyho 5 minut sem opravoval a http://www.youtube.com/watch?v=KZhWYpL_H0k odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hlavne že človek má s toho radosť :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
já ho chápu,má rodiče jako já který celej den akorát držkujou a nemá kdo by ho pochválil
 
 
Datum: 03. března 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
wafel: taky to nechápu... asi to tady má jako deníček... od podobnejch zbytečností je fejsbuk..
 
 
Datum: 03. března 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak ti vrčí fichtl, chceš za to státní vyznamenání nebo proč nám to cpeš?
 
 
Datum: 03. března 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurva :-D dobra vsuvka na konec :-D
 
 
Datum: 03. března 2013 13:57
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel15181    
Zdar draci,je nutný aby plovák na babettě 207 byl natěsno o toho pouštěcího šroubku? když ho mám o kousíček dál(menší volnost) z karbecu teče benzín tam kam nemá a motor má snahu jet ale nerozjede se,ale když ho dám na těsno aby plovák líp zavíral benzín tak motor nemá snahu vůbec naskočit ale zas neteče z karbecu benzín tak kam nemá což je lepší.Zkoušel jsem snad největší citlivost naladění. Jestli někdo má přesné instrukce naladění tak budu rád za každou radu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
musíš nastavit aby ti tam šel benzín dost na to aby ti to šlo natočit aby ti tam šel benzin,,,,,pak vyladit směs aby to šlo za plynem a tahlo to a nebučelo to namístě ...ale nesmíš dát moc aby ti nečernala svíčka či jíto nekurvilo .... ti to ladíš moc od dorazu k dorazu .... jinak si vičisti lauf ..at když už to nakrmíš tak at to muže jít ven a plyny ti neobohacujou směs a ti to pak ladíš jak mamlas....toteš i vzduchová filtrace.... mužeš skusit zmenšit předstih dat zaplko malinko dopředu....
 
 
Datum: 03. března 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15169    
Jo díky za stránku vypadá slibně
 
 
Datum: 03. března 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
tobě bud jde benzínu moc či malo..neseřízená hladina... http://www.mylms.cz/text-nastaveni-karburatoru/ hraj si šmudlo...
 
 
Datum: 03. března 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, potřebuju peradit jestli na toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cep_radicky_komplet.html mi stací obycejne nasunout řadičku a bude to fungovat? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2013 8:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
pozor na to byli 2 druhy tedle čepu jeden má čast zavitu na kužel viz foto a take byli čepy ktere tam měli jen valcove osazení vem telefon posvit si a podívej se do díri jak to v ní vypadá....jesti uvidíš že se díra zvtšeuje je to ok ..jinak do řadičky patří eště guma...
 
 
Datum: 03. března 2013 8:20
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15181    
Zdarec jo bude taky jsem to objednával,neměj strach je to jak original
 
 
Datum: 02. března 2013 20:18
 
<  344  345  346  347  348  349  350  351  352  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 10:31:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu