slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  329  330  331  332  333  334  335  336  337  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15233    
Zdarec draci.Chtel bych se zeptat.Nemate nekdo nahodou zkusenosti ze zapalovanim z křovinořezu ?Nekde jsem slysel,ze je slabe,tak se chci zeptat, jestli s tim nemate nekdo z vas zkusenosti.Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15233    
minimalne stejny vykon,ale hlavne spolehlivost pri vysokych otackach
 
 
Datum: 07. dubna 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od toho očekáváš?
 
 
Datum: 07. dubna 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: Karholc      IP: uživatel15285    
Zdravím,mám takovej dotaz.Když šroubuju kohoutek na nádrž,a už ho uplně dotahuju,tak vždycky při uplnem dotaženi je otočenej uplně ze šikma.Je v tom nějakej figl?Zkoušel jsem aji podložky.Dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
tak to dělej tak dlouho až to vychytáš
 
 
Datum: 06. dubna 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: Karholc      IP: uživatel15285    
Já těch fibrovejch podložek mám 4 a furt to nevycházi,zkoušel jsem to už tak 20 krát a prostě to nikdy nevychytám...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
taky postačí ho omotat konopím a bude těsnit
 
 
Datum: 05. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podložit třeba dvěma fibrovejma podložkama a hodně utáhnout aby si ho měl vpředu .. :-) mám to tak u 21 a drží ani kapka .. :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: Zase Já      IP: uživatel14442    
Zdarec, nemohl by mi někdo co nejdřív nafotit zadní světlo na Jawě 20? Jenom sundat sklíčko a nafotit nejlépe aspoň 5 fotek. Nutně to potřebuju. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Zase Já      IP: uživatel14442    
Děkuju mockrát. Na netu totiž žádné fotky nejsou. Díky.
 
 
Datum: 10. dubna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tady to je http://libor88.rajce.idnes.cz/zadni_svetlo_pionyr , ale pro rejpaly upozrňuji že držák sem si dělal sám z jiného nekompletního, chyběla mi ta plastová izolace. Tak jsem to vyřešil tak že jsem ten plíšek rozřízl na dvě půlky, odizoloval gomou a sešrouboval t do sebe a svítí to, takhle mi to funguje 8 let
 
 
Datum: 10. dubna 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ti to dneska odpo vyfotim, teda pokusim se ale mobilem, tobě jde o to jak má vypadat držák světla? odizolování?
 
 
Datum: 10. dubna 2013 6:37
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, nevíte někdo o nějaké burze co bude někde kolem Olomouce? třeba v Mohelnici? Datum a místo? Kdyby někdo věděl tak napište dííky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 0:57
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
Zítra burza není je přesunuta až na konec dubna kvuli počasí
 
 
Datum: 06. dubna 2013 0:57
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Zdar Honzo. Zdá se mi, že zítra 6.4. by měla být burza u Hranic na Moravě. Od Olomouce je to zhruba asi 50 km.
 
 
Datum: 05. dubna 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: matejkorinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mam takovej problem, netyka se to fechtla ani motorky.. je to sekacka nejde mi po zime nahodit je nova v loni kupovana odsekala jednu sezonu.. svicka haze krasnou jiskru, pro jistotu jsem koupil i novou ale porad nic, vzdicky kdyz ji vytahnu tak je durch mokra asi se uchcava sekacka si ale ani neskytne.. prosim vas co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo dělaj stabilizátor paliva, který zabraňuje zvodnatění
 
 
Datum: 06. dubna 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, benzín zvodnatí. Mě stačí několikrát za zimu nakopnout sekačku a nechat jí chvilku klapat. Na jaře vždy po chvilce chytne :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
dneska to dělaj snad všechny nový sekačky,po každý zimě musím vylejt benzín z plovákovky karbece (asi zvodnatí) a potom už jí nakopnu v pohodě
 
 
Datum: 05. dubna 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
tenhle problem mi delal starej benzin
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus tu svíčku předehřát nad svíčkou nebo plynovým hořákem,, a pak rychle našroubovat a nastartovat,,, po zimě tohle klasicky dělám,, páč to jinak nechytne :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Vyčistit filtr sání...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15307    
A jiná svíčka?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, chlapi chci se zeptat. Tlumiče na simsona. Jsou všechny stejný nebo je více druhů?... mám dvoje a když je změřím tak jedny jsou + - o 10-15cm vyšší něž ty druhé. Ty nižší tlumí lehounce a ty vyšší tlumí méně. Oleje je v obouch stejné množství. Chci se zeptat je možné, že je to nějaká úprava nebo je více druhů?. A další otázka je zda se dá u jednotlivých tlumičů vyměnit ten spodní kluzák popřípadě jak. Děkuju moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám za to, že jsou 3 druhy: z elektronika, z endura (délka jako u elektronika ale silnější drát) a ze skůtra (delší a drát jako u enduro verze).
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou jedny na Enduro a druhý na elektronika nebo na skůtra ?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zapomněl jsem říct, jedná se o přední tlumiče.
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: jawak-drak      IP: uživatel14665    
Zdar draci. Potrebujem poradiť. Stále mi na jawe 20 tečie cez štartpáku olej. Síce to len tak pomaly slzí, ale už ma to se*e :-D. Už je tam 2. krát nový OJ krúžok a aj tak prepúšťa ten olej. A potom mi to kvapká na stupačku reumaplechu a je tam na nej potom taký olejový fliačik a lepí sa do neho prach a bordel a ťažko sa to čistí. Fakt už neviem čo s tým. Ako to mám vyriešiť? Čo by ste mi poradili? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15308    
Stačí trocha brusne pasty na ventily vyndaš oj kroužek omažeš to pastou nasadiš na to oj kroužek a nechaš stuhnout pak stačí párkrat prošlapnout a už ani kapka
 
 
Datum: 05. dubna 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Zdar,to už je taková vlastnost fichtliků,ale možnost je ta,že si rozpulíš motor,změříš jak daleko to je od konce te hridelky co je na ni startpaka do motoru,zevnitř kde ta hřidel pronika do motoru si to označiš a bud jen navlikneš okružek a nebo si tam soustruhem uděláš drážku a do té vsadíš ten okroužek vhodného průměru.Tzn.budeš mít okroužek jak zevnitř tak venku.
 
 
Datum: 05. dubna 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, vím, že se tu řešilo video o pionýrech, jenže neznám draka, který video tvořil. Rád bych upozornil na toto: http://www.youtube.com/watch?v=WZIv9S26s08 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jméno tvůrce si už nevzpomenu ale video je hotovo http://www.youtube.com/watch?v=lzUAenvxt_U
 
 
Datum: 10. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci mate někdo skušenosti s motorkou zundapp 100 s vodním chlazení jak je to s opravama vykonem poruchovostí atd. . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: Krtouz      E-mail:      IP: uživatel15336    
Já mám Zundappa padesátku a v Holandsku se na to dá sehnat skoro všechno. A ještě bych chtěl dodat, že je to velice spolehlivý stroj jak sviň.
 
 
Datum: 10. dubna 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
ZdrVÍM rad bych znal váš názor na menší úpravi na mustafovi děkuju http://motorky.bazos.cz/inzerat/23204818/Jawa-mustang-2350-po-renovaci.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
Tak já nevim kolikrát to mám ještě napsat říkám že to sem vyřešil s řetězem i s tlumičema ze Simpsona ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
chudák ten kdo napne řetěz a když si na toho fichtla sedne tak se řetěz napne tak,že se ani netočí kolo a když ho necháš povoenej tak zase padá ty tlumiče jsou prasárna
 
 
Datum: 05. dubna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
docela bych chtěl vidět ten techničák s razítkem, je fakt, že se někde nebojej, ale jsou to sebevrazi v dnešní době
 
 
Datum: 05. dubna 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
já ho ani moc prodávat nechci a to nejde dnes jsem ho prodal za 7000,- vím někdo by za to nedal ani 5000,jenže borec když jí viděl na vlastní oči a svezl se ,tak žek že za 7000 ji veme a vypadal spokojeně domlouvali jsme se krz technickou,tak jsem jel ještě s ním (Marquee)a vše bez problému!Žetěz jsem vyřešil jezdil jsem na ní asik 2 roky a nějáký trable krz zadní tlumiče nebyli,fajn každej dělá pořád originály jo to beru prodaj se i za víc ,ale nemůžeš mě odsuzovat,za to že jsem si udělal v 14 motorku tak jak se mi líbí jinak díky za upřímnost. ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15307    
Osmičku za nic? neblázni.....nech ho doma v garáži,za 8 je to neprodejný. Navíc těma "úpravama" bych moc nehýřil,jediný co tam máš,tak je snížená hlava a diodový světla....reálná cena tak 3500,- pokud je TP živej a neni dluh na pojistce. Cení se origo stavy a tady bohužel....
 
 
Datum: 05. dubna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no prostě 8000,- za tohle je nesmysl, na tom se asi schodnem všichni,.... kromě majitele :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je dobrý ;-) já taky svojí 21 koupil za 2000... ale už sou to dva roky a řikám - co sem se takle koukal po inzercích, (je to asi měsíc až dva z5, páč kamarád sháněl fichtla) tak horko těžko i za ty 4000. ale teda je jasný že když je člověk rozumnej, tak se s nim dá domluvit nižší cena. o tom žádná...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, teď jich na netu bylo docela dost, jeden mě stál 2200,-, druhý 2500,- a to byla 05ka + torzo 555 a třetí 2400 a k tomu byla 05 rv. 1963 v origo stavu a dvě bedny plný dílů, všechny platnou technickou do 2016, prostě normální stav, ale jsetli chceš jednu 21 ti za 4000 klidně prodám :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
ja osobně bych si raděj koupil za ti peníze simsona enduro ...díly jsou drahe já vím ale za tydle peníze jde 350...moc práce na špatnem objektu ... ale zase vše má sveho kupce...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak k tomu mustangu, co je to za módu u toho (a hlavně u simsonů) zvedat tu sedačku?? Dyť je to hnus, nehledně na to, že z toho uděláš defakto jednomítního zmetka... a tu fotku spojky si tam fakt snad ani neměl dávat... a toho silikonu na docedacích plochách rozpůlenýho motoru? to pak je plná kliková a převodová skříň ne ? :-D .. sorry za kritiku, ale chtěl si názor :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi tak... za 20,21 bych víc jak 2500Kčš nedal... 21 mě stála 15 stovek, 20tka 1000Kč... obojí s papírama... bezpapíráky sem dostal zadarmo, ale už je ani nechci, neni to kam dávat..
 
 
Datum: 05. dubna 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zázrak to neni...musíš akorát umět shánět dobrý kšefty...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele chlapi, co to tu řikáte? fichtl s papírama za 2500??? tak to chci vidět... dneska je zázrak sehnat fichtla s papírama za míň jak 4000... pokud víte o někom kdo nechá fichtla za 2500, nebo jen papíry levnějš, tak mi napište mail a já to vezmu všema čtyřma...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
to co říká marguee - tak naprostý souhlas
 
 
Datum: 05. dubna 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vzhledem k tomu, že se dnes cení spíš originály, a nebo renovace a ne sprsklotiny jako tahle, tak to má cenu papírů + obyč. fichtla (max. 2500,-) krom toho, že na technický tě za ty led světla vykostěj a za to sedlo pravděpodobně taky. To nemluvim o primárním řetězu typu kšandy co jsi nám vyfotil, to je asi ten TUNING. :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 7:27
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
blaázne :-D za 8000 to nikdo nekoupí. já mám mustnga v perfeknim stavu s papírama za litra.... jinak upravy nějak žadne nevidim
 
 
Datum: 05. dubna 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta cena se mi nezdá moc reálná. Ty peníze, které jsi do toho dal nikdy zpátky nedostaneš, když to budeš prodávat jako celek. S tím se musí vždycky počítat. Já jsem dal do pionýra možná 20k a prodal bych ho s bídou za 5 si myslím...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 1:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
ty tlumiče ze simsona vyhod stojej za prd, na mustang jsou moc tvrdý a pak praskaj dráty v kole a navíc bude problém s napnutím řetězu
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je to pěkný- barevně vypadá malinko tak, jak jsem si ho udělal já v 15ti :-D , jen jsme ho neměl tak vymazlený po technický stránce. Tedka budu dodělávat renovaci- lak nadrže, kasltiku a blataku. http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010237.jpg Hele radši si ho nech- aby jsi pak nelitoval, žes ho prodal, kdyby ti za něj nekdo tuhle cenu dal, i když jestli potřebuješ peníze tak... :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
No cena je asi trochu přetáhlá,ale já se ho moc vzdávat nechcu utopil jsem v tom moc peněz :-D no pošlu,ale až se dostanu na chatu počítej tak za 2 tejdny dal jsem tam čidlo z 350 čz do brzdy udělal díru,a do ní přišrouboval pružinku
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to pěkný, ta cena je taky pěkná. jen se chci zeptat: mohl by si mi vyfotit jak přesně máš udělaný čidlo na brdzovku? Pošli mi dyštak fotky na mail. dík vbeck@seznam.cz
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
Nazdar draci, dneska sem se pustil do přípravy mé Babety 207 na sezónu. Náhodou sem se z různejch stránek a nakonec tady z pokecu dozběděl o výfukovém koleni, prej se dá zkrácenim dosáhnout většího výkonu, je mi jasný že se tim zlepší výplach motoru, ale přesto se chci jen zeptat jestli s tim má někdo zkušenosti? Popřípadě jestli je to opravdu tak znát.rn Tady sem o tom ně co našel: http://www.jencomoto.wbs.cz/TUNING--vylepsovanie.html Toto bude asi otázka pro Jenca :-D Díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel7456    
tak to si asi musite vycistit vyfuk, protoze se me zda ze to jede uplne stejne ale jeste si dam vic kilometru a uvidim
 
 
Datum: 05. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jý to urizll tak abych to moch prisroubovat tou druou diirou na drzak... 5 čísel? jede to líp!!!
 
 
Datum: 05. dubna 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
jj díky, já to teda taky risknul, akorát sem to fiknulasi těch 8 cm,ale měl sem dvakrát měřit pak jednou řezat :-D, neé :-D dopadlo to dobře je to akorát hned za tou matkou. No ale jako pak sem to vyzkoušel( ale jenom na stojánku mám píchlí kolo, to musim zítra zpravit) bez zatížení, občas sem s plynem skusil přibrzdit a jako je to fakt znát. Má to až monstrózní max otáčky, i ten výkon bude znát. Pak sem ještě pátral po netu a našel že to ve fabrice dělaly schválně aby dosáhly podle zákona správného vákonu, a prej babety na vývoz do něměc tu trubku měli ještě delší, tam prej směla jet jen 25 km/h, No každopádně doporučuju, řekl bych že těch 7 cm je optimum , a děkuju za radu
 
 
Datum: 04. dubna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: garant      IP: uživatel10520    
Mám to vyzkoušeno. Moje Babetta po zkrácení kolena jede lépe. Mam 106 kilo a na rovině udržím 42 km/h. Předtím přes 40 nejela. Do kopce taky pružnější. Říznul jsem to 5 cm od spoje koleno/výfuk.
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych poradit. Na fechtlovy mi nejde nastartovat nakopnutím musím roztlačovat :-) Zuby pouze procvakávají ale nezaberou. Co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
ale tam je ještě pružina v tom cvrčku,jak přecvákává když chytne motor aby to neotočilo start pákou
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene pružina nemohla vyletět protože páka se vrací
 
 
Datum: 04. dubna 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
mudes to muset rozpulit, nejspis ti vyletela pruzina, nebo mas strhany segment
 
 
Datum: 04. dubna 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: Goldík      IP: uživatel15303    
Dobrý den, chtěl bych se optat jestli někdo neví jaké má číslo originální modrá barva na 23 Mustang z roku 1980 (prý se to měnilo i s rokem ale nevím co je na tom pravdy). Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel14996    
Přesně, v papírech mám ,,Světle modrá,, podle ralu 5012,
 
 
Datum: 17. května 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opět se omlouvám za odkaz, ale myslim si že tohle pomůže i ostatnim co maj problém určit odstí barvy, jet v RALu http://www.atryx.cz/prakticka-prirucka/vzornik-odstinu-ral/
 
 
Datum: 11. dubna 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, co je nejlepší základ pod lak?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
dnes už jsou plniče s antikorzní vrstvou ktrere se dají použít jako zaklad pod akryl i sentetiku.....doporučuju vždy věci vhodne pod akryl sintetika s nimy nehne.... tento plnič co se muže dat na holí kov nabízí firma max mayer..je to zaklad a štříkací tmel v jednom ....je 2 sloškovy ...měli sme ho v praci a fakt kvalita..narozdíl např od body..... ..doporučení je aby sis našetřil a nakoupil celý system zaklad srříkačák vrch tužidla ředilda od 1 firmy navštiv specialku kde míchaj barvy a pohoda..dnes toho je....
 
 
Datum: 05. dubna 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně to musí býr stejný typ.. a né že dáš spodek syntetiku a vrch akryl.. to bys pak měl kytičky :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Lukkyn      IP: uživatel15273    
Plnič a lepší je ho obrousit pak pod vodou nějákým jemným smyrkovým papírem ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Chalis      IP: uživatel15304    
Plnič, ale musíš ho pak trochu vzít brusnym plátnem, aby ti barva dobře chytla a popř. doladíš nerovnosti.
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod lak přijde plnič...co přijde pod plnič je druhá věc...
 
 
Datum: 04. dubna 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: Karel Hobl      IP: uživatel15301    
Čus draci. Mám Zetku 175 typ 477 a nejde mi dobíjení. relé je v pořádku.uhlíky jsou taky v klidu a vůbec mi nedobíjí.nevíte co s tím? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14847    
po nedobrých skušenostech co pojistka? skus jí vyměnit mě jedna china zoxidovala tak že nevedla a při tom se jevila jak funkční...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jednoduchá zkouška: odpoj z relátka vodič ze svorky M a připoj ho na kostru, nastartuj, dobíjí = spravit relé, nedobíjí = spravit dynamo a možná i relé.
 
 
Datum: 04. dubna 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jsi si jistý, že rele je v pořádku a uhlíky dosedají aspon 2/3 jejich plochy na sběrač (některý nový uhlíky nedosedají ani třetinou plochy) a máš v pořádku všechny kabely a kontakty, tak to muže být špatnej rotor- prošvihlá izolace a nebo to samý na vynutí ma statoru... :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
zdarvim,máte někdo skušenost když vás zastaví policajti ,když ste nic neprovedli ,jen kontrolujou doklady, tak když mi za tu dobu co tam budu čučet odkápne olej z převodovky , co mi udělaj ? pošlou na STK ? konkrétně s ČZ 125 ,,ať dělam co dělam ,,furt to teče :-D :-D dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
asi to bude fakt tim šumavským vzduchem u mě v garáži :-D :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
fakt si myslíš, že byť je to 50 let, tak že prostě vypustili z výroby model motrky, kterou sis přivezl domu a do rána pod ní byla louže?? mám čz 450,470 Jawu 354,559 + fichtly, všechno v nový dílně s novym betonem a pod žádnou z nich neni kapka oleje! (jo, fakt v převodovkách olej mám :-D) motory zespoda mastný jsou, to je samozřejmý, ale nekápnou...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
no něco bude dělat ten teplej olej než schladne a taky ne zrovna nejlepší zatěsnění ale v tej době co je vyráběli se zas na tu ekologii moc nehledělo,,tenkrát před 40 lety pár kapek oleje bylo holt normální,,,tenkrát kapalo skoro ze všeho,:-) když se to tak veme tak už na to taky holka má věk a nárok :-) :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to beru taky ze srandy :-D Jo, mastnota se na motoru vyskytuje, ale témeř určitě z motoru nekape olej :-) Co jsem tak vypozoroval, tak to dost dělá bordel a vazelína u řetězovýho kolečka, kterej se v horku rozteče a pak teče ven. Nebo taky když přeplavuju karbec a trochu přeteče benzín tak to proteče kolem řetězového kolečka, tam to vypláchne kdejakej bordel a taky to teče ven. Nestává se ale že by se pod motorkou tvořily nějaké kapky oleje...
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO kolečko v klidu- nebud tak vztahovačnej- ber to metaforicky ze srandy :-D. Vím že tu radiš všem (i mě) vždycky slušně a logicky a tím tě uznávám. Ale jen mi prostě neříkej, že máš motor zespoda celou sezonu suchej a nemusíš na něj šáhnout hadrem- to snad není možný... :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Provaz: Nebo to prostě umí přetěsnit víš? :-D Já na číze namotal taky pár desítek tisíc km po cestách necestách, takže nějaké kecy že mi motorka stojí v garáži si nech na koledu :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele neřeš to asi...já e tě chtěl právě zeptat jakou 125cku máš a myslel jsem si že právě 476. Ono taky záleží jak na otm kdo jezdí, když to zgenerálkuješ... kámš udělal go a všechno v cajku neteklo nic a dal na ty svojí (on měl teda 477 papírově 476) 20 000 km za sezonu, tak prostě během tý sezony, když ji odstavil v garaži, tak prostě zacal ukapavat olej, než mu motor schladl a olej ztuhnul... prostě je to normálka a kdo říka, že mu ani nekápne, tak ta motorka jenom stojí v garaži :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
tak to nevim čim to je,asi to bude tim vysokohorským šumavským vzduchem :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je docela jedno jaký je to typ :-) Já mam čz 175 z roku 1957, 1964, 1972, 1973 a 1993 a neteče to ani u jedné :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
mam tu 476 1972
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Holt jiný kraj, jiný mrav...u nás jsou čezety zvyklé neblejt olej, u vás holt olej pouštěji no...:-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
kupoval jsem do toho nové součásti ,podle originálu,nic tam nechybí ,,nevim jak LÉPE
 
 
Datum: 04. dubna 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Denny: Hm...já mam doma těch čezet asi 5 a ani u jedné mi to neteče :-) Chce to přetěsnit lépe a né řikat že to teče všem...
 
 
Datum: 04. dubna 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
celej motor jinak zgenerálkovanej,zatěsněnej...........
 
 
Datum: 04. dubna 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
to už prostě přetěsnit nejde,,teče to kolem vypínací tyčky spojky,,,novej O kroužek,tyčka i ta plastová zátka,,,prostě to furt prolíná,,,teče to všem co znam,,, ČEZETA je olejnička :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel14518    
kvuli takovejm tatarum jako ses ty se bojim jezdit na motorce , tak snad mas neakou soudnost a ten motor pretesnis , nepripada mi zrovna idelani rozlejvat po silnicich prevodak , uz tak sou dost dokurveny a este olej do toho
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mírnej unik oleje (netěsnost převodové skříně) je lehká závada se kterou stk uděláš. Nesmí to být ale pramen Labe :-D. Ale abys benga nedraždil, tak radsi zastavuj tak, at se to nepozná... Halt prostě tyhle storje se malinko počurávaj :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci a proč to neřešíte tak, že si přetěsníte motor? :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
řeším to tak že snažím zastavit někde na krajnici nebo v prachu, aby jsem nestál přímo na čistém asfaltu kde je čerstvá kapka hned vidět
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
zastavili mě kolikrát,jednou jsem měl místo benzínu ředidlo a páku zadní brzdy jsem vůbec neměl a nic nepoznali :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 7:56
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12689    
zdar, prosímvás jak mám seřídit volnoběh na stadionovi S11 pořád chcípe a nedrží volnoběh dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12689    
Díky zkusím to :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel15302    
Na vajíčku volnoběh běží jen na výřez v šoupátku, tam moc nevymyslíš .. Ale když bude motor správně seštelovanej, tak by držet volnoběh měl bez problému .. Napínat to na lanku neni dobrý řešení, lanko na plyn by mělo mít maličkou vůli ..
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: Denny      IP: uživatel12983    
ja to šteloval tim šroubkem co je na víčku šoupátka ,,co se s nim šteluje vůle lanka,,,,:-) ale pozor, při větším vytočení toho šroubku to při zatáčení přidává plyn :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdar draci chci se zeptat budu přestavovat fechtla na /vojenské provedení/ neví někdo přesné označení barvy nebo nějaké fotky, návrhy nemáte díky za každou radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
S tu vojnu je to pravda, ale chci si to dat do vojenského provedení prostě se mi to líbí, koupil jsem si nakonec olivovů zelenů RAL 6003! A je to pěkné :-) Ale jinak díky za radu :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14847    
olivovou zelenou ježiš tim stříkaj imperalisti :-) v čechách a v celém východním bloku vždy khaky a jestli ti stačí obyč syntetika prodává se za 75 korun pixla....prý vubec nejde na dbyt a prodavač u mě rve vlasy proč jí objednal 6 plechovek :-) že prý každý kdo byl na vojně k ní má averzi a nechce jí ani na stul do dílny....
 
 
Datum: 06. dubna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Díky moc za rady, kdyby mel ještě někdo nějaký /nápad/ tak pište díky :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14991    
kousek de mě je výprodej vojenske techniky podleotce fungujeuž od totáče..hroby u tábora a maj tam i techniku krom vojenske 634 tam měli i1 pioníry 21 a žadne sr..prostě vše nastříkane khaki...kola stříbřenka a výfuk chrom.... hlinikove lišty držak na tašku rameček světla barvě samo žadná bíla prsa a předek jen zelená....
 
 
Datum: 04. dubna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrovna nedávno sem stříkal čz 175, použil jsem odstín olivová zelená RAL 6003, vypadá to takhle https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/537561_549529345081738_284397011_n.jpg a https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421929_549529348415071_1176462800_n.jpg ,dělal jsem to polomat
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
A nevíte někdo přesný odstín /kód barvy/?
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jestli si chceš vyhrát, tak do základního zeleného odstínu postupně vmíchej černou až se Ti bude zamlouvat, tak máš khaki odstín. Několikrát jsem to používal na vojenskou techniku, když bylo potřeba "trefit" odstín. Z vlastní praxe Ti můžu říct, že každá dodávka khaki barvy do armády má trochu jiný odstín.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chceš vojenskou zelenou co dávala Jawa na svoje motorky, tak se koukni na: Jawa 350 Monark ( třeba http://www.adamoldtimers.cz/data/fotogalerie/2077.jpg )
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Český maskovací vzor je /vzor.95/, ale já jsem myslel odstín barvy, která se dává na motorky ve vojenském provedení nebo nějaké fotky...
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Drakhonza      IP: uživatel15299    
Fakt ? :-DDDD tak to se omlouvám xDD
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drakHonza: Český maskovací vzor se rozhodně nejmenuje Woodland!!
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
Tak normálně ten český vojenský vzor se jmenuje Woodlant ... víc ti asi neporadím :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
Zdar draci ... dotaz ... když si snížím trochu hlavu a trošku zbroudím výfukovej kanálek tak budu muset nějak častěji měnit kroužky nebo dokonce píst ?rnTen motor je originální ... jen uvažuju nad touto menší změnou ... hlava a výfukový kanálekrnDík za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
jeto invidualní někomu se klika rozsype a někomu chodí origo klika a ma tam naraubovaneho vodníka 125 ccm... každopadně kanaly upravovat kvuli snížene hlavě nemusíš.....bbejt tebou tak to kuchnu dohromady skusim motorem protočit rukou aby nenarážel píst pokut narazí namontuji 2 těsnění pod hlavu a jdi jezdit..jen si ohlídej at ti těsnění nečumí do spalváku..... přece když chci navíšit výkon motoru odskuším 1 věc a podle toho jak se osvědčí udělám další ne? jak budu ladit 10 věcí naraz???
 
 
Datum: 05. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj na kroužky to nemá vliv, ale nevím jak myslíš originál 1) ještě nebyl opravovanej nebo 2) opravej, ale do původního stavu (žádné úpravy jako např spojka ferodo nebo ojnice CKR). Pokud nebyl opravovanej tak kvalitní oprava se vším všudy a dobré zaběhnutí tí dá velmi slušný výkon. Pokud chceš aby byl jen živejší tak dát větší předstih nebo trochu snížit hlavu (s kanálem bych nedělal nic), jak tady bylo řečeno trpí tím klika. Pookud se ccheš ještě na něco zeptat na piš na mail Jonnyzhet@seznam.cz Sotor
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
K tomu tlaku na ojnici ... mám tam ojnici CKR na jehličkách tady z krámku ... to by mi mohlo trochu pomoct ne ? :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau snížení hlavy ti píst nezničí ale ovlivní životnost kliky spodní ložisko se dřív rozsype kvůli většímu kompresnímu poměru = větší tlak na ojnici, k tomu kanálku záleží jak ho chceš upravit ale pokud nevíš jak tak se do toho nepouštěj, doporučuju za mě slícovat kanálky s vložkou vystřihnout těsnení mezi válec a kartery aby nezasahovalo do přepouštěcích kanálku a rozdíl poznáš ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: labus      IP: uživatel15298    
Čau babeta 210 volný ozubený buben když za něj vemu tak se kývá to asi v pořádku nebude že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
jak kývá????? do strany,nahoru...kývají se hodiny
 
 
Datum: 04. dubna 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tomu se mi nechce věřit, máš ho opravdu pořádně zacvaklej? Musiš s nim točit a zároveň na něj tlačit.
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:08
 
<  329  330  331  332  333  334  335  336  337  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 21:14:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu