Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 zdar draci...mam otazku:: kde ma simson s51 prerusovac blinkru??? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 18:44
 přerušovač blinkrů má simson v kastlíku na pravý straně ve směru jízdy(u vzduchovýho filtru) zasunutej v takovym panelu a ohledně tvýho problemu můžou se ti někde kostřit kabely mě napadá
Datum: 17. března 2013 18:44
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 a jeste se chci zeptat cim by mohlo bejt ze mi to neblika??......kdyz hodne pridam tak se to jenom truchu rozžhavi ale jinak to nejde(zarovky jsou dobry,baterka nova)
Datum: 17. března 2013 16:44
 Ahoj, snažím se dát dohromady trošku historii strojů Jawa 05. Kdo jste ochotný trošku pomoct, zajímají mě výrobní čísla, roky výroby případně originální barva a konrétní model (typ blatníku, typ karburátoru, typ brzd) případně další zvláštnosti vašich modelů. Kdo by se byl ochotný podělit o tyto informace budu vděčný. Kdo chce může přispět i fotografiemi na RAJCE.NET je zřízena fotogalerie JMÉNO: jawa-05 a HESLO: 12345. Třeba se nám podaří dát dohromady aspoň něco z obsáhlé historie tohoto modelu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2015 17:01
Jméno: Hanz
IP: uživatel18375
 Ještě je toto téma aktuální?
Datum: 29. října 2015 17:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Zdar Péro, podělíš se o číslo, rok a barvu?? Dík Mára
Datum: 24. března 2013 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 mám 05 a ještě kulatou díru pro kohoutek a původní byla červená
Datum: 23. března 2013 15:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak nám to trochu umřelo..... čísla sbírám stále
Datum: 22. března 2013 6:36
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Už jsem ti psal  jen tu barvu jsem zapoměl doplnit
Datum: 20. března 2013 20:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 4michal: prozradíš výrobní číslo případně další nějaké podrobnosti o tvém stroji případně fotky?? klidně jen do mého mailu jawa-05@email.cz pokud to nechceš zveřejňovat
Datum: 20. března 2013 12:55
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Mám J 05 / 1963 - původně taky modrá.
Datum: 20. března 2013 11:52
Datum: 19. března 2013 21:09
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Tak to vypadá, že uplně první 05 z roku 1962 byly snad všechny modré, zatím mám v evidenci 5 čísel z tohoto roku a všechny jsou modré
Datum: 19. března 2013 17:52
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Nene, to bude souseda...Michal???
Datum: 19. března 2013 17:51
 Kozojedy ... nemám od Tebe přes Aukro boční plechy na pařeza ?  přispěju mailem
Datum: 19. března 2013 16:32
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 jinak děkuju za další číslo
Datum: 19. března 2013 6:50
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 To napsali blbě mělo by tam být 2.2kW (3HP), těch 1.1kW patří k 550, ale to ničemu nevadí je to jen kosmetická chyba, mě taky u jedněch papírů místo roku 1966 napsali 1962
Datum: 19. března 2013 6:49
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čau marquee, včera jsem ti na mail posílal info o mé 05 - 1963. Nevím jestli to sem patří a doufám, že mně neukamenujete, ale dnes jsem byl na úřadě kvůli změně barvy a tak jsem se ptal technika jak úředníci přišli na to, že do TP 05 při výměně starého typu TP za nový napsali výkon stroje 1,1kw při 5000 ot/min . Můžete sem prosím napsat kolik tam máte uvedeno vy ? Díky. Ještě se podívám co je štítku...
Datum: 18. března 2013 22:05
 dík, každý další záznam se hodí
Datum: 18. března 2013 16:21
 Zdarec, já ti vyfotím štítek, co se mi válí doma
Datum: 18. března 2013 15:04
 když se mi připomeneš tak ti taky opíšu tok výroby a číslo rámu z mojí 05ky
Datum: 17. března 2013 22:54
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 jasný, pokecat někdy můžeme, ale dnes už ležím v posteli.. skype: marquee.dj
Datum: 17. března 2013 21:59
 cus jestli máš skype nebo facebook tak by jsme mohli pokecat já jsem chtěl to samí udělat s tipem 21
Datum: 17. března 2013 21:55
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 no tahle knížka už mi nějaký pátek leží k knihovně, jenže o 05 tam toho příliš moc není a informace jsou trošku zmatené, jsem z Kozojed u Kostelce nad Černými lesy.
Datum: 17. března 2013 21:51
Datum: 17. března 2013 21:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No na tom právě pracuju aby jsem to dokázal říct téměř na beton. Teď to částečně dokážu odhadnout, ale čím víc bude lidí kteří přispějou číslem rokem výroby a stavem stroje tím to bude přesnější. Bohužel spolupracovat zatím nikdo moc nechce.
Datum: 17. března 2013 20:52
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Takže když ti napíšu číslo mého 05tkového motoru, tak mi řekneš rok výroby a jakej měl mít orig karbec, zápalko ?
Datum: 17. března 2013 18:01
 Tak se mi bhem odpoledne podařilo zaevidovat 18strojů 05 a už teď se dají docela slušně odhadovat počty varobených 05tek v jednotlivích letech a další věci 
za každé další výrobní číslo a rok budu moc rád. Databázi se postuně chystám zpřístupnit, aby si každý mohl ověřit zda třeba doklady opravdu patří k jeho stroji nebo jestli konkrétní provedení je skutečně originál.
Datum: 17. března 2013 17:44
 Přístupové heslo bylo změněno, v případě že by se někdo chtěl podělit o fotografie, zašlete mi je na jawa-05@email.cz a já je na webu rád zveřejním.
Datum: 17. března 2013 16:05
Jméno: 639
IP: uživatel12352
 Ahoj potřeboval bych vědět kolik tak stojí generálka klikovky a výbrus na jawu 350 639 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 21:32
Jméno: 639
IP: uživatel12352
 díkýrnrn
Datum: 28. března 2013 21:32
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Ptal jsem se v Kašavě a bylo mi řečeno, že výbrus cca 1500,- a klikovka 2500,-
Datum: 23. března 2013 9:37
 Zdravím všechny,
potřeboval bych prosím poradit. Mám Mustanga, dříve mi dělal, že během delší,někdy i během kratší jízdy se jakoby zadusoval. Avšak s benzínem to němělo nic společného. Stačilo jej nechat chvíli odpočinout a pak normálně jel. Nyní mi nechce hodit jiskru už vůbec. Vyměnil jsem svíčku,fajfku, kabel, cívku a nic.
Může mi prosím poradit, čím to může být ?
Díky moc Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 18:38
 Kondenzátor? nebo mě napadá vysokonapěťová cívka - ta kolikrát dělá bordel když je špatná (nebo se víc zahřeje - v případě jawy 20. 21 kde je schovaná pod plechy a v teple  )
Datum: 17. března 2013 18:38
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 zdravim,mam problem ohledne demontaze lozisek z cepu klikove hridele. mezi setrvacnikem a loziskem je asi 2 mm a dve loziska za sebou (mz 150) zkousel sem to ohrat loziska horkovzduskou na docela velkou teplotu a vubec nic problem je v tom ze mezi lozisko a setrvacnik nevlozim zadny stahovak. Mate nejake figle a zkusenosti jak na to? .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 12:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj lolek!Dobře radí kolecko!Já bych vzal plech tak silný jaká je mezera,udělal v něm díru jaký je prúmět kliky,prořízl, aby šel nasadit za ložiska, těsně vedle ložiska vyvrtal díry, prostrčil šrúby, zezadu pořádně přivařil!!!Přes kliku pevnější plocháč, úhelnik nebo účko v něm díry pro šrúby a uš enom dotahoval matky!!! Tech šrúbú može byt aj víc jak dva.Potom ten vrchní díl by byl z nečeho silnějšího aby se neprohybal!A musí to jit!!!Esli ty ložiska sú vychozený, tak bych použil násilí!!!Toš tak!
Datum: 17. března 2013 12:51
Datum: 17. března 2013 11:45
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 kolecko mas nejakou fotku? bojim se ze ty packy stahovaku rupnou kdyz budou mit jen dva milimetry....navic tan sou dve loziska (dvojnasobna sila na demontaz)
Datum: 17. března 2013 11:38
 Sehnat si na to stahovák...pučit, koupit, případně vyrobit...
Datum: 17. března 2013 11:32
 Zdar, jakje je rozdíl mezi horkovzdušnou pistolí a pistolí opalovací? díky a pěknej zbytek víkendu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 10:37
 Čus, je to pouze různý název pro tu samou věc...fouká to horký vzduch, a mimo jiné se to používá na opalování staré barvy, proto tomu někdo říká opalovací pistole...
Datum: 17. března 2013 10:37
 Zdar panove. Dělám si elektřinu na Jawa 555 a zajímá mě jak jsem ve schématu zjistil, všude je uvedeny usměrňovač na světla. Původně jsem tam nic takového neměl. Je to důležité, anebo bude mi to fungovat i bez tohoto nesmyslu? (-: K čemu to má sloužit? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 22:26
Jméno: hlasam
IP: uživatel14060
 Dík, stačí...
Datum: 18. března 2013 22:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj hlasam!Rozumný odpovědi nigde!Toš to ešče skusím já!No gdyž tlumivce budeš říkat usměrňovač a myslet si, že je to nesmysl, tak se nediv mojí odpovědi! A fčil vážně! Esli Ti to svítilo bez tlumivky a bez zadního světla a nemáš negde větčí přechodový odpor, toš máš slabý magnet!Jinak by ta žárovka zhořela! Tlumivka je tam proto, gdyž přestane svítit jedna žárovka aby ta druhá se nespálila. Taky při přepínání předního světla se može stat, že na moment nebude svítit žádný vlákno a potom ta zadní by se spálila!Proto ta tlumivka! Nekerý dvojsedadlový Pionýry měly zadní žárovku napájenú dvoma drátama a zapojenú na přední vlákna!To potom ta žárovka byla ukostřená přes nesvítící vlákno!Toš tak! Esli Ti to stačí? Ešče pro tremat: Gdyž nezávisle na otáčkách, toš by mě aj zajímalo gde se veme tá eletrika při volnoběhu?
Datum: 18. března 2013 20:28
Jméno: hlasam
IP: uživatel14060
 No dobře... Tak pro ty méně chápavé... Dělám elektroinstalaci na 555 a překvapilo mě, že 550 tam nemá ve schématu tu tlumivku, a 555 má, přitom mi přijde že tyto dva modely mají stejnou elektroinstalaci. Do teď jsem tam neměl tu tlumivku na tom 555, a svítilo mi to, kromě zadního světla. Zajímá mě, co se změní když ji tam přidám, anebo jestli je důležité ji tam montovat. Děkují za rozumné odpovědi...
Datum: 17. března 2013 14:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj hlasam!No gdyž myslíš, že je to usměrňovač a nesmysl, toš Ti to ani nebudu vyvracet!!!Jo pújde, ale gdoví jak dlúho!Toš tak!
Datum: 17. března 2013 9:39
 To je přidělaný v zadní části krytu paraboli (pod tacho.) a je to na ustálení proudu který de do světla aby ti to svítilo stejně nezávisle na otáčkách
Datum: 17. března 2013 8:45
 elektřinu? snad elektro instalaci, ne? ... a ano pujde to i bez něj
Datum: 17. března 2013 0:28
 Zdar draci, sestavil jsem pionýra, ze začátku jel bez problémů, ale ted se mu nějak nechce do otáček, nevynechává, ale prostě to nejde, ale na volnoběh hrozně řve! přitom jsem čistil trysky a jsou čisté čím to může být? Svíčka je taky OK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 18:52
 gufera . . . P.S. dají se vyměnit bez půlení motoru, stačí sundat zapalování a primární převod u spojky
Datum: 17. března 2013 18:52
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Gufera...přisává falešný vzduch. vydřené šoupátko... vysoký volnoběh. ( toto jsou možné příznaky )
Datum: 17. března 2013 17:16
 3patný gufero u magneta
Datum: 17. března 2013 8:46
 nekde nasává falešný vzduch
Datum: 16. března 2013 21:43
 Čau, chcu si převrtat difuzor na 19mm u origo karbecu na fechtla, ale nevím jestli mám ani převtávat ty dva otvory pod difuzorem (neznám přesný název) co vedou k tryskám. Popřípadě na kolik mm? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 22:58
 očekávání velké... přínos ale nebude žádný no obyčejném válci
Datum: 16. března 2013 22:58
 Čekám od toho větší výkon ve vysokých otáčkách, a to ani nevim že stejsky tam o tom něco má. Chci to jako levnější variantu.
Datum: 16. března 2013 22:14
 mužu se zeptat co od toho čekáš? ses dival na stejskyho web, ze?
Datum: 16. března 2013 21:44
 Nádrž se šroubovacím víčkem měla jenom Jawa 05 nebo i 20 a 21 STARŠÍ.děkuji BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 12:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pro doplnění u 05tek nebylo šroubovací víčko po celou dobu výroby, modely po modernizaci už měly špunt jako 20/21, jednu dobu měly špunt a nádrž měla zárověň odvzdušňovací labyrint, ten byl později odstraněn a ve víčku byla odvzdušňovací dírka
Datum: 17. března 2013 12:58
 550/555/05
Datum: 16. března 2013 21:17
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat a poprosit o radu... rnjedná se o tyhle řidítka rnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3094.htmlrnsou nádherný! a já se Vás chci zeptat jak je upnu na řidítka? jak je tam přidělám na jawu 21 ?? rnstrašně moc prosím o radu... předem děkuji za odpověď s pozdravem Buršík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 22:12
 jestli nemas zadny predstavec na motorku tak pouzi treba z kola jezdim sjezdy na kole takze vim co a jak takze si myslim ze tady toto by melo vydrzet
http://www.bartonicek.cz/predstavec-25_4mm-uno-1-90-a-110mm-al-6006~z25,14,012.html
musi to byt ten co je na dva srouby aby ta objimka sla rozdelat aby si na to mohl dat ty riditka
Datum: 18. března 2013 22:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jaroslave!Šak je tam napsaný TRAMP 350!Toš tak!
Datum: 16. března 2013 22:20
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, potřebuji poradit, dělal jsem go motoru škody 120l a dnes jsem ho šel zkoušet nastartovat, první mě po nějaké době točení chytl, vrčel tak minutu a zdechl pak ještě asi jednou to samé a pak už vůbec nic, tak jsem se díval jestli hází jikru to hazí všechny čtyři, ,kontroloval jsem i odtrh naastaven na ,4mm pak jsem i nastavil předstih na 5° a pořád nic a benzím tam taky teče, pak jsem zkoušel předstih od 3°až po 7°a pořád nic tak už jsem uplně zoufalý prosím o rady ještě dnes děkuji všem moc předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 13:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Ten motor šel před tím pravidelně nebo to koktalo?? a máš dobře kolo na vačce?? Některá kola z druhovýroby mají špatně značky na nastavení časování, když se budeš těch značek držet a nastavíš 12čepů tak je to uplně blbě a přesně tohle to pak dělá
Datum: 17. března 2013 13:04
 jinak pokdu bys nemel tak male merky jako ja (mam v praci od 0.4) tak sem na tectoru dával na sání 0,4 těsnění a na výfuk taky 0,4 a tam akorat.... po startu byl motor tichucky... takze zas tak presne na setiny to byt nemusi.. hlavne je dulezite serizovat to pri pokojove teplote (20°C)
Datum: 17. března 2013 0:09
 neni to střídání ale střih (doba kdy se výfuk zavírá a sání otevírá) ... ve směru otáčení motorem natočíš kliku tak aby byl ve stříhu válec 1 .. seřizuješ vůle na válci 4 (vůle na sání asi 0,15mm a na výfuk dej 0,20 nebo 0,25) ... pak toč klikou abys dostal střih na válci 3 a seřídíš vůle na válci 2 .. pak střih na válci 4 a seřídíš vule naválci 1 ... potom střih na válci 2 a seřídíš vule na valci 3.
Datum: 17. března 2013 0:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawasss!A gdyž sem Ti posledně napsal (tj 12.března ve 20:57) napiš na:"2beo@seznam.cz",toš si proč nenapsal?
Datum: 16. března 2013 23:19
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 a ještě bych se chtěl zeptat jak tady všichni píšete tu vůli ventilů tak já jsem ji šteloval ale nevím jestli jsem to dobře pochopil, četl jsem si to v příručce, vím že má být 0,20 a 0,15 když střídá první tak se šteluje na 4. a tak dále ale nevím prostě přesně jak se to myslí tak kdyby tady někdo přesně do detailu popsal jak se to šteluje byl bych moc rád
Datum: 16. března 2013 22:49
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jarda: to stím odtrhem 4mm to samozřejmě nemám to jsem se překlepl, mám ho normálně o,4mm,
postul: tak záleží jak kvalitní tu go chceš já jsem třeba zabrousil hlavu, vše pořádně vyčistil, dal nové těsněni, zabrousil ventily, dal nové pístní kroužky a tak, ale pokud by jsi to chtěll pořádněj tak se ještě dělá klikovka výbrus nové rozvody a tak dále
Datum: 16. března 2013 22:47
Jméno: Jarda
IP: uživatel15243
 Možná jsem to špatně pochopil, Škodovku jsem už taky nějaký pátek nedělal, ale odtrh 4mm mě dost nesedí!
Jestli máš 4mm odtrh, tak bych se divil, kdyby to kladívko vůbec seplo.
Moje stará 105 S byla dost citlivá na seřízení ventilů a předstih, jinak byla znát každá větší změna teploty. Pořádně napumpuj rukou benzin pokud to nepomůže, tak jak píší ostatní, projdi palivovou soustavu a pohraj si se seřízením rozdělovače i karburátoru.
Datum: 16. března 2013 20:30
 a mohu se zeptat co obnáší to GO motoru na škodě 120?
Datum: 16. března 2013 20:21
 sedí ti dobře víčko na odkalovači?
Datum: 16. března 2013 20:02
 jaké máš vule na ventilech? .. setkal jsem se se škodovkou 100 která měla nastavené ventily uplně bez vůle... ono to chytlo, chvili vrcelo a pak zdechlo a uz neslo nahodit.. po seřízení ventylů to šlo normálně
Datum: 16. března 2013 18:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14654
 eště mě napadá sejtko je i v karburatoru v nalitku od hadičky je to nějaka 12 klč na šestihhran jen vytočit.... jestli si pamatuju dobře skust to vybrat a uvidíš
Datum: 16. března 2013 18:55
Jméno: pepa
IP: uživatel14654
 ja sem škodovku dělal naposled před par lety ale viděl bych to na malou dodávku benzínu .... prostě neš ti o tam čerpadlo natlačí tak to vzdechne pak si to zas trošku natahne a vrčí... nemáš bordel v odkalováku na čerpadle?
Datum: 16. března 2013 18:52
 zdar draci koupil jsem nove zapalovani a chtel jsem ho namontovat ale nevejdou se mi tam civky na svetla narazi do karteru i kdyz jsem je povolil ty civky jsou vsechny stejne velke svetelne jsou propojeny nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2013 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Máš pech. Máš stator do novýho motoru s nálitkem a motor starej bez nálitku...vyměň kartery
Datum: 29. března 2013 19:53
 Draci měl bych prosbu, mám Čz 175/487 a hrozně se mi líbí rám co je za sedlem nad zadním blatníkem ale nikde jsem ho nesehnal ke koupi.. Nevíte kde bych sehnal? Radši bych origo než ho tvořit... Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 21:44
 Ta už tam visí pěkně dlouho a bude celkem rozebraná. Já sem ho sehnal u Procházky, ale je to snad dva roky nazpět, co tam měl pár kusů. Nárazově se můžou někde objevit, je třeba to sledovat, možná zkusit burzu.
Datum: 18. března 2013 21:44
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Na motorkářích je jedna ČZ 175/487 na prodej na díly, ale vyfocenej nosič tam nemá, zkusit se ho zeptat...
Datum: 17. března 2013 17:21
 Přesně tak měl jsem na mysli nosič  díky za radu a opravu...
Datum: 17. března 2013 9:34
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Člověk by podle tvojí definice ,, rám co je za sedlem nad zadním blatníkem,, skoro řekl, že myslíš nosič  Jinak klasika, aukro, a různý inzertní servery, sám si dát inzerát...
Datum: 17. března 2013 1:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Zdar, potřebuji buď zrepasovat, anebo koupit komplet převodovku na pařeza 550. Poraďte. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 14:14
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravim, chtěl bych se zeptat z jakýho materiálu si mam pořídit pístní kroužky nejsem si jistej jestli by litinovej kruh neprask, protože mam upravenej výfukovej kanál...šířka 24,1mm, 28,6 mm od HU, na horních rozích rádiusy R7 na spodních R10 horní strana kanálu je propilovaná do oblouku, tvar cca stejnej jako origo kanál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 13:38
Jméno: Standa H.
IP: uživatel15245
 Tak byl by dobrej i litinovej,ale chrom je lepší že jo... Pokud budeš dávat litinu tak to klidně otevři víc,ta vydrží všechno,když tam je nějakej radius
Datum: 17. března 2013 13:38
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Doplnění otázky: z jakýho důvodu by litinovej nebyl vhodnej.
Datum: 17. března 2013 9:03
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Docela by mě zajímalo to ,když mam horní stranu kanálu do oblouku tak by se měl kroužek vrátit snáz do puvodní polohy... nebo je to jinak? Napiš my z jakýho důvodu by litinovej dík.
Datum: 17. března 2013 9:00
Jméno: Standa H.
IP: uživatel15245
 Ve vrtání 39 se dá s rozumnejma radiusama jít až do 27mm,ale oblouček,že jo.... Jestli ti tam nejde kroužek tvrdě na hranu,tak kup chrom kroužek
Datum: 17. března 2013 6:44
Jméno: Standa
IP: uživatel12656
 mam VK siroky 27 a krouzek to bere vklidu vrtani 39.00
Datum: 16. března 2013 17:41
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Válec teď má 39,00 a budu ho dávat na výbrus, takže to bude v pohodě..dik za odpověd
Datum: 16. března 2013 8:41
 vydrží to... případně dej přebrousit na 39mm válec.. ale to pak snese šířku výfuku i 26mm
Datum: 16. března 2013 3:08
 Ahojte mužete mě poradit jaký ložiska mám koupit do řidítek Jawa 207 do toho krku....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 18:15
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 15. března 2013 18:15
Jméno: jawa12
IP: uživatel15236
 Zdar chlapy potřebuju poradit, koupil jsem zapalovací cívku novou motorka nejede, když cívku zapojim na dvě světelný tak jede a teď jsem se dočetl, že pionýr má osmi voltovou indukční cívku a já tam mam šestivoltovou je tam nějaký rozdíl? Je to zapalování pionýr 21, dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 22:52
 draku na kterym miste statoru mas danej zapalovaci pol? pac jsou dva typy umisteni. bud navrchu u kolecka pro retaz nebo dole blize k prednimu kolu. nebo ti poradim toto: vyhod docasne svetelny civky a zkousej na kterym z mist pro umisteni polu ti to zase pojede..
Datum: 15. března 2013 22:52
Jméno: jawa12
IP: uživatel15236
 Tak proč mi to nejede na zapalovací cívku a na světelný jo a je to vše nové
Datum: 15. března 2013 22:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jj taky si myslim že je to jedno ja mam taky 6v, je jedno jestli 8v neebo 6v
Datum: 15. března 2013 21:47
 to je jedno co tam mas mě to jezdí na 12V cívku na druhim mám zase 6V takže to je jedno
Datum: 15. března 2013 21:41
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Zduř draci, budu lakovat fichtla a chci se zeptat co by ste mi doporučily za barvu (základ bude 2 složkový akrylátový plnič)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 0:37
 Klasika dvousložkový...
Datum: 16. března 2013 0:37
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Klasiku nebo 2 složkový
Datum: 15. března 2013 20:12
 akroš, nic jiného bych nedával
Datum: 15. března 2013 18:59
 zdar draci chtěl jsem se zeptat o kolik mam vypilovat kanálky a vybrousit horní část válce abych mohl vsadit klapku (přívěru)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 8:16
 prosim tě stando mohl by jsi mi poslat na tebe kontakt potřeboval bych se stebou poradit ohleně válce (vypilování kanálků) děkuji
Datum: 18. března 2013 8:16
Jméno: standa
IP: uživatel15245
 Aha... Tak tady v tom nejedu,na to jsem moc malej pán...jak říká kolegáček pode mnou... A když už ji tam budeš cpát,tak by mi zajímalo jak to budeš regulovat? Elektronicky? Rukou? Nohou? Podle zvuku? Podle čidla otáček K.H.? A to budeš přivírat tech cca 150° co má seriovka na výfuku? Co výfuk? Myslíš že ho bez brzdy trefíš aby ti jel? Na přívěře? .... Otázka k zamyšlení (zavedl mi k této myšlence Frikulín před cca 5 lety)....Co se stane,když udělam na točivku dlouhej vejfuk a těsně před maximem točáku mu zkrátim rezonanční délku na maximální výkon válce? Řekněme mechanicky...nejedná se o přívěru...na podobné téma najdete pár řádků i ve Stejskyho diplomce... Mam to 4 roky rozebraný na stole...
Datum: 17. března 2013 14:01
Datum: 16. března 2013 10:11
 já myslím že angel se díval na fotky u stejskyho na webu a řekl si že to zmákne taky
Datum: 16. března 2013 9:37
 Naladit klapku chce zkušelosti. bohužel s tím mám svoje zkušenosti  ((( proto se vracím k symetrice.....
Datum: 15. března 2013 19:36
 Když čtu ty tvoje dotazy tak ti můžu poradit ať nic takového neděláš.. přečti si nějakou knihu, příručku o lazení 2T motorů ať o tom něco víš
Datum: 15. března 2013 15:26
 Angel: Opravdu si nech poradit, pokud by ses bez znalostí pustil do stavby klapkového motoru, téměř určitě to nepřinese žádné výhody, spíše naopak...nemyslim to nijak zle, jenom se ti snažim ušetřit čas, peníze a nervy
Datum: 15. března 2013 8:58
 jo tak zrychlení.. a vyšší výkonnost... mmm máš pěkné očekávání... představuješ si to jako hurvínek válku  ... jen abys pak nebyl zklamaný  klapka totiž neudělá vubec nic
Datum: 15. března 2013 8:51
 to asi bude záležet na té určité klapce ne?
Datum: 15. března 2013 8:31
 zrychleni je to dosti logické neboli vyšší výkonnost motoru
Datum: 15. března 2013 8:21
 co od té klapky a přívěry očekáváš?
Datum: 15. března 2013 8:16
|



|