slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  333  334  335  336  337  338  339  340  341  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pionýr05jawa175      IP: uživatel15279    
http://www.youtube.com/channel/UCJ7JHdgCv6AxO_UA0FTnpdw kukni ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a? jako sorry, ale takových videek je na youtube 3pr...
 
 
Datum: 26. března 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci jak dlouho můžu nechat pio 21 v polopřevodu .. , mám ho v něm od 6 .3 .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Hlavně to musíš pojistit. Jinak budeš platit penále.
 
 
Datum: 26. března 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak dlouho chceš....... Zatím není za to žádný postih..........
 
 
Datum: 26. března 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar chlapi, prosil bych o radu. Doufám, že bude mít někdo zkušenosti. Na Mustangu mám předni teleskopické tlumiče ze simsona. Při smontování jsem si všiml, že pravý tlumič ( kde oska přesahuje tlumič o +- cca 1-2cm nevím... ana konci je díra) snad víme kde. Tak v té čísti kde hřídel prochází tlumičem a pak do kola tak v tom místě má tlumič vuli do strany. Když hřídel utáhnu nemá to na to žádný vliv. Proto se chci zeptat má stím někdo zkušenost? Co stím? Nebo to tak má byt? Hříděl samozdřejmně neproleze zkrz, ale při řízení to jde cítit, že je tam vůle. Tak snad mi poradíte. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nene to všechno mám v pohodě... jen tas díra v tlumiči je vylágrovaná a hřidel v klochtá.. tak asi budu muset udělat nějakou vložku ..... díky za snahu :-)
 
 
Datum: 27. března 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
 
 
Datum: 27. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zdarec draci,mám takovej problém.Na mém simsonu dělám elektriku,ale za boha nemohu najít na spínací skřínce bod 58b,nemá tu někdo slimáka a nebyl tak hodnej a juknul se jestli tam ten bod má?Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar .. jenom technická, chceš to osvětlení napájet z motoru nebo z baterie ? Jestli z motoru tak je to jednoduché, od přepínače hlavních světel (na řídítkách) povedeš drát přímo k žárovce tachometru, kterou pak ukostříš někde pod krkem, a nebo to vezmeš ze spínačky, kde si najdeš kontakt světel a ktomu to připojíš .. z baterie by to bylo složitější, musel bys najít svorku která má při 2 poloze (světelná) šťávu z baterky , ale to je zbytečný .. no z vlastní zkušenosti vím, že elektrika na Simsonovi je opravdu hrob, opravoval jsem jak S51 tak SR50 a i když jsem měl parádně čitelný schéma s očíslovanýma svorkama na spínačce, dělal jsem na tom asi dva dny, protože to všechno bylo úplně domršený, kontakt sem, svorka tam, tisícero kabelů na kostru apod ... děs běs no .. jestli máš k zapalování dráty původní tak to poznáš podle barev, koukni do schéma..
 
 
Datum: 26. března 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0 - nejde nic (možná klaxon a světelná houkačka) , 1 - zapalování - motor, blinkry...., 2 - totež co u 1 + parkovačka a osvětlení tachometru (aspoňtak to bylo u tý SR 50), takže bude chyba mezi polohou 1 a 2 - v obou musí motor běžet. Dobíjení nemá na zapalování vliv
 
 
Datum: 26. března 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel15278    
takze jeste jednou,tachac mi sviti jen pri 3 poloze-svitej parkovacky a motor je vypnlej,kdyz dam 2 polohu-motor zap a svetla taky tachac nesviti,z toho asi plyne ze je nekde chyba na ceste z toho dobijeciho modolu,ne?
 
 
Datum: 26. března 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 polohu jsem samozřejme myslel jako číslo na víku 0,1,2 (tedy 3. polohu - krajní). Druhej konec žárovky samozřejmě musíš ukostřit, jinak svítt nebude :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel15278    
No drátek ze spinacky od 58 na tachac mam,ale do te spinacky mi k tomu jde stava jen za 3 polohy(ano v predchozim prispevku jsem psal neco jineho,seknul jsem se :-D)
 
 
Datum: 26. března 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě to bude ten dobíjecí blok, nejsem si jistej, ale vypadá to tak. Osvětlení tachometru byl mělo být napojený na 58 ve spínačce - měla by ho živit baterka svítit by měl jen v poloze 2 (asi taky záleží na verzi) Elektika je na simsonu něco otřesnýho, samá svorkovnice, kabely co nikam nevedou.... :-D
 
 
Datum: 26. března 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel15278    
Hele a nevíš co je to ten ladeanlage?Podle překladače tomu moc nerozumim... :-D jinak zapojuji osvetleni tachometru a k tomu dratu od tachometru proste nejde stava ani v jedne poloze.
 
 
Datum: 26. března 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě tam žádná 58b není :-) Elektriky je několik variant, když jsem opravoval elektriku na SR50, tak až třetí schéma bylo správný :-) Mrkni sem http://moser-bs.de/Simson/simson.html a najdi si správný schéma
 
 
Datum: 26. března 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: kenny      IP: uživatel12983    
zdar draci,něvíte někdo kolik odebírá wattů dobíjení baterky na čz 125/476 ??někdo mi říkal že odebírá tak 7A ale už nevim,, mam tam VAPE 12v 150w --jede i bez baterky,, a k tomu trvale svítim cca 80w. jestli to právě stíhá dobíjet ? díky moc je to blbá otázka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaprvý si pleteš jabka s hruškama, za druhý más vape, tak to nemusíš řešit. Zapalování má vlastní okruh nezávislej na baterce
 
 
Datum: 26. března 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš Vape 12V 150W tak je to fakt blbá otázka.....................
 
 
Datum: 25. března 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
80W je v pohodě, to ještě zbývá "šťávy". Zapalko má vlastní okruh a dalších 70w se ti promění v teplo ve zkrat. regulátoru...
 
 
Datum: 25. března 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: kenny      IP: uživatel12983    
zmatek v tom mam,to jo,ja sem na fyziku antitalent :-D,,ale ted už som to trocha pochopil... díky
 
 
Datum: 25. března 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kenny!No máš v tem teda pěknej zmatek!Jednotka WATT je jednotka výkonu nebo příkonu!Písmenem A se označuje proud = AMPER!A fčíl, kolik odebírá dobíjení WATTÚ? Odkud? Z výkonu motoru? Dobíjení može proud dodávat!A pokud dodává 7A tak je to při 14 V 98W! A pokud máš VAPE 150 W mínus 80 W svícení tak Ti zbude 70 W na zapalování a dobíjení! To snáď bohatě stačí! ... A fčíl esli stačí to moje vysvětlení? Snáď to negdo ešče doplní!Toš tak.
 
 
Datum: 25. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci dělal jsem go motoru a když jsem daval gufera na kliku tak jsem je dal na doraz a tím padem asi dřou o ložisko kliky a klika jde stuha nechce se mi kvuli toho rozebírat zase pravý i levý bok motoru jako sundavat rotor a sundavat spojku. a proto se ptám sedne si to? :-) ze začátku to bylo horší a postupně se to zlepšuje dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
bez gufer šla lehoučce roztočil jsem ji a točila se chvíli :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud skládáš, tak máš zkusit protočit motor ješte bez gufer (a samozřejmě bez válce) a pokud půjde klika hodně ztuha, tak pres vhodou trubku klepnout do ložiska za vnitřní kroužek Myslím že si to cestu najde. Nehcal bych to, jak to je
 
 
Datum: 26. března 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
hele tohle mě dělá běžně .. ja dycky ještě gumovou paličkou poklepu kliku z obou stran a pak toho fichtla par km jentak lechtám a jak vystydne azase se zahřeje tak je to ok :-) ..
 
 
Datum: 25. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci , jakej máte názor Na Superb I 2.8 V6 ?? .... konkrétně tento http://www.tipcars.com/skoda-superb/28-v6-elegance-navigace-15831979.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motory TSFi ani nevzpomínej... slyšel jsem to co konstruktéři říkaly a prej bude něco když tx motory naběhají 200tis .. jinak k té vectre na netu byl záznam o červené vetře B 2.0 benzin majitel na ni mel najeto 700tis km a dělal jen pravidelný servis a udržbu (brzdy, svičky, oleje a filtry).. ale to byl holt ještě trochu poctivě udělaný motor... nejžádanější jsou 8mi ventily které jsou nezničitelné.. a somozrejme u nafty stare motory ISUZU které taky překpaují tím co vydrží bez jediné poruchy... ono se na něm ani nemá co pokazit
 
 
Datum: 29. března 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi miluju tyhle diskuze :-D v reálu sem je zažil mockrát, nejsem v podstatě na žádné straně je to pouze o preferencích jednotlivých uživatelů, ale dost mě dostává jak TDičkáři mají spočítanou spotřebu přesně na desetinu a hlavně vocpodu a dýmec
 
 
Datum: 28. března 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15284    
Holt máš špatný zkušenosti se špatnejma autama.... to pro špatnej úsudek stačí ;-) Sám nevim,čim vystřídam oktávku až v 700-800tkm dojede,protože mě osobně se nelíbí ani Comonrail ani PD...takže čekam,až se vývoj vrátí ke kořenům a zas v tech motorech bude něco mechanickýho :-D ...k tý poruchovosti.... to čerpadlo a elektroniku si nedal jako zrovna dobrej příklad...známýmu se teď vysral Opel Vectra(?) 2.0i automat.....auto tak nějak v cajku,fajnově to frčelo,do 10 litrů jezdilo,nákupka asi 13t...bylo po beznohym invalidovi s ručními pedály atd....najeto nula nula nic...pak jezdilo denně prahu....po půl roce prostě najednou uprastřed dálnice chcíplo a už to nikdo neoživil...oprava by byla astronomická....za 4 to prodal na vrakáč a za 5 koupil Astru 1,7TD :-D a zase má pokoj....a chrochtá si... Jinak o TDCI jen ve zlym,o tom se nic dobrýho nedočteš :-D Motory HTP a MPi mají opravdu po 40 letém vývoji furt "stejný" výkon i spotřebu :-D :-D Zajímavé jsou motory TSFi které slibují hodně....víc než dokážou splnit....neoficiální informace hovoří o neoficiální obavě konstruktérů,zda se motor v běžném provozu dožije konce záruky vozu.... jedinej argument pro benzín beru ten atmosférák ve Ferrari....to je prostě masáž....a přitom úplně "blbý" auto....
 
 
Datum: 28. března 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdzy naftaka tak jedině něco staré s mechanicky ovládanou rotačkou nebo řadovkou.... elektricky řízené NÉ DĚKUJI :-) ... nehledě na to že turbo odejde at chceš nebo ne.. prostě časem žačne prolínat a něnaděláš s tím nic... a co se elektricky ovládaných vstřiků nafty týče tak to ej kapitola sama o sobě... vrchol byly chrochto motory s PDčkem.. noc horší snad vymyslet nemohly a proto se vrací ke common railu který je jakž takž.. ale když vezneš v potaz životnost tak rotačka/řadovka a mechanické vstřiky je nesmrtelná... známej měl starého medveda v nafte... prodaval ho pri 800tis km a motor běžel bez problemu. chtěl bych vidět ty moderní motory co najedou bez problému 800 tis ;-) ... ji něco jiného je motory od iveca cursor a tector... ty mají v busech bežně najeto přes milion a jezdí.. cursory maj PDčky a tectory common rail.. ale motory v autech se s životností v busech nedají srovnat... to je jak jabko s hruškou.
 
 
Datum: 28. března 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cos čekal od lorda,to je mrdka.od lorda jedině starý tranzit.
 
 
Datum: 28. března 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já nevim.. na natfu byly vždycky kamna a traktory... benzín patří do auta.. a když to tak veznem když se to posere v naftaku čerpadlo nebo vstřikování tak jsi víš kde ;-) .. opravy za deseti tisíce.. u benzínu když se podělá vstřik tak cena je jen zlomek toho co na naftu... neni to tak dávno co známej začal mít u forda 2.0 TDCI problémy se vstřikováním nafty... několikrát se měnily vstřiky a i čerpadlo a auto pokaždé po rár stovkách km zase nejelo.. 2x koupil i celý funkční motor který za nedlouho kiksnul.. celkem do oprav vrazil 80tis a byl rád že auto prodal za 20tis
 
 
Datum: 28. března 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se zase směju těm co mají 1,2htp či mpi.myslí si kdoví co a stejně jezdí za 7 jako stará 1000mb.40 let vývoje.
 
 
Datum: 28. března 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15284    
Tak proč do nás reješ "zaryté šetřílky" .... dostal si tu od nás před 10 argumentů,proč my zrovna preferujem TDi...pokud to znova pročteš,zjistíš,že tvé poslední popíchnutí je naprosto bezpředmětné....od benzínářů tu nepadl defakto žádný kloudný odpovídající argument....pouze nesmyslné posměšky...které jsou vesměs úsměvné.... tak dobře,jaká je alspoň jedna výhoda benzínovýho motoru,vyjma toho,že nemá turbo a že nafta muže ztuhnout pří mínus 25°....další jeden argument? Stačí mi jeden... ale kloudnej.... ne že nafta někomu smrdí :-D
 
 
Datum: 28. března 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na zaryté šetřílky s dehetem neříkám nic :-) jen se usmívám :-)
 
 
Datum: 28. března 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, pro sychr přidávám VIF a naprostá pohoda, chytá bez problémů na otočení, když je dehet v dobrým stavu tak je to pohoda...... benzín patří do lampy nebo do fichtla :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15280    
Žhavičky :-D haha...i když odpojim lištu žhaviček v -12 ° tak jde na první otočení,jen to bíle zakouří :-D Ve 20°mrazech sem to nezkoušel,nejvíc tu u nás bejvá 15-16°mrazu... Párkrát i přes 20,ale to jen vyjimečně 2-3x za zimu...Když je zdravá baterka a nafta od prověřenýho dodavatele tak není problém se zimníma startama... To jen červená nafta mrzne ;-) Ta je prostě letní :-D
 
 
Datum: 27. března 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žhavičky měním po 50 000km a žádný problém v zimě nemáme. Vyjde to na 800Kč a to přece není problém. Horší je když tam má někdo žhavičky po celou životnost motoru to se pak není čemu divit že to dlouho točí ...
 
 
Datum: 27. března 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
No a proto abych se odlišil tak jezdim v dvouapůl litru od BMW a samo že v benzínu:-)
 
 
Datum: 27. března 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta posedlost čechů škodovkama a dehetama je větší nez jsem si myslel :-D .. děně u kauflandu samá uchrochtaná otávka nebo fábka :-D .. a jak slyším jak dlouho točí než jim to chytne... žhavičky KO... ale hlavně že má usporný diesel ale udržba nulová :-) .. taky starty v mrazech u dehetů nic extra.. v zimě u nás bývá běžne -27 a to je pro naftu zkouška... benzín mi i při této teplotě lapne okamžitě bez trucování
 
 
Datum: 26. března 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
za me TDI mam 66 kW od ty doby co sem koupil to auto sem najezdil 120 000 jen s vymenama oleje a rozovdy,porucha motoru? ani naznak.....je to moc sploehlivej motor protoze me vozi do prace skoro kazdej den 70 km uz tri roky se spotrebou okolo 5 litru. I kdyby mi tedka ten motor treba explodoval jen tak z prdele tak do nej jdu znova...tak asi tak :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BMW M550d nie je k zahodeniu. Podľa mňa na svete aktuálne neexistuje lepšie spojenie "supersedan" a "diesel". Ale benzínovej M5 sa nevyrovná, aj keď má k tomu blízko... Ale tá cena :-(
 
 
Datum: 26. března 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15280    
Auto na běžný ježdění no :-D Výplach to je,o tom žádná,občas jezdíme na čumendu na sprinty do Mimoně a do Panenčáku,takže vim co jede...třeba Nisan GTR...osobně sem jezdil ve Ferrari F430(?) - nízký placatý červený drahý auto... No byla to masáž,o tom žádná... Jen sem na runwayi nedal vic jak čtyřku a to mi sralo...byla krátká...ale asi 250 jak hovno...tunel v autě je supr...jen mi nebavilo furt se bát kde co urazim na našich silnicích....mrzelo mi,že to auto prostě jede až od 6-7tisíc... Na podtočenou trojku má lepší zrychlení bráchovej Leon...ale zážitek neskutečnej... Doporučuju...pak má člověk s čim porovnávat...
 
 
Datum: 26. března 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo ale V10 v M6 v 7000rpm to je výplach.Ale M550d se 380ps 780 Nm taky není k zahození co?
 
 
Datum: 26. března 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, nahánět se s tunerama je hrozná prdel :-D :-D Přes město se mi vždycky lepí na prdel co to jde, a jak přijde cedule konec města tak za to vemu a jenom je vidim jak se vzdalujou ve zpětnym zrcátku. Holt asi nečekaji zrychlení z 0-100 za 3,8s :-D
 
 
Datum: 26. března 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15275    
Vůbec jsem tu nechtěl rozpoutat diskusi,jen sem se musel nafty zastát. Samozřejmně souhlasim :-D :-D to mi na tom baví nejvíc :-D ale teda když narazim na otevřenýho,tak podřadí o dva kvalty,má tam 80,je přede mnou a chce se honit,protože mu to pošramotilo ego,jenže já na něj seru,,,,tak jí aspoň na tu dvojku roztáhne do plnýho až do prvního semaforu aby svym řevem dal najevo,kdo je tady král :-D No nic,taková veselá vsuvka :-D Takle sem se z prdele honil po kladně s nějakym borcem s ňákou rezavou šunkou s megamaxikrutym sportovnim vejfukem a to sem se neskutečně pobavil...vždycky sem mu fouk trochu dehtu pod nos,o kousek ujel a jel zas piánko...on mi s ohlušujícim řevem ztěží dojel a lepil se mi zas na prdel...tak sem si zase odfouk trochu dehtu a znova :-D no borec to prostě nevzdával a takle sme strašili přes skoro celý kladno...pak sem jí podržel v pár zatáčkách a po výjezdu z města už byl jen vdáli v zrcátku...tenkrát to byla neskutečná prdel...brácha se řezal smíchy až domu...
 
 
Datum: 26. března 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando přesně! mluvíš mi z duše.. taky máme octávku a neměnil bych. Ono je to o něčem jiným když máš uhuhňanou 1.6 co má 70 nebo 90kw viz civik co má každej podělanej flexař :-D a když máš TDi o 90kw :-D vždycky se jen směju jak jede nějakej boreček po městě a řve mu to jak špatně píchlá svině, za ním jede octa přišlápne full a civik jde vidět jen v kouři :-D
 
 
Datum: 26. března 2013 18:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, na běžný ježdění asi fakt není lepší motor než 1.9 TDi. Dá se s tím jezdit denně do práce za pár korun a když potřebuju tak to jede jak hovado se spotřebou běžný jízdy v benzínu. Když se to chipne tak kam se hrabou nějaký benzíny. Tam je právě krásně vidět, že ani tak nejde o výkon, ale o krouťák kterej má ten diesel bezkonkurenční. A hlavně stačí chip a už to jede, když chci víc stačí vyměnit turbo, vstřiky, IC a máš z toho letadlo. A neříkám to jen proto že ty auta chipuju :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15275    
Určitě je to subjektivní názor každého jedince. Pro každýho je prioritou něco jinýho. Pro mě třeba hraje roli 280Nm v 2000ot/ min,protože nějakejch ani ne 100Nm v 4500ot/min mi nikdy nezaujalo. A to je muj subjektivní názor. Někomu se třeba zas líbí jezdit v otáčkách. U mě jednou pro vždy vyhrál ten suprovej pocit z naprosto bezpečnýho a hbitýho předjíždění. Prostě šlápnu na plyn a jedu. Nemusim podřadit o dva kvalty aby se tech 92kw rozhejbalo jak u starý benzínový A6 jako měl dřív muj brácha ...pak se svez tou mojí utrápenou koktávkou lehce čiplou na 100kw a audinu střídal Leon.... Dnes naše velká hračka...prozatim 203HP na brzdě... Úžasný co se s těma motorama dá za pár šupů vyvádět.
 
 
Datum: 26. března 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za mě taky jedině benzín ! Nafta patří do kamen a když už někdo má na superba tak na palivo snad taky ne ? Ale tady ten na kterého je odkaz bych nebral jak už bylo psáno níže je to náké podezřelé.
 
 
Datum: 26. března 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Já už si nemůžu pomoct jak všichni povídají že TDI je nejlepší motor co kdo kdy vyrobil atd.a prostě se už jen směju.Opravdu snad 80%lidí má fabii nebo koktavii TDI.Já ti vám hoši nevím ale tohle prostě není doba pro mě.Ale hlavně že jste spokojeni...
 
 
Datum: 26. března 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15275    
Ale krásná posedlost...
 
 
Datum: 26. března 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... není nad posedlost českýho národa deht. motory.
 
 
Datum: 26. března 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15275    
Čezeťáku holt si měl mrdku,takový auto bych nebral ani zadarmo. Za mě vede rotačka TDI motor 4 ever. Do benzínu bych nikdy nešel,je mi líto vyhazovat prachy za kvanta benzínu a navíc to nejede ...za 7 nafty bych jezdil jak to největší prase...za 7 benzínu piánko,pomalu na spotřebu...asi jako s Oktávkou za 4,5 :-D Asi tak... Do toho Superba bych nešel. Je levnej protože je to atyp a něco je domrdaný.
 
 
Datum: 26. března 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Superb je dobré auto. Ale určite ho ber v nafte a hlavne s manuálom. Ten 4 st. automat ti pekne zvýši spotrebu... :-( Ale za tú cenu je tam síce gut výbava, sám som bol prekvapený, ale zase je tam pri tej cene riziko, že je to búrané a motor po 198 000km je už nič moc. Ako tomu vy hovoríte - je to asi ,,vyhonená hůjda" bude to už žrať veľa oleja... Hlavne to zváž, či sa to za tú cenu oplatí. Predovšetkým si over VIN číslo, či to nieje, kradnuté, alebo búrané a či niesú kilometre stočené. Skontroluj na ráme všetky zvary a spoje, medzery na karosérii, či sú všetky také, aké majú byť. A taktiež skontroluj farebné odtiene jednotlivých plechov na karosérii - či to nebolo prelakované po nejakej búračke... :-D Prajem ti veľa šťastia :-D
 
 
Datum: 25. března 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cezetaku to se ti nedivím když jsi měl Opela v naftě.. to je něco staršnýho, Ale ty TDI co dávaj do superbů jsou vcelku bezproblémové.
 
 
Datum: 25. března 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naftak sem jsi koupil jednou a už nikdy více ;-) .. měl sem 3.0 benzín v omeze a byl to luxus dokud nezarapotilo v mtoru a výkon šel na půlku... pak sem si pořídil vectru nafte a naftu nikdy víc... ted sem si pořídil docela malý obsah 1.8 benzin ale jede to docela hezky... uz jedine benzinovy motor..
 
 
Datum: 25. března 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2.8 V6 (204 PS)měl kámoš v Golf IV a jezdilo to parádně, ale ta spotřeba benálu šla i k 17litrům....Teď má AUDI TT 1.8 T je to prostě maniak co kupuje auta jenom v benálu.... Mě stačí AUDI A6 3.0 TDI (225 PS) a jsu spokojené.... Být tebou tak bych vzal verzi v TDI................
 
 
Datum: 25. března 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty prachy bych to nebral.. je to az moc levne.. bude to pojizdny srot
 
 
Datum: 25. března 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Superb je gut, ale bral by som ho bud 2.0 alebo 2.5Tdi.
 
 
Datum: 25. března 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
obrovská pojistka a spotřeba,komfort si myslím že bude hodně podobný jako u oktávky
 
 
Datum: 25. března 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V benzínu bych to nechtěl.. ;-) můj názor..
 
 
Datum: 25. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, nevíte o někom kdo chromuje díly na motorky? Např. výfuky brzdový páčky řidítka a tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
výfuky jsou občas problem brzdové pačky jsou zinek popř černy lak či leštěný al ..řidítka každá chromovna na netu....nevýhoda chrmu je že vyjde na stejne peníze jako nove věci.... řidítka nová1000 chrm u fialy 800 ..... kleno k výfuku nové 300 a za ti peníze ho nikdo neudělá výfuk za 2000 co je tady taky s obtížema....ráfky snad nove automaticky at jsou kulaté..... a zbývá jen rmeček světla a představec a páka brzdy..... zbytek je jen lacinější zinek ...cenově je lepší dát repliky ...kor u 50ccm
 
 
Datum: 26. března 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni od věci napsat odkud jsi...
 
 
Datum: 25. března 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13407    
ahoj kluci chcu si kupovat papiry na jawa 23 a mam prodejce,který to má v polopřevodu,tak jak dál postupovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavně si udělej pojistku............
 
 
Datum: 25. března 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: kenny      IP: uživatel12983    
ještě budeš možná muset na evidenční kontrolu
 
 
Datum: 25. března 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
napiště mezi s sebou smlouvu,zajed s motorkou na stk a přihlaš to na sebe
 
 
Datum: 25. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik pojede pincek 20 s sekundarnim prevodem 10 a rozetou 75 jinak motor origo.a vše v pořádku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel7691    
já osobně sem to spřevodoval 9z na klikovku a k řetězu 10 a jeto dolesa krásný sylný vijedu vše ale z velkou rozetou můžebýt problém
 
 
Datum: 07. června 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Sejko      IP: uživatel8528    
Cau tohle me taky docela zajima. mate to nekdo odzkouseny?? jaka je treba rychlost na 1 a 2 premyslim o nejakym mensim voziku do lesa a jelikoz tam sou kopce tak by se sikl motorovej a zatim me nic jednodusiho nenapdalo popripade jak dostat jeste mensi rychlost a vice sily :-D diky
 
 
Datum: 07. června 2013 1:32
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
dr.house má pravdu mám to stejně spřevodovaný a vytáhne lehce nad 40
 
 
Datum: 28. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s převody 10-75 to při 6500ot. pojede nějakých 36km/h s takhle lehkým převodem to vytočí i víc ale s max rychlostí při 7200 to pojede 40km/h
 
 
Datum: 26. března 2013 7:30
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
a pojede rychlostí chůze :-D :-D
 
 
Datum: 25. března 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tý vole, za předpokladu origo primáru to poleze po kolmé stěně :-D
 
 
Datum: 25. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
do terenu dobrý páč ten motor líp vytáčí kvalty ale na cestě to bude stát za velky hovno ale yjedeš cokoli
 
 
Datum: 25. března 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
no jak to může ject, když s 11z pastorkem a origo rozetou a motorem to jede +/-45Km/h
 
 
Datum: 25. března 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel15083    
este sa chcem spytat ci je na babetu 207 povinna karticka ked chcem jazdit s vodicakom :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne neni :-) jen vodicak a pojištění
 
 
Datum: 26. března 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel15083    
caute caute, mam problem s babetou 207, vybija mi ziarovky, skusal som 6v pras, 12v prask no 24v som neskusal neviem co sa deje, bzučák ide ako má, a je tam stabilizátor napetí predem dakujem za odpoved :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar. Odpoj poslední cívku na dynamu pro světla, ta co pak bude poslední ukostři a mělo by to bejt fajn. taky jsem to tak udelal :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
čau draci kolik může stát výbrus na emzetu 150 + vyčištění kanalu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
To tolik stát nebude nee max 800 kč
 
 
Datum: 25. března 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
hele já sem nechával dělat výbrus na svojí 125 s pístní sadou mě to vyšlo cca na 2500 .. záleží kde to necháš dělat a kolik stojí pístní sada .. ;-) je to všude trochu jiný
 
 
Datum: 25. března 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: Peter      E-mail:      IP: uživatel15271    
Zdravím, Sesa chcem sa spýtať objednal som si zlý čap radiacej páky šlo by to nejako vymeniť všimol som si ze to prišlo zo SVK adresy šlo by to? Diki moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 7:44
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel15271    
A šlo by to normálnou poštou nie obchodné len tak? Ale asi počkám kým budem niečo viac potrebovať a potom objednam viac :-)
 
 
Datum: 25. března 2013 7:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bys musel draku posalt do cr na vymenu a ja poslu ok cep,, ale nevim jestli by se to diky postovnemu vyplatilo,,
 
 
Datum: 25. března 2013 6:39
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravím ... Neviete či tento karburator je origo http://postimg.org/image/somvbglml/ ??? Je na CZ 175/477.01 a podla slov mojho dedka (prvy majitel) bol meneny v `73 v dosledku toho , ze pocas jazdy strelilo z valca do karbecu a z toho zostala len hrcka ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by na burze?
 
 
Datum: 24. března 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Práve aj ja som kukal na to víčko ... Pač čo som videl mali inde preplavovací kolík a bol aj dlhší .... Ale dík ;-) A neviete kde by sa dalo zohnat origo ??
 
 
Datum: 24. března 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je na karburátoru typové číslo Jikov 2926 SBDb,tak je origo....... Jenom nesedí víčko se závitem..........
 
 
Datum: 24. března 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Až na víčko šoupátkové komory se zdá být origo...
 
 
Datum: 24. března 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravím ... Prosím jak na prvý pohlad rozoznam dvojklúč na CZ175/477 od klasickej brzdy ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš pěkné mašiny kolečko ;-)
 
 
Datum: 25. března 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Dík moc ;-)
 
 
Datum: 24. března 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. března 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. března 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Nejaka foto na porovnanie by nebola ? :-) Prosím
 
 
Datum: 24. března 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poznáš to tak, že dvouklíč má dva klíče a jednoklíč má jenom jeden klíč...
 
 
Datum: 24. března 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, máte někdo zkušenosti se silikonovým guferem? Těsní líp jak klasika a životnost? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je fakt že na klasiku sem jel x let a takřka bez problému, tak jim budu asi nadále věrný..
 
 
Datum: 26. března 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
nevim, každej řiká něco jinýho, ale do všeho dávám obyčejný černý gufera a neměl sem s nima nikdy problém...
 
 
Datum: 25. března 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celou minulou sezonu ve speciálu a OK..
 
 
Datum: 25. března 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl sem je vyzkoušet ale prdím na ně :-D dík za info
 
 
Datum: 25. března 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
na chuj v benzínu tvrdne a těsní eště huř než guma ....za mě obyc s prachockovitám :-) břitem a kvalitní olej
 
 
Datum: 24. března 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Zdravím Seso. Chtěl bych se zeptat, či tady jěště bude pant sedla na PIO (ten kt. se přivaří k rámu) Už sem to tady jednou videl. Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekam na vyrobce az mi ho udela,,vidim to na rok,,, neni to sranda a a taky to stoji casu,,takze stale premlouvam aby se to hnulo,,sesa
 
 
Datum: 25. března 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Ahoj draci,rozhodl jsem se udělat na mojim mustangovi GO motoru. Musím vyměnit startovací segment tak sem si řekl že když už to musím rozebrat že rovnou nechám udělat výbrus protože už tolik netáhne a bude to už mít nějakou tu vůli. Co všechno by to chtělo nový a nevíte někdo kdo v okolí olomouce dělá výbrusy a kolik to tak cca stojí? Motor budu rozebírat poprvé něco sem už pobral z netu přinejhorším mi táta pomůže. Teďka dělám řidičák takže jsem s mustangem do teď jezdil jen na polnačkách a docela dostával zabrat. Ale teď jsem se rozhodl že ho popravím a budu se o něj víc starat a jezdit po lepších cestách protožte tento stroj si ti opravdu zaslouží a jsem rád že ho mám. :-) Jinak za každou odpověď díky hoši . :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 17:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsi budeš nechávat dělat výbrus v mototechně u Hornbachu tak pozor na písty... a stejně ačkoli to mám kousek tak si radši pošlu válec p. Baškovi kterej k tomu dá i dobrej píst... je to ale dražší no
 
 
Datum: 25. března 2013 17:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
výbrus kroužky čep segrovky píst 500 ... pokut to řadilo tak tomu moc chybět nebude..... kup sadu těsnění za 70 kaček silikon gufera a ložiska ... a hlavně dělej hlavou vše jde udělat skoro ruku jen vyrazit ložiska...a spojka je vsteklá ..ale uvidíš
 
 
Datum: 24. března 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
a taky urcite vymen loziska a gufera . co klikovka ? zalezi kolik chces investovta . u nas stoji vybrus 200 ,- Pokud chces motor udelat poctive tak pocitej kolem cca 1300 ,- Zalezi v jakem to mas stavu :-D
 
 
Datum: 24. března 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás je výbrus + komplet povýbrusová sada za 600
 
 
Datum: 24. března 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau draci jak vám jede fichtl po polní cestě s 12z kolečkem? docela mě to štve ,že musim jezdit většinou na vytočenou dvojku a takhle mi zachvili odejde něco ...protože jak dam za 3 tak už to přestává jet ale když sem jel po silnici tak sem i rozjetej na 3 vyjížděl malej kopeček a vpohodě jel kolem 65 je pravda že motor mám tak 200km po generalce ale stejnak ... tak sem tam hodil 11z ale to je naopak hned vytočený a je to taková nuda ,že hned řadim a pak není co a zda se mi že ten motor tak rychle ani nestíha pobírat ty otáčky chci znát váš názor jak vám jede s 12z kolečkem asi ho tam dám z5 a budu se modlit že se zvedl vykon:-D a ještě se mě povoluje často hlava nevíte co s tím ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel15274    
Jestli má motor jen 200 km tak by se neměl točit. Mam na mustafovi 7 výbrus , a 13 kolečko a jede parádně z kopce i do kopce. Na polích taky něco najezdim a nemohu si ztěžovat. Podle mě by si s tim nic neměl dělat , dokud nebudeš mít alespoň 500km. Mě se začal pořádně rozjíždět až asi při 600 km a ted mam 2200 a je to parádní není problém
 
 
Datum: 25. března 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
jj, dej pérovku a máš klid a jak píšou kluci pode mnou občas hned po jízdě dokud je motor teplej a pak když vychladne dotáhnout hlavu, jinak podle mě je kompromis ten 12z. pastorek, pak hodně záleží na stavu motoru
 
 
Datum: 25. března 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam pérovou podložku
 
 
Datum: 25. března 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
to co tu píšš je klasický neduh 3 kvalta je to vždy kompromis....a lepší to nebude.... když dotahování nepomuže nezbývá než dát kontramatky...anebo elaborát s novímy svorníky....stare mohou být unavene šponovat se a povolvat ..radej tam teda dejpar matic navrch neš si to zalomíš do karteru
 
 
Datum: 24. března 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povoluje hlava? to slyším poprvý.. dotáhout křížem, pod matky dej podložky aby se ti to nezařezávalo do hliníku a řádně dotáhni.. pak přetáni i třeba 1 nebo 2x po vychladnutí motoru pokud máš nové těsnění aby si to pořádně sedlo a nemůže bejt problém ;-)
 
 
Datum: 24. března 2013 19:41
 
<  333  334  335  336  337  338  339  340  341  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 17:20:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu