slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  341  342  343  344  345  346  347  348  349  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny fanoušky staďákú, potřeboval bych poradit s mojí s11, mám motor po GO a karburátor z s22, válec i hlava je origo, a 54 tryska se mi zdá málo, výbrus je 38,25, tak zatím jezdím s laditelnou tryskou, tak bych potřeboval poradit jestli s tím má někdo zkušenosti a mohl by odhadnout jaká tryska by mi tam mohla fungovat, nechce se mi používat laditelná. předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S22 měla origo trysku 51, někdy se to maličko odlišovalo...
 
 
Datum: 11. března 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
taky si myslím že měla 60tku,52 nebo 54 má s11
 
 
Datum: 11. března 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlépe sehnat nějakou sadu trysek, začít od největší a postupně zmenšovat, až to přestane dělat neplechu ve vysokých otáčkách. Radši nechat o něco větší, ať to nezadřeš, když pojedeš dlouho s plynem omotaným kolem zápěstí :-) Pokud to myslíš s úpravama vážně, nesmí ti být líto peněz za trysky.
 
 
Datum: 10. března 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
seriová v s22 měla trysku 60
 
 
Datum: 10. března 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: Pajazelicko      E-mail:      IP: uživatel14348    
zdary, chci se zeptat když turuju fichtla tak se podivně hádá v pravidelných intervalech může to být kondík??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Tak ho neturuj... Nevím kdy jsi se přesně probudil, ale každej kdo se okolo dvoutaktů pohybuje ví že se prostě dvoutakty hádaj. Je to dané konstrukcí nedokonalého vyplachování pracovního prostoru válce...
 
 
Datum: 12. března 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co si pod tim představit? video by bylo lepší, může to bejt cokoliv,ale tipoval bych taky něco se zapalovánim, neni nic jednoduššího než to vyzkoušet :-D
 
 
Datum: 11. března 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel289    
zdar nevite co by mohlo bejt fichtlovi když jednou táhne celou dobu krásně i na trojku a jindy zas nechce jet netáhne a hrozně strácí na trojku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je hrozně moc možností, uzpany saní- starej vzduch filtr, vysoká haldina- dusi se, nedotíká benzín, přehřejvá se indučka, vada v elektroinstalaci, špatný benzín atd atd... muze se pokracovat. Zalěží v jakým stavu pionýr je. Zde možná pomuže nejklasictejsi oprava pionýra, rozebrat komplet, zjistiš že tomu nic neni, složis to kloudne a snad to pomuže. Ale do toho se pouštět, pokud se ve fichtleš vyznáš...
 
 
Datum: 11. března 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zdarec draci,mám takovej problém.Půlil jsem motor z pionýra a dneska jsem ho dal do kupy,ale problém je v tom,že na neutrál mezi 1 a 2 něco v motoru,nevím jak to přesně nazvat,mlatí,chodí přes zuby...Na neutrál mezi 2 a 3 to nedělá..Kolečka v převodovce by měla být poskládána správně a žádnému kolečku nechyběl zub.Když na ten neutral mezi 1 a 2 zmáčknu spojku,to klepání se docela vytratí,ale stejně tam něco je..JInak motor jezdí,chytne na šlápnutí.Nevíte někdo v čem by mohl být problém?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14185    
To broušení jsem nenavrhoval, protože by to chtěl brousit v ruce a netrefí těch 0,5mm a hlavně rovinu a budou mu ty kolíky ještě vyskakovat. Samozřejmě to na soustruhu netočím kudlou, ale mám tam suportovou brusku :-)
 
 
Datum: 11. března 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
kolečka nestáčet na soustruhu, ale brousit
 
 
Datum: 11. března 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bacha na takovou banalitku co se stala mě -- nezapomentě dotáhnout nahoře na motoru řadící automat pak to taky dělá neplechu, nebo mi párkrát pomohlo vzít gumovou paličku a na motoru kde neni ještě namotovanej spojkovej koš poťukat na hřídelku a to samí na druhý straně u pastorku, zní to jako prasárna :-D ale může to pomoct
 
 
Datum: 11. března 2013 7:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Mně to dělá to stejné mezi 2 a 3. V týdnu jdu taky půlit. Údajně ohnutá vidlička...
 
 
Datum: 10. března 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Aha :-( No se nedá nic dělat... ALe i tak díky :-)
 
 
Datum: 10. března 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Motor si složil dobře, ale jsou přehozený kolečka. To 20 zubové kolo má nepatrně delší kolíčky. Máš teď delší dvojku, ale budeš to muset vrátit do původního stavu. Nevím jestli je to výrobní vada, ale setkal jsem se u několika 20 zubových koleček s rozdílnou délkou kolíčků. Jedny jsou o cca 0,5mm delší a je to znát při neutrálu. Nebo ty kolíčky utočit na soustruhu, ale za to mne tu asi ukamenují :-)
 
 
Datum: 10. března 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
No vidlička je nová tady z fichtlkramku,automat nevim,fungoval normálně předtím,a jakou má vuli předloha jsem nějak nezkoumal a abych pravdu řekl nevím kam vůli?Do stran?
 
 
Datum: 10. března 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
těžko soudit ale řekl bych že to je v převodovce možná blbá vidlička ohlá či nekvalitní či ohlej automat ... prostě ti to vede kola přež zuby hřídelu... špatně vymezene...asi si to daš eště raz jakou vuli má předloha?
 
 
Datum: 10. března 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA 20      IP: uživatel14295    
cau draci mam krásnou dvacitku ale je bez papiru a chtel bych na ni udelat. myslite ze by to nak slo ?? dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel14760    
Jaká prdel? Podívej se jak jsi formuloval otázku!!! :-D Pak zjistíš, že jsem ti odpověděl na tvým způsobem položenou otázku ;-)
 
 
Datum: 11. března 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA 20      IP: uživatel14295    
ha ha ha strašná prdel ! dik moc :-)
 
 
Datum: 10. března 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
moonroe: Si zabil! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 10. března 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: moonroe      IP: uživatel12528    
Tak řekni nějaké holce a třeba tě na ni udělá ;-)
 
 
Datum: 10. března 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: kejm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sehnat papiry new stitek a narazit na nej cisla z tp..
 
 
Datum: 10. března 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci chtěl bych se vás zeptat zda musím toto pozdro po nalisování do oka ojnice přestružit na rozměr pístního čepu tedy 14,1mm. http://www.motokramek.cz/pouzdro-pistniho-cepu-14-1-profi/#inquiry jak se od sebe liší tyto dvě pouzdra? http://www.motokramek.cz/pouzdro-ojnice-pistniho-cepu-14,1/ Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 16:44
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
vždy přestružit po nalisování
 
 
Datum: 10. března 2013 16:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
teoreticky to dražší je předstružene jestli sem to pochopil ale zaleží jak moc se to stahne nejni zaruka že to tam natlačíš a bude to ok ..
 
 
Datum: 10. března 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, pojedu na STK s Pionýrem, dělal jsem takovou renovaci, ne úplně zdařilou, ale tak spíše v detailech. Občas se udělá kapka benzínu pod klikovou hřídelí a má maličko vůli v krku řízení, dotažený to je, ale trochu s tím jde zaklepat. Byl u mě známej a říkal, že to dělá každej Pionýr, ať si s tím nelámu hlavu. Myslíte, že bude na technický problém? Jinak moto je po stránce vzhledu docela v pohodě. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
no jasně.... nejenom motorku dělá člověk pro sebe... věci jako světla, brzdy, pneu atd. jsou základ, to že to někdo šmelí a prochází mu to stk je jenom jejich problém a jsou sami proti sobě... já jenom, že kdyby měl člověk kecy, že technik nedělá co má, tak si vždycky najde něco, za co tě vylifruje...
 
 
Datum: 11. března 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady nejde o mouchy.to že ti to technik nekontroloval je jeho věc.A kdyby zkontroloval prošel bys ne?Tj. motorku jsi měl připravenou.Ale zde už jedou na stk bez světel a s dalšíma věcma a ještě se tím chlubí.
 
 
Datum: 10. března 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
fuj! * mi!! ... to dělaj ty lahváče :-)
 
 
Datum: 10. března 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, taky sem byl na stk s fichtlem na vozíku a technik zkontrolova akorát čísla, ale to mě nesere! Vim, že motorka svítila, brzdila, pneu v pohodě (i když ve předu 2.50), tak snad ho nebudu buzerovat, aby my na tom hledal mouchy ne? To že někdo jede na stk a motorka nesvítí ani třeba nejede je boj dotyčnýho... je to jenom a jenom jeho problém, kterej se mu třeba vrátí...
 
 
Datum: 10. března 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
názorný příklad jak to nedělat.hodně štastných km
 
 
Datum: 10. března 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já se přidám. Já dostal STK na prašivku, která měla nefunkční převodovku, možná nešla ani nastartovat, kola šišatý, rozměr gum neseděl, popraskaný blatníky, ulomená půlka stojanu, olej tekl proudem :-D Byl to boj, stále odvádět pozornost, trochu si vymýšlet a byla tam :-D :-D
 
 
Datum: 10. března 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k čemu ti to je že jsi prošel bez světel?akorát jsi ojebal sám sebe.První policajt který tě zastaví ti vylepí za litr.a to už se vyplatí než kupovat novou žárovku za 60 kč,že?Technickou umím taky udělat aniž by toho pincka viděli na stanici?ale k čemu?Pro mě je priorita mít stroj v pořádku a netřást se před policajtama.Jak chceš jet v noci?Já bych si netrouf ani na kole bez světel.Někdo tě sundá a najdou tě až ráno.A rozbít si hubu v dešti kvůli sjeté gumě to není nic pro mě.už jsem na cestě párkrát ležel a není to nic příjemného.
 
 
Datum: 10. března 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řeči jako že někomu prošla kontrolou motorka která nesvítila jsou naprosto k ničemu...první problém je, že si někdo dovolí s těmahle závadama jet na STK, mě by hanba fackovala kdyby mi něco na mašině nefungovalo...druhá věc je, že technik sere na svojí práci, prostě flink...nicméně vůle v krku řízení je nepřípustná, rozhodně rozebrat, zkontrolovat, namazat, dotáhnout. A to nemyslim jenom kvůli technický, ale taky kvůli nějaký bezpečnosti...
 
 
Datum: 10. března 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel6924    
já s pionýrem prošel na STK a ani to nesvítilo a zadek sjetej a nic neřek
 
 
Datum: 10. března 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vymen uložení v krku a máš po problému.... :-)
 
 
Datum: 10. března 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel13503    
No dotažené by to být mělo, je to na kontramatkách. Doufám, že mi to dají.
 
 
Datum: 10. března 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
technickou to asi projde jedine co sem měl problem byl jinej rozměr gumy u 125 čz jinak koukat na světla blinkry kryt řetězu barvu .... a vule nesměj bejt moc viditelne pokut to klepe tak to dá spíš jde o silony na vydli .... ale je pravda že to uložení spíš zarezá a všelijak zatuhá je z výroby dost stažene taky se mi nestalo že by tam byla hmatem znatelná vule ...a to sem viděl i ohnute krky na ramu a ložiska fungovali dobře....no co skus se na to podívat šikovně to rozdělat a kdyžtak šikovně vyměnit pokut bude chybět 1 2 je lepší vyměnit všechny vyjde to na 50 a je klid .... jinak samohřejmě fika před stk umej.....mastne fleky utří
 
 
Datum: 10. března 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V krku řízení rozhodně každý pionýr vůli nemá, buď to není dotažené nebo je tam málo kuliček (patří jich 21 nahoru a 21 dolů) nebo je to celé blbě složené. Už jsem viděl různé šílenosti, jak to někdo dokázal poskládat.
 
 
Datum: 10. března 2013 0:17
 
 
 
 
Jméno: Patrik Sedláček      E-mail:      IP: uživatel14880    
cau draci mam problem ... mam čz 125/453 normalne jaks taks jede a asi po 10 min . chcipla jakoby ju neco zaclo brzdit , po sundani valce jsem zjistil ze klikovka nejde tak lehce gumovou palickou jsem klepl v ose a klikovka sla jak ma lehce, znovu sme vse poskladal a to stejne se opakuje po 10 min jizdy znovu , nevite co s tim ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
co přihlá ojnice ?? když nasadíš valec na píst bez kroužku vem sparovou měrku nejsiljnější co ti do spary mezi nima vleze a objet to kolem do kola jestli někde nejni menší spara a naprotí větší měrka vazne či jde lechce ....ps benzín dotejká že
 
 
Datum: 10. března 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Patrik Sedláček      E-mail:      IP: uživatel14880    
klikovka se tocila ale trosku ztuha , po poklepani na osu ze strany zapalovani sla krasne lehce , jakoby se neco uvolnilo , valec a pist jsou v poradku
 
 
Datum: 10. března 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"doma je to neopravitelné, musí se pulit motor" ... tyvole pepo s těch tvojich příspěvků se jednou všichni posereme smíchem :-D :-D :-D
 
 
Datum: 10. března 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
rozcentrovaná klika bud repase anebo jinej motor a přerazit čísla.... setrvaky jsou křivě slisovane c šepy a jak to je křive boční sili zapousobí na boční ložisko a to se kousne...doma to je neopravitelne musí se pulit motor....a poslad klikovka na repas....pokut chceš tento motor provozovat ......pokut jsi kliku na repasu měl tak je to na reklamaci kterou by ti měli uznat....
 
 
Datum: 10. března 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
co si mm představit pod pojmem klikovka nešla...kde byla kouslá?..a píst a válec jsou teda ok??
 
 
Datum: 10. března 2013 6:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12708    
zdravim chtěl bych se zeptat jesti by házelo jiskru zapalko bez relátka ..je to jawa 175 kyvačka ..chtěl bych to jen tak na zkoušku ..a ještě bych se chtěl zeptat jak to zapojit bez toho relatka kdyby to šlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
na statoru - jeden drát z budící cívky zůstane připojený na uhlík tak jak to bylo a druhý co byl spojený s odporem na relé ukostříš. Bez relé není odpojovaná baterie od dynama, když je motor v klidu a dynamo v otáčkách vyrábí příliš velké napětí a baterii přebíjí a spálí žárovky. Bez baterie a bez relé budeš muset ale děsně rychle pro nastartování tlačit.
 
 
Datum: 10. března 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říkáš to relátko, neboli regulátor dobíjení je pouze k dobíjení.. tzn že to pojede i bez něj ale jen na baterku.... zapojíš to klasika... kabel z baterky na indučku na svorku 15 a druhou svorku z indučky s číslem 1 pripojíš na kladívko.... a samozrejme druhy pól z baterky ukostříš.
 
 
Datum: 09. března 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12195    
Čau, mám jawu 21 a z ničeho nic mě začali dost slabě svítit světla, klakson ten už ani netroubí. I při vytočeným motoru, to svítí pořád stejně. Zkoušel jsem vměnit cívky, zkontroloval jsem kabeláž, očistil kontakty, místo 25w žárovky jsem dal 15Wattovou. A pořád nic, už si nevím rady. Děkuji za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesvítí ti obě vlákna najednou?zkus ukostřit parabolu
 
 
Datum: 10. března 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Čau hele dej tam jinej rotor asi už bude slabej...
 
 
Datum: 10. března 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: Romo      IP: uživatel15210    
Dobry Den ... Chcel by som sa spytat ze aky je rozdiel medzi 8v indukčnou a 6v... Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prostě od nějakýho roku začali dávat 8 v indučku spojený pravdepodobne s tím, že začali dávat 30 w zapalko. pravdepodobnek olem roku 74
 
 
Datum: 11. března 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) Je to tak jako píše libor1. Ale pojede ti to s oběma.
 
 
Datum: 10. března 2013 0:19
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
minimální, 8 V se dělala kvůli kolísání napětí, to kolísá podle otáček - může tam bejt i o něco málo víc než 6 V
 
 
Datum: 10. března 2013 0:15
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po složitých výpočtech mi vychází 2V.
 
 
Datum: 10. března 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: abuhasan74 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,chtěl jsem se zeptat,jestli někdo nezná čísla barev na modrošedivýho mustanga.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: míra      E-mail:      IP: uživatel9419    
hele, jsou to socialistický stroje, a kdo žil v socialismu tak ví že bylo vše univerzální Oranžová byrva na mustafa je stejná jak na š 120 z 80tych let, mám doma i číslo barvy v akrošu a ta modrá bude taky tak, pošleš fotku a doporučím ti číslo
 
 
Datum: 15. března 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesný čísla nvm, ale nejvíce pry se tomu podobají kouřově šedá ral 7044 ale modrou jistě nevím. Slyšel jsem že červená by mohla být ral 3024 a ta modrá snad ral 5012. já budu stříkat mustanga najře a jdu do šedo oranžový kombinace a asi koupím oranžovou ral 2004 pokud nezjistít další info..
 
 
Datum: 11. března 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam takovy dotaz chtel bych se zeptat ze kdyz mam jawa23(mustang) na papiry jestli si je mozu dat na jawa20 jakoze myslim to tak ze bych vzal papiry z mustanga a predelal stitek ramu a dal to na pionyra jestli by to na technicke proslo.. diky za odpovedy/rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
určitě kámoš má taky mustafu a papírama z dvácy
 
 
Datum: 09. března 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
dobry den mam dotaz na jawu 23 poradte mi nejake vzhledove tuningy nebojte nema to papiry tak to muze vypadat vsemozne XD aby to vypadalo hezky a dale bych chtel poradit co mam vylepsit na motoru aby to dosahlo dobreho vykonu aby to nebylo drahe dekuji lukas sem vdecny za kazdou odpoved!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
no pokut ti to řadí a neklouže spojka moc tunit ani nejni co snad jen paradoxně ten výbrus a kratší kvalty do síly tj menší kolečko....fichton je zvaštní stroj a celkově rychlejší časy mám s malejma kolečkama na výstupu z motoru... jinak docela pěkne je udělat jsi deklík na zapalko z plexiskla aby bylo vidět jak jiskří kladívka...plexi někde čorneš spravidla
 
 
Datum: 10. března 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
já dělal profi generálku a to mě vyšel přes 3000kč jen motor :-D a on tunit za 800kč :-D
 
 
Datum: 09. března 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 8 kil si muzes koupit nove loziska do motoru, nove guferka a jelikoz ti na vybrus uz nezbyde tak nove pisti krouzky a vzduchovy filtr (original samozrejme) .. kdybys napsal 8000 tak to uz muzeme diskutovat o nejake uprave ;-)
 
 
Datum: 09. března 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
tak za 8 stovek si ho tak možná vopravíš :-D
 
 
Datum: 09. března 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
mno dejmetomu do 800
 
 
Datum: 09. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik jsi ochotný obětovat do motru abys mel ten dobrý výkon?
 
 
Datum: 09. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel11191    
Čus draci vím že to sem nepatří ale potřeboval bych radu jaký olej de dobrej do 2 taktních motorů do soutěžních motorek (motokros) jestli castrol,motul,motorex a valvoline prostě nevím mužete někdo poradit někdo říká ten a tam ten říká jinej tak nevím díky tomáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15301    
Castrol je sice drahej,ale je to záruka kvality!
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jezdil sem dost olejů... nejdřív motu 710, ale za ty prachy se daly sehnat lepší oleje! Pak sem přešel na midland, kterej jezdili u nás morci v MX a měli dobrou cenu a olej měl stejný specifika jako 710sítka... označení už si nepamatuju...
 
 
Datum: 10. března 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel15212    
čau do crossu davam olej od agipu s gricínem je trochu draší ale šetří ten moter kterej je i po pul roce namazanej.používa ho spoustu dobrých motokrosařu který znám. toť moje rada tomáši
 
 
Datum: 10. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na značce podle mě v podstatě nezáleží, důležitá je specifikace...osobně používam oleje od Motorexu...
 
 
Datum: 09. března 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau draci, chtěl bych se zeptat jestli by šla předělat jawa 21 na mustanga už mám přední blatník:-D ale zajímá mě jak tam napasovat nádrž a sedlo z mustanga? předpokladám že tlumiče a masku bych mohl nechat z 21 takže asi navařit trubku na ram na kterou bych chytil nádrž? a sedlo to nevim jak je přidělaný a jestli bych prošel na stk aniž bych musel něco přepisovat mám totiž v tp jawa 20 ale je to 21 takže bych měl 23 a v tp 20?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
jen nadrř ti nestačí vždyt to má pod sedlem i vzstuhu z tubky a ted bych kecal nemá mustang víc položenou přední šavli? se mi zda že má takovej strmější rejd.. o nutnosti navařit držáky na klakson blatník a kaslík nemluvim
 
 
Datum: 10. března 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel10924    
Mám kastlík i s víčkem, červenej a zevnitř černej. Pokdu chceš foto nebo máš zájem napiš maila a já napíšu.
 
 
Datum: 09. března 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nebude snažší si koupit vrakovýho mustanga, nebo alespoň rám a postavit to na něm? Nejenom, že rám z 21 zbytečně zničíš, ale ještě se s tim budeš zbytečně s*át... kdybys chtěl, mám jeden holej rám z mustanga navíc, můžu ti ho nechat...
 
 
Datum: 09. března 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
já to tak mám :-D v TP mám J20 ale přitom je to J23 a nikdo nedelal caviky na stk, jinak není problém v dnešní době sehnat rám na mustanga ;-)
 
 
Datum: 09. března 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: patas      IP: uživatel15207    
ahoj draci chci poradit.Chci si koupit emzetu ale nevím jestli 250 a nebo 150.Hlavně taky kvuli poruchovosti a ták. Dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
150-ku nebrat, prd to jede
 
 
Datum: 14. března 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
za mě se stim nesrat a koupit 250 či 300 díli jsou tzn unifikovane 150 měla význam kupovat nová když byla cena vrazně nižší dnes když to jsou šroti za 10 tak ta 250 aspon muže překvapit pokut bude trošku ve stavu jedine co by tě mohlo trošku štvat je že už je těžší motorka ale na to jsou dnes např skutry či simsony... jawa je specifická třída co musíš mít rád 250 MZ ts je do dnes ikona věc co se kupodivu v ddr velice povedla podbně jako u nas kývačka a pokut hledáš 1 válec je mz 250 etz pravým nastupcem teto ikony dvouvál 350 jawa je citovka která je o par kilo tlustější a línejší než mz
 
 
Datum: 10. března 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím mám nabídku koupit ČZ 125/476 bez papírů dala by se potom nějak přihlásit??když pominu veteráský.Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
sehnat papíry z jiny čízy
 
 
Datum: 08. března 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci. Chtěl bych si přestavět CZ podle svých představ. Takže vepředu jiné tlumiče, kotoučová brzda, zkrátit blatníky. Kde by se dalo do t zapsat, že se jedná o přestavbu, a na kolik mě to výjde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
takže zapsat jen kotouč .... jako to bylo na čz 180
 
 
Datum: 10. března 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Hliníkovou kyvku a přední vidlice z pozdějších typů bych vůbec neřešil nějakou "přestavbou"...
 
 
Datum: 10. března 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
do předu jde myslím předek ze 640 javy s ktotoučem nen byl i na 180 pochopitelně mluvím o typu 476 a víš kulate mají jine krky ... a možná že by prošla přestavba na styl 180 hliníková kyvka a tak povolení od výrobce jawa chce za 1 věc kotoučovka jine šavle apod 500 takže přestavbu na 180 vidím na 4000 jen za povolení bez poplatku na stk .... přední šavle zadek hliníková ....doporučuju založit dotaz na jawamanij přestavby se tam řeší docela často a jsou tam i kontakty kto to za jednotlive firmy řeší
 
 
Datum: 10. března 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Kdybys chtěl tak se ozvi likviduju taky jednu takovou zbastlenou samozřejmě ti to potom neprojde na úpravu jedině na pole mám celý rám i z tlumičema a vším okolo
 
 
Datum: 09. března 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... další bastl! To je dobře, aspoň motorky v origo stavu pěkně vyniknou. Nevím, kterou ČZ chceš kurvit, ale třeba na 487 apod. jdou dát přední vidle z 180/487+ s kotoučem a bez bastlení.
 
 
Datum: 09. března 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nevím.To by ti stejně asi neprošlo jedině schválení od výrobce.Co vím ale tak Čz náké upravy zchvalovala jako např motor 125 ccm do 180tky atd nebo jak to vlastně bylo.Ale zkrácení blatníku atd to ti asi neprojde.
 
 
Datum: 09. března 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
*do techničáku
 
 
Datum: 08. března 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci :-) pořád mi vrtá hlavou jaké pružiny koupit do vidlic ze sifona který mám na fechtlovi.. mám celkem lehkej stroj ale ty starý pružiny už mají prostě dost. Našel jsem pár s průměrem drátu 3,2mm aji 3,4 mm.. a teď vidím tyhle z drátu 3,5mm http://www.plszabo.cz/eshop/pruzina-predni-vidlice-zesileny-suni-p-9529.html má s nima někdo zkušenost? Popřípadě s jinýma.. budu rád za každý nápad :-) Nechci žádný zázraky protože ty se od vidlic ze sifona čekat nedají ale do mojí kategorie je to ideál :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi jo no.. zkusím se poptat
 
 
Datum: 09. března 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už by bylo lepší to zadat někam do pérovny, aby ti nějakou progresivní umotali...
 
 
Datum: 09. března 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo progresivní se dělají.. škoda že za intergalaktický peníze :-D myslím že stojej nějak 2500 ..
 
 
Datum: 09. března 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideální by bylo sehnat progresivní pružiny, tim by se to zlepšilo dost, ale nevim jestli se vůbec na síma dělaji...
 
 
Datum: 09. března 2013 14:20
 
<  341  342  343  344  345  346  347  348  349  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 10:31:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu