Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pionýr05jawa175
IP: uživatel15279
 http://www.youtube.com/channel/UCJ7JHdgCv6AxO_UA0FTnpdw kukni
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 17:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a? jako sorry, ale takových videek je na youtube 3pr...
Datum: 26. března 2013 17:18
 Draci jak dlouho můžu nechat pio 21 v polopřevodu .. , mám ho v něm od 6 .3 ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Hlavně to musíš pojistit. Jinak budeš platit penále.
Datum: 26. března 2013 18:28
 Jak dlouho chceš....... Zatím není za to žádný postih..........
Datum: 26. března 2013 17:22
 zdar chlapi, prosil bych o radu. Doufám, že bude mít někdo zkušenosti. Na Mustangu mám předni teleskopické tlumiče ze simsona. Při smontování jsem si všiml, že pravý tlumič ( kde oska přesahuje tlumič o +- cca 1-2cm nevím... ana konci je díra) snad víme kde. Tak v té čísti kde hřídel prochází tlumičem a pak do kola tak v tom místě má tlumič vuli do strany. Když hřídel utáhnu nemá to na to žádný vliv. Proto se chci zeptat má stím někdo zkušenost? Co stím? Nebo to tak má byt? Hříděl samozdřejmně neproleze zkrz, ale při řízení to jde cítit, že je tam vůle. Tak snad mi poradíte. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2013 20:57
 nene to všechno mám v pohodě... jen tas díra v tlumiči je vylágrovaná a hřidel v klochtá.. tak asi budu muset udělat nějakou vložku ..... díky za snahu
Datum: 27. března 2013 20:57
Jméno: telda
IP: uživatel15208
Datum: 27. března 2013 19:49
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdarec draci,mám takovej problém.Na mém simsonu dělám elektriku,ale za boha nemohu najít na spínací skřínce bod 58b,nemá tu někdo slimáka a nebyl tak hodnej a juknul se jestli tam ten bod má?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 15:06
 Zdar .. jenom technická, chceš to osvětlení napájet z motoru nebo z baterie ? Jestli z motoru tak je to jednoduché, od přepínače hlavních světel (na řídítkách) povedeš drát přímo k žárovce tachometru, kterou pak ukostříš někde pod krkem, a nebo to vezmeš ze spínačky, kde si najdeš kontakt světel a ktomu to připojíš .. z baterie by to bylo složitější, musel bys najít svorku která má při 2 poloze (světelná) šťávu z baterky , ale to je zbytečný .. no z vlastní zkušenosti vím, že elektrika na Simsonovi je opravdu hrob, opravoval jsem jak S51 tak SR50 a i když jsem měl parádně čitelný schéma s očíslovanýma svorkama na spínačce, dělal jsem na tom asi dva dny, protože to všechno bylo úplně domršený, kontakt sem, svorka tam, tisícero kabelů na kostru apod ... děs běs no .. jestli máš k zapalování dráty původní tak to poznáš podle barev, koukni do schéma..
Datum: 26. března 2013 15:06
 0 - nejde nic (možná klaxon a světelná houkačka) , 1 - zapalování - motor, blinkry...., 2 - totež co u 1 + parkovačka a osvětlení tachometru (aspoňtak to bylo u tý SR 50), takže bude chyba mezi polohou
1 a 2 - v obou musí motor běžet. Dobíjení nemá na zapalování vliv
Datum: 26. března 2013 11:32
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 takze jeste jednou,tachac mi sviti jen pri 3 poloze-svitej parkovacky a motor je vypnlej,kdyz dam 2 polohu-motor zap a svetla taky tachac nesviti,z toho asi plyne ze je nekde chyba na ceste z toho dobijeciho modolu,ne?
Datum: 26. března 2013 10:48
 2 polohu jsem samozřejme myslel jako číslo na víku 0,1,2 (tedy 3. polohu - krajní). Druhej konec žárovky samozřejmě musíš ukostřit, jinak svítt nebude
Datum: 26. března 2013 10:45
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 No drátek ze spinacky od 58 na tachac mam,ale do te spinacky mi k tomu jde stava jen za 3 polohy(ano v predchozim prispevku jsem psal neco jineho,seknul jsem se  )
Datum: 26. března 2013 10:39
 Podle mě to bude ten dobíjecí blok, nejsem si jistej, ale vypadá to tak. Osvětlení tachometru byl mělo být napojený na 58 ve spínačce - měla by ho živit baterka svítit by měl jen v poloze 2 (asi taky záleží na verzi) Elektika je na simsonu něco otřesnýho, samá svorkovnice, kabely co nikam nevedou....
Datum: 26. března 2013 10:32
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 Hele a nevíš co je to ten ladeanlage?Podle překladače tomu moc nerozumim...  jinak zapojuji osvetleni tachometru a k tomu dratu od tachometru proste nejde stava ani v jedne poloze.
Datum: 26. března 2013 10:23
 Podle mě tam žádná 58b není  Elektriky je několik variant, když jsem opravoval elektriku na SR50, tak až třetí schéma bylo správný  Mrkni sem http://moser-bs.de/Simson/simson.html a najdi si správný schéma
Datum: 26. března 2013 10:16
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 zdar draci,něvíte někdo kolik odebírá wattů dobíjení baterky na čz 125/476 ??někdo mi říkal že odebírá tak 7A ale už nevim,, mam tam VAPE 12v 150w --jede i bez baterky,, a k tomu trvale svítim cca 80w. jestli to právě stíhá dobíjet ? díky moc je to blbá otázka
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 10:18
 zaprvý si pleteš jabka s hruškama, za druhý más vape, tak to nemusíš řešit. Zapalování má vlastní okruh nezávislej na baterce
Datum: 26. března 2013 10:18
 Když máš Vape 12V 150W tak je to fakt blbá otázka.....................
Datum: 25. března 2013 23:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 80W je v pohodě, to ještě zbývá "šťávy". Zapalko má vlastní okruh a dalších 70w se ti promění v teplo ve zkrat. regulátoru...
Datum: 25. března 2013 22:02
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 zmatek v tom mam,to jo,ja sem na fyziku antitalent  ,,ale ted už som to trocha pochopil... díky
Datum: 25. března 2013 21:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kenny!No máš v tem teda pěknej zmatek!Jednotka WATT je jednotka výkonu nebo příkonu!Písmenem A se označuje proud = AMPER!A fčíl, kolik odebírá dobíjení WATTÚ? Odkud? Z výkonu motoru? Dobíjení može proud dodávat!A pokud dodává 7A tak je to při 14 V 98W! A pokud máš VAPE 150 W mínus 80 W svícení tak Ti zbude 70 W na zapalování a dobíjení! To snáď bohatě stačí! ... A fčíl esli stačí to moje vysvětlení? Snáď to negdo ešče doplní!Toš tak.
Datum: 25. března 2013 21:27
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci dělal jsem go motoru a když jsem daval gufera na kliku tak jsem je dal na doraz a tím padem asi dřou o ložisko kliky a klika jde stuha nechce se mi kvuli toho rozebírat zase pravý i levý bok motoru jako sundavat rotor a sundavat spojku. a proto se ptám sedne si to?  ze začátku to bylo horší a postupně se to zlepšuje dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:43
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 bez gufer šla lehoučce roztočil jsem ji a točila se chvíli
Datum: 26. března 2013 18:43
 pokud skládáš, tak máš zkusit protočit motor ješte bez gufer (a samozřejmě bez válce) a pokud půjde klika hodně ztuha, tak pres vhodou trubku klepnout do ložiska za vnitřní kroužek Myslím že si to cestu najde. Nehcal bych to, jak to je
Datum: 26. března 2013 15:39
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele tohle mě dělá běžně .. ja dycky ještě gumovou paličkou poklepu kliku z obou stran a pak toho fichtla par km jentak lechtám a jak vystydne azase se zahřeje tak je to ok  ..
Datum: 25. března 2013 20:33
Posl.aktualizace: 29. března 2013 10:08
 motory TSFi ani nevzpomínej... slyšel jsem to co konstruktéři říkaly a prej bude něco když tx motory naběhají 200tis .. jinak k té vectre na netu byl záznam o červené vetře B 2.0 benzin majitel na ni mel najeto 700tis km a dělal jen pravidelný servis a udržbu (brzdy, svičky, oleje a filtry).. ale to byl holt ještě trochu poctivě udělaný motor... nejžádanější jsou 8mi ventily které jsou nezničitelné.. a somozrejme u nafty stare motory ISUZU které taky překpaují tím co vydrží bez jediné poruchy... ono se na něm ani nemá co pokazit
Datum: 29. března 2013 10:08
 chlapi miluju tyhle diskuze  v reálu sem je zažil mockrát, nejsem v podstatě na žádné straně je to pouze o preferencích jednotlivých uživatelů, ale dost mě dostává jak TDičkáři mají spočítanou spotřebu přesně na desetinu a hlavně vocpodu a dýmec
Datum: 28. března 2013 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Holt máš špatný zkušenosti se špatnejma autama.... to pro špatnej úsudek stačí  Sám nevim,čim vystřídam oktávku až v 700-800tkm dojede,protože mě osobně se nelíbí ani Comonrail ani PD...takže čekam,až se vývoj vrátí ke kořenům a zas v tech motorech bude něco mechanickýho  ...k tý poruchovosti.... to čerpadlo a elektroniku si nedal jako zrovna dobrej příklad...známýmu se teď vysral Opel Vectra(?) 2.0i automat.....auto tak nějak v cajku,fajnově to frčelo,do 10 litrů jezdilo,nákupka asi 13t...bylo po beznohym invalidovi s ručními pedály atd....najeto nula nula nic...pak jezdilo denně prahu....po půl roce prostě najednou uprastřed dálnice chcíplo a už to nikdo neoživil...oprava by byla astronomická....za 4 to prodal na vrakáč a za 5 koupil Astru 1,7TD  a zase má pokoj....a chrochtá si... Jinak o TDCI jen ve zlym,o tom se nic dobrýho nedočteš  Motory HTP a MPi mají opravdu po 40 letém vývoji furt "stejný" výkon i spotřebu  Zajímavé jsou motory TSFi které slibují hodně....víc než dokážou splnit....neoficiální informace hovoří o neoficiální obavě konstruktérů,zda se motor v běžném provozu dožije konce záruky vozu.... jedinej argument pro benzín beru ten atmosférák ve Ferrari....to je prostě masáž....a přitom úplně "blbý" auto....
Datum: 28. března 2013 17:13
 kdzy naftaka tak jedině něco staré s mechanicky ovládanou rotačkou nebo řadovkou.... elektricky řízené NÉ DĚKUJI  ... nehledě na to že turbo odejde at chceš nebo ne.. prostě časem žačne prolínat a něnaděláš s tím nic... a co se elektricky ovládaných vstřiků nafty týče tak to ej kapitola sama o sobě... vrchol byly chrochto motory s PDčkem.. noc horší snad vymyslet nemohly a proto se vrací ke common railu který je jakž takž.. ale když vezneš v potaz životnost tak rotačka/řadovka a mechanické vstřiky je nesmrtelná... známej měl starého medveda v nafte... prodaval ho pri 800tis km a motor běžel bez problemu. chtěl bych vidět ty moderní motory co najedou bez problému 800 tis  ... ji něco jiného je motory od iveca cursor a tector... ty mají v busech bežně najeto přes milion a jezdí.. cursory maj PDčky a tectory common rail.. ale motory v autech se s životností v busech nedají srovnat... to je jak jabko s hruškou.
Datum: 28. března 2013 16:48
 cos čekal od lorda,to je mrdka.od lorda jedině starý tranzit.
Datum: 28. března 2013 16:31
 no já nevim.. na natfu byly vždycky kamna a traktory... benzín patří do auta.. a když to tak veznem když se to posere v naftaku čerpadlo nebo vstřikování tak jsi víš kde  .. opravy za deseti tisíce.. u benzínu když se podělá vstřik tak cena je jen zlomek toho co na naftu... neni to tak dávno co známej začal mít u forda 2.0 TDCI problémy se vstřikováním nafty... několikrát se měnily vstřiky a i čerpadlo a auto pokaždé po rár stovkách km zase nejelo.. 2x koupil i celý funkční motor který za nedlouho kiksnul.. celkem do oprav vrazil 80tis a byl rád že auto prodal za 20tis
Datum: 28. března 2013 16:27
 já se zase směju těm co mají 1,2htp či mpi.myslí si kdoví co a stejně jezdí za 7 jako stará 1000mb.40 let vývoje.
Datum: 28. března 2013 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Tak proč do nás reješ "zaryté šetřílky" .... dostal si tu od nás před 10 argumentů,proč my zrovna preferujem TDi...pokud to znova pročteš,zjistíš,že tvé poslední popíchnutí je naprosto bezpředmětné....od benzínářů tu nepadl defakto žádný kloudný odpovídající argument....pouze nesmyslné posměšky...které jsou vesměs úsměvné.... tak dobře,jaká je alspoň jedna výhoda benzínovýho motoru,vyjma toho,že nemá turbo a že nafta muže ztuhnout pří mínus 25°....další jeden argument? Stačí mi jeden... ale kloudnej.... ne že nafta někomu smrdí
Datum: 28. března 2013 16:12
 na zaryté šetřílky s dehetem neříkám nic  jen se usmívám
Datum: 28. března 2013 14:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně, pro sychr přidávám VIF a naprostá pohoda, chytá bez problémů na otočení, když je dehet v dobrým stavu tak je to pohoda...... benzín patří do lampy nebo do fichtla
Datum: 27. března 2013 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel15280
 Žhavičky  haha...i když odpojim lištu žhaviček v -12 ° tak jde na první otočení,jen to bíle zakouří  Ve 20°mrazech sem to nezkoušel,nejvíc tu u nás bejvá 15-16°mrazu... Párkrát i přes 20,ale to jen vyjimečně 2-3x za zimu...Když je zdravá baterka a nafta od prověřenýho dodavatele tak není problém se zimníma startama... To jen červená nafta mrzne  Ta je prostě letní
Datum: 27. března 2013 10:23
 Žhavičky měním po 50 000km a žádný problém v zimě nemáme. Vyjde to na 800Kč a to přece není problém. Horší je když tam má někdo žhavičky po celou životnost motoru to se pak není čemu divit že to dlouho točí ...
Datum: 27. března 2013 9:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 No a proto abych se odlišil tak jezdim v dvouapůl litru od BMW a samo že v benzínu
Datum: 27. března 2013 9:27
 ta posedlost čechů škodovkama a dehetama je větší nez jsem si myslel  .. děně u kauflandu samá uchrochtaná otávka nebo fábka  .. a jak slyším jak dlouho točí než jim to chytne... žhavičky KO... ale hlavně že má usporný diesel ale udržba nulová  .. taky starty v mrazech u dehetů nic extra.. v zimě u nás bývá běžne -27 a to je pro naftu zkouška... benzín mi i při této teplotě lapne okamžitě bez trucování
Datum: 26. března 2013 23:16
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 za me TDI mam 66 kW od ty doby co sem koupil to auto sem najezdil 120 000 jen s vymenama oleje a rozovdy,porucha motoru? ani naznak.....je to moc sploehlivej motor protoze me vozi do prace skoro kazdej den 70 km uz tri roky se spotrebou okolo 5 litru. I kdyby mi tedka ten motor treba explodoval jen tak z prdele tak do nej jdu znova...tak asi tak
Datum: 26. března 2013 21:21
 BMW M550d nie je k zahodeniu. Podľa mňa na svete aktuálne neexistuje lepšie spojenie "supersedan" a "diesel". Ale benzínovej M5 sa nevyrovná, aj keď má k tomu blízko... Ale tá cena
Datum: 26. března 2013 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel15280
 Auto na běžný ježdění no  Výplach to je,o tom žádná,občas jezdíme na čumendu na sprinty do Mimoně a do Panenčáku,takže vim co jede...třeba Nisan GTR...osobně sem jezdil ve Ferrari F430(?) - nízký placatý červený drahý auto... No byla to masáž,o tom žádná... Jen sem na runwayi nedal vic jak čtyřku a to mi sralo...byla krátká...ale asi 250 jak hovno...tunel v autě je supr...jen mi nebavilo furt se bát kde co urazim na našich silnicích....mrzelo mi,že to auto prostě jede až od 6-7tisíc... Na podtočenou trojku má lepší zrychlení bráchovej Leon...ale zážitek neskutečnej... Doporučuju...pak má člověk s čim porovnávat...
Datum: 26. března 2013 21:17
 no jo ale V10 v M6 v 7000rpm to je výplach.Ale M550d se 380ps 780 Nm taky není k zahození co?
Datum: 26. března 2013 20:21
Datum: 26. března 2013 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Vůbec jsem tu nechtěl rozpoutat diskusi,jen sem se musel nafty zastát. Samozřejmně souhlasim  to mi na tom baví nejvíc  ale teda když narazim na otevřenýho,tak podřadí o dva kvalty,má tam 80,je přede mnou a chce se honit,protože mu to pošramotilo ego,jenže já na něj seru,,,,tak jí aspoň na tu dvojku roztáhne do plnýho až do prvního semaforu aby svym řevem dal najevo,kdo je tady král  No nic,taková veselá vsuvka  Takle sem se z prdele honil po kladně s nějakym borcem s ňákou rezavou šunkou s megamaxikrutym sportovnim vejfukem a to sem se neskutečně pobavil...vždycky sem mu fouk trochu dehtu pod nos,o kousek ujel a jel zas piánko...on mi s ohlušujícim řevem ztěží dojel a lepil se mi zas na prdel...tak sem si zase odfouk trochu dehtu a znova  no borec to prostě nevzdával a takle sme strašili přes skoro celý kladno...pak sem jí podržel v pár zatáčkách a po výjezdu z města už byl jen vdáli v zrcátku...tenkrát to byla neskutečná prdel...brácha se řezal smíchy až domu...
Datum: 26. března 2013 19:56
 Stando přesně! mluvíš mi z duše.. taky máme octávku a neměnil bych. Ono je to o něčem jiným když máš uhuhňanou 1.6 co má 70 nebo 90kw viz civik co má každej podělanej flexař  a když máš TDi o 90kw  vždycky se jen směju jak jede nějakej boreček po městě a řve mu to jak špatně píchlá svině, za ním jede octa přišlápne full a civik jde vidět jen v kouři
Datum: 26. března 2013 18:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, na běžný ježdění asi fakt není lepší motor než 1.9 TDi. Dá se s tím jezdit denně do práce za pár korun a když potřebuju tak to jede jak hovado se spotřebou běžný jízdy v benzínu. Když se to chipne tak kam se hrabou nějaký benzíny. Tam je právě krásně vidět, že ani tak nejde o výkon, ale o krouťák kterej má ten diesel bezkonkurenční. A hlavně stačí chip a už to jede, když chci víc stačí vyměnit turbo, vstřiky, IC a máš z toho letadlo. A neříkám to jen proto že ty auta chipuju
Datum: 26. března 2013 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Určitě je to subjektivní názor každého jedince. Pro každýho je prioritou něco jinýho. Pro mě třeba hraje roli 280Nm v 2000ot/ min,protože nějakejch ani ne 100Nm v 4500ot/min mi nikdy nezaujalo. A to je muj subjektivní názor. Někomu se třeba zas líbí jezdit v otáčkách. U mě jednou pro vždy vyhrál ten suprovej pocit z naprosto bezpečnýho a hbitýho předjíždění. Prostě šlápnu na plyn a jedu. Nemusim podřadit o dva kvalty aby se tech 92kw rozhejbalo jak u starý benzínový A6 jako měl dřív muj brácha ...pak se svez tou mojí utrápenou koktávkou lehce čiplou na 100kw a audinu střídal Leon.... Dnes naše velká hračka...prozatim 203HP na brzdě... Úžasný co se s těma motorama dá za pár šupů vyvádět.
Datum: 26. března 2013 15:19
 za mě taky jedině benzín ! Nafta patří do kamen a když už někdo má na superba tak na palivo snad taky ne ? Ale tady ten na kterého je odkaz bych nebral jak už bylo psáno níže je to náké podezřelé.
Datum: 26. března 2013 14:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Já už si nemůžu pomoct jak všichni povídají že TDI je nejlepší motor co kdo kdy vyrobil atd.a prostě se už jen směju.Opravdu snad 80%lidí má fabii nebo koktavii TDI.Já ti vám hoši nevím ale tohle prostě není doba pro mě.Ale hlavně že jste spokojeni...
Datum: 26. března 2013 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Ale krásná posedlost...
Datum: 26. března 2013 13:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... není nad posedlost českýho národa deht. motory.
Datum: 26. března 2013 9:28
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Čezeťáku holt si měl mrdku,takový auto bych nebral ani zadarmo. Za mě vede rotačka TDI motor 4 ever. Do benzínu bych nikdy nešel,je mi líto vyhazovat prachy za kvanta benzínu a navíc to nejede ...za 7 nafty bych jezdil jak to největší prase...za 7 benzínu piánko,pomalu na spotřebu...asi jako s Oktávkou za 4,5  Asi tak... Do toho Superba bych nešel. Je levnej protože je to atyp a něco je domrdaný.
Datum: 26. března 2013 6:04
 Superb je dobré auto. Ale určite ho ber v nafte a hlavne s manuálom. Ten 4 st. automat ti pekne zvýši spotrebu...  Ale za tú cenu je tam síce gut výbava, sám som bol prekvapený, ale zase je tam pri tej cene riziko, že je to búrané a motor po 198 000km je už nič moc. Ako tomu vy hovoríte - je to asi ,,vyhonená hůjda" bude to už žrať veľa oleja... Hlavne to zváž, či sa to za tú cenu oplatí. Predovšetkým si over VIN číslo, či to nieje, kradnuté, alebo búrané a či niesú kilometre stočené. Skontroluj na ráme všetky zvary a spoje, medzery na karosérii, či sú všetky také, aké majú byť. A taktiež skontroluj farebné odtiene jednotlivých plechov na karosérii - či to nebolo prelakované po nejakej búračke...  Prajem ti veľa šťastia
Datum: 25. března 2013 23:18
 Cezetaku to se ti nedivím když jsi měl Opela v naftě.. to je něco staršnýho, Ale ty TDI co dávaj do superbů jsou vcelku bezproblémové.
Datum: 25. března 2013 21:55
 naftak sem jsi koupil jednou a už nikdy více  .. měl sem 3.0 benzín v omeze a byl to luxus dokud nezarapotilo v mtoru a výkon šel na půlku... pak sem si pořídil vectru nafte a naftu nikdy víc... ted sem si pořídil docela malý obsah 1.8 benzin ale jede to docela hezky... uz jedine benzinovy motor..
Datum: 25. března 2013 21:50
 2.8 V6 (204 PS)měl kámoš v Golf IV a jezdilo to parádně, ale ta spotřeba benálu šla i k 17litrům....Teď má AUDI TT 1.8 T je to prostě maniak co kupuje auta jenom v benálu.... Mě stačí AUDI A6 3.0 TDI (225 PS) a jsu spokojené.... Být tebou tak bych vzal verzi v TDI................
Datum: 25. března 2013 21:09
 za ty prachy bych to nebral.. je to az moc levne.. bude to pojizdny srot
Datum: 25. března 2013 21:06
 Superb je gut, ale bral by som ho bud 2.0 alebo 2.5Tdi.
Datum: 25. března 2013 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 obrovská pojistka a spotřeba,komfort si myslím že bude hodně podobný jako u oktávky
Datum: 25. března 2013 19:21
 V benzínu bych to nechtěl..  můj názor..
Datum: 25. března 2013 18:56
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, nevíte o někom kdo chromuje díly na motorky? Např. výfuky brzdový páčky řidítka a tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 6:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14813
 výfuky jsou občas problem brzdové pačky jsou zinek popř černy lak či leštěný al ..řidítka každá chromovna na netu....nevýhoda chrmu je že vyjde na stejne peníze jako nove věci.... řidítka nová1000 chrm u fialy 800 ..... kleno k výfuku nové 300 a za ti peníze ho nikdo neudělá výfuk za 2000 co je tady taky s obtížema....ráfky snad nove automaticky at jsou kulaté..... a zbývá jen rmeček světla a představec a páka brzdy..... zbytek je jen lacinější zinek ...cenově je lepší dát repliky ...kor u 50ccm
Datum: 26. března 2013 6:54
 neni od věci napsat odkud jsi...
Datum: 25. března 2013 21:51
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13407
 ahoj kluci chcu si kupovat papiry na jawa 23 a mam prodejce,který to má v polopřevodu,tak jak dál postupovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 23:11
 a hlavně si udělej pojistku............
Datum: 25. března 2013 23:11
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 ještě budeš možná muset na evidenční kontrolu
Datum: 25. března 2013 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 napiště mezi s sebou smlouvu,zajed s motorkou na stk a přihlaš to na sebe
Datum: 25. března 2013 19:20
 kolik pojede pincek 20 s sekundarnim prevodem 10 a rozetou 75 jinak motor origo.a vše v pořádku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:19
Jméno: Daniel
IP: uživatel7691
 já osobně sem to spřevodoval 9z na klikovku a k řetězu 10 a jeto dolesa krásný sylný vijedu vše ale z velkou rozetou můžebýt problém
Datum: 07. června 2013 14:19
Jméno: Sejko
IP: uživatel8528
 Cau tohle me taky docela zajima. mate to nekdo odzkouseny?? jaka je treba rychlost na 1 a 2 premyslim o nejakym mensim voziku do lesa a jelikoz tam sou kopce tak by se sikl motorovej a zatim me nic jednodusiho nenapdalo popripade jak dostat jeste mensi rychlost a vice sily  diky
Datum: 07. června 2013 1:32
 dr.house má pravdu mám to stejně spřevodovaný a vytáhne lehce nad 40
Datum: 28. dubna 2013 21:13
 s převody 10-75 to při 6500ot. pojede nějakých 36km/h s takhle lehkým převodem to vytočí i víc ale s max rychlostí při 7200 to pojede 40km/h
Datum: 26. března 2013 7:30
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
Datum: 25. března 2013 20:57
 Tý vole, za předpokladu origo primáru to poleze po kolmé stěně
Datum: 25. března 2013 20:22
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 do terenu dobrý páč ten motor líp vytáčí kvalty ale na cestě to bude stát za velky hovno ale yjedeš cokoli
Datum: 25. března 2013 18:57
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 no jak to může ject, když s 11z pastorkem a origo rozetou a motorem to jede +/-45Km/h
Datum: 25. března 2013 18:32
Jméno: babeták
IP: uživatel15083
 este sa chcem spytat ci je na babetu 207 povinna karticka ked chcem jazdit s vodicakom
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 6:56
 ne neni  jen vodicak a pojištění
Datum: 26. března 2013 6:56
Jméno: babeták
IP: uživatel15083
Posl.aktualizace: 26. března 2013 19:17
 zdar. Odpoj poslední cívku na dynamu pro světla, ta co pak bude poslední ukostři a mělo by to bejt fajn. taky jsem to tak udelal
Datum: 26. března 2013 19:17
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 čau draci kolik může stát výbrus na emzetu 150 + vyčištění kanalu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 18:34
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 To tolik stát nebude nee max 800 kč
Datum: 25. března 2013 18:34
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele já sem nechával dělat výbrus na svojí 125 s pístní sadou mě to vyšlo cca na 2500 .. záleží kde to necháš dělat a kolik stojí pístní sada ..  je to všude trochu jiný
Datum: 25. března 2013 16:21
 Zdravím,
Sesa chcem sa spýtať objednal som si zlý čap radiacej páky šlo by to nejako vymeniť všimol som si ze to prišlo zo SVK adresy šlo by to?
Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 7:44
Jméno: Peter
IP: uživatel15271
 A šlo by to normálnou poštou nie obchodné len tak? Ale asi počkám kým budem niečo viac potrebovať a potom objednam viac
Datum: 25. března 2013 7:44
 to bys musel draku posalt do cr na vymenu a ja poslu ok cep,, ale nevim jestli by se to diky postovnemu vyplatilo,,
Datum: 25. března 2013 6:39
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravím ... Neviete či tento karburator je origo http://postimg.org/image/somvbglml/ ??? Je na CZ 175/477.01 a podla slov mojho dedka (prvy majitel) bol meneny v `73 v dosledku toho , ze pocas jazdy strelilo z valca do karbecu a z toho zostala len hrcka
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 21:38
 že by na burze?
Datum: 24. března 2013 21:38
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Práve aj ja som kukal na to víčko ... Pač čo som videl mali inde preplavovací kolík a bol aj dlhší .... Ale dík  A neviete kde by sa dalo zohnat origo ??
Datum: 24. března 2013 21:32
 Jestli je na karburátoru typové číslo Jikov 2926 SBDb,tak je origo....... Jenom nesedí víčko se závitem..........
Datum: 24. března 2013 21:25
 Až na víčko šoupátkové komory se zdá být origo...
Datum: 24. března 2013 21:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravím ... Prosím jak na prvý pohlad rozoznam dvojklúč na CZ175/477 od klasickej brzdy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 14:07
 máš pěkné mašiny kolečko
Datum: 25. března 2013 14:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Dík moc
Datum: 24. března 2013 21:02
Datum: 24. března 2013 21:02
Datum: 24. března 2013 21:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nejaka foto na porovnanie by nebola ?  Prosím
Datum: 24. března 2013 20:54
 Poznáš to tak, že dvouklíč má dva klíče a jednoklíč má jenom jeden klíč...
Datum: 24. března 2013 20:45
 Zdar draci, máte někdo zkušenosti se silikonovým guferem? Těsní líp jak klasika a životnost? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 17:08
 Je fakt že na klasiku sem jel x let a takřka bez problému, tak jim budu asi nadále věrný..
Datum: 26. března 2013 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nevim, každej řiká něco jinýho, ale do všeho dávám obyčejný černý gufera a neměl sem s nima nikdy problém...
Datum: 25. března 2013 21:22
 celou minulou sezonu ve speciálu a OK..
Datum: 25. března 2013 17:36
 Chtěl sem je vyzkoušet ale prdím na ně  dík za info
Datum: 25. března 2013 16:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 na chuj v benzínu tvrdne a těsní eště huř než guma ....za mě obyc s prachockovitám  břitem a kvalitní olej
Datum: 24. března 2013 23:11
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Zdravím Seso. Chtěl bych se zeptat, či tady jěště bude pant sedla na PIO (ten kt. se přivaří k rámu) Už sem to tady jednou videl. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 6:17
 sekam na vyrobce az mi ho udela,,vidim to na rok,,, neni to sranda a a taky to stoji casu,,takze stale premlouvam aby se to hnulo,,sesa
Datum: 25. března 2013 6:17
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Ahoj draci,rozhodl jsem se udělat na mojim mustangovi GO motoru. Musím vyměnit startovací segment tak sem si řekl že když už to musím rozebrat že rovnou nechám udělat výbrus protože už tolik netáhne a bude to už mít nějakou tu vůli. Co všechno by to chtělo nový a nevíte někdo kdo v okolí olomouce dělá výbrusy a kolik to tak cca stojí? Motor budu rozebírat poprvé něco sem už pobral z netu přinejhorším mi táta pomůže. Teďka dělám řidičák takže jsem s mustangem do teď jezdil jen na polnačkách a docela dostával zabrat. Ale teď jsem se rozhodl že ho popravím a budu se o něj víc starat a jezdit po lepších cestách protožte tento stroj si ti opravdu zaslouží a jsem rád že ho mám.  Jinak za každou odpověď díky hoši .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 17:38
 jestli jsi budeš nechávat dělat výbrus v mototechně u Hornbachu tak pozor na písty... a stejně ačkoli to mám kousek tak si radši pošlu válec p. Baškovi kterej k tomu dá i dobrej píst... je to ale dražší no
Datum: 25. března 2013 17:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 výbrus kroužky čep segrovky píst 500 ... pokut to řadilo tak tomu moc chybět nebude..... kup sadu těsnění za 70 kaček silikon gufera a ložiska ... a hlavně dělej hlavou vše jde udělat skoro ruku jen vyrazit ložiska...a spojka je vsteklá ..ale uvidíš
Datum: 24. března 2013 22:41
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 a taky urcite vymen loziska a gufera . co klikovka ? zalezi kolik chces investovta . u nas stoji vybrus 200 ,- Pokud chces motor udelat poctive tak pocitej kolem cca 1300 ,- Zalezi v jakem to mas stavu
Datum: 24. března 2013 21:59
 u nás je výbrus + komplet povýbrusová sada za 600
Datum: 24. března 2013 20:35
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau draci jak vám jede fichtl po polní cestě s 12z kolečkem? docela mě to štve ,že musim jezdit většinou na vytočenou dvojku a takhle mi zachvili odejde něco ...protože jak dam za 3 tak už to přestává jet ale když sem jel po silnici tak sem i rozjetej na 3 vyjížděl malej kopeček a vpohodě jel kolem 65 je pravda že motor mám tak 200km po generalce ale stejnak ... tak sem tam hodil 11z ale to je naopak hned vytočený a je to taková nuda ,že hned řadim a pak není co a zda se mi že ten motor tak rychle ani nestíha pobírat ty otáčky chci znát váš názor jak vám jede s 12z kolečkem asi ho tam dám z5 a budu se modlit že se zvedl vykon  a ještě se mě povoluje často hlava nevíte co s tím ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 20:22
 Jestli má motor jen 200 km tak by se neměl točit. Mam na mustafovi 7 výbrus , a 13 kolečko a jede parádně z kopce i do kopce. Na polích taky něco najezdim a nemohu si ztěžovat. Podle mě by si s tim nic neměl dělat , dokud nebudeš mít alespoň 500km. Mě se začal pořádně rozjíždět až asi při 600 km a ted mam 2200 a je to parádní není problém
Datum: 25. března 2013 20:22
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jj, dej pérovku a máš klid a jak píšou kluci pode mnou občas hned po jízdě dokud je motor teplej a pak když vychladne dotáhnout hlavu, jinak podle mě je kompromis ten 12z. pastorek, pak hodně záleží na stavu motoru
Datum: 25. března 2013 18:47
 dej tam pérovou podložku
Datum: 25. března 2013 15:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 to co tu píšš je klasický neduh 3 kvalta je to vždy kompromis....a lepší to nebude.... když dotahování nepomuže nezbývá než dát kontramatky...anebo elaborát s novímy svorníky....stare mohou být unavene šponovat se a povolvat ..radej tam teda dejpar matic navrch neš si to zalomíš do karteru
Datum: 24. března 2013 22:46
 Povoluje hlava? to slyším poprvý.. dotáhout křížem, pod matky dej podložky aby se ti to nezařezávalo do hliníku a řádně dotáhni.. pak přetáni i třeba 1 nebo 2x po vychladnutí motoru pokud máš nové těsnění aby si to pořádně sedlo a nemůže bejt problém
Datum: 24. března 2013 19:41
|



|