Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 čau lidi ví tady někdo z jakýho materiálu se dělajou ty válečky na primární řetaz ? (co se nýtujou ) docela to potřebuji vědět díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 16:56
Jméno: Joseef
IP: uživatel1026
 Vitajte draci. Zajímalo by mě, jestli někdo neví jaké je nejnižší známé výrobní číslo dosud existující Jawy 175/356. Moja je vyrobena cca 27.8.1956 (tj. 6 měsíců od začátku výroby) s výrobním číslem 62147*. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 14:54
 zdravím mám problém s babettou 210 dneska jsem odmasťoval spojku,protože mi to prokluzovalo,tak jsem to dal dohromady,nastratoval jsem babetu na první šlápnutí nechal jsem jí nastatrovanou tak 5 minut a pak jsem to vypnul a chtěl jsem nastartoval,ale jak jsem šlápnul tak to zase prokluzovalo a musel jsem to hodně rozšlapat aby to chytlo.Tak jsem zase sundul spojku a nebyyl v ní olej a nic jiného.Tak nevíte čím by to mohlo být?(V motoru jsou nové gufera)
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 18:37
 Tohle je normální jev, pokud se už jednou ty spojky zamastili, tak už je jentak neodmastíš. To obložení nasaje olej a pak ho zase vyhází zpátky do bubnu. Na 99% ti nekloužou startovací čelisti, ale čelisti dvojky (ty velký bez pružin). Až to schladne, tak to nastartuj a jeď se project, možná to nebude skoro řadit, ale to se zlepší, jezdi po městě, aby se to snažilo pořád řadit. Nikde mimo domov to nezhasínej, nebo to jentak nenastartuješ  . Až přijedeš domu, nech to schladnout a potom sundej dekl spojek i ochranej talíř pro spojku 2. stupně a na hadr si dej nějaký odmašťovadlo (ideálně čistič brzd ve spreji!), hadr dej na šroubovák a pročisti ten buben. Tenhle proces budeš muset opakovat aspoň 3x a podle potřeby i víckrát. Ještě můžeš do bubnu nasypat trochu křídy, ono to naseje mastnotu. Hodně štěstí!
Datum: 31. března 2013 18:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ja bych řek že pokut si nechal stare startovačí čelisti (ti 2 co jsou po 1 bubnem od válce jak je na něj potřeba spec.stahovák) tak jak sou vyběhane tak si to nesedlo na celou plochu a bude si to znovu zvykat na sebe...snovu sesadit vule... ps doufám žes to odmaštoval nitrem a ne benzínem beno je samao o sobě mastne ma v sobě mastne silikony a nejni nejvhodnější.... pokut to natočit jde byt huř dlabal bych nato pokut bude problem nechal bych nalepit strtovačí čelist.... jinak logicky zadní spojka je k zařazení 2 stupně ...v plnen plynu by ti to lítalo do otáček čí by to hrozně točilo při jízdě na rovince.....
Datum: 31. března 2013 15:39
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 a máš tam zpět vše co tam má bejt, třeba unašeč 2.rychlosti, u těchto babet většinou zlobí druhá rychlost takže bych hledal asi chybu tam
Datum: 31. března 2013 15:15
Jméno: venca
IP: uživatel14571
Posl.aktualizace: 31. března 2013 14:17
 a ještě pepa
Datum: 31. března 2013 14:17
 venca,denis... rozdíl vzhledový a peněžní...
Datum: 31. března 2013 14:16
 ahoj na funkci žadnej ta od sdv za 180 je přesná replika originalu ta za 150 je trošku ondačejší a možná má mín kvalitní chrom .... jestli chceš mám doma kupu starých liškou chycených víček pošlu poštou za zlomek ceny piš na meil ...
Datum: 31. března 2013 13:32
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau draci chci se zeptat v čem může být problém fichtl táhne dobře ale jen na 1. a 2. rs na trojku skoro vubec nejede ale je po výbrusu cca 100km jinak je vyčištěnej karbec,kohout , výfuk novej filtr na sání .... nevím čím by to bylo dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 19:49
 http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=3714&nodeid=255770
Datum: 31. března 2013 19:49
 a ještě co vzduchovej filtr??
Datum: 31. března 2013 15:32
 s tim napnutim toho řetězu to moc nepřehánět, na nezatíženém motocyklu by měl být průvis řetězu při pohybováním nahoru a dolu asi 2-3 cm - na spodni větvi, takhle to teda píšou v manuálu, a já s tim problém nemám, bejt tebou bych udělal jak radí kolečko
Datum: 31. března 2013 15:31
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 no to sice ano ale když sem to tak udělal tak se nestihal spalovat benal a svíčka byla jak uhlí , ještě tedy kouknu na karbec a zapalko
Datum: 31. března 2013 12:50
 Ano, nastavení zapalování má zásadní vliv na funkci motoru...jinak neni pro záběh předepsaná poloha jehly na třetím zářezu?
Datum: 31. března 2013 12:14
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 ok a nevíte jestli je možný že to dělá tryska? mam ten polskej karbec a dal sem tam trysku z českýho a na krámku píšou něco že se to nesmí dávat , jinak karbec mám jehla na 2.zářez hladina lícuje s plovákem karbec by měl být ok...řetěz naplej gumy nafouklý... snad jen jestli na to může mít vliv předstih,odtrh...
Datum: 31. března 2013 11:34
 Problém je v tom, že ti ten fichtl nejspíš táhne špatně i na první dva rychlostní stupně, akorát tu trojku už prostě neutáhne. Takže napřed koukni jestli ti to někde nepřibržďuje, mrkni na řetěz, brzdy, gumy...Pak se zaměř na seštelování karburátoru, zapalování...
Datum: 31. března 2013 10:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 skus eště něco najet at si to sedne...motr po brusu nedává 100 pro výkon hned
Datum: 31. března 2013 8:06
Jméno: mustang223
IP: uživatel15205
 Čau , jak na výměnu ložisek v kolech a na co si dat pozor? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 22:31
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nez se zacneě ptát, googli 
http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
Datum: 30. března 2013 22:31
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 draci prosim pomoc shanim manzetku do brzdove pumpy vnitrni prumer 5 mm a venkovni 14mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 19:21
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ahoj draci nevíte někdo kde sehnat návod na skládání motoru čz 250/455? budu to dělat poprvé a nevím jak na to. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 10:00
 Pokud skládáš poprvé, požádej někoho, kdo tomu rozumí, ať ti s tím pomůže. Je to pořád lepší než něco zkurvit. Základ z Dočkala je dobrej, ale vlastní zkušenosti k nezaplacení
Datum: 03. dubna 2013 10:00
Jméno: meloun
IP: uživatel13283
 návod neni, jen ten dočkal, tam je vše. kladivo hoď tak sto metrů od dílny a zapoj hlavu. nebo kup zkušenýmu kámošovi pivko a sedněte na to, venku stejně každou chvíli sněží, tak co by ne
Datum: 02. dubna 2013 1:06
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 hlavně musíš mít pevnou mysl pokut bude potřeba ten motor vyndat z nově nastříkane mašiny pokut se něco nepovede  vše je jen o trpělivosti a o chuti do práce ....jinak dočkal je uplně super nezapomenout na rozlisovávače karteru ... a hlavně vědět proč ten motor repasuji a co s ním chci dělat..... pokut motor na 3 vyjede každý kopec a valí 110 tak bych maximálně přetěsnil vše vyblízkal silikonem a natřel válec... pokut mlátí klika a neřadí je čas to řešit...
Datum: 31. března 2013 13:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Dočkal... je to pro jawu, ale principy jsou stejný... pak ti taky dost pomůže katalog ND, v něm je rozkresleno co kde má bejt... a hlavně to chce zapnout tu kulatou věc na krku, to je totiž základ!
Datum: 30. března 2013 19:32
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Zdar draci,
nemáte někdo zkušenost s novou Jawou 125 SPORT jestli je na ní vše OK ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 18:02
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 19:01
 Kde se to dá sehnat?? =DD
Datum: 02. dubna 2013 19:01
 vypadá to že je tam jenom nějaká doutnavka, každopádně jak už tu někdo psal náhradní fajfku bych vozil sebou
Datum: 02. dubna 2013 14:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kolecko: nebo 4 lahváče?  ... ale jo, tak občas člověk vyhodí jinačí prachy než 40 Kč za svítící fajfku
Datum: 30. března 2013 21:06
 Já bych si místo toho raději dal dvě piva, to je myslim přínosnější
Datum: 30. března 2013 20:38
 Nikdy jsem neměl rád tyhlety svíticí nesmysly jako jsou LED pásky a blikače, ale tohle mě prostě zaujalo  A za 40 kč nebylo co řešit
Datum: 30. března 2013 20:19
Jméno: trubka
IP: uživatel15292
 A jako k čemu to je ?To asi jede z místa.
Datum: 30. března 2013 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakou to má asi tak životnost?? asi bych radši vozil v kapse náhradní
Datum: 30. března 2013 19:35
 Juchů, přijela pouť...
Datum: 30. března 2013 18:34
Datum: 30. března 2013 18:20
 Čaute,
potřeboval bych poradit. Mám jawu 125 DANDY a někdy mě hází jiskru a někdy zase ne. Oddělal jsem fajfku dal jsem kabel od cívky k hlavě a zkoušel zastartovat a někdy to jiskru hází někdy zase ne. Na roztlačení to chytne a na el. startér ne a když dám kabel od cívky k hlavě tak to nehází jiskru. Jestli startér nějak žere proud,ale někdy to i na el. startér chytne. Včera jsem se právě chtěl kousek svést a zpátky jsem tlačil. Jestli je někde zrada v kabeláži nebo cívka, CDI? Nevíte někdo jak se dá cívka a CDI proměřit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 15:34
Jméno: oid
IP: uživatel12378
 Ahoj draci! Pomalu chystám svoji čezetku po zimě a mám problém s dobíjením. Zapojil jsem to co nejjednodušeji podle tohoto schématu http://www.jawamania.info/Files/users/3696/BDM.jpg . Jen mi dělá starost, že když odpojím baterku, motorka chcípne. Je to dobře nebo špatně? Děkuji všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 20:35
Datum: 30. března 2013 20:35
 Neni to na závadu, většinou stačí maličko zvýšit volnoběh a už pojede i když odpojíš baterku...
Datum: 29. března 2013 20:20
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 Čau, mám takový menší problém se simsonem, mám 4 rychlostní ale řadím jen tři,věc se má tak že když zařadím úplně dolů tak jedu naprázdno ale když pocuknu kousíček nahoru je tam za jedna,2 a 3 hodím docela v poho jen taky trefit tu odchylku,a 4 už nehodím,nechce mě to pustit...nevíte co to způsobuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 18:41
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 jojo vím který,jen teda ten mám vlastně dotažený na max,k hlavě šroubu a hned za tím je matička a ta je k tomu taky pěkně na max,a pak je to dotáhé v bloku taky na max,takže se to ani nehne a nemá to vůli,já kddyž jsem to koupil,tak ten maník předemnou to měl tu řadící páčku co je natom uchycena tak ji k tomu měl přivařenou,a matičku měl víc v zadu,ano takže tím pádem to měl posunuté tak jak bych potřeboval..super, díky za radu  jdu na to
Datum: 30. března 2013 18:41
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 půlit to nemusíš, jen si budeš muset pohrát s kulisou řazená, to je ten šroubek u spojkovýho koše ze strany od karburátoru, co je schovanej pod matkou na 13 klíč, ten šroub je trochu spešl, ale stačí si s tim vyhrát a ladit a ladit
Datum: 30. března 2013 11:38
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 já to měl rozpůlené,dělal jsem GO,a je to 4 kvalt  podle koleček na hřídely  a jinak stromeček a kuličky byli všechny dobře dané,spíš si myslím jestly není problém u řadičky u spojkového koše...
Datum: 29. března 2013 19:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14984
 haled tupa přpomínka ale nemáš je 3 kvaltoveho simala s výkem se 4??? jinak stejně budeš pulit jde o to kolik kvaltu to měla...jezdil si s tim na 4?
Datum: 29. března 2013 19:05
Jméno: denis
IP: uživatel14571
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 20:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Moc prosím, poraďte mě! Mám enom dva dotaze!!! Co to znamená zkusit přemýšlet? A katalog??? To slovo sem ešče nigdá neslyšel ani ho neviděl!!! HI!HI!HI! Toš tak!
Datum: 02. dubna 2013 20:26
 že by rozpěrka předního kola patřila do předního kola???  jestli je tohle budoucnost národa tak to potěš pábbůh. Co třeba občas zkusit přemýšlet, nebo se podívat třeba do katalogu??
Datum: 30. března 2013 12:51
Datum: 29. března 2013 16:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14571
 Cus potrebuji foto nebo nejaky nakres zadního stitu jak to tam vypada. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 19:33
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Katalog ND na Jawu 555 ?
Datum: 30. března 2013 19:33
Jméno: pepa
IP: uživatel14571
 jawa 555
Datum: 29. března 2013 12:44
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau draci co je pravdy na tom ,že když se jezdí bez výfuku(jen s kolenem ,že se poškozuje motor?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 7:02
 a jsi na 3,5 který má psaný v dokladech
Datum: 30. března 2013 7:02
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 přečti si dobový test mustanga ze světa motoru a tam mu se sportvním výfukem domácí výroby naměřili o pul koně mín... jen ti připomenu že fichtl má konč 4 a seber si z toho 0,5......
Datum: 30. března 2013 6:28
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Sání a výfuk musí mít odpor,jinak to vždycky jede nahovno. Přes to vlak nejede. Motor jako takovej zničit nemužeš,to jedině že by ti tam vlezla myš...
Datum: 29. března 2013 17:18
 a pokud ti to jede jen s kolenem líp tak si vyčisti výfuk pořádně a pojede to mnohem líp
Datum: 29. března 2013 13:38
Datum: 29. března 2013 12:57
 Zdravim prosim vas nevide kde nanasijou ferodo na spojkny pripade kontakty deky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 19:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Korky jsou přežitek...
Datum: 31. března 2013 19:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 nějake lameli kvalitnější jak plechy tak ferodo jsou k dostaní ..nemám s nima skušenost...proč platit 500 když za tu cenu mi stačí 3 sady obyčejných?? i origo korky snesou dost .... ja nvm jestli budeš spokojený protože jestli ty plechy na lameli budo tvrdý moc a jeden zub se vystípne je po převodovce..... a navík klasicke feroda se mi zdaj kvalitní dost.... když vemu klasickou lamelu origo už bez korku a klepnu přez zuby s tou ferodovou taferodová china či co je na ní udělá dulek..tzn je tvrdší ..opačně nikdy..... podle mě je serivá spojka dostatečná a pokud schoří za odpoledne je hotovo....po opravě
Datum: 31. března 2013 13:46
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 MPS Moto Rosice...
Datum: 30. března 2013 20:51
 plechy jsem si nechau udelat z lepsiho materyalu a potrebuju to po feredovat kde se to da nevi nekdo
Datum: 30. března 2013 12:11
 no jo ale co ta kvalita toho plechu z druhovýroby? nic moc, zuby pro řetěz se za chvíly sjedou, já bych radši zrepásnul ty starý
Datum: 30. března 2013 11:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14984
 wwwbrzdy.cz abebo třeba talín u písku...na netu toho je ale na fíka koupíš za 200 nové lameli a nas,,,, stare nikdo nerenovuje a nove korky stojí jak cele lameli....
Datum: 29. března 2013 15:16
 Zdar.Shánim rychlou převodovku na fichtla.Poradte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 21:34
Jméno: Písa
IP: uživatel15286
 máte někdo zkušenosti s tou převodovkou z motoinzerce za 3ooo,-co dělá Martin Choc?Napište,dík
Datum: 02. dubna 2013 21:34
Jméno: peterka
IP: uživatel12913
 ale ta na MT je ješťe jiná..........nezdá se mi že rychlá převodovka je jenom na motor co má velký otáčky .......  DD
Datum: 31. března 2013 16:52
 to jsou všechny rychlý převodovky, proto se dělaj
Datum: 30. března 2013 12:52
Jméno: peterka
IP: uživatel12913
 tahle převodovka je na motor co hodně točí
Datum: 30. března 2013 9:24
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/683576-rychla-prevodovka.html
Datum: 30. března 2013 9:02
 Na motoinzerci je inzerát, ale prý budou tak za 14 dní ... Dělá je ještě někdo jiný? Dnes jsem o někom slyšel, že byly celkem nekvalitní, ale úplně mi vypadlo jméno
Datum: 29. března 2013 19:43
 jedna byla na bazoši a jedna na motoinzerci... ale už je to tak měsíc, spíš víc...
Datum: 29. března 2013 19:07
Jméno: Písa
IP: uživatel15286
 ty 2000 bych tak investoval,ale uvidim.A nějakej kontakt kde ji objednat,pořídit,máš?Netušil jsem,že bude problém ji sehnat
Datum: 29. března 2013 14:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 sorry jetý byly za 1500,- nová stála 2000,- máš pravdu
Datum: 29. března 2013 14:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 za 2000 byly na prodej jetý jednu sezónu, ale ty už jsou asi prodaný a nový (cena 2500,-) taky momentálně nejsou a kdy budou je otázka, byly většinou na objednávku, když bylo víc kusů tak se to nechalo vyrobit, teď je k mání vylepšenej 3q za 3000,- ale taky tak, já čekal 5 nebo 6 týdnů až budou hotový nový kusy,
Datum: 29. března 2013 14:14
 na netu byla 3Q asi za 2000,ale nemůžu ji najit
Datum: 29. března 2013 13:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 konkrétní požadavek? rychlá převodovka je široký pojem a kolik hodláš investovat
Datum: 29. března 2013 12:53
 tak s ji kup
Datum: 29. března 2013 10:09
 Nazdar, dělal jsem na mustangovi jakoby generálku, celýmu jsem mu dal nový kabát, novou elektroinstalaci, nové dráty, kondezátor, zapalovací cívku, indučku, odrušenou fajfku drát k ní, kladívko, kontakt. Když to chci na kopnout tak to vůbec neháže jiskru nic, ani když si sáhnu na drát od indučky tak mě to ani nekopne, všechno mám ukostřené tak jak má být. Nechce to hodit ani slaboulinkou jiskru, už fakt nevím čím to je prosím prosím o nějakou radu či pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 11:17
 máš to blbě zapojený u kladívka a jde ti na kostru
Datum: 31. března 2013 11:17
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 odizoloval jsi kladivko a konkatk, mozna ti to probiji
Datum: 29. března 2013 19:27
 Cauves draku pises ze to mas ukostrene dobre ale mas to vubec dobre zapojene? Vem k ruce schema a projdi to aby sis byl jisty ze jsi to zapojil spravne. A mrkni se jestli mas spravne odizolovany kladivko to je casta pricina ze nedava jiskru. at to jezdi
Datum: 29. března 2013 17:25
 čau, dostalo se ke mě nějaké radio značky huinday spíše starší, ale nemožu se vyznat ve výstupních kontaktech, vím že mají byt tři dráty na zapojení jeden - a pak dva + ale prostě nemožu poznat který to jsou v ty spleti drátů tady jsou fotky toho jak to vypadá http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/autoradi/ tak kdybyste podle teho někdo dokázal poradit tak budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 13:10
 už jsem to našel na netu který drát je co, ale zjistil jsem že radio je nefunkční
Datum: 30. března 2013 13:10
 není to zespodu na tom rádiu napsané,která barva je co?Jo a co vidím já určitě iso konektor není.Hlavně musí být 2 iso.Zkus podle typu rádia pohledat na netu
Datum: 30. března 2013 7:01
Datum: 29. března 2013 20:39
Datum: 29. března 2013 20:39
 To co vidim na obrázkou jsou klasický ISO koncovky, pokud máš už nějaký novější auto tak jenom nastrkáš ty koncovky co máš v autě do zdířek v autorádiu, je to blbuvzdorný, takže to nejde dát špatně. Pokud ale v autě nemáš ty koncovky tak to budeš muzet pozapojovat jinak, já na elektro zapojení moc nejsem, ale určitě se u vás ve vsi nebo v tvym okolí najde nějakej radio amatér nebo někdo kdo tomu rozumí
Datum: 29. března 2013 11:00
|



|