Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdarec Draci, chci začít dělat řidičák A1, zítra si jdu pro přihlášku, a než ho začnu dělat tak bych se vás chtěl zeptat na co bych si měl dávat pozor, nějaký rady atd. BUDU RÁD ZA KAŽDOU RADU . Takže díky moc a přeji úspěšnou sezonu. Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 21:58
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 kuba: smutný by bylo, kdyby ne...
Datum: 19. března 2013 21:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
  ničeho se nemusiš bát všechno ti vysvětlí instruktor, hlavně davej pozor na STOPky a přednost zprava,největší chyba u nas v okrese, jako mě to žadnej problem nedělá  ale jak nezastaviš na STOPce tak automaticky zavěrky dělaš znovu
Datum: 19. března 2013 20:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to jsou otazky totok  myslis jako si dát pozor s výběrem autoskoly, anebo s chybama na silnici ? chyby na silnici ti řekne instruktor, pokud trefis na nejakeho v klidu co ti řekne a vysvetli  tkže není vlastně co radit  jinak dodržovat předpisy na to si dej bacha
Datum: 19. března 2013 18:30
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Ahoj, mám Jawu 20 a chtěl bych na ni dár řídítka s hrazdou z Jawy 21. Chtěl bych vědět, jestli mi na to budou stačit stávající lanka, nebo budu potřebovat delší. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 20:36
 Lanka delší koupíš, ale mělo by to vyjít i s normálníma
Datum: 19. března 2013 20:36
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Stačilo zrovna napsat Ano, nebo Ne.
Datum: 19. března 2013 19:32
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
  a co se ti na tom nezda? ze z 21ky jsou o par cisel delsi?  jaj uvazuj trochu
Datum: 19. března 2013 19:14
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Fakt? To se mi nezdá.
Datum: 19. března 2013 18:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jo lanka se děljí jedné délky, tak co myslíš?
Datum: 19. března 2013 18:31
Jméno: Pepa Žák
IP: uživatel15251
 Zdravim..bude ještě k mání devítka primáro ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 21:41
 asi tak za mesic,vyrobce zatim nic neudela
Datum: 19. března 2013 21:41
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 Zdravím, mám problém se simsonem,už když jsem ho koupil,nepojízdný tak nenakopával jen to tak o sebe škrkalo,ted jsem udělal GO motoru a tu pružinu jsem možná natáhl o otočku víc,a zas to jen škrtá a nebo se to ani nedotkne takže projedu uplně naprázdno,nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 17:15
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 nene to vůbec nezabírá už od nakopávacího segmentu...
Datum: 20. března 2013 17:15
 A nedělá to spíše blbě seřízená spojka ?
Datum: 19. března 2013 22:57
 čau draci, nedávno jsem se setkal s názorem, že když třeba jedu s fichtlem na rovince a nebo z kopce a mám jen lehce přidaný plyn, tak to motoru nijak zvlašt nepřispívá.že klika dotává naprdel Mám tím na mysli, když mám přidáno o torchu víc, než je volnoběh a motor má takový ty občasný detonace, tedy když nemá pravidelný chod při větším plynu. Prý je lepší jet s více plynem.. Co si o tom myslíte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 19:49
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Řešíte kraviny s tim bržděním motorem. Když nebude 50 stupňů a nebudete sjíždět Grossglockner tak to ničemu nevadí. A mačkat spojku a protáčet motor je největší píčovina, akorát kurvíš spojku. Vyřadit na neutrál je nejlepší, ale ne v noci kdy ti přestane svítit světlo  A na to vypínání zapalování při zařazenym kvalktu pozor, nahromadí se ve vejfuku benzin, pak zapneš zapalování a může to blafnout a je to nepříjemná rána.
Datum: 19. března 2013 19:49
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 z dlouhých kopců nebo dlouho mírný je nejlepší motor vypnout nebo alespon vyřadit a neni co řešit
Datum: 19. března 2013 17:38
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 myslim ze resis kraviny , kdyz je motor zdravej tak neakej kilometrovej skopec ho nemuze poskodit , olejovy film vydrzi
Datum: 19. března 2013 15:44
 taky jsem o tom slyšel. řeším to tak, že když je dlouhej kopec, tak občas vymáčknu spojku a trochu přidám plyn ať se promaže.
Datum: 19. března 2013 15:21
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 tady tím asi myslíš, nebo je myšleno to že se motor míň maže, protože pokud jedeš z kopce s zavřenym plynem(šoupátko dole) jde do motoru jen množství směsi (Benzín + olej + vzduch) na volnoběh, přitom motor má ve skutečnosti otáček podstatně víc, -ale myslim si že pokud je to jen krátkodobě, nebo jen občasnemělo by se nic stát, (ale zase musim řict, že když někdy rozebírám motor, který nedavno běžel tak v klikovym prostoru je docela dost vysráženýho oleje, ale tím nechci říct že to nějak neškodíbrzdit motorem) dál záleží na stavu motoru a to v jakym poměru mícháš benzín + olej, proto třeba auta Trabant nebo Wartbug s 2T motory měly volnoběžku aby z kopce nepřetáčely motor, tak asi takhle,
Datum: 19. března 2013 11:45
Jméno: sas
IP: uživatel12881
 ahoj vím že to sem nepatří ale určitě někdo z vás má zkušenosti s emzetou..jde o to že se chci zeptat jestli jde vyndat klíček na řidítkách.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 21:33
Jméno: 111
IP: uživatel14573
 ano jde mel jsen 150 i 250
Datum: 22. března 2013 21:33
Jméno: Pep
IP: uživatel15250
Posl.aktualizace: 23. března 2013 6:51
Jméno: standa
IP: uživatel15266
 No na skútra to určitě přidělat půjde,je to na něj určený. Na fichtla to nepasuje,tam je lepší si udělat sací koleno. Pokud to chceš jen jako okrasnej tuning,tak se dá udělat přechodka na origo koleno a pak tam DO 19 tak nějak funguje,ale o nějakym zvýšení výkonu zde nelze mluvit. Pokud to s úpravou motoru myslíš vážně,tak si alespoň uprav sací kanál ve válci tak aby měl plochu,která využije 19mm karburátor a dále si vyrob sací koleno z trubky o vnitřním průměru 20-21mm a délce cca 5cm. Příruby dopasovat přesně proti sacímu kanálu a proti karburátoru,aby šel připevnit.
Datum: 23. března 2013 6:51
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Ahoj,
Koupil jsem si přepínač světel pro Jawu 50/21. Na ní byl doteď obyč. páčkový přepínač bůhví z čeho. Čím se ten přepínač světel má správně přichytit k řídítkám ? ( nejlépe odkaz ) PS: koupil jsem si chromovou verzi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 10:39
Jméno: Martin
IP: uživatel15187
 díky Matronek
Datum: 20. března 2013 10:39
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Kdyby ses podíval do katalogu ND, našel bys to tam, ale že sem tak měkkej, tak ti to napíšu  Příjde tam šroub M3.5x28 , matice M3.5 a podložka 3.6
Datum: 19. března 2013 17:34
 a v technický dokumentaci to neni? páč to ti asi nikdo neporadí
Datum: 19. března 2013 15:23
Jméno: Martin
IP: uživatel15187
 Tak to by mě nenapadlo... Chtěl jsem vědět jakým přesně. Chci pincka zrenovovat přesně tak, jak vyjel z fabriky, tak bych rád věděl jaký přesně šroubek tam má být + jestli byl jiný pro chromovou verzi nebo Al verzi...
Datum: 19. března 2013 13:38
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 sroubkem
Datum: 19. března 2013 12:01
Jméno: we
IP: uživatel1272
 Ahoj seso kdy bude v nabídce klakson na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 6:16
 as za dva mesice,,musi se udelat,,sesa
Datum: 19. března 2013 6:16
Jméno: gor
IP: uživatel1272
 Dobry den je tachomet na jawu 555 stejny s jawou 20 (myslím prumer) Predem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 21:38
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 ano má stejný průměr
Datum: 18. března 2013 21:38
 Dotaz pro Standu, prosím tě dokázal by jsi mi vypilovat kanálky na válci (jawa 21) aby to mělo větší výkon budu tam dávat karburátor dell orto 21 difuze Já si na to netroufnu rád bych to dal někomu kdo s tím má větší skušennost a kdo to už někdy dělal je tam dělán nový výbrus děkuji můj email je Milan.kuch@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 21:05
Jméno: tom
IP: uživatel14530
 dell orto 21 nenní blbost jak tu všicni píšete kdyby jste to dovedli naladit tak to nato jede parádně,jezdíme ho na 2 závodních motorech a jede to suprově,a motory to nejsou žádný originály skoro vše v nich je jiný
Datum: 20. března 2013 21:05
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak adresa musí byt bez mezery!!!cezete22 se tam vlúdila!Toš aj trochu přemýšlajte, šak hlava néni enom na čepicu,Nééé?
Datum: 19. března 2013 21:39
 Standa, má zde na FI uveden email snad 100 x pohlej v příspěvcích...
Datum: 19. března 2013 10:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co vím, tak Standa má teď hafo práce, tak, že asi záleží jak moc na to pospícháš, Dellorto 21mm je blbost pokud nechceš jezdit silniční závody a nemáš závodní rychlou převodovku ale i tak uplně ztratíš spodek a budeš točit určitě přes 10000ot, to už jsem loni zkoušel na ostrém válci od Standy a vrátil jsem se k 19mm kde to má podstatně lepší průběh a na maximu otáček se to výrazně neprojevuje, další věc, že výbrus se většinou dělá až po úpravě, protože když ho uděláš před tak si akorát připravíš pakárnu, co si ale určitě připrav je perfektní klikovka, protože jak už tu nekdo zmínil, když budeš mít kliku na ho... tak můžešš ladit co chceš, a taky se připrav na hodně ladění s výfukem, prostě naladit dvoutaktní padesátku jen tak na koleně není pr..., rozhodně nepočítej s tím, že vezmeš válec namontuješ k tomu dáš karburátor a frčíš, na to rovnou zapomeň
Datum: 19. března 2013 6:43
 adresa standa.hrbek@seznam. cz je neplatná
Datum: 18. března 2013 23:36
 děkuji za poskytnutí informací cezeta22
Datum: 18. března 2013 23:15
 Omlouvám se, poslední příspěvěk měl směřovat na na "angel"  , už bych měl přestat s tou slivovicí
Datum: 18. března 2013 22:51
 Brembo - Ok rozumíme si, solidní spodek motoru je základ na kterým se dá stavět ...a sebe lepší válec moc neoživí blbě se točící kliku kterou někdo nabouchal kladivem .... a to je ono mít všechno seriového v nej. pucu a k tomu se přidá pár maličkostí a ono to překvapivě jede .... sám jsem "malý pán, takže Kendy - primár mám origo, jiné úpravy nevedu - origo karbec - přetryskovaný, origo filtrbox vhodně zacpaný/uvolněný, výfuk na plech čistý, jiný koleno a spousta hodin hraní si s filtrboxem, hladinou, výfukem ... - prostě seriovka na kross a a vesnický ježdění.... takovej docela drahej a časově náročnej koníček  , jinak fakt napiš Standovi email, nějak se domluvíte.. Cena je v podstatě na dnešní poměry směšná ... email na něj tu je ... sorry za reklamu Stando
Datum: 18. března 2013 22:44
Jméno: Kendy
IP: uživatel15248
 Mám taký dotaz, líši sa nejak výfuk z mustanga od ostatných pionierov ?
Cezeta22 - a primár máš seriií alebo 9z ? aké upravy maš ešte na nom ?
Datum: 18. března 2013 21:40
Jméno: brembo
IP: uživatel7456
 cezeto, hlavne plati, ze namontovat jen tak nemuzes zadny upraveny valec. Pokud nekdo neco jen da na motor, ktery nejede ani jako seriovy a ceka zazrak, tak hold dopadne blbe. Potom je jakakoliv uprava zbytecna, at uz cestovni od stejskyho nebo jina. Kouzlo a vysledek je v odladeni..., jen to asi nekoho nebavi, neumi, nechce, nevi a kdovi co jeste.
Datum: 18. března 2013 21:37
 No, spíš ti podle mne doporučí 19 mm dell orto... + sadu určitého rozmezí trysek ... ale, jednodušší a levnější je doladit origo tryskama protože 21 mm je sakra dost, to už krmí třeba dle válce 10 000 ot., životnost ? A spodek nic moc a kde je zbytek ? - spodek motoru - rychlej 3Q., spojka, výfuk ..... však napíše nebo ho zkontaktuješ .... sám mám dle jeho vzoru "serii do terénu a s sekundárním převodem 10/55, jiným výfuk. kolenem + výf. z mustanga jde na za 1 na zadní a to mám i s botama skoro metrák...  , kam se hrabe CU co má kámoš od Stejskyho - ten samej převod , aneb naladěno a nasazeno je sakra rozdíl  Sám jsem od něj chtěl válec, ale raději jsem něco vytvořil sám ...
Napiš mu a nic jinýho neřeš : standa.hrbek[zavinac]seznam. cz
Datum: 18. března 2013 21:18
 Prosímvás zamyslete se trošku nad tím co píšete.. 21 dell orto.. viděl si to vůbec někdy?  i kdybys udělal válec kterej by to pobral tak to nepobere spojka a tím hůř převodovka. Nemluvě o 100mm klice. Poznáš sám co ti napíše standa
Datum: 18. března 2013 20:49
Jméno: Kendy
IP: uživatel15248
 Mňa by tiež zaujímalo čo je to za upravu valce a ake dalšie úpravy ako karbec, výfuk potrebujem ktomu, aby to vydalo maximum z tej upravy.
Datum: 18. března 2013 20:32
Jméno: Mário
IP: uživatel12041
 Můžu na skupinu AM řídit pionýra Jawa 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 11:00
Jméno: Mario
IP: uživatel12041
 Ale skupina AM je do 45 km/h a nebo do 50 ccm.
Datum: 23. března 2013 11:00
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 20. března 2013 13:49
 Fichtla řídit nemůžeš, ale takové kombajn má konst. rychlost jenom 25km/h............
Datum: 19. března 2013 18:09
 Hejňa: 550, nikoli 555...
Datum: 19. března 2013 16:08
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Šlo by to, kdyby jsi měl 555. Ta má kostrukční rychlost 45 km/h. Má to taky pár 05, ale ta se moc často nevidí.
Datum: 19. března 2013 15:58
 mě příde jako by ty lidi ani nevěděly na co dělaj autoškolu, jako dá se řídi cokoliv,otázka je jak dlouho, s a nebo bez určitýho oprávnění
Datum: 19. března 2013 9:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Pokud budem na takový blbý dotaze reagovat, toš temu ani nebude konec!!!...A pro Mário: Možeš aj s autobusem!!!
Datum: 18. března 2013 21:14
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 NE a NE a NE !!!!!!!!!!!
Datum: 18. března 2013 19:35
Jméno: petan
IP: uživatel15207
 jo mužeš
Datum: 18. března 2013 19:33
 Ne...
Datum: 18. března 2013 19:32
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 ahoj vím že tnhle dotaz je tu po 15648415616  ale já sem slyšel od motorkářu že emzeta 150 má vyjímku při řízení s ŘP A1.A od instruktora v autoškole jsem to slyšel taky.Díky za reakce a sdílení vašich reakcí.Nechci tím naštvat všechny motorkáře co tu jsou.Děkujuu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 20:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No uš sem to negde psal!Já zas slyšel, že gdyž fúká silnej větr toš to prej mlátí s vratama od stodole!A při ešče silnějším ty vrata aj možú uletět!Nebo aj kus střechy tak jak fčerá a přeletěla celú budovu na druhú stranu!To je skutečnosť! A s tema vratama temu věřím! Ale s tú MZ 150 se mě to nezdá!!!
Datum: 18. března 2013 20:39
 Je to skutečně píčovina, oficiálně se to smí řídit až se skupinou A2 a vyšší...
Datum: 18. března 2013 19:13
 když budeš mít štěstí tak seženeš 150 s papíry na 125... pár takovejch už jsem na netu viděl...
Datum: 18. března 2013 19:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Přání otcem myšlenky...
Datum: 18. března 2013 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na mdcr.cz si najdi zákon a když v něm, v novelách nebo ve vyhláškách něco takovýho najdeš (ani to nezkoušej, nic takovýho tam nebude) tak potom jo, ale jinak nic takovýho pro MZ ani pro jinou motorku neplatí!!! S tim, že instruktoři v autoškolách občas kecaj kraviny se smiř, taky sem se s tim už setkal...
Datum: 18. března 2013 18:57
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Čau draci, v létě si budu dělat papíry pro 125ccm a váham mezi Jawou 125 travel nebo ČZ 180/487 s technickým průkazem pro 125ccm nebo i ČZ 125/488. Vyráběli se i s koutočem vepředu + 12V elektroinstalace, bezkontaktní zapalko a podobně  Četl jsem si že tyhle motorky dost trpí na vibrace..
Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 180 číza z toho srovnání leze asi tošku huř stalo by za to se svest ....ale travel je trošku modernější mašina o nějakých 40 let
Datum: 21. března 2013 19:50
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj, čízu 180/487.3 i travela jsem lítal. Vibrace u obojího pocitově podobný s tim rozdílem, že na travelu se vibracema likvidovali žarovky, drnčeli plasty... číza je ostřejší hlavně na rozjezd, cestovka u obojiho podobna, maximalka lepsi u cizi kolem 120, travel daval 110. Spotřebou vede travel 3, při ostrej jizdě 4l. číza 4-6l + olej. na travela jsem kromě žarovek a výměny spotřebaku prakticky nešahnul 30 tis km... číza ty kladivka, vypalit vejfuk a po 15 tis vybrus... podvozkově lepší seděl travel, byl takovej hravěší a čitelnější. číza občas ulítávala při jízdě na doraz...
Datum: 19. března 2013 0:09
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Je to taková papírová válka.. a asi to za to nestojí podle mě.. uvidím třeba někdo bude prodávat papíry na ČZ 125/488 nebo kompletní ČZ 180/487.3+ s papíry na 125ccm už jsem takový inzerát zahlídl ale to je tak 2 roky zpět.. Jinak díky za info
Datum: 18. března 2013 20:04
 Musí se vyměnit klika ještě...jinak musíš si sehnat vyjádření od výrobce, a pak nějaká ta STK a běhání po úradech...
Datum: 18. března 2013 20:00
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Pokusím se optat na úřadě jestli je to možný ale asi bude potřeba evidenčka a zajet s tím na technickou dat tam válec,píst,hlavu na 125ccm aby si to třeba změřili nebo něco napsali to do protokolu a pak by to možná mohla na úřadě přepsat.. To je jedinej způsob jak na to a nebo koupit samotný papíry na ČZ 125/488
Datum: 18. března 2013 19:54
 Já ne, v době kdy jsem to potřeboval tak to prostě nešlo a teď s neomezenejma papírama to už nemá smysl...
Datum: 18. března 2013 19:49
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Máš s tím nějaký zkušenosti s tím přepisem nebo jestli nevíš kde bych se o tom dozvěděl víc.. Ale asi by to chtělo nějakou tu korunku navíc aby to přepsali.. ze 180 na 125
Datum: 18. března 2013 19:39
 Jo v techničáku to přepsat lze...
Datum: 18. března 2013 19:31
 Čerpadlo je tam japonské, od firmy Mikuni, ta dodává čerpadla na kde co...jinak to neni tak že by se to hned kouslo. Když už by to teda nějakou náhodou přestalo mazat, tak ten motor přestane táhnout, začne zvonit...nebál bych se toho...
Datum: 18. března 2013 19:31
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Nebo jestli by se v tom techničáku nějak dal přepsat ten obsah z těch 180ccm na 125ccm jestli je to možný..
Datum: 18. března 2013 19:23
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Kdyby se mi poštěstilo a nějakou tu Čízu dom dotáhnul tak mám ještě obavy z toho olejovýho čerpadla.. Jestli je spolehlivý během jízdy se to může pokazit a hnedka se to kousne..
Datum: 18. března 2013 19:21
 Jinak v TP mam psáno snad 9,5kw, nevim přesně...O víkend jsem se pustil do repase tohohle stroje, tak snad jí dam brzo zpět do provozu
Datum: 18. března 2013 19:20
 Já jsem jezdil na 180/487.4, tzn bez kotouče, s klasickym 6V rozvodem, akorát čerpadlo oleje jsem si tam dodělal...natočil jsem na tom několik desítek tisíc km, a můžu to jen chválit. Podvozkově je to super, brzdy po seštelování dostačující, podvozek se narozdíl od předchozích modelů daleko méně kroutí, už je to prostě vychytanější motorka. Vibrace se u mého stroje prostě nekonaly, asi nějaká výjimka
Datum: 18. března 2013 19:19
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 A jestli se nepletu tak ta 180ka by měla mít kolem 11kW ne?
Datum: 18. března 2013 19:18
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Na internetu sleduji inzeráty na ČZ 180/487.3+ s upraveným techničákem na 125ccm nebo ta stejná motorka jen se slabším motorem 125/488  Ale je jich málo no..
Datum: 18. března 2013 19:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ČZ 180/487.3+ ano dělaly se i verze s hliníkovou zadní kyvnou vidlicí, modernějšimi předními tlumiči a kotoučem, ale takovýhle "vymazlený" verze se špatně shánějí. Mám jednu na ježdění po vesnici a polňačkách. A jede docela pěkně, vibrace jsou znát. Ale pokud je vše dotažené, hlavně vzpěra od rámu k motoru, tak se to dá. Travelka je nudná jako každá 4t 125-ka...
Datum: 18. března 2013 19:03
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, chystám se dát pinckovi novej nástřik, ale o to nejde. Motor dostal kompletní GO a tet má najetý cca 1000 km takže zajetej. Rozdělávat ho určitě nebudu možná bych akorát sundal hlavu a očistil píst od karbonu a vyleštil. Co myslíte má to cenu tu hlavu oddělávat jestli to něčemu pomůže ? 
Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 17:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 To nemyslím ale ty štefty už tak tak držijou.. Kašlu na to hlavu zdělávat nebudu, je to akorát zajetý a asi je zbytečný sundávat po takové trošce km hlavu
Datum: 18. března 2013 17:59
 Převrtaný závit na šteft nějak brání sundavání hlavy?
Datum: 18. března 2013 17:41
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Když už mám převrtávaný 2 závity pro štefty tak už zaváháš jestli má smysl tu hlavu sundávat..
Datum: 18. března 2013 17:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a neni snažší a rychlejší povolit ty 4 matičky, což je když to přeženu tak na minutu a zjistit stav válce, případně i teda umejt hlavu, kdyby to náhodou bylo potřeba? Někdy ty dotazy fakt nechápu...
Datum: 18. března 2013 16:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 To ne žádnej hajzl do něj neliju  Dík
Datum: 18. března 2013 16:19
 Pokud nemažeš nějakym zparchantělym olejem v nesmyslnym poměru, tak to smysl nemá...
Datum: 18. března 2013 16:15
 cus draci dají se koupit motorky krome skutr s autamatickou prevodovko do 125 ccm kdystak pošlete odkazy moc vám děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 17:49
 ne pouze skůtr
Datum: 18. března 2013 17:49
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 cau chtel bych se zeptat mam simsona s51 enduro...kdyz preřazuju tak mi casto neco "zachroupe" v razeni..nevite cim by to mohlo bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 9:22
 špatně seřízený, nebo rozladěný vůle na řadícim segmentu, seřizuje se to zvláštnim šroubkem na kterej je i zvláštní nářadí , ale dá se to i podomácku,ten šroubek je schovanej a zajišťuje ho matka na 13 klíč - při pohledu z pravého boku motorky(po směru jízdy) je jakoby u karburátoru směrem ke spokovýmu deklu
Datum: 19. března 2013 9:22
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 hahaha jo jasne ze ji pouzivam!!!
Datum: 18. března 2013 20:26
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 používáš spojku ? to je páčka na levé straně řidítek  a ta se při řazení zmáčkne víš
Datum: 18. března 2013 18:34
 Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat za li se dá nějak vytáhnout střižený klínek na klice u fichtla ten co drží magnet , jestli je na to nějaký fígl motor je složený a kvůli odvrtání se mi to nechce moc půlit.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 18:41
 právě že netrčí jinak bych ho normálně vytáhl asi to skusím ještě nějak vyklepnout v druhé strany jestli to nevypadne
Datum: 18. března 2013 18:41
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak záleží jestili vůbec netrčí ven nebo alespon trochu jo, pokud jo tak tu to půjde kleštěma, ještě existují různé zmrazovací spreje kterým když to postříkáš tak když to pak trochu poklepneš tak ti to vypadne samo
Datum: 18. března 2013 17:54
 Nevím jak se to střihlo skládám to známému  magnetem to nepůjde je to tam tak nějak natěsno zřejmě to nebude origo kolík ale někdo si tam dal něco měkčího proto se to střihlo.napadlo mě ještě udělat delší vrták a skrz otvor pro vývod elektroinstalace skusit provrtat jinak nevím no. byl bych jistější kdyby tam byl
Datum: 18. března 2013 16:36
 zkusil bych magnet
Datum: 17. března 2013 21:11
 jak se ti ho podařilo střihnout? .. jinak je to uplně jedno když tam nebude.. je tam jen kvůli správnému nasazení rotoru... vůču otočení ho nijak nedrží.. rotor drží na kuželu stažený šroubem.... takže nasad rotor výlitkem na místo kde má být kolíček a naklepni ho a stáhni šroubem
Datum: 17. března 2013 20:42
Jméno: El Bunda
IP: uživatel14157
 já to vždycky vytahoval kleštěma do boku.. to nejde ?
Datum: 17. března 2013 20:30
 ahoj, měl bych dotaz: jak velké kuličky mají být v krku řízení u Jawy 20? já jsem tam našel koule rozměrů 4,6mm, dále 4,9mm a největší je dokonce 5,5mm. Od každé velikosti cca 15-20kusů. A druhý dotaz je, jestli je lepší teda koupit nové kuličky, nebo tam dát zde prodávané ložisko.
Díky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 23:53
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 kolečko píše CELKEM 42 kusů 5mm kuliček, a vskutku do horní i dolní misky příjde suma sumárum 42 kuliček, to znamená 21nahoru+21dolů
Datum: 17. března 2013 23:53
 jen se mi nehe věřit,,že do do krku řízení se vleze 42 5mm kulicek.....
Datum: 17. března 2013 23:44
 to mě nenapadlo se kouknout. příště provedu. Díky
Datum: 17. března 2013 21:30
 Celkem 42 kusů ložiskových kuliček velikosti 5mm. Osobně jsem zastáncem volně sypaných kuliček...Příště mrkni do katalogu ND
Datum: 17. března 2013 17:34
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 zdravím, píšu zas ohledně té škodovky jak jsem psal již několikrát, tak jsem seřídil vůli ventilů ještě jednou pořádně překontroloval předstih a odtrh, pak jsem zkoušel jestli svíčku hází jikru, to hází všechny 4 krásnou, tak jsem zkoušel jít nastartovat, a zese nic prostě ani to nemělo sebemenší snahu, tak jsem se díval, jestli jde do válců benzín a zdálo se mi že moc ne - svíčka mi připadalo docela suchá ,(přitom jsem kompletně čistil karburátor a všechny sítka, a do plovákovky jsem se díval že benzín jde) /SEŘIZOVAL JSEM I HLADINU/ pak jsem ještě zkoušel sundat filtr vzduchu a všiml jsem si že tak v něm je natečenýho hodně benzínu tak nevím jestli to tak má byt či co. Tak prosím poraďte už mě opravdu nic nenapadá co bych šel zkoušet, předem velké díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 20:59
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Sázím hlavu na to že to máš nastavené na 4 válec a ne na 1.Rad je tu spoustu stačí si vše projít.Ale vyzkoušej přeházet kabely na rozdělovači zrcadlově tj 4 na 1 a 3 na 2 jestli mi rozumíš zkrátka vždy ty... naproti sobě ....prohoď.
Datum: 18. března 2013 20:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hele je to jednoduchý, pokud máš mokrý svíčky tak hledej v zapalování, pokud jsou naopak suchý tak hledej v karburátoru,
Datum: 18. března 2013 7:31
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jo mám vždycky to cvakne
Datum: 17. března 2013 22:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 máš na tělese karburátoru dobrou kostru a na volnoběžném ventylu po zapnutí klíčku 12v??
Datum: 17. března 2013 21:36
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 ne neměl, promin napsal jsem špatný pojem lepší by se hodil pojem menší oprava tak tak
Datum: 17. března 2013 21:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a víko rozvodů si dole měl?? to stačí na to aby jsi rozdělovač pěkně rozhodil....
Datum: 17. března 2013 21:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pak trošku nechápu čemu říkáš generálka, rozvod bývají už po pár kilometrech vytahaný jak kšandy, je to snad první věc co se mění, ale jestli říkáš generálka výměně těsnění....
Datum: 17. března 2013 21:15
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 marque : psal jsem so jsem dělal, takže rozvody jsem vůbec nedělal ty byl celkem dobrý a držák rozdělovače jsem také venkk vůbec neměl a zajmalo by mě jestli teda házení jiksry znamená dobře zapojená el a celkově rozdělovač
Datum: 17. března 2013 21:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele už jsem ti psátj a ani jsi se neobtěžoval odpovědět... psal jsi že jsi dělal generálku tak předpokládám že jsi měnil i rozvody... jseš si jistej že to máš dobře? značky na druhovýrobě nesedí a druhá věc máš dobře nasazený komínek? protože když to není problém dát blbě pak ti sice sedí předstih ale palec máš úplně mimo kontakty na víčku.
Datum: 17. března 2013 20:58
 zkontroluj nastavení rozdělovače:nastav 1 válec na pálení tj 4stříhá,na 1 je vůle a ryska na řemenici se kryje s nulo na prsou.palec rozdělovače musí směřovat na 1 šroub držáku alternátoru a krýt se s ryskou na tělese rozdělovače
Datum: 17. března 2013 19:19
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jo a ještě se chci zeptat jestli když mě hází všechny svíčky pěknou jistku tak jestli to znamená či neznamená že je v pořádku rozdělovač a vše ohledně eltriky popřípadě co může být za této podmínky špatně díky
Datum: 17. března 2013 19:01
Jméno: jawaasss
IP: uživatel9121
 tak samozřejmě že to startuju se sytičem, ten vrh rozdělovače mě tam sedí ale nevím jestli ho mám dobře natočený podle mě jen jednu polohu ale nevím ještě mě napadlo nemohl by to dělat špatný kondenzátor, jo a když dávám plyn a mám zdělaný filtr tak s injektoru tam teče benzín (do prvního stupně )
Datum: 17. března 2013 18:42
 komínek.
Datum: 17. března 2013 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel15245
 Hodně blbej dotaz,ale startuješ to se sytičem? Pak máš dobře kabely na svíčkách? Rozdělovač? Neni nějak utrženej? Co palivová pumpa? Dává? A benzín je ok? Neni v tom nafta? Čistě teoreticky,co vejfuk? Průchozí? Ty ventily,udělal si to správně,tak jak psal Čezeťák? Karbec je čistej? Podle počátečního popisu to prostě nedává benzín a nebo je něco v hajzlu okolo rozdělovače...chodíš kolem toho,koukáš na to,nevidíš to a přitom to bude nějaká kravina... Klasika... Takle sem rozmrdal fáčko a pak to taky ne a ne chytit,občas střelilo...o 180° sem otočil takovej cajk pod rozdělovačem...
Datum: 17. března 2013 18:34
 máš správně seřazené kabely vůči válcům? první válec na víšku rozdělovače se pozná podle rysky z boku na víčku.
Datum: 17. března 2013 17:51
 rozdělovač ti sedí?
Datum: 17. března 2013 17:42
|



|