Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdarec draci.Chtel bych se zeptat.Nemate nekdo nahodou zkusenosti ze zapalovanim z křovinořezu ?Nekde jsem slysel,ze je slabe,tak se chci zeptat, jestli s tim nemate nekdo z vas zkusenosti.Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:47
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 minimalne stejny vykon,ale hlavne spolehlivost pri vysokych otackach
Datum: 07. dubna 2013 22:47
 co od toho očekáváš?
Datum: 07. dubna 2013 11:37
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Zdravím,mám takovej dotaz.Když šroubuju kohoutek na nádrž,a už ho uplně dotahuju,tak vždycky při uplnem dotaženi je otočenej uplně ze šikma.Je v tom nějakej figl?Zkoušel jsem aji podložky.Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 tak to dělej tak dlouho až to vychytáš
Datum: 06. dubna 2013 11:48
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Já těch fibrovejch podložek mám 4 a furt to nevycházi,zkoušel jsem to už tak 20 krát a prostě to nikdy nevychytám...
Datum: 06. dubna 2013 0:34
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 taky postačí ho omotat konopím a bude těsnit
Datum: 05. dubna 2013 21:08
 Podložit třeba dvěma fibrovejma podložkama a hodně utáhnout aby si ho měl vpředu ..  mám to tak u 21 a drží ani kapka ..
Datum: 05. dubna 2013 17:08
Jméno: Zase Já
IP: uživatel14442
 Zdarec, nemohl by mi někdo co nejdřív nafotit zadní světlo na Jawě 20? Jenom sundat sklíčko a nafotit nejlépe aspoň 5 fotek. Nutně to potřebuju. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 15:42
Jméno: Zase Já
IP: uživatel14442
 Děkuju mockrát. Na netu totiž žádné fotky nejsou. Díky.
Datum: 10. dubna 2013 15:42
 tak tady to je http://libor88.rajce.idnes.cz/zadni_svetlo_pionyr , ale pro rejpaly upozrňuji že držák sem si dělal sám z jiného nekompletního, chyběla mi ta plastová izolace. Tak jsem to vyřešil tak že jsem ten plíšek rozřízl na dvě půlky, odizoloval gomou a sešrouboval t do sebe a svítí to, takhle mi to funguje 8 let
Datum: 10. dubna 2013 9:28
 ti to dneska odpo vyfotim, teda pokusim se ale mobilem, tobě jde o to jak má vypadat držák světla? odizolování?
Datum: 10. dubna 2013 6:37
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, nevíte někdo o nějaké burze co bude někde kolem Olomouce? třeba v Mohelnici? Datum a místo? Kdyby někdo věděl tak napište dííky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 0:57
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zítra burza není je přesunuta až na konec dubna kvuli počasí
Datum: 06. dubna 2013 0:57
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdar Honzo. Zdá se mi, že zítra 6.4. by měla být burza u Hranic na Moravě. Od Olomouce je to zhruba asi 50 km.
Datum: 05. dubna 2013 14:47
 Ahoj draci, mam takovej problem, netyka se to fechtla ani motorky.. je to sekacka nejde mi po zime nahodit je nova v loni kupovana odsekala jednu sezonu.. svicka haze krasnou jiskru, pro jistotu jsem koupil i novou ale porad nic, vzdicky kdyz ji vytahnu tak je durch mokra asi se uchcava sekacka si ale ani neskytne.. prosim vas co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:17
 nebo dělaj stabilizátor paliva, který zabraňuje zvodnatění
Datum: 06. dubna 2013 23:17
 Přesně tak, benzín zvodnatí. Mě stačí několikrát za zimu nakopnout sekačku a nechat jí chvilku klapat. Na jaře vždy po chvilce chytne
Datum: 06. dubna 2013 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 dneska to dělaj snad všechny nový sekačky,po každý zimě musím vylejt benzín z plovákovky karbece (asi zvodnatí) a potom už jí nakopnu v pohodě
Datum: 05. dubna 2013 21:10
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 tenhle problem mi delal starej benzin
Datum: 05. dubna 2013 20:27
 skus tu svíčku předehřát nad svíčkou nebo plynovým hořákem,, a pak rychle našroubovat a nastartovat,,, po zimě tohle klasicky dělám,, páč to jinak nechytne
Datum: 05. dubna 2013 20:09
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Vyčistit filtr sání...
Datum: 05. dubna 2013 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 A jiná svíčka?
Datum: 05. dubna 2013 17:52
 zdravím, chlapi chci se zeptat. Tlumiče na simsona. Jsou všechny stejný nebo je více druhů?... mám dvoje a když je změřím tak jedny jsou + - o 10-15cm vyšší něž ty druhé. Ty nižší tlumí lehounce a ty vyšší tlumí méně. Oleje je v obouch stejné množství. Chci se zeptat je možné, že je to nějaká úprava nebo je více druhů?. A další otázka je zda se dá u jednotlivých tlumičů vyměnit ten spodní kluzák popřípadě jak. Děkuju moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 17:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že jsou 3 druhy: z elektronika, z endura (délka jako u elektronika ale silnější drát) a ze skůtra (delší a drát jako u enduro verze).
Datum: 05. dubna 2013 17:14
 nejsou jedny na Enduro a druhý na elektronika nebo na skůtra ?
Datum: 05. dubna 2013 16:11
 zapomněl jsem říct, jedná se o přední tlumiče.
Datum: 05. dubna 2013 12:50
Jméno: jawak-drak
IP: uživatel14665
 Zdar draci. Potrebujem poradiť. Stále mi na jawe 20 tečie cez štartpáku olej. Síce to len tak pomaly slzí, ale už ma to se*e  . Už je tam 2. krát nový OJ krúžok a aj tak prepúšťa ten olej. A potom mi to kvapká na stupačku reumaplechu a je tam na nej potom taký olejový fliačik a lepí sa do neho prach a bordel a ťažko sa to čistí. Fakt už neviem čo s tým. Ako to mám vyriešiť? Čo by ste mi poradili? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 22:29
Jméno: karl
IP: uživatel15308
 Stačí trocha brusne pasty na ventily vyndaš oj kroužek omažeš to pastou nasadiš na to oj kroužek a nechaš stuhnout pak stačí párkrat prošlapnout a už ani kapka
Datum: 05. dubna 2013 22:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Zdar,to už je taková vlastnost fichtliků,ale možnost je ta,že si rozpulíš motor,změříš jak daleko to je od konce te hridelky co je na ni startpaka do motoru,zevnitř kde ta hřidel pronika do motoru si to označiš a bud jen navlikneš okružek a nebo si tam soustruhem uděláš drážku a do té vsadíš ten okroužek vhodného průměru.Tzn.budeš mít okroužek jak zevnitř tak venku.
Datum: 05. dubna 2013 15:36
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 9:08
Datum: 10. dubna 2013 9:08
 Čau draci mate někdo skušenosti s motorkou zundapp 100 s vodním chlazení jak je to s opravama vykonem poruchovostí atd. .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 12:18
 Já mám Zundappa padesátku a v Holandsku se na to dá sehnat skoro všechno. A ještě bych chtěl dodat, že je to velice spolehlivý stroj jak sviň.
Datum: 10. dubna 2013 12:18
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 13:03
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 Tak já nevim kolikrát to mám ještě napsat říkám že to sem vyřešil s řetězem i s tlumičema ze Simpsona
Datum: 11. dubna 2013 13:03
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 chudák ten kdo napne řetěz a když si na toho fichtla sedne tak se řetěz napne tak,že se ani netočí kolo a když ho necháš povoenej tak zase padá ty tlumiče jsou prasárna
Datum: 05. dubna 2013 21:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 docela bych chtěl vidět ten techničák s razítkem, je fakt, že se někde nebojej, ale jsou to sebevrazi v dnešní době
Datum: 05. dubna 2013 16:00
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 já ho ani moc prodávat nechci a to nejde dnes jsem ho prodal za 7000,- vím někdo by za to nedal ani 5000,jenže borec když jí viděl na vlastní oči a svezl se ,tak žek že za 7000 ji veme a vypadal spokojeně domlouvali jsme se krz technickou,tak jsem jel ještě s ním (Marquee)a vše bez problému!Žetěz jsem vyřešil jezdil jsem na ní asik 2 roky a nějáký trable krz zadní tlumiče nebyli,fajn každej dělá pořád originály jo to beru prodaj se i za víc ,ale nemůžeš mě odsuzovat,za to že jsem si udělal v 14 motorku tak jak se mi líbí jinak díky za upřímnost.
Datum: 05. dubna 2013 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 Osmičku za nic? neblázni.....nech ho doma v garáži,za 8 je to neprodejný. Navíc těma "úpravama" bych moc nehýřil,jediný co tam máš,tak je snížená hlava a diodový světla....reálná cena tak 3500,- pokud je TP živej a neni dluh na pojistce. Cení se origo stavy a tady bohužel....
Datum: 05. dubna 2013 15:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no prostě 8000,- za tohle je nesmysl, na tom se asi schodnem všichni,.... kromě majitele
Datum: 05. dubna 2013 13:18
 to je dobrý  já taky svojí 21 koupil za 2000... ale už sou to dva roky a řikám - co sem se takle koukal po inzercích, (je to asi měsíc až dva z5, páč kamarád sháněl fichtla) tak horko těžko i za ty 4000. ale teda je jasný že když je člověk rozumnej, tak se s nim dá domluvit nižší cena. o tom žádná...
Datum: 05. dubna 2013 13:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně, teď jich na netu bylo docela dost, jeden mě stál 2200,-, druhý 2500,- a to byla 05ka + torzo 555 a třetí 2400 a k tomu byla 05 rv. 1963 v origo stavu a dvě bedny plný dílů, všechny platnou technickou do 2016, prostě normální stav, ale jsetli chceš jednu 21 ti za 4000 klidně prodám
Datum: 05. dubna 2013 12:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ja osobně bych si raděj koupil za ti peníze simsona enduro ...díly jsou drahe já vím ale za tydle peníze jde 350...moc práce na špatnem objektu ... ale zase vše má sveho kupce...
Datum: 05. dubna 2013 12:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak k tomu mustangu, co je to za módu u toho (a hlavně u simsonů) zvedat tu sedačku?? Dyť je to hnus, nehledně na to, že z toho uděláš defakto jednomítního zmetka... a tu fotku spojky si tam fakt snad ani neměl dávat... a toho silikonu na docedacích plochách rozpůlenýho motoru? to pak je plná kliková a převodová skříň ne ?  .. sorry za kritiku, ale chtěl si názor
Datum: 05. dubna 2013 11:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak... za 20,21 bych víc jak 2500Kčš nedal... 21 mě stála 15 stovek, 20tka 1000Kč... obojí s papírama... bezpapíráky sem dostal zadarmo, ale už je ani nechci, neni to kam dávat..
Datum: 05. dubna 2013 11:28
 Zázrak to neni...musíš akorát umět shánět dobrý kšefty...
Datum: 05. dubna 2013 10:59
 hele chlapi, co to tu řikáte? fichtl s papírama za 2500??? tak to chci vidět... dneska je zázrak sehnat fichtla s papírama za míň jak 4000... pokud víte o někom kdo nechá fichtla za 2500, nebo jen papíry levnějš, tak mi napište mail a já to vezmu všema čtyřma...
Datum: 05. dubna 2013 10:50
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 to co říká marguee - tak naprostý souhlas
Datum: 05. dubna 2013 9:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vzhledem k tomu, že se dnes cení spíš originály, a nebo renovace a ne sprsklotiny jako tahle, tak to má cenu papírů + obyč. fichtla (max. 2500,-) krom toho, že na technický tě za ty led světla vykostěj a za to sedlo pravděpodobně taky. To nemluvim o primárním řetězu typu kšandy co jsi nám vyfotil, to je asi ten TUNING.
Datum: 05. dubna 2013 7:27
 blaázne  za 8000 to nikdo nekoupí. já mám mustnga v perfeknim stavu s papírama za litra.... jinak upravy nějak žadne nevidim
Datum: 05. dubna 2013 7:02
 Ta cena se mi nezdá moc reálná. Ty peníze, které jsi do toho dal nikdy zpátky nedostaneš, když to budeš prodávat jako celek. S tím se musí vždycky počítat. Já jsem dal do pionýra možná 20k a prodal bych ho s bídou za 5 si myslím...
Datum: 05. dubna 2013 1:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 ty tlumiče ze simsona vyhod stojej za prd, na mustang jsou moc tvrdý a pak praskaj dráty v kole a navíc bude problém s napnutím řetězu
Datum: 04. dubna 2013 20:43
 no je to pěkný- barevně vypadá malinko tak, jak jsem si ho udělal já v 15ti  , jen jsme ho neměl tak vymazlený po technický stránce. Tedka budu dodělávat renovaci- lak nadrže, kasltiku a blataku. http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010237.jpg Hele radši si ho nech- aby jsi pak nelitoval, žes ho prodal, kdyby ti za něj nekdo tuhle cenu dal, i když jestli potřebuješ peníze tak...
Datum: 04. dubna 2013 20:40
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 No cena je asi trochu přetáhlá,ale já se ho moc vzdávat nechcu utopil jsem v tom moc peněz  no pošlu,ale až se dostanu na chatu počítej tak za 2 tejdny dal jsem tam čidlo z 350 čz do brzdy udělal díru,a do ní přišrouboval pružinku
Datum: 04. dubna 2013 20:06
 máš to pěkný, ta cena je taky pěkná. jen se chci zeptat: mohl by si mi vyfotit jak přesně máš udělaný čidlo na brdzovku? Pošli mi dyštak fotky na mail. dík vbeck@seznam.cz
Datum: 04. dubna 2013 19:46
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 Nazdar draci, dneska sem se pustil do přípravy mé Babety 207 na sezónu. Náhodou sem se z různejch stránek a nakonec tady z pokecu dozběděl o výfukovém koleni, prej se dá zkrácenim dosáhnout většího výkonu, je mi jasný že se tim zlepší výplach motoru, ale přesto se chci jen zeptat jestli s tim má někdo zkušenosti? Popřípadě jestli je to opravdu tak znát.rn Tady sem o tom ně co našel: http://www.jencomoto.wbs.cz/TUNING--vylepsovanie.html Toto bude asi otázka pro Jenca  Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 15:48
 tak to si asi musite vycistit vyfuk, protoze se me zda ze to jede uplne stejne ale jeste si dam vic kilometru a uvidim
Datum: 05. dubna 2013 15:48
 jý to urizll tak abych to moch prisroubovat tou druou diirou na drzak... 5 čísel? jede to líp!!!
Datum: 05. dubna 2013 7:04
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jj díky, já to teda taky risknul, akorát sem to fiknulasi těch 8 cm,ale měl sem dvakrát měřit pak jednou řezat  , neé  dopadlo to dobře je to akorát hned za tou matkou. No ale jako pak sem to vyzkoušel( ale jenom na stojánku mám píchlí kolo, to musim zítra zpravit) bez zatížení, občas sem s plynem skusil přibrzdit a jako je to fakt znát. Má to až monstrózní max otáčky, i ten výkon bude znát. Pak sem ještě pátral po netu a našel že to ve fabrice dělaly schválně aby dosáhly podle zákona správného vákonu, a prej babety na vývoz do něměc tu trubku měli ještě delší, tam prej směla jet jen 25 km/h, No každopádně doporučuju, řekl bych že těch 7 cm je optimum ,
a děkuju za radu
Datum: 04. dubna 2013 21:52
Jméno: garant
IP: uživatel10520
 Mám to vyzkoušeno. Moje Babetta po zkrácení kolena jede lépe. Mam 106 kilo a na rovině udržím 42 km/h. Předtím přes 40 nejela. Do kopce taky pružnější. Říznul jsem to 5 cm od spoje koleno/výfuk.
Datum: 04. dubna 2013 20:44
 Zdravím, potřeboval bych poradit. Na fechtlovy mi nejde nastartovat nakopnutím musím roztlačovat  Zuby pouze procvakávají ale nezaberou. Co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 18:21
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 ale tam je ještě pružina v tom cvrčku,jak přecvákává když chytne motor aby to neotočilo start pákou
Datum: 04. dubna 2013 18:21
 nene pružina nemohla vyletět protože páka se vrací
Datum: 04. dubna 2013 17:55
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 mudes to muset rozpulit, nejspis ti vyletela pruzina, nebo mas strhany segment
Datum: 04. dubna 2013 17:53
Jméno: Goldík
IP: uživatel15303
 Dobrý den, chtěl bych se optat jestli někdo neví jaké má číslo originální modrá barva na 23 Mustang z roku 1980 (prý se to měnilo i s rokem ale nevím co je na tom pravdy). Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 9:44
Jméno: Dan
IP: uživatel14996
 Přesně, v papírech mám ,,Světle modrá,, podle ralu 5012,
Datum: 17. května 2013 9:44
Datum: 11. dubna 2013 23:23
 Zdar, co je nejlepší základ pod lak?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 18:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 dnes už jsou plniče s antikorzní vrstvou ktrere se dají použít jako zaklad pod akryl i sentetiku.....doporučuju vždy věci vhodne pod akryl sintetika s nimy nehne.... tento plnič co se muže dat na holí kov nabízí firma max mayer..je to zaklad a štříkací tmel v jednom ....je 2 sloškovy ...měli sme ho v praci a fakt kvalita..narozdíl např od body..... ..doporučení je aby sis našetřil a nakoupil celý system zaklad srříkačák vrch tužidla ředilda od 1 firmy navštiv specialku kde míchaj barvy a pohoda..dnes toho je....
Datum: 05. dubna 2013 18:15
 hlavně to musí býr stejný typ.. a né že dáš spodek syntetiku a vrch akryl.. to bys pak měl kytičky
Datum: 04. dubna 2013 21:26
Jméno: Lukkyn
IP: uživatel15273
 Plnič a lepší je ho obrousit pak pod vodou nějákým jemným smyrkovým papírem
Datum: 04. dubna 2013 19:33
Jméno: Chalis
IP: uživatel15304
 Plnič, ale musíš ho pak trochu vzít brusnym plátnem, aby ti barva dobře chytla a popř. doladíš nerovnosti.
Datum: 04. dubna 2013 18:29
 Pod lak přijde plnič...co přijde pod plnič je druhá věc...
Datum: 04. dubna 2013 13:18
Jméno: Karel Hobl
IP: uživatel15301
 Čus draci. Mám Zetku 175 typ 477 a nejde mi dobíjení. relé je v pořádku.uhlíky jsou taky v klidu a vůbec mi nedobíjí.nevíte co s tím? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 10:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14847
 po nedobrých skušenostech co pojistka? skus jí vyměnit mě jedna china zoxidovala tak že nevedla a při tom se jevila jak funkční...
Datum: 06. dubna 2013 10:13
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jednoduchá zkouška: odpoj z relátka vodič ze svorky M a připoj ho na kostru, nastartuj, dobíjí = spravit relé, nedobíjí = spravit dynamo a možná i relé.
Datum: 04. dubna 2013 15:12
 Jestli jsi si jistý, že rele je v pořádku a uhlíky dosedají aspon 2/3 jejich plochy na sběrač (některý nový uhlíky nedosedají ani třetinou plochy) a máš v pořádku všechny kabely a kontakty, tak to muže být špatnej rotor- prošvihlá izolace a nebo to samý na vynutí ma statoru...
Datum: 04. dubna 2013 12:18
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 zdarvim,máte někdo skušenost když vás zastaví policajti ,když ste nic neprovedli ,jen kontrolujou doklady, tak když mi za tu dobu co tam budu čučet odkápne olej z převodovky , co mi udělaj ? pošlou na STK ? konkrétně s ČZ 125 ,,ať dělam co dělam ,,furt to teče  dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 17:36
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
Datum: 05. dubna 2013 17:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fakt si myslíš, že byť je to 50 let, tak že prostě vypustili z výroby model motrky, kterou sis přivezl domu a do rána pod ní byla louže?? mám čz 450,470 Jawu 354,559 + fichtly, všechno v nový dílně s novym betonem a pod žádnou z nich neni kapka oleje! (jo, fakt v převodovkách olej mám  ) motory zespoda mastný jsou, to je samozřejmý, ale nekápnou...
Datum: 05. dubna 2013 11:45
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
Datum: 04. dubna 2013 21:35
 Já to beru taky ze srandy  Jo, mastnota se na motoru vyskytuje, ale témeř určitě z motoru nekape olej  Co jsem tak vypozoroval, tak to dost dělá bordel a vazelína u řetězovýho kolečka, kterej se v horku rozteče a pak teče ven. Nebo taky když přeplavuju karbec a trochu přeteče benzín tak to proteče kolem řetězového kolečka, tam to vypláchne kdejakej bordel a taky to teče ven. Nestává se ale že by se pod motorkou tvořily nějaké kapky oleje...
Datum: 04. dubna 2013 20:52
 JO kolečko v klidu- nebud tak vztahovačnej- ber to metaforicky ze srandy  . Vím že tu radiš všem (i mě) vždycky slušně a logicky a tím tě uznávám. Ale jen mi prostě neříkej, že máš motor zespoda celou sezonu suchej a nemusíš na něj šáhnout hadrem- to snad není možný...
Datum: 04. dubna 2013 20:48
 Provaz: Nebo to prostě umí přetěsnit víš?  Já na číze namotal taky pár desítek tisíc km po cestách necestách, takže nějaké kecy že mi motorka stojí v garáži si nech na koledu
Datum: 04. dubna 2013 20:33
 No hele neřeš to asi...já e tě chtěl právě zeptat jakou 125cku máš a myslel jsem si že právě 476. Ono taky záleží jak na otm kdo jezdí, když to zgenerálkuješ... kámš udělal go a všechno v cajku neteklo nic a dal na ty svojí (on měl teda 477 papírově 476) 20 000 km za sezonu, tak prostě během tý sezony, když ji odstavil v garaži, tak prostě zacal ukapavat olej, než mu motor schladl a olej ztuhnul... prostě je to normálka a kdo říka, že mu ani nekápne, tak ta motorka jenom stojí v garaži
Datum: 04. dubna 2013 20:30
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 tak to nevim čim to je,asi to bude tim vysokohorským šumavským vzduchem
Datum: 04. dubna 2013 20:24
 Ono je docela jedno jaký je to typ  Já mam čz 175 z roku 1957, 1964, 1972, 1973 a 1993 a neteče to ani u jedné
Datum: 04. dubna 2013 19:53
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 mam tu 476 1972
Datum: 04. dubna 2013 18:18
 Holt jiný kraj, jiný mrav...u nás jsou čezety zvyklé neblejt olej, u vás holt olej pouštěji no...
Datum: 04. dubna 2013 18:05
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 kupoval jsem do toho nové součásti ,podle originálu,nic tam nechybí ,,nevim jak LÉPE
Datum: 04. dubna 2013 17:11
 Denny: Hm...já mam doma těch čezet asi 5 a ani u jedné mi to neteče  Chce to přetěsnit lépe a né řikat že to teče všem...
Datum: 04. dubna 2013 16:54
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 celej motor jinak zgenerálkovanej,zatěsněnej...........
Datum: 04. dubna 2013 15:31
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 to už prostě přetěsnit nejde,,teče to kolem vypínací tyčky spojky,,,novej O kroužek,tyčka i ta plastová zátka,,,prostě to furt prolíná,,,teče to všem co znam,,, ČEZETA je olejnička
Datum: 04. dubna 2013 15:30
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 kvuli takovejm tatarum jako ses ty se bojim jezdit na motorce , tak snad mas neakou soudnost a ten motor pretesnis , nepripada mi zrovna idelani rozlejvat po silnicich prevodak , uz tak sou dost dokurveny a este olej do toho
Datum: 04. dubna 2013 12:39
 mírnej unik oleje (netěsnost převodové skříně) je lehká závada se kterou stk uděláš. Nesmí to být ale pramen Labe  . Ale abys benga nedraždil, tak radsi zastavuj tak, at se to nepozná... Halt prostě tyhle storje se malinko počurávaj
Datum: 04. dubna 2013 12:22
 Kluci a proč to neřešíte tak, že si přetěsníte motor?
Datum: 04. dubna 2013 12:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 řeším to tak že snažím zastavit někde na krajnici nebo v prachu, aby jsem nestál přímo na čistém asfaltu kde je čerstvá kapka hned vidět
Datum: 04. dubna 2013 9:08
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 zastavili mě kolikrát,jednou jsem měl místo benzínu ředidlo a páku zadní brzdy jsem vůbec neměl a nic nepoznali
Datum: 04. dubna 2013 7:56
Jméno: drak
IP: uživatel12689
 zdar, prosímvás jak mám seřídit volnoběh na stadionovi S11 pořád chcípe a nedrží volnoběh dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 16:59
Jméno: drak
IP: uživatel12689
 Díky zkusím to
Datum: 04. dubna 2013 16:59
Jméno: Daniel
IP: uživatel15302
 Na vajíčku volnoběh běží jen na výřez v šoupátku, tam moc nevymyslíš .. Ale když bude motor správně seštelovanej, tak by držet volnoběh měl bez problému .. Napínat to na lanku neni dobrý řešení, lanko na plyn by mělo mít maličkou vůli ..
Datum: 04. dubna 2013 9:24
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 ja to šteloval tim šroubkem co je na víčku šoupátka ,,co se s nim šteluje vůle lanka,,,,  ale pozor, při větším vytočení toho šroubku to při zatáčení přidává plyn
Datum: 03. dubna 2013 22:14
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci chci se zeptat budu přestavovat fechtla na /vojenské provedení/ neví někdo přesné označení barvy nebo nějaké fotky, návrhy nemáte díky za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 16:20
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 S tu vojnu je to pravda, ale chci si to dat do vojenského provedení prostě se mi to líbí, koupil jsem si nakonec olivovů zelenů RAL 6003! A je to pěkné  Ale jinak díky za radu
Datum: 08. dubna 2013 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14847
 olivovou zelenou ježiš tim stříkaj imperalisti  v čechách a v celém východním bloku vždy khaky a jestli ti stačí obyč syntetika prodává se za 75 korun pixla....prý vubec nejde na dbyt a prodavač u mě rve vlasy proč jí objednal 6 plechovek  že prý každý kdo byl na vojně k ní má averzi a nechce jí ani na stul do dílny....
Datum: 06. dubna 2013 10:20
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Díky moc za rady, kdyby mel ještě někdo nějaký /nápad/ tak pište díky
Datum: 04. dubna 2013 20:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 kousek de mě je výprodej vojenske techniky podleotce fungujeuž od totáče..hroby u tábora a maj tam i techniku krom vojenske 634 tam měli i1 pioníry 21 a žadne sr..prostě vše nastříkane khaki...kola stříbřenka a výfuk chrom.... hlinikove lišty držak na tašku rameček světla barvě samo žadná bíla prsa a předek jen zelená....
Datum: 04. dubna 2013 19:05
 zrovna nedávno sem stříkal čz 175, použil jsem odstín olivová zelená RAL 6003, vypadá to takhle https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/537561_549529345081738_284397011_n.jpg a https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421929_549529348415071_1176462800_n.jpg ,dělal jsem to polomat
Datum: 04. dubna 2013 9:44
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 A nevíte někdo přesný odstín /kód barvy/?
Datum: 03. dubna 2013 21:47
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli si chceš vyhrát, tak do základního zeleného odstínu postupně vmíchej černou až se Ti bude zamlouvat, tak máš khaki odstín.
Několikrát jsem to používal na vojenskou techniku, když bylo potřeba "trefit" odstín.
Z vlastní praxe Ti můžu říct, že každá dodávka khaki barvy do armády má trochu jiný odstín.
Datum: 03. dubna 2013 21:26
Datum: 03. dubna 2013 21:13
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Český maskovací vzor je /vzor.95/, ale já jsem myslel odstín barvy, která se dává na motorky ve vojenském provedení nebo nějaké fotky...
Datum: 03. dubna 2013 21:11
Jméno: Drakhonza
IP: uživatel15299
 Fakt ?  DDD tak to se omlouvám xDD
Datum: 03. dubna 2013 21:08
 drakHonza: Český maskovací vzor se rozhodně nejmenuje Woodland!!
Datum: 03. dubna 2013 21:05
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 Tak normálně ten český vojenský vzor se jmenuje Woodlant ... víc ti asi neporadím
Datum: 03. dubna 2013 20:53
 Zdar draci ... dotaz ... když si snížím trochu hlavu a trošku zbroudím výfukovej kanálek tak budu muset nějak častěji měnit kroužky nebo dokonce píst ?rnTen motor je originální ... jen uvažuju nad touto menší změnou ... hlava a výfukový kanálekrnDík za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:47
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 jeto invidualní někomu se klika rozsype a někomu chodí origo klika a ma tam naraubovaneho vodníka 125 ccm... každopadně kanaly upravovat kvuli snížene hlavě nemusíš.....bbejt tebou tak to kuchnu dohromady skusim motorem protočit rukou aby nenarážel píst pokut narazí namontuji 2 těsnění pod hlavu a jdi jezdit..jen si ohlídej at ti těsnění nečumí do spalváku..... přece když chci navíšit výkon motoru odskuším 1 věc a podle toho jak se osvědčí udělám další ne? jak budu ladit 10 věcí naraz???
Datum: 05. dubna 2013 12:47
 Ahoj na kroužky to nemá vliv, ale nevím jak myslíš originál 1) ještě nebyl opravovanej nebo 2) opravej, ale do původního stavu (žádné úpravy jako např spojka ferodo nebo ojnice CKR). Pokud nebyl opravovanej tak kvalitní oprava se vším všudy a dobré zaběhnutí tí dá velmi slušný výkon. Pokud chceš aby byl jen živejší tak dát větší předstih nebo trochu snížit hlavu (s kanálem bych nedělal nic), jak tady bylo řečeno trpí tím klika. Pookud se ccheš ještě na něco zeptat na piš na mail Jonnyzhet@seznam.cz Sotor
Datum: 03. dubna 2013 21:12
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 K tomu tlaku na ojnici ... mám tam ojnici CKR na jehličkách tady z krámku ... to by mi mohlo trochu pomoct ne ?
Datum: 03. dubna 2013 21:01
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau snížení hlavy ti píst nezničí ale ovlivní životnost kliky spodní ložisko se dřív rozsype kvůli většímu kompresnímu poměru = větší tlak na ojnici, k tomu kanálku záleží jak ho chceš upravit ale pokud nevíš jak tak se do toho nepouštěj, doporučuju za mě slícovat kanálky s vložkou vystřihnout těsnení mezi válec a kartery aby nezasahovalo do přepouštěcích kanálku a rozdíl poznáš
Datum: 03. dubna 2013 20:58
Jméno: labus
IP: uživatel15298
 Čau babeta 210 volný ozubený buben když za něj vemu tak se kývá to asi v pořádku nebude že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:06
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 jak kývá????? do strany,nahoru...kývají se hodiny
Datum: 04. dubna 2013 9:06
 Tomu se mi nechce věřit, máš ho opravdu pořádně zacvaklej? Musiš s nim točit a zároveň na něj tlačit.
Datum: 03. dubna 2013 21:08
|



|