slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  343  344  345  346  347  348  349  350  351  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Zdravim potreboval bych poradit jsem na lopatkach jak mam vydelat lozisko z krytu na zapalovani z fichtla diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to rozděláš tak tam máš tak 13mm otvor... a tím to jde lechce vybouchat :-D
 
 
Datum: 07. března 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Zrovna jsem to včera dělal. Navařil jsem do ložiska plocháček, nahřál horkovzduškou a stačilo lehce přes otvor na tyčku spojky to ložisko vyklepnout.
 
 
Datum: 06. března 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Vybouchnout nejde je tam jen dirka na sroub stelovatelnej na tycku spojky
 
 
Datum: 06. března 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydělat páčku spojky a vybouchat?...
 
 
Datum: 06. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ja do vnitř navařil šroub do ložiska dal velkou podložku na každou stranu šroub a dotahoval jsem a šlo to jako ze stahovákem :-)
 
 
Datum: 06. března 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
ty to me nenapadlo vyzkousim dikec
 
 
Datum: 06. března 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nahřát a bouchnout o dřevo nepomáhá?
 
 
Datum: 06. března 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci :-) Prosím Vás nevíte někdo jak prozkoušet rotor 75W z Čz 175 jestli je funkční nebo jestli mám shánět novej, páč na oko to vypadá že má mezizávitovej zkrat. Děkuju předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: MiraBrno      IP: uživatel15197    
V servisní knížce k jawě je napsáno,že musíš vzít 2V baterii a ampérmetr a zapojit to do jednoho okruhu se sousedními dvěma póly/lamely na rotoru a ampérmetr by měl ukazovat vždy přibližně 2A. Pokud ukáže více je obvod vinutí statoru někde zkratován. howgh
 
 
Datum: 06. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: q      IP: uživatel1272    
Ahoj nevíte zda se da nekde koupit sklíčko a rámeček tachometru na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aukro, bazoš... jinak sklíkčo ti uříznou kdekoli ve sklenářství za pá kaček... možná mam jeden tacháč navíc, tak se kdyžtak ozvi na mejl kdybys chtěl... vbeck@seznam.cz
 
 
Datum: 07. března 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel15194    
Zdravím, opravuji po zimě Pionýra a už si s ním nevím rady..Vyčistil jsem karburátor, nádrž, seřídil hladinu a hlavu jsem měl taky dole..Vyzkoušel svíčky a kondenzátory a furt na nic. Když ho nastartuji tak v nižších otáčkách v pohodě ale ve vyšších vynechává. Zkoušel jsem to projet a rozjedu se ale do větších otáček se nedostanu protože to vynechává. Jak se dostanu do nižších tak v pohodě. Prosím o radu co by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15104    
Skus vyměnit kondenzátor ten ovlinuje vyšší otáčky
 
 
Datum: 07. března 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
vzduchovej filtr, vyčistit výfuk...
 
 
Datum: 07. března 2013 0:57
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skús predstih, alebo indukčnú cievku.
 
 
Datum: 06. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, draci nevíte jakej odstín je originální oranžový barvy která se dávala na pincka 21ku? rok 1975 a výš? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, měl bych ještě jeden dotaz ohledně škody 125l, potřebuji poradit co všechno musím udělat, na co se zaměřit, abych dosáhl co nejnižší spotřeby benzínu, nemyslím jako nějakého rekordního minima, ale prostě normálně s origo karbecem a tak, třeba tak těch 6-7l/100km, Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
150 tis je na šáde dost.2 komora se otvírá podle zatížení a po mech.odblokování prvním stupně.Obrovský vliv mají vytahané rozvody,vybité vodítka ventilů,vůle v rozdělovači.A s kterým karbecem to jede a nežere?
 
 
Datum: 09. března 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15204    
Ještě k těm předchozím doporučením. Dát nový vzduchový filtr. Omezit používání sytiče jen na nejnutnější. Rozjezdy bez dráždění plynu (akcelerační pumpička se také zaklepávala na menší otvor ale to zhoršovalo akceleraci) a hlavně jezdit na co nejvyšší rychlostní stupeň. Jezdit plynule, ne brzda plyn, předvídat, kde to jde využívat setrvačnost. Při rychlostech nad 80 km/hod narůstá spotřeba díky odporu vzduchu geometrickou řadou. Roli hraje i zahřátí na optimální teplotu (nejen chladicí kapalina ale i olej v motoru, převodovce, ložiscích - tam je optimální teploty dosaženo až po 40 - 80 km jízdy. Spotřebu zhoršují spojlery, hágusy, rakve a pod.
 
 
Datum: 08. března 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel12982    
JAWA_ceZetak ® 150tkm na škodovku věř že je většinou dost
 
 
Datum: 08. března 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuská? jako tím chceš říct že 150 tis je moc? chlapče to nění 2T který má ve válci díry :-D
 
 
Datum: 06. března 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co vim od strejdy co jí měl a co řikal - tak nehamtat zbytečně na plyn, jo prej jak se jede kolem 80 km/h tak se pak otevře druhá klapka v karbecu a už to tam teče :-D
 
 
Datum: 06. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
A hlavně mít slušnej motor, ne vyrachtanou hajtru co má 150 tis. km a někdo s ní předtim jezdil jako vemeno.
 
 
Datum: 06. března 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel11376    
hlavně seřídit zapalování,novej kondik, kladivka, repásnout a seřídit karbec, nastav vule na ventilech, novy svicky, vzduchovej filtr. Mě to žere kolem 7l když jezdim 80km/h a plynule, mam 4q. Kdyz jezdim 100km/h a na rozjezdech vobčas naložim,tak to bere 9l. Ale jak ji rvu tak veme 11l. Muj rekord je 5l/100km, ale to jsem z kopce vyřazoval a někde i chcipal motor.
 
 
Datum: 06. března 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbavit se Jikova, ten žere a nejede
 
 
Datum: 06. března 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
mít správně nahuštěný kola, mít dobrý ložiska, dobrou geometrii, a správně seřízený motor
 
 
Datum: 06. března 2013 11:09
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
jezdit opatrně a s rozumem
 
 
Datum: 06. března 2013 10:35
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci mám dotaz pionýr konkrétně 21 má malej i velkej techničák ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jo
 
 
Datum: 06. března 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
A v té knížečce je psaná konstrukční rych. ?
 
 
Datum: 06. března 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
myslíš starej techničák nebo novej? Původně byla jen malá knížečka, pokud máš ale knížečku a půjdeš to přihlásit dají ti už normálně velkej a malej techničák
 
 
Datum: 06. března 2013 9:38
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdar, pokud máš ještě ten původní tak to je jen jedna taková knížečka a a víc nic, pokud máš už ten nový tak má být normálně malý i velký tp
 
 
Datum: 06. března 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím ve spolek, chci se zeptat jestli náhodou někdo nevíte kde je na škodě 120l kohoutek na odvzdušněni chladící kapaliny, měnil jsem celou kapalinu a potřebuji to ted odvzdušnitrndíky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Ešče jeden poznatek!Při odvzdušňování je dobrý kombinačkame zmačknút jednu hadičku a potom zaséj druhú!To funguje perfektně!Ináč se časem dycky negde našla bublina!!!Toš tak!
 
 
Datum: 06. března 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše kolega pode mnou + ještě malej detail ten kohoutek je "Téčko" - z jedná strany jde voda od cladiče a z druhý od topení, tak je taky dobrý pustit topení, to se tim taky odvzdušní
 
 
Datum: 06. března 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau je to jednoduchy: nastartujes motor ten by se mel odvzdusnit sam pakmusis motor zahrat aby se ti otevrel termostat 90stupnu pak otevri predni kapotu na prave strane po smeru jizdy v hornim rohu chladice je napojena hadicka original biva zelene opletena vede kolem blatniku tak na ni je nekde cestou dany kohoutek jak mas zahraty motor tak ho drz tak 2500 az 3000 otacek a pak povolis kohoutek a znej tryska voda pozor je horka a nezapomen hlidat hladinu v expansce
 
 
Datum: 06. března 2013 9:17
 
 
 
 
Jméno: jandolezal12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den prosím o radu ,asi je tadle strána jen pro jawy ale nutně potřebuju radu ,budu kupovat simsona a hejbá se zadní kolo i se stupackama dá se to nák vopravit po případě utáhnout...? Zdali by to šlo opravit kolik by to stálo..? Přední vydlice se také ale méně híbou dají se utáhnout..? rnMoc Děkuju za vaší odpověd Draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: jandolezal12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cena je v průměru 10 500 ,Na první pohled ten simson vypadá krásně, motor také de slušně.
 
 
Datum: 07. března 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: danek.od      IP: uživatel8367    
Zdar, bejt tebou nekupoval bych to, buď je to zanedbaná údržba nebo je to třeba lehce bourané, ale nevím .. pokud je to za výhodnou cenu nwbo blízko tak to můžeš zkusit ale bude to těžší oprava (jak popisují dole)..
 
 
Datum: 06. března 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: jandolezal12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustanga už mám,Děkuju Všem za rady
 
 
Datum: 06. března 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel14587    
a ty vidle vypředu se utáhnout daj ale je lepší koupit nový ložiska... jedno stojí myslim kolem kilča
 
 
Datum: 06. března 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel14587    
viděl bych to na uložení kyvky.... sou tam silentbloky a ty budou vymlácený a osička bude taky v čudu... opravit se to dá já měl ten samej problém, tyhle díly seženeš v pohodě
 
 
Datum: 06. března 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
taky ti dám radu už tam nejezdi
 
 
Datum: 06. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ti dám jednu radu, a to, nekupuj simsona, radšej si kúp mustanga :-)
 
 
Datum: 06. března 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hosi potrebuju radu mam cz 125 mam na velkem technicaku zruseno v roce 1999 pude to nejak prihlasit nebo dostat na papiry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 9:41
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ne!
 
 
Datum: 06. března 2013 9:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokouším se dopátrat kdy byla provedena změna zadního blatníku a zadního světla na Jawě 05. Prosím kdo máte 05ky z let 1962-1963. První 05 1962-1963 měly jiný přední blatník, ale i zadní plech lišty a světlo. Jde mi o to jestli společně s inovací předního blatníku došlo ne přelomu března a dubna 1963 i ke změnám na zadním plechu nebo se tyto změny odehrály později, nebo dříve. Prosím,aby se diskuse zůčastnili jen ti, kteří vědí o co jde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No právě, tu 1962ku mám přesně stejnou jako je v monografii, pak mám 1963ku někdy z půlky roku ta je komplet už v novém provedení plechů no a třetí kus je nějakej začátek roku 1963 ale nevím přesně kdy a to je právě co se týká plechů mutant. Co vyrobit nějakou vlastní monografii třeba na rajčeti za přspění co nejvíce uživatelů
 
 
Datum: 07. března 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Já si taky myslím,že ta změna proběhla naráz. Jenže jak to u J05 bývá,chvíli dobíhaly díly ze staré serie (přece by nevyhodili blatníky,světla,klaksony). Pak se objevují různé mutace. O roku 1962 bych měl jasnou představu http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-modry-1962-selepa.html a http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-modry-1962.html .... rok 63 už je mutovanej....
 
 
Datum: 07. března 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Ono pravděpodobně změna proběhla společně s předním blatníkem, protože zatím jsem neviděl na žádném stroji kombinaci starý blatník vepředu a vzadu nový nebo naopak. Vždy jen obě staré provedení najednou.
 
 
Datum: 06. března 2013 23:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Já mám 63, přední blatník jako 20,21 , zadní světlo jako 20, zadní blatník neznám rozdíl, a pozor klakson z jawa 555 upevněný dvěma m6 přímo do masky
 
 
Datum: 06. března 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A který starší myslíš nebyla by fotka? a jakou šíři mají hliníkové lišty?
 
 
Datum: 06. března 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Já mám 05 z 63 mám ten novější blatník ve předu ale vzadu ten starší tak nevím
 
 
Datum: 06. března 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Čauec draci našel jsem tohle http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/699361-rychla-prevodovka-20-24-jawa-50.html a chcu se zeptat jestli jde o opravdu nejrychlejší převodovku oproti 17/21 a 18/20 a jaké budou asi pokelsy při řazení? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: Max      IP: uživatel15066    
Čau chlapi, převodový poměr je daný poměrem zubů v soukolí, který je pro 17/21 1,235 pro 20/24 1,2 a pro 18/20 1,111 Čím je poměr menší, tím je jednička a dvojka rychlejší. Z toho vyplívá, že je nejrychlejší převodovka 18/20 !
 
 
Datum: 07. března 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Je to nejrychlejší verze alá Frikulín. Dělalo se to dřív,jak celej rychlej 3Q 17/21... Jednička je přesně na polovinu pilového diagramu,dvojka s trojkou poloviční. Neboli natvrdo čtyřkvalt z čízy bez jedničky. Rozdíl oproti 17/21 je malej.
 
 
Datum: 07. března 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
můžeš přece rozpoutat diskusi přímo u eddiho na stránkách, odkaz máš v inzerátu
 
 
Datum: 06. března 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus draci mám možnost koupit tyto 2 motorky za 4 tisíce http://motorky.bazos.cz/inzerat/22195943/Jaweta.php + http://motorky.bazos.cz/inzerat/22268511/Jawa-20.php myslíte si že to je dobrej kup ? chci to jenom zpojízdnit dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
a u fichtla počítej taky nějakej peníz na opravu motoru
 
 
Datum: 14. března 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
co jsem tak koukal tak do tý jawety nacpat tak 5 tisíc aby byla z větší části kompletní
 
 
Datum: 05. března 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel1272    
jawu 20 se dokaze sehnat i za flasku,Jaweta by celkem sla ale nemá pneu
 
 
Datum: 05. března 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: Ezio      E-mail:      IP: uživatel5546    
Cau lidi mam dotaz ohledne čidla neotrálu nebo o co se to jedná. U pevňuje se do dírky drát a má se dotáhnout, jenže tam není žádný přístup k temu dotažení, takže vás prosím kdo víte jak to dotáhnout u jawa 175/356 dejte mne prosim vedet... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ne každá vypínací vačka tam díru má ... řadící páku co nejvíc nahoru, tak aby zařadila kvalt a tenkým šroubovákem tam dosáhneš
 
 
Datum: 10. března 2013 9:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v té vypínací páce poloautomatu je díra abys prostrčil šroubovák
 
 
Datum: 06. března 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to sundej ne... drží to 3 šroubky a ten půlměsíc je na kolíčku :-) a máš tam místa.. jen kdybys ho měl tolik v hrobě :-D
 
 
Datum: 05. března 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: Ezio      E-mail:      IP: uživatel5546    
praveze je to pod tou packou a at hybu jakoliv tou packou nidky neuhne napada mne jen ju sundat uplne..
 
 
Datum: 05. března 2013 16:08
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti teda nevím ale u 487 je tam místa dostatek, musíš si to natočit tak aby ses tam dostal..
 
 
Datum: 05. března 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: HANo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. nevím jestli je to předstihem ale myslím si to .. Pionýr jde nastartovat ale nedrží na volnoběh a mam na karburatoru zamontovaný ten šřoubek uplně . a když dám plný tak to je jako kdyby držel volnoběh.... a střílí do výfuku už si nevím rady :-( prosím o radu .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Čau, mě to taky zničeho nic přestalo držet volnoběh a bylo to tím že se mi nějakým způsobem střihlo to zajištění co drží vačku na rotoru. Pomohla výměna zapalování.
 
 
Datum: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: HaNo      IP: uživatel9375    
Díky, pokusím se stím něco udělat ..
 
 
Datum: 06. března 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Skus nastavit jehlu na druhej zářez odzhora!!!
 
 
Datum: 06. března 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih+odtrh
 
 
Datum: 06. března 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no anebo má vyhoblovane soupatko od sroubku volnobehu :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
mě se zdá že se ti sešlo několik věcí naraz ..k předstihu co chceš slyšet prostě ho seřid.... navod je na netu... podle mě by stačilo pohnout zapalkem dozadu ..ale ten volnoběh dělá ucpana triska s napisem 38 anebo kanalek kní ...jistou šanci ma i falešný vzduch....a ten se musí hledat ...
 
 
Datum: 05. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15193    
dobrý den daly by se použí převodové kolečka z jawy 250 na fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze 175 pasují...
 
 
Datum: 06. března 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš já bych si jich rači uvázal na drát a táhaj to za sebú!To bych ani nepotřeboval fungující bzučák!Ešče aj křidýlku z kastróla!!!Toš tak!
 
 
Datum: 05. března 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně nasypat.....a protřepat, nemíchat
 
 
Datum: 05. března 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
dal bych je tam z nějakýho japonce, aspoň to bude mít šest qvaltů!!
 
 
Datum: 05. března 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
zkus si je položit vedle sebe a myslím, že si odpovíš sám
 
 
Datum: 05. března 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
Dobrý den mám dotaz,mám jawu 50 když chci zařadit rychlost se spojkou kopnu 1 jenom to škitne co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Dole na páce spojky musíš mít jen uplně minimální vůli. Ty jí budeš mít pravděpodobně moc velkou. Šteluje se to tím šroubkem ve víku
 
 
Datum: 05. března 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
20
 
 
Datum: 05. března 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co nám třeba prozradit co máš za pincka?? ono totiž jawa 50 je poměrně široký pojem
 
 
Datum: 05. března 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
pokud vím tak to rozebrane nebylo.. :-) jak na tu spojku ?
 
 
Datum: 05. března 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A to začalo dělat samo nebo jsi to měl rozebrané? Podívej se na nastavení spojky, viděl bych to tak, že ti nevystavuje.
 
 
Datum: 05. března 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: BoB      IP: uživatel13011    
Nejezdí někdo na Kývačce v okrese Praha východ a poblíž ??? Jsme 2 draci na Jawa 125/355 a Jawa 350/360. Takže možnost vyjíždky nebo tak něco :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jezdím. ale nemám kývačku, mám péráčka 250. Stará Boleslav.
 
 
Datum: 14. března 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vie mi niekto poradiť či sa dá na tomto klaksóne naladiť niekde tón http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v2.html , myslím že by sa to malo dať, teda na tých starších to myslím bolo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No okej, dík, ja som len chcel vedieť.
 
 
Datum: 05. března 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
myslím že nejde stary klakson měl uprostřed membrány šroub a ten dolazoval její rozkmyt a tím i zvuk co vydává ...tu nic takoveho nejni proste troubí troubí ne hod o do popelnice ..co s tim potřebuješ?
 
 
Datum: 05. března 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Zdravím chci se zeptat u mustanga sem vyměňoval silonová pouzdra v př. vidlici staré jsem dostal ven tak že sem to z venku nahřál horkovzduškou a vyťuk tyčkou teď to dělám na pařezovy dolní už mám venku ale ty horní tam nějak drží nevíte někdo jak je vyndat jsou dost zdevastované. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15195    
Maznice mám dávno venku a že se kurví lak mi nevadí stejně ho renovuju tak se bude dělat novej
 
 
Datum: 06. března 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
prostě je vymlat kulatinou která se těsne vejde do kluzaku a opře se o futro tim že to ohříváš tak kurvíš lak a krajně si mužeš vižíht trubku a změnit pevnost oceli....či jí zkroutit ..ps vyšrouboval si maznice??přez ně to nemužeš dostat a mustang je nemá
 
 
Datum: 05. března 2013 17:29
 
<  343  344  345  346  347  348  349  350  351  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 10:32:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu