Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdar draci,nemate nekdo zkusenost se zapalovanim z motorove pily ? myslim tim funkcnost,otacky atd ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 14:14
 Vylozene k nicemu to neni, teoreticky by ten motor nebyl brzdenej magnetama originalniho zapalovani ale to je zanedbatelny.. Ja mel tohle zapalko na číze. Je dobry ale nestartovala na paku z duvodu malych otacek motoru pri startu. Dal si myslim ze na tom pioniru by byla vcelku slozita instalace, no nevim jake velikosti to zapalko mas. A to hlavni.. Nesmis otocit rotor vuci vysokonapetovce.. O to je to slozitejsi pokud mas zapalko z levotociveho motoru nebo pokud mel to zapalo na druhe strane motoru nez ma pincek, pac pak ti bude hazet jiskru pri malych otackach jinak a pri velkych taky jinak. A posledni vec, tezko se na tom steluje predstih ja osobne ho steloval pomoci stroboskopu ale da se to i podle malyho hrebicku zapomoci mag. pole.. Asi bych nechal bud origo zapalo a nebo jestli chces vylozene bezkontakt tak se da relativne jednoduse predelat pionirsky zapalo na babetacky... Tod nazor muj, snad trochu pomohlo
Datum: 16. března 2013 14:14
 a to zapalování zaručeně přidá výkon, že?
Datum: 16. března 2013 13:21
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Do fichtla,chci ho mit na zavody
Datum: 16. března 2013 10:30
 a do ceho to chces davat draku?
Datum: 15. března 2013 22:46
 zničíš si akorát bloky bo do nich uděláš díru...
Datum: 15. března 2013 17:37
 výkon ti to nepřidá... ani to lip nepojede.. je to k ničemu
Datum: 14. března 2013 22:45
Jméno: Martin
IP: uživatel15230
 zdar fichtláci, mám problém klouže mi nakopávačka, to znamená že klouže spojka nakopávačky ? Nevíte někdo jak to opravit ? Už jsem to někde četl, ale nevzpomínám si..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 17:58
Jméno: Martin
IP: uživatel15230
 Tak jsem prvmě zkusil ten šroubek a je to docela dobrý. myslel jsem si lamely, protože nedávno jsem měl problém s karbošem a nakopávačka dostala zabrat jak jsem to Xkrát zkoušel nastartovat.
Jinak ještě mám problém s tím, že fík mi při zvýšení otáček vynechává, jako by se dusil. taky jsem už zkoušel všechno možný a nevím si rady.
Datum: 15. března 2013 17:58
 Martin: lamely můžou být OK, jen je asi moc utažený šroubek co je na pravém deklu motoru, takže si vem 10tku trubkový klíč, povol matku a šroubovákem o čtvrt až půl otáčky povol šroubek, matku poté dotáhni a zkus jestli spojka pořád klouže
Datum: 15. března 2013 17:21
Jméno: Martin
IP: uživatel15230
 Díky chlapy, myslel jsem si, že to bude blbost. Podle Vašich názorů to budou určitě lamely
Datum: 15. března 2013 10:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine!Je to tak jak píše lukas!Nakopávačka nemá spojku, kerá by klúzala!Toš tak.
Datum: 14. března 2013 22:07
 spojka je jen jedna... a když ti kklouže nakopávačka tak máš spojku sjetou a nebo mot utaženou.
Datum: 14. března 2013 22:03
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 bud mas sjete lamely nebo si povol sroubek v pravem deklu
Datum: 14. března 2013 22:02
Posl.aktualizace: 15. března 2013 16:19
Jméno: Jiřin
IP: uživatel14899
 Jak říká marquee... záleží jaký máš úpravy, a jakej chceš průběh. Ale zjednodušeně lze říct - menší difuzor = větší kroutící moment v nižších otáčkách... Větší difuzor = větší výkon ve vysokých otáčkách (ale horší spodek).
Datum: 15. března 2013 16:19
 Bez urážek ale Dell orto tady z fichtlkrámku bych nechtěl..
Datum: 15. března 2013 15:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a taky na tom kolik chceš točit a jaký chceš mít průběh
Datum: 15. března 2013 11:14
 to záleží na rozsahu uprav válce...
Datum: 15. března 2013 8:17
 to vím že je rozdíl v difuzoru jestli umíš číst ale mě zajímá který je lepší na výkonnost
Datum: 14. března 2013 23:37
 že by byl rozdíl právě ve velikosti difuzeru? .. to jsou otázky zas...
Datum: 14. března 2013 22:02
Jméno: Kendy
IP: uživatel15227
 Nazdar, ako upraviť sací a výfukový kanál na pionierovi ? stači ich pekne zlícovať a vyhladiť poprípade trocha zvätšiť ? je potom potrebné alebo vhodné zmeniť trysku v karburatore ? Existujú na to nejaké šablóny ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 19:15
 válec od standymám, jezdí to super, celkově to má zvedlý max. otáčky a větší sílu od středních a vyšších otáček, sem spokojenej víc by asi napsal sám mistr stvořitel, jinak se sse Standou určitě dohodneš co by ti vyhovovalo, vim že snad umí i 60ccm,ale to bych kecalrn snad mě neukamenuje tady je e-mail - standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 17. března 2013 19:15
Jméno: Kendy
IP: uživatel15240
 žiadne nove info ? od skusenejších ?
Datum: 16. března 2013 1:12
Jméno: Kendy
IP: uživatel15235
 Tak super, potom daj nejaké info ako to jazdí. Ja tiež asi dam spraviť valec standovi, zatial čakám pokiaľ sa sám majster vyjadrí
Datum: 15. března 2013 14:46
 Rozmery si nepýtaj, aj tak to tak nedokážeš urobiť. Vyber si solidný valec a hlavu, a napíš Standovi, on ti už poradí podľa toho čo budeš chcieť. Túto sezónu idem aj ja zakladať Dellorto 19 + Hikone so Standovou úpravou. Som zvedavý čo to bude robiť  Ale ak chceš ušetriť, tak táto úprava ide super aj s origo karbecom a výfukom  Zdarec
Datum: 15. března 2013 12:58
Jméno: Kendy
IP: uživatel15234
 Nemá niekto presnejšie údaje valca ktorý robí standa ? poprípade koľko pýta za robotu. ak je to solídna cena tak dám valec urobiť jemu. Teoreticky ked by som pridal nejaký lepší karbec napr. delloro 19 a upravený výfuk, mohlo by nastať nejaké zvýšenie výkonu. alebo sa mýlim ?
Datum: 15. března 2013 11:23
 vložku do mrazáku je zbytečné..vždy ji do nahřátého válce zasunu prstem... n avylisování vložky je ale potřeba přípravek... a když pořádně nahřješ válec tak po vložení přípravku stačí na přípravek klepnout a vložka vypadne
Datum: 14. března 2013 22:47
Jméno: Kendy
IP: uživatel15231
 počkám na vyjadrenie od ostatných, napr. od standy on ma viac skúseností a potom sa rozhodne čo ďalej.
Datum: 14. března 2013 21:58
 na té vložce není nic těžkého ji vyjmout stačí akorát nahřát válec a vytlačit vložku ven v žádném případě ji nevyťukávej akorát je dobré si označit jak ta vložka byla vsazená daleko a jak byla natočená až ji budeš dávat dohromady válec tak dej vložku do mrazáku a válec opět nahřej
Datum: 14. března 2013 21:55
Jméno: Kendy
IP: uživatel15228
 To angel - už som si prezeral ten valec, len niesom si istý či to bolo robené bez toho by sa vložka vylisovala. ja by som chcel skor začať takou úpravou, ktoru by som nemusl tu vložku vyberať. Ale diky za odpoveď
Datum: 14. března 2013 21:46
 zdar taky bych mel zájem ozaslá ní té dokumentace od standy dik za zasláni
Datum: 14. března 2013 21:44
 http://muwa.blog.cz/rubrika/upravy
Datum: 14. března 2013 21:42
 Podivej se na tuto stránku taky tento válec nevypadá špatně
Datum: 14. března 2013 21:41
Jméno: Kendy
IP: uživatel15228
 wenoush - e-mail
Datum: 14. března 2013 21:28
Jméno: Kendy
IP: uživatel15228
 Už som take dačo robil na babete, leštil som sacie a výfukové kanáliky a zarovnával ich. Karbec koupim jaky bude treba. Ide o to trocha ten motor oživiť. Motor by išiel na cross jawu 21 takže aj prevod by som vymenil. Potreboval by som vidieť nejaký nákres, poprípade hotový valec a podľa toho by som si to urobil. Na začiatok by som chcel skúsiť bez toho , aby som musel vložku vyberať.
Datum: 14. března 2013 21:27
 Pokud jsi to nikdy nedělal, ani to neviděl jak to má vypadat tak se do toho raději nepouštěj. Záleží co od toho čekáš.. jestli jen slícovat nebo upravit i sání atd.. Každopádně já jezdím vejfuk spodní hranu 28, vrchní 44mm ale to už celkem točí a pokud neupravíš převod poměr tak pěkně musíš mučit spojku. Sání jsem měl 54 a 69mm. Nejelo to špatně ale jestli k tomu nemáš zkušenosti jak a co upilovat, vyrovnat slícovat atd radši to nedělej. Zničíš si válec. Určitě se bude psát standa ten dělá moc pěkný válce za pěknou cenu.
Datum: 14. března 2013 20:58
 me posílal standa nějaké podněty. můžu ti je poslat na mejl... pokud je chceš, tak se ozvi na vbeck@seznam.cz Jo, ale, je to úprava na naroubování karbce 21mm DellOrto, tak jde o ot, co tam budeš mít za karbec ty
Datum: 14. března 2013 20:58
Posl.aktualizace: 15. března 2013 6:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Žebro upilované není a párové číslo je originál, kdyby ho někdo přerážel bylo by to poznat. Vzhledem k tomu že povrch motoru je v perfektním stavu, bez škrábanců a různých vrypů, byl by jakýkoliv záseh jako třeba broušení vidět. Po rozebrání se potvrdilo, že vše je s nevětší pravděpodobností originál a není to skládačka. Spíš mi příjde, že to je z doby kdy se k žebrům buď přecházelo, nebo se od nich upouštělo a na opracování přišel jeden odlitek takový a druhý makový a nikdo to neřešil.
Datum: 15. března 2013 6:07
 jj, težko říci, zda to opravdu není měněné. škoda, že to není přímo u celeho originál stroje historii, aby se to dalo ověřit... takhle mužeme ai jenom polemizovat. Leda bis to rozdella a kouknul i na vnitřní šrouby a na čem ty kartery jsou nalepený.. jestli jsou ještě na hermetiku...ale určitě zajímavý postřeh.
Datum: 14. března 2013 23:29
 motor s těma žebrama mám taky... žebo je z obou stran.. pokud ho máš jen z jedné tak ho bud nekdo někdy upiloval a nebo je jedna půla vyměněné.. ono párové číslo neni problem narazit nové
Datum: 14. března 2013 22:05
Jméno: rhem
IP: uživatel3423
Posl.aktualizace: 14. března 2013 22:10
Jméno: nec
IP: uživatel15232
 http://www.motoveterandily.cz/g700.Bakelitov%FD+%9Aroub+vr%E1tek+prs%ED%E8ek.html
Datum: 14. března 2013 22:10
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 ahoj jde MZ 150 změnit na 125.kdyby to šlo jak se to dělá dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:06
 Projdi si motorkáři.cz jeden nebo dva to tam mají oficiální cestou bud sehnat papíry z 125ccm ale řikám pravděpodobnost je menší než konec světa a druhá je si pokecat s technikem z německa a oficiální cestou to udělat ale nevyplatí se to je to v několika desitkách tisíc.
Datum: 14. března 2013 23:06
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Pude toto do fichtla?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v_7cm22.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 23:24
 Myslím, že ne- je to na stejnosměrný proud
Datum: 15. března 2013 23:24
 Mám Gileru ec1 MOFA,neví někdo kolik má obsah a v jakém poměru se mísí benzín s olejem.Jede nejvíc 35km/hod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 9:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 jsem pro 1:40 pokud možno mogul tsf M 2 t dost karbonuje a moped má male prutoky ve výfuku a je choulostivý na zanášení ... jinak ta mofa snad víc jak 40 nejede ma ji tu jeden 80 letej duchodce a nadavá nže to i na něj pikaču jede.....
Datum: 16. března 2013 9:12
 1:40
Datum: 15. března 2013 8:55
Jméno: nec
IP: uživatel15232
 Bude to podobný jako babetta,takže 1:50.
Datum: 14. března 2013 22:16
Jméno: m
IP: uživatel13882
 tedy pokud to je dvoutakt
Datum: 14. března 2013 19:39
Jméno: m
IP: uživatel13882
 bude to 50-ka a 1:50 nic nezkazíš
Datum: 14. března 2013 19:39
Jméno: jawa
IP: uživatel15224
 zdarvim šlo by dát na 175 regulátor dobíjení z nějakyho auta ?? třeba škodovka atd ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 20:18
 tak fuk to rozhodně není.regulátor pro alt nemá zpětný spínač.
Datum: 14. března 2013 20:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 tvoje moto má 6V, auto mívá 12V, nejde to. některá auto mají 6V - trabant a dynamo, ale stojí to za námahu? nestojí. vyber si nějakou náhradu. (jinak - regler pro alternátor bude regulovat i dynamo - je mu to fuk)
Datum: 14. března 2013 19:24
Jméno: marasak
IP: uživatel6631
 sorry překlik  funguje stejně ale konstrukčně bude jiný
Datum: 14. března 2013 16:42
 a na jakém principu funguje dynamo v autě,když jinak než na motocyklu?
Datum: 14. března 2013 16:21
Jméno: marasak
IP: uživatel6631
 čau draku "jawa" kup si regulator od aev a máš ho plně elektronický! nevymýšlej kraviny nebo si zníčíš dynamo. Regulátor z auta funguje uplně najinem principu. Dynamo má komutátor, a alternátor má sběrné kroužky... pokud ti to něco říká víš o čem mluvím
Datum: 14. března 2013 15:24
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Pokud to bude regulátor na dynamo a ne na alternátor a pokud to bude ze škodovky co má dynamo o výkonu 45W, tak proč ne
Datum: 14. března 2013 8:24
 ne.. to je dotaz toto
Datum: 13. března 2013 22:01
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 zdar vystavěji mi nový velký techničák když ten puvodni nemuže kámoš od ktereho to kupuju najít a stačí když jim dam náke udaje nebo potřebuju malý teničák a šlo by to i dez něj von ho stratil a nevim jestli má i ten malej díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 14:02
 Vystaví, rnmám stejnou zkušenost. A pokud budou dělat problém doporučuju dát písemnou žádost přes podatelnu a oni musí reagovat. Pokud je stále přihlášený.rnUdělal jsem takhle a vystavili.
Datum: 14. března 2013 14:02
 Čaves borci  mam problem... mam doma čztu 175/477 a když jsem ji koupil byla zlomená řadici vidlička, tu jsem viměnil a motor ji zlomil ...řikam si OK muže se stat ale dal jsem jinou a je zase na cucky ...co stim?! Prosim o pomoc! Dik moc važim si každě rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 19:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 slož převodovku do karterů bez kliky, kartery stáhni šroubama (bez spojky a víka) a vyzkoušej ručně, jak převodovka pěkně řadí. když neřadí - hledej chybu - pěkně vidíš dovnitř a musí se to úplně volně točit
Datum: 14. března 2013 19:29
 tak ji asi dáváš špatně.
Datum: 13. března 2013 22:32
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Čau draci, dnes jsem rozpůlil motor J 05... a to kolečko na výstupu 23 zubů 6děr má ometené díry a nedrží v ložisku. Při neutrálu mezi 2 a 3 rachotí. Trojka ještě nevyskakuje, ale chtěl bych tam dát nové. Nevím jestli se mi podaří sehnat originál a tak jsem se chtěl zeptat jestli jde upravit toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolecko_s_nabojem_23zubu.html samozřejmě tu část která zapadá do víka 21 bych nechal odfrézovat. Díky za info. Mám možnost veškerého obrábění kovů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 21:16
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Čau diky moc napiš mi prosím na mail mistr.improvizace@seznam.cz beru .
Datum: 13. března 2013 21:16
 ja mam doma 2 nahradni a ted jsem koupil celej motor tak bych ti jedno nechal jestli mas zajem
Datum: 13. března 2013 20:31
 Koupil sem novou radici spojku na babettu 210 a klouze takovym zpusobem ze to ani nenastartuji co stim? Je to lehka spojka
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 0:30
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 nec má pravdu,ted sem si vzpoměl taky sem měl takovej problem když sem koupil lehke pakny a nestartovalo to, nakonec sem dal zrepasovat ty stare pakny y bylo po problemu
Datum: 15. března 2013 0:30
Jméno: nec
IP: uživatel15232
 Může to být také způsobeno nepřesnou druhovýrobou řadících čelistí.Dnes už je mnohem lepší repasovat starší díly-nechat nalepit nové obložení.
Datum: 14. března 2013 22:20
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 tak zkus kouknout na ten levej buben rozdělej ho a podivej se na startovaci čelisti to jsou ty 2 velké možna ty nezábirají
Datum: 14. března 2013 15:20
 omastene to mam a uz sem to i zdrsnoval gufera jsou novy to same O krouzek
Datum: 14. března 2013 15:15
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 pravděpodobně tam maš olej v tom bubnu zkus to odmastit, a trochu nějakym tvrdšim šmirglem zdrsnit povrch na te pakně
Datum: 14. března 2013 13:40
 cus draci jaky mam dat sekundaro chci fichtla do rychla dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 19:06
 v rychlosti jsou rozdíly na sekund. kolečku asi po 10 km/h, ovšem je znát větší síla pokud někdo zkoušel rodíl mezi 11z a 13z., ale všeobecně platí(při origo zadní rozetě) - 10 a 11z. velká síla malá rychlost(při seriovym motoru asi45 - 50km/h), 12z. to je zlatá střední cesta, a 13z(popřípadě se dá sehnat i 14 a 15z) jsou do rychla ale motor musíš víc vytáčet, dál pak záleží na stavu motoru váze jezdce a povětří  , jinak u těch 14 - 15z.už musíš mit proraženou přpážku mezi zapalovánim a sekundár.kolečkem,
Datum: 17. března 2013 19:06
 obecně: malé kolečko na motoru - čim VÍC zubů, tim VÍC to jede... rozeta - čim VÍC zubů, tim MÍŇ to jede (ale zase má sílu)... musíš najít rozumnej poměr
Datum: 13. března 2013 20:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jaj to sou otazky dej tam 11z idealni je 12z
Datum: 13. března 2013 19:24
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 zdravím draci, vím že to tu určitě bylo ale nechce se mi to hledat tak se vás ptám potřeboval bych poradit jestli se dá Čz 175 nebo 180 přepsat na 125 pápíry aby šla řídit na řidičák A1 zs odpovědi moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 17:15
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 to je blbý že to nejde jelikož budu začínat dělat řidičák a1 tak jsem koukal po nějakým moto za slušnou cenu a čzta se mi moc líbí ale 125 je na prodej celkem dost málo a nebo sou mnohem dražší než třeba 180tky tak proto jsem se ptal jestli to nejde nějak nechat přepsat
Datum: 19. března 2013 17:15
 vymi tvu rozum je špatný.. musí pasovat obsah i výkon... nikoho nezájímá žee třeba předválečná 350ka má jen 4kw... prostě nesedí obsah
Datum: 17. března 2013 0:30
 pokud vím tak řidičák A1 je do 125ccm 11kW.. no a moje Čz 175/487 má v papírech 9,5kW takže mi můj rozum říká že by to šlo.. ale být tebou asi bych se zeptal v nějaké z autoškol nebo přímo nějakýho dopraváka
Datum: 16. března 2013 14:48
 je to tu každý týden.. nejde to
Datum: 16. března 2013 3:38
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Cau draci, potrebuji poradit mam problem na Jawa 50 typ 21 s volnobehem kdyz ho nastartuju tak drzi dobre ale kdyz se zahreje tak to porad chcipa. Nevite nekdo cim to vsechno muzu byt? Uz jsem kupoval novy rychlopal jestli se ten stary nejak nesekal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 22:51
 Máš moc bohatou směs, seřiď si hladinu v plovákovce a jehlu dej na 2 zářez z vrchu popř. vyměň vzduchový filtr, pak by to mělo být OK
Datum: 13. března 2013 22:51
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 panebože to snad není možné
Datum: 13. března 2013 19:23
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 upozornění!! volnoběh se šteluje na zahřátym motoru a volnoběh nemá s lankem ćo dělat ten se šteluje ti šroubkem mezi triskama na karbci
Datum: 13. března 2013 16:48
Jméno: Filip
IP: uživatel15222
 Zdravím draci.Potřebuju poradit Mám ČZ 125/473 sport na 19tkách kolách ale mám na ní menší rozetu ze 16tek, protože 19tkovou sem neměl, vepředu originál 14ti zubové kolečko. Teoreticky by to mělo jet rychlejc, ale asi jí to hodně ubralo na síle, tudíž na čtverku to skoro vůbec nejede a v kopcách se to taky hodně trápí, sice od takového stroje nemožu čeka nic extra, ale chcu to zkusit nějak vykompenzovat že bych tam dal menší řetazové kolečko, ale nevím jaké, myslíte že bude stačit 13ti zub. nebo ještě menší? Nevím totiž jaké jsou tam poměry. Na ČZ musí být s malým středem a menší než 13ti zub. jsem nikde nenašel, tak pokud by nekdo veděl o nějakém e-shopu nebo tak něco. Dik za odpověďrnrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 12:12
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 Díky za rady, vyzkouším to a uvídím  jinak ta rozeta ze 477, nevim teda jak bych ju tam napasoval, vždyť má uplně jiné uchycení a všechno.
Datum: 18. března 2013 12:12
 Je to jak píše Haggar...jinak rozeta z 477 tam nepude...
Datum: 13. března 2013 21:57
Datum: 13. března 2013 21:48
 Honza: ČZ 125/473, ČZ 175/470, ČZ 250/475 Sport mají origo rozetu 56 zubů.... Kyvačky mají 47 zubů..........
Datum: 13. března 2013 21:46
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 V katalogu je uvedena rozeta 47 zubů. Jinak u této 7koňové dračice nemůžeš čekat zázraky- Šlo by ještě použít rozetu z čz 477, ta má 52 zubů.
Datum: 13. března 2013 20:57
 Dej tam origo rozetu(56 zubů).........
Datum: 13. března 2013 19:26
 jojo zkus z pincka známej má takhle udělanou 175 na cross.
Datum: 13. března 2013 13:35
 Čau, mam doma ČZtu 175 prase a tam jde kolečko z pincka ...zjisti si ty rozměry a třeba ti tam to s pincka sedne
Datum: 13. března 2013 12:53
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Zdar draci. potreboval by som vedieť akou farbou bol striekaný plech sedadla a kryt tachometru na pionieroch ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 21:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Ten krúžek nebo rámeček byl aj hlinikovej!
Datum: 14. března 2013 21:00
 tak takometr ten rámeček má snad každej chromovej snad ne ! Jestli myslíš ten spodní díl (plech) tak ten byl šedej i plech sedla od 20tky až po 23 mustang ale jakej odstín to nevím..
Datum: 13. března 2013 15:05
 to ale musíš říct jaký pionýry  no 550 a 555 byly komplet v 3004 ale zbytek záleží na barevné kombinaci, páč se to nedělalo jen v jedný barvě ne? pokud se pletu, tak mě někdo opravte. jo a tachometr mám já v chromu (pokud tedy myslíš ten kroužek nahoře na masce)
Datum: 13. března 2013 9:42
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 Zdar chlapi jake lanko by jste mi doporucili koupit ktomuto rychlopalu na fichtla? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2013 21:58
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 říkej mi jmenovec až budeš zaregistrovany  a jinak sem to trošku nepochopil s kyvačky akorat je potreba ho zkratit a žádny navod nevidím
Datum: 13. března 2013 21:58
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 13. března 2013 20:49
 tak to udělej podle toho návodu, co je tam napsaný ne
Datum: 13. března 2013 9:43
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel14803
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html
Datum: 13. března 2013 8:32
|



|