Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim potreboval bych poradit jsem na lopatkach jak mam vydelat lozisko z krytu na zapalovani z fichtla diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 18:07
 když to rozděláš tak tam máš tak 13mm otvor... a tím to jde lechce vybouchat
Datum: 07. března 2013 18:07
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Zrovna jsem to včera dělal.
Navařil jsem do ložiska plocháček, nahřál horkovzduškou a stačilo lehce přes otvor na tyčku spojky to ložisko vyklepnout.
Datum: 06. března 2013 22:09
 Vybouchnout nejde je tam jen dirka na sroub stelovatelnej na tycku spojky
Datum: 06. března 2013 21:34
 vydělat páčku spojky a vybouchat?...
Datum: 06. března 2013 21:27
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ja do vnitř navařil šroub do ložiska dal velkou podložku na každou stranu šroub a dotahoval jsem a šlo to jako ze stahovákem
Datum: 06. března 2013 20:18
 ty to me nenapadlo vyzkousim dikec
Datum: 06. března 2013 18:37
 Nahřát a bouchnout o dřevo nepomáhá?
Datum: 06. března 2013 18:33
 Zdravím draci  Prosím Vás nevíte někdo jak prozkoušet rotor 75W z Čz 175 jestli je funkční nebo jestli mám shánět novej, páč na oko to vypadá že má mezizávitovej zkrat. Děkuju předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 19:37
Jméno: MiraBrno
IP: uživatel15197
 V servisní knížce k jawě je napsáno,že musíš vzít 2V baterii a ampérmetr a zapojit to do jednoho okruhu se sousedními dvěma póly/lamely na rotoru a ampérmetr by měl ukazovat vždy přibližně 2A. Pokud ukáže více je obvod vinutí statoru někde zkratován. howgh
Datum: 06. března 2013 19:37
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Ahoj nevíte zda se da nekde koupit sklíčko a rámeček tachometru na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 12:29
 aukro, bazoš... jinak sklíkčo ti uříznou kdekoli ve sklenářství za pá kaček... možná mam jeden tacháč navíc, tak se kdyžtak ozvi na mejl kdybys chtěl... vbeck@seznam.cz
Datum: 07. března 2013 12:29
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel15194
 Zdravím, opravuji po zimě Pionýra a už si s ním nevím rady..Vyčistil jsem karburátor, nádrž, seřídil hladinu a hlavu jsem měl taky dole..Vyzkoušel svíčky a kondenzátory a furt na nic. Když ho nastartuji tak v nižších otáčkách v pohodě ale ve vyšších vynechává. Zkoušel jsem to projet a rozjedu se ale do větších otáček se nedostanu protože to vynechává. Jak se dostanu do nižších tak v pohodě. Prosím o radu co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 9:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 Skus vyměnit kondenzátor ten ovlinuje vyšší otáčky
Datum: 07. března 2013 9:36
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 vzduchovej filtr, vyčistit výfuk...
Datum: 07. března 2013 0:57
 skús predstih, alebo indukčnú cievku.
Datum: 06. března 2013 18:56
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, draci nevíte jakej odstín je originální oranžový barvy která se dávala na pincka 21ku? rok 1975 a výš?
Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 11:31
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, měl bych ještě jeden dotaz ohledně škody 125l, potřebuji poradit co všechno musím udělat, na co se zaměřit, abych dosáhl co nejnižší spotřeby benzínu, nemyslím jako nějakého rekordního minima, ale prostě normálně s origo karbecem a tak, třeba tak těch 6-7l/100km,
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2013 15:59
 150 tis je na šáde dost.2 komora se otvírá podle zatížení a po mech.odblokování prvním stupně.Obrovský vliv mají vytahané rozvody,vybité vodítka ventilů,vůle v rozdělovači.A s kterým karbecem to jede a nežere?
Datum: 09. března 2013 15:59
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Ještě k těm předchozím doporučením. Dát nový vzduchový filtr. Omezit používání sytiče jen na nejnutnější. Rozjezdy bez dráždění plynu (akcelerační pumpička se také zaklepávala na menší otvor ale to zhoršovalo akceleraci) a hlavně jezdit na co nejvyšší rychlostní stupeň. Jezdit plynule, ne brzda plyn, předvídat, kde to jde využívat setrvačnost. Při rychlostech nad 80 km/hod narůstá spotřeba díky odporu vzduchu geometrickou řadou. Roli hraje i zahřátí na optimální teplotu (nejen chladicí kapalina ale i olej v motoru, převodovce, ložiscích - tam je optimální teploty dosaženo až po 40 - 80 km jízdy. Spotřebu zhoršují spojlery, hágusy, rakve a pod.
Datum: 08. března 2013 22:26
Jméno: josef
IP: uživatel12982
 JAWA_ceZetak ® 150tkm na škodovku věř že je většinou dost
Datum: 08. března 2013 12:41
 čuská? jako tím chceš říct že 150 tis je moc? chlapče to nění 2T který má ve válci díry
Datum: 06. března 2013 21:11
 co vim od strejdy co jí měl a co řikal - tak nehamtat zbytečně na plyn, jo prej jak se jede kolem 80 km/h tak se pak otevře druhá klapka v karbecu a už to tam teče
Datum: 06. března 2013 17:58
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 A hlavně mít slušnej motor, ne vyrachtanou hajtru co má 150 tis. km a někdo s ní předtim jezdil jako vemeno.
Datum: 06. března 2013 14:18
Jméno: elent
IP: uživatel11376
 hlavně seřídit zapalování,novej kondik, kladivka, repásnout a seřídit karbec, nastav vule na ventilech, novy svicky, vzduchovej filtr. Mě to žere kolem 7l když jezdim 80km/h a plynule, mam 4q. Kdyz jezdim 100km/h a na rozjezdech vobčas naložim,tak to bere 9l. Ale jak ji rvu tak veme 11l. Muj rekord je 5l/100km, ale to jsem z kopce vyřazoval a někde i chcipal motor.
Datum: 06. března 2013 14:03
 zbavit se Jikova, ten žere a nejede
Datum: 06. března 2013 12:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 mít správně nahuštěný kola, mít dobrý ložiska, dobrou geometrii, a správně seřízený motor
Datum: 06. března 2013 11:09
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 jezdit opatrně a s rozumem
Datum: 06. března 2013 10:35
 Zdar draci mám dotaz pionýr konkrétně 21 má malej i velkej techničák ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 10:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jo
Datum: 06. března 2013 10:33
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 A v té knížečce je psaná konstrukční rych. ?
Datum: 06. března 2013 10:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 myslíš starej techničák nebo novej? Původně byla jen malá knížečka, pokud máš ale knížečku a půjdeš to přihlásit dají ti už normálně velkej a malej techničák
Datum: 06. března 2013 9:38
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdar, pokud máš ještě ten původní tak to je jen jedna taková knížečka a a víc nic, pokud máš už ten nový tak má být normálně malý i velký tp
Datum: 06. března 2013 9:37
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím ve spolek, chci se zeptat jestli náhodou někdo nevíte kde je na škodě 120l kohoutek na odvzdušněni chladící kapaliny, měnil jsem celou kapalinu a potřebuji to ted odvzdušnitrndíky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 22:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Ešče jeden poznatek!Při odvzdušňování je dobrý kombinačkame zmačknút jednu hadičku a potom zaséj druhú!To funguje perfektně!Ináč se časem dycky negde našla bublina!!!Toš tak!
Datum: 06. března 2013 22:24
 jak píše kolega pode mnou + ještě malej detail ten kohoutek je "Téčko" - z jedná strany jde voda od cladiče a z druhý od topení, tak je taky dobrý pustit topení, to se tim taky odvzdušní
Datum: 06. března 2013 18:02
 cau je to jednoduchy: nastartujes motor ten by se mel odvzdusnit sam pakmusis motor zahrat aby se ti otevrel termostat 90stupnu pak otevri predni kapotu na prave strane po smeru jizdy v hornim rohu chladice je napojena hadicka original biva zelene opletena vede kolem blatniku tak na ni je nekde cestou dany kohoutek jak mas zahraty motor tak ho drz tak 2500 az 3000 otacek a pak povolis kohoutek a znej tryska voda pozor je horka a nezapomen hlidat hladinu v expansce
Datum: 06. března 2013 9:17
 Dobrý den prosím o radu ,asi je tadle strána jen pro jawy ale nutně potřebuju radu ,budu kupovat simsona a hejbá se zadní kolo i se stupackama dá se to nák vopravit po případě utáhnout...? Zdali by to šlo opravit kolik by to stálo..? Přední vydlice se také ale méně híbou dají se utáhnout..? rnMoc Děkuju za vaší odpověd Draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 8:51
 Cena je v průměru 10 500 ,Na první pohled ten simson vypadá krásně, motor také de slušně.
Datum: 07. března 2013 8:51
Jméno: danek.od
IP: uživatel8367
 Zdar, bejt tebou nekupoval bych to, buď je to zanedbaná údržba nebo je to třeba lehce bourané, ale nevím .. pokud je to za výhodnou cenu nwbo blízko tak to můžeš zkusit ale bude to těžší oprava (jak popisují dole)..
Datum: 06. března 2013 23:40
 Mustanga už mám,Děkuju Všem za rady
Datum: 06. března 2013 20:38
 a ty vidle vypředu se utáhnout daj ale je lepší koupit nový ložiska... jedno stojí myslim kolem kilča
Datum: 06. března 2013 19:46
 viděl bych to na uložení kyvky.... sou tam silentbloky a ty budou vymlácený a osička bude taky v čudu... opravit se to dá já měl ten samej problém, tyhle díly seženeš v pohodě
Datum: 06. března 2013 19:45
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 taky ti dám radu už tam nejezdi
Datum: 06. března 2013 19:20
 ja ti dám jednu radu, a to, nekupuj simsona, radšej si kúp mustanga
Datum: 06. března 2013 16:58
 Cau hosi potrebuju radu mam cz 125 mam na velkem technicaku zruseno v roce 1999
pude to nejak prihlasit nebo dostat na papiry
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 9:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ne!
Datum: 06. března 2013 9:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokouším se dopátrat kdy byla provedena změna zadního blatníku a zadního světla na Jawě 05. Prosím kdo máte 05ky z let 1962-1963. První 05 1962-1963 měly jiný přední blatník, ale i zadní plech lišty a světlo. Jde mi o to jestli společně s inovací předního blatníku došlo ne přelomu března a dubna 1963 i ke změnám na zadním plechu nebo se tyto změny odehrály později, nebo dříve. Prosím,aby se diskuse zůčastnili jen ti, kteří vědí o co jde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 12:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No právě, tu 1962ku mám přesně stejnou jako je v monografii, pak mám 1963ku někdy z půlky roku ta je komplet už v novém provedení plechů no a třetí kus je nějakej začátek roku 1963 ale nevím přesně kdy a to je právě co se týká plechů mutant. Co vyrobit nějakou vlastní monografii třeba na rajčeti za přspění co nejvíce uživatelů
Datum: 07. března 2013 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel12828
Datum: 07. března 2013 11:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ono pravděpodobně změna proběhla společně s předním blatníkem, protože zatím jsem neviděl na žádném stroji kombinaci starý blatník vepředu a vzadu nový nebo naopak. Vždy jen obě staré provedení najednou.
Datum: 06. března 2013 23:39
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Já mám 63, přední blatník jako 20,21 , zadní světlo jako 20, zadní blatník neznám rozdíl, a pozor klakson z jawa 555 upevněný dvěma m6 přímo do masky
Datum: 06. března 2013 22:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A který starší myslíš nebyla by fotka? a jakou šíři mají hliníkové lišty?
Datum: 06. března 2013 9:26
 Já mám 05 z 63 mám ten novější blatník ve předu ale vzadu ten starší tak nevím
Datum: 06. března 2013 9:11
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 07. března 2013 19:11
Jméno: Max
IP: uživatel15066
 Čau chlapi, převodový poměr je daný poměrem zubů v soukolí, který je pro 17/21 1,235 pro 20/24 1,2 a pro 18/20 1,111 Čím je poměr menší, tím je jednička a dvojka rychlejší.
Z toho vyplívá, že je nejrychlejší převodovka 18/20 !
Datum: 07. března 2013 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Je to nejrychlejší verze alá Frikulín. Dělalo se to dřív,jak celej rychlej 3Q 17/21... Jednička je přesně na polovinu pilového diagramu,dvojka s trojkou poloviční. Neboli natvrdo čtyřkvalt z čízy bez jedničky. Rozdíl oproti 17/21 je malej.
Datum: 07. března 2013 11:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 můžeš přece rozpoutat diskusi přímo u eddiho na stránkách, odkaz máš v inzerátu
Datum: 06. března 2013 10:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a u fichtla počítej taky nějakej peníz na opravu motoru
Datum: 14. března 2013 19:51
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 co jsem tak koukal tak do tý jawety nacpat tak 5 tisíc aby byla z větší části kompletní
Datum: 05. března 2013 19:23
Jméno: v
IP: uživatel1272
 jawu 20 se dokaze sehnat i za flasku,Jaweta by celkem sla ale nemá pneu
Datum: 05. března 2013 19:19
 Cau lidi mam dotaz ohledne čidla neotrálu nebo o co se to jedná. U pevňuje se do dírky drát a má se dotáhnout, jenže tam není žádný přístup k temu dotažení, takže vás prosím kdo víte jak to dotáhnout u jawa 175/356 dejte mne prosim vedet... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ne každá vypínací vačka tam díru má ... řadící páku co nejvíc nahoru, tak aby zařadila kvalt a tenkým šroubovákem tam dosáhneš
Datum: 10. března 2013 9:17
 v té vypínací páce poloautomatu je díra abys prostrčil šroubovák
Datum: 06. března 2013 11:38
 Tak to sundej ne... drží to 3 šroubky a ten půlměsíc je na kolíčku  a máš tam místa.. jen kdybys ho měl tolik v hrobě
Datum: 05. března 2013 19:01
 praveze je to pod tou packou a at hybu jakoliv tou packou nidky neuhne napada mne jen ju sundat uplne..
Datum: 05. března 2013 16:08
 Já ti teda nevím ale u 487 je tam místa dostatek, musíš si to natočit tak aby ses tam dostal..
Datum: 05. března 2013 15:58
 Zdar draci .. nevím jestli je to předstihem ale myslím si to .. Pionýr jde nastartovat ale nedrží na volnoběh a mam na karburatoru zamontovaný ten šřoubek uplně . a když dám plný tak to je jako kdyby držel volnoběh.... a střílí do výfuku už si nevím rady  prosím o radu ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:29
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čau, mě to taky zničeho nic přestalo držet volnoběh a bylo to tím že se mi nějakým způsobem střihlo to zajištění co drží vačku na rotoru. Pomohla výměna zapalování.
Datum: 14. března 2013 23:29
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 Díky, pokusím se stím něco udělat ..
Datum: 06. března 2013 14:41
 Skus nastavit jehlu na druhej zářez odzhora!!!
Datum: 06. března 2013 9:18
 předstih+odtrh
Datum: 06. března 2013 6:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no anebo má vyhoblovane soupatko od sroubku volnobehu
Datum: 05. března 2013 20:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 mě se zdá že se ti sešlo několik věcí naraz ..k předstihu co chceš slyšet prostě ho seřid.... navod je na netu... podle mě by stačilo pohnout zapalkem dozadu ..ale ten volnoběh dělá ucpana triska s napisem 38 anebo kanalek kní ...jistou šanci ma i falešný vzduch....a ten se musí hledat ...
Datum: 05. března 2013 17:33
Jméno: miloš
IP: uživatel15193
 dobrý den daly by se použí převodové kolečka z jawy 250 na fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 6:56
 ze 175 pasují...
Datum: 06. března 2013 6:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš já bych si jich rači uvázal na drát a táhaj to za sebú!To bych ani nepotřeboval fungující bzučák!Ešče aj křidýlku z kastróla!!!Toš tak!
Datum: 05. března 2013 20:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně nasypat.....a protřepat, nemíchat
Datum: 05. března 2013 14:41
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 dal bych je tam z nějakýho japonce, aspoň to bude mít šest qvaltů!!
Datum: 05. března 2013 14:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 zkus si je položit vedle sebe a myslím, že si odpovíš sám
Datum: 05. března 2013 14:01
Jméno: filip
IP: uživatel15193
 Dobrý den mám dotaz,mám jawu 50 když chci zařadit rychlost se spojkou kopnu 1 jenom to škitne co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2013 14:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Dole na páce spojky musíš mít jen uplně minimální vůli. Ty jí budeš mít pravděpodobně moc velkou. Šteluje se to tím šroubkem ve víku
Datum: 05. března 2013 14:50
Jméno: filip
IP: uživatel15193
 20
Datum: 05. března 2013 14:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co nám třeba prozradit co máš za pincka?? ono totiž jawa 50 je poměrně široký pojem
Datum: 05. března 2013 14:32
Jméno: filip
IP: uživatel15193
 pokud vím tak to rozebrane nebylo..  jak na tu spojku ?
Datum: 05. března 2013 14:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A to začalo dělat samo nebo jsi to měl rozebrané? Podívej se na nastavení spojky, viděl bych to tak, že ti nevystavuje.
Datum: 05. března 2013 13:59
Jméno: BoB
IP: uživatel13011
 Nejezdí někdo na Kývačce v okrese Praha východ a poblíž ??? Jsme 2 draci na Jawa 125/355 a Jawa 350/360. Takže možnost vyjíždky nebo tak něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:48
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jezdím. ale nemám kývačku, mám péráčka 250. Stará Boleslav.
Datum: 14. března 2013 19:48
Posl.aktualizace: 05. března 2013 17:41
 No okej, dík, ja som len chcel vedieť.
Datum: 05. března 2013 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 myslím že nejde stary klakson měl uprostřed membrány šroub a ten dolazoval její rozkmyt a tím i zvuk co vydává ...tu nic takoveho nejni proste troubí troubí ne hod o do popelnice ..co s tim potřebuješ?
Datum: 05. března 2013 17:39
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 Zdravím chci se zeptat u mustanga sem vyměňoval silonová pouzdra v př. vidlici staré jsem dostal ven tak že sem to z venku nahřál horkovzduškou a vyťuk tyčkou teď to dělám na pařezovy dolní už mám venku ale ty horní tam nějak drží nevíte někdo jak je vyndat jsou dost zdevastované. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 13:23
Jméno: Barty
IP: uživatel15195
 Maznice mám dávno venku a že se kurví lak mi nevadí stejně ho renovuju tak se bude dělat novej
Datum: 06. března 2013 13:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 prostě je vymlat kulatinou která se těsne vejde do kluzaku a opře se o futro tim že to ohříváš tak kurvíš lak a krajně si mužeš vižíht trubku a změnit pevnost oceli....či jí zkroutit ..ps vyšrouboval si maznice??přez ně to nemužeš dostat a mustang je nemá
Datum: 05. března 2013 17:29
|



|